Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Extinderea transportului in comun cu troleibuzul (proiecte)

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
cipika



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 27/Mar/2010
Mesaje: 42
Locație: Ploiesti ( Mihai Bravu )

MesajTrimis: Joi 14 Mai 2009 15:07:36    Titlul subiectului: Extinderea transportului in comun cu troleibuzul (proiecte) 110911

Silviu Sintea, pe forumul Transira a scris:
In cadrul lucrarilor Conferintei de la Ploiesti din 16-17 aprilie 2009, Radu Popescu, managerul RATP a prezentat cateva proiecte de extindere a retelei de troleibuz. Ce am retinut:

-Traseul 204
Gara de Vest -Uztel (nu am inteles daca si 2, 2 barat vor fi trasee de troleibuz, insa vad ca preconizata retea ar acoperi si aceste trasee);

-Traseul 201
Selgros -Pod Inalt -Gara de Sud;

-Traseul 202
Pod Inalt -Hale -Gara de Sud -Hipodrom (deci nu tot traseul 30 va fi transformat in traseu de troleibuz);

-Electrificare tronson Spital Judetean -Hale (parte a traseului 5).
Deci din ce am inteles eu vor fi urmatoarele trasee de troleibuze in Ploiesti:
201 - Selgros - Gara de Sud
202 - (?) Pod Inalt - Hipodrom
204 - Armoniei - Uztel
30 - Bloc Republicii - Hipodrom
2 - Gara de Vest - Hipodrom (presupun ca traseul 2b se va desfiinta din moment ce 2 va fi marit pana la Hipodrom )
5 - Spitalul Judetean - Mihai Bravu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Iun 2009 09:06:57    Titlul subiectului: 111941

Am sters mesajul acum pentru ca am vazut greseala. Nu m-am uitat atent si am crezut ca 2 va primi numarul 204. Embarassed

Ultima modificare efectuată de către George_Catalin la Joi 04 Iun 2009 17:03:36, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cipika



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 27/Mar/2010
Mesaje: 42
Locație: Ploiesti ( Mihai Bravu )

MesajTrimis: Joi 04 Iun 2009 15:56:45    Titlul subiectului: 111956

Nu este scris eronat, traseul 204 va parcurge itinerariul Gara de Vest-Uztel si nu Gara de Vest-Gara de Sud

Ultima modificare efectuată de către cipika la Joi 04 Iun 2009 16:49:29, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Iun 2009 16:40:22    Titlul subiectului: 111957

Cateva aspecte despre mesajul care deshide topicul. Nu stiu ce s-a discutat si nu ma intereseaza cert este ca anumite puncte sunt mult pe langa subiect sau adevar :

204 Gara.de.Vest - UZTEL ?? cine mai merge de la Vest la UZTEL pe vremea asta ?? Singura solutie care era pentru traseul 104 era acela de a prelungi traseul pana la HALE si nu sa plece de la Armoniei. Cu exceptia traseului 2 in rest toate traseele pleaca, ajung trec pe la Hale. Omul ala care plateste 2 abonamente pentru 35 si 104 dupa ce ca is scumpe mai e nevoit iarna sau pe ploaie sa mearga si pe jos de la 35 la Armoniei.

Tot sectroul ala de la Hale ar trebui inchis traficului rutier si sa intre acolo doar ratp-ul , niste peroane nu ar strica si un acoperis idee luata de la cei de la Brasov ( autogara de langa gara Bartolomeu ) Dar cine sa faca ?? Fiecare ajunge la munca cu gandul la pauza de masa si apoi la ora plecarii , timpul trece , leafa merge.

Despre traseul 201Selgros - Pod.Inalt - Centru - Gara.DE.Sud nu vad ce rost are sa duca reteaua pana in curte la Selgros motivul fiind nerentabilitatea acestui lucru. In prezent in Ploiesti numarul supermarketurilor a depasit cifra 20 si sunt situate in toate cartierele din oras astfel incat sa nu necesite neaparat deplasarea cu transportul in comun. Nu vad cine ar merge la Selgros la cumparaturi in conditiile in care in prezent traseul 22 duce acolo iar intre Pod.Inalt si Selgros nu cred ca a venit vreodata o echipa de controlori. Pentru ce sa vina pentru 2-4 calatori pe autobuz cu un grafic de circulatie intre ele de 20 minute. Bmc-ul e mai scurt are 70 locuri si merge cu maxim 4-5 calatori nu vad eu in viitor ditamai FBW-ul sau Neoplanul intorcand in curte la Selgros pentru 4-5 calatori odata la 20 minute si aia pensionari cu gratuitati. Iar in week-end traseul 22 are o frecventa de atentie 30 min dimineata si 60-70 min ziua si seara.

