Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Universitate (etapa 1)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 43, 44, 45
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
paraschivrazvan25



Data înscrierii: 29/Mai/2016
Ultima vizita: 28/Sep/2018
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Sep 2017 10:19:50    Titlul subiectului: 191680

Va dura cativa ani pana vor finaliza in Drumul Taberei lucrarile.
_________________
rent a car Bucuresti
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Vin 15 Sep 2017 20:06:10    Titlul subiectului: 191682

Cateva noutati de azi de la M5 insotite de poze in formatul album.
https://flic.kr/s/aHsm8NtBD4

RD: pare ca s-a finalizat excavarea la nivelul intermediar, se mai scot urjume de pamant doar pe la golul tehnologic din planseul galeriei in dreptul acces A si prin PSS Opera. Prin golul tehnologic din planseul galeriei din dreptul blocului DT106 se vede planseu intermediar deja armat gata. In zona de statie cum am zis excavare completa si se intoruduc armaturi prin toate cele trei goluri tehnologice. Pe latura RD numere pare pe la RD6A au inceput sa dea cu emulsie in vederea lipirii cartonului pe margini si au descoperit niste... nasoleli la betoanele din peretii mulati. La acces A ceva semne ca s-ar lucra in interior, la acces C planseul este betonat mai putin zona de planseul inclinat de la rampa, care se armeaza acum.

VA: Nimic nou la suprafata, nu s-a mai compactat pamant la acces C, compactarea e abandonata. Singura noutate, a mai aparut o consola cu semafoare in intersectia DT cu VI. La CV RO-VA liniste si pace desi mai e de lucru.

RO: Lucrari la devierea canalului in jurul acces C (neexecutat).

PDT: Betonare carosabil peste CV PDT-RO si continua balastul stabilizat peste statia propriuzisa, a ajuns la ultimul gol tehnologic inchis din planseul superior, unde s-a facut gura de ventilare. S-a betonat si zona de jonctiune cu carosabilul vechi la Str. Brasov, dar mai sunt retusuri de facut.

DT34: S-a mutat circulatia pe definitiv pe partea DT35, au taiat parapetii de beton ce sprijineau carosabilul devierii pentru lucrul la planseele acces DT33 si acces DT35, presupun urmeaza desfiintarea devierii, au inceput lucrarile si la trecerea de pietoni de la complex.

FAV: In mod incrdibil cred ca au terminat coloanele forate la subtraversarea DT21-DT23, au excavat si se pregatesc de turnarea betonului de egalizare pentru armarea planseului. Capatele coloanelor sunt toate ciururite si pregatite. Pe bulevard aproape au termina bordurile de la spatiul evrde median cu exceptia unor mici zone la intersectia cu Sibiu si zona de iesire din vechea deviere pe contrasens la DT20. La acces DT21 se cofreaza parapetii laterali.

AM: Se sparge cu piconul mare asfaltul pe iesirea din santier dinspre Academie! Surprised Shocked Utilajul de epuismente sapa langa statie in dreptul frontonului spre Eroilor. Se strang acareturi, se evacueaza benzile transportoare rulate cu tirurile... idem la PSS Opera unde se evacueaza acareturi de TBM.

Eroilor: A inceput balastarea peste planseu, zona cea joasa, unde s-au carotat in PM drenajele laterale ("gaurile de hota"). Continua lucrul la mutarea termoficarii care este trecuta prin incinta statiei, s-au adus conducte preizolate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Mie 20 Sep 2017 20:19:30    Titlul subiectului: 191715

Noutatile majore trebuie anuntate.
La RD a inceput sapatura sub plaseul intermediar in zona de statie de la DT106 spre Ghencea! (adica zona primului gol tehnologic din zona de statie).
La AM a inceput saparea primului acces, pe partea cu tramvaiul. Se sapa epuismente in capatul opus fix in zona fostei iesiri din santier in Panduri.
La Eroilor se deviaza termoficarea ce trece prin incinta statiei peste zona coborata de planseu.
De asemenea drezina depozitata in zona Derby a disparut (evident ca in subteran).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iun/2019
Mesaje: 7756
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Oct 2017 08:09:27    Titlul subiectului: 191911

Nici nu au terminat lucrarile la M5 ca deja se gandesc la prelungirea ei.
Acum, cica se va prelungi numai pana la Piata Iancului Laughing
Articolul se gaseste aici.

