|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Lancaster
Data înscrierii: 06/Mai/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2009 Mesaje: 39 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 08 Mai 2009 11:25:23 Titlul subiectului: Ecartamentul de 1435 mm |
110611 |
|
La ce e bun ecartamentul de 1435 mm:
Imaginile provin tot de pe acest forum, iar diferența între modul cum este transportat dintr-un oraș în altul (sau dintr-o parte în alta a Europei) materialul rulant pe 1435 mm., respectiv cel pe 1000 mm., mi se pare net în favoarea primului. Pentru cel de-al doilea, diferențele de costuri și manoperă pe care le implică sunt vizibile mai jos cu ochiul liber
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=1516&start=25&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.02 kb |
Vizualizat: |
de 9926 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.67 kb |
Vizualizat: |
de 9917 ori |
|
Ultima modificare efectuată Lancaster la Vin 08 Mai 2009 12:00:16, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 08 Mai 2009 14:11:52 Titlul subiectului: |
110619 |
|
Chiar crezi ca tramvaiele vin pe roțile lor, tractate de locomotive?
Sunt multe diferențe... viteza maximă (viteza maximă recomandată a unui tramvai este cam 50 km/h... nici un operator de marfă nu o să fie de acord să își tragă trenul cu 50 km/h când poate merge cu 100 sau 120km/h-vorbesc de țările civilizate, nu România), imposibilitatea conectării frânelor la tren, imposibilitatea atașării prea multor tramvaie (nu rezistă șasiul), imposibilitatea cuplării tramvaielor în mijlocul trenului (din toate motivele de mai sus), imposibilitatea manevrării corespunzătoare, diferențele de profil ale șinei, uzurile roților (roțile de tramvai sunt confecționate dintr-un material mai ,,moale" decât cel al roților de tren). Suficiente argumente?
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 10 Mai 2009 15:07:43 Titlul subiectului: |
110687 |
|
Pe distante scurte se pot monta boghiuri provizorii, cum am vazut pe Brad-Criscior unei locomotive OBB i s-au montat boghiuri de ingusta pentru a fi transferat, la fel s-ar putea si cu tramvaiele, bineinteles pe linile neelectrificate secundare si pe distante scurte, in rest e cum zicea Dragos mai sus
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 10 Mai 2009 17:22:39 Titlul subiectului: |
110691 |
|
Apropo de asta... chiar se manevrau pe linia de centură a Bucureștiului tramvaie, spre a fi expuse la Romexpo. Erau băgate pe rețea pe la Faur, unde există legătură tramvai-CF.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|