Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Iasi si infrastructura adiacenta
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 34, 35, 36  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 26 Oct 2005 21:30:28    Titlul subiectului: Traseele de transport din Iasi si infrastructura adiacenta 389

In privinta traseelor care vor exista dupa punerea in aplicare a Planului de transport adoptat in 2004, voi reveni zilele urmatoare cu amanunte.
Conform planului, troleibuzele ar urma sa fie introduse pe traseele 41 si 42 (cel din urma cu un parcurs total diferit fata de ce a fost pana acum). Insa, de ceva vreme se discuta despre introducerea MAZ-urilor pe 41 (initial vor circula in paralel cu troleibuzele, urmand ca dupa intregirea parcului de autobuze sa fie scoase troleibuzele de pe acest traseu). Deci, se pare ca in viitorul apropiat vor ramane troleibuze doar pe traseul 42 (Pacurari - Tg. Cucu - Pd. Ros - CUG 2). Saptamana viitoare voi putea sa va dau mai multe detalii (voi raspunde atunci si la intrebarea privitoare la mine).
Revin cu traseele actuale.
------------------------------------------------------------------------------
Trasee actuale
Tramvaie (RATP):
1 - Copou - P. Unirii - Tg. Cucu - Pd. Ros - Baza 3 - Tatarasi - Tg. Cucu - P. Unirii - Copou
2 - Canta - Gara - Pd. de Piatra - N. Iorga - Tutora
2b - Canta - Gara - Pd. de Piatra - N. Iorga - Baza 3
3 - Billa - Gara - P. Unirii - Tg. Cucu - Tatarasi - Dancu
5 - Dacia - Pd. de Piatra - Pd. Ros - Tutora
6 - Dacia - Gara - Billa - P. Unirii - Tg. Cucu
7 - Canta - Gara (la intoarcere trece doar pe la Billa) - P. Unirii - Tg. Cucu - Tudor Vladimirescu - Baza 3
8 - Copou - P. Unirii - Tg. Cucu - Tudor Vladimirescu - Baza 3
11 - Dacia - Pd. de Piatra - N. Iorga - Tatarasi Nord
13 - Copou - P. Unirii - Tg. Cucu - Tatarasi - Baza 3 - Pd. Ros - Tg. Cucu - P. Unirii - Copou
* - Se observa ca traseele 1 si 13 sunt de tip inelar dublu.
Troleibuze (RATP):
41 - Copou - P. Independentei - Tg. Cucu - Pd. Ros - CUG 2
42 - Copou - P. Independentei - Tg. Cucu - Tudor Vladimirescu
43 - Pacurari - P. Independentei - Tg. Cucu - Tudor Vladimirescu - Primaverii - Socola - Poitiers - CUG 1
Autobuze (SC Autobuzul SA):
34 - Pd. Ros - Socola - Bucium - Motel Bucium - Paun (traseu periurban cu program fix; circula un singur autobuz - uneori este trimis un microbuz)
Microbuze (SC Autobuzul SA):
14 - Copou - P. Independentei - Tg. Cucu - Pd. Ros - CUG 2
20 - Tg. Cucu - P. Independentei - Pacurari - Antibiotice - Metro
28 - P. Alexandru cel Bun - Mircea cel Batran - Galata - Pasaj Nicolina - Pd. Ros - Tg. Cucu - P. Independentei - Copou
46 - Pacurari - P. Independentei - Tg. Cucu - Tudor Vladimirescu - Primaverii - Socola - Bucium
* - Se observa ca traseul 14 al SC Autobuzul SA dubleaza 100% traseul 41 al RATP.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mie 26 Oct 2005 21:36:57    Titlul subiectului: 390

radub a scris:
Conform planului, troleibuzele ar urma sa fie introduse pe traseele 41 si 42 (cel din urma cu un parcurs total diferit fata de ce a fost pana acum). Insa, de ceva vreme se discuta despre introducerea MAZ-urilor pe 41 (initial vor circula in paralel cu troleibuzele, urmand ca dupa intregirea parcului de autobuze sa fie scoase troleibuzele de pe acest traseu). Deci, se pare ca in viitorul apropiat vor ramane troleibuze doar pe traseul 42 (Pacurari - Tg. Cucu - Pd. Ros - CUG 2). Saptamana viitoare voi putea sa va dau mai multe detalii (voi raspunde atunci si la intrebarea privitoare la mine).
Altfel spus, daca 42 si poate 41 raman troleibuze, pe traseele cunoscute sau modficate asa cum spui, inseamna ca: va disparea linia de pe Tudor Vladimirescu, Primaverii, Socola, Poitiers si Bucium ?
Ma bucur ca la linia 2/2b n'ai scris "Bazar" cum scrie pe placutele lor.
Imi amintesc si acum cum puneau stalpii si reteaua pe Primaverii. Intersectia de la Primaverii cu Tutora sau cum se cheama acum era atat de prost luminata, incat au instalat proiectoare pe stalpii care nu mai mergeau de mult (au lucrat noaptea).
Pe vremea aceea, Nichita nici nu visa sa fie primar, iar Simiradul nici atat. Despre MAZ, nici in visele cele mai urate nu le vedeam la Iasi.
Bine ati venit in mileniul III, care incepe la fel ca si celalalt: cu o epidemie de ciuma, de data asta belarusa.
Nici macar linia 45 Pacurari-Tudor Vladimirescu n'o sa mai fie ?
Chiar ca sunt nebuni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 26 Oct 2005 21:49:17    Titlul subiectului: 391

