Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele V3A-93-CH-PPC din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Feb/2017
Mesaje: 1720
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 14 Noi 2007 23:26:15    Titlul subiectului: 84796

#131 era in probe la Eroii Revolutiei astazi in jurul 11; venea dinspre Sura Mare (sau CFR Progresu?) si a facut stanga pe linia lui 7 si 25.
fider a scris:
Vagoane V3A-93-CH-PPC sunt noi (construite de la 0)
fider a sintetizat foarte bine situatia vagoanelor acestea; se pretinde ca sunt 'modernizate' din motive birocratico-hartogaresti: URAC este Uzina de Reparatii Atelierele Centrale si se presupune ca nu construieste tramvaie noi; probabil ar fi nevoie de niste autorizatii de tip, licente, teste, omologari si cine stie ce alte asemenea.
E oarecum haioasa 'modernizarea' unor V2A-uri in astfel de tramvaie; pacat ca n-au avut simtul umorului ca sa 'modernizeze' si EP-uri in CH-PPC Smile
Pana la urma e un non-secret pe care il stie toata lumea dar e mai comod sa ne facem ca nu stim si sa pretindem ca sunt tot tramvaiele vechi dar cu niste 'modernizari'.



8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.23 kb
 Vizualizat:  de 13686 ori

8.jpg




Ultima modificare efectuată stfp la Mie 14 Noi 2007 23:32:28, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Joi 15 Noi 2007 00:08:04    Titlul subiectului: 84799

Dupa cum bine a mentionat si stfp, daca ar fi introdusa acea prevedere referitoare la producerea vagoanelor si nu doar reparatia lor si RATB-URAC ar fi autorizata si recunoscuta sub acest statut s-ar impusca mai multi iepuri dintr-un foc:
- s-ar umple si golurile din necesarul de tramvaie (URAC ar putea umple bine mersi cu V3A-93 pana una alta necesarul de tramvaie si au hala de asamblare V3A deci echipare completa)
- s-ar creea premizele pentru livrarea catorva vagoane si in tara (desi nu este tocmai usor nici cu V3A-93-CH-PPC) dar mai ales la export in alte tari din comunitate (ceva sanse) si CSI (Rusia) + Letonia, Lituania, Ucraina (ceva sanse mai mari)
- s-ar putea plasa pe piata interna si externa Bucur LF care chiar este un produs nou si de-a dreptul revolutionar pentru noi, un vagon produs, echipat in Romania si realizat la un pret excelent

...Dar, nu se vrea. Videanu vrea vagoane din afara, impartire de comisioane si asa mai departe. Rocar a murit si din cauza dezinteresului PMB. Ratb era destul de multumita cu troleibuzele Rocar de Simon in teste si nu era exclus sa achizitioneze in locul Ikarus 415-T, dar nu s-a vrut. Urac a incercat mereu sa atraga fonduri si sa produca in regie proprie cu rezultate cel putin laudabile: DAC UDAN (comparabil macar cu un MAZ dar mult mai ieftin), Bucur (Tatra modernizat cu un pret minim), V3A-93-CH-PPC (cel mai ieftin vagon V3A-93 cu chopper), Autobuzul HESS si asa mai departe. Felicitari URAC!

In incheiere, RATB ar fi vrut probabil macar sa incerce producerea de Bucur LF pentru linia 41, dar nu s-a aprobat asa ca in lipsa de altceva incearca sa introduca macar ceva mai performant si mai eficient decat vechiul V3A-93: V3A-93-CH-PPC.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomberonul



Data înscrierii: 29/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iul/2014
Mesaje: 82
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Noi 2007 21:37:58    Titlul subiectului: 84819

