Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tunele abandonate si vechiul traseu al M3
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 24 Iul 2010 23:35:48    Titlul subiectului: 130663

E foarte greu 'sa-ti dai cu parerea' asupra unui proiect care a suferit asemenea schimbari radicale in timpul executiei.
Desimea stalpilor e mai 'usor' de explicat prin faptul ca statia trebuia sa fie pe doua nivele deci stalpii erau ganditi pentru preluarea unor sarcini mult mai mari si au ramas ca atare (mai ales daca de fapt sunt 'stalpi lansati' si nu se putea modifica din mers 'desimea' lor).
Ceea ce sa vede jos e o 'grinda intoarsa' de dimensiuni apreciabile.
Mai exista astfel de solutii prin metrou dar nu au asemenea dimensiuni.
Probabil are legatura cu modul in care au reusit proiectantii sa 'transforme' un planseu intermediar in radier al statiei (modul de lucru e complet diferit).
Nu stim nici care era stadiul efectiv de realizare a structurii la momentul 'schimbarii' de aceea e foarte greu de apreciat 'ce s-a intamplat efectiv' si cum a 'scos-o la vopsea' structuristul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Dum 25 Iul 2010 14:43:31    Titlul subiectului: 130672

Modelul asta de grindă "întoarsă" apare si in pasajul rutier de la Unirii, nu? Sa fie deasupra lui M1?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 09 Apr 2011 14:20:08    Titlul subiectului: 142448

In cele ce urmeaza voi relua discutia despre statia Gara de Nord - varianta suprapusa, proiect abandonat, pentru a incerca sa prezint versiunea proprie a planurilor etajelor acestei statii cat si anumite observatii ale mele sau ale colegilor de forum pe care îi rog sa intervina si sa-si reclame ideea proprie.
Pentru inceput voi relua o schita a lui armyuser pentru a ne reaminti de sectiunea 'F'. Sectiunea 'F' este sectiunea cea mai apropriata de statia GdN, respectiv la vreo 50 - 70 metri de gara. Mai apoi prezint aceasta sectiune 'F' - usor modificata fata de ce a postat autorul - in sensul ca am simplifacat-o, mie rezultandu-mi 4 nivele doua mai mici ca inaltime si doua mai mari. Nivelele mai mari ( nivelul 3 si nivelul 4 ) categoric reprezinta tunelele suprapuse, respectiv cel superior - a lui M 3 - si cel inferior - a lui M 1.
O observatie : Am convenit ca sectiunea 'F' este la circa 50 - 70 metri de statie. In statie tunelele sunt mai inalte pentru ca statia este mai inalta decat tunelul ca atare, desi in actuala statie GdN avem o exceptie pe primii 20 metri ( partea spre Basarab ) unde statia are strict inaltimea tunelului metroului.
Observand actuala statie Gdn si ajungand la concluzia ca linia actualei magistrale M 1 este linia la care ar fi trebuit sa ajunga M 3 in varianta suprapusa, se poate ajunge la concluzia logica ca la intrarea in statia GdN avem deasemenea cele 4 nivele ale sectiunii 'F'.
Pentru inceput voi prezenta primele 3 nivele ale sectiunii 'F' - translatata catre gara asa cum am convenit mai sus, respectiv nivelele 0, 1 si 2.
Astept criticile.
In incheierea acestei interventii precizez ca actuala gara nu mai are nici un nivel inferior - dupa spusele colegului nostri subway - dar scopul acestei interventii ale mele nu este de a gasi subsoluri ' ascunse' inexistente, ci a incerca - de exemplu - a ne lamuri cum s-ar fi facut transferul de calatori intre magistrale, avand in vedere ca ambele statii ar fi avut peroane 'dreapta' si s-ar fi venit din acelasi sens.



armyurser.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.94 kb
 Vizualizat:  de 17039 ori

armyurser.jpg



T2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  24.38 kb
 Vizualizat:  de 17039 ori

T2.jpg



GdN suprapusa nivel 0.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.25 kb
 Vizualizat:  de 17039 ori

