Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 23 Dec 2009 23:36:33 Titlul subiectului: |
121631 |
|
Ciotul fara linie de pe M 1 ( GdN 1 - Basarab1) are o usa. La ce foloseste acea usa? Mentionez ca usa a fost vazuta de mai multi useri care studiem problema. O parere personala este ca acea usa continua cu tunel care coboara (dupa modificarile facute) spre nivelul II al statiei GdN 1, nivel aflat in conservare. Existenta acestui nivel este certificata in proportie foarte mare ca ar exista.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 24 Dec 2009 07:29:34 Titlul subiectului: |
121637 |
|
Important ar fi daca am putea localiza ce corespunde ciotului respectiv la nivelul superior. Oare este locul unde racordul actual M1-M4 ajunge la nivelul superior este chiar sub racordurile care pleaca spre Titulescu sau este intre ele?
Respectivul ciot este intr-o zona in care nu pare sa fi suferit modificari. Daca mergem pe ideea ca nivelul actual al M1 este nivelul cel mai de jos care exista acolo si ca el (ciotul) ajungea la GdN1 la subsol, atunci nu vad spre ce al mai putea coboare. Ciotul practic trebuia sa mearga paralel cu actuala M1.
S-ar putea ca ciotul sa fie o linie care ocolea statia sau care nu ajungea in statie, cam cum exista sl la D2, sau sa fie legatura initiala intre etaje, caz in care trebuia in mod cert sa urce de la nivelul M1 la nivelul superior.
Daca insa acolo ar mai exista inca un tunel sub actuala M1 atunci DA, ciotul ar putea sa coboare.
|
|
Sus |
|
|
HORIA
Data înscrierii: 26/Apr/2006 Ultima vizita: 16/Aug/2023 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 30 Dec 2009 13:15:33 Titlul subiectului: |
121825 |
|
Am revazut ieri la Basarab o parte din tunelele care trebuiau sa existe sub B-dul N.Titulescu pentru M3. Daca te pozitionezi exact la intersectia M3 vechi cu M4 (sensul spre 1 Mai) se vede ca tunelele ar fi trecut exact prin fata blocului unde se afla BCR la parter (chiar pe langa bordura), nicidecum prin fata Angst asa cum reiese din schitele din post-uri de mai sus. Am insa o intrebare. Inainte ca M4 sa intre in statia Basarab sensul spre 1 Mai, pe partea dreapta acolo unde era depozitat gunoiul, se vede spart tunelul spre Titulescu, sensul spre Piata Victoriei (se vede lumina zilei). Spartura dinspre stanga, pe sensul fostului M3 spre Gara de Nord, este mai veche, si se vede in pozele de mai sus unde corespunde la exterior. Intrebarea mea este unde corespunde la exterior spartura din locul unde era depozitat gunoiul (pe dreapta)? M-am invartit ieri prin zona si nu mi-am dat seama. Probabil ca este cam unde era statia de troleibuze Basarab inainte, sensul spre Gara, dar este acoperita de sosea si nu se poate vedea decat din partea ultimului peron din Gara.
_________________ R.I.P. 20 |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 30 Dec 2009 18:39:14 Titlul subiectului: |
121833 |
|
Nu stiu ce intelegi prin "locul unde era depozitat gunoiul", ambele cioturi sunt situate in acelasi loc si niciunul nu este sub carosabil. Acum se construieste acolo (s-ar putea sa fie deja gata) un pilon al unei rampe de la pasajul Basarab. In ultima poza de pe pagina anterioara se vad ambele sensuri dupa ce a fost spart plafonul pentru a se turna fundatia acelui pilon al rampei.
Tunelurie ar fi descris o curba mai larga acolo. Tocmai asta a fost si ratiunea alegerii unui traseu "alambicat" intre GdN si Basarab care ajunge sub linile CFR, pentru ca M3 sa poata lua acea curba care era oricum destul de stransa. Altfel un traseu drept pe sub Calea Grivitei era cel mai indicat. Pana la urma tot efortul s-a dovedit in zadar.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Ian 2010 22:30:37 Titlul subiectului: |
122175 |
|
Revin cu o intrebare a carui raspuns de unul singur nu am cum sa-l aflu. Ciotul de pe M 1 sensul GdN 1 - Basarab are o usa de pitic. Usa este cat se poate de reala si confirmata de mai multi useri.