Ideea cumpararii de vagoane noi este salutara deoarece calitativ nu se pot compara cu cele facute de URAC. Tot ceea ce face URAC este tot la nivelul anilor 60, pentru ei cuvantul tramvai se rezuma doar la TATRA si V3A. Orice ar face la acest V3A, nu va fi decat un LHB cosmetizat si nimic altceva. Sincer sa fiu, preferam mai mult modelul original de V3A de pe vremuri, acela in haina rosie, scaune verzi si cu usi pliante.
Si tot legat de aducerea unor tramvaie noi, nu consider oportuna introducerea lor in linia 41 pentru ca vor ajunge "tunate" la fel ca cele din ziua de azi datorita accidentelor dese si vandalismului, si se va alege praful de milioane de euro. Pentru linia asta ar fi mai potrivite niste tramvaie second hand.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 09/Ian/2017
Mesaje: 297
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Vin 16 Noi 2007 12:21:01    Titlul subiectului: 84824

tomberonul a scris:
Orice ar face la acest V3A, nu va fi decat un LHB cosmetizat si nimic altceva.
Cred ca mai bine de atat nu se putea rezuma. Toate subansamblurile de rulaj si articulatiile sunt aceleasi de acum 40 de ani si in plus confectionarea vagoanelor "de la 0" se face in regim de manufactura, in conditii de lucru mizerabile, cu unelte si metode primitive. Cyber-V3A si Bucur LF sunt proiecte fara viitor
Daca vreti sa vedeti cum arata un tramvai "de la 0" in 2007, cautati tramvaiul TMK 2200, fabricat de Rade Koncar in colaborare cu Siemens, beneficiar ZET Zagreb, Croatia. Cred ca nu incape comparatie.
N.B. Disparitia Rocar din peisaj e total lipsita de importanta fata de falimentul Ikarus, dar deja intram in alte discutii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Vin 16 Noi 2007 21:56:44    Titlul subiectului: 84840

Cred ca inainte sa ne lansam in diverse aprecieri si mai ales critici ale URAC sa analizam putin:
- anii '80 criza economica, investitii 0, intretinere la minim, economie de piese si dotare tehnica (se invecheste), comenzi pentru Brasov, Constanta si alte orase din tara, deci un minim de incasari
- anii '90 tranzitie lenta, investitii minime (v3a-93), intretinere mai buna catre buna, dotare tehnica in usoara ameliorare, investitii minime in utilaje noi, incasari din vanzari de vagoane 0, ceva restaurari de vagoane de epoca ale strainilor
- anii 2000, investitii tot minime, intretinere buna, dotare tehnica sub nivelul necesar, investitii minime in utilaje noi, ceva proiecte de refacere a unor vehicule (DAC-UDAN, HESS, TATRA, V3A) cu un minimum de finantare.

Deci hai sa fim realisti: primaria nu investeste mai deloc in vagoane, da cu tifla la fiecare modernizare (chiar daca nu e grozava) => lipsa investitii de la PMB, parc invechit, cheltuieli mari de intretinere a parcului. Videanu nici nu vrea sa auda de Bucur LF care ar avea sanse si de vanzari prin tara si ar fi competitiv poate si in afara, iar "specialistilor" de pe forum nu le place de URAC. Vin si intreb si eu: cu ce vreti sa se faca altceva? Au de unde? Li se inchid usi in nas la Primarie iar ei sunt in subordinea lor, de acolo vine finantarea mare.

Revenind la V3A, la minimul de bani care a fost alocat RATB si pentru modernizari e foarte bine ca au reusit un vagon ca V3A-93-CH-PPC si respectele mele si aprecierile pentru ca au avut ambitia sa il construiasca cu putinii bani avuti dar si profesionalismul lor inalt pe Bucur LF, un vagon tehnic modern si cu design foarte placut!

Cat despre boghiu si alte detalii de genul acesta, ar insemna ca tot ce este din infrastructura feroviara sa fie aruncat la cosi imediat ce apare ceva mai nou. Nu este asa, un design bun se pastreaza si se imbunatateste. Pentru cei care stiu, incercati sa aflati cum de s-a ajuns ca boghiul Y sa poata fi cel mai modern desi design-ul e destul de vechi si totusi s-a putut perfectiona pentru a putea circula cu viteze de 200 Km/h. Asa ca in domeniul feroviar nu se improvizeaza de dragul de a fi "la moda".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 17 Noi 2007 15:12:40    Titlul subiectului: 84849