GdN suprapusa nivel 0.jpg



GdN suprapusa nivel 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.1 kb
 Vizualizat:  de 17034 ori

GdN suprapusa nivel 1.jpg



GdN nivelul 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.12 kb
 Vizualizat:  de 16901 ori

GdN nivelul 2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 10 Apr 2011 13:36:24    Titlul subiectului: 142458

Nefiind observatii la ceea ce am postat pana acum, voi continua cu nivelul peroanelor ( nivelul 3 - M 3 si nivelul 4 - M 1 ). De precizat ca am preferat o singura schita pentru cele 2 peroane pentru ca practic la nivelul 3 si 4 difera numai caile de acces - respectiv scarile. La nivelul 3 sunt scari 'ca la bloc' ( una sub alta ) pentru a se putea ajunge si mai jos la nivelul 4 iar la nivelul 4 scarile se opresc pentru ca mai jos de nivelul 4 nu se mai merge.

Si daca suntem tot aici voi prezenta si actuala statie Gara de Nord - asa cum a fost ea translatata spre 'Basarab' cu circa 20 metri, apoi voi reveni la discutiile noastre - Tunele abandonate si vechiul traseu al M3.
Si o remarca, schitele pe care le prezint eu aici sunt pur orientative ( dimensiuni, numar de stalpi, etc ) si daca le folositi prin alte parti o faceti pe raspunderea voastra. Schitele nu sunt desene la scara si pot contine chiar si inezactitati fata de realitate.



GdN suprapusa nivele 3 si 4.jpg
 Descriere:
Nivelele 3 si 4 - Nivelele peroanelor
 Mărime fișier:  103.21 kb
 Vizualizat:  de 16938 ori

GdN suprapusa nivele 3 si 4.jpg



0.jpg
 Descriere:
Actuala statie GdN - 1
 Mărime fișier:  79.02 kb
 Vizualizat:  de 16888 ori

0.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 02 Mai 2011 11:55:25    Titlul subiectului: 143211

In urma cu putin timp m-am intalnit cu userul Sab 'la fata locului' in statia GdN 1. Acesta a venit cu o alta solutie pentru asezarea scarilor de acces la cele 4 peroane ale statiei. In continuare prezint aceasta solutie. Precizez ca ideea apartine in totalitate userului Sab, eu avand contributie numai la partea grafica.
Precizare : Troleibuzul este inventie proprie, nu mai exista de mult troleibuz pe acolo, nu corespunde realitatii din teren.



Tram club.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.02 kb
 Vizualizat:  de 16573 ori

Tram club.jpg



GdN suprapusa plan.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.21 kb
 Vizualizat:  de 16573 ori

GdN suprapusa plan.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
addisoft1991s



Data înscrierii: 06/Sep/2010
Ultima vizita: 13/Aug/2016
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti (GdN)

MesajTrimis: Joi 12 Mai 2011 15:19:00    Titlul subiectului: 143519

Observ ca in schita de mai sus a apare o parcare subterana la GdN.
Pe unde se face accesul in aceea parcare ?
Tin sa va anunt ca la GdN la iesirea de langa benzinarie se executa lucrari pentru montarea unui lift.

_________________
http://www.youtube.com/user/adisoft1991s
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Mai 2011 15:28:28    Titlul subiectului: 143520

Cititi si voi corect textul pana la cap, schita se refera la Statia GdN - suprapusa care nu a mai fost construita niciodata deci s-a renuntat si la staie, si la parcarea subterana. Nu e nici o parcare subterana nicaieri, statia GdN actuala nu mai are multe in comun cu schita mea, poate numai ca si forma a gropii unde s-a ridicat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Mai 2013 23:51:09    Titlul subiectului: 164345

