Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele GT4
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 07 Mar 2009 19:21:48    Titlul subiectului: 107453

^Imi amintesc de #570 cand avea acea reclama cu "Billa"... Very Happy Referitor la #554....Cred ca ultima data cand l-am vazut numai avea nici o reclama pe el. S-au schimbat lucrurile cumva intre timp ?

Cum mentionam si pe un alt forum, imi cam pierd incet dar sigur sperantele de ale mai vedea pe #06, respectiv #013, din Ulm, care stationeaza de o perioada lunga de vreme in depoul Micalaca, in circulatie vreodata ; mie teama ca vor avea aceeasi soarta cu defunctul #628.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 05 Noi 2009 18:45:06    Titlul subiectului: 119567

Astazi am vazut un caz putin mai ciudat. Tramvaiul #627 si-a tras fratiorul (nu am reusit sa vad numarul vagonului - conduceam) spre Depoul din Micalaca. Nu stiu ce s-a intamplat, dar vagonul din spate (primul in sensul normal de circulatie) avea pantograful coborat. Pozele sunt facute in zona Pietei Soarelui (Micalaca) si interesant e ca vatmanul conducea tramvaiul 627 de la consola din spate, dupa cum puteti vedea din poza de mai jos.

Vagonul venea dinspre Billa si se indrepta spre Gradinita, am facut o scurta sesiune de vanatoare cu masina pana am reusit sa il prind (mi-a sarit in ochi la Polivalenta), dar a meritat!



05112009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.01 kb
 Vizualizat:  de 10471 ori

05112009.jpg



05112009(001).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.69 kb
 Vizualizat:  de 10471 ori

05112009(001).jpg



_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Joi 05 Noi 2009 19:14:15    Titlul subiectului: 119573

^Primul vagon este vagonul "motor" din tandemul din care face parte #627, si anume #407. Wink

Asta confirma inca si inca odata ca vagonul remorca din cuplurile GT4 / Tatra T4D pot in orice moment sa circule si solo. Sigur, au mai existat si alte cazuri inainte, cel mai cunoscut fiind cazul particular a lui #567 care cred ca a fost singurul GT4 din Arad care mai intai a fost vagon motor, apoi a circulat solo, apoi a fost vagon remorca iar acum circula din nou solo. Si la urma urmei, sa nu uitam ca #627 a fost vagonul motor intr-un tandem ce il forma la sosirea acestuia in Arad, vagonul remorca a acelui tandem fiind #626. Utilizatori ii pot gasi chiar o fotografie aici pe forum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2019
Mesaje: 982
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 06 Noi 2009 00:08:26    Titlul subiectului: 119593

Cred ca singura explicatie plauzibila a acestui caz ciudat este urmatoarea: vagonul 407 s-a defectat pe drumul cuplului catre cartierul Aurel Vlaicu. Apoi, a fost impins de catre 627 (poate cu ajutorul altui vatman care era in cabina remorcii) pana dupa bariera CFR Gai. De acolo, cuplul a luat-o invers si astfel a iesit paradoxul din imagine. Sigur, faza s-ar fi putut intampla si spre Ghioroc, insa atunci nu se explica de ce tramvaiul a trecut pe Voinicilor. De fapt, manevra ar mai putut fi facuta in Gradiste. Mai mult ca sigur s-a stricat in Vlaicu (poate l-au dus chiar in depoul UTA si acolo au facut manevra) si nu au vrut sa forteze vagonul 627 la urcarea viaductului Micalaca.

In alta ordine de idei, 627+626 a fost desfacut la venirea vagoanelor 407 si 494, ele trecand ca remorci in aceasta ordine. 626 sta in depou de mult timp. Prevad un viitor sumbru celor 5-6 GT4 stricate, mai ales ca inca nu au iesit la strada ultimele achizitii din Austria.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2019
Mesaje: 982
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 07 Noi 2009 16:27:46    Titlul subiectului: 119694

Cred ca s-au petrecut unele miscari in depoul Micalaca. Remorca 613 a fost retrasa din circulatie, iar acum zace la fel ca si 572, fara pantograf. 572 a fost "mutat" din groapa in partea dinspre cartierul Micalaca, in spatele lovitului 01.
Nu stiu daca am vazut bine (trecand pe pod cu tramvaiul), dar au avut loc modificari si pe linia aia din centrul depoului unde au mai stat vagoanele stricate. Cred ca acum, pe acea linie pot fi vazute GT6 302, cele doua M8S stricate (1008,1017) si inca un GT4 pe care nu l-am putut identifica. Nu stiu unde au dispartut 06, 013, 490, 626. Poate nu am vazut bine.

