Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Vaporase si barcute din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Transport naval
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 16 Mai 2012 16:38:42    Titlul subiectului: 155701

E deasupra lacului Floreasca, Herastraul se vede in fundal o portiune din el, unde e pavilionul cu acoperis curb (pavilionul H, care se folosea mai ales la expozitiile industriei de mobila sau cam asa ceva)
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mie 16 Mai 2012 20:51:28    Titlul subiectului: 155704

CERNICA este singurul vaporas care a mai ramas nemodificat din seria vaporaselor construite la inceputul anilor '60. De cativa ani zace conservat pe un mal al Insulei Copiilor. Am sa postez cateva poze cu el ca nu am mai postat de vreo 2 ani nici o poza cu CERNICA. Si am sa postez si cateva poze cu vaporase care se rasfata pe luciul Lacului Herastrau. Si iata si un scurt filmulet cu mai multe vaporase surprinse intr-un loc mai retras al lacului unde nu se intalnesc de regula atat de multe vaporase. Am pus si o poza , penultima cu acelasi loc in care este facut filmuletul:
http://www.youtube.com/watch?v=FC48Swysxl4&list=UUIiFexd64qnhJNGSKqP9cvA&index=1&feature=plcp



P1010213-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  349.47 kb
 Vizualizat:  de 29751 ori

P1010213-1.jpg



P1010214-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  314.56 kb
 Vizualizat:  de 29751 ori

P1010214-2.jpg



P1010232-3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  539.81 kb
 Vizualizat:  de 29751 ori

P1010232-3.jpg



P1010234-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  431.11 kb
 Vizualizat:  de 29751 ori

P1010234-2.jpg



P1010241-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  389.12 kb
 Vizualizat:  de 29751 ori

P1010241-1.jpg



P1010263-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  282.72 kb
 Vizualizat:  de 29751 ori

P1010263-1.jpg



P1010266-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  207.92 kb
 Vizualizat:  de 29751 ori

P1010266-1.jpg



_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Mai 2012 22:40:40    Titlul subiectului: 155746

Interesante pozele cu vaporasele in retragere. Cam pe la ce ora se retrag, ca poate merg intr-un weekend, sa vad si eu pe viu...Imi aduc aminte ca odata, prin anii '90 am facut ultima cursa dintr-o duminica de toamna cu un etajat (BANEASA sau OTOPENI, nu mai tin minte), incepuse sa se intunece, s-au aprins luminile de pe maluri si se reflectau in apa, afara era inca destul de cald, iar dupa ce a intors si ne indreptam spre debarcader au trecut pe langa noi FAZANUL (era in plina glorie) si un AURORA, care se retrageau cu luminile de pozitie aprinse. Dupa ce au coborat pasagerii la debarcaderul mare, vaporul respectiv a traversat la debarcaderul de vis-a-vis(probabil pentru a lua personalul de acolo), apoi s-a retras catre ALPA. Am mai ramas cateva minute pe mal sa-l privesc cum se retrage cu luminile aprinse, reflectate in apa lacului. Asta este una dintre cele mai frumoase amintiri legate de vaporasele astea.
Cam rea starea lui CERNICA; eu l-am vazut sambata asta, dar de la distanta, plimbandu-ma cu AURORA 2 si nu mi-am dat seama ca l-a atacat rugina asa rau. Pacat! Se mai vorbeste de amenajarea lacurilor Tei si Floreasca pentru agrementul nautic, iar vaporasele clasice agonizeaza pe langa maluri. La Floreasca au introdus salupa pentru turul lacului; daca functioneaza ecluza salupa respectiva vine, daca nu, nu. Oricum, nu stiu cati amatori sunt, mai ales ca este Herastraul alaturi cu multe debarcadere si vaporase si daca ecluza functioneaza este mult mai interesant un tur cu ecluzare al celor doua lacuri. Rezolvarea problemei turului exclusiv al Lacului Floreasca ar putea fi AURORA 4, care se afla la Floreasca si nu este necesara ecluzarea iar daca ar pleca de la vechiul debarcader, din Calea Floreasca, pentru turul acestui lac ar fi cu siguranta mai multi amatori. Mai sunt cateva lacuri pe care agrementul nautic a fost candva in floare si acum sunt pustii, iar vaporasele care stau la Herastrau degeaba ar putea sa le populeze; de exemplu la Tei ar putea fi dus inapoi LASTUNUL-chiar si in anii '80, cand erau toate, am vazut de cateva ori la Tei cate o stiuca facand turul lacului in locul PANDURULUI. Lacul Pantelimon 2, cu care se lauda oficialitatile Sectorului 3 este lasat de isbeliste; asa cum am mai mentionat pe forum si aici era un agrement nautic intens, iar o plimbare pe tot lacul cu vaporasul etajat era ca o croaziera, malurile lacului fiind impadurite vedeai tot felul de specii de pasari, suprafete unde cresteau nuferi si alte lucruri frumoase. Aici ar putea fi adus CERNICA, fiind tot etajat ar fi cel mai potrivit pentru asemenea plimbari. Si la Lacul IOR, langa care locuiesc si pe care nu pluteste nimic ar putea fi aduse macar barci si hidrobiciclete, daca nu chiar si un vaporas( de exemplu LICURICI), caci si la IOR erau doua debarcadere(functiona doar unul). Stiu ca multi dintre colegi nu ar fi incantati ca vaporasele pe care le-am mentionat in propuneri sa plece de pe Herastrau, dar ce este mai bine oare: sa fie mutate pe alte lacuri din Bucuresti, unde sa fie utilizate si intretinute, sa ne bucuram de ele, sau sa stea nefolosite la Herastrau pana se distrug, iar apoi sa fie taiate? Sigur, propunerea mea ar sta in picioare doar daca s-ar concretiza ideea lui Mihail, da a rascumpara ALPA vaporasele mentionate!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Vin 18 Mai 2012 16:40:09    Titlul subiectului: 155756