Cat despre prelungirea retelei de troleibuz pe sectorul Gara.de.Sud - Hipodrom este o problema.

Traseul 44 : Malu.Rosu - Centru = troleul vine iar in centru la statia Winmarkt ( fostele Galerii Comerciale ) 40% din troleu coboara acolo , apoi un alt procent de 20% urca care merge pana la capat la Gara.de.Sud.
Traseul 202 : Pod.Inalt - Centru = idem 44 doar ca pe 202 is mai multe troleibuze scurte , articulate maxim 3 pe traseu din 8.
Din ce coboara la Sud din 44 , 202 sau 2 vreo 20% se urca in 30 sau 1 si merge la Hipodrom.
Traseul 30 sau 1 : La statia Winmarkt coboara tot asa vreo 40% si urca vreo 20% care merge pana la Sud sau Hipodrom.

O solutie buna ar fi ca pe traseul 30 sa ramana un autobuz odata la 15-20 min pentru cei cu bilete , iar cei au abonamente sau gratuitati sa foloseasca un autobuz care sa mearga pana in centru iar de acolo troleibuzele spre Hipodrom. Asta in caz ca traseul 30 nu devine troleibuz in totalitate.

Ideii sunt o gramada care sa fie pe placul celor de la Conducerea orasului si pentru cei de la RATP.
O sa le trimit un mail si de ce nu poate obtin o audienta.

In astfel de vremuri ar avea de castigat ambele parti si cei care se ocup de conducerea orasulkui si Ratp cat si partea cealalta calatori.

Am relaltat in cateva randuri realitatea transportului in comun din Ploiesti, chiar daca vor urma alte mesaje de la alti useri ca nu e bine , ca nu stiu ce. Nu cred ca nimeni e in masura sau se pricepe mai bine sa spuna despre orasul in care locuieste sau depsre traseele cu care zi de zi merge.

Daca se-ar realiza ceea ce scrie la mesajul care deschide topicul , dupa cateva luni am asista la limitari de trasee pe anumite trasee ( sectoare ) la fel cum se intampla cu trenurile. Parca si vad sus pe afisaj 202 Pod.Inalt - Hipodrom iar mai jos in geam lipit "merge pana la Gara.de.Sud sau intoarce la Gara.de.Sud ). Iar confuzii , iar injuraturi, plictiseli si pierderi de timp.

Si aici o lista cam cum ar trebui sa arate viitoarele trasee de troleibuz din Mun.Ploiesti :

2 : Gara.de.Vest - L.M.V - Gara.de.Sud
2b : Gara.de.Vest - L.M.V - Gara.de.Sud - Hipodrom
44 : Malu.Rosu - Centru - Gara.de.Sud
202 : Pod.Inalt - Centru - Gara.de.Sud
203 : Pod.Inalt - Centru - Gara.de.Sud - Hipodrom
204 : Malu.Rosu - Centru - Gara.de.Sud - Hipodrom

Realitatea depsre ce se intampla intr-un anumit oras nu este ca un jurnalist scrie intr-un ziar niste adevaruri presarate cu mai multe minciuni ca sa faca un articol bun ( Senzational ) sau ca vine unu' si nimereste intr-ozi ca sta 20 minute in statie si apoi vin 2 autobuze unul dupa altul , nici macar neintreband motivul , sau doar ca s-a intamplat sa se nimereasca intr-un autobuz unde faceau galagie cativa rromi ca apoi sa ajunga acasa si sa posteze imediat evenimentul pe care l-a vazut. Realitatea e in transportul in comun in fiecare zi si este vazuta doar de aceia care calatoresc in acele orase in fiecare zi. Eu am fost de n ori la Brasov si desi am avut parte si de cateva evenimente mai putin placute pentru unii nu am facut tam-tam pe forumuri umpland pagini doar ca ai creasca cota in ochii celorlalti.


