Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tunele abandonate si vechiul traseu al M3
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Iul 2013 06:08:15    Titlul subiectului: 165871

In timpul sapaturilor pe la M3 soseaua Stefan cel Mare s-a lasat cu cel putin 10cm in timpul lucrarilor, cunosc asta pentru ca faceam drumul zilnic
la capatul tramvaiului la Cora pe partea stinga, spre depoul Pantelimon solul era la nivelul lacului, acolo a fost adus numai nisip, ce banuiesc eu ar fi de la tunelurile metroului M3, apreciez cam 6-7 m stratul de nisip, unde este benzinaria aia abandonata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Iul 2013 19:48:09    Titlul subiectului: 165886

Ambele sunt corecte...
Depoul Pantelimon are pe partea dinspre lac fatada cu ferestre la vechea cota a terenului
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Iul 2013 23:20:10    Titlul subiectului: 165894

Acolo a fost un dimb de pamint care a fost excavat si a fost construit depoul , partea de sus a depoului era cam virful dealului daca nu un pic mai inalt cu 1-2m
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Iul 2013 23:37:54    Titlul subiectului: 165895

Depoul Pantelimon s-a construit in felul urmator:
S-a consolidat malul lacului, s-a nivelat terenul, s-a construit hala de parcare 'la zi'...
Pentru ca incalzirea halei e cu termoficare si la vremurile alea 'agentul termic' ingheta pe conducte, Metrorex ne-a cerut sa gasim o 'solutie alternativa', ca sa nu le degere mainile muncitorilor trudind la 'fiare'...drept pentru care am 'imbracat' depoul cu pamant!
Anvelopare cu material ecologic 'protocronista'
Smile
In toata lumea depourile se construiesc in hale la suprafata terenului, doar in Bucuresti sunt toate 'ingropate', desi e complet ne-economic...dar 'reminiscentele ancestrale' sunt...perene!
Daca, Doamne fereste, se intoarce in mormant 'Carmaciul' si ne taie caldura???
Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vintila dascalita



Data înscrierii: 05/Apr/2013
Ultima vizita: 20/Mar/2016
Mesaje: 7
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Iul 2013 11:55:14    Titlul subiectului: pasaj obor 166004

Din cate imi aduc eu aminte, atunci cand s-a facut pasajul de la Obor, nici nu se punea problema unei statii de metrou acolo, iar tramvaiul de pe St cel M - Mihai Bv trebuia sa treaca pe sub piata (nu stiu exact daca nu a si trecut pentru putin timp. Foarte curand s-a pus apoi problema metroului pe Mihai Bv, tramvaiul a fost pus la suprafata cu ocolirea pasajului iar ce trebuia sa fie statie de tramvai a fost modificat in statie de metrou. Ultimele lucrari de sistematizare cu modificarea traseului tramvaiului pe deasupra liniei de metrou, la nivelul pietei, au fost facute prin 2006 sau 2007 parca. Pasajul initial a fost construit odata cu demolarea si reconstructia Caii Mosilor prin anii '80

andrei11 a scris:
Au fost facute in acelasi timp.
Sub pasajele pietonale exista parcare si la ora actuala.
Asadar pasajul rutier / statia de tramvai / parcarile / pasajele pietonale sunt parte ale aceluiasi proiect.
Asa, ca si aspect istoric, statia de tramvai a fost finalizata ultima.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Iul 2013 13:55:32    Titlul subiectului: Re: pasaj obor 166005

vintila dascalita a scris:
... tramvaiul de pe St cel M - Mihai Bv trebuia sa treaca pe sub piata (nu stiu exact daca nu a si trecut pentru putin timp.)

A trecut prin pasaj / a avut statie acolo si pentru destul de mult timp.



