Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele DÜWAG (GT6, GT8, GB6 si GB4)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 19/Ian/2021
Mesaje: 1228
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 24 Noi 2020 13:17:04    Titlul subiectului: 209141

Conform imaginilor de pe stfp , Duewagurile 33-53 , 258-262 sunt bidirectionale , mai sunt si alte GT6 bidirectionale? GT8-urile sunt toate bidirectionale? De 304 ce mai stiti , a fost casat sau se incearca repararea lui?
_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Ian/2021
Mesaje: 1003
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 24 Noi 2020 23:44:47    Titlul subiectului: 209150

Singurele GT6 bidirectionale de la Arad sunt vagoanele Bogestra. Acum mai sunt in circulatie trei: 35 (cred ca i s-a montat plugul si nu mai iese in serviciu normal pana la primavara), 43 si 44. Vagonul 53 mai exista fizic si cred ca e functional, fiind utilizat rarisim pe post de utilitar. Daca ar fi sa intram in detalii, din pozele pe care le-am mai vazut pe cand circula in Wurzburg, si vagonul 279 a fost bidirectional, insa la Arad a fost utilizat din start pentru piese iar o jumatate din el a fost folosita pentru reconstructia lui 271 - casat de curand.

Dintre vagoanele 258,260 si 262 mai exista doar 258 - utilizat ca vagon de Craciun pentru copii. Ele nu au fost/sunt bidirectionale, insa asemenea altor vagoane venite din Germania (cum sunt GT8 din Essen), au (avut) usi si pe partea stanga (două sau trei uși), dar o singura cabină. Prezenta usilor pe partea stanga banuiesc ca se datora configuratiilor peroanelor statiilor pe anumite trasee poate cu o singura cale. Toate vagoanele Duwag pot fi manevrate dintr-o consola aflata in spate, dar cabina propriu zisa au avut doar cele pe care le aminteam mai sus.

GT8 clasice bidirectionale am avut 9 bucati, 1751-1760 (minus 1753 ramas la muzeu in Essen). Acum cred ca sunt casate toate, poate cu exceptia ultimului mohican 1756 pe care nu l-am mai vazut de mult timp in circulatie si care ramasese ultimul vagon de acest tip functonal. Restul sunt sigur taiate. Penultimele functionale au pierit in accident (1752) si incediu (1751). Mai avem vagoanele M8S, bidirectionale, din care mai exista 7 din 9 (1017 si 1007 au fost casate). Din cele 7 circula 5, iar 1019 si 1016 asteapta o soarta mai buna (poate ceva piese) in depoul cimitir Micalaca. Din informatiile pe care le am sunt vagoane apreciate de vatmani, insa probabil piesele se gasesc greu, sunt scumpe si e criza. Dar CTP nu se grabeste sa caseze aceste vagoane, pe 1017 si 1007 le-au tinut ani buni in depou pana sa le dea la dezmembrat. Vagoanele M8S sunt singurele carora CTP le-a exploatat putin specificul bidirectional, cand acum cativa ani au construit un "S" la iesirea din Vladimirescu intre cele doua sensuri, astfel incat vagoanele de acest fel folosite pe liniile 9 si 10 nu mai mergeau (goale si degeaba) pana la capatul Combinatul Chimic, ci rebrusau acolo la iesirea din sat. In vreo doua-trei ocazii au mai fost folosite bidirectionale si in perioade cu linii inchise: intre Biserica Sarbeasca si Piata Romana, pe linia 150 intre Fat Frumos si statia Astra Vagoane Calatori in cartierul Gradiste sau acum xy ani cateva zile intre Podgoria si Cartierul Micalaca (pe Calea Radnei circulau chiar pe contrasens, cu intoarcere in bucla Vama Micalaca).

Nu stiu sigur de 304...dar din imaginile cu el ars nu as paria ca ar putea fi refacut. Ar trebui sa fie sacrificat alt vagon pentru a-i reface circuitele electrice. Nu avem de unde...

Oricum am impresia ca nu prea se mai repara vagoane vechi cu defecte mai seriose. In curand ar trebui sa inceapa sa vina autenticurile, deja avem 10 imperio care sunt folosite pe toate cele trei trasee principale. Programul de circulatie a fost redus din cauza COVID (calatori putini, vatmani bolnavi sau in carantina), cu intervale de 30 minute seara si in weekend pe liniile principale (chiar si o ora seara in weekend!).

E tristete mare in transportul in comun aradean, sincer sa fiu. Bun, vin niste vagoane noi pentru ca le cumpara primaria, insa intervalele sunt mari, calatorii sunt din ce in ce mai putini. Si sa nu mai intru in detalii despre alte facilitati ale unui transport in comun de secol 21, prezente de ani buni in orasele vecine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 19/Ian/2021
Mesaje: 1228
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 25 Noi 2020 01:33:50    Titlul subiectului: 209151

A nu am realizat ca vagoanele 258 , 260 , 262 si cele GT8 din Essen doar nu au cabine in ambele capete , doar usi pe ambele parti Embarassed
Inca doua intrebari legate de 304 , stiti cumva daca este in depoul UTA sau in Micalaca? Remorca a fost legata de alt vagon , sau a fost afectata si ea de incendiu?
Am vazut orarele , foarte trist. In ritmul acesta , atunci cand vor fi livrate toate tramvaie noi , pe toate traseele vor putea circula exclusiv tramvaie noi. Din pacate reducerea numarului de curse nu cred ca va provoca calatorii sa se intoarca la transportul public (dupa ce pandemia va fi gata). In orasul unde locuiesc in Anglia , transportul public circula cu aceeasi frecventa la fel ca si inainte de pandemie , chair daca autobuze etajate circula cu 1-2 calatori sau chiar goale.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Ian/2021
Mesaje: 1003
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 25 Noi 2020 09:11:39    Titlul subiectului: 209153

Remorca 314 nu a fost afectata de incendiu, dar nu a fost legata de alt vagon, 303 circula tot cu 313. Nu mai exista alt vagon de care sa o lege. 304-314 este la depoul UTA, daca nu a fost deja casat.

Pandemia a afectat destul de grav programul, intr-adevar. In starea de urgenta, in cateva weekenduri nu au circulat deloc tramvaiele. Apoi s-a trecut la programul care e si acum. La inceperea scolii s-a trecut la un program aproape normal pe timpul saptamanii, dar la jumatate de ora in weekend (cum este acum). De saptamana aceasta se aplica iar varianta restransa. Odata cu revenirea la normalitate, cand va fi sa fie, probabil vom vedea din nou tramvaie la intervale mai decente.

Cauzele scaderii numarului de calatori sunt destul de multe si nu tin toate de pandemie din punctul meu de vedere. Pe langa ce am scris in postarea anterioara, cred ca cei din CTP sunt pusi si pe economie la subventii si salarii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community