|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
bogdan ikaruseanu
Data înscrierii: 21/Mai/2008 Ultima vizita: 29/Ian/2018 Mesaje: 12 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Mai 2009 08:07:12 Titlul subiectului: Ikarus drezina! |
110710 |
|
Iata doua experimente interesante! Ikarusuri pe cale ferata.
Le-am gasit pe: [ xFree.hu:. Fotóalbumok: IKARUS buszok ]
http://fmayer.xfree.hu/25557 pagina 11
Nu ar fi o idee buna si pentru Romania?
Drezine - naveta, pentru linii secundare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
480.99 kb |
Vizualizat: |
de 21958 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
345.07 kb |
Vizualizat: |
de 21958 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
212.81 kb |
Vizualizat: |
de 21958 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
358.58 kb |
Vizualizat: |
de 21958 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
397.39 kb |
Vizualizat: |
de 21958 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Lun 11 Mai 2009 10:52:36 Titlul subiectului: |
110715 |
|
De al doilea stiam. Am vazut si un TV adaptat la calea ferata. Noroc ca nu a ajuns maxi taxi de CFR
Prima poza e senzationala. Nu cred sa existe drezina cu asa de multe compenete de autobuz . Geamurile, usile, parbrizul. Incredebil! Ideea nu e rea, dar ganditiva daca ar fi ajuns la productie, nu ar fi cam plictisitor ca si pe drumuri si pe calea ferata sa circula aceleasi aceleasi vehicule?
In fine, da, as fi de acord sa exista niste vehicule de transport calatori pe cale ferata, cu o capacitate mica, o construcite mai slaba, si cu o frecventa mai mare. Adica sa nu fie 2 trenuri / zi, ci mai dregaba tren-bus (sau cum sa-i zicem ) din ora in ora. Si timpul de deplasare ar fi mai mic, avand in vedere ca nu exista trafic infernal pe calea ferata, nu vin un prost cu un Audi pe contrasens etc.
DECI DA, in loc de trenruile persoane sa existe asa ceva!
|
|
Sus |
|
|
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Lun 11 Mai 2009 19:32:05 Titlul subiectului: |
110740 |
|
Primul arata interesant
Al doilea a fost un experiment nereusit, in timpul testelor au iesit la iveala probleme la viraje si deficiente in franare (din cauza ca vehicolul era prea usor si rotile au alunecat pe sine). Pentru ca structura masinii nu a suferit modificari majore in timpul experimentului, aceasta a fost convertita inapoi in autobuz, si a circulat (sau mai circula) la Tisza Volan.
Mai multe informatii (in limba maghiara) si o fotografie cu autobuzul in traficul rutier:
http://hu.wikipedia.org/wiki/M%C3%81V_Ikarus_260
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
|
Sus |
|
|
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Mar 12 Mai 2009 23:13:49 Titlul subiectului: |
110840 |
|
Circula destul de multe drezine ca si cea defectata in filmulet. Nu de putine ori vezi discutii pe forumuri, unde lumea se intreba daca geamurile si parbrizele nu provin cumva de la UDM. Si de obicei concluzia e ca e foarte posibil.
|
|
Sus |
|
|
StefanMz
Data înscrierii: 04/Sep/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2013 Mesaje: 42 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 13 Sep 2009 22:29:37 Titlul subiectului: |
116810 |
|
Despre automotorul articulat construit din doua autobuze Ikarus putem gasi mai multe detalii pe site-ul GANZdata.hu:
- o prezentare in maghiara;
- si una in engleza.
Se pare ca acest automotor (sau autobuz feroviar) articulat a fost produs atat pentru ecartamentul de 1000 mm, cat si pentru cel normal (1435 mm). Erau doua variante: una compusa din 2 segmente (unul motorizat si celalalt nemotorizat) sau 3 segmente (segmentele din capete erau motorizate iar cel din mijloc nemotorizat). Puteau fi cuplate mai multe unitati in tractiune multipla cu comanda unica si, optional, puteau fi dotate cu aer conditionat. Se mentioneaza si faptul ca au fost testate cu succes in perioada 1985-1986 pe caile ferate din Malaezia (KTM) parcugand o distanta de peste 180.000 de km.
Mai multe informatii, scheme, precum si poze cu interiorul si exteriorul automotorului se gasesc in linkurile date mai sus.
Recomand vizionarea, ba chiar si lecturarea in parte (pentru cine stie maghiara, in totalitate ) a pliantelor de prezentare de pe GANZdata.hu. Din pacate, unele pliante nu sunt scanate, ci se prezinta doar un cuprins al lor. Chiar si asa se gasesc multe poze, scheme si detalii tehnice cu locomotive, automotoare, vagoane, tramvaie precum si alte produse ale uzinei GANZ.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|