Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 01 Sep 2013 12:33:11 Titlul subiectului: Reabilitare cale rulare Pasaj Nicolina - Tatarasi Sud |
166811 |
|
In principiu, la sfarsitul saptamanii viitoare tramvaiele isi vor lua adio de la linia extrem de uzata de pe bd. N. Iorga si bd. Primaverii, a carei inlocuire va incepe in prima etapa de derulare a proiectului Modernizarea retelei de linii de tramvai in polul de creștere. Proiectul prevede reabilitarea caii de rulare pe o lungime de 9,97 km de cale simpla pe tronsonul bd. Nicolae Iorga (din statia aflata in dreptul actualului sediu al Directiei Regionale Vamale pana la intersectia de la Cotnari) - bd. Primaverii (de la Cotnari pana la Tesatura) - Calea Chisinaului (de la Tesatura pana la Tepro) - bd. Metalurgiei (pe intreaga sa lungime, de la Tepro pana la podul peste Bahlui, inclusiv) - str. Vasile Lupu (de la Pod Metalurgie pana la statia Tatarasi Sud). Proiectul beneficiaza de finantare din bugetul UE pentru perioada 2007-2013 pe Axa Prioritara 1 a POR si cofinantare de la bugetul local. Contractul pentru executarea lucrarilor (47.442.859,85 lei + TVA) a fost castigat de asocierea SC Mari Vila Com SRL Bucuresti - SC Conest SA Iasi - SC Gradinariu Import Export SRL Bucuresti.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.78 kb |
Vizualizat: |
de 31840 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
just me
Data înscrierii: 28/Feb/2009 Ultima vizita: 03/Oct/2015 Mesaje: 39 Locație: Bacau
|
Trimis: Lun 02 Sep 2013 14:51:48 Titlul subiectului: |
166822 |
|
Am o intrebare, la intersectia din Tesatura se pastra configuratia actuala sau se va reface T-ul din intersectie ca tramvaiele sa circule in orice directie? Momentan tramvaiele nu pot merge inspre Podul Ros venind dinspre bulevardul Primaverii.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 02 Sep 2013 19:21:26 Titlul subiectului: |
166824 |
|
Pana la debutul lucrarilor voi face o prezentare detaliata a tronsoanelor incluse in acest proiect.
Incep prezentarea cu tronsonul cel mai oribil pe care circula (daca se poate numi asa chinul permanent de a evita deraierile ce uneori se mai si intampla) tramvaiele iesene: Pasaj Nicolina (fostul Bazar) - Tesatura.
Inainte de toate, insa, pentru ca unii vor fi socati de ceea ce vor vedea, ne vom intoarce in timp, pentru a intelege, pentru a readuce in memorie evenimentele, pentru a nu mai uita si pentru a nu ierta, dupa caz.
Data in folosinta in 1989 (mai putin in zona pasajului, unde partial se circula inca din 1986) linia dintre pasajul Nicolina si Tesatura a fost realizata dupa ceva ce numai solutie constructiva nu se poate numi, sinele Vignol S49 fiind amplasate pe ambele tronsoane ale parcursului Podu de Piatra - pasaj Nicolina - Cotnari (mai putin intre Gara Internationala si statia din dreptul actualei Directii Regionale Vamale, unde s-a mers pe varianta cu sina OR incastrata in dale) cu talpa direct pe asfaltul vechi de pe str. Republicii (actualul bd. N. Iorga) asigurandu-se doar ecartamentul cu antretoaze, spatiul dintre sine, respectiv dintre acestea si partea carosabila, fiind acoperit cu dale din beton. A fost ceva de o imbecilitate mai mare decat solutia cu dalele prefabricate cu sina tip OR incastrata, interventiile nenumarate la cale incepand inca din primii ani de exploatare, demonstrand cat de uriasa a fost prostia facuta doar pentru a raporta partidului realizari marete. De la Cotnari pana la intrarea pe curba de la Tesatura s-a mers pe aceeasi "solutie", doar ca nu s-au mai montat dale, ci s-a asfaltat de-o parte si de alta a sinelor fara canal. In intersectia de la Cotnari a fost montata sina cu canal. De-o parte si de alta a pasajului Nicolina, pe curbe, s-a pus sina cu canal.