Este clar insa ca urmeaza casarea unor vagoane GT4. Nu stiu exact care vor fi victimele, probabil vagoanele amintite deja. Depourile ar trebui sa se pregateasca de deschiderea Centrului, eveniment care nu ar trebui sa le prinda cu prea multe vagoane trase pe dreapta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Dum 08 Noi 2009 11:50:58    Titlul subiectului: 119715

Citat:
Cred ca acum, pe acea linie pot fi vazute GT6 302, cele doua M8S stricate (1008,1017) si inca un GT4 pe care nu l-am putut identifica. Nu stiu unde au dispartut 06, 013, 490, 626. Poate nu am vazut bine.
Cum mentionasem si inainte : tare imi este frica in continuare ca *cel putin o parte din vagoanele numite mai in sus* sa nu aibe parte de aceeasi soarta precum cea a vagonului #628 *in special GT4-urile din Ulm care stationasera de ceva vreme in depou*. Am inteles ca #613 precum #626 se defectase intre timp (?); dar ce s-a intamplat oare cu...#490? ...si ce anume reprezinta faptul ca le-au fost luate pantografele celor doua vagoane? Referitor la cele doua M8S, GT4 #572 si GT6 #302...Sper sa fie reparate cat mai de curand ! Sad
Citat:
eveniment care nu ar trebui sa le prinda cu prea multe vagoane trase pe dreapta.
...si cu certitudine, fara alte noi vagoane posibil casate intr-un viitor mai apropiat decat orisicare alta expectatiune ; totodata cu acest eveniment, sper si as considera ca ar fi momentul oportun sa fie puse in circulatie toate vagoanelor aduse din Innsbruck.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2019
Mesaje: 982
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 08 Noi 2009 14:57:01    Titlul subiectului: 119729

Marti va fi o sedinta de Consiliu Local Municipal in care consilerii aradeni trebuie sa isi dea acceptul pentru casarea unor active ale CTP. Deocamdata proiectul de hotarare, in amanunt, nu este de gasit pe siteul Primariei, ci doar ordinea de zi a sedintei. Site-ul primariei este www.primariaarad.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 10/Iul/2019
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 08 Noi 2009 15:41:01    Titlul subiectului: 119731

Cele 2 ms8 asteapta ca CTP Arad sa cumpere sirma pentru a le putea bobina motorul generator.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
lucian81



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2019
Mesaje: 23
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 02 Dec 2009 17:39:57    Titlul subiectului: 120797

Am si eu o intrebare, se mai aduc GT4 in Arad? Mi-au placut de prima data de cand le-am vazut prin oras prin anii 1995, daca nu ma insel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 07/Dec/2019
Mesaje: 1148
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Joi 03 Dec 2009 00:28:45    Titlul subiectului: 120826

Mai exista foarte putine in Germania. Ar fi sanse minime sa se aduca dela Nordhausen, daca ei ar renunta la ele, iar CTP ar fi interesata de aceste vagoane. Oricum, sansele sunt minime, spre zero. Ultimul lot mare de GT4 dela Augsburg a ajuns la Iasi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2019
Mesaje: 982
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 07 Dec 2009 21:09:28    Titlul subiectului: 120990

Azi, in premiera de cand a fost adus, l-am vazut solo pe 697. Remorca 623 ma gandesc ca s-a stricat si mi-e frica sa nu o caseze. Recent, cei de la CTP au dat semnale ca mai caseaza o remorca de cuplu GT4: 613. Nu stiu ce defectiuni ar putea avea, dar Aradul are nevoie de tramvaie avand capacitate mare.

