Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Oradea
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
pisti91



Data înscrierii: 28/Mai/2008
Ultima vizita: 07/Iun/2016
Mesaje: 89
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 22 Mai 2015 16:54:06    Titlul subiectului: 179212

Cam da.

26le are din ce in ce mai mare succes! Mai mult il folosesc cei de la SHC, celelalte companii avand transport gratuit cu alta firma, colegii mi-au zis ca, cu 26le au legatura directa si mai usoara cu linia 17.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 590
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 19 Oct 2015 22:55:45    Titlul subiectului: 182160

ModificarI ale traseelor 13 si 14c:
OTL a scris:
Devierea traseelor liniilor de autobuz 13 și 14 C începând din 21 Octombrie 2015
OTL SA anunță publicul călător că, începând din 21 Octombrie 2015, traseele liniilor de autobuz 13 și 14 C vor suferi modificări după cum urmează:

Linia 13 – Pe sensul de mers către Pc. 1 Decembrie, traseul se va devia pe str. Ghe.Doja, cu stații în zona intersecției cu str. Barbu Stefănescu Delavrancea și în vecinătatea Facultății de Mediu. Traseul, pe sensul de deplasare către Spitalul Județean, rămâne nemodificat. Devierea treseului este cauzată lucrările în derulare de pe strada Louis Pasteur.
Linia 14 C – Pe sensul de deplasare către Centru autobuzele vor circula pe traseul str. Principatelor Unite – str. Constructorilor – P-ta Cazarmilor – str. Rosiorilor – T. Vladimirescu. Se vor înființa astfel stațiile Principatelor Unite – pasarelă, Principatelor Unite 76 și Rosiorilor. Pe sensul de deplasare către Cazaban, se vor înființa stațiile T. Vladimirescu 42, și T. Vladimirescu 14. Modificările operează până la redeschiderea circulației pietonale pe podul Sf. Ladislau, răspunzând astfel solicitărilor venite din partea cetățenilor.

http://www.otlra.ro/stiri/616
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 590
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 04 Dec 2015 16:19:43    Titlul subiectului: 182717

Vazand titlul urmatorului articol m-am gandit ca linia 10 va merge din nou pe strada Independentei-Piata Unirii-Tudor Vladimirescu... respectiv ...Tudor Vladimirescu-Piata Unirii-General Traian Mosoiu... , cand , defapt era vorba despre revenirea la traseul normal in cartierul Iosia.
bihon a scris:
Linia 10 revine la traseul normal
OTL informează că linia 10 de autobuy revine la vechiul traseu începând de sâmbătă, 5 decembrie.
Astfel, stația de autobuz de pe strada Barcăului redevine operațională, iar stația de autobuz aflată pe strada Greierului (sensul spre P-ța Devei) se desființează.
Traseul liniei 10 va fi următorul: Seleușului –Averescu – P-ța 1 Decembrie – M. Viteazul – T.Moșoiu – I.Maniu – J.Calvin – Primăriei – S.Bărnuțiu – Sulyok Istvan-T. Vladimirescu – Lăpușului – Meșteșugarilor – Barcăului – Greierelui – P-ța Devei – Hațegului – Ep. I.Darabant – Măgheranului – Belșugului – H.Ibsen – Calea Aradului (sens giratoriu) – H.Ibsen – Ov.Densușianu – Ep. I.Darabant – Hațegului – P-ța Devei – Greierelui – Barcăului –Meșteșugarilor – Lăpușului – Oneștilor – St.O.Iosif – B-dul Decebal – I.Maniu- T.Moșoiu – P-ța 1Decembrie – D.Cantemir – M.Găina – Războieni – Seleușului.

http://www.bihon.ro/linia-10-revine-la-traseul-normal/1597176[/quote]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Noi/2017
Mesaje: 685
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 28 Ian 2017 12:25:06    Titlul subiectului: 188113

O intrebare adresata pentru cei care stiu sigur (vatmani ori angajati ai OTL din Oradea), as vrea doar sa ma asigur ca nu sunt pe cale gresita cu logica Smile.
Linia 4 dupa cum multi stim a fost reinfiintata pe ruta Sinteza Decebal-Emanuel-Piata Unirii-Nufarul si retur, dar traseul numai intre Pod CFR si Olosig, respectiv Nufarul si Casa de Cultura este identic cu cea veche dinainte de 1986).
Doua intrbari am:
1 Care dispecerat coordoneaza vagoanele de pe aceaasta linie? Sincer pentru mne Nufarul pare mai probabil pentru ca in ore de varf intre Pod CFR Siteza gasesti di vagoane 1R respectiv 1N coordonate de POD CFR
2. Vagoanele de pe aceasta linie pentru ca circula doar in timpul orelor de varf, raman doar pe aceasta linie (asa e logic)? Nu am avut inca ocazia sa stau sa observ toate aceste lucruri.

