Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 06 Mar 2006 22:43:26 Titlul subiectului: m |
17748 |
|
Vagonul GT6 #276 am constientizat si eu doar acum o luna ca exista vazandu-l de mai aproape. L-am pozat odata stand in depou camuflat de alte tramvaie si fara sa-mi dau seama ca este vorba de #276. Erwin (din Arad) zice ca nu a circulat de ani buni.
Iata cand l-am fotografiat (in data de 28.12.2005), fara sa imi dau seama inca de existenta lui, fiind in fata cuplului T4D+B4D 903+215III
Si in 05 februarie putin mai aproape de mine
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 09 Mar 2006 18:04:39 Titlul subiectului: tttttt |
18008 |
|
GT6 #276 inca mai circula, o proba fiind chiar faptul ca in cele 2 poze luate la interval de 2 luni, se vede ca este garat pe o alta linie. Scriu cam pe fuga, dar diferenta e de o linie, nu mai stiu sigur, ceva de genu 4 la 3. Oricum l-am si vazut nu demult..., de obicei circula pe linia 15 sau 15b.
Vagonul despre care vorbeste zsizsi e greu de identificat, deoarece circula mai mult noaptea, iar in depouri nu am incercat sa patrund. Exista si un TATRA T4R transformat in vagn de salubrizare in locul unui Gotha, (cred ca #952, sau #956, nu stiu sigur). L-am vazut odat anoaptea in depou venind cu trenul dinspre tm, si de cateva ori l-am auzit dar nu l-0am putut identifica.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 09 Mar 2006 22:57:11 Titlul subiectului: |
18053 |
|
quiksilver a scris: | GT6 #276 inca mai circula... | #276 sigur ca circula, si mai ales ca inca in ziua de 28.12.2005 intr-o alta poza facuta cu cateva ore mai tarziu, deja apare in curtea din fata. Insa cert e ca eu doream sa zic, ca a absentat o perioada lunga ... iar acum a reaparut. quiksilver a scris: | Vagonul despre care vorbeste zsizsi e greu de identificat, deoarece circula mai mult noaptea, iar in depouri nu am incercat sa patrund. Exista si un TATRA T4R transformat in vagn de salubrizare in locul unui Gotha, (cred ca #952, sau #956, nu stiu sigur). L-am vazut odat anoaptea in depou venind cu trenul dinspre tm, si de cateva ori l-am auzit dar nu l-0am putut identifica.
| Eu stiu ca ar fi existat 2 vagoane utilitare transformate din Gotha sau T2D (teoretic sunt identice aceste doua modele T2D a fost fabricat sub licenta Gotha de catre CKD incepand cu 1966) Primul este #922 care a fost vagonul de salubrizare iar celalalt #958 care ar fi vagon de tuns iarba (mie mi se pare cam inutil acest vagon, pentru ca exista un mini aparat manuit de un singur om cu care se poate face acest lucru si nu consumi atat curent... si iarba nu creste inapoi de la o zi la alta dar poate e nevoie de el si pe linia Arad-Ghioroc atunciisi are rostul) Vagonul de salubrizare ar trebui sa aibe si ceva container unde strange mizeria adunata inseamna ca nu are geamuri sau ma insel oare? Dar T4R-ul are geamuri? Sau se vede de la o posta ca e utilitar?
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 22 Mai 2006 19:06:47 Titlul subiectului: |
23383 |
|
Am vazut astazi Gt6-le #301 cu remorca #311, avand un pantograf asemanator vagoanelor GT4 ex Ulm. Nu stiti, a mai fost casat alt Gt4 de acest tip, inafara lui #07 a carui pantograf a ajuns pe GT4 ex Stuttgart #633?
