Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 13 Dec 2006 16:18:51 Titlul subiectului: |
68014 |
|
Dacă știți să citiți printre rânduri, în URAC sunt deja în lucru (dacă se confirmă ce zice metrouușor) V3A-CH-PPC-urile #136 și #264. Dar, în același timp, le avem la stradă pe V3A-urile nemodernizate #136 și #264. De asta mă temeam cel mai tare, că înainte să intre în URAC fotografiez un tramvai și după ce iese fotografiez un cu totul alt tramvai...
O altă întrebare am: până acum V3A-CH-PPC-urile, ca numere de parc, au înlocuit V3A-uri nemodernizate, care, chipurile, ar fi fost modernizate. Ce se va întâmpla în continuare? Vor umple golurile din seria de 362 de V3A-uri? Adică vom avea V3A-CH-PPC #001, #002? Că mi-e greu să cred că vor casa V3A-93-uri pentru a le înlocui cu V3A-CH-PPC-uri, cum, la fel, mă îndoiesc că vor circula simultan două tramvaie cu același număr... Deci?
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Mie 13 Dec 2006 16:22:20 Titlul subiectului: |
68015 |
|
Nu-i nimic extraordinar, ca deja am mai avut un astfel de caz, cand s-au apucat de V3Buri. Era inca 036 in circulatie (sau care o fi fost ultimul), si deja era aproape gata inlocuitorul sau in URAC, de ajunsesem sa credem ca Ratbul face 2 V3Buri in plus. De fapt le inlocuia pe ultimele 2, dinainte ca acestea sa fie efectiv casate...
Deci sa inteleg ca RKul va fi facut Bucur style... Asta inseamna ca va tine mult mai mult pana ii fac un bot nou, electronice noi, spate nou, o sectiune mijlocie noua, etc... Deci halele vor fi ocupate mai mult timp de acelasi tramvai, ceea ce ar insemna ca va merge mai greu ritmul la RKuri... In colncluzie pana termina cu noul format CH-ETC...
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 13 Dec 2006 16:48:31 Titlul subiectului: |
68024 |
|
Probabil la RK-urile din 2007 se va modifica secțiunea C... nu cred să se apuce să caseze V3A-93, A3 și 93M. În schimb, probabil vor băga autogenul în V3A-H + V3A-93M #246 că nu au chopper făcut de RATB, iar dispozițiile sunt să cirucle numai vagoane cu chopper pus de URAC.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Dec 2006 16:52:57 Titlul subiectului: |
68025 |
|
Dr2006 a scris: | Probabil la RK-urile din 2007 se va modifica secțiunea C... nu cred să se apuce să caseze V3A-93, A3 și 93M. În schimb, probabil vor băga autogenul în V3A-H + V3A-93M #246 că nu au chopper făcut de RATB, iar dispozițiile sunt să cirucle numai vagoane cu chopper pus de URAC. | Dispozitiile UE cer ca 50% din parcul unei linii de transport in comun sa fie LF partial LF. Deci concluzie : luam si facem cel putin 50% din parcul V3A si il facem PPC. Treaba cu V2x > Bucur a picat , se va mai face RK doar la 4 V2A. Se va incepe taierea tramvaielor cu Rathgeber in vara si Tatra. Bucur se mai fac 10 cum am mai spus de zeci de ori, apoi cade si proiectul asta. Dupa aceea vom avea din URAC doar V3A-93-CH-PPC, Bucur LF si ce-o mai fi...
Se va modifica sectiunea din mijloc, moaca, funduletzul .
V3A-H si V3A-93M- #246 au RK in vara.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mie 13 Dec 2006 22:55:36 Titlul subiectului: |
68056 |
|
Am impresia ca noua cabina stil Bucur e mai spatioasa si din imagini pare chiar mai mare. Se modifica deci lungimea vagonului ? Daca da, cu cat ?
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 15 Dec 2006 20:05:24 Titlul subiectului: |
68162 |
|
V3A-93-CH-PPC a fost inaugurat azi, odata cu dep Giurgiu.
Sunt sanse mari ca acesta sa iasa pe traseu saptamana viitoare pe linia....7 sau 32. 41 nu mai este posibil deoarece nu au gasit metoda de a defrana fara sa deschida capacele. Acum inca nu este sigur daca iese sau nu pe 41 avand in vedere ca deja au fost pregatiti vatmanii lui 41.
Si niste impresii de calatorie:
- este mult mai silentios fata de alte tipuri de tramvaie, cred ca are un tip nou de izolatie fonica.
- accelereaza de "te baga in scaun", in mai putin de 10 secunde a ajuns la 50kmh fara nici o problema.