Pe Calea Chisinaului avem parte de alte relicve. Linia din Zona Industriala Est (cale proprie, sina cu canal prinsa pe traverse - probabil ca la inceput au fost de lemn, ulterior inlocuite cu altele de beton) a fost data in exploatare in anii '60, a fost reabilitata in anii '70, inaintea punerii in circulatie a noilor tramvaie Tatra, dupa care au tot urmat carpeli pana in zilele noastre. E interesant de stiut daca din linia initiala mai exista vreo bucata sau incetul cu incetul peticele au acoperit intreaga lungime. Cu toata peticeala neintrerupta, starea caii de rulare pe acest tronson este jalnica, fiind intrecuta doar de cea a liniei de pe N. Iorga.
Linia de pe bd. Metalurgiei si str. Vasile Lupu, pana la Tatarasi Sud, a fost data in exploatare in 1980, moment in care au aparut primele trasee de tramvai in inel - 1 si 4, actualele 1 si 13, deservite, desigur, de noile vagoane Tatra T4R. Si aici s-au facut carpeli in timp, insa starea caii de rulare, desi proasta, este mai buna comparativ cu tronsoanele prezentate mai sus. Solutia constructiva: sina cu canal prinsa pe traverse de beton.
Desigur, dupa 1989 municipalitatea ar fi trebuit sa sprijine regia de transport pentru refacerea infrastructurii de pe acest parcurs si de pe intreaga retea, numai ca, exceptand finantarea de la bugetul local a unor lucrari realizate doar cand cutitul ajunsese la os, ajutorul acesteia a fost ca si inexistent, ba chiar dimpotriva, a actionat cu efecte dezastruoase asupra intregului transport public iesean. In ce priveste tronsonul care intra in reabilitare, va reamintesc faptul ca de la finele anilor '90 traseul 11 a fost printre cele piratate 100% de dubele private, care au circulat pana in 2002 in deplina ilegalitate, fara vreo reglementare la nivel local, iar dupa asa-zisa reglementare a activitatii de transport in regim maxi-taxi au continuat sa circule in dispretul total al "patronilor" si soferilor fata de regulile asumate a fi respectate in momentul castigarii licitatiilor pentru trasee. Rutele au fost concepute de catre municipalitate in bataie de joc fata de regia de transport, cu suprapuneri semnificative (uneori pana la 100%). Daca pana la reglementare se circula fix pe traseul 11, cu foi de traseu afisand exact acest numar, dupa licitarea traseului 114, unul dintre cele stabilite de municipalitate in mod cat se poate de pervers (singurele diferente fata de 11-le de tramvai erau nesemnificative - desprinderea de acesta intre Cotnari si Baza 3, intre aceste puncte parcursul dubelor fiind bd. Socola - Frigorifer - str. Bucium, si capatul de linie la Piata Chirila in loc de Tatarasi Nord) bataia de joc s-a mentinut, dubele continuand sa circule un timp fara a tine seama de acele diferente fata de traseul 11 (in final, nu stiu prin ce minune, au inceput sa mearga corect intre Cotnari si Baza 3) si afisand mai departe numarul 11 pentru traseu, sau ambele numere, dar 11-le iesind in evidenta. Desigur, despre dispecerizare sau alte elemente normale pentru acest serviciu public nici nu are sens sa discutam, pentru ca fie nu existau, fie se desfasurau absolut rudimentar. In perioada de haos total se folosea orice masina ce aducea a duba, iar dupa "reglementare" s-a mai ameliorat situatia, atat cat se poate ameliora ceva cand discutam despre transport public desfasurat cu fundul in geam. Tot circul s-a incheiat in 2005, cand noul primar a eradicat aceasta tumoare care a distrus transportul public din Iasi incepand din 1997, prin grija simiradului. Atasez cateva imagini, pentru ne-uitare si ne-iertare, dupa care intram in subiect.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.8 kb |
Vizualizat: |
de 31688 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.14 kb |
Vizualizat: |
de 31688 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.05 kb |
Vizualizat: |
de 31688 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.65 kb |
Vizualizat: |
de 31688 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.14 kb |
Vizualizat: |
de 31688 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.58 kb |
Vizualizat: |
de 31688 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 02 Sep 2013 20:06:42 Titlul subiectului: |