Asta e problema! Vaporasele nemaifiind in proprietatea ALPA nu vor putea fi distribuite si pe alte lacuri! Iar actualii proprietari nu se obosesc nici macar sa le faca functionale pe cel mai frumos lac din Bucuresti, Lacul Herastrau unde se gasesc aceste vaporase.
Ora de retragere a vaporaselor este cam ora 20:00. Atunci acestea se retrag. Dar nu toate odata. In penultima poza unde se vad patru vaporase se observa ca de fapt BANEASA circula in sens invers, adica spre debarcader. Avea si calatori. Si eu vreau sa ma duc sa surprind aceste vaporase cand se retrag. Mai ales vreau sa vad cum trece BUCUR pe sub podul feroviar. Lacul este foarte ingust si abia am vazut ca a putut trece BANEASA!
Anul acesta salupele ALPA sunt cam trase pe dreapta. In curte la ALPA am vazut una chiar scoasa pe mal si care nu a mai fost vopsita.

_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 19 Mai 2012 01:27:37    Titlul subiectului: 155763

Pe site-ul orasulluibucur.blogspot.com am mai gasit doua poze interesante pentru forum; una cu hidrobicicletele din tabla care pluteau candva pe lacul din parcul Drumul Taberei si a doua cu debarcaderul din strandul Floreasca(unde este acum AURORA 4), in care apar si niste barci din lemn


Drumul Taberei 11.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.77 kb
 Vizualizat:  de 29686 ori

Drumul Taberei 11.jpg



Lacul Floreasca 11.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.48 kb
 Vizualizat:  de 29686 ori

Lacul Floreasca 11.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
feroviar



Data înscrierii: 25/Aug/2011
Ultima vizita: 04/Ian/2023
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Mai 2012 09:35:41    Titlul subiectului: 155957

Iata niste fotografii pe care le-am facut ieri seara (26.05.2012) cu vaporasele Otopeni si Bucur in retragere.