Mai devreme l-am vazut in probe, ma aflam pe Bulevardul Timisoara la statia Razoare pe 4008 cred ca venea de la CET Vest. Intr-adevar, si asa cum spunea fider in postul de mai sus, merita toata lauda URACul pentru aceste tramvaie, dar raman la parerea mea si ca URACul nu face decat sa prelungeasca "agonia" in care se afla tramvaiul bucurestean, practic nu sunt decat niste "face-lifturi" care se fac vagoanelor de tramvai se inlocuiesc cele vechi cu ceva mai nou. Din pacate nu se mareste parcul de tramvaie si nici cei de la primarie nu aloca fonduri suficiente URACului macar pentru refacerea parcului de V3A si aici ma refer la vagone de mult disparute - de exemplu 001, 081 si lista ar putea continua, poate numai atunci sa se imbunatateasca situatia tramvaiului bucurestean! Oricum nota 10 specialistilor din URAC si vom lasa timpul sa spuna daca acete tramvaie isi merita nota!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Feb/2017
Mesaje: 1720
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2007 18:09:24    Titlul subiectului: 85946

Mazgaleala pe spatele tramvaiului 4014 pe linia 41 dupa doar cateva zile in serviciu. Grrrrrrr....


4014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.86 kb
 Vizualizat:  de 12919 ori

4014.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 128
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 31 Dec 2007 11:59:58    Titlul subiectului: 86329

Am mers cu 131 si in fata langa vatman se auzea o vibratie puternica, cum se auzea la V2A in spate. O fi cumva de la aeroterme sau e altceva ?
_________________
R.I.P. 20
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Joi 10 Ian 2008 20:39:52    Titlul subiectului: 86857

Duminica trecuta am avut ocazia sa merg cu #4008. Am facut 3 statii cu tramvaiul (Pta. Presei-Bd. Mihalache) si, intr-adevar, ce a spus metrou.usor (vedeti citatul de mai jos) sunt lucruri 100% adevarate.
metrou.usor a scris:
Si niste impresii de calatorie:
- este mult mai silentios fata de alte tipuri de tramvaie , cred ca are un tip
nou de izolatie fonica.
- accelereaza de "te baga in scaun" , in mai putin de 10 secunde a ajuns la 50kmh fara nici o problema.
- nu patineaza de nici un chip
- franeaza excelent , fara tot felul de zgomote ca la alte vagoane
- incalzirea merge foarte bine , era data la maxim si nu am putut sta cu haina pe mine.
- la trecerile pe separatoare in cabina apare un indicator pe bord si se aude un piuit
- nu exista nici un fel de soc la franare si accelerare ,acestea se fac constant
Probabil, din cauza ca am stat pe partea low-floor a tramvaiului nu se aude anuntul sonor a statiilor (urmeaza statia), iar afisajul merge bine (se pot vedea de jos fiindca tramvaiul nu era aglomerat).
Cat despre "noutati", pe traseul 41 au circulat #172 (sau #173) si #4003.
Daca noile CH-PPC-urile vor fi adapostite la Alexandria inseamna ca Dep. Bucurestii Noi va primi vagoanele (ex-)Victoriei, odata cu "plecarea" CH-PPC-urile (foste V2A si V3A nemodernizate).

Totusi, de ce geamurile de pe #264 si #4014 sunt diferite fata de celelalte CH-PPC-uri (ca ele sunt fumurii si patrate fata de restul care nu sunt asa - adica invers - )?

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Joi 10 Ian 2008 21:26:18    Titlul subiectului: 86859

Vagoanele V3A-93-CH-PPC reprezinta un progres vizibil si un pas inainte in directia buna. Totusi se observa deja ca la cata civilizatie au unii calatori se vor deprecia destul de rapid. Si asta se intampla indiferent de linie si zona in care circula vehiculele RATB. E pacat, dar asta e realitatea. Se arunca gunoaie in statii si in vagoane, se lasa pungi de plastic si sacose peste radiatoare, se pun picioarele pe scaunul din fata... In fine, mostre de civilizatie romaneasca ce te pot face sa te intrebi daca nu cumva suntem prin Africa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Feb/2017
Mesaje: 6128
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Ian 2008 18:56:22    Titlul subiectului: 87710

#172 vazut din fata (poza 1) si din spate (poza 2).
#264 vazut din fata (poza 3).
#4008 vazut din fata (poza 4) si niste detalii ale aceluiasi vagon (pozele 5 si 6). Toate fotografiile au fost facute la Piata Presei Libere.
Am si o nelamurire in legatura cu aceste vagoane. De ce aceasta numerotare neunitara, gen #172, #264, #306, #4008 ?