ManAndCat a scris:
Altfel spus, daca 42 si poate 41 raman troleibuze, pe traseele cunoscute sau modficate asa cum spui, inseamna ca: va disparea linia de pe Tudor Vladimirescu, Primaverii, Socola, Poitiers si Bucium ?
Da. Reteaua va mai fi pastrata cel putin pe parcursul Elena Doamna - TV pentru acces la garaj (in caz ca nu inghesuie vehiculele in CUG 1 sau CUG 2 - noaptea raman si acum troleibuze la capat in CUG 2 pentru a doua zi dimineata).
ManAndCat a scris:
Nu aparuse lista traseelor cand am scris mesajul. Ma bucur ca la linia 2/2b n'ai scris "Bazar" cum scrie pe placutele lor.
Smile. Oricum, in curand va disparea bazarul de sub pasajul Nicolina.
Tom a scris:
Nici macar linia 45 Pacurari-Tudor Vladimirescu n'o sa mai fie ?
Intre Pacurari si TV va MAZui 46-le, in drum spre Bucium.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2005 08:11:57    Titlul subiectului: 544

radub a scris:
Intre Pacurari si TV va MAZui 46-le, in drum spre Bucium.
Ce porcarie. Linia 43 actuala mi se pare lunga. In schema Bahn mie mi-au iesit 21 Km dus-intors. Cred ca 46 MAZ Pacurari-Bucium e mult mai lunga si ar trebui minimum 12 autobuze. 43 venea mai des ca 46, iar daca 46MAZ va lua orarul lui 46 troleibuz, nu va fi o idee prea buna.
Acum, daca scoate reteaua, mai pune la loc stalpii vechi pe Primaverii ? Twisted Evil
Precizare: stalpii vechi erau mai subtiri si erau situati pe cealalta margine a trotuarului. A propos de stalpi, pe malul Bahluiui, vis-a-vis de garaj, se afla 2 stalpi pe care scria "Cumparat" Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 02 Noi 2005 18:42:41    Titlul subiectului: 823

Da, 46 e putintel mai lung decat 43. 46 venea mai rar din cauza fluxului scazut de calatori (cel putin dupa introducerea, in 1991, a traseului 30 de autobuz; atunci conditiile de calatorie s-au schimbat, autobuzele aduse din Germania erau incomparabil mai confortabile decat troleibuzele DAC, asa ca lumea prefera autobuzul 30 - ciudat, se pare ca cei din Bucium aveau mai multe treburi prin zonele Cotnari-Pd. Ros decat prin Centru).
La ora actuala traseul 43 de troleibuz nu mai este rentabil. Circula aproape toata ziua gol. Doar intre TV si Bularga mai sunt ceva calatori (insa si aceia fraudulosi).
Stiu stalpii aia de vis-a-vis de garajul SC Autobuzul. Mi-am pus mereu intrebarea ce va sa zica inscriptia cu pricina.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dan tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Aug/2018
Mesaje: 59
Locație: Sag (jud. TM)

MesajTrimis: Lun 07 Noi 2005 16:23:57    Titlul subiectului: is 1478

Am inteles bine?
In Iasi un fir al troleibuzului este si firul tramvaiului? Mai este undeva in tara sistemul asta? De ce au traseu comun?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 07 Noi 2005 19:21:30    Titlul subiectului: 1506

5. Iesirea.
6. Detaliu iesire.
7. Exemplu de separator tramvai-troleibuz din Iasi.



Image5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  240.22 kb
 Vizualizat:  de 34881 ori

Image5.jpg



image6_977.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.98 kb
 Vizualizat:  de 33711 ori

image6_977.jpg



image7_745.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.23 kb
 Vizualizat:  de 33711 ori

image7_745.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 15 Noi 2005 10:24:58    Titlul subiectului: 1958

