Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Trasee si linii desfiintate
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Iul 2015 11:47:44    Titlul subiectului: 180050

crissbc a scris:
Eu cred ca capatul din CUG 1 nu se mai preteaza zilelor noatre. El a fost gandit acum cativa zeci de ani pentru combinat. De la capat si pana in statia de la Granit mai toate autobuzele merg cu 10-15 oameni in el, la fel de la Granit spre capat. In schimb din punctul meu de vedere, prelungirea traseului din CUG2 ar oferi un grad de ocupare a traseului semnificativ mai mare. Nevoia de masini si/sau trasee in CUG2 este mult mai mare, si se poate verifica asta in fiecare dimineata in intervalul 7-9 can toate masinile care ajung dinspre Tehnopolis la Biserica Inaltarea Domnului sunt arhipline. Asta mie mi se pare destul de relevant ca necesarul minim pentru zona CUG2 este
este semnificativ mai mare decat situatia curenta.

Dar, iesi din acesti parametri, pentru ca sunt gresiti! Autobuzele vor fi inlocuite cu tramvaie in CUG, asa cum e firesc, rezultand nenumarate posibilitati in privinta crestererii sau scaderii capacitatii de transport!
Cat despre Poitiers, sa fim seriosi, este o zona locuita importanta, care are nevoie de acces la reteaua principala de transport. Deci, nu de legaturi directe, ci de conectare la retea. Cum am spus, pentru asta este suficient un traseu de autobuz, care-i poate duce pe oameni fie la tramvai in CUG 1 (si, repet, punctul de transbordare nu-l mai privi din perspectiva statiilor de sub pasaj, ci gandeste-l undeva sus, in zona rondului vechi sau vizavi!), fie la autobuzele de la Frigorifer, fie la tramvaiele din Baza 3, fie la tramvaiele si autobuzele din Tg. Cucu. Cam asa functioneaza un sistem de transport eficient...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
crissbc



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 33
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Iul 2015 12:02:16    Titlul subiectului: 180051

Radu Czech/Cristina Albu a scris:

Cat despre Poitiers, sa fim seriosi, este o zona locuita importanta, care are nevoie de acces la reteaua principala de transport. Deci, nu de legaturi directe, ci de conectare la retea.

Cred ca aici ai inteles ceva gresit, nu am sugerat eliminarea transportului de pe Poitiers ci doar inlocuirea capatului CUG1 cu CUG 2 (dar tot pe Poitiers). Si ar fi necesar de facut pana la implementarea acelor puncte pe care le-ai prezentat tu mai sus.

Dupa cum spuneam, daca nu ma crezi ca este absolut necesar sa se schimbe ceva cat mai repede, te invit la Biserica Inaltarea Domnului, in fiecare dimineata timp de o saptamana si sa incerci o zi cu 41 pana in P Ros si o zi pe 27 pana la Baza 3 si o zi pe 44 pana la Gara Nicolina.
Apoi sa ne spui parerea ta, daca situatia actuala se numeste Transport pubic sau nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Iul 2015 12:05:29    Titlul subiectului: 180052

Ce nu se intelege de catre foarte multi (chiar dintre cei care lucreaza in domeniu, dar nu au cunostintele de specialitate necesare) este ca rolul autobuzului este cu totul altul decat cel al tramvaiului. Or, la Iasi (si in Romania, in general), aceste sisteme de transport sunt utilizate in acelasi mod, ceea ce este PROFUND gresit. De aceea, parcurile de vehicule sunt inutil supradimensionate, pentru a face fata unei retele de transport teribil de ineficiente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Iul 2015 12:08:49    Titlul subiectului: 180053

crissbc a scris:
Radu Czech/Cristina Albu a scris:

Cat despre Poitiers, sa fim seriosi, este o zona locuita importanta, care are nevoie de acces la reteaua principala de transport. Deci, nu de legaturi directe, ci de conectare la retea.

Cred ca aici ai inteles ceva gresit, nu am sugerat eliminarea transportului de pe Poitiers ci doar inlocuirea capatului CUG1 cu CUG 2 (dar tot pe Poitiers). Si ar fi necesar de facut pana la implementarea acelor puncte pe care le-ai prezentat tu mai sus.