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 28 Mai 2006 01:30:35 Titlul subiectului: |
23790 |
|
zsizsi a scris: | Însemnă că până la urmă tot nu se lasă păgubași cei de la CTPA după eșecul (peroane prea scurte) de anul trecut la probele făcute cu un cuplu tip "Grosszug". . . Oare cum e sa vezi un GT8 raemorcand un altul, uluitor | GT 8 remorcând alt GT8?? Eventual
-tandem GT8+GT8 sau
- GT8+GB8, după modelul GT4+GB4 (mă refer la acel GT4 care are tracțiunea pe toate cele 4 osii, nu la GT4 obișnuit, cu tracțiune pe 2 din cele 4 osii). Asta ar însemna că:
-GT8 să aibă 8 osii motoare
-GB8 să aibă numai osii purtătoare
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 28 Mai 2006 10:03:15 Titlul subiectului: |
23803 |
|
Aradul dispune doar de vagoane motor ( Duewag). Excetie GT6+GB6 #1014-1054 (omida) si cateva remorci nearticulate tractate de GT6. ( 167, 183, 189) si cele din lotul ( 311, 312, 313, 314). Pentru Arad, cred ca ar fi mai realist un cuplu GT6+GT6 ( eventual #133+#132, ambele cu reclama Coca-Cola) care ar avea aceeasi lungime cu GT4+GT4.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 26 Iul 2006 11:52:54 Titlul subiectului: *Tramvaiele DÜWAG (GT6, GT8, GB6 si GB4) |
28856 |
|
Düwag-ul 262 din Mülheim are remorca restaurant GB4 ca este tinuta in depoul uta are lipit pe el o reclama cu planete, o singura data l-am vazut ca circulat am sa incerc sa-i fac poza. O poza cu GT6-le 262 in Zona Industriala.
2. -4. Poze cu duewag-uri din Ludwigshafen.
Nu stie nimeni ce s-a intamplat cu GT8Z 1759
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.68 kb |
Vizualizat: |
de 43649 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.56 kb |
Vizualizat: |
de 43649 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.43 kb |
Vizualizat: |
de 43649 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.19 kb |
Vizualizat: |
de 43649 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 27 Iul 2006 22:35:14 Titlul subiectului: |
29040 |
|
Poze cu DUEWAG-urile care vor sosi anul viitor in vara, sunt din Bielefeld.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.71 kb |
Vizualizat: |
de 46298 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.61 kb |
Vizualizat: |
de 46298 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 27 Iul 2006 22:39:04 Titlul subiectului: |
29041 |
|
Hm, eu am observat ca 1759 a disparut, odata cu reaparitia lui 1757...si mai demult, a diparut 1757 si a aparut 1759...
Tin minte ca am fost o data cu 1759, si o articulatie scotea un zgomot cam ciudat...sper sa nu se fi rupt...
Dar tin mitne ca exista pe undeva o poza cu 1759, cauta sau pe site la CTP sau la stfp in arhiva...tin mitne ca e o poza cu el iesind din depoul UTA, avand reclama Armin Mayer Reisen.
Deasemena, GT8-ul #263 nu prea e folosit desi e unul din cele mai estetice vagoane. Cineva spunea ca a fost acum cativa ani in Arad, si ca tramvaiele aveau banchete de plus, si masute. Ei bine, si #263 si #264 au asemenea masute. Daca ar fi ceva expozitii de tramvaie , eu din Arad l-as trimite pe #263...
O alta curiozitate este legata de vagoanele GT8z. Au numere intre 1751-1760. 1753 SI 1758 nu au circulat niciodata in Arad, cred ca sunt tinute ca pieste pt celelalte + pt GT8-urtile monodirectionale. Un timp, disparuse 1757, si aproape simultan aparuse 1759, cu reclama Armin Mayer Reisen. Apoi, a disparut 1759 si a reaparut 1757 revopsit!!! Ma intreb daca cele vagoane au circulat vreodata simultan! Un timp am crezut ca ele sutn aceleasi vagon...oricum 1759, rula cu fata B, iar 1757 ruleaza cu fata A. A si B inseamna pozitia pantografului, daca e in mai in fata sau mai in spate. Cei din Arad, stiu la ce ma refer, nu stiu sa explic mai bine. De exemplu, la Gt6z, pantograful e plasat cam la mijlocul vagonului inainte de articulatie. Ei, daca vagonul ruleaza cu fata A, inseamna ca ca in directia de mers, pantograful e inaintea articulatiei, daca ruleaza cu fata B ( sau in sensul B), pantograful e dupa aticulatie. Puteti observa chestia asta in poze...