Va anunt ca la 2 ani de la abandonarea subiectului voi propune reluarea discutiilor cu noi idei privind scarile de acces in cazul statiei suprapuse Gara de Nord Exclamation Laughing
Pornesc de la ideea ca schita din Almanahul Scanteia 1986 reprezinta peretii mulati atat a variantei garii suprapuse cat si al actualei statii, precum si faptul ca peroanele statiei suprapuse ar fi fost laterale ( peron "dreapta" ), exact cum sunt si peroanele actualei statii.
Cat de curand voi publica si prime schite ale statiei actuale, pentru ca statia actuala contine multe elemente ale "statiei suprapuse", asta dupa parerea mea.
Daca sunteti de alta parere rog sa interveniti.
Nu mai public odata schita colegului rosetti pentru ca ea este deja prezentata in cadrul topicului, chiar de mai multe ori, sau poate fi consultata la "biblioteca'' forumului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Mai 2013 08:48:23    Titlul subiectului: 164346

Mergem mai departe.
Gara actuala, planul statiei propriuzise.
Am considerat ca trebuie sa prezint mai intai planul statiei, deci s-o iau de jos in sus pentru a putea vedea in intregime numerotarea stalpilor si a axelor.
Numerortarea stalpilor si pozitionarea axelor este reala si corespunde situatiei din teren
Tot reala este si lungimea / pozitionarea scarilor fixe si rulante.
Totodata se observa ca forma statiei este identica cu cea din schita lui rosetti, concluzia fiind una singara, statia actuala si statia suprapusa beneficiaza de acelasi spatiu in cele 2 axe, ox si oy.
Urmatorul calup, planul vestibulelor ( a turnichetilor ) si ultimul calup planul pasajelor pietonale din ambele capete ale statiei. Dupa aceea vom trece la statia suprapusa.



Nivel peron actual.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.71 kb
 Vizualizat:  de 14132 ori

Nivel peron actual.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Mai 2013 10:00:00    Titlul subiectului: 164361

Planul vestibulelor ( nivelul turnichetilor ) si planul celor 2 pasaje pietonale de la statia actuala.


Vestibul actual gara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.57 kb
 Vizualizat:  de 14054 ori

Vestibul actual gara.jpg



Vestibul actual Grivitei.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.19 kb
 Vizualizat:  de 14054 ori

Vestibul actual Grivitei.jpg



Pasaj pietonal actual gara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.35 kb
 Vizualizat:  de 14054 ori

Pasaj pietonal actual gara.jpg



Pasaj pietonal actual Grivitei.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.52 kb
 Vizualizat:  de 14054 ori

Pasaj pietonal actual Grivitei.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Mai 2013 18:47:25    Titlul subiectului: 164461

Statia Gara de Nord - varianta suprapusa


1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.18 kb
 Vizualizat:  de 13914 ori

1.jpg



1bis.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.61 kb
 Vizualizat:  de 13914 ori

1bis.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.02 kb
 Vizualizat:  de 13914 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.06 kb
 Vizualizat:  de 13914 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.59 kb
 Vizualizat:  de 13914 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.67 kb
 Vizualizat:  de 13914 ori

5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Mai 2013 07:49:53    Titlul subiectului: 164463

Cred ca mai trebuie ceva, un nivel intre M1 si M3.
Cum se facea schimbul ? Sper ca nu ca la Unirii sau Victoriei, adica sa urci si apoi sa cobori... Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Mai 2013 16:27:58    Titlul subiectului: 164466

Adica vrei sa propui ceva ca in schita de mai jos ? E prea complicat. Schimbatul magistralelor este o necesitate, deci omul e obligat sa o faca. La urma urmei daca esti obligat sa schimbi, merge si pe la turncheti, de ce nu ?


5-12-2013 4-08-11 PM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.02 kb
 Vizualizat:  de 13834 ori

5-12-2013 4-08-11 PM.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Mai 2013 11:09:54    Titlul subiectului: 164480

Ai si tu dreptate, avand in vedere ca statia GdN a fost proiectata in aceeasi perioada cu Victoriei si cu pasajul pietonal de la Unirii, ambele avand ca solutie "urcatul un nivel pentru ca sa cobori doua niveluri", nu m-as fi mirat ca si aici sa urci de la M1 pana la turnicheti si apoi sa cobori la M3.
Dar , oricum acel nivel al turnichetilor era sigur altfel, nu cu 2-3 validatoare ca acum. Probabil ca accesul din pasajul pietonal la turnicheti sa se fi facut doar dinspre GdN, partea opusa sa fi fost rezervata schimbului intre magistrale. Nu imi imaginez acolo fluxurile de calatori intersectandu-se..
Insa, din pacate, probabul ca nu vom afla cu exactitate niciodata cum trebuia sa fie .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Mai 2013 18:10:36    Titlul subiectului: 164485

sab a scris:
Cred ca mai trebuie ceva, un nivel intre M1 si M3.

