Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele GT4
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 28 Mar 2010 20:07:17    Titlul subiectului: 125111

Haideti sa facem putina ordine in uriasa dezordine numita GT4 ex Stuttgart (cele venite direct, pentru ca si alea din Ulm au circulat initial la Stuttgart) la Arad! As dori sa facem asta exclusiv cu date sigure, fara presupuneri. Sa incepem cu inceputul...

Dupa cum spunea colegul quicksilver, vagoanele GT4 ex Stuttgart au fost aduse la Arad in 4 etape: in 1995, 1996, 1997 si 2000.

Ca o curiozitate, din cele 31 de vagoane, doar 7 au avut statut de "motoare" in Stuttgart, celelalte au fost "remorci". Fac o mica paranteza pentru a explica (succint) ce e cu aceste "motoare" si "remorci". Toate cele 350 de vagoane produse pentru SSB au fost dotate din fabrica astfel incat sa poata fi utilizate independent. SSB a folosit vagoanele GT4 in cuplaj, preferand de la un moment dat ca fiecare vagon sa aiba in mod clar statut de tragator (führenden Triebwagen - vagon motor "conducator") sau remorca (geführten Triebwagen - vagon motor "condus") in cadrul unui cuplu. Modificarile facute de SSB in aceasta etapa nu afecteaza calitatile de vagon motor ale unei "remorci", insa fac dificila utilizarea sa independenta sau ca tragator - au fost eliminate o serie de comenzi de la bord, un far, a fost acoperit bordul, etc.

Revenim la Arad. Comparand, la Iasi au fost aduse (in etapele 1997 si 2000) 25 de vagoane, dintre care doar 6 au avut la Stuttgart statut de "remorca".

O alta curiozitate apare in 1997, cand 7 dintre vagoanele care urmau sa fie achizitionate initial de catre Arad (un "motor" si cele 6 "remorci" despre care am pomenit mai sus) sunt cumparate de catre unitatea de transport din Iasi. Aceasta este prima tema de rezolvat pentru utilizatorii aradeni ai forumului (voi incerca, la randul meu, sa deslusesc "misterul" la Iasi).

Din cele citite in cadrul acestui subiect, dar si din propriile observatii, puzderia de "remorci" de la Arad au fost folosite in fel si chip: remorci, solo, tragatoare, in diverse combinatii.

Din cate am observat, CTP a inlocuit farul central al unora dintre "remorci" cu 2 faruri dispuse pe "margini". Exista, insa, si "remorci" (in toate situatiile posibile) la care nu apare aceasta transformare. Banuiala mea e ca doar vagoanele transformate ar fi urmat initial sa fie tragatoare sau sa circule solo. E a doua tema de discutii (cand, unde, pe ce criterii, etc.).

Legat de subiectul de mai sus, apare problema cu "motorul" 494, singurul cu partea frontala modificata radical. Am o banuiala, insa va las pe voi sa lamuriti problema. Pentru ca suntem aici, care este vagonul de la care provine botul lui ex Ulm 08?

Se spune ca vagoanele 595 si 607 au venit din start pentru a servi ca surse de piese de schimb. Asa au venit prin contract sau a fost decizia CTP de a utiliza 2 vagoane in acest scop si a cazut magareata pe cele 2?

Acum vine partea cea mai grea. Atasez acestui mesaj lista vagoanelor aduse la Arad, pe ani. Va rog sa intocmiti o lista cu vagoanele care inca exista, precizand si starea lor (active, retrase). Pentru vagoanele retrase, va rog sa precizati anul retragerii. Va rog sa faceti acelasi lucru pentru vagoanele din lista mea care au fost casate (anul retragerii din circulatie, eventual motivul, anul casarii). Daca exista vagoane care au primit partea frontala sau spatele de la altele, va rog sa punctati si acest aspect.

Repet rugamintea de a raspunde acestui demers doar cu date corecte!

