Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele GT4
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 02/Mar/2018
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 18 Sep 2010 00:42:29    Titlul subiectului: 133566

Azi, 17.09.2010, s-au facut probe la noul cuplu de GT4 406 cu remorca lui 583.

De reparat o sa fie reparat si 493, dar nu se stie inca cand exat, partea din spate cu postul de comanda a fost foarte grav avariate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2019
Mesaje: 980
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 18 Sep 2010 08:39:12    Titlul subiectului: 133575

Inteleg graba refacerii cuplului de GT4 - ele sunt folosite la maxim in zilele lucratoare, pe liniile 1, 7, 18, sau 11. Cuplul 608+584 cred ca circula zilnic, cate doua schimburi, linii de oras dar si de Ghioroc.
Cred ca ar mai fi nevoie de astfel de cupluri, pacat ca au casat vagoane precum 613. De exemplu, intre orele de varf (10-13) zilele trecute a circulat pe linia 1 cuplul 407+627, cand mai erau doar doua tramvaie pe aceasta linie. Plus trei vagoane pe linia 6, erau doar 5 pe relatia Vlaicu-Centru. In fine, din Vlaicu in Centru cuplul circula la capacitate de peste 50%. Adica, daca era doar un singur GT4 sau un GT6, calatorii aveau amintirea vremurilor trecute.

Off topic: Si asa se mai poate experimenta perioada anilor 80. Pe linia 6 a circulat la un moment dat T4D-ul solo 1165. Plin tot timpul. Nu inteleg de ce nu au trimis un vagon cu remorca in locul lui (sau sa-i puna lui remorca 171). Pe la sarbatorile mari mai trimiteau cupluri de Tatra spre Gai, deci nu ar fi o problema tehnica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Lun 20 Sep 2010 23:43:06    Titlul subiectului: 133739

Intr-adevar - GT4 #493 stationa pe linia din spatele depoului Micalaca impreuna cu alte vagoane defecte / accidentate care au mai stationat acolo. Tind sa cred ca in ciuda crizei pe care o traverseaza compania si a multimii de vagoane GT4 disparute recent, soarta lui #493 va fi pe cat posibil tinuta departe de un asemenea sfarsit subit; sa nu uitam ca este unul dintre vagoanele GT4 motor (cu cabina aceea speciala vagoanelor motor #4XX - cu exceptia vagonului GT4 #555) si, din punct de vedere al exteriorului, acesta pare chiar intr-o stare buna intr-o fulgeratoare comparatie cu fosta imagine accidentata a vagonului GT4 #01 spre exemplu. Nu inteleg de ce se incearca totusi posibilitatea unui nou cuplu GT4+GT4 cand multe dintre acestea chiar au fost desfacute intre timp...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 02/Mar/2018
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 24 Sep 2010 09:09:48    Titlul subiectului: 133917

Au fost desfacute din cauza vacantei si a lipsei de calatori, acum sunt cuplate din nou pentru elevi. Cuplul 406-583 este chiar reusit.

O poza cu 493 nu se vede prea bine cat de tare a fost avariat, cand a fost inpins inapoi in depou a vrut sa iasa 570.



DSC01585.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.58 kb
 Vizualizat:  de 10457 ori

DSC01585.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2019
Mesaje: 980
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 24 Sep 2010 23:00:04    Titlul subiectului: 133937

Intrebare: cu cine a avut accident 493? Adica fiind lovit din spate, s-ar parea ca a fost implicat intr-o coliziune cu alt vagon.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 02/Mar/2018
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 24 Sep 2010 23:19:46    Titlul subiectului: 133940

493 a dat sa iasa afara din depou, a intrat 35 si a dat cu spatele inapoi din cabina fara sa se asigure si a intrat in alt Gt4.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 25 Sep 2010 14:25:05    Titlul subiectului: 133951

Neatentia implicata si adierea grabei costa cateodata; dar ce mai conteaza greseala comisa dar lectia pe care o desprindem din aceasta?

