Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele V3A-93-CH-PPC din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Sâm 01 Mar 2008 11:57:07    Titlul subiectului: 89359

Pe linia 41 sunt in mod constant vagoane lovite cu mult, mult mai urat (nu doar zgarieturi si tabla indoita superficial). Nu prea conteaza linia, cat traficul din apropierea liniei si stress-ul si la capitolul asta nu vezi cam pe nicaieri prin Bucuresti (cu exceptia bulevardului Stefan cel Mare si a Bd. Nicolae Balcescu) atata trafic, constant, pe ambele sensuri. In plus, sa nu uitam ca multi stimabili soferi intorc sau fac manevre de multe ori pe unde au chef neinteresandu-i ce vine din spate, fata, sau cat de riscanta e manevra. Tot asa stau lucrurile si cu multi pietoni, traversari periculoase, obsesia de a prinde "singura" masina de pe linie si nu pe cea care se vede chiar in spate si multe alte lucruri aberante.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Sâm 01 Mar 2008 13:16:08    Titlul subiectului: Si #4021 e lovit... 89371

Astazi dimineata erau, ca de obicei, 5 CH-PPC-uri pe linia 41 (in ordinea in care s-au aliniat: #4021, #264, noul #4007, #4025, #131). Am vazut ca #4021 s-a lovit rau de tot pe partea dreapta din fata tramvaiului... Deci aproape toate CH-PPC-uri au aceeasi problema cu lovitul. Poate ca astfel de incident s-au petrecut pe linia 41, ca toate CH-PPC-uri au trecut mai intai pe 41 si apoi pe 32...
florin a scris:
Dar dunga roșie de pe ușa 3 nu trebuia să fie mai jos? Arată cam aiurea așa...
Se pare ca, de acum incolo, datorita schemei clasice alb-negru, s-a renuntat la dunga de pe usa 3. Tot despre model si schema, tramvaiele CH-PPC-uri ar arata foarte frumoase daca sunt colorate. Galben este, intr-adevar, o culoare prea deschisa, asa ca as propune schema lui #3004 si #3005 (albastru).
Iasmin a scris:
Dupa el a trecut si 4007 pe Linia 32
Interesant ca #4007 s-a "transformat" in CH-PPC inaintea lui #4033. Pentru mine #4007 era printre cele mai bune V2A-uri, iar acum s-a dus pentru totdeauna, in timp ce #4033 (care arata ruginat) inca circula pe 24 (cateodata si pe 45)...
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Oct/2017
Mesaje: 6455
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Mar 2008 17:55:32    Titlul subiectului: 89381

Poate ar putea sa adauge niste elemente noi la vagoanele de acest tip, ma refer la amplasarea unui fel de gratar in fata, pentru a proteja tramvaiul de impactul frontal cu masinile (iar acestea sa ricoseze). Totodata acesta ar trebuie sa fie si estetic.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Mar 2008 11:04:19    Titlul subiectului: 89557

Partea proasta e ca aceste tramvaie au partea din fata de fibra de sticla...Daca ar fi fost din tabla, ca la celelalte tramvaie, nu ar mai fi crapat la fiecare zgarietura... Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Mar 04 Mar 2008 20:05:39    Titlul subiectului: 89584

Intamplator fibra de sticla este mai rezistenta decat o foaie de otel de aceeasi grosime. Problema este alta: traficul auto mult prea intens, intersectii blocate, manevre pe sens interzis si cam pe ultimul loc dar nu cel din urma, stress-ul vatmanilor. Solutia reala sunt intersectiile denivelate in punctele aglomerate, separarea ultimilor km de cale dintre Averescu si Piata Presei, tot parcul de vagoane cu limitatoare de viteza si daca nici asta nu e suficient obligativitatea sistemului CFR Indusi sau unul similar lui (cum este la Bombardier).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 22:09:14    Titlul subiectului: 90126