Lista vagoanelor aduse la Arad din Stuttgart ("motor" si "remorca" reprezinta statutul lor la Stuttgart):

554 remorcă 1995
570 remorcă 1995
575 remorcă 1995
583 remorcă 1995
584 remorcă 1995
604 remorcă 1995
607 remorcă 1995
608 remorcă 1995
611 remorcă 1995
612 remorcă 1995
613 remorcă 1995

493 motor 1996
555 remorcă 1996
561 remorcă 1996
567 remorcă 1996
569 remorcă 1996
572 remorcă 1996
595 remorcă 1996

623 remorcă 1997
624 remorcă 1997
625 remorcă 1997
626 remorcă 1997
627 remorcă 1997
628 remorcă 1997
633 remorcă 1997
697 motor 1997

406 motor 2000
407 motor 2000
486 motor 2000
490 motor 2000
494 motor 2000
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 28 Mar 2010 22:33:29    Titlul subiectului: 125112

In ceea ce ma priveste, iata informatiile pe care pot baga mana in foc:

- in acest moment, la Arad mai exista urmatoarele GT4 in stare de functionare: 554, 570, 583, 584, 604, 608, 611, 612, 493, 555, 561, 623, 625, 627, 633, 697, 406, 407, 486, 494. Alte doua sunt in depou, cu defectiuni, dar nu au fost incluse in lista ultimelor vagoane casate: 490 si 626. In privinta vagoanelor ex Ulm, cele care circula sunt: 2, 3, 4, 5, 8, 9, 11, 12 si 14. Vagonul 1 inca este in depou, a suferit un accident urat anul trecut cand partea din fata a fost distrusa. Pozele sunt pe forum, eu cel putin sper sa fie reparat deoarece nu a fost trecut pe lista vagoanelor casate. Vagoanele 567, 569, as spune chiar si 572 sau 613 au fost casate chiar "de pe azi pe maine". Explicatia: numarul de kilometri, uzura ridicata, reparatii capitale costisitoare.

Casari: sigure: 567, 572, 613, 06, 013 (2010 toate, anul cand s-a aprobat casarea lor de catre CLM). La alte casari nu m-as hazarda sa dau o cifra sigura, deoarece multe vagoane au stat ani buni in depou pana sa fie dezmembrate efectiv (cazul 06, 013, 628). Casari "subite" au fost urmatoarele: 575 (in primii ani, as spune chiar 1996), 569, 624 (cu defectiune evidenta de pe viaductul Micalaca- vagonul s-a "rupt" la articulatie"), 07 (incendiu). In cazul ultimului vagon, as pune 2004 ca anul disparitiei.

In privinta farurilor, cred ca s-a scris si pe aici ca explicatia este urmatoarea: vagoanelor cu botul avariat li s-au pus faruri de T4R. Nu numai vagoanele GT4 au suferit aceast face lift. Alte exemple: GT 6 33, 35, 133 sau GT8 263, 1754, 1853 (va aduceti aminte si de Timisul 230?). Nu stiu in ce masura tinichigii CTP au avut o munca mai usoara asa, dar
inclin sa cred ca aceasta este explicatia.

Din cate stiu eu, partea din spate a vagonului 561 (inainte de usa 3, din dreptul acelei "trepte" din salon) apartine vagonului 595, ca urmare a unui accident suferit de 561 mai demult. Botul lui ex Ulm nu cred ca poate proveni de la alt vagon decat 07, deoarece i-a fost pus inainte de disparitia vagoanelor 06 si 013. Dar nu prea cred acest lucru, mai degraba este vorba de explicatia cu farurile de Tatra.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 31 Mar 2010 14:54:15    Titlul subiectului: 125232

Cel mai probabil, GT4 #624 a fost casat inainte de anul 2000, ultima data circuland ca remorca a GT4-ului #493 avand o reclama cu Mos Craciun daca nu ma insel, iar #569 care a sfarsit intr-un mod similar a fost casat acum doi ani (ma intreb despre posibilele defectiuni prezentate de vagoanele aduse din Ulm #06 dar mai ales #013, care imi pare ca a avut o problema la mijloc similara cu cea a celor doua vagoane GT4 din Stuttgart). GT4#628 a fost casat in 2007 (dupa mai multi ani de stationat in depoul Micalaca) - a circulat solo pe cativa ani iar mai apoi devenind vagonul remorca a lui #486 pana cand a fost retras din circulatie. Ce mult m-ar bucura daca cei care detin si alte fotografii mai vechi cu tramvaiele din Arad le-ar posta aici pe forum, impartasindu-le cu noi toti.
Astazi am observat mici modificari in depoul Micalaca: #555 a trecut pe aceeasi linie cu #626 si #302 iar #490 (cel mai probabil) se afla pe ultima linie, fiind aparent imposibil de zarit in intregime.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 07 Apr 2010 21:43:41    Titlul subiectului: 125533