Citat:
UE finanțează extinderea liniei 5 de METROU din București cu peste 250 milioane de euro

251,8 milioane de euro din Fondul de coeziune vor fi investite în extinderea liniei 5 de metrou din București, după ce Comisia Europeană a aprobat marți finanțarea necesară, se arată într-un comunicat al executivului comunitar, citat de Mediafax.

"Datorită Uniunii Europene, Bucureștiul va dispune de o rețea de metrou modernă. Acest lucru va avea un impact pozitiv asupra calității aerului din oraș, companiilor locale, turismului și, bineînțeles, asupra locuitorilor din cartierele ce vor fi astfel deservite", a declarat comisarul european pentru politică regională, Corina Crețu.

Odată lucrările terminate, noua secțiune va lega vestul orașului de centru, de la Râul Doamnei la stația Eroilor, unde se face conexiunea cu liniile 1 și 3. Aceasta va avea o lungime de 7 km, cu 10 noi stații și un depou.

De noua secțiune vor beneficia peste 64 de mii de bucureșteni, care vor realiza deplasarea între cele două puncte din oraș în mai puțin de un sfert de oră. Finalizarea lucrărilor e prevăzută pentru luna iunie 2018.

Linia M5 a Metroului din București este o magistrală în construcție, planificată de Metrorex pentru a deservi locuitorii cartierelor Drumul Taberei și Piata Iancului. Aceasta va avea ca stații finale Ghencea, în cartierul Drumul Taberei și stația Antilopa, în cartierul Pantelimon.

Magistrala 5 va fi realizată în 3 etape și nu 2, cât era inițial: tronsonul Râul Doamnei - Eroilor 2 în prima etapă de execuție și Eroilor 2 - Piața Iancului, în etapa a doua. Planul este ca lucrările la această magistrală să se încheie în anul 2018. Și etapa a treia va fi tronsonul Piața Iancului - Pantelimon, care o să fie gata abia în anul 2030, din cauză că circulă linii de tramvai RATB pe tronsonul planificat, ceea ce îngreunează construcția.

Primaria a decis ca proiectul să nu mai lege Drumul Taberei de Pantelimon, ci să se oprească la Piața Iancului, din cauza că câteva linii de tramvai RATB circulă între Piața Iancului și Pantelimon.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iun/2019
Mesaje: 7756
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Mar 2018 16:59:46    Titlul subiectului: 194044

Romania a pierdut un credit de 465 muluoane de euro pentru magistrala de metrou din Drumul Taberei. Articolul se gaseste aici.

Citat:
România a pierdut un credit de 465 milioane de euro pentru metroul Drumul Taberei

România a pierdut un credit de 465 de milioane de euro pentru metrou, contractat de la Banca Europeană de Investiții (BEI), arată raportul Curții de Conturi pe anul 2016, ultimul disponibil. Banii trebuiau folosiți pentru Magistrala 5, pe tronsonul Universitate – Pantelimon, dar au fost pierduți pentru că statul nu a folosit banii.

Documentul constată "anularea împrumutului în valoare de 465 milioane euro, acordat României de către Banca Europeană de Investiții (BEI) pentru finanțarea Proiectului de modernizare a metroului din București – etapa a V-a, magistrala 5 Drumul Taberei – Pantelimon, tronsonul Universitate-Pantelimon, ratificat prin Legea nr. 33/2013 (BEI 8018), ca urmare a faptului că nu s-au efectuat trageri în perioada 2013-2016", scrie Libertatea.

Problema este că inclusiv segmentul Drumul Taberei – Universitate trebuia terminat în anul 2015 și inaugurat în 2016. Dar nici lucrările nu au fost gata la acel moment și nici licitația pentru metrourile care trebuiau să circule pe magistrală nu s-a încheiat fericit.