- nu patineaza de nici un chip
- franeaza excelent, fara tot felul de zgomote ca la alte vagoane
- incalzirea merge foarte bine, era data la maxim si nu am putut sta cu haina pe mine.
- la trecerile pe separatoare in cabina apare un indicator pe bord si se aude un piuit
- nu exista nici un fel de soc la franare si accelerare, acestea se fac constant Trix a scris: | Am impresia ca noua cabina stil Bucur e mai spatioasa si din imagini pare chiar mai mare. Se modifica deci lungimea vagonului ? Daca da, cu cat ? | Intr-adevar, un CH-PPC este cu aproximativ 60cm mai lung decat un V3A normal. Asta pentru ca - are botul mai lung pentru a pune echipamente sub bord si a elimina cutia mare de langa usa 1 din salon (unde erau 3 scaune la V3A). Si in al doilea rand are funduletzul mai lungit, astfel incat intre usa din spate si geamul din spate (cu cutia de echipamente) este mai mult spatiu, exact ca la Bucur. Iar dupa calculele mele intra vreo 10 oameni in plus in cele 2 spatii creeate.
Iata si ceva poze. Am mers cu el de la Ghencea pana la Presei in probe .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
220.64 kb |
Vizualizat: |
de 22714 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
201.96 kb |
Vizualizat: |
de 22714 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
217.62 kb |
Vizualizat: |
de 22714 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
202.1 kb |
Vizualizat: |
de 22714 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 15 Dec 2006 20:10:21 Titlul subiectului: |
68165 |
|
Iată poze de la Dep. Giurgiu:
|
|
Sus |
|
|
Manimal
Data înscrierii: 19/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Apr/2008 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Sâm 16 Dec 2006 10:05:28 Titlul subiectului: |
68186 |
|
Ultima chestie mentionata de tine mi se pare cea mai importanta.... in vagoanele obisnuite atunci cand incepe sa accelereze sau sa franeze te arunca ori in fata ori in spate
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Dec 2006 16:44:03 Titlul subiectului: |
68344 |
|
Manimal a scris: | Ultima chestie mentionata de tine mi se pare cea mai importanta.... in vagoanele obisnuite atunci cand incepe sa accelereze sau sa franeze te arunca ori in fata ori in spate | Nu, chiar daca accelereaza foarte puternic, accelerarea se face constant fara socuri. Acest vagon este mai bun si decat Bucur. 306 a ajuns la Dep Alexandria. Initial se vroia linia 7, dar acum a aparut ideea liniei 32, cum am propus si eu. Linia 32 are un traseu decent si nu are nici un PPC pe traseu cum are linia 7 pe 181 si 206.
Pana acum este doar "plimbat" pe diverse trasee. Dar, sincer, si eu m-am saturat de treaba asta. Trebuia sa iasa in octombrie la traseu, nu aveu asigurare. A venit asigurarea, nu l-au scos ca a vrut Aron sa il inaugureze. S-a inaugurat, dar din cauza gardurilor metroului usor nu poate sa iasa pe linia aia. S-a mutat la Alexandria pentru 32 sau 7. Acum astept sa vad ce probleme mai apar si aici
Si o completare de poze. A mai aparut cu CH-PPC. Daca ce a spus seful de sectie este adevarat, acesta este...#205
Scuze de calitatea pozei dar nu este voie in vopsitorie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
153.7 kb |
Vizualizat: |
de 22563 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Ian 2007 11:06:27 Titlul subiectului: hmhmghgmgh |
43201 |
|
Azi am mers cu 306 si am cules niste pareri si informatii. Mai necesita niste calibrari la usi deoarece acestea nu se inchid perfect iar chederele nu vin perfect unul pe altul, astfel se creeaza spatii pe unde intra curent in vagon, inclusiv usa de la cabina este in situatia asta. Sistemul de anuntare a statiilor este oprit din motive necunoscute. Cand am fost in probe pe 41 cel care il conducea a spus ca are reostatica putin slaba , acest lucru a fost rezolvat
Cum am mai spus, acesta este temporar pe 32. URACul analizeaza un sistem pentru capacele de la roti astfel incat sa fie vagon compatibil si cu linia 41. Primaria nu este prea multumita ca acesta nu a ajuns pe linia 41.
|
|
Sus |
|
|
captatorul
Data înscrierii: 09/Ian/2007 Ultima vizita: 26/Mar/2020 Mesaje: 1 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Ian 2007 13:18:54 Titlul subiectului: |
43208 |
|
metrou.usor a scris: | URACul analizeaza un sistem pentru capacele de la roti astfel incat sa fie vagon compatibil si cu linia 41. | Atentie: Nu exista notiunea de "capace de la roti". Corecta este denumirea de masca (aparatoare boghiu).
