|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 25 Ian 2017 02:53:45 Titlul subiectului: Extindere linii de tramvai în Oradea |
188049 |
|
Având în vedere că din vara lui 2017 se preconizează începerea lucrărilor de extindere a liniilor de tramvai către centrele comerciale Jumbo și Auchan și mai departe către Universitate și depoul de tramvaie din Cantemir pe malul pârâului Peța, am deschis acest topic dedicat acestui subiect. Urmează ca aici să postăm informații și noutăți legate de extinderea liniilor de tramvai, iar la momentul potrivit să aducem și fotografii din timpul lucrărilor.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 26 Ian 2017 19:34:50 Titlul subiectului: |
188078 |
|
Pe site-ul primariei a apraut un nou aricol despre viitorul segment de linie de tramvai. Citez doar informatiile adugate comparativ cu alte articole.
Primaria Oradea a scris: | Noul traseu va avea 8 stații de tramvai
Extinderea liniei noi de tramvai se va face pe traseul Calea Aradului - str. Făgărașului - str. Atelierelor (cu acces depou OTL) și legătura pe toate direcțiile cu str. D. Cantemir, iar lungimea totală a traseului va fi de 3.840 m pe firul I (sens de mers) și 3.820 m pe firul II (sens de mers).
Potrivit ing. Nicolae Găgeanu, proiectant la firma S.C AQUACONS S.R.L, cea care a elaborat documentația tehnică, noua linie de tramvai va fi formată din 8 tronsoane, care presupun 8 stații de tramvai, după cum urmează:
- Tronson Calea Aradului - cuprins între strada Aviatorilor și podul peste Pârâul Peța - lungime 535 m
- Tronson complex comercial - cuprins între podul peste Pârâul Peța și str. T. Blajovici - lungime 680 m
- Tronson strada Făgarașului - cuprins între strada T. Blajovici și strada Universității - lungime 710 m
- Tronson strada Făgărașului - cuprins între str. Universității și intersecția cu strada Făgărașului - lungime 480 m
- Tronson Cartier Ceyrat - cuprins între intersectia cu strada Făgărașului și strada Ronald Reagan - lungime 520 m
- Tronson strada Ceyrat - cuprins între strada Ronald Reagan și strada Thurzo Sandor - lungime 162 m
- Tronson strada Atelierelor - cuprins între strada Thurzo Sandor și Aleea Salca - lungime 408 m
- Tronson Aleea Salca - cuprins între strada Atelierelor si B-dul Cantemir - 395 m
Toate cele 8 intersecții urmează să fie semaforizate cu semafoare inteligente cu senzori. De menționat că cea mai mare parte a investiției va viza partea de automatizări și semafoare. În ceea ce privește macazele, acestea vor fi toate automate.
Liniile de tramvai vor fi în totalitate ecologice, ele vor sta pe traverse îmbrăcate în gazon prevăzut cu sistem de irigare. |
http://www.oradea.ro/stiri-oradea/o-noua-linie-de-tramvai-va-asigura-o-legatura-directa-intre-iosia-zona-universitatii-si-cantemir
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 27 Ian 2017 19:25:45 Titlul subiectului: |
188102 |
|
Citez de pe siteul primariei "Acest proiect urmărește o mobilitatea urbană durabilă, iar efectele implementării lui se vor reflecta în limitarea creșterii emisiilor de gaze cu efect de seră. Acest lucru se va vedea în scăderea emisiilor de noxe provenite din transport, fapt ce va fi realizat prin oferirea opțiunilor de transport alternativ și descurajarea utilizării autoturismelor personale. - See more at: http://www.oradea.ro/stiri-oradea/o-noua-linie-de-tramvai-va-asigura-o-legatura-directa-intre-iosia-zona-universitatii-si-cantemir#sthash.v9ky8fHP.dpuf".
Din greseala de exprimare vad, ca tot oameni au scris si acest articol nu niste semizei, ca e prea idilic. Cat despre scopul acestei investitii mai bine nu zic nimic negativ in privinta asta, adica parerea mea despre concitadinii mei si obiceiurile lor de mobilitate, oricum se va vedea efectul in faptul ca duminica intre 8-14 nu va fi in jurul pietei de vechituri plin de masini parcate si in parcarea Auchan+Jumbo 90% locuri ocupate, si nici pe marginea centurii masini oprite, ci tramvaie care vor avea multi calatori care vor cobora in statia de la piata de vechituri, Doamne ajuta!
