|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 23 Mar 2006 23:24:16 Titlul subiectului: Traseele de transport din Arad |
18975 |
|
Linia 4 tramvai avea traseul Fat-Frumos-UTA-Cpt Ignat. Demult, tin minte ca circula in locul liniei 6, adica pe traseul Gai-UTA-Cpt. Ignat. Dar a fost inlocuita de 6, care circula pe ruta Cartierul Gai-UTA-Gara-Podgoria-P-ta Romana. Cand se reparau liniile pe Cocorilor, a circulat linia 4 autobuz, pe aceeasi ruta ca si tramvaiul( atata ca nu intorcea la Fat-Frumos, ci cu o statie mai catre UTA, la Fortuna). Asa ca linia 4 este cam 3 sferturi din linia 4b, care circula pe directia Fat-Frumos-UTA-Capitan Ignat-P-ta Romana. Linia 4 nu este in exploatare, ci traseul amintit de mine poarta acest numar, indiferent daca e vb de autobuz sau tramvai. Celalalt sfert al liniei 4b este linia 22, pe traseul Cpt Ignat-Pta Romana. A fost folosit tot in perioada reparatiilor pe str Cocorilor.
Pe linia 5 circual un singur tramvai( de obicei Gt4 #570), care face vreo 7 rute pe zi.
Linia 13 este folosita doar o data pe zi.
De vreun tramvai pe linia 14 nu am auzit, numai cand se reparau linii prin micalaca, si nu puteau ajunge tramvaiele in oras.
Linia 1b este nou infiintata.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 01 Apr 2006 20:55:34 Titlul subiectului: *Trasee-informatii si curiozitati |
19680 |
|
Descrierea propriu-zisa a traseelor cred ca exista aici pe site, oricum poate fi vizualizata la www.ctparad.ro. Menirea topicului este de a gasi eventual solutii pentru eficientizarea traseelor, (pt aradeni), si prezentarea unor curiozitati pt cei care nu cunosc orasul. Oricum, am avut destule posturi in care am explicat despre traseele tramvaielor sau autobuzelor.
Se pare ca de saptamna asta au inchis circulatia pe strada Voinicilor, in sfarsit... Acest fapt duce la reactivarea buclelor de la Billa (pt liniile 17 si 1 si Vama Micalaca (pt 7,8,13,CET, singurul tramvai ce intorcea acolo fiind 5). Sunt curios cat vor tine reparatiile, pt ca asa traseele acestea se cam scurteaza, legatura Billa-Voinicilor-Renasterii-Calea Lipovei fiind foarte importanta, ea fiind realizata in 2003 (linia exista si inainte, dar in 2003 s-a facut pasajul sub calea ferata, inainte, str Voinicilor era infundata, la capatul ei existand o bucla unde intorceau 5, 7, 8, 13, CET.)
Cea mai ingrata situatie este pt tramvaiele ce se retrag in depoul Micalaca, care au doar un sens pt iesit din depou, si un sens pt intrat. Adica, din depou, o pot lua doar spre Vama Micalaca, si se pot retrage doar din directia Vama Micalaca. Nu stiu cum au gandit cei ce au construit acel depou, dar probabil a fost cea mai utila valorificare a acelui spatiu de sub viaduct, si incadrat de calea ferata pe o parte...
Sunt curios de modificarile de trasee ce vor surveni cand se va repara linia 3...oare tramvaiele vor intoarce in depoul UTA sau vor merge pana la Cpt. Ignat?...in fine, vom vedea asta..sper sa fie gasiti interesant topicul...
Curiozitate: Mai tineti minte linia 160? Cand se reparau liniile in Centru, aceasta linie a fost introdusa pt calatorii din Gradiste pe relatia Sere-Micalaca zona 2-3. Ea suplinea linia 16 (dovada denumirii in 160). Interesant a fost ca chiar s-au imprimat placute cu aceasta linie. Odata, desi circulau tramvaie in Centru, am vazut o tatra pe 160 (acum vreo 5 ani), venind din Micalaca, probabil trebua sa schimbe linia si asa si-a pus placuta cu 160, ramasa probabil din vremea cand era in functiune. Pe stalpii din statiile de tram din Micalaca, chair scria odata numerele: 17, 18, 160.