Vaporas 7.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  386.78 kb
 Vizualizat:  de 29638 ori

Vaporas 7.JPG



Vaporas 6.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  388.52 kb
 Vizualizat:  de 29638 ori

Vaporas 6.JPG



Vaporas 5.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  409.35 kb
 Vizualizat:  de 29638 ori

Vaporas 5.JPG



Vaporas 4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  369.1 kb
 Vizualizat:  de 29638 ori

Vaporas 4.JPG



Vaporas 3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  365.57 kb
 Vizualizat:  de 29638 ori

Vaporas 3.JPG



Vaporas 2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  437.53 kb
 Vizualizat:  de 29638 ori

Vaporas 2.JPG



Vaporas 1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  485.52 kb
 Vizualizat:  de 29638 ori

Vaporas 1.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Mai 2012 23:46:11    Titlul subiectului: 155985

Foarte interesant! Daca a incaput atat de usor BUCUR inseamna ca este destul de lat canalasul de sub pod, cu toate ca noi il vedem ingust. Totusi, podul nou cred ca este mai jos decat cel vechi, cu toate ca si acum vreo zece ani am vazut un etajat cu catargul rupt, dar treceau cu ele ridicate...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 28 Mai 2012 13:40:05    Titlul subiectului: 156020

Stiu ca apa nu este adanca, mai ales in apropiere de maluri. Ce pescaj au aceste mici vaporase?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
feroviar



Data înscrierii: 25/Aug/2011
Ultima vizita: 04/Ian/2023
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Mai 2012 18:12:21    Titlul subiectului: 156027

Bucurul nu a trecut chiar atat de usor prin dreptul culeelor vechiului pod. In locul cel mai ingust distanta intre maluri este de circa 7.5 metri (masurata de mine in Google Earth). Trebuie tinut cont si de faptul ca in ultima vreme a plouat destul de mult, viteza de curgere a Colentinei prin acel loc fiind destul de mare. A incetinit mult de tot si s-a pozitionat cat mai pe centru, ajutandu-se de elicile din fata (poate ma ajuta cineva cu denumirea completa a acestora), iar cand a trecut cu pupa de jumatatea gatuirii a accelerat puternic.
Sincer sa fiu as fi preferat ca noul pod sa pastreze arhitectura celui de dinainte cu acele tuneluri care strapungeau culeele.
Ca fapt divers, tin minte ca atunci cand s-a construit podul actual, s-a demolat intai jumatatea vechiului pod care asigura traficul pentru firul 2, partea pe care circulasera trenurile inspre Constanta ramanand pentru o vreme in picioare. Am crezut ca o vor pastra si ca o vor adapta pentru traficul pietonal din parc. Rezultatul il puteti vedea mai jos.



POD1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  388.2 kb
 Vizualizat:  de 29590 ori

POD1.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 30 Iul 2012 01:39:27    Titlul subiectului: MUGUREL 157711

Am gasit in arhiva "COTIDIANUL" o fotografie cu vaporasul MUGUREL, in perioada sa de glorie, cand naviga pe lacul IOR, plin cu pasageri. A fost nava-amiral a acestui lac, din anii '70 si pana prin '91-'92, agonizand apoi , pana prin 1998, cand a disparut subit. Initial a fost singurul vaporas de pe lac, mai tarziu fiind adus si STRAULESTI, care nu prea circula, tot MUGUREL fiind baza.


Mugurel.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43 kb
 Vizualizat:  de 29407 ori

Mugurel.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Lun 13 Aug 2012 21:54:26    Titlul subiectului: 158070

Asa arata MUGUREL? Eu stiam ca este mai lat. Din cate vad in poza seamana foarte mult cu STRAULESTI si celelalte stiuci. MUGUREL era de acelasi model? Sau putin mai vechi? Oricum, poza este de nota 20!!!
_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Aug 2012 22:44:11    Titlul subiectului: 158108

MUGUREL era tot o stiuca, la fel ca si celelalte, acelasi tip, aceleasi dimensiuni. La treaba cu vechimea nu stiu sa-ti raspund, cred ca era construit pe la mijlocul anilor '70; acum nu stim nici despre STRAULESTI cand a fost construit si daca era mai nou decat MUGUREL... In poza vad ca apre cu plafonul alb( cum avea CINCIS), desi eu il tin minte in schema clasica, avand plafon albastru, dar este posibil sa-l fi revopsit de-a lungul timpului. Tin minte ca intr-o iarna (prin '83-'84 cred) l-au scos pe mal, si i-au revopsit coca, fiind posibil sa fi vopsit si restul vaporului tot atunci. Oricum, poza asta imi trezeste senzatii de bucurie si de tristete in acelasi timp; de bucurie ca am gasit-o, ca il avem si pe MUGUREL pe forum asa cum era in perioada lui buna si de tristete pentru ca nu mai este si imi aduc aminte cum ajunsese...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Joi 16 Aug 2012 21:36:54    Titlul subiectului: 158153