7-27-2013 8-17-09 PM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.17 kb
 Vizualizat:  de 11729 ori

7-27-2013 8-17-09 PM.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Iul 2013 20:29:12    Titlul subiectului: 166034

Sau, mai clar, in fotografia urmatoare. Se vede clar statia de tramvai si se pot recunoaste stalpii si grinzile pe care sunt corpurile de iluminat, care acum sunt parte a statiei de metrou. Statia de tramavai Obor a fost in functiune, la fel si statia de tramvai din pasajul Muncii, alta statie de tramvai convertita in statie de metrou.
Abia cand s-a construit metroul, tramvaiul a fost deviat nefiresc prin lateralul pasajelori rutiere, taiand calea masinilor care voiau sa intre in /sa iasa din pasaj.
Decizia transformarii statiilor de tramvai in statii de metrou a fost, din pacate, o alta decizie aberanta a "carmaciului" (se pare ca la M3 s-au adunat multe astfel de decizii... Sad ), la care nimeni nu s-a opus. Acest lucru va crea mari dificultati la legatura cu M7, parerea mea este ca statia de metrou actuala este improprie pentru o statie de corespondenta.
La fel se va intampla si la Muncii cu o viitoare linie Ghencea-Unirii-Pta Alba Iulia- Muncii- Bd Basarabia-Vergului, care mai apare prin unele planuri.



pasaj_obor_362.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.05 kb
 Vizualizat:  de 11720 ori

pasaj_obor_362.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Iul/2018
Mesaje: 1087
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 27 Iul 2013 23:57:26    Titlul subiectului: 166037

La Obor si Muncii s-a luat aceasta decizie deoarece era mai simplu - 70% din spatii erau deja construite, de ce sa mai sapi, cand e mai usor de scos tramvaiul pe deasupra - daca aveau cap faceau ca acum la Obor - dar o statie a fost proiectata cu peroane laterale iar cealalta cu peron central, oare de ce?
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Iul 2013 12:00:12    Titlul subiectului: 166043

rosetti61 a scris:
La Obor si Muncii s-a luat aceasta decizie deoarece era mai simplu - 70% din spatii erau deja construite, de ce sa mai sapi, cand e mai usor de scos tramvaiul pe deasupra - daca aveau cap faceau ca acum la Obor - dar o statie a fost proiectata cu peroane laterale iar cealalta cu peron central, oare de ce?

Firesc ca asa era mai simplu, insa in cazul statiei Obor vor aparea probleme, la realizarea racordului intre M1 si viitorea M7, adica intre statia Obor(viitoarea Obor 1) si viitoarea Obor 2(M7). Respectiv va trebui sapat un tunel sub pasaj si statie .... complicatii. Pe viitor ar fi o solutie mult mai inspirata sa readuca tramvaiul 1 in locul metroului, iar pentru metrou sa se faca o statie noua, sub parcul Obor, cu peron central.
ps. Am o intrebare pentru bucurestenii "originali" Laughing , cine stie ce rol avea intrarea din imaginea de mai jos ?(eu presupun ca era o intrare in parcarea subterana)
[/img]



7_27_2013_8_17_09_pm_824.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.79 kb
 Vizualizat:  de 11673 ori

7_27_2013_8_17_09_pm_824.jpg



z0oj.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  184.17 kb
 Vizualizat:  de 11669 ori

z0oj.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Iul 2013 13:42:36    Titlul subiectului: 166048

Problema stației de la Muncii nu este că e cu peron central ci că e mai înaltă decât surata ei de la Obor.
Cota liniei de la Muncii este cota liniei de tramvai, pe când la Obor cota liniei de metrou este sub cota liniei de tramvai cu fix 1,10 metri.
Chestie de arhitectură, și cred că și o mică economie de săpat.
Îți dai seama că la Obor era imposibil să facă peron central, nu ar fi avut cum.
În perspectiva - foarte îndepartată a lui M 7 la Obor vor trebui facute schimbari mai mult sau mai puțin majore.
Merge și așa cu modificarea unui acces - in unul din capete, merge și o modificare majora. Oricum în cazul unei modofocări majore stația lui M 1 nu poate fi plasată decât :
1) Sub actualul pasaj rutier
2) Sub actualele rampe de acces in pasaj. In orice caz nu în parc.
Și nu va exista nici o linie de legatură acolo M 1 - M 7, pe asta de unde ați scos-o ?
Legătura lui M 7 cu rețeaua se va face la intersecția cu M 5 la Moșilor, și atât. Altă legătură nu va exista. Eventual cu M 4.
Cât privește accesul acela semnalat de ADY 88 acela este un acces la parcajul "Obor".
Mai exista si un alt acces la cealalta parcare, parcarea "Mosilor", dar este in spatele blocurilor si nu se vede.
Ambele accese sunt nefunctionale la ora actuala. Odata cu accesul pietonal la parcajul "Mosilor" se putea intra si cu masina.
Ca sa evit alte comentarii, acest ultim acces s-a facut odata cu blocul respectiv, adica sunt lucrari corelate, adica structura de rezistenta a blocului si accesul in parcaj au fost facute deodata, lucrarea este foarte sigura din toate punctele de vedere.