O, dar a existat si 150...vagoanele GT6Z si Gt8z, si-au gasit atunci oportunitatea. Se reparau liniile de langa Palatul CFR, asa ca au trebuit sa suplimenteze linia 15. Insa, in Gradiste, (15 are traseul Fat-Frumos-UTA-Sere Gradiste) la prima statie dupa viaduct, linia se ingusteaza, adica din dubla se transforma in linie simpla, acest lucru ingreunand circulatia mai multor vagane. Asa, ca linia 150 circula pe relatia Fat-Frumos-UTA-IVA II(Fabrica de vag calatori). Si, tin minte ca chiar si cu aceasta linie s-au imprimat placute....
O chestie pe care nu am crezut niciodata ca o voi vedea a fost cand linia 6 a intors in Micalaca Zona II-III... (se reparau liniile in centru iar str Cocorilor nu era inca functionala, 6-le neputand merge pe-acolo spre Piata Romana).
In fine, au fost o groaza de situatii interesante( tramvaie circuland invers in Micalaca, iar Z-urile..., blocarea efectiva a cate unui depou, restul traseelor fiind deservite de celalalt depou, se faceau transferuri de tramvaie; greva din anul 94 sau 96 a vatmanilor, fapt ce a dus la inlocuirea pt o zi sau 2 a tramvaielor cu autobuze, pana cand soferii au intrat si ei in greva, etc).
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 21 Mai 2006 21:45:07 Titlul subiectului: gps ar |
60582 |
|
La Arad, exista GPS pentru linia 3.
|
|
Sus |
|
|
Pachanga
Data înscrierii: 18/Feb/2006 Ultima vizita: 23/Mai/2008 Mesaje: 69 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 04 Iul 2006 08:02:01 Titlul subiectului: |
26904 |
|
Interesant este duminica, cind pe linia 3 vezi circulind Timis, GT6, Tatra T4R sau GT4.
Rau e faptul ca s-a trecut la orar de vacanta iar pe tabele e afisat acelasi orar vechi.
Am vazut ieri primul accident facut de omida, un autoturism ce cobora de pe viaductul dinspre Gradiste nu a asteptat sa treaca si a fost sifonat, cum soferul era furios, pina politia a masurat si calculat, s-au adunat tramvaie pina la autogara
P.S. Buclele de la Billa au fost active si cit timp se circula pe Voinicilor
_________________ Still standing |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 04 Iul 2006 09:33:13 Titlul subiectului: |
26917 |
|
Cat timp se circula pe Voinicilor, bucla de la Billa era activa deoarece acolo intorceau de obicei tramvaiele de pe liniile 7 sau 8, care se retrageau in depoul Micalaca. Bucla de la "vama micalaca" era capatul liniei 5, in plus intorcand si acolo unele tramvaie ce veneau din sau se retrageau in depoul Micalaca. De obicei daca se nimerea un tramvai care sa nu aiba in ziua aceea traseul prin zona Micalaca.
|
|
Sus |
|
|
ice_king
Data înscrierii: 02/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Noi/2006 Mesaje: 23 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 09 Sep 2006 09:03:09 Titlul subiectului: |
32993 |
|
De ce 'omida' 1014+1054 circula aproape mai mereu pe linia 11 respectiv 12 ?
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 30 Mar 2007 19:23:42 Titlul subiectului: |
77984 |
|
Omida circula pe linia 11 pentru ca vatmanul ei e din Covasint si in weekend ramine in Ghioroc
Astazi am avut parte de o mare surpriza,a am ajuns la Piata Romana la 16:10 m-am bucurat ce m-am bucurat ca nu a plecat autobusul 41 dar nici urma de el, dupa ce au plecat toti cu 25, 26 sau 27 a venit pe la 16:45, a plecat cam nedumerit si a facut o bucla la sensul giratoriu . Credeam ca se intoarce, dar nu, a luat-o pina la Biserica Sirbeasca spre Alfa unde inainte nu se putea merge ca sint 3 gramezi de nisip, linia e scoasa pe citiva metrii si nimeni nu mai muncea. Apoi pe la Piata Reconcilierii si pe la politie a ajuns pe Andrei Saguna dupa care pe traseul normal. Cica ar fi inchisa G. Cosbuc din nu stiu ce motive. Intrebarea calatorii aia multi din statia de pe Episcopiei au fost anuntati de cineva sau au ramas acolo de la 3 pina se redevine la normal
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 31 Mar 2007 13:31:24 Titlul subiectului: |
78005 |
|
Din cate am vazut azi, G. Cosbuc se asfalteaza, rezultand o coada imensa pe strada Eminescu. Sper sa treaca si la strazi mai importante, cum ar fi Iuliu Maniu sau Petru Rares, pentru ca e dezastru. Nu inteleg de ce la noi gurile de canal se fac taman in mijlocul soselei si plus de asta nu sunt aduse la nivelul asfaltului, rezultand hopuri deranjante.
