Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Pantelimon
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 44, 45, 46  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Mar 2012 16:04:52    Titlul subiectului: 153685

Astia nu sunt sanatosi la cap? Sau reporterul a scris o stire de dragul de a scrie? Cum adica sa modifici planul? Pai in ultimii ani ce s-a discutat? Cum adica faci planul, faci licitatiile si hop ... stai ca schimbam putin planul!
Deja cred ca Bucurestiul ar trebui sa isi schimbe denumirea in ... "New Caracal" !

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Mar 2012 16:11:30    Titlul subiectului: 153686

1) Cred ca a inceput campania... zisa si electorala.
2) E vorba de o prelungire a magistralei, undeva, intr-un viitor incert, nici o problema. Oricum, precum sper ca ai observat, toate capetele de metrou, inclusiv Republica, inclusiv Dristor 2 se pot prelungi la nevoie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Mar 2012 16:29:22    Titlul subiectului: 153688

Este o greseala, nu se va prelungi de la Valea Ialomitei, ci de la Raul Doamnei. Asa este logic si tehnic posibil. Dar cum in toate planurile M5 este Valea Ialomitei - Pantelimon (si nu Raul Doamnei - Pantelimon), nu ma mir ca a aparut eroarea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Mar 2012 22:45:31    Titlul subiectului: 153701

Logic este pe la Valea Ialomitei. Cica si tehnic este posibil Idea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Mar 2012 11:13:02    Titlul subiectului: 153705

De ce sa fie logic pe la Valea Ialomitei? Ca nu ma prind... Acum depinde si ce intelegi prin "Prelungirea Ghencea", insa nu este mai logic si mai firesc de la Raul Doamnei, daca te uiti pe o harta? La Valea Ialomitei, prin solutia "bicefala", nu a ajuns M5 doar pentru ca nu avea unde sa aiba minidepoul in alta parte?
Iar cele doua statii din Ghencea prevazute initial pe M5 nu s-au mai construit tocmai ca sa putem prelungi M5 catre Domnesti prin Prelungirea Ghencea. Laughing
De la Valea Ialomitei doar spre cartierul Brancusi mai poti "sa tragi" o statie... Daca o iei pe Valea Oltului nu cred ca mai poti sa spui ca vrei sa mergi in Prelungirea Ghencea, doar zona de case-vile o mai prinzi
Tehnic probabil ca este posibil orice, asa cum au scos si M1 pe Polizu de la GdN sau pe Buzesti din Victoriei. La fel, "tehnic" a fost posibil sa legi Republica de depoul Pantelimon pe un traseu dublu ca lungime si pe sub casele oamenilor, intai indepartandu-te de depou, ca apoi sa vii "prin invaluire".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Mar 2012 22:57:47    Titlul subiectului: 153720

Varianta "VERDE" mi se pare mai logica ca varianta "ALBASTRA", din punctul de vedere al ariei blocurilor / caselor arondate statiei. Nu esti de acord ?
Ha ! Ha ! Ha ! Culmea ar fi sa fie sapate ambele variante !



Variante.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.6 kb
 Vizualizat:  de 11193 ori

Variante.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Mar 2012 01:04:22    Titlul subiectului: 153721

Varianta 'verde' nu e fezabila, solutia posibila e pe directia 'tot inainte'...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Mar 2012 08:34:13    Titlul subiectului: 153726

andrei11 a scris:
Varianta "VERDE" mi se pare mai logica ca varianta "ALBASTRA", din punctul de vedere al ariei blocurilor / caselor arondate statiei. Nu esti de acord ?
De acord, numai ca nu mai este tehnic posibil sa te incadrezi pe Valea Oltului de la Valea Ialomitei din cazuza blocurilor ANL. Iar ca sa mergi inainte, pe langa faptul ca nu mai esti in "Prelungirea Ghencea" (ba chiar te indepartezi), nu stiu ce mai atragi de acolo. Oricum, intre noi fie vorba, acolo ar fi trebuit sa fie statia Brancusi, nu pe bucla.
Varianta albastra este tehnic posbila si poti sa spui ca mai esti in Prelungirea Ghencea. Repet, nu de aceea s-a renuntat la cele doua statii din Ghencea, sa poate fi M5 prelungita de la Raul Doamnei? Acum ce facem? Schimbam schimbarea?
Sau poate Poteras a discutat de resuscitarea celor doua statii din Ghencea aflate in proiectul initial si "decedate subit", cine stie? Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Mar 2012 13:18:00    Titlul subiectului: 153731

Ce a vrut sa spuna guru cu "tot inainte", ca mie nu-mi "da" de nici o culoare !
Poate ma lumineaza cineva !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Mar 2012 13:42:10    Titlul subiectului: 153732

Probabil ca vroia sa spuna ca nu poate lua curba pe varianta verde si ca ar fi mai fezabil sa prelungeasca de la Raul Doamnei si nu din Valea Ialomitei.

