Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele GT4
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 06/Dec/2023
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 05 Aug 2007 21:07:13    Titlul subiectului: 81133

În mesajul anterior vorbeam de niște bucăți dintr-o carcasă de GT4, dar acum aduc la cunoștință că GT4 #628 e culcat pe orizontală, cu toate piesele recuperabile luate (complet dezasamblat)... mai bine zis, pregătit să fie dus la fier vechi.


PIC_0060.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.35 kb
 Vizualizat:  de 18323 ori

PIC_0060.JPG



_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 06 Aug 2007 18:51:43    Titlul subiectului: 81159

Ciudata metoda de casare, culcat!La Ploiesti se caseaza in picioare, adica pe roti Very Happy
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Lun 06 Aug 2007 20:16:04    Titlul subiectului: 81161

Nu cred ca se urmareste taierea. L-au rasturnat sa elibereze linia. Daca se mai loveste vreun vagon, mai iau cate ceva de pe acela. In general, unde nu sunt prea multe vagoane straine de acelasi fel, am vazut ca se procedeaza asa. Doar daca nu prea e loc in depou se taie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Noi/2023
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 07 Aug 2007 10:03:18    Titlul subiectului: 81177

Ce nr. de parc are acest GT4 ca nu mi-am da seama? Multumesc.

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
scorpion



Data înscrierii: 01/Mai/2007
Ultima vizita: 26/Iun/2014
Mesaje: 38
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 07 Aug 2007 15:21:42    Titlul subiectului: 81191

Acel GT4 are nr de parc 554.
Trix a scris:
Nu cred ca se urmareste taierea. L-au rasturnat sa elibereze linia. Daca se mai loveste vreun vagon, mai iau cate ceva de pe acela.
Sincer sa fiu, nu prea mai are ce lua de pe el, eventual botul si spatele. In rest in stadiul in care ii peste cateva zile il vedem in curte la Metalcomp Twisted Evil


P4060066-c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  169.32 kb
 Vizualizat:  de 18219 ori

P4060066-c.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 06/Dec/2023
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 15 Aug 2007 20:16:47    Titlul subiectului: 81551

Alte poze cu 628 făcute azi:


DSC00003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.98 kb
 Vizualizat:  de 18019 ori

DSC00003.JPG



DSC00004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.37 kb
 Vizualizat:  de 18019 ori

DSC00004.JPG



DSC00005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.88 kb
 Vizualizat:  de 18019 ori

DSC00005.JPG



DSC00006.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.48 kb
 Vizualizat:  de 18019 ori

DSC00006.JPG



DSC00007.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.54 kb
 Vizualizat:  de 18019 ori

DSC00007.JPG



DSC00008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.79 kb
 Vizualizat:  de 18019 ori

DSC00008.JPG



_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 06/Dec/2023
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 15 Aug 2007 20:19:57    Titlul subiectului: 81552

cosmin4tm a scris:


În poza de sus îl observați și pe GT4 #02. Dar iată "cireașa de pe tort" surprinsă azi la depou:



DSC00009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.25 kb
 Vizualizat:  de 18017 ori

DSC00009.JPG



DSC00012.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70 kb
 Vizualizat:  de 18017 ori

DSC00012.JPG



_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 15 Aug 2007 22:35:15    Titlul subiectului: 81555

Deci pana la urma #628 a fost casat.
Doar GT4-urile #02 si # 567 au fost reparate ?
@Quiksilver: Nu sunt sigur daca #583 a ajuns impreuna cu #623 (adica grupa 3) dar daca vizualizezi prima pagina a acestui topic, vei gasi chiar si o poza cu GT4-uri 'proaspat' sosite in Arad (sau la cativa ani) iar #583 #572 #575 si #623 sunt pe aceeasi linie daca sugereaza ceva.
Tot pe prima pagina se afla o poza cu #628 si #569 pe vremea cand circulau solo. Smile Mai apoi #628 a fost remorca lui #486, iar 569 fiind vagon motor iar mai apoi remorca lui #490.
Are cineva vreo poza cu Gt4-ul 611 ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 06/Dec/2023
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 25 Aug 2007 23:12:18    Titlul subiectului: 81935

Zgârcănstein a scris:
Alex_02 a scris:
GT4-uri din Ulm le vor cupla vreodata?
Nu, pentru că sunt vagoane motor și nu are nici un rost să le cupleze
Există totuși cazuri în care aceste vagoane reușesc să circule cuplate: atunci când se defectează Laughing
GT4 #02 care a ieșit din nou în circulație de câteva zile încoace s-a defactat ieri pe la ora 14 în Piața Romană și a fost nevoit ZgârcăTRAM să-l tragă până la depou.