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 29 Iul 2006 00:08:30 Titlul subiectului: |
29180 |
|
Poze cu duewag-uri
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.12 kb |
Vizualizat: |
de 46261 ori |
|
Descriere: |
vagonul motor 262 cu care trebuie sa fie cuplat 185 |
|
Mărime fișier: |
56.03 kb |
Vizualizat: |
de 46261 ori |
|
Descriere: |
1865 avea sabotii de la primul boghiu blocti |
|
Mărime fișier: |
123.51 kb |
Vizualizat: |
de 46261 ori |
|
Descriere: |
109 acu i se punea ceva reclama |
|
Mărime fișier: |
81.05 kb |
Vizualizat: |
de 46261 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 29 Iul 2006 00:11:46 Titlul subiectului: |
29182 |
|
GT-uri
Descriere: |
1755 DUEWAG-UL meu preferat |
|
Mărime fișier: |
78.9 kb |
Vizualizat: |
de 46258 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.94 kb |
Vizualizat: |
de 46258 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.47 kb |
Vizualizat: |
de 46258 ori |
|
Descriere: |
1858 cand a sosit in arad |
|
Mărime fișier: |
57.78 kb |
Vizualizat: |
de 46258 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 29 Iul 2006 00:14:45 Titlul subiectului: |
29183 |
|
Un tramvai GT6 OEG
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.81 kb |
Vizualizat: |
de 46255 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.61 kb |
Vizualizat: |
de 46255 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.86 kb |
Vizualizat: |
de 46255 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.17 kb |
Vizualizat: |
de 46253 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 29 Iul 2006 02:03:50 Titlul subiectului: |
29186 |
|
Ce rau arata vagonul restaurant...si aia casata ce Tatra e?
Inca o mostra de "civilizatie" germana. Probabil 1858 a stat mult prin depouri in Germania si a fost numai bun pentru grafitti.
Locul unde se descarca acel vagon este bucla de la Captian Ignat, pe linia lui 4b sau 2. Ma intreb daca il puneau direct in curba, sau in linia dreapta ( bucla este strapunsa de o linie dreapta, acea bucla serveste pt traseul 22 cand circula, sau ocazional pt vagoane defecte).
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 10 Aug 2006 12:31:18 Titlul subiectului: |
30512 |
|
Aceste vagoane nu au circulat niciodata in Arad, au fost aduse doar pentru piese. Probabil au existat mai multe, dar au fost casate de tot intre timp. Ma gandesc in primul rand la #1753, sau la #40 pt ca pe un boghiu al unui vagon din Bochum scrie 40...
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 10 Aug 2006 21:46:49 Titlul subiectului: Tramvaiele DÜWAG (GT6, GT8, GB6 si GB4)20 |
30590 |
|
DUEWAG-ul 1753 nici nu a fost adus la Arad a ramas in esen ca piesa de muzeu, iar 1758 a circula cel mult 2 an.
In depoul UTA in hala unde se repara DUEWAG-urile lam vazut pe 1759 dar este in reparatie fiindca au ars toate sigurantele acum 2 ani. Si va fi pus in circulatie in cursul anului viitor.
|
|
Sus |
|
|
ice_king
Data înscrierii: 02/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Noi/2006 Mesaje: 23 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 06 Sep 2006 22:28:48 Titlul subiectului: bcvbb |
32841 |
|
Pacat de 628...Nu intelegeam de ce nu il mai vedeam...Parca avea reclama aceea cu Luxten... Ma bucur ca macar 627 mai circula...
Mie imi place vagonul 627 (remorca lui 407).
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 06 Sep 2006 22:52:43 Titlul subiectului: |
32843 |
|
Inca mai are reclama cu Luxten. Poti vedea vagonul de pe viaductul Micalaca... #628 a fost remorca lui #486 de la venirea acestuia in Arad, pana la defectare.