În acest moment, Metrorex estimează că va inaugura tronsonul Drumul Taberei – Universitate abia în 2019, la patru ani de la momentul inițial.

Metrorex a pierdut recent și un proces cu constructorii Magistralei 5, astfel că este datoare 15 milioane de lei.

Proiectul Magistralei 5 datează din 2008, iar lucrările au început în 2011.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iun/2019
Mesaje: 7756
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 31 Iul 2018 07:28:32    Titlul subiectului: 195952

Am incercat sa intru pe pagina web dedicata stadiului lucrarilor la magistrala 5, dar se pare ca nu functioneaza: http://www.metrorexm5.ro/stadiu.html
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iun/2019
Mesaje: 7756
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Oct 2018 11:55:51    Titlul subiectului: 196623

in Drumul Taberei este nebunie. Se circula cte o banda pe sens in zona Raul Doamnei, din cauza lucrarilor.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iun/2019
Mesaje: 7756
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Oct 2018 13:46:23    Titlul subiectului: 196840

Cica in luna martie, anul 2019 vom avea metrou in Drumul Taberei. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Anunțul ministrului privind DESCHIDEREA OFICIALĂ a metroului din Drumul Taberei. Când este gata

În martie 2019 se va putea circula cu metroul pe Magistrala 5, pe tronsonul 1, între Eroilor și Drumul Taberei, a declarat într-un interviu pentru News.ro ministrul Transporturilor, Lucian Șova, care subliniază că își menține termenul privind darea în folosință a proiectului. Investiția a fost începută în 2011, iar termenul de finalizare amânat patru ani.

"Eu mențin încă termenul de martie 2019. Există o serie de condiționalități, dar pe de altă parte există și o consistentă determinare din partea mea și managementului de la Metrorex de a gestiona dificultățile pe care le traversează, inclusiv cu sindicatele, pentru negocierea contractului colectiv de muncă. Încă mențin termenul de martie 2019 ca un termen ambițios. Facem eforturi în acest sens. Dacă nu îmi fixez termene ambițioase înseamnă că mă complac în situația aceasta", a spus Șova pentru News.ro.

Acesta subliniază că sunt două probleme pe care le gestionează.

"Pe de o parte, disfuncționalitățile care au apărut în modul în are avansează această lucrare, generate de situația financiară pe care o traversează metroul în raport cu antreprenorul, urmare a sentinței definitive dată de o instanță românească privind plata unei importante sume (188 milioane lei, n.r.) ca despăgubire și faptul că antreprenorul invocă faptul că neplata acestei despăgubiri aduce influențe negative în derularea contractului. Pe de altă parte, nu e scris în contract cu privire la acest aspect. Cert este că mobilizarea a scăzut, că proiectul merge cu viteză mai mică decât ar fi trebuit să meargă", a afirmat Lucian Șova.

Ministrul spune că totuși antreprenorul colaborează cu administratorul metroului bucureștean.

"Se fac eforturi la nivelul Metrorex de a fi identificate resurse financiare – că nu poate fi vorba de susținere de la bugetul de stat, în contul acestei despăgubiri. Metrorex se află în discuție cu băncile în vederea obținerii unui împrumut cu are să plătească această despăgubire", a afirmat ministrul Transporturilor.

Metrorex negociază cu CEC Bank și cu două bănci comerciale în acest sens.

"Estimăm că în prima decadă a lui octombrie vom ajunge la o înțelegere, astfel încât să plătească Metrorex suma hotărâtă de instanță. Pe de altă parte, Corpurile de control al ministerului și al Guvernului fac investigații pentru a identifica responsabilitățile legale administrative și persoanele care se fac responsabile de generarea acestei revendicări. Pentru că eu nu cred că această revendicare dată de atâtea instanțe a fost generată de motive neimputabile cuiva, vreo forță majoră. Și voi face eforturi să descoperim persoanele, le vom prezenta și public și vom lua și măsuri în consecință, transmițând concluziile și către alte organe ale statului care trebuie să își exercite activitățile în această problemă", a punctat ministrul.