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Ian 2007 13:41:21 Titlul subiectului: |
44473 |
|
306 a fost in URAC pentru niste modificari. Acum este in depoul Alexandria. Dar este luata din nou in calcul trimiterea la B Noi , deoarece se rezolva si treaba cu capacele de la roti.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Ian 2007 15:23:06 Titlul subiectului: |
44944 |
|
Vagonul #224 este aproape gata, mai asteapta 2 componente de baza - chopperul si calculatorul de bord. Saptamana asta se vor rezolva problemele astfel incat sa fie aduse choppere si componente pentru ca toate CH PPCurile sa fie facute pana in mai.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 19 Feb 2007 12:35:43 Titlul subiectului: |
76247 |
|
A inceput modernizarea ... V2A urilor!
... 4008 Acesta este #253 numar de lucru in URAC, iar numarul de parc este 4008 . Anul acesta se vor face mai multe de acest tip. Posibil si 4014 sa fie pe lista deoarece a fost casat.
Toate V2A se refac in versiune V3A-93-CH-PPC si vor avea numerele lor vechi. Nu. Vagoanele V3A-93-CH-PPC facute din V2A isi pastreaza numerele. Deci vom avea V3A-93-CH-PPC cu numere 40xx. 4008 si 4014 sunt deja facute.
Din V2A-2S vor sa faca V3A-2S-93 (solutia mai ieftina) sau V3A-2S-93-CH-PPC solutia mult mai scumpa care depinde de ce apropa primaria.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 19 Feb 2007 22:49:05 Titlul subiectului: |
76298 |
|
Păi...ei de fapt contruiesc tramvaie noi, de la zero... originalul este casat complet.
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Mar 20 Feb 2007 09:36:33 Titlul subiectului: |
76317 |
|
Ideea este ca URAC-ul nu are voie sa construiasca tramvaie noi, ci sa le "modernizeze". Si de aceea in momentul in care un tramvai este "modernizat" i se pastreaza numarul de parc, pentru a nu aparea ceva in plus.
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 27 Feb 2007 09:36:41 Titlul subiectului: |
76778 |
|
Am discutat cu cineva dela serviciul tehnic si mi-a spus ca Bucur cu 3 sectiuni va fi maximum de lungimea a doua tatre. Acesta este motivul pentru care planurile puse de metrou.usor nu au o usa si arata cum arata. Tot de asta nu s'a facut Bucur cu 3 sectiuni in stilul V3A-PPC.
Nu vreau sa contrazic pe altii care poate cunosc situatia, dar nu exclud sa reapara vagoane ca 001, 074 si care nu mai sunt la strada de mai demult.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 06 Noi 2007 19:06:19 Titlul subiectului: |
84593 |
|
V3A-CH-PPC circula pe linia 41. Am vazut doua bucati #224 si #306 care o vreme a circulat pe linia 32.
Postez o poza cu #224, facuta pe Bulevardul Marasti in apropiere de Piata Presei Libere.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.91 kb |
Vizualizat: |
de 23289 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Sâm 10 Noi 2007 18:31:07 Titlul subiectului: |
84677 |
|
Ar fi de remarcat ceva: in nici una dintre pozele vazute pana acum pe forum nu am observat aprinderea grupului de faruri din centru. Este proiectat oare ca aprinderea grupului de faruri din laterale sa fie in mod obisnuit iar farurile din centru sa fie aprinse doar la claxonul luminos?
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Sâm 10 Noi 2007 19:12:05 Titlul subiectului: |
84681 |
|
Interesant e ca se pare ca fiecare pare sa fie diferit. 306 are partea frontala vizibil separata de restul caroserie, dar 224 se pare ca ar fi chituit uniform, si asta e visibil pe amandoua partile. Apoi o sa vine cele cu geam culisant, apoi geam lipit...
