Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 24 Aug 2007 20:27:00 Titlul subiectului: |
81882 |
|
Eu spuneam cred de 40, adica stiu ca am vazut scris "40" pe boghiul unei Bogestre (nu mai stiu care), de acolo am dedus ca exista si 40. Daca am inteles bine, pe acel site in lb germana spune ca a existat si vagonul 100, sau doua sute si ceva. Pacat ca nu au ajuns decat putine din aceste vagoane in Arad.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Sâm 25 Aug 2007 22:40:04 Titlul subiectului: |
81934 |
|
^Acum am inteles... Oricum si daca au adus #40 e clar ca a fost casat/tinut pentru piese. Da...Au existat si numere mai mici dar si mult mai mari decat cele existente in Arad. Cum ai precizat si tu,pacat ca au dus destul de putine vagoane.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 14 Sep 2007 20:01:51 Titlul subiectului: |
82792 |
|
Nu cred ca 1759 va mai circula vreodata. Azi l-am vazut pe 1755 avand o usa de la 1759, usa de pe care cei de la CTP nu au dat jos abtibildul cu fosta reclama! (Armin Mayer Reisen). Chiar daca poate e putin sa ma iau dupa o usa, nu mai cred in aparitia lui 1759.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 14 Sep 2007 22:06:59 Titlul subiectului: |
82795 |
|
Off-topic: la București când un vagon se defectează mai grav (și e nevoie să fie dus în URAC pentru reparații) se ia tot ce se poate lua de pe el și se înlocuiește cu componente defecte... de aia poți vedea un tramvai alb cu o ușă roz sau invers.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 14 Sep 2007 22:14:30 Titlul subiectului: |
82796 |
|
^Si aici tot asa se intampla, doar ca asta inseamna sfarsitul vagonului defect. Trecand la cazul lui 1759, inca se spera ca va mai circula. Totusi, generalizand lucrurile iarasi, mi-se pare putin inestetic sa vezi cum spunea Dr2006 de exemplu pe un tramvai alb o usa roz Cred ca ar trebui sa o vopseasca cat de cat inainte Ce ziceti?
PS: Nu are nimeni poza cu GT8 #1862 ?
|
|
Sus |
|
|
scorpion
Data înscrierii: 01/Mai/2007 Ultima vizita: 26/Iun/2014 Mesaje: 38 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 20 Sep 2007 17:30:56 Titlul subiectului: |
82944 |
|
Referitor la ce a zis Dr2006, am gasit o poza mai veche cu vagonul 1005. Se observa ca usa 3 ii de la alt vagon, asa a venit din Germania, si mai sunt exemple din-astea si la Bogestre.
O poza recenta cu GT8 #1862 se gaseste aici:
http://arad.stfp.net/DataA/T/8/1862-3-DH:1.jpg
Descriere: |
M8S #1005 de pe viaductul de la Polivalenta |
|
Mărime fișier: |
153.45 kb |
Vizualizat: |
de 20584 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
lemtry
Data înscrierii: 18/Noi/2006 Ultima vizita: 04/Apr/2009 Mesaje: 28 Locație: Essen (Germania)
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 07 Oct 2007 16:47:11 Titlul subiectului: |
83470 |
|
Poze cu 258 solo:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.74 kb |
Vizualizat: |
de 20384 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.77 kb |
Vizualizat: |
de 20384 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.68 kb |
Vizualizat: |
de 20384 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.15 kb |
Vizualizat: |
de 20384 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.42 kb |
Vizualizat: |
de 20384 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 25 Oct 2007 09:26:17 Titlul subiectului: |
84311 |
|
Ieri cind veneam de la Teba cu GT8 1860 am vazut in fata un monitor pe care erau mai multe informatii, tot ce am putut citi de unde eram era "video CTP" . Stie cineva ce e cu aceasta investitie si la ce foloseste?
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 25 Oct 2007 15:27:34 Titlul subiectului: |
84316 |
|
Monitoare pe tramvaie
Arad - Tramvaiele arădene par a deveni din ce în ce mai aproape de modelul european. Ultima noutate în acest domeniu o constituie apariția unor monitoare pe mijlocele de transport în comun.
Din declarațiile directorului tehnic Petru Cuvineanu reiese faptul cî investiția aparține în întregime unei firme, care dorește în acest mod să își facă publicitate. „Am fost contactați de o firmă particulară care a dorit să monteze acele monitoare pentru publicitate, Compania de Transport Public Arad nefiind implicată în acest proiect. Noi percepem doar o chirie pentru fiecare monitor montat”, a subliniat Cuvineanu.