Intrebare : La ce foloseste o usa intr-un ciot ?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Ian 2010 22:58:30 Titlul subiectului: |
122177 |
|
Mai am o ipoteza, nu stiu cat de plauzibila este. Acea usa sa aiba cumva rol de evacuare ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Ian 2010 23:34:29 Titlul subiectului: |
122178 |
|
Daca are rol de evacuare ar trebui sa duca undeva, ori intre Basarab si GdN (1 si 2) nu este nici o iesire, cu exceptia aerisirii din parcare.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Ian 2010 23:37:27 Titlul subiectului: |
122179 |
|
Atunci cred ca singura explicatie logica este ca iesirea era pentru echipele de intretinere intr-o anumita perioada. Alt rol nu vad care ar fi.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 12 Ian 2010 07:26:12 Titlul subiectului: |
122183 |
|
Stai sa ne intelegem. Acel ciot trebuia sa fie un tunel de legatura intre cele 2 magistrale, in cazul in care magistralele ar fi fost suprapuse la gara si nu s-ar fi intalnit deloc.Intre defuncta M 3 si restul retelei pe acolo ar fi fost legatura. Din moment ce s-a renuntat la suprapusa si practic M 3 a devenit M 1 in prelungire, tunelul de legatura a fost abandonat, construindu-se practic in aceeasi zona un alt tunel "in oglinda", respectiv actuala legatura M 1 / M 4, care cum se stie, "se ajuta" si de tunelul parasit al lui M 3. Parerea mea este ca in loc sa mai construiasca dupa proiect un tunel intre M 1 (subsolul II) si M 3 ( subsolul I) deci un tunel care ar fi urcat, au construit un tunel de la M 1 (subsolul I) si subsolul abandonat ( II ) deci un tunel care coboara. Nu puteau sa lase ditamai subsolul II construit fara nici o legatura cu linie. Nu se stie niciodata dezvoltarea retelei peste 50 de ani ! ( 20 au trecut deja)
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 12 Ian 2010 07:26:22 Titlul subiectului: |
122184 |
|
Probabil acolo este un spatiu de depozitare, la fel si la Basarab unde se vede acea lumina. Ambele cioturi sunt inchise cu usi de tabla. Ciotul de pe M1 nu mai are unde sa mai dea in conditile in care nu mai exista alt tunel decat ceea ce vedem la ora actuala (adica tunelul etajat si racordul M1-M4).
In zona acelui ciot nu pare ca s-au produs modificari la tunel. Atunci acolo ciotul este la nivelul cel mai de jos al tunelului pentru ca M1 circula pe sub M3 acolo . Ca urmare atunci aceasta linie ar trebui sa urce de la M1 catre etajul folosit in prezent al statiei GdN1 (care trebuia sa fie al M3). Nu vad unde sa mai coboare, decat daca statia avea alte cote decat tunelul.
In momentul modificarii proiectului la statia GdN1 acest racord a fost partial distrus de constructia noi legaturi dintre etaje (ulterior devenita racord M1-M4, dar initial fara aceasta destinatie). Cele doua tuneluri de sens contrar in mod sigur ar fi trebuit sa se intalneasca. Ca atare apreciez ca el poate duce maxim pana la intalnirea cu racordul M1-M4. Nu sunt informatii cum ca cele doua racorduri ar comunica. Este foarte posibil ca la etaj exact deasupra acestui ciot racordul M1-M4 sa ajunga la etaj si de acea el sa fie foarte scurt. Nu stiu de ce nu "au sters urmele", adica de ce nu l-au obturat de tot , sa nu se stie ca a existat vreodata.
