Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele GT4
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Joi 14 Iun 2012 19:20:24    Titlul subiectului: 156527

^Sau mai bine nu ar fi nici unul pe lista disparitie de acum inainte. Sad Oh, vestea mai putina incurajatoare insa ar fi ca nici unul din acele 3 GT4-uri (555, 570, 612) cred ca nu au mai primit asigurare?

Eu nu pot sa inteleg exact dupa ce criteriu un vagon este mai lasat in circulatie sau altul este facut disparut cand alte vagoane intr-o stare pozitiva de circulatie (...612, de exemplu, ar fi dificil sa ne amintim momente in care a prezentat dificultatii in trafic/nu a functionat) si cu toate acestea acum se afla in starea aceata critica. E atat de trist dar sa gandim pentru totdeauna pozitiv...astfel putem imbratisa minunea si realitatea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paul8299



Data înscrierii: 05/Mai/2010
Ultima vizita: 28/Noi/2016
Mesaje: 34
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 09 Iul 2012 22:25:16    Titlul subiectului: 157148

GT4 555 a mai iesit la strada pentru ca eu nu l-am mai vazut de mult timp?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Sep/2018
Mesaje: 971
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 09 Iul 2012 22:40:48    Titlul subiectului: 157149

Nu, 555 nu are asigurare de anul trecut. Nu a iesit de atunci la strada.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 04 Iul 2013 10:18:33    Titlul subiectului: 165535

Cate GT 4 mai exista fizic, care este situatia lor prezenta (active, retrase temporar, retrase definitiv)?
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Sep/2018
Mesaje: 971
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 04 Iul 2013 12:02:11    Titlul subiectului: 165542

Active: 406-584, 608-611, 407-627, 697-623, 625-604, 486, 493, 494, 561, 633 - ex Stuttgart; 01-04, 08, 09, 011, 012, 014 - ex Ulm. In prezent cred ca 03 se afla in proces de reparatie generala incluzand si revopsire. Total 24 de vagoane dintre care 15 ex Stuttgart.

Retrase de peste doi ani (sau trei, nu mai retin exact), aflate in conservare si intacte cel putin dupa cum se vede de pe podul Micalaca: 554, 555, 570, 612. Insa probabil s-au luat multe piese de pe ele pentru restul vagoanelor, la fel cum s-a procedat cu Tatrele aflate in conservare.

Vagonul 611 a fost "resuscitat" la inceputul lui 2012 dupa un an (sau doi) de stat pe tusa in urma casarii vagonului 583, ultima data remorca lui 406. Pe atunci exista si cuplul 608-584, insa cat timp 608 a stat la un RK, 584 a fost atasat lui 406 iar 611 a trecut dupa 608.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 06 Oct 2013 11:24:13    Titlul subiectului: 167750

Cel mai frumos GT4 din Arad, 12 a primit cam de o luna reclama la Vopselele Fluidix, daca va amintit si 7 facea reclama la Fluidix prin 2003/2004, dar a sfarsit intr-un incendiu. Crying or Very sad


12 (4).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.8 kb
 Vizualizat:  de 8868 ori

12 (4).JPG



12 (1).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  162.55 kb
 Vizualizat:  de 8868 ori

12 (1).JPG



12 (3).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.99 kb
 Vizualizat:  de 8868 ori

12 (3).JPG



12 (2).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  163.4 kb
 Vizualizat:  de 8868 ori

12 (2).JPG



7.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.25 kb
 Vizualizat:  de 8868 ori

7.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 20 Noi 2013 11:23:52    Titlul subiectului: 169008

Pentru ca galeria foto a judetului Arad (si nu numai) contine noutati de la 1900 toamna, iar vremea trece peste noi si peste vehicule, hai sa le vedem pe astea din urma macar pe forum insiruite, ca sa avem peste ani despre ce ne aminti nu doar cu ochii mintii...

Deci, la acest subiect, vedem cateva vagoane GT 4 dintre putinele ramase din ceea ce era in urma cu niste ani marea familie de la Arad a acestor tramvaie. Fotografiile sunt realizate in data de 12 noiembrie 2013 (deocamdata le public doar pe cele facute in strada).

633 de Stuttgart si 08 de Ulm, in Gradiste:



IMG_7943.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.3 kb
 Vizualizat:  de 8526 ori

IMG_7943.JPG



IMG_8425.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.17 kb
 Vizualizat:  de 8526 ori

IMG_8425.JPG



IMG_8426.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.68 kb
 Vizualizat:  de 8526 ori

IMG_8426.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 20 Noi 2013 11:29:58    Titlul subiectului: 169009

08 si la Podgoria:


IMG_8520.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.69 kb
 Vizualizat:  de 8520 ori

IMG_8520.JPG



IMG_8521.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.38 kb
 Vizualizat:  de 8519 ori

IMG_8521.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 20 Noi 2013 11:39:16    Titlul subiectului: 169011

01 ex Ulm, in zona Pietei Caius Iacob:


IMG_8397.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.44 kb
 Vizualizat:  de 8517 ori

IMG_8397.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 20 Noi 2013 11:42:02    Titlul subiectului: 169012

Pentru ca n-am avut prea mult timp liber la dispozitie in cadrul vizitei la Arad, pentru cat mai multe fotografii m-am pozitionat, desigur, la Piata Podgoria, astfel ca imaginile urmatoare vor fi din acest punct important al orasului.