Ultima modificare efectuată George_Catalin la Joi 04 Iun 2009 17:08:51, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cipika



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 27/Mar/2010
Mesaje: 42
Locație: Ploiesti ( Mihai Bravu )

MesajTrimis: Joi 04 Iun 2009 16:48:36    Titlul subiectului: 111958

Nu inteleg de ce ar mai trebui, dupa spusele lui Catalin, un doua trasee identice cu 44 si 201, care sa duca pana la Hipodrom. In schimb, ideea transformarii traseului 5 in troleibuz ar fi numai buna deoarce aceste traseu este foarte aglomerat si are intervale de succedare 15-15 minute . Deci o idee cu 5 troleibuz ar fi numai buna.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Iun 2009 16:58:33    Titlul subiectului: 111959

Despre traseul 5 nu pot sa spun prea multe pentru ca nu calatoresc eu el in fiecare zi desi la HALE se vede ca e mai mereu plin. Dar la graficul pe care il are ce pot sa mai zic...

Pana acum cativa anii era mai circulat 5-ul acum s-ar vrea troleibuz pentru uriasul MALL de langa Spitalul.Judetean. Un fel de Baneasa Shoping Center al Ploiestiului Wink Pana se termina de construit MALL-ul si se taie panglica poate baga si troleibuz, desi sunt slabe sansele.

Dar inainte ca 5-ul sa ajunga troleibuz mai intai ar trebui asfaltate starzile dintre Stadion Petrolul si pana la capat la Mihai.Bravu ( Nu am mai fost de mult pe acolo , in seara asta dau o fuga )

In week-end 5-ul circula cu articulate sau Man-uri la distanta de 30 min.
Si nu in ultimul rand nu ar strica niste controale pe traseul 5, se stie ca dupa 40 , 5-ul este primul traseu de blatisti ( rromi , tineri agresivi care se cred smecheri ca au un cutit in buzunar si un papagal bine format ). De aia se si evita controalele pe traseul 5 , chiar si atunci cand erau cu politisti pe 5 venea controlul doar intre Hale-Garaj-Spital.Judetean ca era in zona Ratp-ului si mai putini blatisti sau rromi.

De aia nici nu prea baga MAN-uri pe 5 ci doar articulate sau Iakrusuri scurte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Citelis



Data înscrierii: 01/Iul/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2012
Mesaje: 85
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 20:11:36    Titlul subiectului: h 145637

radu a scris:
In acest moment troleibuzele sunt in conservare, dar in stare de functionare.
Ele au reprezentat trecerea de la Rocaruri si Berlieturi la Neoplanuri.
Pentru moment ele sunt pastrate, o revinzare a acestora nefiind exclusa. Cel putin 2 vor ramane pentru un eventual muzeu.
Ar fi frumos ca FBW-urile sa revina la drum pe traseele care merg spre UZTEL sau pe linia 2b...
Tinand cont de aglomeratia de pe autobuzele Ikarus si Man care circulaspre Uztel, ar fi necesara introducerea unei linii de troleibuze care sa circule la intervale de 3-5 minutesi care sa fie deservite de FBW-uri si sa faca legatura intre Uztel si Gara de sSd cu indicativul 203 pe actualul traseu 106, iar linile 104 si 106 sa fie desfiintate, iar liniile 28, 44b si 36 sa fie scurtate, sa circule doar din Armonia.

_________________
Fan convins Irisbus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 07/Noi/2017
Mesaje: 127
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 23:22:02    Titlul subiectului: Troleibuzele FW 145657

In sfarsit cineva care mai propune pastrarea FBW si extinderea liniilor de troleibuz in Ploiesti! La mai multi, poate aude cineva care are putere de decizie! Ar fi pacat sa fie vandute. Pot circula bine mersi in zona Teleajen, si-asa foarte poluata Twisted Evil Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 09 Iul 2011 06:29:34    Titlul subiectului: 145667

Cred ca de propuneri nu duce nimeni lipsa, intrebarea e, mai-marii orasului chiar se gandesc la trasee noi? Stiu ca se vorbea despre niste trasee noi acum mai mult timp, unul din ele la Hipodrom.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 07/Noi/2017
Mesaje: 127
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 10 Iul 2011 23:54:07    Titlul subiectului: Troleibuzele FW 145734

Da, intr-adevar se vorbea de extinderea unor linii de troleibuz in Ploiesti. Erau in discutie liniile 2 si 30, linii foarte importante si care tranziteaza zona centrala, unde deja exista retea electrica in functiune. Dar, din pacate, nu se mai aude nimic si sincer sa fiu nici nu ma astept sa se intample ceva pozitiv in viitorul apropiat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community