Iata ce trasee erau la Iasi in anii 1986-1989 (cu posibile erori la autobuze).
Tramvaie
1 - Copou-P.Ros-Tutora
1/ - Copou-P.Ros-Baza 3
2 - Canta-Gara Nicolina-Tutora
2/ - Canta-Gara Nicolina-Baza 3
3 - Gara-Tatarasi-Dancu
4 - Copou-Tatarasi-Tudor Vladimirescu-Copou
4/ - =4 cu capat la Gradina Copou
5 - Dacia-P.Ros-Tutora
5/ - Dacia-P.Ros-Baza 3
6 - Dacia-Tg.Cucului-Tudor Vladimirescu-Baza 3
6/ - Dacia-Tg.Cucului
7 - Canta-Tg.Cucului-P.Ros-Tatarasi
7/ - Canta-Tg.Cucului-P.Ros-Baza 3 (<1987)
8 - Copou-Tudor Vladimirescu-Tatarasi-Copou
8/ - =8 cu capat la Gradina Copou
9 - Gara-Tg.Cucului-P.Ros-CUG
10 - Dacia-P.Ros-CUG
10/- Dacia-Gara Nicolina-CUG (>1988)
11 - Canta-Tg.Cucului
12 - Tatarasi-Tutora
13 - Copou-Tatarasi Sud
14 - Canta-Gara Nicolina-CUG (>1988)
15 - Tatarasi-CUG (>1989)

Tatra: 1,3,4,8,9,11,12,13
Timis: 5,6,7,10
V58: 2,14,15

Troleibuze
41 - Pacurari-P.Eminescu (<1987)
42 - P.Eminescu-CUG 4 (>1987)
43 - P.Eminescu-CUG 2
44 - Dacia-CUG 2 (>1987)
45 - Pacurari-Tudor Vladimirescu
46 - P.Eminescu-Bucium

Autobuze
22 - Gara-Antibiotica
23 - Gara-Miroslava
25 - Tg.Cucului-Dorobanti
25/- Tg.Cucului-Aroneanu
26 - Copou-Horlesti(?)
27 - Dancu-Baza 3-CUG 2
29 - Tomesti-P.Ros?
29/- Tomesti vale-P.Ros?
31 - Tutora (sau Dancu)-Cristesti
32? - Tutora-Chicerea
33 - Tg.Cucului-Popricani
33/- Tg.Cucului-Vinatori
34 - Bucium-Paun
35 - CUG-Ciurea
37 - Baza 3-Birnova
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Dec 2005 18:13:36    Titlul subiectului: is 5171

Piata Eminescu-Triumf, Palatul Culturii-Podu Ros, Arcu-Hotel Continental, Dancu, Pasaj Alexandru cel Bun-Dacia sunt tronsoane refacute in intregime (chiar daca sunt discutabile solutiile tehnice adoptate si manopera). Situatia e dezastruoasa pe tronsoanele de cale amplasata direct pe sol (Canta-Gara-Arcu-Billa, Podu de Piatra-Tesatura, Triumf-Agronomie) si in Zona Industriala-Tatarasi Sud, Targu Cucu-Palatul Culturii. Nu iau in discutie tronsonul Podu Ros-CUG 2, inchis din anul 1997 (aflat in conservare si asteptand fonduri pentru refacere). Pentru perioada 2006-2008 se are in vedere reabilitarea caii de rulare in zonele mentionate (sa speram ca nu in regie proprie, pentru ca obiectivele ar fi din start compromise). Dupa 2008 putem visa si la Podu Ros-CUG 2.
Foto: cale de rulare reabilitata pe tronsonul Zimbru-Columnei (2005):

Foto: refacerea tronsonului Liceul National-Hotel Continental (1998):

Foto: inceperea lucrarilor de reabilitare a caii de rulare pe tronsonul Arcu-Liceul National (1998):

Fotografiile sunt scanate din "Ghidul Iasilor" (editat de Mydo Center, in 1998).


Ultima modificare efectuată Radu Czech la Sâm 03 Dec 2005 18:56:12, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Sâm 03 Dec 2005 19:39:34    Titlul subiectului: 5178

e ciudat construita linia acolo.... in bucuresti linia e mai degraba la acelasi nivel cu asfaltul nu mai sus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Dec 2005 19:42:50    Titlul subiectului: 5179

Cateva fotografii din zonele in care calea de rulare din Iasi este in ultimul hal.
Podu de Piatra (tronsonul Podu de Piatra-Gara Nicolina):

Gara Nicolina (tronsonul Gara Nicolina-Podu de Piatra, privind spre Podu de Piatra):

Gara Nicolina (tronsonul Gara Nicolina-Pasaj Nicolina, privind spre Pasajul Nicolina):

Piata Nicolina (tronsonul Pasaj Nicolina-Cotnari, privind spre Pasajul Nicolina):

Octav Bancila (tronsonul Gara-Canta):
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Dec 2005 19:53:56    Titlul subiectului: 5182

Iasi, Pasajul Alexandru cel Bun:

Iasi - tronsonul Zimbru-Columnei. Cale veche, cale noua...