Cuplul 625 si 604, ex Stuttgart:



IMG_8436.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.56 kb
 Vizualizat:  de 8516 ori

IMG_8436.JPG



IMG_8437.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.95 kb
 Vizualizat:  de 8516 ori

IMG_8437.JPG



IMG_8487.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.88 kb
 Vizualizat:  de 8516 ori

IMG_8487.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 20 Noi 2013 11:46:36    Titlul subiectului: 169013

03, 09 si 011, de Ulm:


IMG_8464.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.64 kb
 Vizualizat:  de 8514 ori

IMG_8464.JPG



IMG_8448.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.1 kb
 Vizualizat:  de 8514 ori

IMG_8448.JPG



IMG_8485.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.3 kb
 Vizualizat:  de 8514 ori

IMG_8485.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 20 Noi 2013 11:51:02    Titlul subiectului: 169014

Si 494, de Stuttgart:


IMG_8532.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.89 kb
 Vizualizat:  de 8513 ori

IMG_8532.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 02/Mar/2018
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 06 Mai 2014 16:54:44    Titlul subiectului: 486 172726

486


IMG_0878.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.36 MB
 Vizualizat:  de 7916 ori

IMG_0878.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Sep/2018
Mesaje: 971
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 26 Mai 2014 14:34:27    Titlul subiectului: 173090

De pe podul Micalaca se vede ca tandemul 608+611 a fost dezlegat iar ambele vagoane au fost puse invers (608 in spatele lui 611) pe o linie din mijlocul depoului unde mai demult erau garate timisurile stricate (dupa cum se vede prin pozele vechi prezente pe aici). Nu stiu care e starea celor doua vagoane, cel putin 608 a trecut relativ recent prin rk. Cred ca si remorca "604" se afla tot acolo.
Cuplurile de GT4 sunt folosite tot mai putin. Au pierdut (poate temporar) tura de linia 12-11-3-7 sch 2 de cateva luni bune in favoarea vagoanelor M8S desi stau multi calatori in picioare pe liniile de Ghirioc (Sambateni) mai ales in timpul scolii. Mai circula, cred, cate unul pe 18b si 7. Interesant ca e mentinut in circulatie 697, cu un defect vizibil la articulatie, vagonul fiind indoit practic la mijloc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mar 05 Mai 2015 14:01:58    Titlul subiectului: 178950

http://imhd.zoznam.sk/tn/gallery-media/update/8181/arad-ro.html/118161/Strada-Exterioara-Depou-Tramvaie.html?

Am gasit acesta fotografie pe Internet, fotografia in care este prezentat depoul Micalaca in luna Aprilie. Ma intreb acum care mai sunt si vagoanele GT4 Stuttgart si Ulm care mai exista la ora actuala...


http://imhd.zoznam.sk/tn/gallery-media/update/8181/arad-ro.html/118162/304-314-Strada-Exterioara-Depou-Tramvaie.html?

In aceasta fotografie se pot oberva si cuplul 301 si 311, insa si un GT4 Ulm pe ultima linie care pare ca stationeaza acolo de ceva timp?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Sep/2018
Mesaje: 971
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 05 Mai 2015 17:37:57    Titlul subiectului: 178953

Situatia nu s-a schimbat prea mult din iulie 2013, vezi mai jos :

Active: 406-584, 608-611, 407-627 (cred ca ambele vagoane sunt in reparatii), 697-623, 625-604, 486, 493, 494, 561, 633 - ex Stuttgart; 01, 02, 03, 08, 09, 011, 012, 014 - ex Ulm (intre timp a disparut 04, busit de gt6 109, casat la randul sau in urma accidentului). 554, 555 si 612 sunt in continuare in depou, in stare de conservare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 06 Mai 2015 12:34:48    Titlul subiectului: 178972

Exista vreun motiv cunoscut pentru care ultimele 3 vagoane nu mai circula pentru moment cel putin? Ma bucur sa vad ca si 608-611 sunt inca in circulatie pentru ca in penultima ta postare de anul trecut, acestea stateau in depou in locul si forma in care regretatele tramvaie Timis stateau in ultimele lor momente de existenta.

Nu stiam de disparitia lui GT4 06, insa sper ca GT4 04 sa fie macar reparat daca asta nu s-a putut face si pentru celalalt GT6.