Din cate imi amintesc eu, 613 a venit in tura intai, alaturi de 554, 575 (casat la putin timp dupa ce a venit), 570, 584, 604, 608, 611, 612, 595, 607 (ultimele doua venite doar pentru piese). Informatia nu este sigura, nu am vazut vagonul demontat, ci doar parcat izolat in depou si fara pantograf, la fel cum a sta de catva timp si 572.
Ca fapt divers. nu recunosc neaparat pantografele, dar cred ca unul de GT4 a ajuns pe "omida".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mar 12 Ian 2010 16:07:10    Titlul subiectului: 122197

O scurta reactualizare: dupa cum probabil mai multi cititori au putut deja observa, GT4 #623 a iesit din nou in circulatie (desi a continuat sa prezinta o mica defectiune cu inchiderea si izolarea usiilor (prin care s-a strecurat si frig si zapada - chiar zilele trecute reflectam la posibile cauza pentru acest lucru) ; astazi l-am vazut in circulatie pe GT4 #406 (vagonul motor a lui GT4 #613, pe care l-am vazut stationand in depoul Micalaca, alaturi de alte GT4-uri cu defectiuni precum #626; #06; #013; si (-sper sa nu fie vorba doar de o iluzie optica) #490 (care numai circulase in ultima perioada, fiind vagonul motor a fostului GT4 Coca Cola #569) si nu in ultimul rand remorca #312 (caruia au inceput deja sa ii demonteze o pereche de usi din nefericire). Nu am reusit sa il vad pe #572 intre timp, #567 stationand pe una dintre liniile depoului, retras.

Pe aceeasi linie cu #567 se afla si noul vagon adus din Innbruck, GT6 #42 (vagonul care este invidiat de toate celalalte pentru reclama sa foarte reusita), pe care sper sa il vedem cat mai de curand odata in circulatie. Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 10 Feb 2010 21:25:31    Titlul subiectului: 123482

Poate cineva sa ne confirme numarul GT4-ului care actualmente se afla in depoul Micalaca fara usi? Shocked Cred ca fie este vorba despre #613 sau #626, acestea doua fiind oprite din circulatie in ultima vreme din motive inca necunoscute. Apropo, era vorba despre un GT4 adus din Stuttgart...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2019
Mesaje: 982
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 11 Feb 2010 00:08:52    Titlul subiectului: 123496

Nu l-am vazut, dar nu poate fi altul decat 567, 572 sau 613, cele casate in acte de CTP. Daca nu mai are reclama Neumarkt sau o reclama albastra + grafitti, vagonul trebuie sa fie 567. Daca este alt vagon, chiar sunt curios cum de se poate casa fara o hotarare a Consiliului Local Municipal.

Putin off-topic. Toate vagoanele de pe ultima lista au fost casate, inclusiv 1760 care a circulat pana in ultima clipa. Nu stiu ce ar fi putut pati acest vagon, dar din pacate nu-l vom mai vedea. Deja cred ca a fost demontat in mare parte, rola aceea cu numarul din caseta din fata vagonului trecand pe 1862. Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Joi 11 Feb 2010 13:44:11    Titlul subiectului: 123522

quiksilver a scris:
Nu l-am vazut, dar nu poate fi altul decat 567, 572 sau 613, cele casate in acte de CTP. Daca nu mai are reclama Neumarkt sau o reclama albastra + grafitti, vagonul trebuie sa fie 567.
Atunci este vorba despre vagonul GT4 #567 cu siguranta, din moment ce acest vagon era aproape mazgalit pe deplin. Dar din cate imi amintesc, si vagonul #626 este oprit din circulatie din pricina unor defectiuni (chiar astazi vazandu-l pe #494 pe linia 17 solo). In schimb, m-a imbratisat o profunda surprindere sa il vad mentionat pe #572 mai in sus, precum vagonul #1760 sau remorca GT6 #312 ( Crying or Very sad ) care inca stationeaza intr-o stare exterioara excelenta in depoul Micalaca, mai ales acum dupa remodernizarea lui #561, spre exemplu, care din punctul meu de vedere era intr-o stare mai rea decat a lui #572, acesta din urma avand oportunitatea de a trece prin acelasi proces desigur.
Citat:
Putin off-topic. Toate vagoanele de pe ultima lista au fost casate, inclusiv 1760 care a circulat pana in ultima clipa. Nu stiu ce ar fi putut pati acest vagon, dar din pacate nu-l vom mai vedea. Deja cred ca a fost demontat in mare parte, rola aceea cu numarul din caseta din fata vagonului trecand pe 1862. Sad
Exact cum precizam si in randurile de mai in sus - nu pot sa inteleg care sa fi fost motivatia intr-adevar serioasa pentru care sa se fi intamplat acest lucru. Imi amintesc ca #1760 a circulat foarte bine pana mai de curand alaturi de alte cateva vagoane in aceeasi situatie. In alta ordine de idei, am observat ca s-a produs totodata o modificare in depoul micalaca : cele doua vagoane din Ulm impreuna cu un alt GT4 din Stuttgart si alaturi de cel de care vorbeam mai in sus, stationau toate pe ultima linie chiar in spate depoului. Remorca #312 a ramas tot langa acel vagon necunoscut pe linia unde toate GT4-urile care erau defecte stationeau cu cateva saptamani in urma.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2019
Mesaje: 982
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 11 Feb 2010 18:57:00    Titlul subiectului: 123539

