Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele DÜWAG (GT6, GT8, GB6 si GB4)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 14 Mai 2012 15:16:26    Titlul subiectului: 155651

131 este deja descompletat de mult, inainte de a fi casat propriu-zis in acte.
_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Joi 24 Mai 2012 14:11:03    Titlul subiectului: 155889

E posibila (legal) o asemenea intamplare?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 24 Mai 2012 14:27:14    Titlul subiectului: 155890

Povesti de depou. Si vorbe spuse fara discernamant.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 24 Mai 2012 18:14:31    Titlul subiectului: 155896

Cred ca saptamana asta s-au apucat sa taie vagoanele casate contabil acum cateva luni. 583 a disparut de la vedere in depoul Micalaca, la fel cum a disparut si 131 de pe linia pe care era garat in depoul UTA.
Stiu asta pentru de unde lucrez se vede o parte din depoul UTA iar 131 se distingea perfect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Joi 24 Mai 2012 20:23:48    Titlul subiectului: 155898

^ Crying or Very sad . Una dintre cele mai amare postari vreodata pe forumul acesta.

In alta ordine de idei, suntem poate toti recunoscatori ca am primit aceasta confirmare ca vagonul GT6 131 a existat inca chiar si dupa momentele in care s-a luat decizia de renuntare la acesta oficial, un adevar care spulbera minciuna 'povestii de depou, dupa cum a fost descrisa mai in randurile de sus, care spunea practic ca acesta nu mai exista la propiu de dinaintea de a se lua decizia respectiva, o informatie pacalitor inutila. Ma intreb de ce cateodata unele persoane spun anumite lucruri, dar uita sa mai adauge daca informatia este totalmente sigura sau doar fals/pe jumatate/din surse nesigure auzita sau in alte cazuri, posibil inventata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 24 Mai 2012 22:10:55    Titlul subiectului: 155900

Da, 131 a fost tras ieri pe canal pentru dezmembrat complet, adica ce mai era pe el pentru a putea fi dusa caroseria la fier vechi.
_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Dec/2022
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2012 16:32:32    Titlul subiectului: WELCOME BACK 304-314 159301

OEG 304-314 a revenit din nou in circulatie dupa RK.


IMG_20120925_095858.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  589.73 kb
 Vizualizat:  de 20150 ori

IMG_20120925_095858.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 04 Aug 2015 20:49:15    Titlul subiectului: 180759

Primul tramvai pozat de mine in Arad, GT8-ul 1855 la gara pe linia 7.
1863 la sala sporturilor , 18.
GT6 138 - UTA
GT8-ul cu care am calatorit pana la Sambateni (11); rog aradenii sa ma ajute cu numarul de parc.
35 in capatul de la Fat Frumos , pozat din Imperio.



GT8 1855.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.85 MB
 Vizualizat:  de 18391 ori

GT8 1855.JPG



GT8 1863.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.85 MB
 Vizualizat:  de 18391 ori

GT8 1863.JPG



GT6 138.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.6 MB
 Vizualizat:  de 18391 ori

GT6 138.JPG



GT8.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.47 MB
 Vizualizat:  de 18391 ori

GT8.JPG



GT8 35.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.24 MB
 Vizualizat:  de 18391 ori

GT8 35.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 12 Aug 2015 13:20:23    Titlul subiectului: 180896

Ai calatorit cu oeg 304-314.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 15 Oct 2015 11:54:58    Titlul subiectului: 182041

GT8 51 plecand din statia Ghioroc.
Cuplul 304-314 dand cu spatele pentru a intra in statie.Nu am stiut ca tramvaieloe pot fi conduse si din remorca.Ma gandeam ca vatmanul va sta in cabina si va merge foarte incet claxonand in continuu.
GT8 1863 la FatFrumos asteptand plecarea pe 18b.
1856 asteptand sa pleca catre depou.



GT8 51 2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.78 MB
 Vizualizat:  de 18035 ori

GT8 51 2.JPG



Duewag 314.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.79 MB
 Vizualizat:  de 18035 ori

Duewag 314.JPG



GT8 304.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.79 MB
 Vizualizat:  de 18035 ori

GT8 304.JPG



GT8 1863.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.81 MB
 Vizualizat:  de 18035 ori

GT8 1863.JPG



GT8 1856.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.81 MB
 Vizualizat:  de 18035 ori

GT8 1856.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 376

MesajTrimis: Lun 30 Mai 2016 19:25:44    Titlul subiectului: 185429

Amintiri, Flickr:


1998-08-arad_8655658305_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  445.73 kb
 Vizualizat:  de 17072 ori

1998-08-arad_8655658305_o.jpg



1998-08-arad-depou_14346156642_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  378.06 kb
 Vizualizat:  de 17072 ori