DSC00076.JPG
 Descriere:
GT4 #08+#02 la Podgoria, în drum spre depou
 Mărime fișier:  17.07 kb
 Vizualizat:  de 17834 ori

DSC00076.JPG



DSC00077.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.49 kb
 Vizualizat:  de 17834 ori

DSC00077.JPG



_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!


Ultima modificare efectuată de către Zgârcănstein la Dum 26 Aug 2007 18:03:28, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mar 11 Sep 2007 15:18:04    Titlul subiectului: 82640

L-au reparat din nou pe #02. L-am vazut din nou in circulatie pe linia 8 dar cu GT4-urile #06 si # 013 ce se intampla ?
Astazi eram in GT4 # 570 pe L8 , iar in statia de la billa pe linia 17-18 au venit 2 GT4-uri Ulm legate(ca in imaginile mai sus #08-#02) . Prima data am crezut ca le-au cuplat iar apropiindu-se am observat ca GT4-ul #012 il tragea pe #02 deoarece acesta din nou avea probleme. Confused Ce se tot intampla cu GT4-urile ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 06/Dec/2023
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 16 Sep 2007 22:50:02    Titlul subiectului: GT4 #06 și GT4 #013 - Două tw defecte de luni de zile 82862

Poze făcute în depou la Micălaca cu cele două tramvaie trase pe dreapta de multă vreme -> subiectul de discuție a multora ce le este dor de ele Laughing


DSC00001.JPG
 Descriere:
GT4 #06
 Mărime fișier:  61.66 kb
 Vizualizat:  de 17605 ori

DSC00001.JPG



DSC00004.JPG
 Descriere:
GT4 #013
 Mărime fișier:  65.15 kb
 Vizualizat:  de 17605 ori

DSC00004.JPG



DSC00007.JPG
 Descriere:
GT4 #06 și GT4 #013
 Mărime fișier:  62.21 kb
 Vizualizat:  de 17605 ori

DSC00007.JPG



_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
scorpion



Data înscrierii: 01/Mai/2007
Ultima vizita: 26/Iun/2014
Mesaje: 38
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 20 Sep 2007 16:55:39    Titlul subiectului: 82943

Avand numere de inmatriculare si reclame pe ele, sigur vor circula. E doar o chestiune de timp pana vor fi reparate si le vom vedea in trafic Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 06/Dec/2023
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 05 Noi 2007 18:07:11    Titlul subiectului: 84571

GT4 #584 după revopsire... tot remorcă a lui GT4 #608


GT4 #584 revopsit.jpg
 Descriere:
5.11.2007: Cuplul #608+#584 @ Podgoria pe L7
 Mărime fișier:  73.56 kb
 Vizualizat:  de 17405 ori

GT4 #584 revopsit.jpg



_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 22 Feb 2008 23:32:18    Titlul subiectului: 88992

Ca fapt divers, s-a schimbat pozitia in depou a vagoanelor #06 si #013, in sensul ca 013 a trecut in fata lui 06, pe aceiasi linie. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Mar 2008 22:19:10    Titlul subiectului: 90186

Revenind putin la 07:

In Stuttgart a fost livrat pe 20.02.1964, cu numarul 667. La putin timp dupa livrare, intre 09.04 si 21.04.1964, a fost in Zürich (Elvetia) pentru a participa la o serie de teste comparative de zgomot, intrucat populatia din Zürich reclama ca vagoanele elvetiene Be6/6 sunt mult prea zgomotoase. A fost aleasa varianta GT4 pentru test intrucat aceste vagoane erau deja cunoscute ca fiind fiabile si silentioase. In cartea editata de catre SSB si dedicata vagoanelor GT4 (Gelber Klassiker - Der GT4 - Stuttgarts Straßenbahnwagen für fünf Jahrzehnte, autor Hans-Joachim Knupfer) se gaseste si o fotografie extraordinara din timpul testelor, vagonul 667 fiind prezentat cuplat cu un Be6/6 elvetian (1801).
Dupa 1973 vagonul 667 a fost transformat pentru a fi utilizat ca al doilea vagon in cadrul cuplului. In 1986 a ajuns la Ulm, iar in 2003 la Arad.

OAB a scris:
Ce-a pățit 561 (cel din stânga)? Dedesubtul farului se vede un "cerc", ca și cum acolo ar mai fi trebuit să fie un far.