In principiu, faptul ca un vagon sta pe o anumita linie poate da anumite indicii, dar nu inseamna in mod clar un anume lucru. Soarta vagoanelor 626 si 490 nu e neaparat pecetluita.
Vagonul 555 circula (foto: 5 aprilie 2010, Gara):



IMG_2263.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.95 kb
 Vizualizat:  de 16008 ori

IMG_2263.JPG



IMG_2264.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.42 kb
 Vizualizat:  de 16005 ori

IMG_2264.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Dum 18 Apr 2010 00:11:38    Titlul subiectului: 125953

radub a scris:
In principiu, faptul ca un vagon sta pe o anumita linie poate da anumite indicii, dar nu inseamna in mod clar un anume lucru. Soarta vagoanelor 626 si 490 nu e neaparat pecetluita.
Absolut de acord, chiar daca in unele cazuri (din nefericire) chiar si pozitia unui vagon in depou ne dezvaluie de fapt soarta acestuia oarecum scurta (spre exemplu GT4 Ulm #06). Consider ca se mai pot repera cele doua vagoane mentionate mai in sus - daca nu le-ar fi urmat negresit pe GT4-urile #567 sau #572. GT4 #626 cel putin, a fost foarte bine intretinut (in comparatie cu alte vagoane de aceelasi tip) dar nu pot vorbi si din punct de vedere tehnic. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mar 20 Apr 2010 18:32:52    Titlul subiectului: 126075

Astazi, GT4 Ulm #04 il tragea dupa sine pe GT4 Stuttgart #561, cel din urma avand pantograful ridicat si, aparent, nu a fost implicat in nici un incident posibil. Interesant, nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 20 Apr 2010 21:02:58    Titlul subiectului: 126082

Il tracta oare? Circulau in teste intr-o posibila combinatie viitoare?
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Dec/2022
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 21 Apr 2010 05:40:21    Titlul subiectului: 126093

GT #04 a ramas defect in statia Billa, #561 a fost dupa el la tras in spate si la impins la depou.
Nu se fac teste pentru cuplarea GT4, chiar dimpotriva in viitorul apropiat vor fi dezlegate toate cuplurile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 21 Apr 2010 15:57:42    Titlul subiectului: 126110

Cuplurile de GT4 sunt folosite "la greu" pe liniile de Ghioroc, mai ales 608+584, format din doua vagoane venite cu primul lot. Pe langa acesta, mai circula spre Ghioroc 697+623 si 493+583, pe diferite ture. Nu vad de ce s-ar dezlega aceste cupluri. Poate cei de la CTP chiar vor sa calatorim ca pe vremuri, pe scari si pe cuple!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 21 Apr 2010 16:51:55    Titlul subiectului: 126111

arthurarad a scris:
Il tracta oare? Circulau in teste intr-o posibila combinatie viitoare?
Cu siguranta as fi oferit tot un raspuns negativ deoarece modul lor de combinare a fost unul tipic celor ocazionale (daca ma intelegi mai cu certitudine ceea ce doream sa transmit) dar raspunsul (neoficial) la aceasta intrebarea se pare ca tocmai a sosit in randurile de mai in sus. Sper ca GT4 #04 sa nu fi avut nici o defectiune mult prea grava si, intr-adevar, a fost o veste total neasteptata vis-a-vis de o posibila dezlegare a tuturor cuplurilor GT4, unele dintre ele fiind atat de neingrijite iar altele chiar pierzandu-si despartitorul "original" dintre cabina vatmanului si coridorul vatmanului; dar trecand peste aceste detalii nesemnificative, singurul mod ca acest lucru sa devina posibil ar fi in cazul in care cuplurile Tatra sau vagoanele mai lungi (GT6 - GT8) le-ar putea inlocui mai ales in timpul orelor de varf sau pe traseele din afara orasului Arad.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 17 Mai 2010 18:10:14    Titlul subiectului: 127175

In momentul de fata care este starea, tehnic vorbind, a tramvaielor GT4 din Arad,s unt chiar asa de "distruse" de trecerea timpului? La Iasi, vagoane de acelasi tip, aduse in aproximativ aceeasi perioada (loturile din 1997 si 2000) se "tin inca pe picioare"....boghiuri...)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Lun 17 Mai 2010 19:54:36    Titlul subiectului: 127184

