Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 14 Iun 2012 19:20:24 Titlul subiectului: |
156527 |
|
^Sau mai bine nu ar fi nici unul pe lista disparitie de acum inainte. Oh, vestea mai putina incurajatoare insa ar fi ca nici unul din acele 3 GT4-uri (555, 570, 612) cred ca nu au mai primit asigurare?
Eu nu pot sa inteleg exact dupa ce criteriu un vagon este mai lasat in circulatie sau altul este facut disparut cand alte vagoane intr-o stare pozitiva de circulatie (...612, de exemplu, ar fi dificil sa ne amintim momente in care a prezentat dificultatii in trafic/nu a functionat) si cu toate acestea acum se afla in starea aceata critica. E atat de trist dar sa gandim pentru totdeauna pozitiv...astfel putem imbratisa minunea si realitatea.
|
|
Sus |
|
|
paul8299
Data înscrierii: 05/Mai/2010 Ultima vizita: 28/Noi/2016 Mesaje: 34 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 09 Iul 2012 22:25:16 Titlul subiectului: |
157148 |
|
GT4 555 a mai iesit la strada pentru ca eu nu l-am mai vazut de mult timp?
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 09 Iul 2012 22:40:48 Titlul subiectului: |
157149 |
|
Nu, 555 nu are asigurare de anul trecut. Nu a iesit de atunci la strada.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 04 Iul 2013 10:18:33 Titlul subiectului: |
165535 |
|
Cate GT 4 mai exista fizic, care este situatia lor prezenta (active, retrase temporar, retrase definitiv)?
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 04 Iul 2013 12:02:11 Titlul subiectului: |
165542 |
|
Active: 406-584, 608-611, 407-627, 697-623, 625-604, 486, 493, 494, 561, 633 - ex Stuttgart; 01-04, 08, 09, 011, 012, 014 - ex Ulm. In prezent cred ca 03 se afla in proces de reparatie generala incluzand si revopsire. Total 24 de vagoane dintre care 15 ex Stuttgart.
Retrase de peste doi ani (sau trei, nu mai retin exact), aflate in conservare si intacte cel putin dupa cum se vede de pe podul Micalaca: 554, 555, 570, 612. Insa probabil s-au luat multe piese de pe ele pentru restul vagoanelor, la fel cum s-a procedat cu Tatrele aflate in conservare.
Vagonul 611 a fost "resuscitat" la inceputul lui 2012 dupa un an (sau doi) de stat pe tusa in urma casarii vagonului 583, ultima data remorca lui 406. Pe atunci exista si cuplul 608-584, insa cat timp 608 a stat la un RK, 584 a fost atasat lui 406 iar 611 a trecut dupa 608.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 06 Oct 2013 11:24:13 Titlul subiectului: |
167750 |
|
Cel mai frumos GT4 din Arad, 12 a primit cam de o luna reclama la Vopselele Fluidix, daca va amintit si 7 facea reclama la Fluidix prin 2003/2004, dar a sfarsit intr-un incendiu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.8 kb |
Vizualizat: |
de 20383 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
162.55 kb |
Vizualizat: |
de 20383 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.99 kb |
Vizualizat: |
de 20383 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
163.4 kb |
Vizualizat: |
de 20383 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.25 kb |
Vizualizat: |
de 20383 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 20 Noi 2013 11:23:52 Titlul subiectului: |
169008 |
|
Pentru ca galeria foto a judetului Arad (si nu numai) contine noutati de la 1900 toamna, iar vremea trece peste noi si peste vehicule, hai sa le vedem pe astea din urma macar pe forum insiruite, ca sa avem peste ani despre ce ne aminti nu doar cu ochii mintii...
Deci, la acest subiect, vedem cateva vagoane GT 4 dintre putinele ramase din ceea ce era in urma cu niste ani marea familie de la Arad a acestor tramvaie. Fotografiile sunt realizate in data de 12 noiembrie 2013 (deocamdata le public doar pe cele facute in strada).
633 de Stuttgart si 08 de Ulm, in Gradiste:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.3 kb |
Vizualizat: |
de 20041 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.17 kb |
Vizualizat: |
de 20041 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.68 kb |
Vizualizat: |
de 20041 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 20 Noi 2013 11:29:58 Titlul subiectului: |
169009 |
|
08 si la Podgoria:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.69 kb |
Vizualizat: |
de 20035 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.38 kb |
Vizualizat: |
de 20034 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 20 Noi 2013 11:39:16 Titlul subiectului: |
169011 |
|
01 ex Ulm, in zona Pietei Caius Iacob:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.44 kb |
Vizualizat: |
de 20032 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 20 Noi 2013 11:42:02 Titlul subiectului: |
169012 |
|
Pentru ca n-am avut prea mult timp liber la dispozitie in cadrul vizitei la Arad, pentru cat mai multe fotografii m-am pozitionat, desigur, la Piata Podgoria, astfel ca imaginile urmatoare vor fi din acest punct important al orasului.
