Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaie de marfa, utilitare si de interventii
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Mai/2018
Mesaje: 1090
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Aug 2006 21:11:42    Titlul subiectului: 31591

Iata un tramvai utilitar al RATB: turbofreza.


DSC00878.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.36 kb
 Vizualizat:  de 16636 ori

DSC00878.jpg



DSC00883.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.87 kb
 Vizualizat:  de 16636 ori

DSC00883.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Mai/2018
Mesaje: 1090
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Aug 2006 21:15:27    Titlul subiectului: 31592

Vagon plug.


DSC00886.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.71 kb
 Vizualizat:  de 16565 ori

DSC00886.jpg



DSC00923.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.33 kb
 Vizualizat:  de 16565 ori

DSC00923.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Mai/2018
Mesaje: 1090
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Aug 2006 21:35:50    Titlul subiectului: 31595

Vagon plug bidirectional.
Cifra 1 scrisa pe usa indica probabil capatul vagonului, ca la vagoanele de metrou sau la cele bidirectionale din Germania: ex 023A sau B.
Aceste vagoane sunt prevazute cu posturi de odihna pentru personal, in cazul in care meciul cu iarna intra in prelungiri. Twisted Evil



DSC00971.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.07 kb
 Vizualizat:  de 16552 ori

DSC00971.jpg



DSC00893.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.16 kb
 Vizualizat:  de 16552 ori

DSC00893.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 22 Aug 2006 21:47:36    Titlul subiectului: 63897

Catalin Ghita a scris:
Ideea cu tramvaiele de marfă nu e o așa mare noutate, ITB-ul a făcut multe experimente înainte de '90.
Iată o poză cu un astfel de tramvai de marfă. Din păcate, în ciuda insistențelor mele, mi s-a spus că nu se știe dacă originalul acestei poze mai există și/sau unde e...
Originalul s-ar putea să mai existe. Un vagon foarte asemănător cu cel din poză, dar transformat în polizor (fața este la fel dar i s-au pus 2 semnalizatoare pe lateral, iar numărul este același, #001) se află în depoul secției linii de lângă Dep. Titan. Nu am putut fotografia acolo, dar vagonul se vede din depou, de la gard. Este vopsit în exact aceeași schemă de culoare. E foarte posibil să fie cel din poza din URAC, dar modificat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Mai/2018
Mesaje: 1090
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Aug 2006 21:53:49    Titlul subiectului: 31599

Vagoane utilitare ex-EP/V3A. Se numesc VU-95.
Ele au in general usa din mijloc modificata sau chiar daca este normala, pe acolo se descarca materiale cu ajutorul unei macarale montate in interior. In alte vagoane, descarcarea se face printr'o usa din spatele vagonului.
Unele vagoane nu au nici macara si sunt chiar destul de apropiate de forma originala. Cele care nu au usa in partea din spate au si post de conducere in spate pentru manevre.



DSC00915.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.49 kb
 Vizualizat:  de 16523 ori

DSC00915.jpg



DSC00900.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.55 kb
 Vizualizat:  de 16523 ori

DSC00900.jpg



DSC00970.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.8 kb
 Vizualizat:  de 16523 ori

DSC00970.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 29/Noi/2017
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Aug 2006 22:02:51    Titlul subiectului: 63901

Plugurile 01 si 18 din pozele de mai sus semana rau de tot cu basculantele mentionate in postul meu anterior. Pacat ca nu le-au casat!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Mai/2018
Mesaje: 1090
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Aug 2006 22:04:35    Titlul subiectului: 31605

Exista 3 vagoane denumite S01, S02 si S03. Celelalte si-au pastrat numarul de EP/V3A. Din seria celor de la Bucurestii Noi (6107..6172), a ramas doar 6133. Acesta are particularitatea ca acoperisul sau a ramas in mare parte in forma EP'urilor originale. Off-topic: 6133+6333+6357 a fost penultimul tramvai cu 2 remorci de la Bucurestii Noi, pe linia 45.