Manimal a scris:
e ciudat construita linia acolo.... in bucuresti linia e mai degraba la acelasi nivel cu asfaltul nu mai sus
Dupa terminarea lucrarilor de inlocuire a caii de rulare, s-a turnat covor asfaltic, carosabilul fiind adus la nivelul sinei. Intre sina si asfalt a fost lasat un spatiu, umplut ulterior cu chit mastic.
Sina de pe pasaj va fi inlocuita anul viitor.
Actualmente pe acolo circula liniile 5, 6 si 11. In plus, este unica posibilitate de acces spre/dinspre Depoul Dacia.
Fotografia a fost realizata din tramvaiul de epoca.
Se trece foarte incet si se simte doar miscarea dreapta-stanga.
Pe acolo trec acum T4, GT4, GT5, ST 7/8. Nu imi mai aduc aminte cand a aparut deplasarea aceea de ecartament, insa daca era si prin 2003, pe acolo au trecut si Timis-uri, si V2A-uri. Iar daca era in 2004, mai trecea V2A #356 (ex-#352).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 04 Dec 2005 20:00:49    Titlul subiectului: Traseul 9 5313

Se tot zvonea printre vatamani ca s-ar dori reintroducerea traseului 9 : Gara-Centru-CUG2, dupa schimbarea caii de rulare. Ar fi o idee excelenta, dar care, dupa mine, nu se va pune in practica. Eu am stat 16 ani in Nicolina si am trait cu acest traseu, apoi in 97 din cauza unei bucati de lemn, traseul a fost sters din grafice. O mare greseala! Asta inseamna ca o sa ne MAZ-uim si intre CUG si Podu Ros?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 04 Dec 2005 20:50:38    Titlul subiectului: tram 5326

TATRA a scris:
Se tot zvonea printre vatamani ca s-ar dori reintroducerea traseului 9 : Gara-Centru-CUG2, dupa schimbarea caii de rulare. Ar fi o idee excelenta, dar care, dupa mine, nu se va pune in practica. Eu am stat 16 ani in Nicolina si am trait cu acest traseu, apoi in 97 din cauza unei bucati de lemn, traseul a fost sters din grafice. O mare greseala! Asta inseamna ca o sa ne MAZ-uim si intre CUG si Podu Ros?
Ideea nu a fost abandonata, insa abia dupa 2008 se va putea pune problema refacerii (informatiile oficiale pe care le am indica faptul ca se are in vedere acest lucru, insa vom trai si vom vedea). Deocamdata prioritatile sunt altele (Canta, N. Iorga, Gara-Arcu-Billa, Piata Unirii-Tg. Cucu, Tepro-Tatarasi Sud, Tg. Cucu-Palat, Zona Industriala).
-----------------------------------------------------------------------------
Din pacate, se pare ca vom MAZ-ui pe 41 peste cateva zile (cu durere o spun, troleibuzele se duc, incetul cu incetul).

In anii '80 s-a intentionat introducerea tramvaiului spre Tomesti, insa nu am mai apucat sa vedem realizat acest proiect.
In privinta lui 21, din pacate apare problema legata de traseele exterioare, pe care RATP nu mai are acces (sunt trasee licitate de Consiliul Judetean). Firma care opereaza acum pe fostul 21 nu va fi scoasa prea repede de acolo.
Planul de transport adoptat in 2004 prevede - neluand in calcul situatia de mai sus - existenta a trei trasee preorasenesti: 21 (Billa-Blocuri Ciurea), 29 (Tesatura-Tomesti) si 34 (Bucium-Paun). La impartirea traseelor de autobuz intre RATP si operatorii privati (care ar fi trebuit sa-si procure autobuze, in numar de 39) nu s-a mai avut in vedere si linia 21 (este evident de ce). Linia 21 din Planul de transport are un traseu modificat fata de cum era pana in 2002: Blocuri Ciurea-Pasaj Nicolina-N. Iorga-Cotnari-Bd. Socola-Pd. Ros-Splai Bahlui Stang-Pd. de Piatra-Gara-Vointa-Billa-Gara-Pd. de Piatra-N. Iorga-Pasaj Nicolina-Blocuri Ciurea.
Stramosul liniei 21 (ca traseu considerat urban) a fost traseul 18 (sfarsitul anilor '90) - una dintre rutele care a avut alocat acest numar in anii '90 -, Blocuri Ciurea-Pd. Ros-Bd. Tutora-Tesatura-Cotnari-Bd. Socola-Pd. Ros-Blocuri Ciurea. Traseele preorasenesti care au circulat prin zona au fost 24 (CUG 2-Mogosesti) si 24b (CUG2-Ciurea).
Printre propunerile pe termen lung (2025) nu se regaseste realizarea vreunei linii de tramvai sau troleibuz spre Lunca Cetatuii. In schimb, s-a propus prelungirea liniei de tramvai din Dancu spre Holboca (chiar Cristesti!!!). Si multe altele, tinand cont de Zona Metropolitana.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 05 Dec 2005 10:34:51    Titlul subiectului: 5402

