Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Trasee si linii desfiintate
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 25 Aug 2015 17:14:07    Titlul subiectului: 181141

Spre deosebire de tine, eu traiesc cu reprezentarea prezentului, la care ma raportez pentru tratarea problemelor cotidiene, stiind, in acelasi timp, si ce inseamna eficientizare. De asemenea, am experienta si intuitie in acest domeniu, plus acces la date (apropo, eu nu ti-am sugerat sa monitorizezi ca la carte traseul 27 ca sa demonstrezi oficial ceva - stai linistit, traseele se monitorizeaza periodic si temeinic! - ci pentru a-ti argumenta, fara putere de tagada, afirmatiile in fata celor carora te adresezi pe acest forum). De altfel, daca esti atent, am prezentat pe forum - partea oficiala a demersului meu nu este relevanta acum si aici - niste propuneri de modificare de trasee pentru momentul redeschiderii circulatiei tramvaielor in Podu Ros si, ce sa vezi, din mai multe motive ce tin de realitatile prezentului, am mentinut un traseu de autobuz care dubleaza tramvaiul de la Tehnopolis pana in Podu Ros, desi, pe o organizare ca la carte, traseele de autobuz din Nicolina-CUG ar trebui sa plece radial din nodul CUG 1 - de pe maidanul din spatele brutariei, de exemplu, daca e posibil dpdv al proprietatilor, amenajat corespunzator ca terminal pentru autobuze, nu de la Selgros - catre zonele adiacente si catre una-doua destinatii mai departate. Din pacate, tu functionezi pe principiul "daca tot nu se poate cum trebuie, atunci distractie sa fie", ceea ce inseamna sfarsit inevitabil (sa nu incepi iar cu 19-le care arde gazul de pomana prin Canta in loc sa-l arda "eficient" pana la Tehnopolis, pentru ca stii foarte bine deja ca personal am o mare problema cu toate zonele care aduna nejustificat manunchiuri de trasee, iar pentru mine traseul 19 ar avea sens cu parcursul Dacia-Gara Internationala-Cantemir-Podu Ros-Socola-Poitiers-CUG 1, din mai multe motive, pe care nu ma apuc acum sa le insir din nou - propunerea face parte din ceea ce am spus mai sus, deci vine la pachet cu altele, astfel incat sa genereze ceva coerent, desigur). Mai mult decat atat, ai probleme mari de raportare la realitati. Cum poti sa afirmi ca pe traseul 27, intre doua statii terminale, se ingramadesc oameni ce reprezinta 2/3 din capacitatea de transport a unui autobuz (fie si intre orele 7 si 9)? Dar, hai sa zicem ca ar fi asa si ca 2-3 masini de pe 27 ar fi ceva mai aglomerate decat celelalte in acel interval orar. Solutia ta este sa prelungesc otova inca un traseu?
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 13/Oct/2018
Mesaje: 366
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 25 Aug 2015 18:36:50    Titlul subiectului: 181142

27 nu e asa de incarcat. Mai nasol e cu 121 care vine rar si e mai plin deobicei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 25 Aug 2015 18:44:37    Titlul subiectului: 181143

Mai e un aspect: ceea ce inteleg multi prin eficientizare. Eficientizare nu inseamna profit, nu inseamna ca toate traseele au incarcare care acopera cheltuielile, ci asigurarea caracterului social al acestui serviciu public in echilibru cu aspectele financiare. Deci, trebuie sa asigur trasee secundare (care patrund in adancime in zonele rezidentiale, zonele de afaceri, etc., si asigura conectarea cu traseele principale), care de cele mai multe ori genereaza pierderi, dar sunt necesare pentru asigurarea mobilitatii populatiei, iar aceste pierderi asumate trebuie contrabalansate (fara pretentia de a le anula) de traseele principale. Peste toate acestea vine sprijinul municipalitatii, dar pentru o entitate care se afla in echilibru, nu care este tratata din toate partile ca un sac fara fund.

Si, inca ceva: felul in care traiesti ti-l asiguri singur, zacand sau actionand. Daca viata iti este nasoala si o lasi sa fie asa ca o fatalitate, a cui o fi, oare, vina? Sa doresti normalitate (deci, normalitate, de o banalitate crancena, nu extravagante) inseamna sa fii visator? Trist, romane, trist, daca tot ce vrei tu de la viata sunt conditiile minime...