Deschiderea circulației depinde și de semnarea contractului de siguranță și automatizare a traficului, lucrări care durează minimum nouă luni. Pentru acest contract au concurat doi mari rivali, Alstom și Siemens. Descalificată în faza de evaluare tehnică, Siemens a depus contestație în decembrie 2017, pentru a reintra în cursa împotriva Alstom. Pe 5 aprilie, Metrorex a declarat oferta Alstom ca fiind câștigătoare.

Ulterior, pe 30 aprilie, înainte ca Tribunalul București să se pronunțe asupra primei contestații, Siemens a mai depus încă o plângere în care contestă câștigarea licitației de către Alstom.

Pe 4 mai, Tribunalul București a respins prima plângere a Siemens. Compania a formulat însă recurs împotriva acestei decizii. Până la soluționarea recursului în dosarul primei plângeri, a fost suspendată judecata și în dosarul celei de-a doua plângeri.

Conducerea Metrorex spune însă că nu va semna niciun contract până nu se soluționează și cea de-a doua plângere.

Proiectul Magistralei 5 se ridică la 3,2 miliarde de lei, din care 2,65 miliarde de lei din fonduri structurale nerambursabile în cadrul Programului Operațional Sectorial – Transport 2007- 2013 și Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020.

Metrorex a selectat, la finele lunii februarie 2011, consorțiul format din Astaldi (Italia), FCC (Spania), Delta ACM și AB Construct (România) pentru a realiza tronsonul Eroilor - Drumul Taberei.

Magistrala 5, tronsonul 1 (Eroilor - Drumul Taberei), va avea aproape 7 km lungime, un depou și zece stații (Râul Doamnei, Constantin Brâncuși, Valea Ialomiței, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Tudor Vladimirescu, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor).

Peste 64.000 de bucureșteni ar urma să beneficieze de noua secțiune. Magistrala 5 are trei secțiuni: Eroilor - Drumul Taberei, Eroilor - Iancului, respectiv Iancului - Pantelimon.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iun/2019
Mesaje: 7756
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Noi 2018 10:37:07    Titlul subiectului: 197198

Se pare ca termenul de finalizare al lucrarilor la magistrala 5, cel cu luna martie, 2019, este unu fantezist. Pe santier cam „bate vantul”. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Lucrările la metroul Drumul Taberei, încetinite de lipsa finanțării. Reacția Metrorex

Veste proastă pentru una dintre cele mai așteptate lucrări de infrastructură din București - metroul din cartierul „Drumul Taberei”. Ritmul lucrărilor s-a redus în ultimele luni și doar câțiva muncitori au mai rămas pe șantier.

“Am retras oamenii și utilajele din lipsa finanțării”, ne-a transmis constructorul. În aceste condiții, termenul de finalizare stabilit pentru 2019 este prea optimist.

Bate vântul pe șantierul stației de metrou de la Eroilor. În primăvară, când l-am vizitat, muncitorii lucrau de zor și oficialii sugerau că metroul ar putea fi gata anul viitor.

Acum, însă, am găsit doar câțiva angajați printre utilaje. Ceilalți au fost retrași sau nu au fost plătiți, după cum au declarat sub protecția anonimatului.

“Nu știu dacă mai au 4 sau 5 oameni în tot șantierul. Este șantierul gol. Ne-au trimis acasă pe toți. Din iunie nu ne-au plătit”, spune un fost angajat pe șantier.

Situația este similară pe toată magistrala din Drumul Taberei.

De altfel, subantreprenorii, adică firmele angajate pentru anumite lucrări, s-au retras de pe șantier.

Metrorex confirmă parțial dezastrul.

“Reprezentanții Metrorex și ai Consultantului au observat și semnalat o încetinire a ritmului de lucru pe Magistrala 5 de metrou”, se arată într-un comunicat Metrorex.