Eu am vazut 18 inainte de '90. Cand se ajunsese cu tramvaiele pe la 13, l-au redenumit 28, 19->29 si cred ca mai erau si altele.
radub a scris:
In anii '80 s-a intentionat introducerea tramvaiului spre Tomesti, insa nu am mai apucat sa vedem realizat acest proiect.
Cred ca si CUG-Ciurea era un traseu planificat pentru perioada 1991-1995, in varianta veche.
radub a scris:
Stramosul liniei 21 (ca traseu considerat urban) a fost traseul 18 (sfarsitul anilor '90) - una dintre rutele care a avut alocat acest numar in anii '90 -, Blocuri Ciurea-Pd. Ros-Bd. Tutora-Tesatura-Cotnari-Bd. Socola-Pd. Ros-Blocuri Ciurea. Traseele preorasenesti care au circulat prin zona au fost 24 (CUG 2-Mogosesti) si 24b (CUG2-Ciurea).
18 nu a mers si la Bucicum, sau acesta era 18 pe care il vedeam scris pe statie la Podul Ros ?
radub a scris:
Printre propunerile pe termen lung [...] s-a propus prelungirea liniei de tramvai din Dancu spre Holboca (chiar Cristesti!!!). Si multe altele, tinand cont de Zona Metropolitana.
Atunci ar fi cazul sa reconstruiasca niste V58 pentru zona respectiva, sau macar Timis fara remorca Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 05 Dec 2005 10:49:06    Titlul subiectului: 5403

Variante de 18 dupa '90:
Policlinica 1-Tg. Cucu-Pd. Ros-Bd. Socola-Poitiers-CUG 1.
Triumf-Sararie-Tg. Cucu-Pd. Ros-Bd. Socola-Poitiers-CUG 1.
METRO-Pacurari-P. Eminescu-Tg. Cucu-Pd. Ros-Bd. Socola-Poitiers-CUG 1.
Blocuri Ciurea-Pd. Ros-Bd. Tutora-Tesatura-Cotnari-Bd. Socola-Pd. Ros-Blocuri Ciurea.
Existenta zbuciumata Smile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 06 Dec 2005 10:44:21    Titlul subiectului: Re: Traseul 9 5485

TATRA a scris:
Eu am stat 16 ani in Nicolina si am trait cu acest traseu, apoi in 97 din cauza unei bucati de lemn, traseul a fost sters din grafice. O mare greseala! Asta inseamna ca o sa ne MAZ-uim si intre CUG si Podu Ros?
Nu din cauza unei bucati de lemn, ci din cauza unor firme de maxitaxi.
radub a scris:
Ideea nu a fost abandonata, insa abia dupa 2008 se va putea pune problema refacerii (informatiile oficiale pe care le am indica faptul ca se are in vedere acest lucru, insa vom trai si vom vedea). Deocamdata prioritatile sunt altele (Canta, N. Iorga, Gara-Arcu-Billa, Piata Unirii-Tg. Cucu, Tepro-Tatarasi Sud, Tg. Cucu-Palat, Zona Industriala).
Sper ca si mai devreme, macar pana la vechiul rond.
radub a scris:
Din pacate, se pare ca vom MAZ-ui pe 41 peste cateva zile (cu durere o spun, troleibuzele se duc, incetul cu incetul).
Sincer sa fiu, nu mi-a placut acest 41, din cauza ca a inlocuit tramvaiul.
Dar mi se pare idioata desfiintarea troleibuzului. N'au decat sa taie ikarus si saviem si sa puna mazuri, dar nu sa distruga troleibuzul. In schema Bahn, eu propusesem un treseu 4 din Copou la CUG, deci actualul 41 si un troleibuz in locul lui 28. Ar fi bine sa ia niste troleibuze maz, daca altceva nu sunt in stare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2005 00:54:18    Titlul subiectului: 0000000 5961