Cuplul 625 si 604, ex Stuttgart:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.56 kb |
Vizualizat: |
de 20031 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.95 kb |
Vizualizat: |
de 20031 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.88 kb |
Vizualizat: |
de 20031 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 20 Noi 2013 11:46:36 Titlul subiectului: |
169013 |
|
03, 09 si 011, de Ulm:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.64 kb |
Vizualizat: |
de 20029 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.1 kb |
Vizualizat: |
de 20029 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.3 kb |
Vizualizat: |
de 20029 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 20 Noi 2013 11:51:02 Titlul subiectului: |
169014 |
|
Si 494, de Stuttgart:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.89 kb |
Vizualizat: |
de 20028 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 06 Mai 2014 16:54:44 Titlul subiectului: 486 |
172726 |
|
486
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.36 MB |
Vizualizat: |
de 19431 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 26 Mai 2014 14:34:27 Titlul subiectului: |
173090 |
|
De pe podul Micalaca se vede ca tandemul 608+611 a fost dezlegat iar ambele vagoane au fost puse invers (608 in spatele lui 611) pe o linie din mijlocul depoului unde mai demult erau garate timisurile stricate (dupa cum se vede prin pozele vechi prezente pe aici). Nu stiu care e starea celor doua vagoane, cel putin 608 a trecut relativ recent prin rk. Cred ca si remorca "604" se afla tot acolo.
Cuplurile de GT4 sunt folosite tot mai putin. Au pierdut (poate temporar) tura de linia 12-11-3-7 sch 2 de cateva luni bune in favoarea vagoanelor M8S desi stau multi calatori in picioare pe liniile de Ghirioc (Sambateni) mai ales in timpul scolii. Mai circula, cred, cate unul pe 18b si 7. Interesant ca e mentinut in circulatie 697, cu un defect vizibil la articulatie, vagonul fiind indoit practic la mijloc.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 05 Mai 2015 17:37:57 Titlul subiectului: |
178953 |
|
Situatia nu s-a schimbat prea mult din iulie 2013, vezi mai jos :
Active: 406-584, 608-611, 407-627 (cred ca ambele vagoane sunt in reparatii), 697-623, 625-604, 486, 493, 494, 561, 633 - ex Stuttgart; 01, 02, 03, 08, 09, 011, 012, 014 - ex Ulm (intre timp a disparut 04, busit de gt6 109, casat la randul sau in urma accidentului). 554, 555 si 612 sunt in continuare in depou, in stare de conservare.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mie 06 Mai 2015 12:34:48 Titlul subiectului: |
178972 |
|
Exista vreun motiv cunoscut pentru care ultimele 3 vagoane nu mai circula pentru moment cel putin? Ma bucur sa vad ca si 608-611 sunt inca in circulatie pentru ca in penultima ta postare de anul trecut, acestea stateau in depou in locul si forma in care regretatele tramvaie Timis stateau in ultimele lor momente de existenta.
Nu stiam de disparitia lui GT4 06, insa sper ca GT4 04 sa fie macar reparat daca asta nu s-a putut face si pentru celalalt GT6.
In orice caz, multe din tramvaiele care circulau in Arad inainte ca sa plec eu de acolo inca circula si asta nu poate sa fie decat un lucru imbucurator. Quiksilver, multumesc in numele tuturor de pe forum pentru informatie!
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 04 Aug 2015 20:39:29 Titlul subiectului: |
180758 |
|
Un cuplu de GT4 , primul 608 , 18b.
Alt cuplu , primul 406 , linia7.
14 pe lina 7 la Fat Frumos (cu care am calatorit pana la gara).
Primele doua poze sunt de la sala sporturilor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.79 MB |
Vizualizat: |
de 17619 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.48 MB |
Vizualizat: |
de 17619 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.41 MB |
Vizualizat: |
de 17619 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 04 Sep 2018 10:18:05 Titlul subiectului: |
196320 |
|
Forumul asta e deja, din multe privinte, un fel de muzeu de istorie recenta al tramvaielor. De fiecare data imi face placere sa recitesc postarile, unele vechi de 12-13 ani...ce a mai trecut vremea si ce am mai imbatranit.
Am scris acest intro nostalgic pentru ca ieri am vazut din masina un lucru inedit. Dupa peste 20 de ani de serviciu la Arad exclusiv ca remorca lui 697, vagonul 623 renovat frumos interior-exterior a fost promovat la statutul de vagon solo cu post de conducere propriu!