pp.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.27 kb
 Vizualizat:  de 11653 ori

pp.jpg



pp.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.27 kb
 Vizualizat:  de 11653 ori

pp.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Iul 2013 14:29:52    Titlul subiectului: 166049

Da asa ar parea , chiar nu imi aminresc ce era acolo , si vad ca nu dispunem de imagini , poate cineva din zona isi aduce aminte , ca vad ca se cobora pe o portiune ingusta
http://commondatastorage.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/18887943.jpg
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Iul 2013 15:36:57    Titlul subiectului: 166052

ADY88 a scris:
in cazul statiei Obor vor aparea probleme, la realizarea racordului intre M1 si viitorea M7, adica intre statia Obor(viitoarea Obor 1) si viitoarea Obor 2(M7). Respectiv va trebui sapat un tunel sub pasaj si statie .... complicatii.

Nu asta este problema, ca se sapa si pe sub pasaj si pe sub statie. Pur si simplu statia Obor este prea ingusta. Chiar si acum, cand este doar o statie pe M1 face uneori cu greu fata. Cand va trebui sa preia si calatori de pe M7 "va intra in colaps", mai ales ca schimbul se va face probabil printr-un singur capat (cel dinspre Stefan cel Mare) .Problema majora este ca peroanele nu au latimea necesara ca sa mai scoti pe ele scari fixe si rulante dintr-o viitoare corespondenta.
Nu mai spun si de lifturi, ca suntem in UE si trebuie sa existe si asa ceva. Iar statia Obor nu are acum nici rulante, nici lift. Este cea mai vitregita statie din acest punct de vedere.
Aici este marea greseala a transformarii statiilor de tramvai in statii de metrou la constructia fostei M3. A fost o solutie mai ieftina, asta este clar, desi cred ca inginerii au avut ceva batai de cap. Dar sa nu uitam ca in aceeasi perioada se pompau sume imense in Casa Poporului si centrul civic, constructii faraonice de care nu aveam nevoie. Se puteau gasi bani pentru aceste amarate statii, mai ales ca documentele vremii arata ca se studia inca de atunci metroul in Colentina, sub forma unui racord pana la Obor. Adica se punea problema corespondentei in viitorul apropiat, daca mai traia carmaciul. Nu stiu cum ar fi facut-o atunci, probabil tot cu o improvizatie...
Solutia va fi foarte clara. O alta statie la Obor, nu vad altceva...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 18/Iul/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Iul 2013 16:00:05    Titlul subiectului: 166053

Si din ce cauza s-a blocat accesul din spatele blocurilor (din fotografie)? Are corespondenta cu pasajul rutier?
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Iul 2013 16:16:47    Titlul subiectului: 166054

Are corespondenta numai cu parcarea.
Nu stiu de ce nu a fost folosit, chiar ar fi fost un acces util, se intra pe stradute. Mai ales acum cand barierele sunt automate nu cred ca ar fi fost problema sa se reinventeze accesul.
Am impresia ca nici pe vremea lui Ceausescu nu a fost folosit decat foarte scurt timp.
sab a scris:
...pur si simplu statia Obor este prea ingusta...

Statia Obor nu e mult mai ingusta decat statia Victoriei ( M 2 ). ( Chiar si Victoriei M 1 )
Nu m-ai inteles cu corespondenta, desi am impresia ca s-a mai discutat. Pur si simplu se modifica un acces - eu le-as modifica pe amandoua, adica din statie se coboara si apoi se urca spre suprafata sau se coboara in continuare spre M 7. La coborare intr-adevar se va ramane fara rulanta / lift, dar asta e, e deja statie "istorica'' / unicat, se accepta de catre UE.
Statia Piata Muncii
Cat priveste o ipotetica linie de metrou pe Decebal / Basarabiei chiar nu-i vad rostul, un tramvai normal ar fi chiar ok.
Si rezolvata si Calea Calarasilor prin demolare masiva / blocuri de locuinte construite pe noua configuratie.
bygy007 nu ti-am inteles remarca, acolo e clar un acces spre parcare. Tine de protectia lucratorului ( nu se mai cheama protectia muncii ) ca sa ai cel putin 2 iesiri independente din parcare, pe directii diferite. De fapt exista mai mult de 2 accese independente pentru fiecare parcare in parte. Parcarile sunt complet independente una de alta, nu au legatura, de fapt pe vremea mea se chemau chiar asa, Parcarea Obor si Parcarea Mosilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Iul 2013 17:36:54    Titlul subiectului: 166055