166829 |
|
Incepem cu bd. N. Iorga, in primele imagini cuprinzand portiunea dintre limita de proiect (capatul statiei de tramvai din dreptul Directiei Regionale Vamale) si pasajul Nicolina.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.78 kb |
Vizualizat: |
de 31668 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.51 kb |
Vizualizat: |
de 31668 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.08 kb |
Vizualizat: |
de 31668 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.02 kb |
Vizualizat: |
de 31668 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.63 kb |
Vizualizat: |
de 31668 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.77 kb |
Vizualizat: |
de 31668 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.43 kb |
Vizualizat: |
de 31668 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.53 kb |
Vizualizat: |
de 31668 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 02 Sep 2013 20:08:45 Titlul subiectului: |
166830 |
|
Sub pasaj
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.69 kb |
Vizualizat: |
de 31667 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.84 kb |
Vizualizat: |
de 31667 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.31 kb |
Vizualizat: |
de 31667 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 02 Sep 2013 20:14:56 Titlul subiectului: |
166831 |
|
Intre pasaj si zona macazului care unea linia dinspre Podu de Piatra cu linia care cobora de pe bretea catre Piata Nicolina
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.76 kb |
Vizualizat: |
de 31665 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.59 kb |
Vizualizat: |
de 31665 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.31 kb |
Vizualizat: |
de 31665 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.35 kb |
Vizualizat: |
de 31665 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.6 kb |
Vizualizat: |
de 31665 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.28 kb |
Vizualizat: |
de 31665 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.56 kb |
Vizualizat: |
de 31665 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 02 Sep 2013 20:18:50 Titlul subiectului: |
166832 |
|
Pana la statia de la Piata Nicolina
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.81 kb |
Vizualizat: |
de 31661 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.97 kb |
Vizualizat: |
de 31661 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.35 kb |
Vizualizat: |
de 31661 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.33 kb |
Vizualizat: |
de 31661 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108 kb |
Vizualizat: |
de 31661 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.27 kb |
Vizualizat: |
de 31661 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 02 Sep 2013 20:22:23 Titlul subiectului: |
166834 |
|
Piata Nicolina - Cotnari
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.42 kb |
Vizualizat: |
de 31658 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.97 kb |
Vizualizat: |
de 31658 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.02 kb |
Vizualizat: |
de 31658 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.26 kb |
Vizualizat: |
de 31658 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.89 kb |
Vizualizat: |
de 31658 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 03 Sep 2013 08:24:19 Titlul subiectului: |
166840 |
|
In primul rand vreau sa spun ca ma bucur enorm ca s-a ajuns si la acest tronson, pe care, ca si calator, l-am simtit din plin. Cel mai bine este sa stai pe culoarul central in tramvai, sa te zgaltaie mai putin.
Interesant este totusi si cat de bine se comporta GT4-urile pe aici, avand in vedere starea execrabila a liniei. Un design din anii '60, gandit pentru o suta de ani.
In orice caz, cred ca diferenta cea mai clara este spre Gara Nicolina. Pana la Vama, tramvaiul ruleaza cum se vede in colaj, dupa care viteza creste considerabil pe portiunea Vama - Gara Nicolina.
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 03 Sep 2013 10:13:29 Titlul subiectului: |
166843 |
|
Doar cand dai cautare pe youtube "Calcutta trams" mai vezi linie in halul asta.