Ma mai intereseaza unele proceduri de deviere a vagoanelor cand de exemplu intre Pod CFR si Olosig exista un blocaj. Sa zicem un vagon pe linia 1N vine pe Decebal spre Olosig si primeste comanda sa o ia spre Gara, evident in statia liniei 3N se anunta calatorii de catre vatman. Iar calatorii din statia lniei 1N care ar merge in aceeasi directie sunt oare anuntati prin sistemul de afisaj sa se indrepte spre statiile 3N si 3R si de catre un angajat al OTL care sta in statie?. Vagonul va ramane pe linia 1N si va face ture pe inelul circular Olosig-Gara-Casa de Cultura-Piata Unirii-Emanuel-Decebal-Olosig pana la remedierea problemei?
In cazul vagoanelor de pe linia 4 vor fi alocate temporar pe linia 3?
Sa luam in calcu acum si varianta ca blocajul se formeaza intre Casa de Cultura si Depou adca afecteaza liniile 2,3 si 4. Vagoaele de pe linia 2 la intoarcere la Casa de Cultura vor schimba pe 3R si vor circula in inelul circular amintit mai sus? Linia 4 daca e comandata de dispeceratul din Nufarul va ramane cu afisajul pe 4 sau va schimba pe 1N ori 1R dupa caz?

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 16/Noi/2017
Mesaje: 137
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 29 Ian 2017 21:59:00    Titlul subiectului: 188126

Vagoanele care circula pe liniile 4R si 4N sunt sunt vagoane care apartin de linia 3 si sunt coordonate de dispeceratul din Nufarul. Nu se stie niciodata care sunt acele vagoane care vor merge in ziua in curs pe liniile 4R si 4N. La ora la care trebuie trimise spre Sinteza, controlorul de circulatie trimite din vagoanele care se afla in acel moment in Nufarul. Vagonul face cursa si la sosirea lui inapoi in Nufarul, el ramane pe linia 3, urmatoarea sa cursa putand fi pe oricare din liniile ce apartin de linia 3. De exemplu, un vagon poate merge pe linia 2, ajunge in Nufarul la ora la care trebuie sa plece de exemplu un 4N, e trimis pe 4N, merge la Sinteza, iar dupa sosirea inapoi in Nufarul e trimis pe 3R. Un alt aspect important aici e ca la un vagon de linia 4, cele doua capete de linie sunt Nufarul si Sinteza. Daca la linia 3 e Nufarul si Olosig, iar pe foaia de cursa a vatmanului apare N-O-N, la vagoanele de linia 4 pe foaia de cursa va apare N-S-N. Deci nu se mai noteaza nici sosirea la Olosig, nici sosirea la Pod, ci doar Sinteza plecare. Inclusiv graficul care apare pe GPS e dat pana la Sinteza. Drept urmare, odata ajuns la Pod, vatmanul nici nu trebuie sa coboare cu foaia la controlorul de circulatie pentru a o semna, statia de la Pod fiind o statie ca oricare alta din parcurs. Controlorul de la Pod are insa sarcina de a pregati linia pe cand ajunge un 4 din Nufarul, in asa fel incat atunci cand soseste un 4, sa nu existe in fata lui un 1 care sa astepte plecarea spre Sinteza. La sosirea unui 4 la Pod, nu trebuie sa existe un alt tramvai in fata lui, acel 4 fiind un vagon care soseste si pleaca imediat mai departe.

In cazul unei stationari, calatorii sunt informati doar prin panourile din statii. Aici vreau sa fac o paranteza si sa spun ca multi nu afla de incidentele afisate pe panou, pentru ca incidentele sunt scrise pe primul rand de sus, ori foarte putina lume se uita si la acel rand. Pentru marea majoritate a publicului calator, panoul inseamna doar randul de jos, unde scrie in cat timp vine tramvaiul. Daca anuntul s-ar scrie acolo, oamenii ar fi mult mai repede informati. De multe ori am patit sa anunt eu o stationare si oamenii sa-mi spuna ca nu s-a anuntat nicaieri si ca nu scrie pe panouri. Apoi le-am aratat ca scrie pe randul de sus si ei mi-au spus ca n-au stiut ca trebuie sa se uite si acolo. Revenind la devieri, in cazul unei devieri, fiecare vagon ramane cu afisajul pe linia lui si face inelul, in cazul in care problema e pe unul din tronsoanele Olosig - Pod CFR sau Casa de Cultura - Nufarul. In cazul liniei 2, daca exista o problema spre Nufarul, el va pune pe 3R la sosirea la parc si va merge spre gara. Posibiltati de schimbare a liniei sunt in cazul in care un vagon a fost trimis din Nufarul pe 3N sau 2 si apare o problema pe tronsonul Casa de Cultura - Biserica Emanuel. Atunci vatmanul este anuntat si se schimba pe 3R. Sau in cazul unui vagon de la linia 1N care sosind la parc de la gara afla ca exista o problema spre Piata Unirii, el va merge spre Nufarul, dar fara sa schimbe in mod obligatoriu si afisajul. Dupa remedierea problemei, vagonul este trimis din Nufarul inapoi la pod pe linia 1R sau 1N. La un blocaj in fata unui vagon de linia 4, el poate ramane 4 si sa-si continue deplasarea imediat dupa reluarea circulatiei, sau poate schimba in linia 3 si sa ramana 3, depinde de situatie si de locul intamplarii incidentului. Aceste decizii sunt luate de dispeceri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Noi/2017
Mesaje: 685
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 31 Ian 2017 01:11:20    Titlul subiectului: 188160