In ce priveste "complexul"subteran de la Obor, mi se pare cel mai "tare" pasaj din oras, deoarece in el au prevazut multe functii(spre deosebire de simulacrele ce se fac acum, ce se fac doar pentru masini):
a)rutier (pasaj pe axa CORECTA, inelul principal)
b)pietonal ( sunt 2 pasaje pietonale, unul din care faciliteaza accesul in statia liniei 21)
c)transport public (cum s-a spus mai sus, pe mijloc era statia de tramvai)
d)parcare subterana (nu sunt sigur dar, cred ca are 2 nivele)
Firesc ca se putea si mai bine, adica sa faca "complexul"subteran in 2 nivele,
1) la nivelul -1 sa fi facut un pasaj pietonal "full size" ca la Universitatii (iar acel pasaj ar putea fi servit ca un lant de legtura intre toate statiile terane(21,143,101,..),statia subterana a tramvaiului(1,46, 335,330) si firesc statia de metrou Obor.
2) iar la nivelul -2 ar fi ajuns pasajul rutier si statia de tramvai
O semenea structura a complexului subteran de la Obor, ar permite separea totala a fluxurilor de masini de cele de pietoni (ca la Universitate), dar si ar facilita schimbul transportului public (nu ar trebui sa iesi afara, sa stai la semafor, sa cobori dupa in pasajul pietonal, daca vii pe M1 si vrei sa ajungi la statia lui 21).
Ce propune andrei11, adica desfiintare a actaulei statii de pe M1 si constructia unei noi statii Obor1 sub nivelul actualului pasaj rutier, dpvd tehnic e posibil, dar mi se pare o complicare inutila deoarece:
a)compania care s-ar fi luat de aceasta sarcina ar fi solicitat sume foarte mari pentru asemenea proiect (deoarece ar fi sapat sub un pasaj/statie de metrou in functiune, utiati-va la cazul din Boston in proiectul "Big dig", pe ei ia costat foarte mult sa sape autostrada sa subterana, sub un tunel de metrou perpendicular, ce sa mai spunem de o statie exact deasupra santierului).
b)o eventuala statie Obor 1 sub parc (adiCA CA in imaginea postata de mine), ar fi costat mult mai putin, deoarece se poate face prin metoda "cut&cover" + poti sa faci un peron foarte lat central in statie (ca la Unirii 1) + la o statie noua poti sa proiectezi accese pentru handicapati (lifturi) si scari rulante din start, fara sa fii nevoit sa faci diferite improvizatii, cum propune andrei11 .
c) o statie sub parc ar usura realizarea pasajului pietonal de corespondenta intre statia de pe M1 si viitoarea M7
d)o posibila statie Obor 1 sub actualul pasaj rutier ar implica automat "ingroparea" liniei M7, dar si a viitorei statii Obor 2(ca M7 sa treaca sub M1) => iarasi marirea costului.
e)si ar mai fi o problema, ar fi probleme cu verzii, din cauza ca o statie sub parc, ar implica taierea unor copaci, insa exista utilaje, bazate pe sasiul unor camioane, care permit sa "scoti" copaci maturi din pamat cu o parte din radacina, si peste un timp sa il replantezi la loc(adica dupa constructia statiei).



Dutchman_95_Tree_Spade_on_Loader.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  185.6 kb
 Vizualizat:  de 11593 ori

Dutchman_95_Tree_Spade_on_Loader.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Iul 2013 19:46:04    Titlul subiectului: 166057