Daca vagonul este mazgalit, atunci este 613. Restul vagoanelor au fost, probabil, pregatite pentru casare, fiind puse in coloana. 312 era departe de a fi in stare excelenta, in opinia mea. Reconstruit din topor dupa incendiu (stiu ca e greu sa construiesti in depou un vagon) si cu scaune de timis, remorca aceea nu-si mai avea rostul, mai ales ca au fost casate remorci mai bune (167 si 183).

Dupa casarea celor 5 GT4, inclusiv Ulmurile, nu vad ce ar opri CTP-ul sa repuna in circulatie vagoanele 01, 490 si 626. Bot nou pentru 01 poate fi luat de pe oricare din vagoanele 06 si 013, iar despre cele ex Stuttgart, daca 567 si 613 cirulau pana sa fie casate, inseamna ca nu aveau (mai) nimic d.p.d.v. tehnic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Joi 11 Feb 2010 21:50:12    Titlul subiectului: 123547

quiksilver a scris:
Daca vagonul este mazgalit, atunci este 613. Restul vagoanelor au fost, probabil, pregatite pentru casare, fiind puse in coloana. 312 era departe de a fi in stare excelenta, in opinia mea. mai ales ca au fost casate remorci mai bune (167 si 183).
Intr-adevar, era prezentat un scenariul absolut neplacut pe care totusi accidental l-am zarit : acel vagon GT4 (#613) stationand in depou, fara usi si acea mazgalitura... Sad Cat despre remorca #312: adevarul fiind spus, remorca arata foarte bine (-cu mult mai bine fata de celalalte remorci OEG din punct de vedere estetic), neadancindu-ma totusi in detalii din punct de vedere tehnic (intr-adevar, luasem la cunostiinta acel incident totalmente nedorit prin care a trecut acest vagon) desigur:
Alex_02 a scris:
sau remorca GT6 #312 ( Crying or Very sad ) care inca stationeaza intr-o stare exterioara excelenta in depoul Micalaca
Citat:
Dupa casarea celor 5 gt4, inclusiv Ulmurile, nu vad ce ar opri CTP-ul sa repuna in circulatie vagoanele 01, 490 si 626. Bot nou pentru 01 poate fi luat de pe oricare din vagoanele 06 si 013, iar despre cele ex Stuttgart, daca 567 si 613 cirulau pana sa fie casate, inseamna ca nu aveau (mai) nimic dpdv tehnic.
Sunt sanse destul de mari sa ma incred in valabilitatea posibilitatii acesteia (mai ales pentru ca vagonul #626 probabil a fost unul dintre cele mai bine intretinute vagoane GT4 (Stuttgart) din Arad). Pe de alta parte, s-ar putea totusi ca unul dintre GT4-urile din Ulm sa urmeze sa fie repuse in circulatie, fie ca il vor folosi pe GT4 #01 pentru a il repara pe unul dintre celalalte doua defecte, respectiv #06 si #013 sau viceversa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2019
Mesaje: 982
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 11 Feb 2010 23:31:42    Titlul subiectului: 123551

Nu mai au cum sa le repuna in circulatie pe 06 si 013, din moment ce sunt casate d.p.d.v. contabil. Eventual doar printr-un tertip de genul schimarea numarului de parc din 06 sau 013 in 01. In fine, nici asa nu cred ca este posibil. Raman la concluzia ca 01 va primi botul unuia din vagoanele casate. CTP a mai facut o operatiune asemanatoare si cu 561, care a primit spatele lui 595 sau 607, primele "Stuttgart"-uri aduse pentru piese.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 12 Feb 2010 17:20:19    Titlul subiectului: 123579