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 28/Sep/2017
Mesaje: 108
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 25 Aug 2015 22:10:03    Titlul subiectului: 181148

Traseele 1 si 13 inel,paguba mare in perioada de vacanta.
De preferat 13 TatarasiN-Copou si 8 Baza3-Copou
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 26 Aug 2015 08:59:39    Titlul subiectului: 181150

Ti-am mai zis ca 13 doar pana in Tatarasi Nord e o aiureala si mai bine nu-l pui deloc decat sa-ti bati joc de oameni asa (la ce le foloseste celor din Tatarasi Sud, de la Flora sau Dr. Savini sa mearga cu tramvaiul 3 pana la Ateneu sau 11 pana in rond ca sa ia 13-le, cand pot merge pana in Targu Cucu, de unde ar lua 8 sau 9?! de asemenea, de ce sa scot niste tramvaie pe un traseu care nu ar folosi decat calatorilor dintr-o statie sau doua?! putina judecata, totusi...)... Daca am zis ca transbordarea e esenta eficientizarii transportului public, asta nu inseamna ca fragmentez aiurea trasee, ci ca le configurez pe niste criterii.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 21/Oct/2018
Mesaje: 132
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 26 Aug 2015 17:59:29    Titlul subiectului: 181152

Ai mare dreptate Radu cine nu cunoaste vorbeste sa se afle in treaba
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
prider



Data înscrierii: 20/Aug/2015
Ultima vizita: 23/Mai/2016
Mesaje: 2

MesajTrimis: Joi 27 Aug 2015 09:06:47    Titlul subiectului: 181162

Deci pana la urma se scoate legatura gara - P Ros? Asta cu thread-ul celalalt cu "dezafectarea liniei P de Piatra - P Ros".

De asemenea, dupa ce se termina treaba in P Ros, o sa functioneze in sfarsit inelul Copou - TG Cucu - Tatarasi - P Ros - Copou / Copou - TG Cucu - P Ros - Tatarasi - Copou (13, respectiv 1)?

Doamne, de vreo 2/3 ani nu mai e asa traseul ala (cred), iar acum ca stau in Tatarasi si lucrez la Palas, tare bine mi-ar prinde acel traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 27 Aug 2015 10:44:22    Titlul subiectului: 181164

Legatura Gara - Podu Ros este si ramane asigurata cu traseul 19 de autobuz. Tramvaiele 1 si 13 revin in inel prin Podu Ros dupa finalizarea lucrarilor in Podu Ros (cca. doua saptamani). Discutiile de mai sus sunt doar idei ale membrilor forumului, nu reprezinta nimic oficial.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 13/Oct/2018
Mesaje: 366
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 27 Aug 2015 10:54:42    Titlul subiectului: 181165

Deci, in doua saptamani se da drumul la circulatie pe 1 si 13 si in octombrie si la 9/9b?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 27 Aug 2015 11:08:27    Titlul subiectului: 181166

9 barat ala nu e stabilit clar ca va exista. A fost doar o idee si, pentru siguranta, a fost memorat si acel parcurs pentru afisajele GT 8-urilor.

Momentul reluarii circulatiei tramvaielor in CUG depinde de lucrarile premergatoare montarii stalpilor pe pasaj, care sunt complexe si deocamdata sunt doar partial in executie. De dorit, s-ar dori sa fie gata pana la inceputul lui octombrie. 1 si 13 n-au treaba cu lucrarile alea, deci vor reveni mai devreme, probabil cand va incepe scoala (mai dureaza cat se toarna straturile de beton si se lasa sa se matureze).

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
prider



Data înscrierii: 20/Aug/2015
Ultima vizita: 23/Mai/2016
Mesaje: 2

MesajTrimis: Joi 27 Aug 2015 16:12:25    Titlul subiectului: 181171

Multumesc! Abia astept sa reintre in circulatie 13 si 1 - asa cum trebuie, nu tot felul de improvizatii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 27 Aug 2015 16:41:53    Titlul subiectului: 181172

Personal cred ca legatura Podu Ros - Tatarasi ar trebui sa fie realizata pe un drum mult mai scurt, asa cum e normal, iar asta ar implica un traseu de autobuz pe Splai Drept/Mangeron (de exemplu, modificarea actualului traseu 121, dar ar mai fi si alte variante). In felul asta, s-ar mai acoperi si o zona privata in prezent de transport public. Din pacate, cum am mai spus, 1/13 se vor suprapune urias si fara rost peste 9, deci inelul ar trebui facut prin Tudor (iar 8-ul desfiintat). Basca, peste 9 se va suprapune uriesel si 41-le, care va intoarce la Piata Eminescu. Iar intre Podu Ros si Copou va ramane si 28. Dileala...
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 13/Oct/2018
Mesaje: 366
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 27 Aug 2015 19:18:01    Titlul subiectului: 181175

Eu as rezolva asa aceasta problema.