1998-08-arad-depou_14346156642_o.jpg



1998-08-arad-gara_8608428608_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  358.42 kb
 Vizualizat:  de 17072 ori

1998-08-arad-gara_8608428608_o.jpg



1998-08-arad-gara_14346156282_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  429.45 kb
 Vizualizat:  de 17072 ori

1998-08-arad-gara_14346156282_o.jpg



1998-08-arad-strada-dornei_8641816938_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  394.02 kb
 Vizualizat:  de 17072 ori

1998-08-arad-strada-dornei_8641816938_o.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 31 Mai 2016 07:56:31    Titlul subiectului: 185438

Uitându-mă pe pozele din 1998 am observat cât de vechi sunt farurile alea mici, halogene cred, montate pe vagoanele venite din Germania. Credeam că sunt mult mai noi. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 19 Sep 2018 21:16:22    Titlul subiectului: 196458

31, 44, 122 și 271


Exported-8249.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  630.17 kb
 Vizualizat:  de 13087 ori

Exported-8249.jpg



Exported-8253.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  566.78 kb
 Vizualizat:  de 13087 ori

Exported-8253.jpg



Exported-8241.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  620.07 kb
 Vizualizat:  de 13087 ori

Exported-8241.jpg



Exported-8225.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  481.31 kb
 Vizualizat:  de 13087 ori

Exported-8225.jpg



Exported-8246.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  611.36 kb
 Vizualizat:  de 13087 ori

Exported-8246.jpg



_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manni



Data înscrierii: 16/Dec/2007
Ultima vizita: 05/Ian/2024
Mesaje: 39
Locație: Innsbruck (Austria)

MesajTrimis: Lun 11 Mar 2019 12:19:24    Titlul subiectului: 199360

Dear folks, is there an up-to-date fleet list of Arad somewhere?
I need to find out which of the ex IVB (Innsbruck) DÜWAGs are still in operation, however, I could not find a fleet list. I need to update readers of my web site www.strassenbahn.tk and of two professional journals on this topic.
I have been to Arad several times, the last time in 2017; at that time, some of these cars were still running, and as I see in this thread and on certain YouTube videos, it's very likely that some still are today.
Multumesc for every hint! Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 11 Mar 2019 13:07:46    Titlul subiectului: 199361

Some information about these trams:

GT8: 51 - the only one that came to Arad, still in operation

GT6 in operation: 33, 41, 42, 71, 74, 76, 77

GT6 theoretically in operation, but I for one haven`t seen them for a while: 31 (over one year), 36 (some moths).

GT6 not in operation stopped at Micalaca depot: 35

All these GT6s are programmed to be modernized in a couple of years with funds from the EU. With the exception of nr. 35, all the trams were transfered in the autumn of 2017 to UTA depot, the only depot used since then for the trams that serve the lines in Arad. 35 remained in Micalaca and it can be seen there, it is intact. For the UTA depot there is no view from `above` , so i don`t know the state of 31 and 36.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Lun 06 Ian 2020 13:58:05    Titlul subiectului: 204897

Se pare că Arad vrea să modernizeze 17 GT6 și 3 GT8-uri. A fost publicată o licitație pe SICAP, în valoare de aproximativ 15,6 milioane RON, cu o pondere a punctajului de 90% preț și 10% termen de realizare a documentației de omologare pentru avizare. Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 12 februarie, iar cel al evaluărilor este 12 iunie. Link SICAP: https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100085275
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 10 Ian 2020 16:53:00    Titlul subiectului: 205008

Caietul de sarcini atașat:


caiet de sarcini.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  caiet de sarcini.pdf
 Mărime fișier:  1011.01 kb
 Descărcat:  de 252 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 14 Ian 2020 13:28:46    Titlul subiectului: 205070

Spre comparatie, tramvaiele din Timisoara au si tractiunea modernizata, nu?

La noi va fi, practic, o „reconstruire Astra 93-94” cum s-a făcut la câteva tatre și timișuri, în plus cu sistemul de climatizare pus la punct și trapa pentru persoanele cu handicap locomotor. Motorul, frânele, toate măruntaiele de acolo tot din cele din anii 60 vor rămâne...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Ian 2020 17:03:17    Titlul subiectului: 205076

Da, din alea vechi au ramas partial sasiul si partial boghiurile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Manni



Data înscrierii: 16/Dec/2007
Ultima vizita: 05/Ian/2024
Mesaje: 39
Locație: Innsbruck (Austria)

MesajTrimis: Sâm 25 Ian 2020 20:58:33    Titlul subiectului: 205259

With some delay Smile Thank you very much for responding! I hope the modernization will be conducted. I will try to follow it.
My next visit to Arad is roughly scheduled for this year's September.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2020 23:37:50    Titlul subiectului: 205984

304 in Vladimirescu si pe pasajul Micalaca.
263 langa depoul Micalaca.