Initial, ma gandeam ca era vorba (logic) despre vagonul GT4 remorca #583, cel pe care GT4 #493 l-a lovit de fapt; insa, vagonul GT4 #493 circula tot solo aproximativ timpului petrecerii accidentului in depoul Micalaca - astfel, ma intreb oare care mai exact sa fi fost celalalt vagon GT4 lovit si daca este in aceeasi stare similara a lui #493...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2019
Mesaje: 980
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 29 Sep 2010 18:55:09    Titlul subiectului: 134096

Cuplul 406+583 circula? Eu singura data cand l-am vazut intra in depoul UTA, acum cateva zile bune. Poate a mers la vopsit. M-am tot uitat dupa el in depoul Micalaca dar nu l-am vazut.

Altfel, cred ca GT6 nr. 36 are ceva probleme. Era parcat pe o linie "moarta", iar in fata lui statea unul din utilitare si basculanta aceea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 02/Mar/2018
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 29 Sep 2010 20:58:19    Titlul subiectului: 134100

GT6 IVB 36 este oprit din cauza uzurii foarte mari a bandajelor de la roti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 22 Dec 2010 15:35:20    Titlul subiectului: 137795

quiksilver a scris:
Cuplul 406+583 circula? Eu singura data cand l-am vazut intra in depoul UTA, acum cateva zile bune. Poate a mers la vopsit. M-am tot uitat dupa el in depoul Micalaca dar nu l-am vazut.
Considerand intervalul de timp dintre postarea acestui mesaj intrebator si raspunsul meu intarziat, adaugand desigur si lipsa mea pentru o perioada de timp din Arad, m-ar impinge sa cred ca banuiala revopsirii acestor doua vagoane GT4 sa fie un argument cu adevarat convingator - GT4 #493 are o profunda nevoie de acest lucru dupa nefericitul incident prin care a trecut iar #583 a "prezentat" deja mai multe reclame, acea culoare tipica acestuia cel mai probabil fiind considerata putin cam stagnanta si necesitand totodata un aer al schimbarii (in cazul in care #583 ar mai circula impreuna cu #493).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2019
Mesaje: 980
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 22 Dec 2010 15:38:01    Titlul subiectului: 137796

Cuplul 406+583 a aparut la strada la cateva zile dupa ce am lasat mesajul la sfarsitu lunii septembrie. A circulat si azi, mai merge si la Ghioroc, este exploatat din plin. Pe 493 nu l-am vazut inca la strada, ma gandesc ca va circula solo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 22 Dec 2010 15:44:41    Titlul subiectului: 137798

^Multumesc mult pentru informatie; inseamna ca in urma incidentului GT4-ului #493, un nou cuplu GT4 s-a format instantaneu. Probabil, acesta asigura ruta Ghioroc - Arad impreuna cu celalalte cupluri precum #697-#623 sau #608-#584 spre exemplu. Este posibila si varianta de a circula #493 solo - ma gandesc ca dupa aproximativ 6 luni circuland in aceasta varianta, cuplul #406-#583 nu va mai fi desfintat in cele din urma.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paul8299



Data înscrierii: 05/Mai/2010
Ultima vizita: 28/Noi/2016
Mesaje: 34
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 27 Dec 2010 15:04:51    Titlul subiectului: 138024

Ce numar are acel GT4 cu reclama la Dedeman?
L-am vazut azi doar din profil circuland cu o remorca, cred ca pe linia 7.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2019
Mesaje: 980
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 27 Dec 2010 17:42:22    Titlul subiectului: 138031

Sunt trei GT4 cu reclama Dedeman: 608 cu remorca sa 584, 611, 612.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Lun 27 Dec 2010 19:29:46    Titlul subiectului: 138038

^Si daca dumnevoastra l-ati vazut impreuna cu o remorca circuland pe linia 7 astazi - trebuie sa fie vorba despre #608 (fostul vagon "Las Vegas"), desigur.

Se pare ca GT4-urile #490 si #626 isi vor gasi sfarsitul curand - ma intreb acum ce se va intampla si cu GT4 #493 sau #486 pe care nu l-am vazut de o vreme mai indelungata in circulatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BusDriver



Data înscrierii: 22/Ian/2011
Ultima vizita: 15/Mai/2011
Mesaje: 1
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 26 Ian 2011 18:24:53    Titlul subiectului: 139188

Sunt un fan al tramvaielor GT4, imi puteti spune cate mai circula in prezent din numarul intial care exista in parc?
_________________
TATRA KT4D - CELE MAI BUNE TRAMVAIE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2019
Mesaje: 980
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 26 Ian 2011 20:35:22    Titlul subiectului: 139193

In cazul celor ex ULM, mai circula 10 din 13. Au fost casate 07, 06 si 013. Numere de parc 01-014, cu mentiunea ca 010 este in Ulm pentru muzeu.