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Sâm 10 Noi 2007 19:44:33 Titlul subiectului: |
84682 |
|
Intr-adevar, in afara de partea frontala si diferentele mentionate de membrul Castrosua, ar mai fi de adaugat urmatoarele:
- localizarea partii culisante a ferestrelor din cabina vatmanului este usor diferita intre 306 si 224, la 306 fiind localizata mai jos decat la 224
- aspectul vagonului este mult mai placut cu acea prelungire a mastii de pe acoperis pana in fata vagonului, iar culoarea gri inchis este mai potrivita
- se observa o mutare a parghiei cosului de salvare catre fata la modelele care au urmat lui 306, rezultatul estetic fiind mai putin placut fata de pozitionarea mai ascunsa de la vagonul 306
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 11 Noi 2007 00:21:07 Titlul subiectului: |
84685 |
|
fider a scris: | - localizarea partii culisante a ferestrelor din cabina vatmanului este usor diferita intre 306 si 224, la 306 fiind localizata mai jos decat la 224 | Pentru ca vatmanul nu vedea bine in oglinda din cauza marginilor partii culisante fider a scris: | - se observa o mutare a parghiei cosului de salvare catre fata la modelele care au urmat lui 306, rezultatul estetic fiind mai putin placut fata de pozitionarea mai ascunsa de la vagonul 306 | Păi... la #306 era cam sus aparatul de salvare și nu prea își îndeplindea cum trebuie funcțiile.
În plus, lui #224 îi lipsește sistemul de AC pentru vatman.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 14 Noi 2007 18:39:19 Titlul subiectului: |
84777 |
|
#306 pozat din spate, pe linia lui 41 la statia Crangasi.
Azi am fost cu mult laudatul tramvai cateva statii pana la Crangasi. Personal nu mi s-a parut mare diferenta intre acesta si celelalte tramvaie obisnuite care circula pe aceasta linie.
Singura chestie este ca avand limitare de viteza la 55 km/ora, unii vatmani "vitezomani" de pe linia 41 nu mai pot sa mearga ca nebunii.
Nu prea se vede in poza, dar in partea din dreapta, jos in spate era putin lovit.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.75 kb |
Vizualizat: |
de 22960 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Mie 14 Noi 2007 21:03:23 Titlul subiectului: |
84785 |
|
Vad ca s-a facut atata tam-tam cu aceste vagoane si pentru ce - pentru nimic; azi dimineata l-am vazut pe 306 din nou fara calatori retragandu-se la depou din cauza unei defectiuni, Mai mentionez ca este vorba de ora 6:30. Asta imi ridica alte semne de intrebare ori din cauza exploatarii si aglomeratiei de pe aceasta linie, ori din cauza vitezei ori...? Pentru ca atunci cand a fost pe linia 32 vagonul #306 a circulat relativ fara probleme si atunci de ce ne mai bucuram ca au venit niste vagoane modernizate din URAC SI NU NOI NOUTE!!!! Va invit sa ne bucuram atunci cand o sa apara vagone NOI facute de la ZERO si nu modernizate!!!
|
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Mie 14 Noi 2007 22:46:27 Titlul subiectului: |
84788 |
|
Vagoane V3A-93-CH-PPC sunt noi (construite de la 0), nu e doar o modernizare. Toata caroseria este noua (desi e aceeasi ca la V3A-93 sau chiar V3A original) iar echipamentul electric in afara de boghiuri si pantograf (cu patina de grafit) este iarasi nou. Linia 41 are foarte multe particularitati fata de 32 si nici nu mai vorbesc de celelalte linii. In tot cazul, si vagoanele de acum din linie au multe reglaje ajustate si nici nu mai e cazul sa amintesc: vagoanele "inlocuitoare" V3A-93 se comporta vizibil mai prost decat cele V3A facute de la inceput pentru 41.
Sa vedem cateva dintre diferentele mai importante:
- portiuni de linie cu pante destul de mari si viteze mari de parcurs: pasaj Grant, Ciurel-Orsova, pasaj Ciurel, pasaj Lujerul.
- portiuni de linie de mare viteza: pasaj Grant, pasaj Ciurel, pasaj Lujerul
- flux extrem de mare de calatori la aproape orice ora din zi
- in aproape toate intersectiile este un trafic extrem de intens cu momente care solicita intre 3 si 10 opriri-porniri ale vagonului pana la traversarea unei intersectii!
Pe scurt asta da nastere la probleme pentru:
- frana de stationare este foarte solicitata la V3A-93-CH-PPC (la vagoanele V3A-93-M si cele V3A-93 de multe ori nu se actioneaza frana de stationare ci se opreste din patine fapt care uzeaza mult mai mult sina)
- usi, sunt si ele foarte solicitate (multe V3A au deja suduri facute la imbinarile elementelor de usa) de la calatorii care le mai si blocheaza sa urce toata "gasca".
- timp, se pleaca foarte des din patinare de pe loc pentru a castiga timp, la vagoanele cu chopper nu se poate face asa
- vatmanii, nu sunt obisnuiti sa mearga pe acest traseu si sunt mult presati de traficul de pe linie (facut de vagoane fara limitare de viteza)
|
|
Sus |
|
|
|