Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele din Cluj-Napoca
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 25/Mai/2018
Mesaje: 284
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 17 Noi 2017 14:39:19    Titlul subiectului: 192405

Păi din ce scrie prin tabelul acela, ba da, însă:

Rocar a scris:

Vedeti ce inseamna intretinerea din occident? Desi ambele modele, KT 4 D si KT 4 D-M, sunt aproape identice, in sensul ca:

-Au design asemanator
-Sunt fabricate in aceeasi perioada
-Au acelasi ampartament si acelasi nr de locuri(si pe scaune si in picioare)

cu toate acestea, se caseaza mai intai KT 4 D-urile, cele portocalii, pentru ca au sosit in Cluj in perioada 1998-2002, cu vreo 10 ani mai inaintea celorlalte... De aici deduc ca la noi vehiculele imbatranesc mai repede...


Iar eu am scris de ce cred că KT4Dm-urile vor rezista mai mult. Nu că vehiculele ar îmbătrâni mai repede la noi, ci datorită modernizării.

_________________
Colecția mea de fotografii cu transportul public din Cluj-Napoca
https://www.facebook.com/transportcj/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 25/Mai/2018
Mesaje: 489
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 11 Dec 2017 12:53:19    Titlul subiectului: 192737

Am o curiozitate legata de tramvaiele din Cluj: Știe cineva de pe forum ceva legat de tramvaiele V3A cere au circulat prin oraș? An de fabricatie, anul aducerii, cate au fost și, cel mai important, pana în ce an au circulat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Mai/2018
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 21 Dec 2017 00:02:58    Titlul subiectului: 192855

Au existat 6 V3A-uri, având următoarele numere de parc:
101 (devenit 018)
102
103 (devenit 020)
104 (devenit 021)
105
106 (devenit 036)

Primele 5 au sosit în primăvara lui 1988 și au avut rezistențe pe primul și al treilea segment. Al șaselea a venit ori la sfârșitul lui 1988, ori la începutul lui 1989 și a avut rezistențe pe primul și al doilea segment. Toate au avut acea "țiuitoare" (convertizor cu motor) în partea din spate-dreapta, în dreptul celei de-a V-a uși și, de asemenea, toate au avut, la boghiurile 1 și 4, un dispozitiv care suna ca un electromagnet. Pocnea imediat după oprire și, dacă țin bine minte, pocnea și înainte de a se pune în mișcare.

V3A-urile care și-au schimbat numărul au prins anul 1991 și au circulat ori până la sfârșitul acelui an, ori până la începutul anului 1992.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 25/Mai/2018
Mesaje: 284
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 26 Dec 2017 20:28:01    Titlul subiectului: 192931

Tramvaiul lui Moș Crăciun a fost, și în acest an, 72.


_DSC1425.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  540.22 kb
 Vizualizat:  de 2236 ori

_DSC1425.JPG



_________________
Colecția mea de fotografii cu transportul public din Cluj-Napoca
https://www.facebook.com/transportcj/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 25/Mai/2018
Mesaje: 489
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 30 Dec 2017 01:58:52    Titlul subiectului: 193017

Multumesc OAB pentru raspuns.

Se pare ca au fost cam putine la numar. Ma gandesc ca acesta a fost unul dintre motivele pentru care au renuntat destul de repede le ele, neavand nici piese de schimb. Totusi, aratau foarte bine, impreuna cu cele din Constanta si cu cele de la Bucuresti.

Am tot cautat poze cu ele, insa tot ce am gasit sunt 3 fotografii care observ ca se afla deja pe primele pagini ale topicului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 25/Mai/2018
Mesaje: 130
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 03 Mar 2018 19:45:41    Titlul subiectului: 193857

https://actualdecluj.ro/inca-un-tramvai-pictat-circula-de-luni-prin-cluj/

"Încă un tramvai pictat circulă de luni prin Cluj
De săptămâna viitoare, un nou tramvai pictat de un artist stradal va circula prin oraș. Tramvaiul transformat de artistul stradal IRLO a fost finanțat din fondul festivalului Jazz in the Park. Proiectul este unul de revigorare vizuală prin artă a tramvaielor vechi din Cluj și de transformare a mijloacelor de transport în comun într-o „galerie de artă pe roți”.

Personajele artistului din București pot fi văzute în Capitală, Timișoara, Cluj, Arad, Sibiu, Brașov, Bistrița sau Constanța. IRLO și-a terminat lucrarea gândită pentru tramvaiul de Cluj, iar în câteva zile acesta va circula prin oraș, anunță inițiatorii fondului.