Dupa cum spuneam, daca nu ma crezi ca este absolut necesar sa se schimbe ceva cat mai repede, te invit la Biserica Inaltarea Domnului, in fiecare dimineata timp de o saptamana si sa incerci o zi cu 41 pana in P Ros si o zi pe 27 pana la Baza 3 si o zi pe 44 pana la Gara Nicolina.
Apoi sa ne spui parerea ta, daca situatia actuala se numeste Transport pubic sau nu.

Sper ca glumesti cu invitatia... Altfel, ma jignesti...
Deci, poti sa-mi dai un milion de argumente pentru prelungirea lui 19 la CUG 2, eu iti voi spune acelasi lucru, bazat pe o multime de elemente pe care tu nu le cunosti si care nici nu te intereseaza, dar care conteaza foarte mult pentru ca si maine sa existe transport public: nu doar ca nu asta e solutia, dar mai rau faci unui sistem de transport si asa oribil de bolnav! Deci... nu...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
crissbc



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 33
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Iul 2015 12:17:37    Titlul subiectului: 180054

Nu, nu glumesc si nici nu te jignesc. Voiam sa vezi cum suntem noi bataia unora de joc. Cand vitele sunt transportate din punctul A in punctul B au conditii mai bune decat atunci cand ne deplasam noi din A in B cu mijloacele de transport in comun. Si nu, nu e nici o exagerare... E realitate pura... Nu ti se pare ca e un pic jenant?
Poate acum o sa iti dai seama ca de fapt noi ar trebui sa ne simtim jigniti si nu tu ca te-am invitat sa vezi cum suntem transportati mai rau decat niste vite. Nu doream decat o mica imbunatatire a situatiei actuale pana la alte schimbari majore.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Iul 2015 12:20:57    Titlul subiectului: 180055

Mica imbunatatire pe care o vrei tu, fara ca altceva sa se schimbe radical, inseamna ca maine, in loc de troace Van Hool pe 19, vei avea autobuze la mana a doua din India sau chiar nimic... Trebuie sa cereti schimbari radicale pentru eficientizare, din care va rezulta si calitate, nu mici carpeli care multumesc pe moment pe cineva, dar care produc mai mult rau la modul global...

Lipsa calitatii de la ineficienta se trage...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Iul 2015 12:24:17    Titlul subiectului: 180056

Apropo, si eu folosesc zilnic 19 si vad infinit mai multe chestii in neregula decat percepi tu sau orice calator obisnuit... Crezi ca eu sunt fericit?...

Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Lun 06 Iul 2015 12:26:28, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
crissbc



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 33
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Iul 2015 12:24:47    Titlul subiectului: 180057

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
eu iti voi spune acelasi lucru, bazat pe o multime de elemente pe care tu nu le cunosti si care nici nu te intereseaza, dar care conteaza foarte mult pentru ca si maine sa existe transport public: nu doar ca nu asta e solutia, dar mai rau faci unui sistem de transport si asa oribil de bolnav! Deci... nu...


Poate e surprinzator pentru tine, dar chiar as fi interesat sa cunosc aceste probleme/elemente care tu deja crezi (nu stiu de unde) ca nu sunt interesante pentru mine.

Daca erau atat de neinteresante atunci probabil ca nu mai eram pe aici? ce zici, pare cat de cat logic?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
crissbc



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 33
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Iul 2015 12:26:40    Titlul subiectului: 180058

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
Apropo, si eu folosesc zilnic 19 si vad infinit mai multe chestii in neregula decat percepi tu sau orice calator obisnuit... Crezi ca eu sunt fericit?...

Eu nu folosesc 19 dar as fi preferat un 19 in loc de 27.
Pai si daca chestiile alea le tii pentru tine si nu le impartasesti cu restul crezi ca ajuta pe cineva? Poate daca le-am cunoaste am intelege mai multe... dar deocamdata concluzi la care am ajuns eu in urma acestor posturi de azi e exagerarea ca RATP da coltul de tot daca se scurteaza traseul intr-un capat pana la gara si se prelungeste pana la CUG2.