Vesti excelente: se redeschide linia de troleibuz 44 si va fi mentinuta linia 43. Troleibuzele care vor fi retrase de pe liniile 41 si 42 vor fi trimise pe cele 2 linii mentionate mai sus.
In prezent se lucreaza la refacerea buclei din CUG 1 a liniei de troleibuz 44, la repozitionarea firelor liniei 43 si la reactivarea halei de reparatii din aceeasi locatie.
Dupa construirea liniei 41 si desfiintarea liniei 44, in rondul din CUG 1 s-au facut cateva modificari la retea. Firele care veneau dinspre Dacia au fost scoase de sub pod si s-au prelungit pana la rondul vechi al tramvaielor, realizandu-se jonctiunea cu linia 41 (portiunea a fost folosita pentru manevre, atat de troleibuzele care intrau pe 41, venind de la garaj prin Poitiers, cat si de troleibuzele de pe 43 care ramaneau peste noapte in CUG 2 si de troleibuzul de serviciu care circula dimineata si seara pe fosta 44. Firele de pe 44 pe sensul spre Dacia au fost agatate de stalp. Firele de pe 43 au fost pozitionate intre coloanele pasajului printre care trecea 44 dupa intoarcere. Acum se lucreaza la repunerea firelor pe vechile amplasamente.
In imagine:
- in stanga: consolele care au fost montate din nou pentru refacerea buclei lui 44.
- in dreapta: consolele care au fost montate pentru repunerea firelor de pe 43 pe vechiul amplasament.
43 va intoarce spre dreapta, pentru a urca din nou pe pasaj, iar 44 spre stanga, indreptandu-se spre Dacia.
In stanga imaginii, in partea cealalta a pasajului, se afla hala de reparatii.

In prezent troleibuzele liniei 43 intorc prin locul pe unde ieseau de pe bucla troleibuzele liniei 44 (in imagine apare Rocar 212E #504).
In prim-plan: consola proaspat montata pentru refacerea buclei de pe 44. Se observa si hala de reparatii.

Consola pe sub care vor trece in curand troleibuzele de pe 43.

Iesirile de sub pasaj (se observa firele liniei 43 pe pozitia actuala si cele 2 perechi de fire care intra in hala de reparatii).

Iesirile de sub pasaj, privite din partea opusa.

Din stanga (cum privim imaginea) coboara de pe pasaj linia 43, intra sub pasaj si urca inapoi, iar din dreapta vine linia 44.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
drooopy



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Iul/2018
Mesaje: 35
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2005 22:47:19    Titlul subiectului: 6138

radub am o intrebare. stii ceva despre o legatura intre traseul #41 si traseul #43? deoarece am observat mai multi muncitori ai RATP care munceau la rondul vechi si faceau groapa pt. a instala un stalp.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 11 Dec 2005 12:41:07    Titlul subiectului: 6231

Nu am vazut nimic mentionat de linia lui 16 si 16b, care circulau in bucla. #16: CANTA - TG. CUCU - PODU ROS - METALURGIE - TATARASI - TG.CUCU - CANTA si #16b pe cale inversa. Aceste trasee au fost asigurate de vagoane Tatra T4R si au circulat o perioada scurta in anul 1996, daca nu ma insel eu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 11 Dec 2005 15:12:43    Titlul subiectului: 6261