Probabil au inceut asfaltarea serioasa a strazilor si reabilitarea centrului vechi. Din cate am vazut azi, modernizeaza trotuarele si in zona Metianu. Probabil si din aceasta cauza nu au introdus autobuz pe relatia Alfa-Pta Romana. Strazi inguste, aglomeratie, plus lipsa unei statii de bus amenajate in zona Teatrului.
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 04 Iul 2007 00:37:33 Titlul subiectului: Re: *Trasee-informatii si curiozitati |
80030 |
|
quiksilver a scris: | Pe stalpii din statiile de tram din Micalaca, chair scria odata numerele: 17, 18, 160. |
Da, dacă vă uitați pe tabla din vechea stație de la BILLA, lângă fostul dispecerat (actualul bar), puteți vedea ceea ce Quiksilver a afirmat mai sus. Și nu doar atât, la Gara Aradul Nou există și acum pe un stâlp scrise liniile 3, 3b, 5 și 12. Nu-mi aduc aminte ca L12 să fi avut vreodată capăt de linie Aradul Nou. Există totuși de luni până vineri o tură de L12 (de obicei a lui Timiș WC2 a.k.a #15+#16) cu sosire în Vama Micălaca la 16:42 dinspre Ghioroc când vatmanul înlocuiește doar în față cu L5, astfel prelungindu-și traseul până-n Aradul Nou pentru ca acolo să staționeze un timp și să meargă apoi fără călători tot pentru L12 la Piața Romană. Totul se datorează lucrărilor de pe Str. Kogălniceanu că în schimb, când se putea circula, mergeau cu L22 dar de la Căpitan Ignat veneau direct cu L12 . Sau am văzut o altă variantă, destul de proastă: puneau de la podgoria 3b și mergeau așa (asta doar la un singur vatman). Probabil că nu au tăbliță de L3.
Și altă tablă remarcată e cea a stației liniei 3b din Piața Romană, la parterul blocului de 10 nivele. Practic, acolo era locul de staționare a lui 3b ca mai departe să execute macazul și să meargă în stânga (în Aradul Nou), nu spre centru. Tot acolo staționau și tramvaiele de pe L3 când erau redirecționate prin Căpitan Ignat către Făt-Frumos.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 04 Iul 2007 10:30:57 Titlul subiectului: |
80031 |
|
Tin minte ca cel putin bunicii mei, cand mai prindeau cate un 10 sau 12, obisnuiau sa intrebe daca merge si in Aradul Nou.
Ar trebui sa mai puna un "A", de exemplu, pe intreaga durata a traseului, pt a sti lumea daca vagonul merge sau nu in Aradul Nou.
O astfel de situatie o reclama un calator pe forumul CTP, in speta ca dimineata in jurul orei 6:30, din Aradul Nou pleaca un 3 barat care la Piata Romana se tranforma in 10. Asta in conditiile in care 3b+10 pana in Vama Micalaca inseamna intreg traseul liniei 5.
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 04 Iul 2007 15:53:34 Titlul subiectului: |
80036 |
|
quiksilver a scris: | O astfel de situatie o reclama un calator pe forumul CTP, in speta ca dimineata in jurul orei 6:30, din Aradul Nou pleaca un 3 barat care la Piata Romana se tranforma in 10. Asta in conditiile in care 3b+10 pana in Vama Micalaca inseamna intreg traseul liniei 5. |
Despre acea tură nu știu nimic, în schimb în fiecare zi lucrătoare tramvaiul care deservește L5 (în majoritatea cazurilor un GT4 - nici n-am văzut măcar să fie vreunul de la UTA) pleacă la ultima tură la 15:45 din Gara Aradul Nou în loc de 15:30 cum era înainte pentru că de la Piața Romană pleacă cu L10. Dar din capăt pune L5 pentru călătorii care ies de la serviciu și merg în Micălaca. Pe program nici nu mai există al 5-lea de L5. Vatmanii știu că trebuie să ia acei călători și nu se complică să meargă cu L3b, cum le-a fost inițial propus de cei care au făcut modificarea la program. Oricum, L5 are capăt Vama Micălaca, doar atât că merge mai departe până la combinat. Înainte de asta, tura de L10 era deservită de un cuplu de T4D+B4D, dar altfel cei care făceau L5 nu ajungeau să facă cele 8 ore obligatorii pe zi.