Într-un răspuns oficial, Asocierea de Companii care lucrează la nouă linie de metrou M5 spune însă că există un blocaj de finanțare. Din cauza situației juridice a companiei Astaldi, aflată în pre-insolvență, banca implicată în proiect nu mai finanțează lucrările, chiar dacă Metrorex are bani de la Uniunea Europeană.

“Din acest motiv, Asocierea a fost nevoită să suspende comenzile de echipamente și materiale și, astfel, să reducă activitatea în acest proiect”, explică Asocierea de Companii care lucrează la nouă linie de metrou M5.

Activiștii care urmăresc blocajul acuză autoritățile române că vor să piardă intenționat banii de la Uniunea Europeană.

“Pentru că nu respectă termenele asumate față de Uniunea Europeană. A pierde finanțarea europeană și atunci a veni cu fonduri de la propriul guvern care sunt mult mai ușor dirijate, canalizate spre alte lucruri decât construcția propriu-zisă”, spune Dan Trifu, președinte Eco Civica.

Lucrările de la metroul din Drumul Taberei au fost licitate în 2008, iar lucrările propriu zise au început în 2012. Din păcate, niciun termen anunțat nu a fost respectat. Iar ultimul termen, că vom avea metrou în Drumul Taberei anul viitor, este în acest moment incert.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iun/2019
Mesaje: 7756
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Ian 2019 09:12:00    Titlul subiectului: 198275

Sansele ca sa avem anul acesta metrou in Drumul Taberei sunt minime. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Metroul din Drumul Taberei este blocat. Inaugurarea se amână

În ciuda tuturor promisiunilor, metroul din Drumul Taberei nu va fi inaugurat nici anul acesta: o problemă în instanță împiedică finalizarea lucrărilor din subteran. Potrivit specialiștilor de la Asociația Pro Intrastructura (API), pentru soluționare acesteia și semnarea unui contract pentru realizarea sistemului de automatizare sunt necesare minimum nouă luni

Povestea metroului din Drumul Taberei este cunoscută: în 2008, încep licitațiile pentru selectarea unui constructor care să realizeze Magistrala 5, cea care urma să lege DT de cartierul Pantelimon, via Eroilor, scrie a1.ro. Trei ani mai târziu, în 2011, o asociere condusă de societatea "Astaldi" începea lucrările propriu-zise, programate să dureze cel mult patru ani.

S-a ajuns în 2015, apoi 2016, apoi 2017. Pe 30 mai 2017, "Metrorex" a lansat o licitație pentru a alege societatea care să realizeze, în schimbul a 121 milioane de lei, sistemul de automatizare și protecție pentru noua linie de metrou. În cursă s-au înscris, atunci, două societăți cu renume în domeniu, "Siemens" și "Alstrom". În faza depunerii documentației, prima companie a fost descalificată. Nemulțumită, a acționat de mai multe ori, în instanță, "Metrorex". Directorul-executiv al "Metrorex SA", Dumitru Sodolescu, a declarat pentru Ziare.com ca tot de instanta depinde cand se va deschide Magistrala 5 de metrou. "Existau, de fapt, doua dosare. Primul s-a rezolvat pe 15 noiembrie 2018. Al doilea, însă, era suspendat pana la solutionarea primului. Iar fiind sfarsit de an, instanta n-a mai facut nimic in cazul acestui al doilea dosar. Cu alte cuvinte, nu l-a repus inca pe rol. Noi am solicitat repunerea pe rol, astfel incat aceasta chestiune sa se clarifice cat mai curand si sa nu ne mai intarzie la infinit. Termenul in care se va putea deschide Magistrala 5 depinde acum de ce va stabili instanta si de momentul in care o va stabili".

Pana cand cauza - pentru care nu s-a stabilit un termen de judecată concret - nu se va rezolva, "Metrorex SA" nu va putea semna contractul cu "Alstom", care sa realizeze sistemul de automatizare si protectie. Iar fara acest sistem metroul nu va putea transporta calatori pe Magistrala 5. Conform specialiștilor de la Asociația Pro Infrastructura (API), după soluționarea problemelor din instanță și semnarea unui contract pentru realizarea sistemului de automatizare, lucrările ar urma să dureze cel puțin nouă luni. Adică și 2019 este pierdut!