Oare linia 2 Nufarul-Iosia-Nufarul se va muta pe tronsonul nou (va fi acces venind din Iosia la noua linie? Din cele aparute pe siteul Primariei nu reiese)? Linia 4 (recent infiintata) Pod CFR-Nufarul-retur va circula pe noul traseu pe la Auchan?
|
|
Sus |
|
|
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 29 Ian 2017 21:14:25 Titlul subiectului: |
188128 |
|
Cred ca linia 2 va ramane asa cum e acum. Asa cum spuneai si tu, in niciun articol nu e mentionat faptul ca va fi construita si o linie de acces dinspre Iosia spre Auchan si invers. Dar chiar daca ar fi construita si acea linie de acces, linia 2 ar trebui sa ramana ca si in prezent, avand in vedere ca sunt multi calatori care urca si coboara in statii precum Piata Cetate, Casa de Cultura, Piata Unirii cu destinatia Iosia, ori daca linia 2 va merge pe linia noua, cei care folosesc aceste statii nu vor mai avea un tramvai care sa-i duca direct spre Iosia din statiile amintite si invers. Sunt si eu foarte curios de liniile care vor aparea dupa constructia acestui nou traseu. Totusi, pana la finalizarea lui e vorba sa se realizeze legatura directa Decebal - Iosia in intersectia de la Biserica Emanuel. Daca aceasta legatura va fi finalizata vara aceasta (ceea ce cred ca se va si intampla), n-ar fi exclus sa apara de inceput linia 5: Pod CFR - Olosig - Piata Decebal - Biserica Emanuel - Calea Aradului - Iosia si retur pe acelasi traseu, asta in ideea in care raman in circulatie liniile 4R si 4N.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 28 Mar 2017 16:26:05 Titlul subiectului: |
189315 |
|
ebihoreanul a scris: | Ok pentru tramvai: Universitatea îi dă Primăriei teren pentru construirea noii linii de tramvai de pe malul Peței
Universitatea din Oradea și-a dat acordul ca Primăria să ia aproape 2.000 de metri pătrați din terenurile ei, pentru a putea construi noua linie de tramvai de pe malul Peței, care va lega zona Calea Aradului de Cantemir.
"Senatul Universității a aprobat propunerea de a începe demersurile de transfer. Terenul nu este al Universității, ci doar administrat de Universitate", a declarat, marți, președintele forului, Sorin Curilă, pentru BIHOREANUL.
Astfel, Universitatea și-a dat acordul ca Primăria să ceară Guvernului să-i transfere, printr-o hotărâre, o suprafață de teren de 1.932 mp, de-a lungul străzii Făgărașului, pe malul stâng al Peței. Inițial, Primăria cerea un teren de 3.542 mp, ceea ce ar fi însemnat și dezafectarea unei parcări pe care Universitatea o are amenajată în zonă, dar între timp municipalitatea și-a modificat proiectul, iar fâșia de teren cerută nu va micșora suprafața parcării cu pricina. Când va fi realizat, proiectul va modifica însă intrarea în parcare, care nu se va mai face din apropierea străzii Universității, cum este în prezent, ci din zona actualei pasarele pietonale peste Peța, care va fi înlocuită cu un pod rutier.
În plus, Universitatea s-a înțeles cu Primăria să primească la schimb un teren de aceeași suprafață, în capătul străzii Făgărașului, între căminul studențesc și actuala piață de vechituri.
Pe de altă parte, la începutul negocierilor între Primărie și Universitate, reprezentanți ai Facultății de Științe Economice s-au opus construirii noii linii de tramvai, pe motiv că va deranja cursurile ținute în clădirea dinspre strada Făgărașului. Reprezentanții Primăriei i-au asigurat, însă, că noua linie de tramvai va fi și înierbată, tocmai pentru atenuarea zgomotului.