Până acum doar câteva tramvaie beneficiază de acestea monitoare, dar în curând vor fi montate astfel de monitoare în mai toate tramvaiele.
Citat de pe ARADON www.aradon.com
_________________ Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi! |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 16 Dec 2007 00:06:18 Titlul subiectului: |
85793 |
|
Iata ce am gasit pe forumul CTP Arad. Nu am mai intrat de mult timp pe-acolo. Oare e adevarat??
http://forum.ctparad.ro/viewtopic.php?t=324
I-am trimis un PM de pe forumul CTP userului Manni, rugandu-l sa confirme informatia aici pe tramclub. Ca un fan al tramvaielor Duwag, consider binevenite aceste tramvaie deoarece s-au dovedit a fi fiabile. Probabil vor fi folosite mai mult pe linia 3 ca alternative la GT8 ex Essen forjate aproape zi de zi de prin 2000 de cand au fost aduse. Nu sunt un model mai vechi decat cele din Essen? Eu nu imi dau seama, nici nu stiu germana ca sa pot intelege ceva din acel site...Ma bucur insa ca CTP este in relatii comerciale cu atatea orase cu transport civilizat.
|
|
Sus |
|
|
Manni
Data înscrierii: 16/Dec/2007 Ultima vizita: 05/Ian/2024 Mesaje: 39 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Lun 17 Dec 2007 01:00:27 Titlul subiectului: |
85822 |
|
I hope it is alright for you when I'm posting in English language, since I unfortunately don't speak Romanian.
Quiksilver asked me to confirm the sale of used DÜWAG tram cars from my hometown Innsbruck, Austria, to Arad, as mentioned above.
As far as I know, CTP Arad wants to buy 6-axle and 8-axle single-ended and double ended tram cars. However, a contract is not yet signed, as Innsbruck's transportation company, Innsbrucker Verkehrsbetriebe (IVB) told me, because there are also other potential buyers.
Innsbruck sells almost its whole (small) DÜWAG fleet, which consists of 9 single-ended 6-axle cars, constructed in 1957 to 1963 and transferred from Bielefeld/DE to Innsbruck in die 1980s, 3 single-ended 8-axle cars, constructed 1963-1966 also from Bielefeld, 6 single-ended 6-axle cars, constructed by Lohner/Vienna licensed by DÜWAG in 1966 and 7 double-ended 8-axle cars constructed in 1960-61 formerly owned by the Hagener Strassenbahn AG and modernized in the 1990s. Three of the latter will stay in Innsbruck for backup, one of the former Bielefeld 6-axle cars and one of the Lohner cars will be kept by Innsbruck's tramway museum.
Innsbruck has ordered 22 Bombardier Flexity Outlook C in the end of 2005 which are currently being delivered and has recently placed another order about 10 more Flexity cars for network extensions. The remaining space on the garage tracks decreases and so, for every two delivered Bombardier trams, one DÜWAG needs to go.
20 cars are currently for sale. To me was told that, even if the contract has not yet been signed, the first cars from Innsbruck should go to Arad in May 2008. Another source told me that CTP already reserved the budget for the cars, being pretty sure that they can fetch at least some.
As soon as I know more, I'll report you.
The former Bielefeld type looks like that (it's an 8-axle, the 6-axle look similar):
This is how the Lohner type looks like:
And this is the former Hagen double-ended type:
Nothing really new for you over there in the classic DÜWAG paradise, right?
Well--- I hope it works out, and if it does, I will visit Arad in 2009 or so to see if the trams I grew up with have a good next life. Until then, I hope you folks make some good photos!
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 09 Ian 2008 01:33:22 Titlul subiectului: |
86802 |
|
Oare mai exista vagonul 240? Cel cu reclama GROMETAL? Cand l-ati vazut ultima data?
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 10 Ian 2008 22:20:13 Titlul subiectului: |
86866 |
|
Da! Acum este vopsit in alb, cu reclama ETA2U. Probabil a trecut prin ceva reparatii mai serioase.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 21 Feb 2008 23:33:05 Titlul subiectului: |
88959 |
|
#258 va mai circula de acum numai singur? Ce s-a intamplat cu remorca?
Va mai circula vagonul #185 (cel cu planete)? Oare se stie, va mai circula vreodata pentru calatori Eu nu am mai vazut de mult timp...
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 22 Feb 2008 10:18:47 Titlul subiectului: |
88962 |
|
Remorca #185 se gaseste la Ghioroc, o poti vedea in poze la topicul "Sageata Verde si Depoul Ghioroc". Despre #258, nu stiu ce sa zic, poate a intrat in reparatii impreuna cu 260+183.