CTPAr 304,1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.07 MB
 Vizualizat:  de 9856 ori

CTPAr 304,1.jpg



CTPAr 304,2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  983.42 kb
 Vizualizat:  de 9856 ori

CTPAr 304,2.jpg



CTPAr 263.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.51 MB
 Vizualizat:  de 9856 ori

CTPAr 263.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ryokan



Data înscrierii: 13/Apr/2020
Ultima vizita: 29/Iul/2022
Mesaje: 9

MesajTrimis: Vin 01 Mai 2020 01:08:01    Titlul subiectului: 206862

Ce GT6 / GT8 sunt încă în uz, care sunt oprite și care sunt casate?
Pe mine mă interesează în special fostele Bochum Mülheim și Essen, dar și în altele!

PS Locuiesc în Germania, lângă Essen;)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 01 Mai 2020 12:06:38    Titlul subiectului: 206868

Bogestra - în circulație: 35, 43, 44. 35 folosit ca plug în perioada de iarnă, vara circulă normal. 53 - vagon utilitar, funcțional. Recent a fost adus din nou în depoul Micalaca. Casate: 45, 34, 33.

Mulheim: - în circulație 263 - GT 8. Vagon moș Crăciun: 258 - GT6. Casate: 260, 262 - GT4, 264 - GT8, câteva remorci pe două boghiuri (167, 189, 187?). La Ghioroc e motorul pe două boghiuri 230, nefuncțional și remorca fostă "vagon restaurant" 185.

Essen: din seria 17, singurul care mai există este 1756, însă nu l-am mai văzut de luni bune la stradă. Nu știu dacă a fost sau nu casat. La Arad au fost vagoanele de 1751-1760, mai puțin 1753.

Din seria 18, în circulație sunt: 1852, 1854, 1856, 1857, 1859 - 1864. În conservare depou Micălaca: 1853 si 1865. Casate, în ordine cronologică: 1858, 1851, 1855. Vagoanele 1861, 1864 și 1865 sunt propuse pentru modernizarea caroseriei și dotarea cu aer condiționat. Licitația este în desfășurare.

Maneheim: în circulație 303-313, 304-314. Casate 302-312, 301-311

Ludwigshafen - în circulație 107, 108, 122, 130, 132, 133. Casate: 131, 109, 138. Cele în circulație sunt propuse pentru modernizare.

Ulm - în circulație 274, 276. Casat: 271. 274 propus pentru modernizare

Innsbruck - în circulație: 33, 41, 42, 71, 74, 76, 77, 51 (GT8). În conservare/oprite de mai mult timp: 35 (în depou Micălaca), 31 și 36. Mai puțin GT8-ul 51, toate sunt propuse pentru modernizare.

M8S - în circulație: 1003, 1005, 1006, 1008, 1018. Casat: 1017. Posibil în curs de casare: 1007 (depou Micălaca). Oprite de mai mult timp: 1016, 1019 (depou Micălaca)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ryokan



Data înscrierii: 13/Apr/2020
Ultima vizita: 29/Iul/2022
Mesaje: 9

MesajTrimis: Vin 01 Mai 2020 13:59:17    Titlul subiectului: 206872

Multumesc mult! Răspunsurile tale m-au ajutat foarte mult. În celelalte subiecte relevante, am întrebat și despre starea Tatra și GT4, ar fi foarte frumos dacă ați putea răspunde și la asta! Smile
Salutări amabile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2020 11:12:57    Titlul subiectului: 206902

Vagonul 304 a avut astăzi o moarte violentă printr-un incendiu puternic ce a distrus jumătatea sa din față. Pun un link cu articol și poze. Descrierea din articol e greșită, a luat foc vagonul motor 304, nu remorca 314.

https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/tramvai-in-flacari-la-fat-frumos-1230081/

Așadar, din cele patru cupluri 301-304/311-314, venite în Arad prin 97-98, am mai rămas cu 303-313. Nici el nu se află într-o stare prea grozavă, deși e folosit zilnic pe liniile de Ghioroc. 304 arăta mai bine, dar...
304-314 era și el folosit pe Ghioroc/Vladimirescu. Acum va fi înlocuit, probabil, de GT8 51, câte un M8S sau chiar GT8-uri. Aceste vagoane mai prestează pe liniile de Ghioroc, însă 304-314 avea aceeași tură zilnică, preluată de la defunctul 301-311, după ce acesta a avut accidentul care l-a „omorât”. 303-313 și 304-314 sunt sau au fost urmașele Timișurilor 1-2 și 15-16 pe liniile de Ghioroc.

Am uitat din lista de mai sus „omida” 1014-1054 care circulă bine-mersi, iar peste noapte și în weekend rămâne în triunghiul din satul Sâmbăteni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Următoare
Pagina 8 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community