Dar vaporasul care era suspendat pe niste scheleti metalici pe partea dreapta a podului cum te duci spre Posta Titan si transformat in restaurant care ulterior stiu ca a ars, acela ce vapor era? Ca nu parea sa fie MUGUREL! Era mai lat si partea care sta in apa era adanca, parea un vapor de Dunare sau care circula pe mare!
_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Aug 2012 23:25:32    Titlul subiectului: 158155

HAIDUC, asa se numea. Nu avea legatura cu agrementul nautic, a fost adus special pentru a deveni restaurant, prin '91-'92. Era vapor de mare.Intai l-au renovat pe mal, apoi l-au pus pe apa si a stat in acel loc legat la mal ca orice vapor, iar dupa cateva luni au facut acei scheleti pe care l-au ridicat cu doua macarale. Cand l-au adus, MUGUREL si STRAULESTI erau inca valide, mai mult MUGUREL facea curse dar si STRAULESTI era inca "in toate mintile". Dupa ce l-au ridicat pe HAIDUC pe scheleti, au facut niste adaugiri din lemn de jur imprejur, l-au imbracat cumva in lemn, ramanand in afara doar prova. Dupa incendiu a fost taiat, acum nemaifiind acolo decat scheletii din apa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Joi 29 Noi 2012 20:55:11    Titlul subiectului: 160764

MUGUREL la sfarsitul anilor '70. Se poate vedea in acest filmulet, http://euscreen.eu/play.jsp?id=EUS_6E64F4940A224A7DB205FEC586BA0887 la minutul 15:33. Vaporasul se afla in mijlocul lacului inghetat.


Untitled-6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.9 kb
 Vizualizat:  de 28852 ori

Untitled-6.jpg



Untitled-7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.18 kb
 Vizualizat:  de 28851 ori

Untitled-7.jpg



_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Dec 2012 21:30:43    Titlul subiectului: 160789

SUPER! Uite ca apar si poze cu MUGUREL, poate vor aparea si alte poze cu alte vaporase care sunt de acum istorie. Pentru mine, ca locuitor nascut si crescut in TITAN este o mare placere acest filmulet, iar ca fan al lui MUGUREL incantarea este si mai mare. Intr-adevar, iarna il legau in mijlocul lacului, intre insula si malul cu debarcaderul, cu acele cabluri din imagine si cu ancora coborata, asa cum se vede. Procedeul asta l-au aplicat cam pana cand a aparut STRAULESTI, apoi le legau unul de celalalt la debarcader, punand doar husele pe ele. De regula era orientat cu prova spre pod (eu doar asa l-am vazut), dar uite ca in aceste imagini prova este spre debarcader si pupa spre pod. Unul din cablurile cu care era legat MUGUREL iarna in mijlocul lacului a ramas printre copacii din capatul insulei pana prin anii '90. Barcile si hidrobicicletele erau stivuite iarna pe platoul din dreptul debarcaderului si debarcaderul era pazit non-stop. Intr-o iarna l-au scos si pe MUGUREL pe platou pentru a-i vopsi coca. Din discutiile purtate in filmulet inteleg ca era luna februarie a anului 1980. Pentru forum mai sunt interesante capatul de linie ITB (pe atunci) Barajul Dunarii, care apare in imagini cat si cel de-al doilea simbol al parcului dupa MUGUREL si anume avionul-cofetarie care se vede si el in cateva cadre. Avionul era la intrarea dinspre Campia Libertatii, cam pe unde este acum chioscul de fanfara si servea drept cofetarie; am inteles ca ajunsese acolo in urma unei aterizari fortate, dar nu stiu sigur...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marinarii.ro



Data înscrierii: 26/Dec/2009
Ultima vizita: 05/Dec/2018
Mesaje: 26
Locație: Macin; Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Dec 2012 10:16:35    Titlul subiectului: 160856

feroviar a scris:
Bucurul nu a trecut chiar atat de usor prin dreptul culeelor vechiului pod. A incetinit mult de tot si s-a pozitionat cat mai pe centru, ajutandu-se de elicile din fata (poate ma ajuta cineva cu denumirea completa a acestora), iar cand a trecut cu pupa de jumatatea gatuirii a accelerat puternic.


