Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
dj_gedy
Data înscrierii: 27/Aug/2009 Ultima vizita: 09/Ian/2016 Mesaje: 10 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 26 Sep 2009 20:51:44 Titlul subiectului: Vagonul Expo Arad |
117608 |
|
Azi, 25.09.2009, vagonul 271 intra in RT (revizie technica). Vagonul nu are nici o problema, asadar de maine ii din nou in circulatie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
31.54 kb |
Vizualizat: |
de 23463 ori |
|
_________________ Gedy1069 |
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 27 Sep 2009 20:52:22 Titlul subiectului: |
117649 |
|
044 n-a fost RK, RC, RT. A fost descompletat din lipsa pieselor, ar fi fost chiar culmea sa n-aiba oarece probleme la punerea in functie.
La vag. TG, curentii (ma rog, intensitatile lor) nu pot fi reglati. Acest lucru e posibil numai la Tatre unde procesul este automatizat (cred ca si la M8S - e asistat electronic). La TG curentii se regleaza manual de vatman prin scoaterea (introducerea) unor reostate cu ajutorul controlerului si nu se pot face alte reglaje referitoare la valoarea curentilor electrici.
044 este apt de circulatie.
|
|
Sus |
|
|
dj_gedy
Data înscrierii: 27/Aug/2009 Ultima vizita: 09/Ian/2016 Mesaje: 10 Locație: Arad
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 02 Oct 2009 23:08:34 Titlul subiectului: |
117886 |
|
Din pacate va fi casat. In fine, cred ca aceste vagoane ca si 260 meritau sa fie mentinute in detrimentul altor GT6 (107 de ex), mai ales ca puteau trage remorca. Dar, ce sa facem. Selectia naturala.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 04 Oct 2009 18:49:23 Titlul subiectului: |
117997 |
|
^ E pacat, caci tramvaiul chiar arata bine, mult mai bine decat unele vagoane care sunt in continuare in circulatie...
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 05 Oct 2009 13:01:01 Titlul subiectului: |
118047 |
|
Ar putea sa il refaca cu piesele de pe 132 sau 133 eu din cate stiu ar fi avut ceva probleme cu franele.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 09 Oct 2009 15:59:58 Titlul subiectului: |
118218 |
|
^Exact. Sau de ce trebuie sacrificat intregul vagon cand mai bine se poate astepta un timp si poate se va reusi reparatia acestuia. Dar sa il caseze si pe acesta si pe remorca acestuia...Intr-un topic alaturat, am vazut ca se vor casa si urmatoarele vagoane: 045, 260, 167, 183, 1755, 1760 (posibil). Doua dintre ele am inteles ca ar fi avut probleme tehnice dar este pacat ca se vor casa acestea doua sau #1760 (care si eu l-am vazut de curand pe linia 17 si nu parea sa aibe vreo defectiune). Nu stiu ce sa spun...
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 11 Feb 2010 13:50:55 Titlul subiectului: |
123523 |
|
Astazi l-am vazut pe GT6 #35 cu noua infatisare, exact precum cea a GT8-urilor. Oare si celalalte vagoane de acest tip au fost astfel vopsite intre timp ?
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 11 Feb 2010 18:04:29 Titlul subiectului: |
123537 |
|
^ Exact acest lucru mi-a atras atentia si de la departare m-am si speriat ca un GT8 a fost transformat in GT6 . Stie cineva daca se pot face asemenea modificari unui vagon?
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 11 Feb 2010 21:53:16 Titlul subiectului: |
123548 |
|
^Nu as putea sa iti raspund la aceasta intrebare, dar cu siguranta emotia/surprinderea pe care am retrait-o citind randurile de mai in sus m-a imbratisat si pe mine in momentul in care am zarit acesta noua infatisare (-aproape spus de primavara). Inca este februarie desigur. In mod obisnuit, as tinde sa spun ca prefer mai degraba ca fiecare dintre vagoane sa isi pastreze infatisarea originala dar acesta este cu siguranta unul dintre cazurile exceptionale.
Aici puteti vizualiza o fotografie excelenta a vagonului #42
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 11 Feb 2010 23:38:07 Titlul subiectului: |
123552 |
|
Din pacate, chiar aveam impresia un timp ca CTP-ul se straduieste sa mentina culorile originale ale tramvaielor, dar...vopsirile astea cred ca au doar logica stocului de vopsea existent. 35 a fost vopsit aidoma vagoanelor 258 si 263, care in original erau galbene cu brau gri. 35 nu a avut nicio legatura cu aceasta culoare, cel putin in Arad. Nici macar nu a purtat vreo reclama de acea culoare. Dintre GT6 ex Bochum, unul este galben, unul alb+rosu (33), doua gri+rosu (44 si 53), iar alte doua au ramas in culorile "originale" (34 si 43).
Oricum, este imbucurator faptul ca s-a recastigat un vagon care acum face doua schimburi zilnic, la fel ca si colegul sau 43. Din pacate, cei de la CTP se incapataneaza sa-l foloseasca pe 44 drept vagon de gunoi, cand mai au T4R-uri la dispozitie.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 14 Feb 2010 19:58:32 Titlul subiectului: |
123679 |
|
I can help you with a very low resolution photo (asked by Walter4041) I took with my mobile phone last Sunday in probably the worst conditions (sorry about that). However it is possible to see what color scheme is being used: yellow with a blue stripe under the windows.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.76 kb |
Vizualizat: |
de 21855 ori |
|
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Walter4041
Data înscrierii: 15/Mar/2009 Ultima vizita: 06/Aug/2011 Mesaje: 24 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Dum 14 Feb 2010 22:44:45 Titlul subiectului: |
123686 |
|
arthurarad a scris: | However it is possible to see what color scheme is being used: yellow with a blue stripe under the windows. | Thanks for the photo: Is that the car #35 you are talking about?