Primăria și OTL au împreună un proiect de extindere a liniei de tramvai în zona de sud a orașului, din Calea Aradului până la depoul din str. Atelierelor, investiție care se va ridica la 10 milioane euro. Noua linie de tramvai va porni din intersecția străzilor Aviatorilor cu Calea Aradului spre ieșirea din oraș peste Peța, urcând pe malul stâng al pârâului prin spatele hipermarketurilor Jumbo și Auchan, continuând apoi pe lângă viitoarea Sală Polivalentă, actuala piață de vechituri. Linia va merge mai departe pe strada Făgărașului, care se va lărgi, apoi pe lângă Universitate, va traversa strada Armatei Române și va continua pe malul stâng al Peței până la blocurile de pe Grigore Ureche, unde va urca spre Podul Reagan spre strada Atelierelor. |
http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-1-41/ok-pentru-tramvai-universitatea-ii-da-primariei-teren-pentru-construirea-noii-linii-de-tramvai-de-pe-malul-petei-133102.html
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 08 Mai 2017 21:32:51 Titlul subiectului: |
189991 |
|
"Ecologistii" au deschis o petitie online impotriva construirii noii linii de tramvai pe malul Petei , sunt mai ecologice deseurile si balariile de pe malul paraului decat linia de tramvai :
" Ecologiștii, împotriva noii linii de tramvai pe malul Peței
Președintele Centrului Regional de Supraveghere Ecologică Munții Apuseni, jurnalistul Florin Budea, a inițiat o petiție online împotriva proiectului de construcție a unei linii de tramvai pe malul Peței, care urmează să lege cartierele Cantemir și Calea Aradului.
Potrivit inițiatorului, care susține că acționează în numele locuitorilor de pe strada Făgărașului, proiectul Primăriei și al OTL trebuie oprit pentru că "va avea consecințe neplăcute asupra vieții de zi cu zi a celor care locuiesc aici". "Lucrările de construcție și mai ales circulația tramvaielor vor genera mult zgomot în această zonă, cunoscută și apreciată până acum ca fiind una din cele mai liniștite ale orașului", arată Budea.
Ecologistul mai spune că această investiție "va avea efecte dramatice asupra spațiului verde care se întinde de-a lungul pârâului Peța, spațiu pe care, în urmă cu câțiva ani, administrația municipală promitea să îl transforme într-un "culoar verde" al orașului nostru", și va duce la dispariția "firavei vieți sălbatice apărute în vecinătatea locuințelor noastre", malurile Peței găzduind de câțiva ani rate sălbatice, stârci și mierle.
Președintele CRSE susține că o soluție mai bună ar fi ca noua linie de tramvai să urmeze traseul șoselei de centură. "Această variantă va deservi mai bine întreaga zonă, oferind și locuitorilor din Cartierul Grigorescu o legătură bine-venită cu urbea", explică el.
"Credem că primarul Ilie Bolojan este dator să își tină promisiunea pe care ne-a făcut-o și să păstreze nealterată această oază de liniște și frumusețe care este pârâul Peța!", încheie Budea motivația petiției.
Până luni la ora prânzului, petiția inițiată pe 4 mai a adunat 48 de semnături, majoritatea locuitori ai străzii Făgărașului ori ecologiști ai orașului.
În prezent, Primăria și OTL așteaptă aprobarea Agenției Naționale pentru Achiziții Publice pentru a putea lansa licitația pentru construirea noii linii de tramvai."
http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-1-41/ecologistii-impotriva-noii-linii-de-tramvai-pe-malul-petei-133984.html
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 09 Mai 2017 06:40:43 Titlul subiectului: |
189994 |
|
Ei nu realizează că tramvaiul e un tip de transport public ecologic? Doar folosește electricitate, nu motorina. Dacă ar fi ecologiști ar fi de acord cu linia de tramvai și și-ar arăta suportul.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 18 Mai 2017 14:44:09 Titlul subiectului: |
190078 |
|
Despre extinderea liniilor de tramvai din oraș cu una nouă care va lega Calea Aradului de Depoul OTL, edilul a spus că licitația a fost publicată în SEAP și, pe 9 iunie, este termenul limită pentru depunerea ofertelor. "Estimăm că, în două luni, o vom adjudeca, iar în septembrie vom putea semna contracul și începe lucrările, care includ și 45 de zile de proiectare. Ele vor fi finalizate cel mai probabil în toamna anului viitor, cel mai târziu în primăvara anului 2019", a spus Ilie Bolojan.
Până la începerea lucrărilor, municipalitatea mai trebuie să preia câteva terenuri de lângă Universitatea din Oradea și de lângă Inspectoratul de Jandarmi, aflate acum în proprietatea Ministerului Educației, respectiv Ministerului de Interne.
Sursa: http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-1/primarul-ilie-bolojan-anunta-un-nou-pasaj-suprateran-pe-centura-cand-incep-cele-mai-importante-lucrari-de-mobilitate-din-oradea-134181.html
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 29 Mai 2017 20:31:21 Titlul subiectului: |
190234 |
|
La prima licitatie organizata pentru modernizarea Tatrelor se pare ca nu s-a prezentat nici o firma care s-ar putea ocupa de aceasta operatiune.
"Tatra „orădean”, un vis abandonat?