Este oarecum generalizata intrebarea dumnevoastra tinand cont de faptul ca, in ciuda uzarii fiecarui vagon in mod particular, in urma folosirii acestora de-a lungul intregului sir de ani, unele vagoane GT4 care inca circula in Arad sunt aparent destul de sigure (avand in vedere faptul ca unele cupluri GT4 asigura traseul Arad - Ghioroc spre exemplu) ; totusi, au existat unele cazuri in care un vagon GT4 din Ulm a suferit un incendiu, doua vagoane GT4 din Stuttgart 's-au rupt' practic la mijloc sau altele vagoane care au prezentat diferite defectiuni tehnice (despre care sincer nu as putea sa va dau nici o informatie precisa din lipsa de cunostiinte); cat despre aspectul estetic general al acestora - a fost cu siguranta profund afectat de aceasta trecere insine (-irelevanta) a timpului, doar cauzele ei fiind mai degraba resimtite prin acest sens.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 10 Iun 2010 14:29:18    Titlul subiectului: 128191

Niste fotografii facute in iulie 1999 de Yury Maller ( http://ymtram.mashke.org/ ) :


arad (19).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  193.97 kb
 Vizualizat:  de 15353 ori

arad (19).jpg



arad (20).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  261.14 kb
 Vizualizat:  de 15353 ori

arad (20).jpg



arad (21).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  238.41 kb
 Vizualizat:  de 15353 ori

arad (21).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 19 Iun 2010 17:26:58    Titlul subiectului: 128626

Un traseu destul de neobisnuit pentru GT4 #554, aflandu-se pe podul inspre cartierul aradean Gradiste. Ma intreb de ce circula Tatra T4R #127 atat de insistent in spatele GT4-ului - proba oare? #554 purtase pentru o vreme indelungata reclama Pagini Aurii din imaginea de mai in sus alaturi de un alt GT4 #572 - aici voi posta o fotografie cu cel din urma cativa ani mai tarziu totusi.

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 19 Iun 2010 18:14:24    Titlul subiectului: 128631

554 era in Cursa Speciala. Cred ca atunci cand a fost facuta poza, mai multe tramvaie au iesit in Cursa Speciala pentru a-i plimba pe turisti: 1751, Gotha 37, vagonul turistic, chiar si 271 care cred ca i-a dus pe turisti in Gai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Dum 20 Iun 2010 00:18:05    Titlul subiectului: 128643

Multumesc mult pentru confirmare. A fost numai cu oportunitatea acestei curente vizite a forumului si revizionare a fotografiilor postate mai in sus cand am observat ca de fapt este vizibila pancarda liniei "Cursa Speciala" a GT4-ului #554. A fost un moment oarecum confuz mai ales prin prisma faptului anuntului de sus 'Depou' si, astfel, impreuna cu admiratia pentru fotografiile in sine, am omis acel amanunt in mod particular.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Joi 01 Iul 2010 16:20:35    Titlul subiectului: 129261

Daca nu ar fi fost vorba cumva de cuplul #625 - #604 care stationa astazi exact pe linia cu GT6-ul #302, #494 inseamna ca si-a primit din nou vagonul remorca #626, care, din fericire, va fi pus din nou in circulatie. Sper numai sa nu fi fost celalalt cuplu GT4 - in caz pozitiv, GT4 #626 a fost mutat din locul in care stationase pentru o perioada mai indelungata in depoul Micalaca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 01 Iul 2010 17:23:56    Titlul subiectului: 129266

Ieri, 494 circula singur. Locul lui 626 cred ca este (era) in fata lui 490, in extremitatea de "nord-est" a depoului (pe linia de langa cladirile dinspre cartierul Micalaca). Sunt destul de sceptic in privinta vagoanelor trase pe dreapta de mai mult timp, mai ales ca e criza. Raze de speranta mai mari cred ca ar putea fi doar in cazul lui 01 ex ULM. Nu stiu unde e prin depou, poate e printr-o hala unde angajatii CTP se chinuie sa-i monteze un "bot" nou, poate luat de pe 06 sau 013.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Dec/2022
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 02 Iul 2010 09:27:03    Titlul subiectului: 129304