Azi au ajuns și 224 și 4008 care au fost implicate într-un accident...au fost reparate și azi au ajuns la casa lor (dep Alexandria)...de luni sunt iarăși în 41. Următorul V3A-93-CH-PPC care va ajunge la depoul Alexandria este 4030.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Sâm 15 Mar 2008 20:25:19    Titlul subiectului: A iesit pe traseu #4006 90177

Astazi era pe linia 41 V3A-93-CH-PPC #4006, probabil cel mai nou CH-PPC.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Mar 25 Mar 2008 18:43:23    Titlul subiectului: #4003 mazgalit ca peretele din spatele blocului 90753

Astazi era o "turma" de CH-PPC-uri pe linia 41, "condusa" de #264. Garnitura este urmata de #4003, #4007, #4025, #131, #4021, #172, #4014, si #136. Trenul care a inchis "parada" este #4004, urmata de un V3A-93.

Vestea proasta este ca spatele lui #4003 era plin de "semnaturi" precum cele din spatele blocului!

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 25 Mar 2008 18:53:10    Titlul subiectului: 90754

V3A-93 a fost tot de la Alexandria și a fost 107 care azi a fost tur mic...a mai fost un V3A-93-CH-PPC tur mic azi...
107 o să plece la Giurgiu curând și or să fie numai V3A-93-CH-PPC de la Alexandria pe 41 + V3A-93 de la Bucureștii Noi...legat de 4003 este faptul că acele măzgălituri se pot face la capăt de linie sau în stații...în depou la Alexandria nu se măzgălește nimic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Oct/2017
Mesaje: 1730
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 10 Apr 2008 23:24:49    Titlul subiectului: 91733

Astazi am stat de vorba la Ghencea cu niste vatmani ce lucreaza pe CH-PPC. Oarecum neasteptat, toti cei patru cu care am discutat separat erau nemultumiti de aceste vagoane! Trei dintre ei mi-au spus ca este foarte curent in cabina vatmanului, chiar si cu toate geamurile inchise (nu ar fi bine etansata partea de sub bord) si doi nu erau deloc multumiti de frana; unul chiar avea o zicere ceva de genul 'pleaca [,] cand vrei tu, se opreste cand vrea el'. Alt motiv de nemultumire sunt mastile din fibra de sticla din partea frontala. Doar unul dintre cei patru a adus in discutie si aspecte pozitive, cum ar fi demarajul lin si frumos; la plecare, cel mai suparat ma intreaba cu naduf: "no, si acum ce facem cu ele: le aruncam sau le dam foc?"

In plus unul dintre vatmani tocmai venea de la depoul Alexandria, unde dusese un alt CH-PPC ce se stricase cu o tura inainte.

Foarte ciudat, dat fiind faptul ca vorbim de niste vagoane noi-noute care au inlocuit V3A-uri modernizate cu aproximativ 10 ani vechime fiecare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
cipmars



Data înscrierii: 03/Sep/2007
Ultima vizita: 02/Iun/2016
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2008 02:10:47    Titlul subiectului: Noi din vechi 92079

Sunt rame nou-noute facute din rame vechi. Treaba cu frana explica un lucru care ma mira pe mine: De ce vatmanii merg asa de incet? Ei bine, am aflat. Ce se opreste greu merge incet.
_________________
Mi-ar placea sa am permis A B C D B+E C+E D+E dar am numai B.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ldh_sniper



Data înscrierii: 13/Apr/2008
Ultima vizita: 05/Iun/2010
Mesaje: 12
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2008 09:02:27    Titlul subiectului: Re: Noi din vechi 92085

cipmars a scris:
Sunt rame nou-noute facute din rame vechi. Treaba cu frana explica un lucru care ma mira pe mine: De ce vatmanii merg asa de incet? Ei bine, am aflat. Ce se opreste greu merge incet.
Oarecum asa e. Si cum nu mai au patina la indemana ca intr-un VxA, atunci trebuie sa mearga mai incet ca sa nu ajunga putin dupa statie Laughing
_________________
Salvati metrourile care ne-au transportat in siguranta atatia ani de zile!!!!! Salvati Metrourile IVA!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 06 Mai 2008 17:28:33    Titlul subiectului: 92989