In conditiile in care parca se fac tot mai multe economii e un lucru de bun augur zic eu. Insa iata putin context: acum un an, daca nu mai bine, cuplul 697-623 intra la RK, adica a disparut din Micalaca (pe atunci depou functional) la UTA unde s-a inceput cu 697. Inainte fusese facut cuplul 407-627 care circula astfel cu ambele vagoane revopsite, retapitate, probabil cu reparatii importante si pe partea tehnica. 697 e terminat, iese in serviciu ca vagon solo, precum o facuse si 407 pana a fost gata remorca 627. Se unesc depourile, 697 trece la UTA impreuna cu alte vagoane. Nicio urma de 623, pana zilele trecute cand a iesit in serviciu solo. Si cuplul 407-627 a fost desfacut de cateva luni, logic ar fi ca si 627 sa iasa solo, mai ales ca acest vagon a fost pe vremuri, pana la venirea lui 407, vagon 1 al cuplului 627-626.
Probabil ca unirea depourilor plus decizia administrativa de a nu mai avea in circulatie cupluri de GT4 l-au prins pe 623 in ipostaza fericita de a fi deja reparat/modernizat. Ori era pacat ca in aceste conditii, cu bani investiti in el, sa nu mai iasa. La fel e si cu 627. La Micalaca au ramas vagoanele 633 si 561, vagoane solo folosite aproape zilnic in toti acesti ultimi...zeci de ani. Au acumulat mii si mii de kilometri plus uzura, fiind utilizate si in weekenduri, spre deosebire de vagoanele care au facut parte din cupluri. Drept urmare, 623 ar trebui sa fie vagonul GT4 din parc cu cei mai putini km la bord pe liniile din Arad, posibil urmat de 627. Poate si acest lucru a contat in resuscitarea sa.
Cert e ca daca se intrebuinteaza, tehnicienii CTP pot face din tatre si GT4 vagoane care sa arate foarte decent.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 04 Sep 2018 12:10:10 Titlul subiectului: |
196321 |
|
De ce nu mai sunt folosite cupluri GT4?
In cazul "remorcilor" GT4 , postul de conducere a fost desfiintat pentru mai mult spatiu in salon?
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 04 Sep 2018 12:46:36 Titlul subiectului: |
196322 |
|
Nu mai sunt folosite cupluri din cauza numarului mic de calatori. Recent au mai fost lasate fara remorca si doua vagoane motor Tatra, 1189 si 1119. Pe trasele mai solicitante pot fi trimise din cuplurile tatra ramase, vagoane M8S sau GT8. Nici macar in timpul scolii nu se mai umplu pana dupa un 80% vagoanele de mare capacitate chiar si la orele de varf.
Nu au fost desfiintate total, a ramas o delimitare cu un fel de panou din lemn/plexiglass, mai ales la vagoanele care fusesera inainte operate solo sau vagon 1 in cupluri. Dintre fostele remorci care mai exista, doar 623 nu a fost niciodata solo sau vagon 1, pana acum. Clar insa nu aveau, sau nu mai tin eu minte sa aiba, perete de sus pana jos precum la vagoanele 1 construite asa din fabrica (406,407 etc).
|
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 19 Sep 2018 21:00:31 Titlul subiectului: |
196457 |
|
697
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
644.8 kb |
Vizualizat: |
de 11607 ori |
|
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
Ryokan
Data înscrierii: 13/Apr/2020 Ultima vizita: 29/Iul/2022 Mesaje: 9
|
Trimis: Vin 01 Mai 2020 13:56:14 Titlul subiectului: |
206871 |
|
Buna ziua, sunt interesat si de starea actuala a GT4. Care GT4 sunt încă în uz?
Sper să nu fie o problemă pe care o întreb!
Salutări amabile
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 02 Mai 2020 13:01:02 Titlul subiectului: |
206884 |
|
În uz: 406,407,486,493,494,608,623,697, 01,08,09,011,012. 627 și 014 sunt în depoul UTA, nu știu mai multe despre ele. 584,604,611, 625 și 633 sunt in depoul Micalaca, în conservare, adică își așteaptă cel mai probabil sfârșitul.
|
|
Sus |
|
|
UnfathomableDepth
Data înscrierii: 12/Apr/2022 Ultima vizita: 06/Apr/2024 Mesaje: 278 Locație: Arad (Romania), Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 21 Apr 2022 09:45:36 Titlul subiectului: |
212912 |
|
Stiu ca aceasta intrebare a fost adresata mai in sus si chiar si a primit un super raspuns de la quicksilver mai in sus, insa dateaza din 2020 si eu as fi interesata sa aflu un raspuns actual...
Care ar fi actual, anul 2022, vagoanele GT4 din Arad (Stuttgart) care inca nu sunt casate? M-ar interesa mai ales daca cele retrase in 2020 gen 584 sau 611 sau 604 de exemplu au fost in final casate sau nu!
Multumesc pentru un eventual raspuns!
_________________ ''Stand my ground...'' -WT
''If there is true evil in the world, it is Republican conservatives'' - Moby'' |
|
Sus |
|
|
|