Licitația pentru modernizarea garniturilor Tatra nu a trezit interesul pieței de specialitate. Conducerea OTL analizează variantele de urmat.
406 000 de euro pentru recondiționarea unui tramvai
La 406.000 de euro a fost evaluat costul intervenției care ar transforma vechile tramvaie orădene Tatra în garnituri cu aspect și condiții adecvate acestui secol. OTL a scos la licitație primul lot de tramvaie de modernizat luna trecută dar, spre surpriza șefimii, nu s-a prezentat nicio ofertă, nici măcar din partea firmelor care au lucrat la realizarea machetelor prototipului – Astra Vagoane Arad sau Electroputere VFU.
„A fost o mare dezamăgire pentru noi ca nu s-au prezentat.Nu am reluat licitația, studiem să vedem ce e de făcut. Prima variantă ar fi să reluăm licitația dar să unim loturile”, spune Romeo Nica, director economic al OTL SA. Varianta aceasta ar putea crește interesul celor care lucrează în înnoirea tramvaielor prin suma mai mare pusă la bătaie. A doua variantă luată în calcul de conducerea OTL este renunțarea la proiectul de face-lifting al tramvaielor învechite și modernizarea lor doar pe partea de tracțiune. „Am putea face, pentru nouă locomotive, eficientizarea sistemului de tracțiune. Din măsurătorile făcute până acum rezultă că echipamentul instalat ajută la o economie foarte bună, de 40-50% din consum”, spune Nica. Problema cu varianta aceasta este că intervenția la așa numitul salon – spațiul pentru călători este spre zero.
În vorbe, ambiția edililor urbei este să mute orădenii din mașinile personale în garniturile de tramvai. Ori, fără o intervenție care să schimbe radical confortul din tramvaie la pachet cu prioritizarea liniilor OTL, transportul local va rămâne la fel de indezirabil pentru „șoferi”, ca acum."
http://www.bihon.ro/tatra-oradean-un-vis-abandonat/1840987
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 18 Iul 2017 20:02:02 Titlul subiectului: |
191166 |
|
Desi lucrarile construirii legaturii dintre Bulevardul Decebal si Calea Aradului erau preconizate sa incepa o data cu vacanta scolara , deabia au fost deschise ofertele.
"OTL: Licitație de vară, șantier de toamnă
Deși firesc era ca la intrarea în vacanță să înceapă construirea buclei pe șine dintre Ioșia și Rogerius, proiectul n-a ieșit, încă, din birocrație.
Proiectul extinderii infrastructurii de cale rulantă pentru tramvaiele OTL, unul de blazon pentru administrația Bolojan, a ajuns abia în faza deschiderii ofertelor, și e de așteptat ca semnarea contractului să aibă loc abia luna viitoare.
Primăria și OTL au pierdut, deci, o lună din perioada de vacanță, în care se putea lucra la bucla de legătură Rogerius – Calea Aradului fără a da peste cap traficul din oraș. Asta deși, inițial, conducerea OTL era conștientă că, pentru a nu crea disconfort inutil, bucla ar trebui terminată pe perioada vacanței școlare.
Conform anunțului, data deschiderii ofertelor a fost 3.07.2017. A fost depusă o singură ofertă a unei asocieri – SylcCon Trans SRL Arad, Baicons SRL din București și subcontractorul UTI Servicii și Mentenanță, din București. „Acum este în evaluare tehnică; dacă e conformă, cel mai probabil luna viitoare se va semna contractul”, ne-a informat Primăria prin Serviciul Mass-Media.
Termenul de execuție a legăturii din intersecția Aradului – Primăriei – Decebal și liniei noi pe traseul Calea Aradului – str. Făgărașului – str. Atelierelor (cu acces depou OTL) – D. Cantemir este de 24 de luni de la semnarea contractului."
http://www.bihon.ro/otl-licitatie-de-vara-santier-de-toamna/1867177
Aceleasi companii se vor ocupa si de intersectia de la Emanul si de extinderea liniei intre Calea Ardului si Bulevardul Dimitrie Cantemir , nu sunt licitatii separate?