Subsolul de la Gdn1 poate sta fara o legatura, din moment ce a fost abandonat si nu va ajunge vreodata vreun tren acolo. Totul este sa aiba un acces normal, nu cu linie si acest acces este in mod sigur in remiza.
Daca ciotul era pe partea cealalata era OK, insa fiind pe partea cu curba catre Victoriei singura solutie ca aceasta linie sa dea dea in subsolul este ca ea sa fi fost construita ulterior, odata cu modificarea proiectului si sa mearga pe sub actualul tunel activ (deci sa avem un tunel pe 3 etaje!) sau cel putin pe sub racordul M1-M4.
|
|
Sus |
|
|
armyuser
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 18/Mar/2012 Mesaje: 24 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Sâm 30 Ian 2010 12:09:58 Titlul subiectului: |
122905 |
|
Am citit ideile publicate aici si sper să vă pot ajuta cu informatiile din două fotografii preluate dintr-o publicatie internă a Metroului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
713.59 kb |
Vizualizat: |
de 17004 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
256.34 kb |
Vizualizat: |
de 17004 ori |
|
_________________ armyuser.blogspot.com |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 30 Ian 2010 13:15:00 Titlul subiectului: |
122909 |
|
Este o schita interesanta si care se refera la situatia cand M 1 si M 3 erau cap de linie la GdN 1 suprapusa. De M 4 nici nu se punea problema.
Cred ca este schema dupa care s-au construit si tunelele existente, care sunt suprapuse in cea mai mare parte. Totodata apare clar galeria de termoficare precum si faptul ca la intrarea in GdN 1 avem M 1 si M 3 suprapuse, deci gara este etajata.
Apare o idee clara, care nu-mi apartine, eu doar o reiau : Tronsonul GdN 1 - Basarab 1 trebuia sa fie dat in folosinta cu un decalaj mare de timp ( de vreo 2 - 3 ani) decat tronsonul GdN 1 - Cartierul Pantelimon, asadar "sectiunea comuna" Gara - Basarab a trebuit sa fie construita deodata pentru ambele magistrale.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 30 Ian 2010 15:09:02 Titlul subiectului: |
122913 |
|
Foarte interesant ce a postat armyuser, ajuta mult la lamurirea misterului.Acum ramane intrebarea daca este schita initiala si sunt sectiuni din proiectul initial sau din ceea ce vedem acum, dupa ce s-au facut modificari.
Reiese clar ca M1 trebuia sa fie jos si M3 sus (exact cum scrie si in almanahul Scanteia 1987, deci nu s-a mai respectat ceea ce era prevazut in toate cele 5 schite initiale, cand M3 era jos la -24m si M1 sus la -12m)
sectiunea A : M3 este sus la intrarea in Calea Grivitei
sectiunea B : M1 este in coborare dupa plecarea din Basarab
sectiunea C : FOARTE INTERESANT...M1 intra sub M3. In zona Basarab avem un tunel mai lat pentru M3 (tunelul M3 care vine dinspre Victoriei spre Gara are si o prelungire inspre Basarab , probabil spatiul tehnic care se vede acum iluminat). ATENTIE, nu exista pereti despartitori acolo (?) si nu imi dau seama daca este vorba de un tunel cale dubla catre Basarab, asa cum l-a desenat Dave in 1996. Din sectiune pare ca avem un tunel cu 3 linii la etaj, dar cel mai probabil M3 deja s-a inscris in curba spre Titulescu si de fapt avem spatiu pentru 4 linii
sectiunea D eu personal nu o inteleg Par a fi prea multe plansee acolo si , atentie la un amanunt important , tunelurile sunt foarte aproape de suprafata in acea zona. Deci nu este doar o impresie ca M1, imediat ce coboara si se inscrie sub M3 urca putin....
sectiunea E avem M1 ,M3 , galeria de deasupra (aerisire/termoficare) si linia de legatura dintre etaje. Probabil este linia a carei ramasita o vedem acum prin acel ciot fara linie dinspre Basarab. Pacat ca nu avem si alte sectiuni intre D si E si intre E si F sa ne dam seama daca linia de legatura pleca de la etaj (M3) si cobora la M1, dar cel mai probabil asa este.