Ultima modificare efectuată de către crissbc la Lun 06 Iul 2015 12:34:48, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Iul 2015 12:33:35    Titlul subiectului: 180059

Pai... ti le-am zis mai sus: echilibru social-financiar, organizarea eficienta a traseelor, organizarea eficienta a parcului de vehicule. Ca idee, e diferenta de la cer la pamant intre un parc de 150 de tramvaie ca in prezent si un parc de 70 de tramvaie (fie ele si de foarte mare capacitate) care ar raspunde unei organizari eficiente a retelei. La fel in cazul autobuzelor, unde un numar mult mai mic de autobuze decat cel actual ar acoperi un numar mult mai mare de trasee secundare scurte care alimenteaza reteaua principala din zonele rezidentiale (similar pentru defluire). Solutia este exclusiv transbordarea. Pe sistemul actual, de troacele Van Hool de pe 19 nu vei scapa niciodata...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Iul 2015 12:40:35    Titlul subiectului: 180060

crissbc a scris:
Radu Czech/Cristina Albu a scris:
Apropo, si eu folosesc zilnic 19 si vad infinit mai multe chestii in neregula decat percepi tu sau orice calator obisnuit... Crezi ca eu sunt fericit?...

Eu nu folosesc 19 dar as fi preferat un 19 in loc de 27.
Pai si daca chestiile alea le tii pentru tine si nu le impartasesti cu restul crezi ca ajuta pe cineva? Poate daca le-am cunoaste am intelege mai multe... dar deocamdata concluzi la care am ajuns eu in urma acestor posturi de azi e exagerarea ca RATP da coltul de tot daca se scurteaza traseul intr-un capat pana la gara si se prelungeste pana la CUG2.

RATP da coltul atat cu traseul 19 in Canta, cat si cu el in CUG 2. Imi pare rau, dar eu nu pot gandi rezolvarea unei probleme prin carpeli. Cred ca incheiem dialogul aici, ce am avut de spus, ti-am spus. Oricum, pe forumul asta nu rezolvam problemele RATP-ului sau ale calatorilor, asa incat te rog sa te adresezi RATP cu solicitare de prelungire a traseului 19, institutia iti va raspunde si viata merge inainte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
crissbc



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 33
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Iul 2015 13:33:05    Titlul subiectului: 180062

Corect, ar trebui sa punem punct discutiei.
Sunt total de acord cu ideile prezentate de tine (sunt aproape convins ca sunt si ale RATP-ului) doar ca au o parte proasta... sunt pe hartie si or sa ramana pe hartie multa vreme. In Romania implementarea schimbarilor majore pot dura zeci de ani, in tot acest timp unii calatori merg in conditii mai proaste decat animalele. De aceia propunerea mea era viabila pana la implementarea acestor mari schimbari. Dar sunt convins ca RATP-ul nu are nici un interes sa gaseasca solutii pentru o imbunatatire chiar si temporar a unei situatii foarte grave dpmdv .
Si tot nu am inteles cum este ideea mea (scurtarea lui 19 pana la Gara intr-un capat si s-ar prelungirea celuilalt capat pana la Tehnopolis) mai ineficienta decat situatia actuala a traseului 19.
De aceea propunerea ta ca noi sa mergem inca 5-10 ani ca niste vite pana la implementarea unei schimbari majore este mult mai jignitoare decat eventuala juignire pe care ai simtit-o cand te-am invitat sa vezi in ce conditii calatorim.


Ultima modificare efectuată de către crissbc la Mar 07 Iul 2015 10:11:08, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Iul 2015 13:51:18    Titlul subiectului: 180063

Eu nu vad un 19 pana in CUG 2. Nu se simte nevoia de el. Solutia ar fi fost alta, daca nu era nevoie de inca un bulevard. Un traseu de tramvai CUG II - Pd. Ros - Gara (prin Podul de Piatra, ca sa se suprapuna cu 41). 1/13 duse prin TV.