DSC00857.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.54 kb
 Vizualizat:  de 16510 ori

DSC00857.jpg




Ultima modificare efectuată de către Trix la Mar 22 Aug 2006 22:05:10, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 22 Aug 2006 22:04:42    Titlul subiectului: 63904

Și totuși, #6050 pare să aibă un post de conducere în spate, chiar dacă ,,fundul" lui e format din 2 uși de Rathgeber care se deschid:


6050-Tit-010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.25 kb
 Vizualizat:  de 14825 ori

6050-Tit-010.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Mai/2018
Mesaje: 1090
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Aug 2006 22:09:35    Titlul subiectului: zzzzzzz 31609

Da, si ele pot avea post de conducere, asa este, dar acesta este amplasat lateral. Referitor la mesajul de mai sus, din seria 6107..6172 mai exista 6047 ex 6140, vopsit in culoare roz ca tramvaiele Faur. In prezent este insa in reparatii si probabil ca nu va mai iesi roz.
Iata si un tramvai reconstruit din V56, posibil fostul vagon 253, singurul la care s'a montat boghiu in loc de truck. Modelul este denumit VU-93. Particularitatea fata de utilitarele V56 este ca are usa de materiale si pe partea stanga.
Ca sa nu apara discutii ca nu are 3 becuri si 2 geamuri, atat el cat si EP'ul din fata lui sunt retrase din circulatie de multa vreme. S21 este un prototip care nu a circulat prea mult.
RATB a transportat marfa pentru diverse obiective comerciale. Nu stiu cat a functionat sistemul si nici cat a functionat linia de la Delfin, dar ITB/RATB a transportat marfa.
Au existat V56 (cele utilitare) + remorci atat acoperite cat si descoperite, atat remorci V56 cat si V12 si probabil si altele mai vechi.
Au existat troleibuze Roman speciale de marfa: 01..18, precum si troleibuze obisnuite utilizate pentru marfa: Roman112 5132.
Sistemul nu s'a dovedit prea rentabil, deoarece traficul de marfa incurca pe cel de calatori, iar aprovizionarea trebuia facuta fie seara sau noaptea, fie dimineata devreme. Pentru noapte insemna ca vatmanii trebuiau platiti suplimentar, iar contravaloarea serviciilor nu stiu cat acoperea costurile regiei.
Este posibil ca ITB/RATB sa fi transportat diverse marfuri de la unele obiective pentru uz propriu, de exemplu pentru bufeturi sau mini-magazine din incinta sectiilor sale, care daca exista sau existau ar evita situatia cand vatmanul opreste sa-si ia paine, asa cum spun unii ca ar fi vazut.
EP/V3A utilitare au aparut in 1995, cand deja disparuse sistemul de transport marfuri.

Atentie !

Toate fotografiile de mai sus sunt realizate cu aprobarea si sprijinul RATB. Ele au ca scop exclusiv informarea iubitorilor de tramvaie si popularizarea mijloacelor de transport RATB si a tuturor tipurilor de vehicule existente in parcul regiei.
Unele vehicule sunt retrase demult din circulatie, iar fotografiile nu urmaresc aspectul actual al acestora, ci valoarea istorica si pentru unii sentimentala a lor.
Este interzisa publicarea acestor poze in alte locuri decat forumul sau forumurile comunitatilor de prieteni ai mijloacelor de transport sau siturile autorilor fotografiilor. Fotografiile nu pot fi comercializate.



DSC01109.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.38 kb
 Vizualizat:  de 16505 ori

DSC01109.jpg



DSC01115.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.35 kb
 Vizualizat:  de 16505 ori

DSC01115.jpg




Ultima modificare efectuată de către Trix la Mar 22 Aug 2006 23:06:11, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 22/Mai/2018
Mesaje: 871
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Aug 2006 10:14:49    Titlul subiectului: 63919

Intr-o poză veche cu acel vagon plug, el seamănă bine cu vagoanele polizor:
Într-un "Muncitorul I.T.B." de la mijlocul aniilor '50 am o poză cu aceste vagoane polizor.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Mai/2018
Mesaje: 1090
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Aug 2006 21:35:49    Titlul subiectului: 63930

Este posibil ca turbofreza sa fi fost montata mai tarziu pe aceste vagoane, care probabil ca au fost utilizate initial ca polizoare, adica au avut instalatia de polizare montata pe ele.
Si acum exista un plug cu nr. 07 care are instalatie de polizare.