Precizez ca schitele ce urmeaza sunt realizate exclusiv dupa o idee a userului #sab, unica mea contributie fiind faptul ca le-am pictat.



Pasaj pietonal Gara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.86 kb
 Vizualizat:  de 13761 ori

Pasaj pietonal Gara.jpg



Pasaj pietonal Grivitei.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.26 kb
 Vizualizat:  de 13761 ori

Pasaj pietonal Grivitei.jpg



Vestibul.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.46 kb
 Vizualizat:  de 13761 ori

Vestibul.jpg



peron superior.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.84 kb
 Vizualizat:  de 13761 ori

peron superior.jpg



Peron inferior.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.77 kb
 Vizualizat:  de 13761 ori

Peron inferior.jpg



Sectiune longitudinala.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.24 kb
 Vizualizat:  de 13761 ori

Sectiune longitudinala.jpg



Sect long. scara rulanta.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.27 kb
 Vizualizat:  de 13761 ori

Sect long. scara rulanta.jpg



Sectiunea transversala 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.12 kb
 Vizualizat:  de 13761 ori

Sectiunea transversala 1.jpg



Sectiunea transversala 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  32.35 kb
 Vizualizat:  de 13761 ori

Sectiunea transversala 2.jpg



Ibis.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.41 kb
 Vizualizat:  de 13759 ori

Ibis.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
TudorSt



Data înscrierii: 10/Iul/2013
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Iul 2013 15:20:28    Titlul subiectului: fostul M3 165827

Ce traseu avea fostul M3? Doar capetele ma intereseaza. Wink
_________________
Tramvai+Troleibuz+Metrou
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 1078
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 21 Iul 2013 18:20:47    Titlul subiectului: 165836

Gara de Nord - Dristor 2.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Iul 2013 19:52:45    Titlul subiectului: 165837

Gara de Nord 1 - Cora Pantelimon ( am folosit denumirea actuala, sa nu ne incurcam ).
Colegul rosetti a gresit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Iul 2013 21:19:04    Titlul subiectului: 165844

Este de discutat...
Ceea ce pare foarte clar este ca pana prin 1985 M3 trebuia sa ajunga in Pantelimon. Dovada ca au inceput lucrarile la depou cu ceva timp inainte de lucrarile la magistrala efectiva.
Insa nu stiu daca atunci cand s-a decis modificarea statiei GdN1, M3 mai era cu capat in Pantelimon sau avea deja un nou capat la Dristor 2.
De ce a ajuns la Dristor 2 este o enigma . Confused . Ok, a modificat Ceausescu proiectul, asta este clar, dar de ce nu a mai fost de acord cu Pantelimon, asa cum se stia de 10 ani ca va fi ?? M3 putea sa ajunga in Pantelimon si cu GdN statie de tranzit.
Ceausescu a plecat urechea la cei care ii spuneau ca este greu de exploatat o statie pe 2 etaje si a modificat proiectul la GdN1 in timpul constructiei, dar cu Pantelimonul ce a avut ??
Succesiunea de evenimente de atunci inca nu este clara pentru mine, adica daca modificarea de proiect la gara are legatura si cu modificarea capatului M3 din Pantelimon la D2 sau sunt doua modificari distincte, fara legatura intre ele...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Iul 2013 21:49:14    Titlul subiectului: 165845

S-a facut economie de 2 statii :
Varianta initiala :
Electroaparataj
Fundeni
Cora ( Granitul )
Varianta modificata
Dristor 2
Ca statia Muncii este o statie "adaptata".
Sa amintim ca in varianta initiala existau mai multe statii, si anume Dorobanti, Circ, Obor.
Obor statie de metrou si nu statie de tramvai modificata.
Desi nu detin dovezi concrete in acest sens, mie mi-e destul de clar ca statia de metrou Obor nu avea de-a face cu statia de tramvai Obor.
Eu o vad cel mai simplu ca si nivel sub actualul pasaj si ca amplasament sub accesul in Pasajul Obor, cu un cap spre Lizeanu si cu un cap la Obor.
Statie in curba.