Sau sa evite curba cu totul si sa mearga in linie dreapta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Mar 2012 17:17:51    Titlul subiectului: 153734

Asta am vrut sa spun, ca nu e loc de facut curba la stanga de pe Valea Ialomitei pe Valea Oltului, se poate continua traseul traversand Valea Oltului dupa care incepi sa 'navighezi'...functie de destinatia finala!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Mar 2012 18:47:21    Titlul subiectului: 153735

Da, acum e clar. Parere proprie: Balon de sapun electoral, din Iulie nu se va mai discuta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Mar 2012 01:27:07    Titlul subiectului: 153744

Nu sunt asa convins... in cartierul ala ANL stau o gramada de 'jmecheri' de toate culorile politice iar in zona sunt multe 'interese imobiliare'... dar avem timp sa mai 'dezbatem'...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Mar 2012 16:49:24    Titlul subiectului: 153765

Descoperirea care opreste lucrarile la magistrala de metrou Drumul Taberei-Universitate

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/descoperire-istorica-in-drumul-taberei-lucrarile-la-magistrala-de-metrou-oprite-temporar.html

Descoperire inedita la Razoare, in timpul sapaturilor pentru noua magistrala de metrou Drumul Taberei-Universitate. Muncitorii au descoperit ruinele unei crame.

Directorul Metrorex, Gheorghe Udriste, spune ca institutia vrea sa valorifice aceasta descoperire.

Ruinele nu vor fi demolate, ci vor fi reabilitate, astfel incat in noua statie de metrou de la Academia Militara va exista o crama, unde doritorii vor putea sa deguste si sa cumpere vin.
Timp de cateva zile, lucrarile la noua magistrala de metrou vor fi oprite, pentru ca arheologii sa poata evalua descoperirea.

Potrivit primelor cercetari, crama dateaza din prima jumatate a secolului XX. Valoarea istorica a va putea fi dovedita doar in urma unor investigatii ulterioare.

Deocamdata, singurele date pe care le au arheologii provin de la o inregistrare video si de la o caramida, care a fost recuperata din bolta cladirii si analizata.

Specialistii vor cerceta daca exista si alte pivnite in aceasta zona si daca acestea se pot prabusi, pentru ca pe santier se lucreaza cu utilaje grele, care ar putea distruge aceste vestigii.

Potrivit directorului Metrorex, Gheorghe Udriste, mai multe informatii despre aceasta descoperire vor fi publicate la sfarsitul lunii aprilie.

Lucrarile la tronsonul Universitate – Drumul Taberei au fost inaugurate in noiembrie 2011 si ar trebui finalizate in 2015, costurile fiind de peste 900 de milioane de lei.

La inceputul sapaturilor, autoritatile se asteptau la posibile descoperiri arheologice, pentru ca in zona Academiei Militare se aflau in trecut Cramele Domnesti, construite in vremea lui Tudor Vladimirescu.


De aceea se misca lucrurile incet. Eu cred ca au descoperit si niste sticle de vin acolo...Partea cu rosu este "no comment" . Ia mai toarna un paharel, sa ne mai distram nitel...Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Mar 2012 18:44:31    Titlul subiectului: 153771

Stirile ProTv a scris:
Ruinele nu vor fi demolate, ci vor fi reabilitate...