De ce totusi nu a putut fi ales pentru reparatie #06, spre exemplu, gasind a fi mult mai dificil sa ii fie schimbata toata parte din fata a lui #01 decat o oarecare defectiune tehnica aparuta intre timp.
Cu alte cuvinte, astazi am aruncat o privire deasupra depoului Micalaca si se pare ca 3 GT4-uri din Stuttgart nu vor mai circula niciodata de acum inainte (#613 si #567 cel mai probabil. Inca imi este greu sa il identific mai cu certitudine pe cel de al treilea vagon).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mar 16 Feb 2010 23:10:07    Titlul subiectului: 123778

^S-ar putea ca cele spuse mai in sus sa fie in procesul aplicarii chiar in aceasta perioada (avand in vedere ca cele trei GT4-uri din Ulm au disparut subit din depoul Micalaca intre timp). In schimb, GT4 #626 si GT6#302 stationeaza ambele pe aceeasi linie cu GT6 #42 , ceea ce ar intarii posiblitatea ca cel din urma ar putea de asemenea sa prezinte o oarecare mica defectiune, si in acest caz, sper sa fie solutionata mai devreme decat toate expectatiile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2019
Mesaje: 982
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 17 Feb 2010 00:19:11    Titlul subiectului: 123779

Nu stiu cat sunt de relevante aceste miscari, eu tin minte sa-l fi vazut in partea de nord a depoului (aproape de halele dinspre Micalaca) pe 490, stand in fata lui 1008. Cred ca, acum, cei de la CTP au destule piese pentru vagoanele GT4.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Dum 21 Feb 2010 16:55:36    Titlul subiectului: 123944

quiksilver a scris:
Nu mai au cum sa le repuna in circulatie pe 06 si 013, din moment ce sunt casate d.p.d.v. contabil. Eventual doar printr-un tertip de genul schimarea numarului de parc din 06 sau 013 in 01.
Dar ar fi o varianta posibila in cele din urma (imediat mi-am amintit situatia lui T4R #109 spre exemplu). Destul de ilogic miscarea acestora totusi - de ce le-au trecut pe lista aceea daca stiau ca acestea vor mai stationa o bucata suficienta de timp in depoul Micalaca, astfel crescand sansele ca alte GT4-uri sa sufere posibile accidente mai grave iar piesele lor sa le inlocuiasca pe cele defecte ale primelor vagoane.
quiksilver a scris:
vagonul trebuie sa fie 567.
Intr-adevar, se pare ca unul dintre cele trei vagoane GT4 dezmembrate este chiar GT4 #567, care astazi stationa in depoul Micalaca fara usii, alaturi de GT4 #013 din Ulm, care disparuse pentru cateva zile din depou alaturi de celelalte doua vagoane #01 respectiv #06, disparitia celor doua din urma inca persistand negresit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Lun 01 Mar 2010 18:12:38    Titlul subiectului: 124177

Oficial: nu mai exista GT4 #06 si #013 si nici remorca GT6 #312, ramasite din carcasa acestora aflandu-se inca in depoul Micalaca. Sad Tot nu pot sa inteleg de ce nu s-a pastrat cuplul GT6 #302 - #312 (chiar daca auzisem explicatia anterioara vis-a-vis de starea lui #312 si defectiunea actuala a vagonului #302) - eh ! Crying or Very sad Nu m-as mira daca nu s-ar incerca nici macar repararea lui GT4 #01. Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 10/Iul/2019
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 14 Mar 2010 18:04:26    Titlul subiectului: . 124623

GT4 #012 cu noua reclama


DSC01354.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.4 MB
 Vizualizat:  de 8727 ori

DSC01354.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Joi 18 Mar 2010 12:52:11    Titlul subiectului: 124760

^IN ciuda faptului ca se potrivesc perfect nuantele acelea de galben-albastru din cadrul reclamei cu actuala culoare a vagonului, nu o consider a fi o reclama mult prea speciala intr-o comparatie directa cu reclama lui GT4 #05; #06; #07 (cea cu floricele); #013; sau fosta reclama PanPro a lui GT4 #02 spre exemplu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 4 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community