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 22 Feb 2008 18:25:38 Titlul subiectului: |
88975 |
|
Alex_02 a scris: | #258 va mai circula de acum numai singur ? |
quiksilver a scris: | Despre #258, nu stiu ce sa zic, poate a intrat in reparatii impreuna cu 260+183. | Din câte știu, GT6 #258 este în stare bună de funcționare. Problema a alta. Acel vagon nu mai are titular pentru că vatmanul e acum șofer pe autobuz. Va ieși probabil când vreun vatman de pe GT6 nu va avea vagonul său disponibil.
În depou la UTA sunt multe vagoane fără titulari pentru că în toamnă a fost "recrutată" o parte din vatmani pentru a-i școli la condus autobuze. Asemenea și la depoul Micălaca.
_________________ Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi! |
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 10 Aug 2008 22:14:35 Titlul subiectului: |
96900 |
|
srazvi a scris: | O imagine mai ciudata pe Vlaicu zilele acestea cand unuia dintre GT6 i s-a stricat(i s-a rupt pantograful), iar celalalt l-a remorcat formind un cuplu bidirectional | Da, le-am văzut și eu ieri la Miorița pe la 11:45. Cred că au parcurs un drum destul de lung dacă au fost și prin Vlaicu.
Descriere: |
"ZĂŁhĂŁrelul" (GT6 #122) remorcat de cĂŁtre GT6 #138, spate Ăźn spate |
|
Mărime fișier: |
69.72 kb |
Vizualizat: |
de 18748 ori |
|
_________________ Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi! |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 11 Aug 2008 09:34:06 Titlul subiectului: |
96909 |
|
Tot stau si ma gandesc unde s-ar fi putut defecta GT6 "#122, pentru ca sa ajunga sa fie tras in acea pozitie. Probabil ca s-a defectat in drum spre Vladimirescu (L 10) si a fost preluat de #138 de la intersectia DN7 cu drumul spre Combinat...
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 11 Aug 2008 11:16:54 Titlul subiectului: |
96910 |
|
Zgârcănstein a scris: | Da, le-am văzut și eu ieri la Miorița pe la 11:45. Cred că au parcurs un drum destul de lung dacă au fost și prin Vlaicu. | Inseamna ca au mers Miorita-Bou Rosu-Capitan Ignat-Fat Frumos-UTA, am vazut ca de la UTA la Podgoria se scot liniile, deci vreun an se va circula fara acel tronson
E posibil sa se fi stricat imediat dupa a doua statie din Vladimirescu, unde acum e racord, fiind astfel usor de explicat pozitia, am vazut 122 ca facea linia 10 in acea dimineata cind am iesit de la sedinta la servici
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 11 Sep 2008 13:36:42 Titlul subiectului: |
98167 |
|
Ce interesanta captura ati postat aici. Am mai vazut atat GT6 #122 pe L 10 cat si Gt4 cu un vagon pe aceelasi linie, si imi pare foarte curios cum de sunt trimise altfel de vagoane pe acele linii. quiksilver a scris: | Nu cred ca 1759 va mai circula vreodata. Azi l-am vazut pe 1755 avand o usa de la 1759, usa de pe care cei de la CTP nu au dat jos abtibildul cu fosta reclama! (Armin Mayer Reisen). Chiar daca poate e putin sa ma iau dupa o usa, nu mai cred in aparitia lui 1759. | Intr-adevar, am gasit un ordin oficial pe un forum invecinat care confirma retragerea lui #1759 din functiune.
http://i47.photobucket.com/albums/f176/Dr2006/PozeLok/hcl.jpg
Mai sunt trecute si alte vagoane GT4( #07 si #569) si Mulhein GT 4(#230) in afara de timisuri si tatre T4R. As avea o intrebare totusi....Cum de l-au scos si pe #230 (vagon motor al lui #185) din functiune si ce se va intampla cu remorca acestuia?
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 29 Oct 2008 23:30:04 Titlul subiectului: |
100243 |
|
Am incercat sa fac niste poze ieri dupamasa cu un vechi aparat redescoperit si am vazut diferete intre 263 si celelalte GT8-uri, imi poate spune cineva de ce?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.15 kb |
Vizualizat: |
de 18163 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.35 kb |
Vizualizat: |
de 18163 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 30 Oct 2008 00:35:32 Titlul subiectului: |
100248 |
|
Hmmm....văd că diferă pantograful și felul cum sunt acoperite rezistențele de frânare și demaraj.
|
|
Sus |
|
|
|