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 17 Iul 2007 15:49:46 Titlul subiectului: |
80381 |
|
Se pare că în curând liniile 9 și 10 nu vor mai avea capăt de linie Combinatul Chimic. Tramvaiele de pe liniile respective vor "întoarce" la ieșirea din Vladimirescu înspre DN7 unde a fost construită o nouă lucrare la care printr-o manevră deservită probabil de un M8S, GT6Z sau GT8Z, tramvaiul va părăsi stația până ce va trece de macazul cu arc înspre DN7, apoi vatmanul vine în cabina din spate și intră cu el înapoi în stație pe sensul de mers spre Arad.
Nu știu ce se va întâmpla cu linia de la DN7 spre combinat. M-am gândit la 3 soluții care poate vor fi atribuite liniei 14:
a). DN7 - Ghioroc
b). Vladimirescu - Ghioroc (ca în cazul L9 și L10, dar pentru asta ar fi nevoie tot de vagon cu 2 cabine)
c). ultimă instanță: desființarea ei
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.23 kb |
Vizualizat: |
de 51873 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 17 Iul 2007 18:00:24 Titlul subiectului: |
80385 |
|
Probabil ca vagoanele nu vor mai intoarce la Comb Chimic, oricum nu stiu cat mai dureaza pana nu il demoleaza de tot. Acolo isi mai desafasoara activitatea doar cateva societati comerciale mai mici, a caror angajati nu cred ca se deplaseaza cu tramvaiul pana la locul de munca.
Nu stiu ce rol are acel "s". Ma gandesc ca nu vor trimite doar vagoane bidirectionale pe liniile 9 si 10. Vagoanele unidirectionale pot intoarce la intersectia DN7 cu drumul spre combinat, unde exista format un triunghi, daca chiar nu vor sa le trimita pana la Combinat.
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 18 Iul 2007 23:42:31 Titlul subiectului: |
80425 |
|
Mergând și azi în colo cu GT4 #08, la întoarcerea de la combinat i-am găsit pe oameni muncind la montarea firului de contact.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.61 kb |
Vizualizat: |
de 51808 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.63 kb |
Vizualizat: |
de 51808 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.2 kb |
Vizualizat: |
de 51808 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 19 Iul 2007 00:18:47 Titlul subiectului: |
80427 |
|
Nu i-ai intrebat pe oamenii ce lucrau acolo de ce s-a realizat acel "S"? Sau vatmanul de pe 08 nu stie? GT-ul era in cursa regulata sau s-a dus dupa muncitori?
In spate se vede cuplul T4D+T4D 1185+1076.
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 19 Iul 2007 15:22:33 Titlul subiectului: |
80436 |
|
quiksilver a scris: | Nu i-ai intrebat pe oamenii ce lucrau acolo de ce s-a realizat acel "S"? Sau vatmanul de pe 08 nu stie? GT-ul era in cursa regulata sau s-a dus dupa muncitori?
In spate se vede cuplul T4D+T4D 1185+1076. |
Acel "S" este făcut pentru ca tramvaiele să nu mai circule până la combinat. S-ar putea să mai rămână câteva curse pe zi (dimineața, la prânz și seara). Nu aveam ce să-i întreb pe muncitori că unul (șeful lor ) a început să vocifereze că de ce fac poze crezând probabil că vreau să trimit presei eșecul lucrării lor, adică, după ce a trecut 08 pe sub fir, a rămas pantograful pe lângă și a fost nevoie să-l împingă până aproape de stație, urmând ca ei să refacă din nou lucrarea . GT4 #08 era pe L10 cu plecare la 8:12 din Combinatul Chimic dar, din acest motiv a fost trimis către Ghioroc cu L14, cu plecare la 9:15 din Ghioroc tot spre combinat, apoi a staționat 2 ore. Abia la 11:45 a plecat cu L10 din combinat spre Piața Romană pentru a-și relua tura normal. Situația aceasta a avut loc 2 zile la rând, oamenii din Ghioroc care trebuiau duși / aduși fiind preluați de autobuze de la DN7 până la Renașterii.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 27 Iul 2007 12:43:55 Titlul subiectului: |
80719 |
|
A aparut anuntul privind inceperea lucrarilor BERD, si inchiderea tronsonului UTA-Vlaicu. Acel anunt este incomplet si cu greseli evidente. Nu l-am gasit inca pe net, asa ca spun din amintiri intai ce scrie in el, si apoi varianta corecta. Asadar:
- liniile 1,3,7,17 vor avea capatul in statia Cpt Ignat.