Conform S'B-Atlas, RATB detine urmatoarele vagoane utilitare:
Turbofreze:
  • 01 (1960)
  • 02 (1960)
  • 03 (1970)

Pluguri+transport:
  • 01 (1963)
  • 02 (1965)
  • 03 (1970)
  • 04 (1971)
  • 05..07 (1970)
  • 08??? - nu l-am vazut si nu apare in atlas
  • 09..13 (1976)
  • 14 (1979)
  • 15??? - nu l-am vazut si nu apare in atlas
  • 16 (1976)
  • 17, 18 (1979)
  • 19..21 (1982)

Pluguri bidirectionale:
  • 22 (1985)
  • 23..31 (1986)
  • 32..35 (1987)

Magarusi:
  • 998, 998A, 998B

Stropitoare:
  • 2416+3474 (1957) Rathgeber M4.65
  • 004 (1976)

EP/V3A:
  • 6002 (1976)
  • 6007 (1976)
  • 6037 (1978)
  • 6047 (1981) ex 6140
  • 6050 (1979)
  • 6053 (1981) ex 6095
  • 6067, 6068 (1979)
  • 6073 (1981) ex 6098
  • 6077, 6079, 6085, 6089, 6090 (1980)
  • 6091 (1978) ex 6041
  • 6094, 6096, 6097, 6099, 6133 (1981)
  • S01, S02, S03

Alte utilitare:
  • S21 (1993) ex 253?? - VU93 ex V56
  • 001, 002 - vagoane polizor
  • 7x, 8x - mai multe remorci pentru sare, platforme cu macara &c.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Mai/2018
Mesaje: 1090
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Aug 2006 21:46:13    Titlul subiectului: 31669

Iata vagonul de sare.
In a 2'a poza se observa si remorca V12 care a circulat prin oras cu reclame sau cu orchestra la ziua RATB acum cativa ani.



DSC00904.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.03 kb
 Vizualizat:  de 16385 ori

DSC00904.jpg



DSC01017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104 kb
 Vizualizat:  de 16385 ori

DSC01017.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Mai/2018
Mesaje: 1090
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Aug 2006 21:50:42    Titlul subiectului: 31670

Vagoane platforma cu macara.
Iata aici un film cu vagonul 06 in depoul Giulesti. La rugamintea conducerii RATB, am scos o parte din imaginile cu depoul pentru ca aratau cam urat in acel moment.
Filmul poate fi vizionat Aici.



DSC00924.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.64 kb
 Vizualizat:  de 16147 ori

DSC00924.jpg



DSC00931.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.92 kb
 Vizualizat:  de 16147 ori

DSC00931.jpg



DSC01002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.6 kb
 Vizualizat:  de 16147 ori

DSC01002.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 23 Aug 2006 21:59:36    Titlul subiectului: 63933

Remorca de culoare mov cu macara, este fost Vagon remorca al tramvaiului V56 sau V58.
Se observa structura trenului de rulare (forma cutiilor de osie, asezarea suspensiilor pe cutiile de osii, cadrul-truc etc).
Ultima remorca galbena pe care scrie: ,,Dep. Colentina" are un truc de V56 sau V58. Se vede clar! Poate e chiar un fost vagon modificat V5x!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Mai/2018
Mesaje: 1090
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Aug 2006 22:04:49    Titlul subiectului: 63935

In anii '80-'90 existau chiar vagoane platforma, cu sau fara macara, transformate din V56 si care pastrasera forma originala, cat ramasese dupa decuparea acoperisului si a partii superioare a peretilor, cam ca remorca V12 din poza de mai sus, fara structura aceea cu blabla FM. Existau chiar remorci in forma celor de pasageri, dar cu multe ferestre inlocuite cu tabla.
In prezent, cam tot ce numim transport de marfuri cu tramvaiul este de fapt transport tehnologic.
Mai demult existau chiar V3A care transportau materiale intre depouri. Unul din ele (un V3A nemodernizat galben) avea o placuta pe care scria "APROVIZIONARE" si mai tragea uneori si cate un boghiu. Primul EP/V3A nemodificat pe care l-am vazut transportand materiale a fost 6047, fara remorca. Dar a reaparut ca vagon de calatori cu remorca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 18 Sep 2006 00:39:44    Titlul subiectului: 64503

Un lucru eu nu-l înțeleg la vagoanele utilitare de deszăpezire unidirecționale (cele bidirecționale au controller de V3A): au fost așa de la început sau sunt modificate pe alte trucuri?
De exemplu, freza #01, care mie mi-a părut a fi pe truc de Thomson.