Pentru zona Poitiers este nevoie de un singur traseu de autobuz. Asa cum a propus Radu, doar ca dus pana in Piata Mihai Eminescu. Bine, s-ar putea trai si fara.

Marea problema a Iasului este ca avem trasee care se suprapun destul de mult. Trebuie evitate suprapunerile pe cat posibil si sa suplimentam unitalile acolo unde este nevoie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
crissbc



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 33
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 07 Iul 2015 10:24:25    Titlul subiectului: 180090

tramfan a scris:
Eu nu vad un 19 pana in CUG 2. Nu se simte nevoia de el.

Nu stiu cum ai ajuns tu la concluzia ca nu se simte nevoia de el. Sa arunci asa niste vorbe fara sa dai nici cel mai mic argument nu e deloc constructiv.
Dimineata masinile vin deja arhipline (chiar si in cazul lui 41 care vine din 5 in 5 min si de 27 deja nici nu mai discut pentru ca vin la 20 min arhipline si de la Selgros aproape ca nu mai reuseste nimeni sa urce.)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 07 Iul 2015 10:37:32    Titlul subiectului: 180092

Am dat argumente, dar se pare ca nu ai citit atent, asa ca reiterez.

Citat:
Marea problema a Iasului este ca avem trasee care se suprapun destul de mult. Trebuie evitate suprapunerile pe cat posibil si sa suplimentam unitalile acolo unde este nevoie.


Deci, daca suplimentam 41, la ce mai e nevoie de 19 pana in CUG II?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
crissbc



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 33
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 07 Iul 2015 11:30:33    Titlul subiectului: 180094

Ce ai zis tu acolo nu e argument. Bucati de trasee care se suprapun cu un alt traseu sunt si vor fi si de acum inainte. Problema e cand se suprapun din acelasi capat pe o distanta f mare 3-4 trasee. Atunci e ineficienta f mare.
Ca exemplu 2,7,30,19 in Canta si 19,42,43 la Selgros.

In Cug2/Biserica, dimineata, 41 vine aproximativ din 5 in 5 min. Cam cat crezi ca se mai poate suplimenta? Sa bage tot parcul pe 41?
27/44 vin din 20 in 20 min arhipline chiar si in vacanta elevilor/studentilor
In schimb un 19 ar putea prelua o parte din calatorii care schimba 41 in podul ros sau care ar avea treburi in zona tesatura/socola. Astfel s-ar mai elibera putin si 41 si 27 care sunt sufocate acum. In situatia actuala 19/42/43 pana pe bucium ajung cu 10-15 calatori de la capat CUG1 inclusiv dimineata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 07 Iul 2015 12:26:33    Titlul subiectului: 180096

crissbc a scris:
In Cug2/Biserica, dimineata, 41 vine aproximativ din 5 in 5 min.
Daca e real ceea ce spui, o solutie ar putea fi autobuzele articulate si, poate, pe viitor re-electrificarea liniei prin convertirea in linie de troleibuz.
_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
d4n



Data înscrierii: 25/Mai/2009
Ultima vizita: 25/Dec/2015
Mesaje: 53
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 08 Iul 2015 09:40:56    Titlul subiectului: 180116

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
Dar, iesi din acesti parametri, pentru ca sunt gresiti! Autobuzele vor fi inlocuite cu tramvaie in CUG, asa cum e firesc, rezultand nenumarate posibilitati in privinta crestererii sau scaderii capacitatii de transport!


In conditiile in care linia CUG - Copou ar trebui sa devina "coloana vertebrala", nu e cam stupida ideea renuntarii la rondul CUG 1? De exemplu, luna trecuta a fost un protest la Fortus blocandu-se strada in dreptul Spitalului Providenta. Daca ar fi circulat tramvaiele, atunci ar fi fost paralizat cel putin jumatate din traseu, segmentul CUG 2 - Tg Cucu.