In cazul celor ex Stuttgart, calculul e mai greu. Pana acum au fost casate 595, 607 (din start donatori), 575, 624, 628, 569, 572, 567, 613, 490, 626 (ultimele doua vagoane la sfarsitul lui 2010). Deci, deja 11 vagoane care nu mai sunt.

Mai "fiinteaza" cuplurile 608+584, 407+627, 697+623, 406+583, 625+604. Pe langa cele 10 vagoane mai circula: 486,493,494,554,555,561,570,611,612,633. Deci inca 10 vagoane. Concluzia: din 31 de vagoane mai circula 20.

Din pacate ritmul reparatiilor vizibile la aceste vagoane este destul de lent (inclusiv caroserie). Poti distinge ca trecute printr-o reparatie serioasa doar doua vagoane: 01 si 561. Poate si 493, inca nu l-am vazut afara dupa ultimul accident. Starea multora este destul de proasta din pacate, mai ales la caroserie (unde se vede). Dpdv tehnic nu stiu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adyf117



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Sep/2012
Mesaje: 54
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 27 Ian 2011 22:07:13    Titlul subiectului: Din ce in ce mai putine vagoane GT4 139225

Odata cu inceputul noului an, s-a mai facut o mica “selectie” a vagoanelor GT4, care nu vor mai circula cat de curand, (indiferent de origine), punandu-se in fata “calificativul” functional si/sau cat de des se defecteaza. In urma acestuia, nu li s-au mai platit asigurarea obligatorie, respectiv nici nu au mai iesit in circulatie urmatoarele vagoane: 570, 612, 05, 555, 611 si 554, toate fiind garate pe aceeasi linie a depoului Micalaca, paralel cu cea de stationare a lui 1008 si 1017-M8S.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2019
Mesaje: 980
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 27 Ian 2011 23:10:07    Titlul subiectului: 139230

Chiar ma intrebam de ce nu mai ies unele vagoane cand vedeam vatmanii lor pe altele (ex. doamna de pe 611 pe 697+623). Vagoanele ex Stuttgart sunt aproape toate aduse in prima tura (exceptand 555), cu cei mai multi kilometri la activ. Adevarul este ca CTP nu are nevoie acum de mai multe vagoane. Desfiintarea liniilor 8 si 17 pare sa faca ravagii prin parcul de vagoane. Eu ma intreb ce se intampla cu contractele de publicitate pentru unele vagoane care nu mai ies la strada. De exemplu reclamele Dedeman au ramas pe unele vagoane de la UTA, deci contractul nu a expirat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 17/Iun/2019
Mesaje: 137
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Ian 2011 17:04:36    Titlul subiectului: 139265

Chiar daca a expirat contractul, nu le convine sa jupoaie reclama cu tot cu vopsea, cine plateste revopsirea vagonului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2019
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 01 Mar 2011 08:42:03    Titlul subiectului: 140593

GT4 493 a revenit in circulatie dupa acea tamponare, el este vopsit exact ca 01, iar in spate nu prezinta cupla electrica, deci va ramane solo. Am remarcat ca i s-a facut o modificae la acoperis la stresina, oare de ce?


SDC18743.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  185.32 kb
 Vizualizat:  de 9083 ori

SDC18743.JPG



SDC13443.JPG
 Descriere:
493 cand circula cu 583
 Mărime fișier:  192.51 kb
 Vizualizat:  de 9082 ori

SDC13443.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2019
Mesaje: 980
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 01 Mar 2011 22:45:55    Titlul subiectului: 140624

Cine stie de ce l-au remodelat asa, nu cred sa fi existat ceva ratiune tehnica. Vagonul arata oricum excelent, cel putin in exterior. Sper ca CTP sa continue aceste reparatii capitale la vagoanele GT4, noua schema de culoare arata foarte bine, spun eu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2017
Mesaje: 149

MesajTrimis: Joi 03 Mar 2011 15:46:21    Titlul subiectului: 140684

Arata bine, nu zic nu insa revin cu o problema mai veche de-a mea: nu stiu de ce naiba nu pot sa standardizeze o schema de culoare la nivel de regie? Nu inteleg de ce tot timpul trebuie sa implementeze ceva nou si nu ceva existent?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Joi 31 Mar 2011 23:33:08    Titlul subiectului: 142030