Am observat de ceva timp un lucru oarecum ciudat la un tramvai nou, precum este #172, in locul afisajului electronic sunt afisate niste "frumoase" foi de A4 pe care este afisat sec 41!
Oare cei din depoul Alexandria nu vad aceasta problema la panoul de afisaj electronic al vagonului #172 ca sa remedieze problema?? Rolling Eyes Cred ca problema dureaza cam de trei saptamani!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Mai 2008 17:59:51    Titlul subiectului: 92990

Păi ei știu de problema asta...dar s-a defectat ceva la el...și dacă nu există acces spre URAC...oricum se va remedia problema asta curând
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei Voineag



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 05/Iun/2008
Mesaje: 33
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mar 06 Mai 2008 18:42:03    Titlul subiectului: 92995

itb 139 a scris:
Am observat de ceva timp un lucru oarecum ciudat la un tramvai nou, precum este #172, in locul afisajului electronic sunt afisate niste "frumoase" foi de A4 pe care este afisat sec 41!Oare cei din depoul Alexandria nu vad aceasta problema la panoul de afisaj electronic al vagonului #172 ca sa remedieze problema?? Rolling Eyes Cred ca problema dureaza cam de trei saptamani!!
Intr-adevar, afisajul din fata de la #172 s-a defectat. Mad
Iata o poza cu #172, facuta acum o saptamana:

Cred ca #131 s-a ciocnit cu o masina. Mad
Iata cum arata #131 acum o saptamana:

Garnitura 131 prezinta lovituri serioase in partea stanga, primul vagon. Este avariat din partea inferioara a vagonului pana sus. Geamurile nu au fost serios afectate.
#4021 este in aceeasi situatie (are lovituri serioase in partea stanga a primului vagon). Evil or Very Mad
Iata cum arata #4021 acum o saptamana:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mar 06 Mai 2008 21:06:00    Titlul subiectului: 93008

Cred ca le vom mai vedea ceva timp asa sifonate. Atat timp cat nu exista legatura intre depou si URAC nu au nici o sansa sa fie reparate
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Oct/2017
Mesaje: 6455
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Mai 2008 00:57:18    Titlul subiectului: 93200

Nu inteleg totusi de ce sunt asa multe PPC-uri sifonate. Ce se intampla in intersectiile pe unde trec aceste vagoane? Vatmanii de pe aceste vagoane nu fac niste cursuri de instruire? Daca atatea PPC-uri sunt sifonate intr-un timp asa de scurt, atunci ce se va intampla daca vor intra vagoane ultramoderne (daca vor fi achizitionate) pe linia 41?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 11 Mai 2008 04:59:10    Titlul subiectului: 93208

Se întâmplă ce se întâmplă cam cu toate tramvaiele din București... numai că fibra de sticlă nu mai poți să o îndrepți în depou, trebuie să schimbi tot botul/spatele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 11 Mai 2008 14:46:42    Titlul subiectului: 93244

Care fibra de sticla este foarte pretentioasa si cam scumpa, dar se pare ca este preferata de constructor clasicei table.
In privinta acestor vagoane, la cum sunt "forjate" pe linia 41, este inevitabila aceasta lovire, insa mai multa atentie din partea vatmanilor nu ar strica!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Oct/2017
Mesaje: 1072
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 11 Mai 2008 19:58:44    Titlul subiectului: 93260