Captured 2008-1-27 00046.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.29 kb
 Vizualizat:  de 11931 ori

Captured 2008-1-27 00046.JPG



Captured 2008-1-27 00048.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.1 kb
 Vizualizat:  de 11931 ori

Captured 2008-1-27 00048.JPG



Captured 2008-1-27 00047.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.56 kb
 Vizualizat:  de 11931 ori

Captured 2008-1-27 00047.JPG



Captured 2008-1-27 00049.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.12 kb
 Vizualizat:  de 11931 ori

Captured 2008-1-27 00049.JPG



Captured 2008-1-27 00050.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.06 kb
 Vizualizat:  de 11931 ori

Captured 2008-1-27 00050.JPG



Captured 2008-1-27 00051.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.12 kb
 Vizualizat:  de 11931 ori

Captured 2008-1-27 00051.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Feb/2017
Mesaje: 1720
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2008 15:26:08    Titlul subiectului: 87858

guest a scris:
De ce aceasta numerotare neunitara, gen #172, #264, #306, #4008 ?
S-a mai discutat pe forum: Teoretic aceste vagoane (altfel 100% noi) sunt niste 'modernizari' ale unor vagoane existente. Adica se presupune ca s-a luat V2A-ul 4008, s-a 'modernizat' si a iesit PPC-ul 4008. Numerele pana in 362 corespund unor V3A-uri clasice (nemodernizarte, deci non-93) casate in ultimii 2 ani iar cele peste 4000 unor V2A-uri casate de curand.

Astazi PPC-ul #4002 era la treaba in jurul orei 14.30 pe linia 32.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Feb/2017
Mesaje: 6128
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2008 17:47:20    Titlul subiectului: 87864

Cam pe atunci m-am nimerit si eu la capatul de la Piata Unirii si am reusit sa il pozez. Un pic mai tarziu nu mare mi-a fost surpriza cand am vazut pe celalt sens vagonul #306, titular de obicei pe linia 41 revenit pe 32.
Am fost cu 32 de la un capat la altul, dar alte PPC-uri in afara de #4002 si #306 nu am vazut.
La un moment dat se spunea ca PPC-urile vor fi distribuite cu precadere pe linia 41. Cumva isi fac rodajul pe linia 32 (#4002) sau vor fi distribuite si pe alte linii modernizate ?

Offtopic: incercand sa am o poza cat mai buna a lui #306 am fotografiat-o fara sa vreau si pe doamna din spatele meu, nestiind daca vrea sau nu ca figura ei sa apara pe forum, am preferat sa o sterg.



Captured 2008-1-29 00000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.48 kb
 Vizualizat:  de 11778 ori

Captured 2008-1-29 00000.JPG



Captured 2008-1-29 00001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.49 kb
 Vizualizat:  de 11783 ori

Captured 2008-1-29 00001.JPG



Captured 2008-1-29 00002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.29 kb
 Vizualizat:  de 11783 ori

Captured 2008-1-29 00002.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2008 21:09:29    Titlul subiectului: 87879

306 luna aceasta a fost titular pe 32 deoarece a specializat oameni...4002 e prima zi a lui de traseu...tot azi am văzut pe 280 pe 32 (280=vagon linia 41).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2008 19:48:23    Titlul subiectului: 88111

Ce ma nedumireste la acest vagon 306 este ca nici pana acum nu i s-a montat SAT la un an de zile de la aparitia acestui tip de validatoare! O sa mai tina mult timp vagonul acesta fara SAT?
Astazi niste angajatii UTI lucrau de zor sau mai bine zis montau niste semafoare langa statia tramvaiului 32 de la Piata Unirii!