Traseele 16 si 16b au avut rutele initiale Pd. Ros-Mase Plastice-Tudor Vladimirescu-Elena Doamna-Palat-Pd. Ros (respectiv invers). Pe aceste rute s-a circulat foarte putin (evident de ce) - foarte putini vatmani isi amintesc de traseele initiale ale lui 16 si 16b. Abia apoi au fost trecute pe parcursurile binecunoscute - insa numai pana la Gara, prelungirea spre Canta facandu-se ulterior - pe care au circulat pana la venirea la conducerea regiei a domnului Petru Garlea (1997). Atunci au fost desfiintate sau scurtate numeroase trasee (inclusiv 11 si 11b de autobuz). Traseul 11 de tramvai (la vremea aceea Canta-Gara-Tg. Cucu) a fost desfiintat in momentul cand au intrat pe Canta traseele 16 si 16b.
Am gasit: http://www.trolleybus.lx.ro/old/index-777.htm. Era o discutie pe care o pornisem cu ManAndCat de la sistemele DELTA facute praf.
Cateva pasaje:
"Inainte ca traseele 16 si 16b (1996) sa lege Canta (initial Gara) de Tatarasi prin Podu Ros (respectiv Podu Ros prin Tatarasi), parcursul lor initial a fost... Pd. Ros - Mase Plastice - TV - Elena Doamna - Pd. Ros, respectiv invers. Au fost cele mai hazlii trasee de tramvai din Iasi (iti dai seama ca vagoanele circulau goale) si au urmat rutele respective timp de cateva zile Smile. Tot la capitolul trasee hazlii, pe la inceputul anilor 2000 a existat ruta 50 de autobuz, menita a lega centrele comerciale: CUG 1 - Siraj - Socola - Pd. Ros - Magazin Moldova (si Hala Centrala) - TV (Iulius Mall). Si asta a avut o viata scurta (circa o saptamana Smile). Au circulat Saviem-uri.
Pe 16 si 16b, in ambele variante, au mers Tatre."
"Nu stiu daca ruta initiala pentru 16 si 16b mai apare in amintirile multora, mai ales ca a avut o viata extrem de scurta. Si acum, cand ma gandesc, nu pot sa ma abtin sa nu zambesc Smile.
Retin ca an de modificare pentru 16 si 16b 1996 (eram in anul 2 la AC) si stiu ca modificarea s-a facut imediat, fara vreo perioada de timp in care sa nu fi existat numerele 16 si 16b. Cat au mers de la Gara a circulat si 11, acesta fiind desfiintat dupa prelungirea lui 16 si 16b pana in Canta (nu isi mai avea sensul).
Numarul 7 (care pe vremuri avea parcursul Gara - Centru - Pd. Ros - Tatarasi Nord, fiind acoperit cu Timis-uri) a reaparut in acea perioada si urma ruta Copou - Piata Unirii - Tg. Cucu - Piata Unirii - Gara (iti dai seama ce confuzii apareau; vezi si linia 6b care ar trebui sa apara in curand, conform planului de transport aprobat anul trecut), insa nu a avut viata lunga. Cand a venit la conducerea regiei dl. Garlea si traseele au fost zdravan bucatite, au fost desfiintate 16 si 16b si a fost reintrodus parcursul Canta - Gara - Tg. Cucu (fostul 11), cu numarul 7 (recent, dupa cum stii, linia 7 a fost prelungita prin TV pana in Baza 3).
Tot in acea perioada a fost desfiintat traseul 47b de autobuz (fost 47 inainte de darea in functiune a liniei 47 de troleibuz), care lega Dacia de Tatarasi Nord, prin Zona Industriala si a fost infiintat traseul 11 de tramvai, pe parcursul actual, intre Dacia si Tatarasi Nord, prin N. Iorga (fost Republicii). De asemenea, au disparut traseele inel 11 si 11b de autobuz (Baza 3 - Socola - Pd. Ros - Tg. Cucu - Piata Eminescu - Pacurari - Canta - Gara - Gara Internationala - Cantemir - Pd. Ros - Socola - Baza 3, respectiv invers) si a fost infiintat traseul 19 (Canta - Gara - Pd. de Piatra - Soseaua Nationala - Pd. Ros - Socola - Baza 3, ulterior modificat si trimis pe Poitiers, spre CUG 1); traseul 30 a fost mutat din Pd. Ros pe N. Iorga (fost Republicii); traseul 3 de tramvai a fost impartit in 2 (3 - Gara - Tatarasi Sud si 14 - Tatarasi Nord - Dancu), insa, in urma protestelor celor din Dancu s-a revenit asupra deciziei."
-----------------------------------------------------------
drooopy a scris:
radub am o intrebare. stii ceva despre o legatura intre traseul #41 si traseul #43? deoarece am observat mai multi muncitori ai RATP care munceau la rondul vechi si faceau groapa pt. a instala un stalp.
E posibil sa se realizeze jonctiunea si pe celalalt sens.

Ultima modificare efectuată Radu Czech la Dum 11 Dec 2005 15:26:54, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 11 Dec 2005 15:34:32    Titlul subiectului: 11111111111 6266

Tot pe forumul vechi s-a discutat despre vechile trasee de tramvai 10b, 12, 14 si 15.
10b - Dacia-Pd. de Piatra-Republicii (N. Iorga)-Pasaj Nicolina-CUG 2.
12 - Tatarasi Nord-Tutora
14 - Canta-Gara-Republicii (N. Iorga)-Pasaj Nicolina-CUG 2.
15 - Tatarasi Nord-Metalurgie-Tesatura-Republicii (N. Iorga)-Pasaj Nicolina-CUG 2.
O alta discutie a fost cea legata de traseul 13 si acoperirea acestuia.
"Apropos de trasee, in Monografie apare o greseala in privinta traseului 13 de tramvai. Parcursul initial (inainte de '90) a fost Gara - Tg. Cucu - Tatarasi Sud. Dupa construirea buclei de intoarcere de la Triumf (Super Copou), tot inainte de '90, a fost mutat pe Copou, urmand parcursul Triumf - Tg. Cucu - Tatarasi Sud. Ulterior a fost prelungit pana in Agronomie, fiind mentinut astfel pana in 2002, cand a fost transformat in inel partial (impreuna cu linia 1). A existat o mica perioada, la sfarsitul verii 2001, cand au fost scoase la strada GT5-urile aduse din Augsburg, in care 13 a mers intre Triumf si Dancu (linia 3 fiind din nou scurtata pana in Tatarasi Sud). Din nou, cei din Dancu s-au revoltat si s-a revenit asupra deciziei."
Iata o imagine de exceptie cu #365 in Copou, pe linia 13 cu parcurs temporar modificat despre care spuneam mai sus ( http://www.wetterschau.de/extern/vga/staedte/ ). Am scos in evidenta traseul."