Se cheama bow truster si pot fi montate atat in prova cat si in pupa (la navele cu elice pe ax). Mai nou in special la navele de croaziera exista 2-3 bow trustere in prova iar in pupa 2-3 propulsoare de tip azipod, manevribilitatea navei fiind extrem de precisa.


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2013 00:42:06    Titlul subiectului: 161882

Iata o poza cu LICURICI mergand.


LICURICI.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.29 kb
 Vizualizat:  de 28547 ori

LICURICI.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Ian 2013 00:24:57    Titlul subiectului: 161942

Am gasit aceasta poza, dintr-o iarna in care vaporasele au fost lasate la iernat in mijlocul lacului secat si nu au fost duse la ALPA. Stie cineva cand a fost asta si de ce? Pana si BROTACEL, care ar fi incaput in docurile acoperite a fost legat de celelalte in mijlocul lacului...


Vaporase herastrau.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  18.62 kb
 Vizualizat:  de 28523 ori

Vaporase herastrau.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Mar 2013 14:59:08    Titlul subiectului: 163658

O calatorie cu vaporasul pe Herastrau costa 5 RON pentru un adult, 2 RON pentru copii intre 10 si 14 ani, in timp ce pentru pensionari si copii sub 10 ani, este gratis (poza 1). Sistemul de acces este pe baza de tunicheti (pozele 3-4).


Iarna a revenit in forta, 26 martie 061.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.78 kb
 Vizualizat:  de 28330 ori

Iarna a revenit in forta, 26 martie 061.jpg



Iarna a revenit in forta, 26 martie 062.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.54 kb
 Vizualizat:  de 28330 ori

Iarna a revenit in forta, 26 martie 062.jpg



Iarna a revenit in forta, 26 martie 063.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.47 kb
 Vizualizat:  de 28330 ori

Iarna a revenit in forta, 26 martie 063.jpg



Iarna a revenit in forta, 26 martie 064.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.86 kb
 Vizualizat:  de 28330 ori

Iarna a revenit in forta, 26 martie 064.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Iun 2013 15:32:23    Titlul subiectului: Agrement Lacul IOR 165274

De la data de 01.05.2013, pe lacul IOR s-a reluat agrementul nautic dupa mai bine de zece ani de intrerupere. La debarcaderul al doilea, care fusese amenajat odata cu lacul si cu debarcaderul mare, dar nu functionase niciodata, au fost aduse hidrobiciclete, atat model "LEBADA" cat si model"SPAT" si cateva barcute cu vasle de mici dimensiuni( tipul celor din Cismigiu). Pretul de inchiriere este de 15 lei/ora si au foarte mare cautare, la sfarsit de saptamana formandu-se chiar cozi la debarcader. In curand voi publica si poze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 21 Apr 2014 19:30:03    Titlul subiectului: 172520

Si astazi s-au efectuat plimbari gratis cu vaporasul pe lacul Herastrau.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Apr 2014 13:10:26    Titlul subiectului: 172614

Se discuta iar despre proiectul circuitului turistic pe lacurile Tei si Floreasca. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Circuit turistic pe lacurile Tei și Floreasca. Bugetul proiectului pe 2014,majorat cu 5,9 mil. euro

Proiectul de amenajare a unui circuit turistic pe Lacurile Tei și Floreasca ar putea avea în 2014 un buget cu aproape 6 milioane euro mai mare. Banii provin dintr-un împrumut bancar contractat de municipalitate de la BRD. Planul de amenajare a lacurilor Tei și Floreasca prevede construirea a șase porturi pentru vaporașe turistice, a 12 debarcadere pentru ambarcațiuni de mici dimensiuni și a două amfiteatre cu scene plutitoare cu o capacitate de 240 locuri fiecare. Propunerea de suplimentare a banilor alocați acestui proiect va fi supusă aprobării Consiliului General al Municipiului București în ședința din 29 aprilie.