Practic tramvaiul este construit de la zero, teoretic se numeste modernizare datorita faptului ca URACul "nu are voie sa construiasca", dar practis este o constructie a unui vagon, deoarece vagoanele respective pastreaza doar numarul de parc!
Vagoanele sunt noi din toate punctele de vedere si este o performanta din partea URAC!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Feb 2008 21:31:58    Titlul subiectului: 88201

Până acum avem în traseu următoarele V3A-93-CH-PPC: 306, 224, 172, 131, 4008, 4014, 136, 264, 4003, 4004, 4002...

4004 este deja lovit și acum se repară masca din față
224 primește foarte curând MKCV.

Au podea parțial coborâtă...au chopper, MKCV, mai multe chestii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Lun 11 Feb 2008 12:33:44    Titlul subiectului: Garnitura 4025 88509

Am vazut in probe pe 7 Februarie 2008, la Piata Rahova garnitura 4025. Cate or mai moderniza? Adica produce Smile


Imag196.jpg
 Descriere:
Garnitura 4025 in probe la Piata Rahova
 Mărime fișier:  279.21 kb
 Vizualizat:  de 11169 ori

Imag196.jpg



Imag197.jpg
 Descriere:
Garnitura 4025 la Piata Rahova
 Mărime fișier:  264.95 kb
 Vizualizat:  de 11169 ori

Imag197.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Feb 2008 13:17:14    Titlul subiectului: 88511

Păi anul ăsta ies 36 de CH-PPC (36 cu tot cu cele din traseu).
URAC scoate câte un tramvai pe săptămână...deci în fiecare săptămână vom vedea câte un V3A-93-CH-PPC nou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Joi 14 Feb 2008 15:55:32    Titlul subiectului: 88659

Alaltaieri dimineata era #4021 pe traseul lui 41, asa ca intr-un viitor, apropiat si indepartat, vom avea numai V3A-93-CH-PPC-uri pe linia 41. Inseamna ca sunt deja in traseu 12 CH-PPC-uri, timp de un an si cateva luni.
Momentan ele vor circula pe liniile 41 si 32, dotate cu cele mai bune si moderne infrastructura (sinele) din Bucuresti, si deservite de cel mai recent (nu chiar cel mai recent) modernizat depou al RATB-ului, depoul Alexandria.
busilica a scris:
Uite ca se poate sa avem si tramvaie galbene, albastre... Mai scapam de albul asta idiot.
Culoarea galbena (ca #306 si #224) este o culoare mai buna pentru aceste tramvaie, cele alb-negre fiind un stil "monocrome", adica e cam plictisitor sa vezi numai vehicule alb-negre intr-o capitala precum Bucuresti.
Daf686 a scris:
[...] 4004 este deja lovit și acum se repară masca din față [...]
Astazi dimineata #4004 s-a intors "la munca", servind pasagerii liniei 41.
Daf686 a scris:
URAC scoate câte un tramvai pe săptămână...deci în fiecare săptămână vom vedea câte un v3a-93-ch-ppc nou
Asta este chiar un progres bun. Ma bucur ca, in sfarsit, mecanicii de la URAC lucreaza cu seriozitate in privinta tramvaielor CH-PPC, ceea ce este o veste excelenta.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Sâm 16 Feb 2008 19:53:04    Titlul subiectului: 88748

Ieri am vazut garnitura 264 pe 32, deci ea nu mai serveste linia 41, momentan. Ce-am mai observat la ea este ca avea masca fata zgariata. Pacat de ele ca sunt noi, dar la cum se circula pe 41, nu ma mira.
Azi am vazut pe 32 garnitura 306. In fiecare zi baga cate o ganitura noua pe 32. Ce le tot schimba atata Sad



Imag297.jpg
 Descriere:
306 pe linia 32, 16 februarie 2008.
 Mărime fișier:  291.03 kb
 Vizualizat:  de 12196 ori

Imag297.jpg



Imag298.jpg
 Descriere:
306 pe linia 32, 16 februarie 2008.
 Mărime fișier:  261.69 kb
 Vizualizat:  de 12196 ori