ManAndCat:
"Pana in '87 am locuit la Iasi, si imi amintesc ca 13 era in Copou. Este posibil ca initial (1986), sa fi mers la Gara, dar cred ca doar o perioada scurta. A mai mers la gara cand se reparau liniile in Copou, prin 2000."
RaduB:
"Da, a mers foarte putin pana la Gara, pentru ca imediat s-a terminat construirea buclei de la Triumf. Imi aduc aminte ca eram fericit sa am o alternativa la aglomeratul 3, intre Gara si Tatarasi.
Apropos de reparatii in Copou, in 1997, cand a fost schimbata calea intre Piata Eminescu si Triumf, linia 13 a fost suspendata, iar linia 1 a circulat pana la Gara. Pe Copou a fost introdusa linia de autobuz 35, intre Piata Unirii si Agronomie, pe care au circulat Rocar-uri 112UDM si Ikarus-urile 260 aduse in 1996 de la Omnibuscenter Sibiu. 35-ul asta a mai fost introdus de cateva ori pe acest parcurs, cand mai apareau diverse probleme in Copou - au mers si cateva din FBW-urile alea aduse din Harghita care au rezistat in Iasi circa un an (au mers si pe 14 si 30 pana au fost trimise inapoi de unde au venit).
Daca iti aduci aminte, tot la sfarsitul verii 2001, dupa redarea in circulatie a tronsonului Triumf - Agronomie (dupa efectuarea unor lucrari mai ample de reparatii), pe linia 1 (Copou - Pd. Ros - Baza 3) au fost puse pentru prima data ST-urile (pe Copou mai circulasera un timp, la orele de varf, pe linia 8, intre Tutora si Triumf - s-au plictisit repede si de acest parcurs, asa ca nu a avut viata foarte lunga), insa au rezistat doar pana pe la sfarsitul lui octombrie, cand au trimis inapoi Tatrele si pe 1 (traseul 13 revenise la normal, fiind acoperit cu Tatre; GT5-urile fusesera scoase de pe Copou si trimise pe traseul 3, revenit si el la normal). Explicatia oficiala a fost ca patinau si dura prea mult pana ajungeau din Baza 3 in Copou. Eu, insa, cred ca avea legatura cu faptul ca erau total peste mana de adus tocmai de la depoul din Dacia. Din ce observam atunci, nici vatmanii nu erau prea incantati de aceasta situatie.
Acum ST-urile isi fac treaba foarte bine pe Copou."
-----------------------------------------------------------------------
Pentru ca am adus vorba despre traseul 35 de autobuz, prin 1993 ruta acestuia a fost Piata Eminescu-Tg. Cucu-Pd. Ros-Soseaua Nationala-Pd. de Piatra-Dacia. Traseul nu a fost mentinut foarte mult timp. Imi staruie in minte imaginea lui Ikarus 280 #135 (simpatica coincidenta) pe aceasta ruta, intrand din Pd. Ros pe Soseaua Nationala (manevra dificila, avand in vedere strada si autobuzul).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Dec 2005 01:13:38    Titlul subiectului: 00000 6455

Mai pun acum cateva cu jonctiunea dintre liniile 41 si 43. Pentru al doilea sens se monteaza stalpi si console. Probabil ca linia 44 va fi dusa pana in CUG2. Fotografii cu jonctiunea dintre 43 si 41. Pe sensul catre CUG 2 reteaua exista, acum se lucreaza la montarea retelei pe sensul dinspre CUG 2 spre CUG 1.






Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Dec 2005 10:09:27    Titlul subiectului: 111111111 6474

Modificari majore in traseele actuale nu vor fi facute (probleme de adaptare, etc.). Sa nu uitam ca linia de tramvai dintre Pd. Ros si Pd. de Piatra a fost propusa de nenumarate ori pentru desfiintare (spre sfarsitul mandatului domnului Simirad se intentiona construirea unui bulevard in acea zona, tramvaiul ar fi fost scos, iar in locul lui urma sa existe troleibuz).
Ultima data aceasta idee a fost vehiculata prin 2003. Intre timp...
Tramvaiele sunt deocamdat la locul lor Smile. Iar troleibuzele raman pe 2 trasee. Insa le trecea prin cap unora acum cativa ani sa mai scoata cate un traseu, pe ici, pe colo. Intre timp respectivii au plecat...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Dec 2005 21:09:11    Titlul subiectului: 6613

In seara asta am vazut autoscara #43 lucrand la jonctiunea de la rondul vechi. Presupun ca se va reintroduce traseul #44 prelungit, ar fi un lucru bun. Cred ca pana la sfarsitul saptamanii vor monta si macazul de retea. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 34, 35, 36  Următoare
Pagina 1 din 36

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community