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 14 Sep 2017 23:47:14 Titlul subiectului: |
191677 |
|
Primarul Ilie Bolojan a informat că licitația pentru refacerea intersecției între străzile Primăriei, Decebal și Calea Aradului, respectiv prelungirea liniei de tramvai din Calea Aradului spre depou, de-a lungul Peței, a trebuit reluată, după ce singurul ofertant s-a prezentat cu o ofertă neconformă.
www.ebihoreanul.ro
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 24 Oct 2017 21:43:42 Titlul subiectului: |
192140 |
|
In luna iulie a acestui an , l-am insotit pe Timi pentru a face un reportaj cu traseul aproximativ al viitoarei linii de tramvai ce va lega cartierul Iosia de Cantemir pe malul Petei. Din pacate nu am prea avut timp sa editam pozele pentru a putea fi incarcate pe forum.
Am inceput reportajul de la biserica Emanuel , acolo unde va fi construita o linie de legatura intre Bulevardul Decebal si Calea Aradului pentru a da tramvaielor posibilitatea de a merge si spre cartierul Iosia de pe Bulevardul Decebal respectiv spre Decebal dinspre Iosia , nu doar spre Centru.
(informatii in descrierea imaginilor)
Descriere: |
Vedere de pe strada Primariei spre Biserica Emanuel , macazul la stanga pentru linia 2 iar la dreapta pentru 1N,3N,4N |
|
Mărime fișier: |
1.13 MB |
Vizualizat: |
de 25084 ori |
|
Descriere: |
Vedere din spatele aceluiasi macaz |
|
Mărime fișier: |
1.02 MB |
Vizualizat: |
de 25084 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.06 MB |
Vizualizat: |
de 25084 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.05 MB |
Vizualizat: |
de 25084 ori |
|
Descriere: |
Statia tramvaielor de la Biserica Emanuel la stanga pentru liniile notate cu rosu iar la dreapta pentru cele cu negru |
|
Mărime fișier: |
1.05 MB |
Vizualizat: |
de 25084 ori |
|
Descriere: |
Vedere din statie spre sud (autogara Decebal) |
|
Mărime fișier: |
1.01 MB |
Vizualizat: |
de 25084 ori |
|
Descriere: |
la stanga strada Primariei |
|
Mărime fișier: |
1017.71 kb |
Vizualizat: |
de 25084 ori |
|
Descriere: |
Locul unde presupunem ca va fi facut noul macaz |
|
Mărime fișier: |
1.15 MB |
Vizualizat: |
de 25084 ori |
|
Descriere: |
De pe trotuarul bisericii spre Decebal (sud) |
|
Mărime fișier: |
921.35 kb |
Vizualizat: |
de 25084 ori |
|
Descriere: |
de pe scuarul ce desparte sensurile de pe Calea Aradului pentru sensul giratoriu, spre Decebal |
|
Mărime fișier: |
1.3 MB |
Vizualizat: |
de 25084 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 24 Oct 2017 22:03:10 Titlul subiectului: |
192141 |
|
Continuare 1.
Descriere: |
De pe acelasi scuar spre strada Primariei |
|
Mărime fișier: |
1002.39 kb |
Vizualizat: |
de 25078 ori |
|
Descriere: |
Din statia tramvaiului 2 spre strada Primariei (vagonul13-113 in fundal) |
|
Mărime fișier: |
976.56 kb |
Vizualizat: |
de 25078 ori |
|
Descriere: |
Tot din statie lui 2 spre Primariei , dar mai in spate |
|
Mărime fișier: |
1017.75 kb |
Vizualizat: |
de 25078 ori |
|
Descriere: |
si statia mai sus mentionata |
|
Mărime fișier: |
912.6 kb |
Vizualizat: |
de 25078 ori |
|
Descriere: |
De aici incepe reportajul propriu zis , intersectia Calea Aradului - strada Onestilor - str.Aviatorilor - str.Padisului. Toate imaginile sunt cu vedere spre iesirea spre Arad |
|
Mărime fișier: |
1.36 MB |
Vizualizat: |
de 25078 ori |
|
Descriere: |
Statia Calea Aradului , locul unde va fi construit un macaz ce va face legatura intre noua linie si linia spre Iosia |
|
Mărime fișier: |
1.21 MB |
Vizualizat: |
de 25078 ori |
|
Descriere: |
In staie cu garnitura 9-109 intdreptandu-se spre Iosia |
|
Mărime fișier: |
1.37 MB |
Vizualizat: |
de 25078 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.31 MB |
Vizualizat: |
de 25078 ori |
|
Descriere: |
Vom inainta cu reportajul pe spatiul "verde" |
|
Mărime fișier: |
996.61 kb |
Vizualizat: |
de 25078 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.25 MB |
Vizualizat: |
de 25078 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 24 Oct 2017 22:11:21 Titlul subiectului: |
192142 |
|
Continuare 2
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.15 MB |
Vizualizat: |
de 25076 ori |
|
Descriere: |
Ne apropiem de sensul giratoriu pentru intersectia Calea Aradului - Henrik Ibsen - Vladeasa |
|
Mărime fișier: |
1.14 MB |
Vizualizat: |
de 25076 ori |
|
Descriere: |
Sensul giratoriu mentionat la imaginea anterioara |
|
Mărime fișier: |
1.17 MB |
Vizualizat: |