1) Da, parcarea are 2 nivele, actualmente se intra la subsolul 2 si in interiorul parcarii se poate urca la subsolul 1.
2) Uită de noua statie M 1 sub parc pentru ca va fi foarte departe de viitoarea statie de pe M 7.
3) Statia se poate face exact asa cum am propus eu, NU SUB PASAJ ci SUB RAMPA PASAJULUI.
4) Avantajul este ca se poate face un nou acces spre Lizeanu cu ocazia aceasta.
5) Peroanele statiei au latime de minim 8 metri - suficiente pentru corespondenta. Fiecare peron in parte.
6) Subliniez, statia propusa ca si nivel este SUB ACTUALUL PASAJ RUTIER / STATIE DE METROU, asadar actualul traseu al metroului in zona va fi abandonat si trebuie facute noi racorduri cu tunelele existente in zona Lizeanu / respectiv in zona Vaselor. Asadar pentu o perioada metroul nu va mai circula. Se poate profita de ocazie si sa se construiasca alte 2 noi statii in zona Dorobanti si in zona Spitalului Colentina.
7) Daca se doreste se poate reintroduce tramvaiul 1 in subteran pe vechiul amplasament.
M 7 este evident ca se va construi sub M 1 ca si nivel, nu ar fi o problema deosebita.
Contraargumente ?
Se subantelege in desen, cu negru linia si cu mov peroanele.



Varianta 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  161.83 kb
 Vizualizat:  de 11576 ori

Varianta 1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Iul 2013 22:47:32    Titlul subiectului: 166064

andrei11 a scris:
1) Da, parcarea are 2 nivele, actualmente se intra la subsolul 2 si in interiorul parcarii se poate urca la subsolul 1.

Deci accesul inchis de pe Mosilor, ducea la nivelul -1?

Citat:
2) Uită de noua statie M 1 sub parc pentru ca va fi foarte departe de viitoarea statie de pe M 7.

In cazul meu ar fi ceva de gen 70m
in cazul tau ar fi 50m(insa daca luam in consideratie exemplul pasajului pietonal dintre statiile Unirii, adica aprox 200m, pasajul meu ar fi ceva chiar acceptabil.

Citat:
3) Statia se poate face exact asa cum am propus eu, NU SUB PASAJ ci SUB RAMPA PASAJULUI.

Da se poate mai usor si ieftin decat direct sub pasaj, insa va trebui, pe timpul constructiei sa inchizi pasajul rutier, ce e de evitat.

Citat:
5) Peroanele statiei au latime de minim 8 metri - suficiente pentru corespondenta. Fiecare peron in parte.

Din punctul meu de vedere (gent de paza), pentru statii importante sunt recomandabile peroane centrale + economisesti la scari rulante si lifturi.

Citat:
6) Subliniez, statia propusa ca si nivel este SUB ACTUALUL PASAJ RUTIER / STATIE DE METROU, asadar actualul traseu al metroului in zona va fi abandonat si trebuie facute noi racorduri cu tunelele existente in zona Lizeanu / respectiv in zona Vaselor. Asadar pentu o perioada metroul nu va mai circula.

In cazul meu ar aparea noi tunele, care nu ar incurca cu nimic, functionarea statiei actuale, deci nu ar finecesara intreruperea circulatiei.

Citat:
7) Daca se doreste se poate reintroduce tramvaiul 1 in subteran pe vechiul amplasament.

Cred aceasta solutie OBLIGTORIE, + acceptarea 330,335. Si nu o statie doar subterana, ci inchisa fata de pasaj.

Citat:
M 7 este evident ca se va construi sub M 1 ca si nivel, nu ar fi o problema deosebita.

Problema ar fi doar in bani.
ps.Apropo de parcari subterane, se pare ca sub magazinul Bucur-Obor exista una, intrarile le voi arata mai jos, intrebarea mea e, parcarea de sub magazinul Bucur-Obor e aceeasi cu parcaraea de langa pasajul rutier Obor? Sau sunt 2 chestii separate?



obor 3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  260.97 kb
 Vizualizat:  de 11520 ori

obor 3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Iul 2013 08:39:58    Titlul subiectului: 166068

Referitor la statiile de metrou, m-am mai gandit, varianta ta cu statia in parc are sanse de castig, pentru ca are net unele avantaje pe langa care nu poti trece.
Mai ales ca statia lui M 7 poate fi facuta nu sub Colentina, ci sub parcarea la nivelul strazii care este acum intre Bucur si Primarie.
La un moment dat voi posta o schita mai clara.
Parcarea de sub Bucur nu are nicio legatura cu parcarea pasajului si nu este parcare, ci spatiu pentru aprovizionare, se poate intra cu camionul acolo.
Spatiul de aprovizionare nu este sub blocuri, ci strict sub magazinul care nu este la parterul / etajul I al blocurilor.
Daca te duci in magazin o sa observi lifturi de marfa care fac legatura intre subsol si parter, sunt mai multe.
Că isi parcheaza si personalul magazinului masinile acolo este altceva, dar practic este spatiu de aprovizionare.
Vezi ca magazinul are si un subsol la un moment dat care practic da in "mijlocul parcarii", sunt usi de serviciu care au corespondenta cu "parcarea". ( Spatiul de aprovizionare ).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ClaudiuBadita