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 624
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Ian 2019 09:29:07    Titlul subiectului: 198277

Voi nu ați realizat că metroul trebuie să se inaugureze în anul electoral 2020?
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 20/Iun/2019
Mesaje: 547
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 11 Ian 2019 10:20:50    Titlul subiectului: 198281

De ce oare nu mă mai miră?
Dacă sunt așa de mari problemele juridice, nu se poate forma o societate imparțială pentru controlul caietelor de sarcini și să le adapteze la normele locale și europene, ca motivația punctajului să fie de bun simț, iar întârzierile să nu mai fie atât de mari?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iun/2019
Mesaje: 7756
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Ian 2019 11:00:58    Titlul subiectului: 198283

In Drumul Taberei sunt 300000 de locuitori. Ce au facut acestia ca sa isi apere cauza ? Au protestat vreodata pentru intarzierea lucrarilor la metrou si pentru bataia de joc la care au fost supusi ? Ia sa iasa cel putin 10000 locuitori sa manifeste, sa blocheze in semn de protest niste intersectii mai importante din cartier si sa vedeti atunci ca altfel se va pune problema cu metroul din Drumul Taberei.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iun/2019
Mesaje: 7756
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Feb 2019 10:37:15    Titlul subiectului: 199075

La stirile ProTV a fost un reportaj, in urma cu doua zile (19 februarie) referitor la situatia lucrarilor la magistrala 5 de metrou. Conform conducerii Metrorex, lucrarile ar fi gata in luna octombrie a acestui an, mai putin sistemul de automatizare, fara de care trenurile nu pot circula. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Imagini exclusive cu metroul din Drumul Taberei. Procesul care a oprit din nou lucrările

Așteptat de 4 ani de sute de mii de oameni, metroul din cartierul bucureștean Drumul Taberei ar putea fi dat în exploatare abia anul viitor - dacă până în iulie instanța nu dă o decizie la ultima contestație.

Este pentru prima dată, când conducerea Metrorex recunoaște oficial acest lucru. Șeful companiei a coborât luni în subteran pentru a vedea stadiul lucrărilor și a promis că magistrala 5 va fi gata până în octombrie. Mai puțin sistemul de automatizare, fără de care trenul nu poate transporta pasageri, prin galerii.

Vizita pe șantierul din Drumul Taberei a început la stația Râul Doamnei, unde lucrările sunt mult întârziate. Angajații lucrează la finisaje. Din păcate, au de suferit și cei care locuiesc sau trec prin zonă. La suprafață, muncitorii nu au reușit să redea circulației nici bucată de stradă ocupată de șantier.

Șantierul îi deranjează de mulți ani pe locuitorii cartierului. Lucrările au fost terminate în proporție de numai 50 la sută la Academia Militară și la stația Parc Drumul Taberei 34. În celelalte au depășit 80, 90 la sută.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iun/2019
Mesaje: 7756
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Feb 2019 10:39:52    Titlul subiectului: 199076

Cateva poze, de pe site-ul ProTV-ului, cu statiile de metrou din Drumul Taberei. In prima poza aveti si situatia la zi a stadiul lucrarilor la unele statii de metrou.

Sursa poze: Stirile ProTV



62022429.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  681.09 kb
 Vizualizat:  de 1065 ori

62022429.jpg



62022328.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.74 kb
 Vizualizat:  de 1065 ori

62022328.jpg



62022329.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.84 kb
 Vizualizat:  de 1065 ori

62022329.jpg



62022330.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.3 kb
 Vizualizat:  de 1065 ori

62022330.jpg



62022332.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.58 kb
 Vizualizat:  de 1065 ori

62022332.jpg



62022334.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.33 kb
 Vizualizat:  de 1065 ori

62022334.jpg



62022331.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.48 kb
 Vizualizat:  de 1065 ori

62022331.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 20/Iun/2019
Mesaje: 547
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Lun 01 Apr 2019 17:54:58    Titlul subiectului: 199885