de 25076 ori |
|
Descriere: |
si de pe trotuar cu acelasi sens giratoriu |
|
Mărime fișier: |
1.12 MB |
Vizualizat: |
de 25076 ori |
|
Descriere: |
trecem de sensul giratoriu |
|
Mărime fișier: |
1.03 MB |
Vizualizat: |
de 25076 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
914.29 kb |
Vizualizat: |
de 25076 ori |
|
Descriere: |
Imagine din statia de autobuz pentru comunele Santandrei Nojorid , etc. spre complexul comercial |
|
Mărime fișier: |
921.11 kb |
Vizualizat: |
de 25076 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.63 MB |
Vizualizat: |
de 25076 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.48 MB |
Vizualizat: |
de 25076 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.63 MB |
Vizualizat: |
de 25076 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 24 Oct 2017 22:26:23 Titlul subiectului: |
192144 |
|
Continuare 3
Descriere: |
Cativa copaci care probabil vor fi taiati dupa inceperea santierului |
|
Mărime fișier: |
1.9 MB |
Vizualizat: |
de 25075 ori |
|
Descriere: |
De acum inaintam pe maul paraului , majoritatea pozelor sunt facute spre Cantemir (est) |
|
Mărime fișier: |
1.12 MB |
Vizualizat: |
de 25075 ori |
|
Descriere: |
Imagini intre Calea Aradului si strada Traian Blajovici |
|
Mărime fișier: |
969.5 kb |
Vizualizat: |
de 25075 ori |
|
Descriere: |
Parcarea din spatele Supermarketului Auchan |
|
Mărime fișier: |
1.23 MB |
Vizualizat: |
de 25075 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.24 MB |
Vizualizat: |
de 25075 ori |
|
Descriere: |
Urcam pe mal prin vegetatie destul de deansa |
|
Mărime fișier: |
1.19 MB |
Vizualizat: |
de 25075 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.15 MB |
Vizualizat: |
de 25075 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
952.37 kb |
Vizualizat: |
de 25075 ori |
|
Descriere: |
Continuam pe strada Fagarasului spre Calea Armatei Romane/str. Universtiatii |
|
Mărime fișier: |
1.1 MB |
Vizualizat: |
de 25075 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.5 MB |
Vizualizat: |
de 25075 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 26 Oct 2017 12:52:44 Titlul subiectului: |
192182 |
|
Continuarea reportajului (4).
Descriere: |
Gardul apartine Universitatii , acesta va fi mutat pentru a face loc caii duble. |
|
Mărime fișier: |
1.34 MB |
Vizualizat: |
de 25009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.23 MB |
Vizualizat: |
de 25009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.2 MB |
Vizualizat: |
de 25009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.09 MB |
Vizualizat: |
de 25009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.09 MB |
Vizualizat: |
de 25009 ori |
|
Descriere: |
Intersectia strazilor Calea Armatei Romane - Fagarasului - Universtatii. |
|
Mărime fișier: |
1.19 MB |
Vizualizat: |
de 25009 ori |
|
Descriere: |
Vedere in spate cu cladirea Universitatii. |
|
Mărime fișier: |
1009.59 kb |
Vizualizat: |
de 25009 ori |
|
Descriere: |
Continuam intre strada Universitatii si Ronald Reagan. |
|
Mărime fișier: |
1.2 MB |
Vizualizat: |
de 25009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.33 MB |
Vizualizat: |
de 25009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.3 MB |
Vizualizat: |
de 25009 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 26 Oct 2017 12:58:03 Titlul subiectului: |
192183 |
|
Continuare 5.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.36 MB |
Vizualizat: |
de 25007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.53 MB |
Vizualizat: |
de 25007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.85 MB |
Vizualizat: |
de 25007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.92 MB |
Vizualizat: |
de 25007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.66 MB |
Vizualizat: |
de 25007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.41 MB |
Vizualizat: |
de 25007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.44 MB |
Vizualizat: |
de 25007 ori |
|
Descriere: |
Cartierul Ceyrat in constructie intre strazile Ceyrat si Fagarasului. |
|
Mărime fișier: |
1.24 MB |
Vizualizat: |
de 25007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.11 MB |
Vizualizat: |
de 25007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.13 MB |
Vizualizat: |
de 25007 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 26 Oct 2017 13:05:48 Titlul subiectului: |
192184 |
|
Continuare 6.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.73 MB |