- liniile 9,11, 15, 15b vor intoarce in Depoul UTA.
- liniile 1 si 4b se suspenda
- intre UTA si Fortuna vor circula autobuze la un interval de 4 minute in zilele lucratoare si 6 minute in rest.
-intre UTA si cartierul Gai, va circula un autobuz la un interval de 26 minute.
Dupa cum vedeti, o sumedenie de greseli. Acum incerc sa corectez.
- liniile 3, 7, 17 vor avea capatul la Capitan Ignat.
- linia 2 se suplimenteaza. (1-le care ar intoarce la Cpt Ignat ar fi de fapt acutala linie 2)
- liniile 1, 1b, 4b, 6 se suspenda.
- 9,11, 15, 15b intorc in Depoul UTA.
Cam atat, de mentionat ca 16 b va deveni o extensie a lui 15 b, adica nu se opri in depou ci va merge normal pana la Cpt Ignat. Sunt de parere ca 15 b ar fi trebuit trimis la Cpt Ignat si 16b in Centru. In fine, sper sa nu fie probleme majore in transport. Va fi interesant cand vor termina strada Kogalniceanu...
Edit 28.07.2007
In "Adevarul" apare un anunt mai complet privind modificarile ce vor surveni de la 1 august. Astfel:
- liniile 1,1b,2,4b,6,13,16b se suspenda.
- 15b va circula pana la Cpt Ignat
-linia 3 va circula la interval de 10 minute in orele de varf si 15 minute in rest
-liniile 7 si 17 vor circula la un interval de 12 minute respectiv 23, insa vor fi intercalate astfel incat la fiecare 6 minute respectiv 12 sa vina un tramvai pe relatia Cpt Ignat-Micalaca.
Sincer mi se pare putin un tramvai la la 10 minute pe relatia UTA-Centru -Aradul Nou, avand in vedere ca normal in orele de varf mai circula pe aceasta ruta liniile 1,2,6 si 1b. Eu zic ca se va mentine si linia 2 ca supliment.
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 28 Iul 2007 15:54:40 Titlul subiectului: |
80757 |
|
Asta e o stire, curiozitate va fi pentru cei din Vlaicu, in cit timp se vor organiza cei de la CTP astfel incit sa nu fie umpluti de reclamatii
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 28 Iul 2007 17:18:07 Titlul subiectului: |
80759 |
|
Problema va fi la sincronizarea autobuzelor cu tramvaiele.Doar linia 3 va fi prea putin...
Ar putea aparea reclamatii din partea celor care folosesc frecvent linia 4b pe ruta Alfa-Fortuna, ce vor fi nevoiti sa schimbe 3 mijloace de transport pt a ajunge dintr-un cartier in altul.
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 28 Iul 2007 20:07:01 Titlul subiectului: |
80761 |
|
ma mut la Confectii pe perioada lucrarilor . Oricum daca linia 2 nu va fi, 3-ul vine plin de la Capitan Ignat ca sint destui ce merg inspre oras, macar nu mai trebuie ei sa schimbe la UTA, acum trebuie noi cei din Vlaicu. Pe fluturas scrie ca vor fi autobuse din 4 in 4'(din 6 in 6' in weekend) pina la 23:57. Oare ultimul la cite pleaca de la UTA, tot la 23:15 ca pina acum cind au fost lucrari in zona? Nu de alta dar sa ajunga la 23:57 in garaj
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 13 Sep 2007 15:07:19 Titlul subiectului: |
82695 |
|
. . .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
27.81 kb |
Vizualizat: |
de 51348 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
27.64 kb |
Vizualizat: |
de 51348 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 14 Sep 2007 11:46:01 Titlul subiectului: |
82763 |
|
Interesanta poza! Azi, linia 4 din imagine este de fapt linia 6, 4 fiind suspendata (neexistenta), desi au mai fost incercari pe traseul Cpt Ignat-Fat Frumos (Bariera CFR) sau pe la inceputul anilor 90 chiar Cpt Ignat -Pta Gai.
Recent, dupa ce au inchis str Kogalniceanu, linia 2 avea traseul vechi din imagine. (Cpt-Ignat-Pta Arenei/Romana).Cand au inceput lucrarile BERD, linia 2, s-a transformat in ...1, nu stiu din ce cauza.