Primăria Capitalei vrea să suplimenteze bugetul alocat în acest an proiectului de amenajare a unui circuit turistic pe Lacurile Tei și Floreasca cu suma de 26.294.000 lei (aprox 5,9 milioane euro). Banii provin dintr-un credit bancar, contractat de municipalitate la începutul acestui an de la BRD (VEZI DETALII ÎMPRUMUT).

În bugetul pentru 2014, proiectul avea alocată deja suma de 9.885.000 euro (2,2 milioane euro). Cu noua suplimentare, proiectul de amenajare a unui circuit turistic pe Lacurile Tei și Floreasca ar putea beneficia în acest an de un buget de 36,1 milioane lei (8,1 milioane euro). Propunerea de suplimentare a banilor alocați acestui proiect va fi supusă aprobării Consiliului General al Municipiului București în ședința din 29 aprilie.

Planul de amenajare a lacurilor Tei și Floreasca prevede construirea a șase porturi pentru vaporașe turistice, a 12 debarcadere pentru ambarcațiuni de mici dimensiuni și a două amfiteatre cu scene plutitoare cu o capacitate de 240 locuri fiecare. În plus proiectul prevede și construirea unei săli polivalente de 260 metri pătrați, cu 360 de locuri.

Pentru a putea face navigabilă zona dintre lacul Herăstrău și lacul Tei, lacurile vor fi curățate, iar malurile din beton vor fi întărite, dat fiind că acestea s-au degradat în lipsa oricărei intervenții până în prezent. În cadrul proiectului, vor fi amenajate trei zone de agrement cu piscine, o pasarelă ciclo-pietonală și patru kilometri de piste pentru pietoni și biciclete.

Administrația Lacuri, Parcuri și Agrement București (ALPAB), care va realiza acest proiect, va achiziționa un vaporaș turistic de agrement, alimentat cu celule fotovoltaice, 33 de echipamente de wind surf, 30 de echipamente de kite-surf, dar și 40 de caiace și 100 de bărcuțe și hidrobiciclete.

Clădirile pentru servicii și sistemele de biciclete vor fi alimentate cu energie solară, la fel ca și vaporașul.

Investiția este finanțată în cea mai mare parte prin Programul Operațional Regional 2007-2013.

Primăria Capitalei își propune ca prin acest proiect să crească numărul turiștilor care vin în București cu cel puțin 15% și a duratei sejurului cu cel puțin 10%.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Iul 2014 02:16:48    Titlul subiectului: LOTRIOARA 173873

LOTRIOARA a fost un vaporas micut, acelasi model cu RANDUNICA de pe Tei si DORNISOARA de la Vidraru. A circulat pe Lacul Morii, de prin '87-'88 pana prin '92, alaturi de etajatul PANDURUL (adus de la Tei), agonizand apoi alaturi de acesta pana au fost duse pe mal la ALPA si taiate. Acest vaporas a circulat probabil pe Lacul Herastrau inainte de a fi mutat pe Morii.Din pacate si el si Pandurul au impartasit aceeasi soarta cu "surata" RANDUNICA; au fost deslegate cu rea intentie si pluteau pe suprafata lacului in deriva, ajungand uneori aproape de stavilarul de la Ciurel. Probabil tot acolo LOTRIOARA a "primit" numele de BILLY (scris mitocaneste cu vopsea neagra pe bordul stang). Postez o poza cu el in stare buna la debarcaderul de pe insula Lacului Morii.


Lotrioara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.13 kb
 Vizualizat:  de 25612 ori

Lotrioara.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Aug 2014 22:27:28    Titlul subiectului: 174284

Debarcaderul din Parcul IOR in anii '70 unde se observa clasicele barci din lemn, care la vremea respectiva aveau si umbrare. Poza a fost publicata pe economica.net.


TITAN '70.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.85 kb
 Vizualizat:  de 25368 ori

TITAN '70.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Transport naval Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Următoare
Pagina 8 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community