Obor.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  210.07 kb
 Vizualizat:  de 13211 ori

Obor.jpg




Ultima modificare efectuată de către andrei11 la Dum 21 Iul 2013 22:00:19, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 26/Dec/2014
Mesaje: 140
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Iul 2013 21:59:58    Titlul subiectului: 165846

Eu am auzit (dar fără a vă putea spune precis) că, în timpul explorării terenului în vederea construirii M3, s-a descoperit un sol nisipos la intersecția Pantelimon - Fundeni. Ca urmare, trebuia săpat la adâncime mult mai mare, ori era nevoie de lucrări suplimentare de consolidare a pământului care ar fi costat foarte mult și atunci traseul a fost abandonat.
_________________
Albumul meu de fotografii, aici:
http://www.panoramio.com/user/5989097
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Iul 2013 22:08:03    Titlul subiectului: 165847

Daca s-ar confirma, ar putea fi o explicatie plauzibila pentru noul capat. Sper sa nu fi fost doar o "suceala" de ultim moment a dictatorului, care se pare ca era foarte schimbator in acei ani.
Statia Obor putea fi chiar si sub parc. Posibil cu dezafectarea/reconstruirea pasajului pietonal sau inglobarea lui in noua statie de metrou (asemanator cu ce s-a facut la Universitate) . Apropo, pasajul pietonal de la Obor are legatura cu cel rutier sau sunt constructii complet diferite ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Iul 2013 23:27:27    Titlul subiectului: 165849

Au fost facute in acelasi timp.
Sub pasajele pietonale exista parcare si la ora actuala.
Asadar pasajul rutier / statia de tramvai / parcarile / pasajele pietonale sunt parte ale aceluiasi proiect.
Asa, ca si aspect istoric, statia de tramvai a fost finalizata ultima.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Iul 2013 00:50:23    Titlul subiectului: 165850

Aventurierul a scris:
Eu am auzit (dar fără a vă putea spune precis) că, în timpul explorării terenului în vederea construirii M3, s-a descoperit un sol nisipos la intersecția Pantelimon - Fundeni. Ca urmare, trebuia săpat la adâncime mult mai mare, ori era nevoie de lucrări suplimentare de consolidare a pământului care ar fi costat foarte mult și atunci traseul a fost abandonat.

Povesti de adormit copiii handicapati...
Zvonul asta e posibil sa fi fost propagat de zvonerii si raspandacii securitatii pt a justifica sucelile carmaciului suprem...
Nu are nicio baza reala!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Iul 2013 13:54:08    Titlul subiectului: 165855

Pana la urma ce este trist este ca nimeni nu avea curaj sa-i spuna nebunului ca nu poti sa te joci asa cu metroul. Incepi ceva si faci pana la urma altceva... Sad .
In cazul acesta particular poate ca este mai bine ca M3 a ajuns la D2 (am mai spus-o, a ramas traseul liber pentru M5 si s-a mai creat un punct de schimb, chiar daca este M1-M1). Cu exceptia faptului ca depoul deja construit a ramas un timp izolat pana s-a improvizat linia Republica-Pantelimon.
Dar ce te faci cu ce s-a intamplat la GdN si pe interstatia Gdn1-Basarab, ca si la Victoriei ? Lucruri gandite in detaliu si executate partial au ramas fara obiect (tunelul suprapus, o premiera), au trebuit modificate (statiile Gdn, Victoriei, liniile tehnologice de la gara si Victoriei) cu eforturi mari. Iar alte lucruri nu se mai pot face niciodata (de ex statia de tramvai din pasajul Victoriei in corespondenta cu metroul, alta premiera).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Următoare
Pagina 9 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community