De asemenea, parca pe la inceputul proiectului se vorbea ca linia dintre CUG 2 si Podu Ros sa fie separata de restul traficului. Mai este de actualitate ideea? In caz contrar, cam la fiecare intersectie cu viraj la stanga tramvaiele vor avea de asteptat zeci de secunde dupa cateva autoturisme.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 08 Iul 2015 10:52:17    Titlul subiectului: 180118

S-a mai discutat aici ca este o greseala renuntarea la vechiul rond Cug 1. Ca si renuntarea la linii pe bretelele Pasarelei Nicolina(P.Ros) pentru legatura cu linia de pe N. Iorga.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 17 Iul 2015 08:54:15    Titlul subiectului: 180300

Maine vor fi ultimele doua zile de circulatie a tramvaielor prin Podu Ros. Eu unul voi merge sa ma plimb cu tramvaiul 6.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
crissbc



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 33
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 21 Aug 2015 12:29:58    Titlul subiectului: 181107

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
Mica imbunatatire pe care o vrei tu, fara ca altceva sa se schimbe radical, inseamna ca maine, in loc de troace Van Hool pe 19, vei avea autobuze la mana a doua din India sau chiar nimic... Trebuie sa cereti schimbari radicale pentru eficientizare, din care va rezulta si calitate, nu mici carpeli care multumesc pe moment pe cineva, dar care produc mai mult rau la modul global...

Lipsa calitatii de la ineficienta se trage...
Recitind randurile astea si vazand experimentul de pe linia 5 care oups tot pana la Selgros merge, ma face sa ma amuz si mai tare de deciziile RATP-ului in conditiile in care se cere prelungire pana la Tehnopolis a unei linii de pe Poitiers, si in conditiile in care tot tu ai spus ca pe Poitiers ar fi suficient doar o linie... ma face sa ma gandesc ca RATP-ul nu face decat sa nu deranjeze cumva Unistil-ul pe care nu prea il intereseaza ca dimineata 30 oameni asteapta in statii mai mult de 30 min un 27...sau seara cand cu noroc astepti mai putin de 40 min o masina spre CUG...
Radu Czech/Cristina Albu a scris:
Deci, poti sa-mi dai un milion de argumente pentru prelungirea lui 19 la CUG 2, eu iti voi spune acelasi lucru, bazat pe o multime de elemente pe care tu nu le cunosti si care nici nu te intereseaza, dar care conteaza foarte mult pentru ca si maine sa existe transport public: nu doar ca nu asta e solutia, dar mai rau faci unui sistem de transport si asa oribil de bolnav! Deci... nu...

experimentul cu 5 face bine? Smile
Radu Czech/Cristina Albu a scris:
[...] Imi pare rau, dar eu nu pot gandi rezolvarea unei probleme prin carpeli. [...]

Concluzia e ca se poate face pana la urma orice carpeala oricand numai sa nu afecteze cumva in vreun fel Unistil-ul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 21 Aug 2015 14:06:00    Titlul subiectului: 181109

1. Din nou, confunzi parerile mele personale cu pozitia oficiala a RATP. O mai spun o data: aici e un forum al pasionatilor de transport public, iar RATP n-are treaba cu acest spatiu, ci comunica prin propriile sale canale de comunicare, prin intermediul persoanelor autorizate s-o faca. Intamplator, doar, lucrez la RATP Iasi.

2. Mi-am exprimat parerea despre traseul 5 (si garantez ca nu va avea viata lunga), precum si cea cu privire la modificarile ce trebuie facute in reteaua de transport public din Iasi pentru eficientizare, si nu a aparut intre timp absolut nimic care sa ma faca sa mi le schimb.