|
|
Sus |
|
|
thevlad15
Data înscrierii: 01/Iul/2010 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 47 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 03 Sep 2013 10:13:50 Titlul subiectului: tramvaiele galbene |
166844 |
|
Sper ca in perioada lucrarilor, cei de la depoul Dacia sa se ocupe de tramvaiele pe care aceasta zona le-a distrus si pana cand aceasta lucrare va fi gata sa functioneze (si sa arate) din nou exceptional, asa cum au fost aduse din Stuttgart. Oricum, ma bucur pentru ca suferinta lor e pe cale sa se incheie. Efectiv ma durea sufletul cand tramvaiul trecea de la linia perfecta de pe bulevardul N. Iorga la cea inclusa in proiect.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 04 Sep 2013 20:03:01 Titlul subiectului: |
166866 |
|
Tronsonul Cotnari - Tesatura
- intersectia de la Cotnari (bd. N. Iorga / bd. Primaverii / bd. Socola)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.41 kb |
Vizualizat: |
de 31428 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.87 kb |
Vizualizat: |
de 31428 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.91 kb |
Vizualizat: |
de 31428 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 04 Sep 2013 20:10:41 Titlul subiectului: |
166867 |
|
- bd. Primaverii (Cotnari - Tesatura)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.47 kb |
Vizualizat: |
de 31426 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.67 kb |
Vizualizat: |
de 31426 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.56 kb |
Vizualizat: |
de 31426 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.56 kb |
Vizualizat: |
de 31426 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.22 kb |
Vizualizat: |
de 31426 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.66 kb |
Vizualizat: |
de 31426 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.54 kb |
Vizualizat: |
de 31426 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.5 kb |
Vizualizat: |
de 31426 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.26 kb |
Vizualizat: |
de 31426 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.32 kb |
Vizualizat: |
de 31426 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.6 kb |
Vizualizat: |
de 31424 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.54 kb |
Vizualizat: |
de 31424 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 12 Sep 2013 23:54:46 Titlul subiectului: |
167051 |
|
Au inceput lucrarile pe prima portiune a tronsonului cuprins in proiect - bd. N. Iorga. La sfarsitul primei zile situatia se prezenta in felul urmator:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.48 kb |
Vizualizat: |
de 31522 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.89 kb |
Vizualizat: |
de 31522 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.87 kb |
Vizualizat: |
de 31522 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.35 kb |
Vizualizat: |
de 31522 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.33 kb |
Vizualizat: |
de 31522 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.48 kb |
Vizualizat: |
de 31522 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.64 kb |
Vizualizat: |
de 31522 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.2 kb |
Vizualizat: |
de 31522 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.55 kb |
Vizualizat: |
de 31522 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.53 kb |
Vizualizat: |
de 31522 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.05 kb |
Vizualizat: |
de 31520 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.88 kb |
Vizualizat: |
de 31520 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.82 kb |
Vizualizat: |
de 31520 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.61 kb |
Vizualizat: |
de 31520 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.03 kb |
Vizualizat: |
de 31520 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.26 kb |
Vizualizat: |
de 31520 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.8 kb |
Vizualizat: |
de 31520 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.84 kb |
Vizualizat: |
de 31520 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.3 kb |
Vizualizat: |
de 31520 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bitiuscal
Data înscrierii: 19/Mai/2010 Ultima vizita: 08/Feb/2016 Mesaje: 10 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Sep 2013 12:08:14 Titlul subiectului: |
167072 |
|
Slava Domnului ca au inceput lucrarile acolo.
De fiecare data cand treceam pe acolo imi statea inima in loc de cel putin o data, asa de haotic se misca tramvaiul.
Se stie cat trebuie terminat pana vine iarna si nu se mai poate lucra? Adica se incepe o portiune si pana vine zapada acea portiune sa poate fi redata circulatiei tramvaielor pe durata iernii? Sau circulatia e oprita total pana la terminarea proiectului?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Sep 2013 12:22:01 Titlul subiectului: |
167074 |
|
Deocamdata se ataca N. Iorga. Cu putin timp in urma se spunea si de Primaverii, exceptand intersectiile. Initial constructorul dorea sa intre si pe Vasile Lupu-Metalurgiei, desi RATP facuse anterior alt plan cu 3 etape si 2 variante de trasee pentru fiecare etapa (desi perfectibil, era gandit logic si ar fi cea mai cuminte abordare din foarte multe perspective, inclusiv cea a situatiei vatmanilor si personalului din depouri, care nu e deloc usoara in astfel de momente). Ce va fi in final vom vedea, asa cum e romaneste, din aproape in aproape, pe parcurs (eu unul m-am lamurit ca in tara asta nu se va putea mentine niciodata o planificare pe termen lung, oricat de buna ar fi ea initial, ca asa e romaneste sa fie treaba). Oricum, cert e ca deocamdata nu sunt autobuze pentru a da pauza tramvaielor deodata pe toate traseele afectate de aceasta lucrare (licitatia pentru alea 40 de autobuze sh e abia luna asta si nu se stie niciodata ce turnura poate lua o achizitie publica in Romania de sa risti s-o finalizezi cand deja nu mai ai nevoie de ceea ce vrei sa achizitionezi).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 17 Sep 2013 13:58:57 Titlul subiectului: |