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 20/Iul/2014
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2014 02:36:16    Titlul subiectului: Situatia de azi 173464

As vrea sa reiau putin subiectul Gara de Nord

In teoria mea ma gandesc ca propia linie M4 a dus la modificarea de ultima ora la Gara de Nord 1 cu linii suprapuse , penultima varianta adoptata ca si solutie fata de cea de azi ( M1 ar fi fost capat de linie dinspre Crangasi si M3 tot capat de linie dinspre Victoriei pe Titulescu si asta datorita curbelor stranse actuale ce la acel moment pareau imposibile ??? ). Cand s-au gandit la M4 ( si asta undeva inainte de finalizarea propiuzisa a GN1 in 1987, cred ca pe undeva in 1985-86 a aparut schimbarea) pe unde o trag si pe unde o prelungesc catre Progresu au modificat proiectul deoarece pe M1 deja era construita remiza de la Ibis , (statia initiala) si asta ar fi insemnat ca trenurile sa treaca prin ea. Daca ar fi incercat prin M3 tot ar fi dus la coliziune cu remiza.

Intre timp le-a rasarit si logica continuarii traseului M1-M3 in unul unit, sa nu uitam ca tronsonul Victoriei - Dristor 2 a fost gata in 1989. Iar cand au dat drumul la Gara de Nord in 1987 Basarab a fost lasata deoparte pana in 1992 pentru ca ei deja lucrau la tronsonul M4 chiar inainte de 1989.


Astfel au stabilit ca solutia optima este Gara de Nord 2, din nefericire nu ai legatura directa cu GN1 datorita pasajului pietonal si trebuie sa mai taxezi inca odata, o sa incerc sa reproduc 3d in sketchup statiile GN1 si GN2 ca sa ne face o idee mai buna despre amplasare, deja am luat masuratorile in teritoriu.

Asadar M1 este M1 original, Gara de Nord 1 nu mai are inca un nivel sub ea , M3 s-a pierdut pe drum si tunelul este folosit partial de M4 , legatura M1-M4 e originala M1-M3 iar remiza pentru IVA si tunelul fara sina este capul de linie M3 deasupra lui M1.



M1-M3-M4 1.jpg
 Descriere:
Situatia actuala Basarab - GN1 si GN2
 Mărime fișier:  206.78 kb
 Vizualizat:  de 9929 ori

M1-M3-M4 1.jpg



_________________
Mereu in miscare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ClaudiuBadita



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 20/Iul/2014
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2014 11:02:27    Titlul subiectului: Basarab2 - GN2 173471

De fapt, ce sa mai analizam, am gasit aceasta poza pe nu stiu ce forum mai demult si doar azi dimineata mi-am amintit ca ar trebui sa fie pe undeva, aici ne arata exact cum sta treaba cu M1- M3 si M4 iar in mare raman la aceeasi teorie cu exceptia faptului ca M4 dinspre GN2 nu se suprapune cu traseul dar il intersecteaza de doua ori. Legatura dintre M1 si M4 este vechea legatura M1-M3


10-22-2012 9-14-43 AM.png
 Descriere:
Basarab 2 - GN2
 Mărime fișier:  552.92 kb
 Vizualizat:  de 9904 ori

10-22-2012 9-14-43 AM.png



_________________
Mereu in miscare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2014 12:33:27    Titlul subiectului: Re: Situatia de azi 173473

ClaudiuBadita a scris:
As vrea sa reiau putin subiectul Gara de Nord
In teoria mea ma gandesc ca propia linie M4 a dus la modificarea de ultima ora la Gara de Nord 1 cu linii suprapuse

Fals
ClaudiuBadita a scris:
... si asta datorita curbelor stranse actuale ce la acel moment pareau imposibile ???