Slavă Cerului, proiectul M5 a fost deblocat de instanță. Iată un articol pe această temă:
http://www.romania-actualitati.ro/proiectul-magistralei-5-de-metrou-din-drumul-taberei-a-fost-deblocat-125630
Citat:
Proiectul Magistralei 5 de metrou, din Drumul Taberei, a fost deblocat, după decizia Tribunalului București care a respins și ultima contestație depusă pentru contractul de automatizare și siguranța circulației. Astfel METROREX va putea semna în câteva zile acest contract și practic, metroul din Drumul Taberei ar urma să circule până la sfârșitul anului - a explicat pentru RRA, directorul general METROREX, Dumitru Șodolescu.

Dumitru Șodolescu: Conform Legii achizițiilor publice, la 10 zile după primirea motivării putem semna contractul, asta înseamnă că pe data de 9 aprilie contractul de automatizare va fi semnat între METROREX și firma desemnată câștigătoare. În mod practic înseamnă că anul acesta vom finaliza Magistrala 5 și va fi dată în exploatare.

Lucrările pentru construirea Magistralei 5 de metrou au început în 2012 și aveau termeni inițiali de finalizare 2015. Metroul din cartierul Drumul Taberei ar urma să transporte zilnic aproximativ 300.000 de călători - potrivit estimărilor METROREX.

Și încă unul:
https://stirileprotv.ro/stiri/social/vesti-bune-pentru-locuitorii-din-drumul-taberei-linia-de-metrou-m5-va-fi-gata-anul-acesta.html
Citat:
Vești bune pentru locuitorii din Drumul Taberei, dar și pentru linia de metrou M5, Drumul Taberei - Eroilor!

Pe 9 aprilie, conducerea Metrorex va semna contractul pentru automatizare, absolut necesar pentru a da în folosință noua linie de metrou.

Compania a primit de la instanță motivarea deciziei de respingere a contestație, iar lucrările pot începe.

Astfel noua linie de metrou Drumul Taberei - Eroilor ar putea fi dată în folosință chiar în acest an.

Informația a fost confirmată oficial și de conducerea metroului din București. Dumitru Șodolescu, directorul Metrorex i-a declarat corespondetului Pro TV Vitalie Cojocari: ”Vom finaliza anul acesta M5.”

Eu sunt oarecum sceptic, aștept să-l văd deschis abia la începutul lui 2020. În plus, @guest spunea în topicul dedicat TAROM-ului că Vitalie Cojocari are o pagină plină cu fake-news; eu nu mă pricep în domeniul fake-news-urilor, dar dacă e adevărat ce zice, cred că mai putem aștepta pentru deschiderea metroului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iun/2019
Mesaje: 7756
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Apr 2019 08:35:35    Titlul subiectului: 199896

Cu cateva postari mai sus, cei de la Metrorex au spus foarte clar ca, mai deveme de 2019 nu vor da in folosinta magistrala 5, chiar daca instanta le va da decizie favorabila.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 19/Iun/2019
Mesaje: 474
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 04 Apr 2019 11:37:54    Titlul subiectului: 199963

Daca statiile Valea Ialomitei si cele spre Eroilor 2 sunt aproape gata, pot deschide M5 pe traseul Ialomitei - Eroilor 2 si mai apoi pana la Raul Doamnei. In doua faze. Sincer, nu inteleg bucata facuta la Valea Ialomitei, mai bine largeau putin curba si nu faceau o bretea ci direct Valea Ialomitei - Brancusi - Raul Doamnei
_________________
https://facebook.com/RaabisStefanBadita
https://youtube.com/BaditaStefan
https://rsbadita.wordpress.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iun/2019
Mesaje: 7756
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Apr 2019 20:41:26    Titlul subiectului: 199988

Ministrul Cuc(u) zice ca metroul din Drumul Taberei, va fi gata in acest an. Asa sa fie oare ? Articolul se gaseste aici.