Ce rabdare sa mai ai cand vezi intersectia blocata timp de 5 minute? Cand, desi are loc, nu-si misca "cotetul" de pe linie, spre disperarea vatmanului. Acum vreo 2 saptamani la Lujuerului, un sofer a fost "amenintat" cu serviceul iar dupa aceea a fost putin julit de tramvai. N-ai ce sa le faci decat sa te dai cu vagonul incet incet, pana n-au incotro si incearca sa iasa de pe linie. Cele mai aberante blocaje de pe 41 pot fi vazute la intersectia Ghencea cu Brasov, unde masinile ajung sa faca slalom prin statia de tramvai - niste blocaje de toata frumusetea - intr-o dimineata era sa iasa cu bataie.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Dum 25 Mai 2008 08:14:38    Titlul subiectului: 93759

#306 a fost, vineri, pe linia 41. Dupa atatea timp in care nu a mai circulat pe 41. Iar ceea ce mi se pare si mai interesant este ca spatele lui #306 a fost schimbat sau revopsit. Iata doua diferente dintre vechea "fata" si cea noua: pozitionarea numarului de parc (initial: stanga; acum: dreapta) si culoarea (mai deschisa).

Trecutul (poza realizata de Dr2006):
[/quote]
Prezentul (poza realizata de mine):



#306 pe 41 (2).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.28 kb
 Vizualizat:  de 12527 ori

#306 pe 41 (2).JPG



_________________


Ultima modificare efectuată de către bogdanpopescu la Dum 25 Mai 2008 18:02:47, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Mie 11 Iun 2008 15:18:41    Titlul subiectului: #4009 94388

Astazi a aparut #4009, momentan cel mai nou V3A-93-CH-PPC, pe linia 41.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2017
Mesaje: 6106
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 08 Iul 2008 11:15:37    Titlul subiectului: 95481

#172, cu ceva detalii din zona echipamentelor de pe plafon.

Ii multumesc lui Tom pentru ca a facut posibila realizarea acestor cateva fotografii.



0172-000-P1190887.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.23 kb
 Vizualizat:  de 11916 ori

0172-000-P1190887.jpg



0172-000-P1190865.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.89 kb
 Vizualizat:  de 11916 ori

0172-000-P1190865.jpg



0172-000-P1190866.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.48 kb
 Vizualizat:  de 11916 ori

0172-000-P1190866.jpg



0172-000-P1190867.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.3 kb
 Vizualizat:  de 11916 ori

0172-000-P1190867.jpg



0172-000-P1190868.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66 kb
 Vizualizat:  de 11916 ori

0172-000-P1190868.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2017
Mesaje: 6106
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 08 Iul 2008 11:22:08    Titlul subiectului: 95482

1. - 4. #4007, cu o vedere a bordului si 2 interioare.
5. - 6. Vedere a lui #4014 in hala depoului Alexandria. Merita toate felicitarile cei de la acest depou pentru modul cum intretin si exploateaza atat constructiile din depou, cat si tramvaiele...



4007-000-P1190874.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.54 kb
 Vizualizat:  de 11913 ori

4007-000-P1190874.jpg



4007-000-P1190875.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.75 kb
 Vizualizat:  de 11913 ori

4007-000-P1190875.jpg



4007-000-P1190877.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.76 kb
 Vizualizat:  de 11913 ori

4007-000-P1190877.jpg



4007-000-P1190878.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.18 kb
 Vizualizat:  de 11913 ori

4007-000-P1190878.jpg



4014-000-P1190879.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.14 kb
 Vizualizat:  de 11913 ori

4014-000-P1190879.jpg



4014-000-P1190881.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.9 kb
 Vizualizat:  de 11913 ori

4014-000-P1190881.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
226 Alexandria



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 06/Mai/2009
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 26 Aug 2008 18:26:38    Titlul subiectului: 97398

#4020 si #4028 sunt la depoul Alexandria; circula pe linia 41.
#4001 a ajuns la depoul Alexandria, dar inca nu a iesit in traseu.
#4011 este inca la URAC (in constructie).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 5 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community