„Culoarea poate să îmbrace orice suport din mediul urban și să dea un aer optimist. În cazul acesta ajută la conștientizarea folosirii transportului în comun. Propun o scenă în care oamenii dorm împreună și aparent sunt voioși dar lipsește ceva: ochii deschiși. Totuși sunt păziți de entități treze. Îngerii și elfii din capetele tramvaiului deschid și închid coloana compoziției. Gurile lor sunt farurile, ei grăiesc lumina”, spune artistul Irlo, pe numele lui real Laurențiu Alexandrescu. Lucrările la cel de-al treilea tramvai pictat din Cluj au durat trei zile. "
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 25/Mai/2018
Mesaje: 284
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 05 Mar 2018 21:44:28    Titlul subiectului: 193891

Tramvaiul pictat este 52. A început să circule de azi.


52.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  301.49 kb
 Vizualizat:  de 1601 ori

52.JPG



52n.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  557 kb
 Vizualizat:  de 1599 ori

52n.JPG



_________________
Colecția mea de fotografii cu transportul public din Cluj-Napoca
https://www.facebook.com/transportcj/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Mai/2018
Mesaje: 708
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 14 Mar 2018 06:51:10    Titlul subiectului: 193987

Am mai discutat despre promovarea de graffiti, si de calitatea slaba a vopselei (sprayul nu se compara cu cabina de vopsit).

Dar acum mai uit ma atent la imagine. Ce draci sunt aia? Ce mesaj vrea sa trimite asa numitul "artist"? Tramvaiul e iad cu demoni cu guari in cap?

Comparat cu Iasul, unde se promoveaza cultura adevarata si istorie, asta chiar nu stiu ce dementa vrea sa promoveze. Mai degraba a fumat prea multa (sau a inhalat prea mult spray) cand l-au vopsit.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 25/Mai/2018
Mesaje: 284
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 14 Mar 2018 10:50:27    Titlul subiectului: 193993

Citat:
„Culoarea poate să îmbrace orice suport din mediul urban și să dea un aer optimist. În cazul acesta ajută la conștientizarea folosirii transportului în comun. Propun o scenă în care oamenii dorm împreună și aparent sunt voioși dar lipsește ceva: ochii deschiși. Totuși sunt păziți de entități treze. Îngerii și elfii din capetele tramvaiului deschid și închid coloana compoziției. Gurile lor sunt farurile, ei grăiesc lumina", spune artistul Irlo, pe numele lui real Laurențiu Alexandrescu.


http://ziuadecj.realitatea.net/cultura/inca-un-tramvai-pictat-pe-strazile-din-cluj-napoca-foto--170919.html

Cât despre calitatea vopselei, 42-ul și 36-le încă arată bine, ca în prima zi...

_________________
Colecția mea de fotografii cu transportul public din Cluj-Napoca
https://www.facebook.com/transportcj/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 25/Mai/2018
Mesaje: 130
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 22 Mar 2018 19:00:04    Titlul subiectului: 194102

Poate fii vopsit cu aerograf nu cu spray ... si sa iasa super calitativ cu vopsea de calitate
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergiu.9



Data înscrierii: 26/Sep/2015
Ultima vizita: 24/Mai/2018
Mesaje: 176
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 22 Mar 2018 22:51:16    Titlul subiectului: 194107

http://www.monitorulcj.ro/actualitate/62926-adio-tramvaie-colorate-pe-strazile-clujului-primaria-a-taiat-finantarea-pentru-proiect-artist-fugim-din-tara-aici-e-loc-numai-de-combinatii-si-smecherii%E2%80%9D#sthash.S1yEiolm.O2szOG3g.dpbs

Adio tramvaie colorate! Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 25/Mai/2018
Mesaje: 489
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 22 Mar 2018 23:22:46    Titlul subiectului: 194108

138.150 de lei nu cred ca ar însemna chiar atât de mult pentru primăria Clujului, încât sa sisteze finanțările pentru acest proiect. Ba eu chiar as propune sa se extindă și la autobuze și troleibuze. Ca și asa sunt prea multe albe prin oraș.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 24/Mai/2018
Mesaje: 392
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 24 Mar 2018 10:57:17    Titlul subiectului: 194135

CTP SA nu are decât să își caute finanțare proprie sau sponsorizări. Precum se fac și în Iași tramvaiele sau autobuzul acela verde. Sunt destui producători de vopsele care ar dori un pic de publicitate.