Citat:
Cuc este ferm convins că metroul din Drumul Taberei va fi inaugurat în 2019

Unul dintre proiectele ce par să nu se mai termine, devenind între timp și motiv de anecdote, metroul din Drumul Taberei are un nou termen de finalizare. Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, susține că nu există nicio scuză pentru care Magistrala 5 să nu fie terminată în 2019.

Nu există nicio scuză ca magistrala de metrou M5, Eroilor-Drumul Taberei, să nu fie finalizată până la sfârșitul anului, a declarat ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, care a verificat joi stadiul de execuție a lucrărilor la obiectivul menționat.

"Am vrut să mă asigur în această vizită că antreprenorul își asumă termenul de finalizare a acestui obiectiv și mai are de lucru doar la partea de finisaje. Și tocmai m-a asigurat că la sfârșitul acestui an va finaliza tot ce ține de finisaje și structura fizică. Contractul de automatizare va fi semnat în cursul săptămânii viitoare, iar automatizarea va fi, practic, finalizată până la sfârșitul acestui an. Domnul director și-a pus mandatul la bătaie că va termina acest obiectiv și vom circula pe Magistrala 5. Din punct de vedere al banilor, n-avem o problemă cu constructorul, suntem cu plățile la zi. Sunt pe fonduri europene. Deci nu există nicio scuză să nu fie finalizat la sfârșitul acestui an. Așteptăm de mulți ani Magistrala 5, pentru că știu că s-au prelungit termenele de finalizare din diferite probleme pe care le-au invocat constructorii, dar eu sper ca aceștia să-și fi învățat lecția și de data aceasta termenele să și le asume și să finalizeze în acest an", a precizat ministrul Transporturilor, citat într-un comunicat remis AGERPRES.

Magistrala 5 de metrou, Secțiunea Râul Doamnei - Eroilor (PS Opera), inclusiv Valea Ialomiței, va avea aproape 7 kilometri lungime și este compusă din 10 stații de metrou și un depou (Râul Doamnei, Constantin Brâncuși, Valea Ialomiței, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Tudor Vladimirescu, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor 2).

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iun/2019
Mesaje: 7756
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Mai 2019 10:13:03    Titlul subiectului: 200810

Ministrul Cuc(u) zice ca vom avea metrou in Drumul Taberei in luna decembrie a acestui an. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Este oficial! Când va fi finalizată magistrala 5 de metrou. Anunțul ministrului

Anunț important al ministrului Răzvan Cuc privind finalizarea magistralei 5 de metrou, Drumul Taberei.

Magistrala 5 de metrou Eroilor-Drumul Taberei va fi finalizată în luna decembrie a acestui an, a declarat joi seara, la Palatul Victoria, ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc.

"Magistrala 5 de metrou va fi finalizată în luna decembrie în cursul acestui an. Valoarea proiectelor lansate în ceea ce privește transportul cu metroul se ridică la 11,9 miliarde de lei, în perioada 2017 - 2019", a menționat ministrul de resort.

Răzvan Cuc a amintit, printre investiții, achiziția de trenuri noi sau sistemul de siguranță și automatizare a traficului.

Magistrala 5 de metrou, Secțiunea Râul Doamnei - Eroilor (PS Opera), inclusiv Valea Ialomiței, va avea aproape 7 kilometri lungime și este compusă din 10 stații de metrou și un depou (Râul Doamnei, Constantin Brâncuși, Valea Ialomiței, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Tudor Vladimirescu, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor 2).

Valoarea totală a proiectului de metrou Drumul Taberei-Eroilor este de 3,4 miliarde de lei. Prin inaugurarea acestei magistrale, Capitala va ajunge la 78 de kilometri de rețea și la 63 de stații de metrou.

Magistrala 5 este compusă din trei secțiuni: Eroilor - Râul Doamnei, Eroilor - Iancului, respectiv Iancului - Pantelimon.

Potrivit ministrului Transporturilor, fondurile absorbite pe această componentă, de metrou, se ridică la 775 milioane de euro în perioada 2017 - 2019.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 43, 44, 45
Pagina 45 din 45

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community