Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Universitate (etapa 1)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 43, 44, 45
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
paraschivrazvan25



Data înscrierii: 29/Mai/2016
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Sep 2017 11:19:50    Titlul subiectului: 191680

Va dura cativa ani pana vor finaliza in Drumul Taberei lucrarile.
_________________
rent a car Bucuresti
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Vin 15 Sep 2017 21:06:10    Titlul subiectului: 191682

Cateva noutati de azi de la M5 insotite de poze in formatul album.
https://flic.kr/s/aHsm8NtBD4

RD: pare ca s-a finalizat excavarea la nivelul intermediar, se mai scot urjume de pamant doar pe la golul tehnologic din planseul galeriei in dreptul acces A si prin PSS Opera. Prin golul tehnologic din planseul galeriei din dreptul blocului DT106 se vede planseu intermediar deja armat gata. In zona de statie cum am zis excavare completa si se intoruduc armaturi prin toate cele trei goluri tehnologice. Pe latura RD numere pare pe la RD6A au inceput sa dea cu emulsie in vederea lipirii cartonului pe margini si au descoperit niste... nasoleli la betoanele din peretii mulati. La acces A ceva semne ca s-ar lucra in interior, la acces C planseul este betonat mai putin zona de planseul inclinat de la rampa, care se armeaza acum.

VA: Nimic nou la suprafata, nu s-a mai compactat pamant la acces C, compactarea e abandonata. Singura noutate, a mai aparut o consola cu semafoare in intersectia DT cu VI. La CV RO-VA liniste si pace desi mai e de lucru.

RO: Lucrari la devierea canalului in jurul acces C (neexecutat).

PDT: Betonare carosabil peste CV PDT-RO si continua balastul stabilizat peste statia propriuzisa, a ajuns la ultimul gol tehnologic inchis din planseul superior, unde s-a facut gura de ventilare. S-a betonat si zona de jonctiune cu carosabilul vechi la Str. Brasov, dar mai sunt retusuri de facut.

DT34: S-a mutat circulatia pe definitiv pe partea DT35, au taiat parapetii de beton ce sprijineau carosabilul devierii pentru lucrul la planseele acces DT33 si acces DT35, presupun urmeaza desfiintarea devierii, au inceput lucrarile si la trecerea de pietoni de la complex.

FAV: In mod incrdibil cred ca au terminat coloanele forate la subtraversarea DT21-DT23, au excavat si se pregatesc de turnarea betonului de egalizare pentru armarea planseului. Capatele coloanelor sunt toate ciururite si pregatite. Pe bulevard aproape au termina bordurile de la spatiul evrde median cu exceptia unor mici zone la intersectia cu Sibiu si zona de iesire din vechea deviere pe contrasens la DT20. La acces DT21 se cofreaza parapetii laterali.

AM: Se sparge cu piconul mare asfaltul pe iesirea din santier dinspre Academie! Surprised Shocked Utilajul de epuismente sapa langa statie in dreptul frontonului spre Eroilor. Se strang acareturi, se evacueaza benzile transportoare rulate cu tirurile... idem la PSS Opera unde se evacueaza acareturi de TBM.

Eroilor: A inceput balastarea peste planseu, zona cea joasa, unde s-au carotat in PM drenajele laterale ("gaurile de hota"). Continua lucrul la mutarea termoficarii care este trecuta prin incinta statiei, s-au adus conducte preizolate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Mie 20 Sep 2017 21:19:30    Titlul subiectului: 191715

Noutatile majore trebuie anuntate.
La RD a inceput sapatura sub plaseul intermediar in zona de statie de la DT106 spre Ghencea! (adica zona primului gol tehnologic din zona de statie).
La AM a inceput saparea primului acces, pe partea cu tramvaiul. Se sapa epuismente in capatul opus fix in zona fostei iesiri din santier in Panduri.
La Eroilor se deviaza termoficarea ce trece prin incinta statiei peste zona coborata de planseu.
De asemenea drezina depozitata in zona Derby a disparut (evident ca in subteran).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Oct 2017 09:09:27    Titlul subiectului: 191911

Nici nu au terminat lucrarile la M5 ca deja se gandesc la prelungirea ei.
Acum, cica se va prelungi numai pana la Piata Iancului Laughing
Articolul se gaseste aici.

Citat:
UE finanțează extinderea liniei 5 de METROU din București cu peste 250 milioane de euro

251,8 milioane de euro din Fondul de coeziune vor fi investite în extinderea liniei 5 de metrou din București, după ce Comisia Europeană a aprobat marți finanțarea necesară, se arată într-un comunicat al executivului comunitar, citat de Mediafax.

"Datorită Uniunii Europene, Bucureștiul va dispune de o rețea de metrou modernă. Acest lucru va avea un impact pozitiv asupra calității aerului din oraș, companiilor locale, turismului și, bineînțeles, asupra locuitorilor din cartierele ce vor fi astfel deservite", a declarat comisarul european pentru politică regională, Corina Crețu.

Odată lucrările terminate, noua secțiune va lega vestul orașului de centru, de la Râul Doamnei la stația Eroilor, unde se face conexiunea cu liniile 1 și 3. Aceasta va avea o lungime de 7 km, cu 10 noi stații și un depou.

De noua secțiune vor beneficia peste 64 de mii de bucureșteni, care vor realiza deplasarea între cele două puncte din oraș în mai puțin de un sfert de oră. Finalizarea lucrărilor e prevăzută pentru luna iunie 2018.

Linia M5 a Metroului din București este o magistrală în construcție, planificată de Metrorex pentru a deservi locuitorii cartierelor Drumul Taberei și Piata Iancului. Aceasta va avea ca stații finale Ghencea, în cartierul Drumul Taberei și stația Antilopa, în cartierul Pantelimon.

Magistrala 5 va fi realizată în 3 etape și nu 2, cât era inițial: tronsonul Râul Doamnei - Eroilor 2 în prima etapă de execuție și Eroilor 2 - Piața Iancului, în etapa a doua. Planul este ca lucrările la această magistrală să se încheie în anul 2018. Și etapa a treia va fi tronsonul Piața Iancului - Pantelimon, care o să fie gata abia în anul 2030, din cauză că circulă linii de tramvai RATB pe tronsonul planificat, ceea ce îngreunează construcția.

Primaria a decis ca proiectul să nu mai lege Drumul Taberei de Pantelimon, ci să se oprească la Piața Iancului, din cauza că câteva linii de tramvai RATB circulă între Piața Iancului și Pantelimon.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 43, 44, 45
Pagina 45 din 45

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community