Si ma rog, cum s-o face rabilitarea lor si integrarea in noua statie / noul vestibul / noile cai de acces in statie sau ma rog, unde le-or fi gasit, ca mie nu-mi pica fisa si pace.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Mar 2012 19:11:38    Titlul subiectului: 153772

Solutii exista. De exemplu in Viena, cand s-a construit U1 in anii '70, s-au descoperit ruinele capelei Sf Virgil (Virgilkapelle), datand de prin 1250 si aflata la cca 12 metri sub nivelul solului. Capela a fost pusa foarte frumos in valoare si poate fi vazuta (printr-un geam de sticla) inclusiv din statia de metrou Stephansplatz (care este statie de corespondenta U1-U3) din centrul Vienei.
Dar asta este una si a face "birt" la noi la metrou la Academia Militara, parca este cu totul altceva. Prevad multi calatori "aburiti" pe M5... Very Happy
Sursa fotografiei http://farm5.staticflickr.com/4153/4993770242_6afdd7eaec_z.jpg



Virgilkapelle.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.63 kb
 Vizualizat:  de 10907 ori

Virgilkapelle.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Mar 2012 19:23:17    Titlul subiectului: 153773

Nu cred ca pivnita aia recenta merita atata efort, e doar un beci... ordinar... nu se compara cu exemplul de la Viena pus de amicul #sab, o capela de secol XIII...
Parerea mea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Mar 2012 20:27:26    Titlul subiectului: 153778

Este un motiv pentru ... umflarea facturii pentru lucrarile la metrou. Oare costul pentru realizarea statiei de la Academia Militara o sa fie dublu fata de cat s-a prevazut initial?
Insa ar trebui sa ii lasam pe arheologi sa determine valoarea descoperirii si apoi sa facem ipoteze de lucru.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Lun 05 Mar 2012 20:32:17, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Mar 2012 20:30:47    Titlul subiectului: 153780

E o greșeală acolo sau chiar e o cramă din secolul douăzeci? Bine că nu s-au opintit în pietrele din precambrian și bolovanii de jurasic, că făceam muzeu la fiecare excavație.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Mar 2012 20:33:56    Titlul subiectului: 153781

Ceea ce nimeni nu sesizeaza este ca Metrorex va face un profit in plus din chestia asta... de aia nu vor sa dea cu piciorul si sa investeasca. Nu va mai speriati atata de cheltuieli in plus, o astfel de amenajare nu poate sa coste prea mult comparativ cu statia, plus ca poate scoate un profit destul de frumos din ea.
Parca deja vad mecanicii plictisiti de la pilotul automat cum dau o fuga sa cumpere niste vin... Laughing
Sau se va deschide o subsidiara, numita Metrorex-Crama Tudor Vladimirescu Laughing Laughing Laughing Romanul este frate cu codrul, dar nici vinul nu ii este dusman Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Mar 2012 20:35:55    Titlul subiectului: 153782

Hai sa fim seriosi suntem in Romania, crezi ca nu o sa profite sa umfle cheltuielile pentru magistrala ca sa mai intre niste bani in anumite buzunare ? Laughing
Si eu sunt printre platitorii de taxe si impozite (aberant de mari) asa ca ma intereseaza ce cheltuieli o sa fie acolo (platite si din banii mei) ! Clar ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Mar 2012 20:46:01    Titlul subiectului: 153785

Arheologii s-au pronuntat... nu prezinta cine stie ce interes pentru ei, prezinta interes doar pentru ProTv...
Si mai e o 'magarie' in anuntul ala... zice ca opreste lucrarile... absolut fals...
In rest, cum zice #guest... Hai sa fim seriosi! dar nu in sensul pe care il sugereaza el, ci in mod real...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BIGRED1984



Data înscrierii: 27/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Sep/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)

MesajTrimis: Mar 06 Mar 2012 22:20:49    Titlul subiectului: 153858

Am citit cu cateva mesaje in urma ca nu s-a inceput inca efectiv sapatul tunelurilor cu TMB-ul/urile.
Aveti idee de urmatoarele:
-cand vor veni si cand va incepe efectiv folosirea lor?
-sunt 1, 2 sau mai multe Daca tot am inteles ca s-au inceput lucrarile de la depou si de la Razoare, inseamna ca vor fi 3 TMB-uri? 1 de la depou si 2 de la Razoare in ambele directii?
-ele sunt cumparate sau doar inchiriate de constructor? Exista riscul ca prelungirea altor proiecte sa blocheze/intarzie ajungerea utilajelor in Romania?
-cat ar fi viteza medie de sapare a tunelului (eu auzisem de 2km pe an)?
-in timp ce statiile sunt construite se continua cu tunelul sau timpul necesar constructiei statiei este inclus media de mai sus ?