Cu poze , din pacate eu nu te pot ajuta, uita-te pe cele postate deja, paote gasesti cu #627.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 07 Sep 2006 21:51:36 Titlul subiectului: Tramvaie din Arad60 |
32904 |
|
ice_king a scris: | Mie imi place vagonul 627 (remorca lui 407).Are cineva poza? PS:Mersi mult quiksilver pentru ca mi-ai raspuns la intrebarile legate de timisuri |
E destul de buna poza asta din 1998?
627+626 la Gara Foto: unknown
Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Vin 08 Sep 2006 17:43:39, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
ice_king
Data înscrierii: 02/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Noi/2006 Mesaje: 23 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 09 Sep 2006 08:55:22 Titlul subiectului: |
32992 |
|
A existat si 279? Chiar nu l-am vazut niciodata... Le-am vazut doar pe 271, 274 (lemon), 276 (cel cu inimioare). Vagonul 262 trebuia sa fie cuplat? Cum de arata asa de rau vagonul 'tip restaurant' 185? Nu mai circula? Eu l-am vazut circuland prin Arad..era remorca...
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 26 Sep 2006 22:39:51 Titlul subiectului: |
34406 |
|
În legătură cu această ramă, pozată de Zsizsi:
Teoretic, o asemenea ramă are 10 osii dintre care 4 motoare:
-boghiul 1: motor
-boghiul 2: purtător
-boghiul 3: motor
-boghiul 4 (boghiul 1 al remorcii): purtător
-boghiul 5 (boghuiul 2 al remorcii): purtător
Cum se descurcă tramvaiul respectiv? Nu are tendința de a patina, dat fiind faptul că doar 40 la sută din roțile ramei contribuie la tracțiune?
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 26 Sep 2006 22:41:57 Titlul subiectului: |
34407 |
|
Având în vedere că acest fel de cuplare se folosește e scară largă în Arad, nu cred că sunt probleme cu patinatul.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 26 Sep 2006 23:07:54 Titlul subiectului: |
34410 |
|
Sincer, nu am auzit sa fi existat vreo problema cu aceste vagoane.De cate ori am fost cu ele, nu pareau a avea nici un fel de probleme la tractiune. Schema boghiurilor este intr-adevar corecta.
Probabil aceste Duwaguri sun techipate cu motoare puternice. In Arad, exista 6 astfel de cupluri ( 258+167-in imagine, 260+183, 301+313, 302+312, 303+313, 304+314). Primele doua vin din orase diferite fata de ultimele. Apoi, ganditi-va ca in cazul "omidei" , remorca este deasemena pe 3 boghiuri. Astfel in cuplul 1014+1054, sunt 4 osii motoare si 8 osii purtatoare. Nu cred sa fi avut probleme de aderenta vreunul din aceste tramvaie, oricum voi fi putin mai atent sa vad.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mie 27 Sep 2006 10:39:59 Titlul subiectului: |
34428 |
|
OAB a scris: | Cum se descurcă tramvaiul respectiv? Nu are tendința de a patina, dat fiind faptul că doar 40 la sută din roțile ramei contribuie la tracțiune? | Desi e adevarat ca initial remorcile respective erau de la niste vagoane motor tot cu 4 osii, ele se descurca bine si trase de vagoane cu 6 osii. Mai exista si alte orase ca: Frankfurt/Main, Darmstadt, Düsseldorf, Wiena, Kassel si altele (vagoane articulate pe 3 boghiuri care trag remorca pe doua). Daca nu ma insel, RHB (retea interurbana pe 1000mm care trece si prin Mannheim), are si vagoane articulate pe 3/4 boghiuri care trag remorca articulata pe 3 boghiuri.
Ca sa nu mai vorbim de München, unde sunt remorci articulate pe 2 boghiuri (Ratgheber gras).
Daca sunt facute si folosite de nemti, inseamna ca sunt bune.
|
|
Sus |
|
|
|