Bugetele primăriilor trebuie reduse datorită actualei guvernări, așa că aceasta este probabil prima parte a tăierilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Mai/2018
Mesaje: 708
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 10 Apr 2018 08:08:14    Titlul subiectului: 194331

Scuze ca nu am raspuns. Despre "arta" nu vreau sa discut prea mult, ca fiecare avem alte gusturi. Mie personal nu imi place (desi culorile alese si combinatiile sunt bune. Si aia imi arata mai mult a draci deprimati lol)

Despre calitate, vopseaua in sine e doar 10% din calitatea finala. Sprayul din cutie e mult mai greu de lucrat in ceva ca lumea, comparat cu compresorul de aer. Dar si cu pensula am vazut lucru bun facut, dar cu preparatii.

Grafferi, si artisti nu sunt vopstitori. Ei practic picteaza pe un mediu gata facut. Ce lispeste pe acestea (si V3Aurile de la RATB, rama IVA de ziua apei) sunt urmatoarele:

1. Nu s-a dat jos vopseaua si grundul vechi (nu sunt sigur de asta, dar de restul stiu sigur). Dat cu sandpapier putin nu face decat sa absoarba apa, ce va duce la rugina.

2. De multe ori rugina si gaurile sunt astupate cu chit, si nu se sudeaza alta bucata de tabla nou. Iarasi, se ajunge la rugina repede asa.

3. Nu se mascheaza chedere, ornamente, de multe ori nici faruri. Ideal s-ar da jos ca sa se vopseasca tabla de sub. Altfel nu se face decat astupare ruginii din zone unde si asa se aduna umezeala.

4. Un graffer (si multe vopsitorii la autobuze/tramvaie in general) nu aplica decat un strat de vopsea. Trebuie dat cu sprayul (sau pensula sau pistorul cu aer) de mai multe ori, cu strat suptire uniform. Daca e prea gros, eventual crapa si intra umezeala. Daca e prea subtire nu protejeaza.

5. Nu se folosest combinatiile corecte intre tipuri de vopsea. Multe vopseluri moderne sunt single-stage, adica doar o vopsea (in straturi cum am zis mai sus). Cand e vorba de mai multe culori, sau vopsea cu plumb, sau alte mai vechi se dau cateva straturi de clear-coat (two-stage, de la vopseaua in sine, si vopseaua transparenta). Vopseaua veche tine vreo 10 ani, dar crapa si isi pierde culoare la soare. Chiar si cea cu plumb tot crapa dupa o vreme (pe care o prefer, dar e GREU de lucrat). Single-stage e moderna dar ieftina, si nu tine asa de mult. Cel mai longeviv este two-stage (nu are legatura cu cate culori, dar este necesara cand sunt mai multe culori). Cei care stiu Dacul din muzeul de transport din Kiev stiu cum a ajuns doar dupa 3 ani, de parca nu s-a restaurat deloc.

6. Nu se lustruieste ultima suprafata. Nu e numai ca sa arata stralucitor, dar protejeaza straturile de sub. Daca e clar, un strat gros asigura catega lustruieli de unde se pot lua cativa microni si se readuce la stadiul ca de nou. Daca nu exista clear coat, daca se spala chiar, eventual vopseaua se va sterge. (Gen dungile galbene de pe Rocar cum dispar din zone unde aerul la inaintare actioneaza ca un wet sanding)

7. Nu se aplica ceara. Macar dupa revopsire, e bine sa se dea cu polish, ca sa protejeze vopseaua. Tine cateva luni, dar daca sunt luni reci, cu zapada si sare, practic se adauga un an la durata vopselii.

Astea sunt doar chestiuni genereale. Eu nu sunt vopsitor. Am vopsit roti, sasiuri, cateva panouri ici pe colo (si tot imi picura lol), dar pana si astazi dupa 10 ani, rotile facute corect, tin fara pic de rugina, pe cand alte roti vopsite doar dupa ce am dat cu peria de sarma au ruginit in 6 luni si trebuie facute din nou. Am masini cu vopsea originala inca, altele revopsite de multe ori, si pot spune ca arta este la nivel de mestesug (unul care e pe cale de disparitie, mai ales cand e vorba de restaurari cu vopsea cu plumb, dar aia e alta discutie)

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Pagina 13 din 13

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community