_________________
In me the WishMaster
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Mar 2012 08:13:43    Titlul subiectului: 153867

Toate intrebarile tale au gasit raspuns in cadrul forumului, totusi voi face un rezumat.
2 TBM - uri au sosit in Bucuresti sau sunt foarte aproape. In total vor fi 3. Toate 3 vor pleca de la Razoare - 2 spre Dr. Taberei si unul spre Opera. Cel care va pleca spre Opera va pleca pe un sens, la Opera va f i"intors" cu 180 * si va reveni la Razoare pe sensul celalalt.
Evident ca TBM - urile sunt inchiriate, cine-si permite sa le cumpere ? Cu TBM - ul iti faci treaba dupa care te cam uiti la el ca nu prea ai ce face cu mastodontul in curtea proprie.
Viteza medie de inaintare este de 30 metri / 24 ore.
Nu are legatura constructia statiei cu trecerea TBM - ului prin ea. Deci statia isi vede de santierul propriu iar TBM - ul de ruta proprie, asta indiferent in ce stadiu se gaseste santierul statiei. Inclusiv santierul poate sa nu fie deschis deloc.
TBM - urile vor intra efectiv in paine in momentul in care va fi pregatita groapa de la Razoare, adica unde va fi viitoarea statie "Academia Militara". Mai spre vara in cel mai fericit caz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
zombie_ro



Data înscrierii: 30/Mar/2010
Ultima vizita: 07/Noi/2013
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov

MesajTrimis: Lun 12 Mar 2012 08:31:22    Titlul subiectului: 154008

Lucrarile la metroul din Drumul Taberei sunt inca oprite. Specialistii cerceteaza crama descoperita

"Lucrarile la metroul din Drumul Taberei s-au blocat intr-o crama domneasca. Muncitorii au descoperit, chiar pe locul viitoarei statii "Academia Militara", o pivnita, construita in urma cu o suta de ani.

Acum, autoritatile cerceteaza zona, pentru a vedea daca mai sunt si alte vestigii, care ar putea avea valoare istorica. Mai ales ca in zona Universitatii, Metrorex tocmai a modificat proiectul liniei, dupa descoperiri arheologice.

Constructorii si-au dat seama ca sapa in gol. Primele investigatii arheologice, facute cu ajutorul unei camere de filmat de mici dimensiuni, arata ca este vorba de o pivnita pentru depozitarea vinului, din perioada lui Tudor Vladimirescu.

Crama se afla chiar pe locul unde ar trebui construita statia de metrou "Academia Militara", prima de la Eroilor catre Drumul Taberei.

De aici, 2 scuturi uriase vor sapa tunelurile care vor leaga cele 10 statii intre ele, tehnologie folosita si la saparea metroului new-yorkez. Acum insa golul din subteran prezinta risc de prabusire pentru masinariile gigant.

In aceste conditii, lucrarile s-au oprit. Autoritatile au insa planuri pentru viitor. Calatorii vor vedea peretii cramei cand vor astepta metroul.

Directorul general al Metrorex, Gheorghe Udriste, spune ca ar vrea sa amenajeze acolo o crama, unde calatorii sa poata degusta vinuri.

Pivnite identice au fost descoperite la nici 500 de metri distanta. Au fost golite, iar proprietarul terenului le-a transformat in restaurant.

In urma altor descoperiri facute la Piata Universitatii, autoritatile au modificat proiectul statiei de metrou de acolo.
Ea va fi construita in prelungirea bulevardului Carol I, in dreptul Ministerului Agriculturii si nu pe bulevardul Regina Elisabeta.


Crama din zona Razoare a fost descoperita de muncitori pe data de 5 martie. Lucrarile la noua magistrala de metrou vor fi reluate in cateva zile, dupa ce arheologii vor cerceta zona si dupa ce se va stabili ca existenta acestei crame nu prezinta un risc pentru continuarea sapaturilor.

Lucrarile la tronsonul Universitate – Drumul Taberei au fost inaugurate in noiembrie 2011 si ar trebui finalizate in 2015, costurile fiind de peste 900 de milioane de lei.


Sursa: http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/descoperire-istorica-in-drumul-taberei-lucrarile-la-magistrala-de-metrou-oprite-temporar.html

DE ce nu cercetaza inainte de a se apuca de sapaturi si harti mai vechi. In stilul asta o sa descopere un intreg oras pe sub Bucuresti si o sa reconsidere construirea metroului in detrimentul "descoperirilor arheologice de o valoare inestimabila" Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 44, 45, 46  Următoare
Pagina 20 din 46

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community