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 20 Sep 2007 18:27:22 Titlul subiectului: |
82947 |
|
Spuneam în iulie că liniile 9 și 10 nu vor mai merge până la combinat ci vor avea capăt Vladimirescu, asta după ce au făcut acel "S". Au trecut mai bine de două luni de zile și lucrarea a fost părăsită.
Ieri trecând pe acolo, tot așa, dar azi au montat 2 stâlpi de o parte și de alta ca incidentul descris mai sus de mine să nu se mai repete. Sunt curios să văd ce tw vor mai circula atunci. Presupunerea mea îmi dă să cred că doar M8S-urile vor fi compatibile acestui sistem.
În concluzie: nu se știe încă ce va fi
Descriere: |
Cei 2 stâlpi "plantați" și firul liniei de întoarcere de la Vladimirescu |
|
Mărime fișier: |
58.65 kb |
Vizualizat: |
de 51253 ori |
|
_________________ Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi! |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 02 Oct 2007 13:15:17 Titlul subiectului: |
83290 |
|
Eu cred ca la orele de varf, dimineata si dupa-amiaza vor trimite cate un M8S pe linia 10 pentru elevi si studenti, vagon ce nu va mai pierde timpul cu traseul pana la Combinat ci va rebursa acolo. Oricum, de la acel "s" nu mai este mult pana la intersectia "DN7", adica pana la triunghiul Arad-Combinat-GHioroc, vagoanele unidirectionale putand intoarce si acolo.
Putin off topic: Foarte interesanta poza, Zgarcanstein. Ma refer la efectele vizuale, cum ar fi Soarele acela "in miscare" precum si alte obiecte ce par a se reflecta in poza, despre care nu imi dau seama ce sunt.
Cred ca au inceput sa trimita vagoane M8S la Vladimirescu. Azi l-am vazut pe 1017 pe linia 9, iar in spate avea afisajul cu linia 10... Eu l-am prins insa la Podgoria in sensul spre Gara, edificativ ar fi daca l-as fi vazut spre Micalaca , iar apoi sa-l fi vazut si cand venea inapoi eventual cu "fata B".
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 02 Oct 2007 22:27:06 Titlul subiectului: |
83298 |
|
quiksilver a scris: | Cred ca au inceput sa trimita vagoane M8S la Vladimirescu. Azi l-am vazut pe 1017 pe linia 9, iar in spate avea afisajul cu linia 10... Eu l-am prins insa la Podgoria in sensul spre Gara, edificativ ar fi daca l-as fi vazut spre Micalaca , iar apoi sa-l fi vazut si cand venea inapoi eventual cu "fata B". | Într-adevăr s-au produs niște mofificări. Acestea constau în schimbarea programului liniilor 9 și 10. Începând de azi s-a făcut experimental folosirea vagoanelor M8S cu întoarcere la Vladimirescu. M8S #1017 a fost schimbul 1 iar M8S #1005 schimbul 2 pe turele de Vladimirescu. Pentru mine a fost o surpriză ca azi să prind 1005-ul la Podgoria pe la 14:20 și să merg cu el doar până la Vladimirescu, și nu la combinat. În premieră am văzut și eu cum se procedează: exact acel mod de schimbare a cabinei descris tot de mine mai sus ) Poze nu am reușit să fac dar am aflat că s-au înapoiat la UTA niște ture împrumutate celor de la depoul Micălaca pentru ca aceste ture de L9 și L10 să fie asigurate de M8S-uri. Chiar așa, ce rost avea un M8S pe L16
Nu s-a reușit încă să se acopere tot programul. De exemplu, pe tura de L10 cu plecare la 16:00 din Piața Romană a fost GT4 #572... Desigur, vor fi ele calculate astfel încât să nu mai fie alte tipuri tramvaie, în special dacă linia de la combinat se va scoate. Soluția reparării ușilor și cabinelor nefuncționale la Bogestre sau GT8Z nu cred că va fi eficientă. Mai de grabă aducerea altor tramvaie bidirecționale, ținând cont că din cele 9 M8S-uri aduse în decembrie, vreo 3 sau 4 sunt trase pe dreapta
-------------------------------------------------------
Și iată că au sosit și pozele! Sunt făcute în ziua următoare, adică pe 3 octombrie:
Descriere: |
S-a insistat pe faptul ca pozele în care apare vagonul cu care am fost să nu fie postate, deci puteți observa doar lucrarea la linie, fără tramvai în cadru |
|
Mărime fișier: |
121.12 kb |
Vizualizat: |
de 51025 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.3 kb |
Vizualizat: |
de 51025 ori |
|
_________________ Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi! |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|