Insa este ciudat ca in sectiunea E, care este facuta cam la mijlocul racordului, deja racordul a ajuns jos...Mi se parea mai normal sa fie inca in coborare la mijlocul distantei si sa fie figurat undeva intre nivelul M3 si nivelul M1.
sectiunea F (inainte de statia Gdn) un lucru interesant : avem M1 jos cu perete despartitor intre sensuri, M3 deasupra fara perete intre sensuri si inca 2 niveluri. Nu imi este clar daca este vorba de pasajul pietonal si nivelul turnichetilor din statie sau si tunelul avea inca 2 etaje inainte de statie, in afara de M1 si M3. Inclin sper ultima varianta, deci mai existau inca 2 niveluri deasupra tunelurilor active. O ramasita ar fi ceea ce vedem din GdN1, acel nivel pitic care se termina brusc si care am crezut multa vreme ca este nivelul M3. Este portiunea care a suferit modificari odata cu schimbarea solutiei de statie la Gdn si construirea actualului racord M1-M4.
Ceeea ce mi se mai pare interesant la sectiunea F este ca M1 (jos) pare sa fie mai inalta decat M3, dar s-ar putea sa fie o eroare de desenare.
Ceeea ce din pacate nu aflam sigur este cum arata statia Gdn in planul intial, daca avea peroane laterale sau peron central, insa daca ne luam dupa linii pare ca avea peroane laterale ca si acum.
Poate armyuser are informatii si despre cauza care a dus la abandonarea acestui proiect unic..
|
|
Sus |
|
|
armyuser
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 18/Mar/2012 Mesaje: 24 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 02 Feb 2010 19:50:50 Titlul subiectului: |
123158 |
|
Sunt dator cu câteva detalii.
Mai întâi, schitele prezentate datează din 1984 si reprezinta decizia tehnică de proiect la acel moment. Trenurile circula pe două nivele: pe nivelul inferior între Basarab-GdN, pe nivelul superior între Victoriei-GdN. Între aceste două niveluri e rezervată si o circulatie tehnologică secundară. Spatiul liber de deasupra nivelului superior de metrou este parcaj subteran. Ca în cazul tuturor lucrărilor în săpătură deschisă, peroanele sunt plasate lateral.
Deciziile politice, mascate cu argumente de economii severe în planul de investiții au dus la cârpeala generală a lucrărilor din anii 1980.
_________________ armyuser.blogspot.com |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 02 Feb 2010 21:32:09 Titlul subiectului: |
123163 |
|
M 4 pe lungimea care acopera semicercul are 168 metri.
Tunelul Victoriei - GdN pe axa sinei are aproximativ 6 metri adancime fata de M 4
Asadar semicercul este extrem de aproape de M 4 ( GdN 2 - Basarab 2)
Sectiunea "C" atasata in poza ne arata noua ca cioturile Dave - Freyutz asa au fost din proiect si nu au legatura cu M 1 la acelasi nivel cu M 3. Pur si simplu din start a fost gandit ca un spatiu de depozitare, vezi de exemplu la Eroilor, la iesirea spre Izvor linia lui M 1.
Cineva care se pricepe la constructii, ce inseamna "ancoraje" ?