^Sincer, nici nu cred ca ar fi cel mai recomandabil lucru pentru cum functioneaza lucrurile in cadrul companiei actualmente. Spre exemplu, aici la Viena toate vagoanele din cadrul unui tip sunt vopsite in mod identic, usor de recunoscut cu mici exceptii a unor vagoane arse pur si simplu de soare sau decojite partial de dezlipirea unor reclame mici cu mult timp in urma probabil (...vagoane care ar necesita o urgenta cosmetizare). Revenind, sunt groaznice si aceste mici exceptii de vagoane care sunt sortite sa poarte vreo reclama peste culoare lor clasica "alb-rosu" cu o alta culoare total nepotrivita de cele mai multe ori. Se pare ca reprezentanti si-ar dat seama de acest lucru si astfel reclamele mai recente care intrau in categoria acestor reclame care se potriveau "ca nuca in perete" peste culoarea vagoanelor vieneze, erau lipite in intregime pe vagoanele Siemens. Iar in Arad ar fii mult prea dificil ca acest lucru sa se intample pentru ca sunt mult mai diverse anunturile publicitare pe mijloacele de transport in comun (...si mult mai des schimbate) iar daca s-ar reincerca lipirea reclamelor peste culoarea clasica a vagoanelor si datorita faptului ca acestea sunt multe si des schimbate, ar interveni din nou aceeasi problema si fiecare vagon ar avea o alta culoare total diferita. Tind sa cred ca nu degeaba existau dferente intre modul de lipire a reclamelor chiar si pe vagoanele mai vechi precum Tatra T4D sau Timis 2 - relama cu Noul Stil a lui #206 - #207 care nu a fost lipita in intregime pe tot vagonul deoarece mergea mana in mana cu culoare clasica a cuplului Timis 2 si cazurile celor cu reclama Camel, Daewoo (#216-#217 / #212-#213), exceptia lui #230-#185 si #182-#183 tricolorul, Palmolive....etc. au fost sortite sa poarta reclama lor peste intreaga vopsea naturala - sau vopsite in aceeasi schema ambele vagoane.

In alta ordine de idei, as dori sa spun ca nu ma surprinde sa aud tot mai des ca alte si alte vagoane GT4 Stuttgart nu vor mai ies (curand) in circulatie - dupa ce oricum mult dintre ele au disparut subit si pentru totdeauna. Ma surprinde totusi si prezenta unor vagoane precum #554; #612 sau #05 deoarece aceste vagoane aratau excelent cel putin din punct de vedere estetic. De asemenea, problema aceea cu remodelarea vagonului #493 la nivelul acoperisului poate fi una destul de interesanta deoarece am vazut ca aceelasi chestie s-a intamplat si la multe dintre vagoanele de tip #40xx - #14xx din Viena pe interior si, coincindental sau nu, arata similar. As tinde sa cred ca este doar un detaliu estetic. Ma intreb oare daca #493 va circula singur de acum deoarece #583 nu va mai fi refacut dupa accidentul din 2010...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2019
Mesaje: 980
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 08 Iun 2011 21:59:04    Titlul subiectului: 144469

Vagoanele cuplului 406+583 se afla intr-o pozitie...ingrijoratoare in depoul Micalaca. Sunt garate pe linie cu alte trei vagoane fara asigurare, insa orientate spre vest (Podgoria). In plus, cele doua vagoane au fost decuplate, iar 406 se afla in spatele remorcii 583. Aveti ceva informatii despre cele doua vagoane?
Presupun ca din moment ce au fost decuplate, 406 sigur are ceva probleme. De aproape o luna circula cu ceea ce mi se parea un bandaj rupt (o bataie la boghiul din spate), un zgomot destul de suparator a carui cauza nu a fost reparata. Daca 583 nu are nimic, ar putea fi cuplat dupa 486 sau 494, pentru a avea din nou 5 cupluri de GT4 la strada. Adevarul e ca majoritatea vagoanelor GT4 au nevoie de reparatii serioase, cel putin in interior. Sa fie 406 si 583 urmatoarele pe lista de reparatii mai serioase? Sau vor sta in aceasta pozitie pana la urmatorul anunt de casare din partea primariei?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 6 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community