Cand as reabilita linia din Dancu as face un Rond undeva pe la Abator. Acolo ar intoarce 13.

1 - Pana in Tutora prin Tudor

9 - Prin Podu Ros, cu 7 cu tot.

41 pana in Podu Ros.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 27 Aug 2015 19:36:17    Titlul subiectului: 181178

Propuneri pentru rond la Abator sau Tatarasi Sud a facut si RATP...

Problema e ca 1 in Tutora serveste mai putin decat 7 dus acolo (cu 7 ar veni direct calatori din Canta, pe cand cu 1 nu vin prea multi din Copou). Deci, daca s-ar putea rupe inelul 1/13, solutia ar fi desfiintarea lui 1, mentinerea lui 8 asa cum e si modificarea lui 7 dupa cum am mai spus. Sigur, asta intr-o varianta de organizare romaneasca, pentru ca solutia corecta e o cu totul alta organizare a intregii retele de transport public (incluzand tramvaiul).

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
florin5555



Data înscrierii: 31/Aug/2015
Ultima vizita: 08/Aug/2018
Mesaje: 83
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 01 Sep 2015 11:45:42    Titlul subiectului: 181240

1.Linia 9 va avea statie la Hotel Europa si Sala sporturilor, avand in vedere scurtarea traseului 41?
Ar trebui si ca traseele spre Tudor sa aibe statie la Hotel Europa.

2.Pana la urma ce se mai stie despre traseele care vor fi atunci cand linia Podu Ros va fi finalizata? Ce traseu ar merge in Tutora?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 01 Sep 2015 19:27:23    Titlul subiectului: 181242

1. Nu. Cica, daca vrei sa cobori acolo, ghinion, mergi pe jos din Targu Cucu sau de la Moldova... Evil or Very Mad Sau iei autobuzul, ca doar de aia se reabiliteaza liniile de tramvai... Evil or Very Mad

2. Cel mai probabil (spun asa pentru ca nu e oficializat inca nimic) 1, 9, 13. Tutora e un subiect deschis inca, dar cel mai probabil vor ajunge acolo cateva curse de pe 11, sub indicativul 11 barat (deci, inca nu e luata o decizie).

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
florin5555



Data înscrierii: 31/Aug/2015
Ultima vizita: 08/Aug/2018
Mesaje: 83
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 01 Sep 2015 19:41:33    Titlul subiectului: 181243

De ce 11B? Se poate da 2. A existat traseul 2 Dacia - prin N.Iorga - Baza 3 - Tutora acum vreo 10 ani...

Totusi ar trebui renumerotate traseele deorece sunt goluri. 2,3,4,5,10,12 nu mai exista.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 01 Sep 2015 21:04:05    Titlul subiectului: 181246

Traseul 2 era din Canta.
"11 barat" mai mult din inertie. Oricum s-ar numi aceasta ramura, 11-le va deveni un cosmar dpdv al dispecerizarii "manuale"...

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 13/Oct/2018
Mesaje: 366
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 01 Sep 2015 21:27:36    Titlul subiectului: 181247

Nu va mai fi dispecer la Rond Tutora?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 01 Sep 2015 21:37:06    Titlul subiectului: 181248

Nu. Dispecer nu mai e acolo inca de dinaintea intreruperii circulatiei tramvaielor. Dar nu neaparat de aici provine problema.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 04 Sep 2015 13:52:38    Titlul subiectului: 181318

prider a scris:
Multumesc! Abia astept sa reintre in circulatie 13 si 1 - asa cum trebuie, nu tot felul de improvizatii.

A fost definitivata planificarea valabila de luni, 14 septembrie, si traseele 1 si 13 sunt prevazute a circula normal, prin Podu Ros.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 13/Oct/2018
Mesaje: 366
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 04 Sep 2015 14:49:24    Titlul subiectului: 181322

Poti sa o pui pe site? Sunt interesat sa o vad si eu. Daca se poate, bineinteles.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 04 Sep 2015 21:10:31    Titlul subiectului: 181324

Pe site-ul RATP va fi publicata saptamana viitoare, iar aici n-o pot pune anterior publicarii sale oficiale. Spune, punctual, ce vrei sa stii!
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 13/Oct/2018
Mesaje: 366
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 04 Sep 2015 23:40:26    Titlul subiectului: 181328

Sunt si traseele de pe CUG prinse? Ceva modificari, in afara de traseul 5?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 04 Sep 2015 23:47:49    Titlul subiectului: 181329

Raspunsul e "nu" la ambele intrebari. Desigur, se revine la programul normal de circulatie odata cu inceperea scolii, deci vor fi mai multe vehicule pe majoritatea traseelor.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 5 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community