167212 |
|
16 septembrie
- dinspre Piata Nicolina spre pasaj
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.98 kb |
Vizualizat: |
de 31335 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.02 kb |
Vizualizat: |
de 31335 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.67 kb |
Vizualizat: |
de 31335 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.2 kb |
Vizualizat: |
de 31335 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.37 kb |
Vizualizat: |
de 31335 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.02 kb |
Vizualizat: |
de 31335 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126 kb |
Vizualizat: |
de 31335 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.6 kb |
Vizualizat: |
de 31335 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.07 kb |
Vizualizat: |
de 31335 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
151.26 kb |
Vizualizat: |
de 31335 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
154.8 kb |
Vizualizat: |
de 31333 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.33 kb |
Vizualizat: |
de 31333 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.89 kb |
Vizualizat: |
de 31333 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 17 Sep 2013 14:02:22 Titlul subiectului: |
167213 |
|
- dupa pasaj, spre limita de proiect
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.28 kb |
Vizualizat: |
de 31330 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.8 kb |
Vizualizat: |
de 31330 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.22 kb |
Vizualizat: |
de 31330 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.68 kb |
Vizualizat: |
de 31330 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.16 kb |
Vizualizat: |
de 31330 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.33 kb |
Vizualizat: |
de 31330 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 28 Sep 2013 00:12:48 Titlul subiectului: |
167467 |
|
24 septembrie
Cam anemic...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.14 kb |
Vizualizat: |
de 31083 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.9 kb |
Vizualizat: |
de 31083 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.14 kb |
Vizualizat: |
de 31083 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.91 kb |
Vizualizat: |
de 31083 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.83 kb |
Vizualizat: |
de 31083 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.12 kb |
Vizualizat: |
de 31083 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.06 kb |
Vizualizat: |
de 31083 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.98 kb |
Vizualizat: |
de 31083 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.25 kb |
Vizualizat: |
de 31083 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.69 kb |
Vizualizat: |
de 31083 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.45 kb |
Vizualizat: |
de 31082 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.06 kb |
Vizualizat: |
de 31082 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.99 kb |
Vizualizat: |
de 31082 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 28 Sep 2013 11:01:17 Titlul subiectului: |
167469 |
|
E anemic, cand se lucreaza in doi muncitori, cu un utilaj de prin anii '80. Dar, pot fi sanctionati daca nu respecta termenul contractual, presupun.
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
gavryll
Data înscrierii: 10/Dec/2009 Ultima vizita: 22/Aug/2016 Mesaje: 23 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 28 Sep 2013 15:43:12 Titlul subiectului: |
167472 |
|
Se putea infiinta o giratie in intersectia de la CET, inclusiv pentru tramvaie. Asta in cazul in care mai stiu autoritatile cum se realizeaza un asemenea proiect... (cunoscatorii stiu despre ce vorbesc)
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 10 Oct 2013 00:26:16 Titlul subiectului: |
167864 |
|
Lucrarile au luat avant de cateva zile.
Situatia din 2 octombrie:
- pana in apropierea statiei Piata Nicolina erau avansate sapaturile
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.89 kb |
Vizualizat: |
de 30830 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.63 kb |
Vizualizat: |
de 30830 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.9 kb |
Vizualizat: |
de 30830 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
148.78 kb |
Vizualizat: |
de 30830 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.11 kb |
Vizualizat: |
de 30830 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.12 kb |
Vizualizat: |
de 30830 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
154.35 kb |
Vizualizat: |
de 30830 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 10 Oct 2013 00:29:12 Titlul subiectului: |
167865 |
|
- in apropierea statiei se lucra la spargerea asfaltului vechi de pe fostul bulevard Republicii, pe care fusese pusa direct sina Vignol
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.49 kb |
Vizualizat: |
de 30829 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.7 kb |
Vizualizat: |
de 30829 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|