Vizualizat: |
de 25004 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.36 MB |
Vizualizat: |
de 25004 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.05 MB |
Vizualizat: |
de 25004 ori |
|
Descriere: |
Vedere in spate spre blocurile viitorului cartier. |
|
Mărime fișier: |
1.22 MB |
Vizualizat: |
de 25004 ori |
|
Descriere: |
Urcam pe strada Ronald Reagan. |
|
Mărime fișier: |
1.13 MB |
Vizualizat: |
de 25004 ori |
|
Descriere: |
Sensul giratoriu pentru strazile Ronald Reagan - Ceyrat - Atelierelor. |
|
Mărime fișier: |
950.37 kb |
Vizualizat: |
de 25004 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
960.1 kb |
Vizualizat: |
de 25004 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
925.8 kb |
Vizualizat: |
de 25004 ori |
|
Descriere: |
Depoul de tramvaie pe stanga. |
|
Mărime fișier: |
1.15 MB |
Vizualizat: |
de 25004 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
876.39 kb |
Vizualizat: |
de 25004 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 26 Oct 2017 13:14:22 Titlul subiectului: |
192185 |
|
Continuare 7.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1 MB |
Vizualizat: |
de 25002 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
968.98 kb |
Vizualizat: |
de 25002 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.09 MB |
Vizualizat: |
de 25002 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.15 MB |
Vizualizat: |
de 25002 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.46 MB |
Vizualizat: |
de 25002 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.66 MB |
Vizualizat: |
de 25002 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.42 MB |
Vizualizat: |
de 25002 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.29 MB |
Vizualizat: |
de 25002 ori |
|
Descriere: |
Macazele de intrare/iesire din depou spre Centrul Civic la stanga si spre Nufarul la dreapta |
|
Mărime fișier: |
1.27 MB |
Vizualizat: |
de 25002 ori |
|
Descriere: |
Portinuea dintre iesirea din depou si macaze urmeaza a fi modernizata iar macazele pentru accesul spre Centrul Civic/Nufarul si cele pentru depou din strada Dimitrie Cantemir urmeaza sa fie automatizate |
|
Mărime fișier: |
1.37 MB |
Vizualizat: |
de 25002 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
street_boy909
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 24/Ian/2022 Mesaje: 13 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 26 Oct 2017 13:51:57 Titlul subiectului: |
192187 |
|
Ma intreb cum vor incapea sinele pe portiunea dintre Piata Obor pana la depoul Salca ?
Spatiul pare destul de redus.
Vor fi zone cu 1 singura linie, folosita in sens dublu ?
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 26 Oct 2017 14:08:20 Titlul subiectului: |
192188 |
|
Din ce a fost scris in presa gardul Universitatii va fi mutat mai in spate pentru a putea face loc liniilor.
Citat postat mai sus: Universitatea din Oradea și-a dat acordul ca Primăria să ia aproape 2.000 de metri pătrați din terenurile ei, pentru a putea construi noua linie de tramvai de pe malul Peței, care va lega zona Calea Aradului de Cantemir.
"Senatul Universității a aprobat propunerea de a începe demersurile de transfer. Terenul nu este al Universității, ci doar administrat de Universitate", a declarat, marți, președintele forului, Sorin Curilă, pentru BIHOREANUL.
Astfel, Universitatea și-a dat acordul ca Primăria să ceară Guvernului să-i transfere, printr-o hotărâre, o suprafață de teren de 1.932 mp, de-a lungul străzii Făgărașului, pe malul stâng al Peței. Inițial, Primăria cerea un teren de 3.542 mp, ceea ce ar fi însemnat și dezafectarea unei parcări pe care Universitatea o are amenajată în zonă, dar între timp municipalitatea și-a modificat proiectul, iar fâșia de teren cerută nu va micșora suprafața parcării cu pricina. Când va fi realizat, proiectul va modifica însă intrarea în parcare, care nu se va mai face din apropierea străzii Universității, cum este în prezent, ci din zona actualei pasarele pietonale peste Peța, care va fi înlocuită cu un pod rutier.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 04 Apr 2018 09:13:10 Titlul subiectului: |
194254 |
|
Sursa www.bihon.ro din 03.04.2018
Prelungirea liniei de tramvai, blocată de contestație
Primăria a demarat deja achiziția contractului de proiectare și execuție pentru celălalt contract mare de infrastructură, prelungirea liniei de tramvai pe ruta Calea Aradului – Depou OTL – Cantemir.