armyuser a scris: | Ca în cazul tuturor lucrărilor în săpătură deschisă, peroanele sunt plasate lateral. |
Nu este o regula. Contraexemplul cel mai puternic este statia Gdn 2 care are multe "secrete" din acest punct de vedere (si din altele)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
222.94 kb |
Vizualizat: |
de 16701 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 03 Feb 2010 06:42:41 Titlul subiectului: |
123183 |
|
armyuser a scris: | Între aceste două niveluri e rezervată si o circulatie tehnologică secundară. | Te referi la linia de legatura ? armyuser a scris: | Spatiul liber de deasupra nivelului superior de metrou este parcaj subteran. | Deci parcarea era intre Basarab si GdN ? Aveam impresia ca trebuia sa fie in Pta Garii. armyuser a scris: | Ca în cazul tuturor lucrărilor în săpătură deschisă, peroanele sunt plasate lateral. |
Intr-adevar, toate indiciile arata o statie cu peroane laterale, insa ramane de vazut cum se facea transferul de calatori intre M1 si M3. De la M1 se urca la nivelul turnichetilor si apoi se cobora la M3 ? armyuser a scris: | Deciziile politice, mascate cu argumente de economii severe în planul de investiții au dus la cârpeala generală a lucrărilor din anii 1980. | Totusi decizia de a modifica solutia tehnica a condus la costuri suplimentare, in niciun caz la economii. Sa abandonezi o lucrare facuta si sa faci un nou tunel nu stiu daca pot fi justificate astfel.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 12 Mar 2010 18:55:25 Titlul subiectului: |
124556 |
|
2009 a scris: | http://www.agir.ro/univers-ingineresc/30_de_ani_de_exploatare_a_metroului_bucurestean_2599.html
Un articol foarte interesant unde se vorbeste si despre statia Gara de Nord. | Intr-adevar interesant articolul. Insa cu privire la fosta M3 cred ca sunt 2 probleme distincte schimbarea traseului dintre GdN si Victoriei si faptul ca M3 nu a mai ajuns in Pantelimon (ci la Dristor2).
Nu vad legatura dintre ele...OK, bun, Ceausescu a innebunit brusc si nu a mai fost de acord cu solutia aprobata anterior la GdN si care era executata partial, dar nu cred ca nu a mai fost de acord ca metroul sa mai ajunga in Pantelimon. Din punctul meu de vedere in conditiile traseului pe sub Polizu M3 putea sa ajunga la fel de bine in Pantelimon precum ajungea si cand o lua pe sub Titulescu.
La fel de bine se putea si invers, daca Ceausescu nu a mai vrut ca M3 sa ajunga in Pantelimon (desi nu vad de ce), se putea foarte bine sa faca acest lucru si pe sub Titulescu si nu se abandona ditamai lucrarea executata.
Cred ca este ceva mai mult acolo...S-ar putea sa fie invers, faptul ca M3 nu a mai putut ajunge in Pantelimon (dintr-un motiv foarte bine intemeiat) sa fi determinat schimbarea de la GdN. Refuz sa cred ca Ceausescu era asa nebun incat sa ia o decizie care influenta nu numai solutia de la GdN1, ci si abandonarea depoului Pantelimon. Si in plus mai dadea complet peste cap si planurile de viitor ale metroului.... Ma refer la magistrala inelara de sud din care deja se executase statia Crangasi cu 3 linii si probabil ca la acel moment era in proiectare tronsonul NG-LdC. Unde mai pui ca nici Dristor1 nu a fost gandita ca nod atunci cand a fost executata....
Nu stiu cand se incepea pregatirea pentru o magistrala, dar daca ea incepea cu foraje si studii de sol cu cativa ani inainte si este real ce a relatat andrei11 cum ca in zona Pantelimon erau mari probleme cu solul, atunci se poate ca prin 1986 (cand lucrarile erau aproape incheiate la GdN) aceste probleme sa fi fost descoperite si sa fi determinat schimbarea traseului M3. In conditiile in care nu mai putea ajunge in Pantelimon (si deci implicit depoul ramanea "in aer") M3 avea nevoie de un alt capat si s-a gasit solutia Dristor2. Astfel, cu cateva statii mai putin decat daca ar fi ajuns in Pantelimon, nu se mai justifica solutia ca M3 sa fie o magistrala distincta. Sau poate s-a considerat ca M3 nu putea fi o pendula care sa se intalneasca la ambele capete cu M1 si s-a ales solutia lipirii la M1.
