Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Noul traseu M3 (Preciziei - Anghel Saligny)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
soldy



Data înscrierii: 20/Mai/2008
Ultima vizita: 11/Feb/2011
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Iul 2009 15:56:26    Titlul subiectului: 114272

guest a scris:
Daca sa zicem exista probleme cu semnalizarea, de ce nu ghideaza IVE-le prin radio ?

Pai asa circula. Li se da liber de plecare prin radio.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Iul 2009 17:07:14    Titlul subiectului: 114274

guest a scris:
O alta curiozitate la BM-urile care circula pe M3, sistemul vizual de anuntare al statiilor a fost actualizat, in schimb sistemul vocal anunta tot vechile denumiri ale statiilor. Sa faca cumva acest lucru pentru a obisnui calatorii cu noile denumiri de pe M3 ?

Nu cred... este mai usor sa actualizezi sistemul vizual decat cel audio. Culmea este ca exista cel putin o IVA care are denumirile actualizate pe sistemul audio...Interesant mi se pare ca desi BM-urile nu au circulat pana acum pe M3 totusi au inregistrate denumirile statiilor de pe tronsonul Eroilor-Preciziei (cu denumirile vechi). Oare de ce ?
Din cate retin insa pe tronsonul NG-A. Saligny nu exista inregistrare audio la BM.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 21/Iun/2019
Mesaje: 1832
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Iul 2009 18:19:12    Titlul subiectului: 114275

Pun si eu o intrebare la care nu astept raspuns : este chiar asa de greu de refacut banda audio si afisajul luminos care anunta statiile ? Ma uit si vad ca la BM mecanicul are un microfon. Daca inregistrarea unui CD cu denumirea statiilor de pe M 1, M 2 si M 3 este o treaba asa de dificila, nu se pot anunta statiile din cabina de conducere ?
Acum cateva zile la Eroilor o situatie hazlie : pe linia de la Grozavesti a venit o IVA fara calatori (iesise de la linia 5) si anunta ca trenul circula la A.S. In acelasi timp venise o IVA din Militari( cu calatori) care anunta ca trenul circula la Republica. Desi si cei din statie anuntau la megafoane, confuzia era totala. Trebuie precizat ca cele 2 IVE nu aveau cartonul din cabina pus.
O sa-mi faceti observatia ca nu se folosesc CD - uri la inregistrari, ci benzi magnetice de nu stiu ce dimensiune. Mirarea mea ramane, nu cred ca sunt mai mult de 100 trenuri in circulatie, chiar este o problema tehnica ce nu poate fi depasita sau este altceva la mijloc ? Incopetenta, nepotism, prostie cat cuprinde, ideea romaneasca pe principiul ca "lasa ca merge si asa".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Iul 2009 23:52:46    Titlul subiectului: 114285

Din pacate inregistrarile sint electronice , se stocheaza intr-o memorie gen EPROM, la BM inregistrarea vocala este corelata si alti parametri, se descarca un program intr-o memorie, probabil ca inca nu e gata acel program ce contine absolut toate denumirile de pe toate magistalele pt a schimba denumirea traseului se modifica un cod de mecanic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Aug 2009 18:15:35    Titlul subiectului: 114875

La NG linia 3 (peronul nou) am observat o pancarta cu directia spre care se poate lua trenul de la acel peron... Era trecut Eroilor, Preciziei si...atentie...Dristor2 Shocked Shocked. Bineinteles ca Dristor 2 era trecut si la linia 2... Semnalistica este din nou punctul forte al Metrorex...
Si am mai vazut , dar nu mai stiu unde intr-o statie de pe M1, o caseta luminoasa de zile mari care indica directia Eroilor si avea 2 sageti de la Eroilor, una catre Gara de Nord si una catre Dristor2... De parca de la Eroilor se ramifica catre Gdn si catre D2... Very Happy Very Happy

Culmea e ca era un afisaj nou, deci ceva s-a investit...Asa puteau sa treaca si Berceni sau Pipera pe tabla aia, ca mergeai in directia buna, adica spre Pta Unirii unde schimbai. Dar eu ma gandesc ca ar trebui sa arate doar statiile in care ajunge in mod direct trenul pe care il iei de la peronul respectiv sau daca nu sa indice ca la statia x este bifurcatie sau nod si trebuie sa schimbi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 20/Iun/2019
Mesaje: 762
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 01 Aug 2009 22:27:38    Titlul subiectului: 114881

Din punct de vedere tehnic, nu e gresit daca si la linia 3 e scris Dristor 2, ca doar merge spre Dristor 2, doar ca trebuie sa schimbi trenul atata tot. Dar, da, nu trebuia scris, pentru ca induce in eroare. Un om se urca in metrou si il ia pana la statia la care are nevoie, fara sa mai schimbe, de asta au facut portiunea de tronson comun, ca sa nu mai fi nevoit sa schimbi... Da, intr-adevar, este o eroare...
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iun/2019
Mesaje: 7757
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Oct 2009 17:43:30    Titlul subiectului: 117986

In sfarsit ultima oara cand am fost intre Dristor I si Armata Poporului (Lujerului), trenul nu a mai stationat cate 2 minute in statii. Desi era ora de varf, metroul a venit destul de gol dinspre Nicolae Grigorescu (sau poate dupa masa aglomeratia este in celalalt sens). La orice ora din zi se pare ca intre Dristor I si Timpuri Noi trenurile sunt mai mult goale, la Mihai Bravu este un flux mic de calatori. La Unirii I trenul spre Industriilor (actuala Preciziei) se aglomereaza putin, ca de obicei la Eroilor se urca cei mai multi calatori, majoritatea coborand la statiile Armata Poporului (Lujerului) si Gorjului.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Dum 04 Oct 2009 19:27:02, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Oct 2009 17:58:01    Titlul subiectului: 117992

Din ce observ eu dimineata (ora opt) pe sensul spre oras majoritatea calatorilor din Militari nu coboara la Eroilor, ci merg mai departe spre Unirii. Este adevarat ca mai sunt unii care coboara la Eroilor pentru a se duce la linia 3 si nu inteleg de ce, mi se par multi pentru doar cele 3 statii care nu sunt comune M1 cu M3. S-ar putea ca unii pur si simplu sa prefere BM-urile...
Eu n-am mai vazut de mult sa stationeze 2 min in fiecare statie. N-am prins aceasta situatie decat in primele zile dupa inaugurarea M3 pe traseul prelungit sau cand era ceva pe traseu, altfel se coreleaza binisor inca de la Eroilor pentru ca se lasa cam 4 min intre trenuri.
Probabil ce celalalt sens corelarea are loc la NG.
Pana la urma ar fi logic sa fie mai multi calatori pe M1 pentru ca numarul de statii este dublu dupa Eroilor pe tronsonul necomun. Este adevarat ca a inceput scoala si au venit si studentii in Bucuresti, dar cateodata mi se pare ca nu sunt asa multi calatori pe M1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community