Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Credeti ca vor fi reinfiintate liniile 10,11 si 12? |
DA |
|
28% |
[ 12 ] |
NU |
|
71% |
[ 30 ] |
|
Voturi totale : 42 |
|
Autor |
Mesaj |
ducu
Data înscrierii: 20/Oct/2007 Ultima vizita: 09/Apr/2024 Mesaje: 84 Locație: Eforie Sud
|
Trimis: Joi 26 Mar 2009 11:33:26 Titlul subiectului: Credeti ca vor fi reinfiintate liniile 10,11 si 12? |
108509 |
|
Mi-as dori sa se reinfiinteze cat mai repede liniile RATC-ului 10,11 si 12 "raposate" acum aproape 10 ani. Credeti ca asa ceva e posibil in viitorul apropiat? Se tot vorbeste de reorganizarea transportului in comun in Zona Metropolitana Constanta, dar pana acum nu s-a luat nici o masura, la 2 ani de la intrarea in UE. Cat timp vor mai avea monopol operatorii privati pe liniile spre Mangalia si Techirghiol? |
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 26 Mar 2009 16:17:42 Titlul subiectului: linii |
108528 |
|
Ar fi frumos, cand eram mic mergeam in Eforie cu 10-le sau cu 11-le cu niste Rocar-uri vechi cu autotaxare....mi-e dor de vremurile alea desi n-am mai fost in constanta de 11 ani:) |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 26 Mar 2009 20:39:51 Titlul subiectului: |
108559 |
|
Slabe sanse dupa parerea mea cat timp Metropolitanul sau Simpa Trans sunt bine infipte pe acest segment. Desi putina concurenta din partea RATC-ului nu ar strica, ar mai prelua din aglomeratia de pe autocarele care merg pe relatia Constanta-Mangalia in lunile de vara. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată de către guest la Joi 26 Mar 2009 22:02:44, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Aditu
Data înscrierii: 19/Mar/2009 Ultima vizita: 09/Mai/2014 Mesaje: 34 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi 26 Mar 2009 21:13:48 Titlul subiectului: Buna seara. |
108563 |
|
Da,vor fi reinfintate. Dar nu momentan. MAZarea ar vrea asta, dar nu vrea cineva de la Ministerul Transporturilor, tocmai din cauza ca este el primar. In momentul in care nu va mai fi aici, liniile alea vor aparea imediat. Iar la vara,'etajatele' lui nu vor circula. Tot din cauza ca este el la primarie si nu vor sa-i dea licenta sa le foloseasca. Ce ironie, nu? |
|
Sus |
|
|
phoenix12345
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Ultima vizita: 11/Noi/2009 Mesaje: 9 Locație: Tuzla, Constanta
|
Trimis: Vin 27 Mar 2009 22:51:32 Titlul subiectului: |
108635 |
|
Sansele sunt foarte mici. Oricum chiar daca ar fi reinfiintat ce autobuze vor trimite pe linia asta(mai mult ca sigur MAZ)? Cu MAZ-ul pana in Mangalia cred ca s-ar face cam 1:30 min, in timp ce metropolitanul face o ora.
Ar mai trebui comparata si capacitatea de transport al unui Scania 113 si al unui MAZ 103 si gradul de confort al calatorilor in aceste vehicule. Lumea s-a cam scarbit de Scanii(sunt vechi, jegoase, zgomotoase si foarte poluante), dar oare vor accepta MAZ-ul(care sufera cam de aceleasi probleme, numai ca sunt mai noi)?
Ar fi rentabila reinfiintarea acestei linii? Daca ar functiona in paralel cu Metropolitanul, de ce ar merge lumea cu linia 10/11/12? Prin 99 cand inca mai circula linia 10, cu DAC-ul se facea 60 de minute pana in Constanta, iar metropolitanul pe aceeasi portiune facea 40 de minute.