Au fost depuse două oferte: asocierea Mari-Vila Com SRL cu Abed Nego Com SRL și Aquacons SRL, respectiv Sylc Con Trans SRL Arad împreună cu Bauplaning SRL. Licitația e blocată de o contestație depusă de asocierea din care face parte firma arădeană.
Viceprimarul Mircea Mălan spune că documentația depusă de această asociere avea lacune în documentația tehnică, motiv pentru care i s-au solicitat lămuriri în două rânduri. Pentru că aceasta nu a răspuns concludent la nelămuririle comisiei de licitație, oferta a fost respinsă. Contestația este, acum, în evaluare la Comisia Națională de Soluționare a Contestațiilor.
Oricum sunt convins cine va castiga, oradenii stiu toti.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 16 Mai 2018 15:40:23 Titlul subiectului: |
194889 |
|
Contestatia firmei aradene a fost respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Bihon:
Contestație respinsă în licitația șinelor de tramvai
Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a respins, săptămâna trecută, contestația formulată de firma arădeană Sylc Con Trans SRL, în cadrul licitației pentru prelungirea liniei de tramvai.
Firma a cerut „anularea deciziei autorității contractante prin care oferta asocierii Sylc Con Trans SRL – Bau Plan ING SRL a fost declarată inacceptabilă și neconformă, precum și a tuturor actelor care au stat la baza emiterii acesteia; anularea deciziei privind admisibilitatea ofertei asocierii Mari-Vila Com SRL – Abed Nego Com SRL – SC Aquacons SRL; obligarea autorității contractante la reluarea procedurii de la etapa verificării admisibilității ofertelor depuse în cadrul procedurii”. I-au fost respinse toate pretențiile.
În aceste condiții, firma poate merge cu contestația mai departe, într-un proces, sau poate renunța, caz în care Primăria va continua evaluarea unicei oferte înscrise în licitație.
„Firma are zece zile să conteste decizia CNSC. Dacă nu o face, noi vom verifica mai departe dacă celalată ofertă corespunde cu caietul de sarcini. Când s-a formulat contestația, noi am întrerupt procedura de evaluare a celeilalte oferte. Acum o vom relua”, spune viceprimarul Mircea Mălan.
Proiectul prevede opt stații de tramvai, iar lungimea totală a traseului va fi de 3.840 m pe un fir și 3.820 m pe al doilea. Liniile urmează să fie înfierbate, iar toate cele opt intersecții cu artere rutiere urmează să fie dotate cu semafoare inteligente cu senzori, astfel încât tramvaiul să aibă prioritate. Costul lucrării este estimat la 53.365.727 lei.
Conform celor mai optimiste scenarii, lucrarea de prelungire a liniei de tramvai pe ruta Calea Aradului – Peța – centre comerciale – Universitate – Ceyrat – Depou – Cantemir plus bucla de legătură din intersecția Primăriei – Calea Aradului – Decebal trebuia să fi început deja de anul trecut. Rămâne de văzut dacă lucrarea efectivă va începe măcar la intarea în vacanța de vară a elevilor.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
Trimis: Lun 06 Aug 2018 13:44:39 Titlul subiectului: |
196059 |
|
La digi24 Oradea, Florin Birta a anuntat ca in luna august vor incepe lucrarile la noua linie de tramvai
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 07 Aug 2018 18:07:35 Titlul subiectului: |
196066 |
|
Daca nu se facea contestare, deja poate era inceputa prima faza de la Emanuel. Asa deja pana in septembrie poate finalizau lucrarea ca acolo din 17 septembrie va fi jale mare dimineata cu masina.
Si daca va fi gata aceasta legatura nu cred ca se va introduce o linie de legatura intre Iosis si Rogerius, nu e justificat, poate se va folosi doar in cazul in care se intapla ceva pe tronsonul Primariei Piata 1 Decembrie.
Ce ma mai preocupa este segmentull de pe strada Atelierelor spre linia de acces in din depou. Tevile acelea de termoficare vor trebui mutate sub pamant aproape de bloc si. facut un gard intre linie si trotuar. Sunt niste scari de bloc foarte aproape de viitoare linie. Nicaieri in nici o stire nu am vazut unde se vor aplasa staiile.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|