Dupa 1973 a fost modificat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu. Acoperirea celui de-al doilea far s-a facut cu acea ocazie, nu este opera celor de la CTP.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2008 18:08:57    Titlul subiectului: 100696

quiksilver a scris:
Ca fapt divers, s-a schimbat pozitia in depou a vagoanelor #06 si #013, in sensul ca 013 a trecut in fata lui 06, pe aceiasi linie. Smile



Si totusi cand oare vor mai circula acele doua vagoane? Confused Sa speram ca nu vor avea aceeasi soarta ca si GT4 #628.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2008 21:38:47    Titlul subiectului: 100716

Speram ca mai repede decat prima tura!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 25 Noi 2008 15:22:05    Titlul subiectului: 101645

S-a mai defectat un GT4. Acest a fost impins inspre Depoul Micalaca de un cuplu GT4+GT4. A fost ft interesant sa vezi un "tren" format din GT4+GT4+GT4. Au circulat vreodata in Germania in aceasta formula. Intreb asta pentru ca stiu sigur ca nu au facut-o in Romania (decat in cazuri exceptionale precum cea de mai sus).
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mar 25 Noi 2008 15:33:56    Titlul subiectului: 101646

^Intr-adevar. Stateam in statie la Podgoria cand au trecut pe acolo GT4 #567 impins de catre cuplul #697 + #623. Se pare ca #567 s-a defectat din nou asta dupa ce mai a mai fost defect anul trecut. Sa speram ca nu este nimic grav si nu se va alatura celorlalte GT4-uri care stationeaza de mai bine de un an in depou.

Eu, personal, nu imi amintesc sa fii vazut un cuplu de cate trei GT4-uri decat in cazuri speciale precum acesta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mar 25 Noi 2008 16:32:08    Titlul subiectului: 101653

^Ce bine arata si cate trei. Very Happy Totusi, precum si in cazul tatrelor, nu cred ca o sa vedem si la noi un asa cuplu(decat in cazuri exceptionale) din diverse motive.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 25 Noi 2008 20:40:06    Titlul subiectului: 101676

567, 555, 572, 561, eventual 611, 612, 570 si 554, sunt vagoane care ar avea nevoie urgenta de reparatii, cel putin la interioare: tapiterie, mochete, etc. De exemplu, in vagonul 555 patrunde pe undeva apa de ploaie, in spatele vagonului. Mi-e frica sa nu fie si acestea folosite, asemeni timisurilor, pana la prima defectare, dupa care le asteapta sfarsitul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 25 Noi 2008 21:21:16    Titlul subiectului: 101680

Alex_02 a scris:
^Ce bine arata si cate trei. Very Happy Totusi, precum si in cazul tatrelor, nu cred ca o sa vedem si la noi un asa cuplu(decat in cazuri exceptionale) din diverse motive.


Plus ca din cate stiu 3 x GT4 sunt mai lungi decat 2 x T4D + B4D...

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 25 Noi 2008 21:35:03    Titlul subiectului: 101682

marius2 a scris:
In Stuttgart au circulat cate 3 GT4.

1. Documentare. Nu mai trageti concluzii doar uitandu-va la o poza. Chiar acolo de unde au fost luate imaginile (si trebuia sa mentionati sursa!) scrie despre ce e vorba - o cursa in legatura cu scoala de vatmani. Tramvaiele GT4 nu au circulat in serviciu normal in tractiune tripla.
2. Sursa: http://dt8.de (atentie la regulamentul forumului!)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 05 Dec 2008 20:32:38    Titlul subiectului: 102198

Nu de foarte mult timp, am avut ocazia sa calatoresc cu remorca #623 si trebuie sa recunosc ca mi-a adus o mica dezamagire... Nu mai avea peretele despartitor intre cabina vatmanului si restul coridorul vagonului ~ nu stiu exact daca are o denumire concreta. Embarassed Din cate stiu eu, singurul vagon GT4 care avea acest element specific era #613, dar care a fost asa de cand mi-l amintesc. De ce totusi au luat cabina si vagonului #623? Chiar sper sa nu mai faca acest lucru si celorlalte vagoane...Nu stiu, dar arata atat de...descompletat. Neutral
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mar 16 Dec 2008 16:56:24    Titlul subiectului: 102578

Alex_02 a scris:
Din cate stiu eu, singurul vagon GT4 care avea acest element specific era #613, dar care a fost asa de cand mi-l amintesc.


Am ramas putin Shocked La numai cateva zile dupa ce am scris acel mesaj, am gasit o poza cu #613 inca de pe vremea cand circula singur si avea acel perete despartitor intre cabina vatmanului si restul coridorului vagonului. Laughing Eu nu prea mi-l amintesc pe #613 circuland singur ceea ce ma face sa cred ca a circulat nu foarte mult timp singur inainte de a fi pus ca si remorca. Cand am sa gasesc poza din nou, ma intorc ca sa o postez si aici. Wink Deci nimeni nu a gasit nici o explicatie la nelamurirea mea postata mai in sus? Razz

Si daca tot deviasem discutia in acesta directie, tocmai ce l-am vazut pe #406 cu reclama dezlipita. Arata foarte urat! Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Următoare
Pagina 3 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community