Si pot sa intreb de ce au fost desfiintate aceste linii in 2001? Probabil aveau un motiv intemeiat, asa ca de ce le-ar reinfiinta? |
|
Sus |
|
|
Aditu
Data înscrierii: 19/Mar/2009 Ultima vizita: 09/Mai/2014 Mesaje: 34 Locație: Constanta
|
Trimis: Sâm 28 Mar 2009 20:54:35 Titlul subiectului: |
108673 |
|
Nu sunt sigur de ce,dar stiu ca patronul Metropolitanului este ANTI-MAZare!Sunt sigur ca si-a bagat 'radacina' MAZarea,de au disparut liniile alea. |
|
Sus |
|
|
narciX
Data înscrierii: 15/Ian/2010 Ultima vizita: 31/Ian/2010 Mesaje: 1 Locație: Constanta; Bucuresti
|
Trimis: Sâm 16 Ian 2010 17:50:10 Titlul subiectului: |
122380 |
|
Liniile interurbane vor fi cu siguranta reinfiintate, mai ales ca noua Zona Metropolitana va avea nevoie de un sistem de transport public bine pus la punct. _________________ narciX |
|
Sus |
|
|
ducu
Data înscrierii: 20/Oct/2007 Ultima vizita: 09/Apr/2024 Mesaje: 84 Locație: Eforie Sud
|
Trimis: Sâm 16 Ian 2010 17:58:53 Titlul subiectului: |
122382 |
|
Zona aia metropolitana e doar pe hartie si asa o sa fie multa vreme de acum incolo! Tu nu te-ai uitat la televizor sa vezi ca lui Mazare ii taie fondurile cu 20 de miliarde de lei? Deci adio proiecte de viitor pentru Constanta, cel putin pe anul asta! |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 18 Ian 2010 08:11:48 Titlul subiectului: |
122442 |
|
narciX a scris: | Liniile interurbane vor fi cu siguranta reinfiintate |
Pe ruta Eforie Nord-Costinesti-Mangalia exista curse regulate (Metropolitanul, SimpaTrans, etc). Vara aceste linii interurbane ale RATC-ului ar mai prelua din calatorii care vor sa mearga inspre statiuni, dar nu cred ca autobuzele MAZ ar fi utile pentru cei care se aurca cu bagaje multe, ar trebui alt tip de autobuz. Iarna insa in afara de navetisti nu prea sunt turisti, ar fi cerere mica de transport. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
ducu
Data înscrierii: 20/Oct/2007 Ultima vizita: 09/Apr/2024 Mesaje: 84 Locație: Eforie Sud
|
Trimis: Vin 14 Mai 2010 10:30:44 Titlul subiectului: |
127025 |
|
La intrebarea mea catre RATC daca au in vedere reinfiintarea liniilor 10,11 si 12, am primit raspuns din partea sefului Serviciului de Exploatare comerciala si marketing ca "legislatia actuala nu permite inca reintroducerea acestor trasee, solicitarea dvs. ramane in atentia noastra pentru o rezolvare viitoare in cadrul Metropolei nou infiintate".
Cum adica nu permite legislatia actuala? De pe site-ul primariei Constanta am aflat ca licentele pentru traseele firmei Metropolitan au fost date pana in 2011. Nu inteleg ce i-ar impiedica de la anul sa nu mai dea licente Metropolitanului si sa bage in schimb aceste trasee scoase abuziv in 2000-2001. |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 14 Mai 2010 10:43:45 Titlul subiectului: |
127026 |
|
Pai deocamdata traseele exterioare perimetrului Constantei sunt considerate judetene si ca atare au regim distinct de traseele locale; R.A.T.C. nu are voie sa desfasoare transport in localitatile invecinate in lipsa unei asociatii intercomunitare, adica e nevoie ca 2 sau mai multe localitati sa se asocieze si sa desfasoare la comun transportul "local"...
De aia au facut referinta la crearea "metropolei" sau zonei metropolitane... _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 16 Mai 2010 02:06:59 Titlul subiectului: |
127120 |
|
Constanța + zona litoralului au avut un statut aparte în perioada în care România era împărțită pe regiuni. În Enciclopedia editată în perioada 1962-1966 se afirmă că reședința regiunii Dobrogea este Constanța, dar aceasta (Constanța) nu face parte, efectivă, din regiunea respectivă. Inițial, nu am înțeles despre ce e vorba, deoarece sintagma este, aparent, un nonsens. Dar numai aparent. Acest statut aparte al Constanței și al porțiunii litoralului cuprins între Năvodari și frontiera cu Bulgaria a permis, printre altele, ca transportul în interiorul zonei respective să fie asimilat celui local în condițiile în care este, de fapt, județean. Dacă se va reface acea zonă, atunci da, legislația va permite reactualizarea tuturor traseelor desființate în jurul anului 2000 |
|
Sus |
|
|
ducu
Data înscrierii: 20/Oct/2007 Ultima vizita: 09/Apr/2024 Mesaje: 84 Locație: Eforie Sud
|
Trimis: Dum 26 Sep 2010 09:51:47 Titlul subiectului: |
133981 |
|
Sper sa se reinfiinteze curand aceste trasee, ca asa nu se mai poate! E bataie de joc, Metropolitanul a majorat din nou tarifele, un drum Eforie-Sud-Constanta e 6 lei!
Dar tare mi-e teama ca RATC va spune ca n-au suficiente fonduri pentru reinfiintarea acestor trasee, iar zona metropolitana va ramane in continuare doar pe hartie! Poate din 2012 daca va veni alt primar sa se miste ceva in acest sens, oricum licenta Metropolitanului e valabila doar 3 ani, pana in 2011.
In Constanta, pe aceeasi distanta (aproximativ), ma plimb de la un capat la altul al orasului dus-intors cu un bilet care costa 3,5 lei. Pai nu mi se pare normal asa ceva, mai ales ca in oras se sta mult la stopuri, iar Metropolitanul nu sta deloc! |
|
Sus |
|
|
|