Imag298.jpg



Imag299.jpg
 Descriere:
306 pe linia 32, 16 februarie 2008.
 Mărime fișier:  290.41 kb
 Vizualizat:  de 12196 ori

Imag299.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Feb 2008 20:56:44    Titlul subiectului: 88756

Dacă un CH-PPC circulă pe 32 înseamnă că a avut o problemă... 306 în week-end e titular pe 32 luna asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 17 Feb 2008 20:38:55    Titlul subiectului: 88795

306 nu este "o garnitura noua" pe 32 - este vagonul cel mai vechi din seria CH-PPC-urilor si pe el se face scolarizarea pentru viitorii vatmanii de CH-PPC!
Chiar nu se poate face nimic impotriva acestor "derbedei" care deseneaza chiar aiurea mijloacele de transport in comun, dupa ce vad ca pe 306 l-au curatat in spate de mazgalitura, acum alt vagon, 4003, este murdarit in spate de catre "copilasi"! Si inclin sa cred ca toate aceste desene se fac pe portiunea Crangasi-Ghencea si nu cum spunea cineva prin forum ca se fac pe linia 32, de altfel uitati-va si la vagoanele de Bucuresti-Noi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Mar 26 Feb 2008 13:34:00    Titlul subiectului: 89137

O mare greseala au facut ca au bagat 306 pe Linia 32. Azi de dimineata pe la 7.25 a trecut 306 pe langa mine si i-am facut o poza. Cat ii facema poza ma observat ca are vagonul 2 zgariat si indoit pe partea dreapta. Era de asteptat daca circula pe 32.
In weekend nu era indoit ca m-am plimbat cu el. Azi era. Deci ieri sau duminica seara a avut necazul...
Dupa el a trecut si 4007 pe Linia 32. Pana deseara are si el tabla indoita? Laughing



306 lovit.jpg
 Descriere:
306 lovit pe linia 32
 Mărime fișier:  356.53 kb
 Vizualizat:  de 11874 ori

306 lovit.jpg



4007 pe 32.jpg
 Descriere:
4007 pe 32.
 Mărime fișier:  342.1 kb
 Vizualizat:  de 11874 ori

4007 pe 32.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 26 Feb 2008 13:51:11    Titlul subiectului: 89139

Întrebare: Câte luni are 306 de când circulă? Răspunsul este: 1 an și 1 lună...deci nu e de mirare că e așa...4007 ajunge și el în 41 mâine dacă nu azi după masă
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
just_me



Data înscrierii: 20/Oct/2007
Ultima vizita: 19/Apr/2009
Mesaje: 4

MesajTrimis: Vin 29 Feb 2008 21:17:37    Titlul subiectului: 5y454 89317

Tramvaiul #306 lovit:
[Poze facute de Iasmin]



Imag086 - Lovit in vagonu 2, intre usa 3 si 4, partea dreapta.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  182.12 kb
 Vizualizat:  de 11686 ori

Imag086 - Lovit in vagonu 2, intre usa 3 si 4, partea dreapta.jpg



Imag087 - Lovit in vagonu 2, intre usa 3 si 4, partea dreapta.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.62 kb
 Vizualizat:  de 11685 ori

Imag087 - Lovit in vagonu 2, intre usa 3 si 4, partea dreapta.jpg



Imag088 - Lovit in vagonu 1, intre usa 1 si 2, partea dreapta.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157 kb
 Vizualizat:  de 11685 ori

Imag088 - Lovit in vagonu 1, intre usa 1 si 2, partea dreapta.jpg



Imag089 - Lovit in vagonu 2, intre usa 3 si 4, partea dreapta.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.55 kb
 Vizualizat:  de 11685 ori

Imag089 - Lovit in vagonu 2, intre usa 3 si 4, partea dreapta.jpg



Imag090 - Lovit in vagonu 3, in spate, partea dreapta.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.39 kb
 Vizualizat:  de 11685 ori

Imag090 - Lovit in vagonu 3, in spate, partea dreapta.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 4 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community