01 este 95% terminat in hala din spate, curand o sa iasa din nou in circulatie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 03 Iul 2010 23:18:06    Titlul subiectului: 129376

quiksilver a scris:
Sunt destul de sceptic in privinta vagoanelor trase pe dreapta de mai mult timp, mai ales ca e criza.
Dar totusi sa speram ca exista sanse pentru ele - mai ales ca vorbim de unul dintre cele mai bine intretinute GT4-uri (daca nu ma insel) precum #626 - mai ales din punct de vedere fizic (in ciuda faptului ca in ultima perioada a inceput sa arate mai putin stralucitor - din cauza dezlipirii fostei reclame a acestuia si chiar stationarea aceasta continua si suficient de indelungata). Mai in jos o fotografie luata de pe site-ul www.drehscheibe-foren.de cu vagonul GT4 #626 de cand stationeaza in depoul Micalaca vis-a-vis cu un alt GT4 momentan retras din circulatie, #490 (vagonul motor a ex. GT4-ului Coca Cola #569) si ex. GT4-urile din Ulm #06 respectiv #013.

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Dec/2022
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 04 Iul 2010 09:06:12    Titlul subiectului: 129378

GT4 626 este pe lista de casare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 07 Iul 2010 19:32:16    Titlul subiectului: 129610

Ma intreb cat de sigura este informatia transmisa adineaori si, mai presus de toate, daca pe aceeasi lista figureaza si celalalt vagon GT4 retras ( care poate fi observat si in cadrul lumii fotografiei de mai in sus ), #490. In alta ordine de idei, a fost recent cand am observat ca si GT4 #611 a primit reclama magazinului Dedeman - alaturi de alte cateva GT4-uri precum #608 sau #612 spre exemplu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Dec/2022
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 08 Iul 2010 00:50:06    Titlul subiectului: 129619

Din pacate poza de mai sus nu e asa recenta, e din vremea lui 06,013 care acum sunt casate. Cat ar costa investitia in 626 sa-l puna pe picioare, mai repede aduc un vagon MS8 din Germania.
Asa ca in vitorul apropiat va fi casat, deja a inceput decompletarea: suportul cu piesele de pantograf, bordul si inca cateva piese.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 06 Aug 2010 18:44:12    Titlul subiectului: 131355

Economia se pare i-a determinat pe cei de la CTP sa desfaca si cuplurile de GT4. Eu cel putin, azi l-am vazut la strada doar pe 625, fara remorca 604. Pe celelalte vagoane nu le-am vazut, insa cred ca sunt indicii privind ce s-a intamplat cu ele. In ultimele luni, cuplurile GT4 erau folosite frecvent pe liniile de Ghioroc, in special tandemurile 697+623, 608+584, 493+583. Azi, pe linia 11 (la o tura apartinand de obicei unui tandem GT4) l-am vazut pe GT6 71, cel cu reclama Svarowski. Aici cred ca vor aparea primele probleme, unele ture fiind relativ solicitate dpdv al calatorilor. Adica, oamenii stateau pe scaune si chiar in picioare in cuplu de GT4, oare ce va fi in GT6?

Cu exceptia lui 623, restul vagoanelor 2 din tandem au circulat solo sau ca vagon 1. Cred ca ar fi totusi greu sa le readuca la posibilitatea de a circula solo. Sper sa ma edific in zilele urmatoare, eu cred ca unele cupluri ar putea sa ramane in depou pana incepe scoala si sa fie folosite pe turele de Ghioroc atunci cand e nevoie. Nu de alta dar desi sunt in numar de 3, cuplurile OEG nu par sa acopere multumitor liniile de Vladimirescu sau Ghioroc care apartin de Micalaca. In curand va obosi si 51-le...

Azi l-am vazut la strada, din masina, pe 01. Arata bine, e vopsit in alb plus visiniu, o schema de culoare ce aduce aminte de undele T4R.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Dec/2022
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 12:28:06    Titlul subiectului: 131587

Toate cuplurile de Gt4 au fost decuplate, dar azi i-au cuplat inapoi remorca lui 697 cat timp este oprit #301.

GT4 #01 este refacut complet si circula din nou pe linile Aradului.



DSC01549_600x600_100KB.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.96 kb
 Vizualizat:  de 14590 ori

DSC01549_600x600_100KB.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Următoare
Pagina 5 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community