|
|
Sus |
|
|
armyuser
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 18/Mar/2012 Mesaje: 24 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 04 Apr 2010 10:13:46 Titlul subiectului: exemplu de sectiune tip pentru statii de metrou de pe M1 |
125444 |
|
Prima pagină dintr-un articol care scoate în evidentă amplasarea spatiilor tehnice fată de statia de metrou tipică de pe M1.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
223.18 kb |
Vizualizat: |
de 15811 ori |
|
_________________ armyuser.blogspot.com |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Joi 22 Apr 2010 16:26:16 Titlul subiectului: |
126147 |
|
Surprize, surprize . IVA "abandonata" in vechile galerii ale M3 a disparut de la locul ei. Pare-se ca nu era atat de "abandonata" pe cat credeam noi. Acum se vede galeria pana in capat, in toata splendoarea ei. Bineinteles, jumatatea luminata, folosita in prezent, pe care a stationat pana acum IVA. Cealalta jumatate stim cu totii ca este neiluminata. In goana trenului nu se vede prea bine, este nevoie de mai multe treceri succesive pe acolo sa se poata vedea "fundul" galeriei, asta pentru cei interesati de mumii .
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 22 Apr 2010 16:42:37 Titlul subiectului: |
126148 |
|
Ipoteza : In vederea darii in exploatare a lui M 4 pana departe, departe, la Bazilescu au nevoie de inca 2 linii de garare pentru 2 metrouri a 4 vagoane. Cele 2 linii sunt galeria cu sina pe care a fost IVA si galeria fara sina careia cica i s-a pus balast nou si urmeaza a avea si ea sina.
E doar o ipoteza, venita "pe surse" - cum se obisnueste acum sa se spuna.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 23 Apr 2010 07:48:33 Titlul subiectului: |
126153 |
|
Din ce am vazut eu in teren odata cu constructia M4 nu prea se mai poate folosi cel de-al doilea tunel al remizei (sensul spre GdN al fostei M3)
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 23 Apr 2010 20:07:03 Titlul subiectului: |
126175 |
|
De ce ? Se poate monta macaz si nu e problemă prea mare cu sina III.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 23 Apr 2010 20:14:03 Titlul subiectului: |
126176 |
|
Impresia mea privind din tren este ca pur si simplu odata cu construirea M4 acesul catre acel tunel a fost partial blocat de peretele M4. De aceea nici nu a mai fost folosit si i s-a scos sina...Altfel ce rost avea sa fie dezafectat ?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 23 Apr 2010 20:27:44 Titlul subiectului: |
126177 |
|
Poate ai vrut sa spui M 3 in loc de M 4.Partial s-ar putea sa fie asa, se scot "2 usi" din peretele despartitor dintre sensuri ale lui M 3 si gata problema, se poate monta macazul. Scoatera celor 2 usi nu afecteaza structura de rezistenta a tunelului absolut deloc, mai ales ca tunelul in cauza e la etaj si nu la parter. Mai mult decat atat, "usi" au mai fost scoase din tunelul lui M 3 si cand s-a construit M 4.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 25 Apr 2010 15:28:13 Titlul subiectului: |
126238 |
|
Nu, am scris bine, odata cu constructia M4 s-au produs ceva modificari in acea zona. Parerea mea este ca si racordul actual M1-M4 a suferit modificari. Dupa ce s-a abandonat ideea ca M3 sa vina pe sub Titulescu (si practic etajul ramasese izolat prin distrugerea racordului initial care cobora de la M3 la M1 ale carui urme se observa usor de pe M1) s-a construit un nou racord ca sa se poata folosi etajul pe post de depou. Insa odata cu constructia M4 este foarte posibil ca racordul sa fi fost "rotunjit" putin sa permita trenurilor sa ia curba spre Basarab2 (sensul spre 1 Mai).
Cu albastru am figurat sinele.
Da, se poate sparge peretele tip "usa". Unii sustin chiar ca este spart si ca ar fi existat un macaz acolo. Intr-adevar au fost scoase portiuni de perete din zona intersectiei cu racordul construit ulterior pentru a se permite trenurilor sa gareze in fostele tuneluri ale M3, pe ambele sensuri.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
33.05 kb |
Vizualizat: |
de 15158 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39 kb |
Vizualizat: |
de 15158 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|