3. Ceea ce spui tu cu privire la Unistil e aberant, din moment ce traseul 5 dubleaza traseul 27 pe o portiune extrem de solicitata. Ceea ce spui tu ca e culmea incarcarii in 27 pe tronsonul CUG 1 - Tehnopolis este pura exagerare. Stiu, stiu, sa ma duc sa ma uit... Rolling Eyes Imi faci o monitorizare foto zilnica vreo 2-3 saptamani pe traseul 27 intre CUG 1 si Biserica Inaltarea Domnului, intr-o perioada din an cu solicitare maxima pentru transportul public (dar nu o masina sau doua, ci toate masinile, toata ziua, ca la carte), si atunci imi voi scoate palaria si-mi voi trage si-un glont in cap daca rezultatul va fi altul decat cel pe care eu il stiu foarte bine...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
crissbc



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 33
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 25 Aug 2015 12:15:39    Titlul subiectului: 181136

crissbc a scris:
Nevoia de masini si/sau trasee in CUG2 este mult mai mare, si se poate verifica asta in fiecare dimineata in intervalul 7-9 cand toate masinile care ajung dinspre Tehnopolis la Biserica Inaltarea Domnului sunt arhipline.
Radu Czech/Cristina Albu a scris:

[...] Imi faci o monitorizare foto zilnica vreo 2-3 saptamani pe traseul 27 intre CUG 1 si Biserica Inaltarea Domnului, intr-o perioada din an cu solicitare maxima pentru transportul public (dar nu o masina sau doua, ci toate masinile, toata ziua, ca la carte), si atunci imi voi scoate palaria si-mi voi trage si-un glont in cap daca rezultatul va fi altul decat cel pe care eu il stiu foarte bine...
Amuzanta propunere, dar nu cumva ar fi treaba altcuiva?
Iti zic doar atat, nu cred ca am vazut vreodata intre CUG 1 - Biserica Inaltarea Domnului - Tehnopolis un 27 cu mai putin de 15-20 oameni, nu conteaza sensul sau ora, dar in schimb, intre 7-9 si 15.30- 18 nu am vazut 27 cu mai putin de 50-60 de persoane intr-un mijloc de transport.
Asta transport european si mai ales eficient. Timpul de asteptare in statii nu-l mai pun ca oricum variaza de la 20 la 40 min.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 25 Aug 2015 13:16:42    Titlul subiectului: 181137

In regula, forumul TRAMCLUB Romania nu te poate ajuta cu nimic (ne-ai spus pasul tau, eu ti-am prezentat si alte perspective din care sa privesti problema ta, si eu, si altii, ti-am spus ca exagerezi, dar tu ai o fixatie) si n-are sens sa intindem aiurea discutia asta, asa ca, daca ai propuneri (de trasee sau orice altceva legat de transportul public din Iasi) si vrei raspunsuri oficiale, adreseaza-te RATP, spune-ti pasul si vei primi un raspuns! Cred ca e suficient de corect asa, nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
crissbc



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 33
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 25 Aug 2015 13:56:33    Titlul subiectului: 181139

Foarte corect, nu am dorit decat o discutie constructiva... si ceva ce n-ai inteles, nu e pasul meu, e pasul catorva zeci de calatori care trebuie sa ne imbulzim intr-un 27 in fiecare dimineata dupa ce am fost antrenati cu rabdare asteptand min 15-20 min cateodata si 40 min...
Nu zic ca nu am aflat si lucruri noi dar multe din ideile prezentate de tine nu sunt realiste sau cel putin nu sunt realizabile in macar 5 ani de acum in colo (sistem de taxare pe interval orar, zone de transbordare eficiente, frecventa mijloacelor sa fie cat de cat respectata, abonament unic, un nou plan de transport (astea toate daca nu-s realizate deodata e ca si cum nu s-a realizat nimic)). Din ce vad eu tu traiesti doar cu vise, ca poate intr-o zi se vor realiza, pana atunci insa situatia in unele zone este de-a dreptul jalnica si asta e punctul care doare.
Tu traiesti cu vise, noi calatorim ca in urma cu 50 ani... doar ca in loc de boi/cai avem volan. Si punctul care doare si mai tare e ca nu intereseaza pe nimeni... nu intereseaza pe nimeni ca iarna la -20 C stai si cate 30min sa astepti un mijloc de transport, ca atunci cand vine ai sanse mari sa n-ai unde sa te urci, ca faci 2km in 20min, ca dai 22*8 RON pe luna doar ca sa iti faci nervi zi de zi...

Asta a fost ultimul post pe subiectul de mai sus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 4 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community