In orice caz, multe din tramvaiele care circulau in Arad inainte ca sa plec eu de acolo inca circula si asta nu poate sa fie decat un lucru imbucurator. Quiksilver, multumesc in numele tuturor de pe forum pentru informatie!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 26/Sep/2018
Mesaje: 742
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 04 Aug 2015 20:39:29    Titlul subiectului: 180758

Un cuplu de GT4 , primul 608 , 18b.
Alt cuplu , primul 406 , linia7.
14 pe lina 7 la Fat Frumos (cu care am calatorit pana la gara).
Primele doua poze sunt de la sala sporturilor.



GT4 608.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.79 MB
 Vizualizat:  de 6104 ori

GT4 608.JPG



GT4 406.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.48 MB
 Vizualizat:  de 6104 ori

GT4 406.JPG



GT4 14.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.41 MB
 Vizualizat:  de 6104 ori

GT4 14.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Sep/2018
Mesaje: 971
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 04 Sep 2018 10:18:05    Titlul subiectului: 196320

Forumul asta e deja, din multe privinte, un fel de muzeu de istorie recenta al tramvaielor. De fiecare data imi face placere sa recitesc postarile, unele vechi de 12-13 ani...ce a mai trecut vremea si ce am mai imbatranit. Laughing

Am scris acest intro nostalgic pentru ca ieri am vazut din masina un lucru inedit. Dupa peste 20 de ani de serviciu la Arad exclusiv ca remorca lui 697, vagonul 623 renovat frumos interior-exterior a fost promovat la statutul de vagon solo cu post de conducere propriu!

In conditiile in care parca se fac tot mai multe economii e un lucru de bun augur zic eu. Insa iata putin context: acum un an, daca nu mai bine, cuplul 697-623 intra la RK, adica a disparut din Micalaca (pe atunci depou functional) la UTA unde s-a inceput cu 697. Inainte fusese facut cuplul 407-627 care circula astfel cu ambele vagoane revopsite, retapitate, probabil cu reparatii importante si pe partea tehnica. 697 e terminat, iese in serviciu ca vagon solo, precum o facuse si 407 pana a fost gata remorca 627. Se unesc depourile, 697 trece la UTA impreuna cu alte vagoane. Nicio urma de 623, pana zilele trecute cand a iesit in serviciu solo. Si cuplul 407-627 a fost desfacut de cateva luni, logic ar fi ca si 627 sa iasa solo, mai ales ca acest vagon a fost pe vremuri, pana la venirea lui 407, vagon 1 al cuplului 627-626.
Probabil ca unirea depourilor plus decizia administrativa de a nu mai avea in circulatie cupluri de GT4 l-au prins pe 623 in ipostaza fericita de a fi deja reparat/modernizat. Ori era pacat ca in aceste conditii, cu bani investiti in el, sa nu mai iasa. La fel e si cu 627. La Micalaca au ramas vagoanele 633 si 561, vagoane solo folosite aproape zilnic in toti acesti ultimi...zeci de ani. Au acumulat mii si mii de kilometri plus uzura, fiind utilizate si in weekenduri, spre deosebire de vagoanele care au facut parte din cupluri. Drept urmare, 623 ar trebui sa fie vagonul GT4 din parc cu cei mai putini km la bord pe liniile din Arad, posibil urmat de 627. Poate si acest lucru a contat in resuscitarea sa.

Cert e ca daca se intrebuinteaza, tehnicienii CTP pot face din tatre si GT4 vagoane care sa arate foarte decent.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 26/Sep/2018
Mesaje: 742
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 04 Sep 2018 12:10:10    Titlul subiectului: 196321

De ce nu mai sunt folosite cupluri GT4?
In cazul "remorcilor" GT4 , postul de conducere a fost desfiintat pentru mai mult spatiu in salon?

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Sep/2018
Mesaje: 971
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 04 Sep 2018 12:46:36    Titlul subiectului: 196322

Nu mai sunt folosite cupluri din cauza numarului mic de calatori. Recent au mai fost lasate fara remorca si doua vagoane motor Tatra, 1189 si 1119. Pe trasele mai solicitante pot fi trimise din cuplurile tatra ramase, vagoane M8S sau GT8. Nici macar in timpul scolii nu se mai umplu pana dupa un 80% vagoanele de mare capacitate chiar si la orele de varf.

Nu au fost desfiintate total, a ramas o delimitare cu un fel de panou din lemn/plexiglass, mai ales la vagoanele care fusesera inainte operate solo sau vagon 1 in cupluri. Dintre fostele remorci care mai exista, doar 623 nu a fost niciodata solo sau vagon 1, pana acum. Clar insa nu aveau, sau nu mai tin eu minte sa aiba, perete de sus pana jos precum la vagoanele 1 construite asa din fabrica (406,407 etc).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 321
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 19 Sep 2018 21:00:31    Titlul subiectului: 196457

697


Exported-8238.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  644.8 kb
 Vizualizat:  de 92 ori

Exported-8238.jpg



_________________
Colecția mea de fotografii cu transportul public din Cluj-Napoca
https://www.facebook.com/transportcj/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community