Fals
ClaudiuBadita a scris:
Cand s-au gandit la M4 ( si asta undeva inainte de finalizarea propiuzisa a GN1 in 1987, cred ca pe undeva in 1985-86 a aparut schimbarea)

Fals
ClaudiuBadita a scris:
deoarece pe M1 deja era construita remiza de la Ibis , (statia initiala)

Fals

ClaudiuBadita a scris:
...si asta ar fi insemnat ca trenurile sa treaca prin ea. Daca ar fi incercat prin M3 tot ar fi dus la coliziune cu remiza.

Question Question
ClaudiuBadita a scris:
...Intre timp le-a rasarit si logica continuarii traseului M1-M3 in unul unit, sa nu uitam ca tronsonul Victoriei - Dristor 2 a fost gata in 1989. Iar cand au dat drumul la Gara de Nord in 1987 Basarab a fost lasata deoparte pana in 1992 pentru ca ei deja lucrau la tronsonul M4 chiar inainte de 1989.

90% fals
ClaudiuBadita a scris:
...Astfel au stabilit ca solutia optima este Gara de Nord 2, din nefericire nu ai legatura directa cu GN1 datorita pasajului pietonal si trebuie sa mai taxezi inca odata

Si de ce te incurca ? Legatura intre magistrale e la Basarab, nu la gara Idea
ClaudiuBadita a scris:
Asadar M1 este M1 original, Gara de Nord 1 nu mai are inca un nivel sub ea , M3 s-a pierdut pe drum

Corect Laughing
ClaudiuBadita a scris:
... si tunelul este folosit partial de M4

Fals
ClaudiuBadita a scris:
... legatura M1-M4 e originala M1-M3

Fals

ClaudiuBadita a scris:
iar remiza pentru IVA si tunelul fara sina este capul de linie M3 deasupra lui M1.

Partial adevarat / Partial fals.
Sunt cam multe de discutat, o sa ne ia timp, trebuie luate pe rand afirmatiile tale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ClaudiuBadita



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 20/Iul/2014
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2014 13:06:52    Titlul subiectului: Re: Situatia de azi 173474

@andrei11 la raspunsul tau legat de

andrei11 a scris:
... legatura M1-M4 e originala M1-M3 - Fals


si

andrei11 a scris:
iar remiza pentru IVA si tunelul fara sina este capul de linie M3 deasupra lui M1. Partial adevarat / Partial fals


pot spune ca este ca mine daca analizam schita postata ulterior ideilor mele
(Basarab 2 - GN2). Schema confirma in plan cat si in sectiune.

_________________
Mereu in miscare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2014 13:50:19    Titlul subiectului: 173476

Raspuns
Precizare
Nu se numeste ciot, spune-i amorsa
Intrebare
Esti pe M 1 intre GdN 1 si Basarab. La ce trebuie amorsa de pe traseu, dotata si cu "usa de pitic" ? ( Asadar nu ma refer la legatura tehnologica intre M 1 si M 4, ci la amorsa cu usa de pitic ).
PS : Consulta-ti mesajele private, te rog, vezi ca ai rubrica pentru ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2014 14:04:43    Titlul subiectului: Re: Situatia de azi 173478

ClaudiuBadita a scris:
legatura M1-M4 e originala M1-M3 iar remiza pentru IVA si tunelul fara sina este capul de linie M3 deasupra lui M1.

Uite dovada ca nu e asa Wink
Tu ce dovada aduci pentru argumentul tau ?



6-18-2014 3-00-55 PM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.21 kb
 Vizualizat:  de 9864 ori

6-18-2014 3-00-55 PM.jpg



6-18-2014 3-21-06 PM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  195.69 kb
 Vizualizat:  de 9855 ori

6-18-2014 3-21-06 PM.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
DoruNegru



Data înscrierii: 23/Oct/2012
Ultima vizita: 02/Mai/2017
Mesaje: 8
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Iun 2014 21:04:54    Titlul subiectului: Tunel pe sub Titulescu? 173578

La un moment dat cineva povestea că a vazut trailere cu inele care ar fi mers la tunelul de continuare pe sub Titulescu a m3, care ulterior ar fi fost abandonat în favoarea tunelului actual de la Victoriei la Gară. Este posibil să se fi construit o bucata din acest tunel care ulterior să fi fost abandonat sau e doar o poveste?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Următoare
Pagina 10 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community