Iar controller-ul - surpriză - Alsacia-Thomson (Als-Thom):

Cu număr de serie de... STB (nu ITB sau RATB):

Este posibil ca ,,locomotiva" pe aceeași caroserie de la Timișoara să aibe controller AEG și de aceea să fie considerată AEG.
Acum plugul (unicul cu polizor) #07. El pare să aibe truc de V56/V58:

Iar controller-ul este Thomson-Houston:

...cu serie de STB:


Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Lun 18 Sep 2006 12:42:27, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 04 Ian 2007 00:07:56    Titlul subiectului: 40 42528

Să vedem și restul tramvaielor speciale.
Freza #01 (Dep. Alexandria)



01-Freza-Alx-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.24 kb
 Vizualizat:  de 15213 ori

01-Freza-Alx-001.jpg



01-Freza-Alx-005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.33 kb
 Vizualizat:  de 15213 ori

01-Freza-Alx-005.jpg



01-Freza-Alx-006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.3 kb
 Vizualizat:  de 15213 ori

01-Freza-Alx-006.jpg



01-Freza-Alx-007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.74 kb
 Vizualizat:  de 15213 ori

01-Freza-Alx-007.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 04 Ian 2007 00:12:37    Titlul subiectului: 42530

Peria #01. Acest model de vagon se numește 1VU. Cel din imagine aparține Depoului Titan.


0001-Tit-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.28 kb
 Vizualizat:  de 15205 ori

0001-Tit-001.jpg



0001-Tit-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.79 kb
 Vizualizat:  de 15205 ori

0001-Tit-002.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 04 Ian 2007 00:13:40    Titlul subiectului: 42532

Freza #02 (Dep. Titan)


02-Freza-Tit-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.33 kb
 Vizualizat:  de 15201 ori

02-Freza-Tit-001.jpg



02-Freza-Tit-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.95 kb
 Vizualizat:  de 15201 ori

02-Freza-Tit-002.jpg



02-Freza-Tit-003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.89 kb
 Vizualizat:  de 15201 ori

02-Freza-Tit-003.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 04 Ian 2007 00:14:15    Titlul subiectului: 42533

1VU #02 (Dep. Titan):


0002-Tit-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102 kb
 Vizualizat:  de 15199 ori

0002-Tit-001.jpg



0002-Tit-003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.73 kb
 Vizualizat:  de 15199 ori

0002-Tit-003.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 04 Ian 2007 00:15:19    Titlul subiectului: 42534

Freza #03 (Dep. Militari):


03-Freza-Mil-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.29 kb
 Vizualizat:  de 15196 ori

03-Freza-Mil-002.jpg



03-Freza-Mil-003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.41 kb
 Vizualizat:  de 15196 ori

03-Freza-Mil-003.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 04 Ian 2007 00:17:52    Titlul subiectului: 42536

1VU #03 și vagonul stropitoare #004, ambele în Dep. Victoria.


0003-Vic-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.13 kb
 Vizualizat:  de 15191 ori

0003-Vic-001.jpg



0004-Vic-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.57 kb
 Vizualizat:  de 15191 ori

0004-Vic-001.jpg



0004-Vic-003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.16 kb
 Vizualizat:  de 15188 ori

0004-Vic-003.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 04 Ian 2007 00:21:44    Titlul subiectului: 42538

1VU #05 în Dep. Bucureștii-Noi și #06 în Depoul Giulești:


0005-Dep-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.88 kb
 Vizualizat:  de 15115 ori

0005-Dep-001.jpg



0006-Plug-Giu-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.91 kb
 Vizualizat:  de 15115 ori

0006-Plug-Giu-002.jpg



0006-Plug-Giu-004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.51 kb
 Vizualizat:  de 15115 ori

0006-Plug-Giu-004.jpg



0006-Plug-Giu-005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.07 kb
 Vizualizat:  de 15115 ori

0006-Plug-Giu-005.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 04 Ian 2007 00:23:04    Titlul subiectului: 42539

#07 (dotat și cu polizor, ca și #06) în Dep. Alexandria.


0007-Plug-Alx-013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.28 kb
 Vizualizat:  de 15095 ori

0007-Plug-Alx-013.jpg



0007-Plug-Alx-006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.2 kb
 Vizualizat:  de 15095 ori

0007-Plug-Alx-006.jpg



0007-Plug-Alx-007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.17 kb
 Vizualizat:  de 15095 ori

0007-Plug-Alx-007.jpg



0007-Plug-Alx-008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.89 kb
 Vizualizat:  de 15095 ori

0007-Plug-Alx-008.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 04 Ian 2007 00:24:22    Titlul subiectului: 42540

#09 (Dep. Victoria), #10 (Dep. Alexandria)


0009-Vic-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.57 kb
 Vizualizat:  de 14917 ori

0009-Vic-001.jpg



0010-Plug-Alx-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.35 kb
 Vizualizat:  de 14917 ori

0010-Plug-Alx-001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 2 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community