I was talking about the one-direction-car with the "Volksbank"- advertisement on the outside which has been formerly in Innsbruck.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 15 Feb 2010 00:04:40 Titlul subiectului: |
123692 |
|
Seems that there was a misunderstanding. In Arad, we have two cars with the number 35, one from Innsbruck (with the "original" paint+commercial) and one from Bochum, the one seen in the last picture. In the not so fae away past, we had also a Timis tram with 35.
Se pare că a fost o confuzie, in Arad avem doua tramvaie cu numarul 35, unul din Austria si celalalt din Bochum, care a fost vopsit recent. In trecutul nu prea indepartat, am avut si Timisul cu nr. 35
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 21 Feb 2010 22:42:47 Titlul subiectului: |
123948 |
|
A pic for Walter4041 with GT6 #035
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.28 kb |
Vizualizat: |
de 21720 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 25 Feb 2010 15:08:13 Titlul subiectului: |
124086 |
|
^Thank you very much for posting the pictures over here on the forum. I'm sure everyone enjoyed each one of them as much as I did actually.
Imi fac griji pentru GT6#42 si NU pot sa inteleg de ce cel mai asteptat vagon din Innsbruck sa fie pus in circulatie de catre mine trebuie neaparat sa dureze aparent o eternitatea pentru ca acest lucru in sfarsit sa se intampla - sau prezinta o oarecare defectiune, dupa cum se suspecta aici pe forumul Tram Club (avand in vedere ca GT6 #76 iesise intre timp in circulatie). Sper totusi ca lucrurile sa se schimbe in curand. In viziunea mea, GT6 #42 are una dintre cele mai adorabile reclame existente pe vagoanele de tramvai din Arad !
|
|
Sus |
|
|
Walter4041
Data înscrierii: 15/Mar/2009 Ultima vizita: 06/Aug/2011 Mesaje: 24 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Vin 26 Feb 2010 10:41:20 Titlul subiectului: |
124101 |
|
Thanks for the photo of #35!
#42 has been retired in Innsbruck for the last months before his sale to Arad because of the condition his tires (they have been worn down).
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 26 Feb 2010 13:58:27 Titlul subiectului: |
124106 |
|
Am facut un desen a GT6 42 cu reclama lui AK-tirol
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
20.94 kb |
Vizualizat: |
de 21534 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 18 Mar 2010 12:48:29 Titlul subiectului: |
124758 |
|
^Adorabil. Si am o veste pe aceeasi masura: ghici ce vagon tocmai a trecut astazi pe langa mine venind dinspre gara, vis-a-vis de liceul de arta "Sabin Dragoi" - Arad, neoprind in statia de la Podgoria (inspre Polivalenta) fiind cel mai probabil proba: exact -> GT6 #42!
|
|
Sus |
|
|
m_the_one
Data înscrierii: 05/Mar/2009 Ultima vizita: 24/Apr/2014 Mesaje: 41 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 18 Mar 2010 15:55:00 Titlul subiectului: |
124768 |
|
Asta inseamna ca acum toate tramvaiele din Innsbruck sunt in circulatie?
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 18 Mar 2010 16:08:06 Titlul subiectului: |
124771 |
|
Ar fi incorect spus momentan acest lucru *pe deplin*, avand in vedere ca GT6 #42 a fost doar proba - sa speram totusi ca totul a decurs excelent si acesta va fi pus in circulatie desigur. * * Dar intr-adevar, GT6#76 si GT6#42 sunt ultimele doua vagoane care au ramas in depoul Micalaca, stationand; as aprecia o confirmare oricum.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 17 Mai 2010 18:27:13 Titlul subiectului: |
127178 |
|
De cateva zile, GT6 # 44 a revenit in circulatia normala. De cateva luni bune era folosit ca vagon de salubrizare.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 10 Iun 2010 14:32:36 Titlul subiectului: |
128192 |
|
Niste fotografii facute in iulie 1999 de Yury Maller ( http://ymtram.mashke.org/ ) - prima parte:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
237.86 kb |
Vizualizat: |
de 20909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
268.38 kb |
Vizualizat: |
de 20909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
189.56 kb |
Vizualizat: |
de 20909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
165.66 kb |
Vizualizat: |
de 20909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
222.82 kb |
Vizualizat: |
de 20909 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 10 Iun 2010 14:33:31 Titlul subiectului: |
128193 |
|
Niste fotografii facute in iulie 1999 de Yury Maller ( http://ymtram.mashke.org/ ) - a doua parte:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
215.14 kb |
Vizualizat: |
de 20909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
242.77 kb |
Vizualizat: |
de 20909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
252.7 kb |
Vizualizat: |
de 20909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
213.89 kb |
Vizualizat: |
de 20909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
221.51 kb |
Vizualizat: |
de 20909 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 10 Iun 2010 14:34:35 Titlul subiectului: |
128194 |
|
Niste fotografii facute in iulie 1999 de Yury Maller ( http://ymtram.mashke.org/ ) - a treia si ultima parte:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
236.71 kb |
Vizualizat: |
de 20908 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
284.44 kb |
Vizualizat: |
de 20908 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
284.18 kb |
Vizualizat: |
de 20908 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
231.08 kb |
Vizualizat: |
de 20908 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
341.25 kb |
Vizualizat: |
de 20908 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
277.42 kb |
Vizualizat: |
de 20908 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
284.76 kb |
Vizualizat: |
de 20908 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|