Foarte explicit! Multumiri, cine cunoaste un pic reteaua intelege cum sunt coordoate lucrurile. E mai simplu decat credeam. Nu stiu daca s-a descris deja cum este structurata o luna pe schimburi si ture,oricum asta deja nu mai tine de acest topic.
_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Noi/2017
Mesaje: 685
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 06 Noi 2017 19:09:06    Titlul subiectului: 192332

S-au introdus cateva schimbari in circulatia tramvaielor incepand cu weekendul trecut.
1. Avand ca antecedent weekendul de 28-29 octombrie cand circulatia tramvaielor a fost sistata pe relatia Parc Olosig-Decebal-Emanuel-Piata Unirii-Parc 1 Decembrie si linia 1R, 3R si 2 a fost sistata, circulatia tramvaielor s-a desfasurat pe relatia Nufarul-Casa de Cultura-Gara-Parc Olosig-Pod CFR tramvaiele avand indicative 1N, iar la retur ele venind cu indicativ 3N pe acelasi traseu. In acest weekend practic s-a dat peste cap logica traseelor liniilor 1N, 1R, 3N, 3R. Linia 2 nu a fost afectata. Nu s-a anuntat nici pe pagina oficiala a OTL nici in presa nu am citit modificarea potrivit caruia in zilele de sambata si duminica tramvaiele circula duoa cum urmeaza:
1N Nufarul-Casa de Cultura-Piata Unirii-Decebal-Parc Olosig-Pod CFR
3N Pod CFR-Parc Olosig-Gara-Casa de Cultura-Nufarul.
1R Nufarul-Casa de Cultura-Gara-Parc Olosig-Pod CFR.
3R Pod CFR-Parc Olosig-Decebal-Piata Unirii-Casa de Cultura-Nufarul.
Caz concret eu de pe Decebal vroiam sa ajung la Gara, am fost nevoit sa ma duc pe jos 1 statie (ca nu voi plati 3.66 RON prin SMS pentru 500m de parcurs), sa urc dealul pana la Parc Olosig si sa iau tramvaiul 3N care a venit de la Pod CFR si a oprit in statia liniei 1N, 1R (din timpul saptamanii). Am observat, ca in statia liniei 3R de la Parc olosig mai multe persoane asteptau tramvaiul sa mearga pe Decebal... cam degeaba. Panourile nu stiu daca afisau schimbarea. Practic trebuie sa folosesti 2 tramvaie pentru a ajunge de pe Decebal ori Piata Unirii la Gara sau invers in schimb se poate ajunge de la Pod CFR pana in Nufarul cu orice tramvai merge in acea directie.
Practic in aceasta logica de circulatie pentru a simplifica simbolizarea liniilor de altfel unica in lume si neinteleasa de straini se poate folosi doar linia 1 care ar circula spre Gara in ambele directii si linia 3 care sa circule pe Decebal in ambele directii nu ar mai fi nevoie de indicative "culoare" N sau R
Sa zicem un alt dezavantaj exista si in cazul celor cu abonament daca cineva doreste sa ajunga sa zicem de la Piata Rogerius la Gara si a venit un 1R si merge cu acela pana la Parc Olosig poate acolo prindea imediat un 3N spre gara in loc sa astepte urmatorul tramvai 1N, adica are doar o optiune la dispozitie asteapta pana vine 3N sa il duca pana la Gara.

2. Vagonul bidirectional 44 care asiga transportul doar in timpul saptamanii (mai demult inclusiv in weekend dealungul intregului program) in afara orelor de varf intre Pod CFR si Sinteza a fost mutat pe zilele de weekend.
3. De azi Linia Pod CFR-Sinteza dupa ora 18 are frecventa de 30 minute la minutul 15 si 45 din fiecare ora, ceea ce a generat deja nemultumiri in randul calatorilor. Evident ei urla la vatmani.

Daca acest experiment va da rezultate in scaderea costurilor de exploatare sunt sigur ca se va aplica si pentru restul zilelor saptamanii.



20171105_104919-.jpg
 Descriere:
206 pe 3N de la Pod CFR spre Nufarul la Parc Olosig.
 Mărime fișier:  1.08 MB
 Vizualizat:  de 119 ori

20171105_104919-.jpg



_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community