Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Universitate (etapa 1)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 43, 44, 45  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Ian 2010 23:10:42    Titlul subiectului: 122831

Desi intr-adevar s-a vehiculat ideea unei statii la Valea Ialomitei mie mi se pare o fantezie, ca si ideea unei navete acolo. Naveta catre Valea Ialomitei implica intr-adevar o statie cu mai multe peroane, ceea ce mi se pare o complicatie inutila pentru o distanta de doar o statie de autobuz/troileibuz.
Insa a aparut noul proiect ? Cate stati mai are, pentru ca inteleg ca s-a renuntat la Ghencea si Prelungirea Ghencea ?
Iar derivatia spre depou pleca de undeva dintre statiile Brancusi si Romanicierilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6496
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Ian 2010 23:58:04    Titlul subiectului: 122834

Ideea cu cioturile mi se pare o cheltuiala fara sens. Avem si RATB la suprafata, lumea poate sa mearga cu troleu/autobuz 1-2 statii de la gura de metrou, asa cum fac si acum. Se pot si reconfigura traseele pe sus o data ce va fi construita M5.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Noi/2017
Mesaje: 1794
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Ian 2010 00:21:45    Titlul subiectului: 122836

Ideea este ca metroul trebuie sa ajunga si la Ghencea si la depou. Ori nemaiajugand cel putin in aceasta etapa in Ghencea, trebuie lasate cioturi pentru o eventuala ajungere la Ghencea. Daca nu era depoul la V. Ialomitei nu era nici statie acolo. Ori daca pentru o perioada ( lunga) de timp metroul va intoarce la V. Ialomitei, cioturile spre Ghencea sunt obligatorii. Si sa spunem ca se va deschide si Ghencea, e pacat sa ai statie la V. Ialomitei si sa nu o folosesti, asa ca logic este sa ai un metrou naveta spre linia curenta.
Pune cineva pe harta Brancusi si Romancierilor ?

Sa puna cineva pe o harta Brancusi si Romancierilor, zona mi-e necunoscuta total dupa denumiri. Trec pe acolo cateodata dar nu stiu nici o denumire, in afara de V.Argesului si V. Ialomitei, le confund tot timpul, seamana ca 2 picaturi de apa. Multumesc. ( La V. Ialomitei intorcea fostul 84)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Ian 2010 08:53:26    Titlul subiectului: 122842

andrei11 a scris:
Sa puna cineva pe o harta Brancusi si Romancierilor, zona mi-e necunoscuta total dupa denumiri. Trec pe acolo cateodata dar nu stiu nici o denumire, in afara de V.Argesului si V. Ialomitei, le confund tot timpul, seamana ca 2 picaturi de apa. Multumesc. ( La V. Ialomitei intorcea fostul 84)
Asta era planul initial, cand M5 pleca din Ghencea. Nu stiu cate modificari s-au facut fata de acest plan...

Statia Universitate va fi in mod sigur "la statui", dincolo spre Rosetti nu prea este spatiu. Cat despre mesajul lui Oprescu cu nodul intermodal cu viitoarea magistrala de metrou, ar fi interesant de clarificat ce a vrut sa spuna. Se va construi si un pasaj rutier ?



M5 tronson1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.36 kb
 Vizualizat:  de 9445 ori

M5 tronson1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Noi/2017
Mesaje: 1794
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Ian 2010 23:30:59    Titlul subiectului: 122894

Daca statia Universitatii ( M 5) este la statui in principiu ar trebui sa o faca odata cu parcarea.
Daca statia Universitatii ( M 5) este dupa pasaj, spre Rosetti, cum ar fi si logic, nu au nici o treaba cu metroul, mai ales daca parcarea nu ajunge chiar langa cladirea Universitatii.

Pasaj rutier ? Imposibil. La Rosetti sa stii ca este loc de statie fara sa se darame nimic ( Statia intre pasaj si Rosetti). La statui lungimea nu este prea mare ( numai peronul trebuie sa aiba 120 metri), asta chiar daca faci o statie "scurtă" cum este partial cea de la Universitate ( M 2). O statie "normala" are vreo 200 metri, ori daca o faci la statui deabia iti incap cei 120 metri ai peronului.
Statia "de la Rosetti" nici macar nu afecteaza trotuarele, bulevardul are o latime "decenta", de vreo 15 - 16 metri
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Ian 2010 23:50:39    Titlul subiectului: 122895

Ar iesi o statie cam ingusta si chinuita la 15m. Totusi sa nu pierdem din vedere ca acolo nu este o simpla statie, ci un nod. Nu ar trebui sa se repete greselile de pana acum de la metrou, cu unele statii mult mai inguste decat ar fi trebuit (a se vedea doar Victoriei de pe M1...). Este destul spatiu de la Libraria Eminescu pana la pasajul pietonal, peste 200 m.
Cu traficul rutier ce faci pe perioada lucrarilor in cazul unei statii spre Rosetti, daca statia ocupa tot bulevardul? Asa in zona statuilor ramane si destul spatiu si pentru masini, chiar daca va fi putin deviat.
Cu pasajul rutier imi exprim parerea ca este necesar si un pasaj rutier la Universitate.Este intersectia axei N-S cu axa E-V a Bucurestiului. Daca nu au facut pasajul cand au facut M2, macar acum sa faca ceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 16/Noi/2017
Mesaje: 608
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2010 18:41:24    Titlul subiectului: 123057

Din tot ce am citit aici de cand s-a infiintat topicul, am ramas cu urmatoarele pareri:
- statiile de pe magistrala M5 sunt mult prea dese pentru a asigura o viteza acceptabila a metroului; strict necesare ar fi doar Ghencea, Valea Ialomitei, Moghioros, Favorit, Acad. Militara, Eroilor;
- cat despre continuarea spre Pantelimon, eu as desprinde linia la Izvor in loc de Eroilor, prima statie fiind Universitatea, cu iesiri la Cercul Militar si inca una la parcare, apoi Mosilor si restul.
Desprinderea de la Izvor pentru ca ar fi mai ieftin, e cam aiurea sa faci 2 linii paralele aproape, una Eroilor-Unirii si alta Eroilor-Universitate. Cu cladirile, nu ma pricep.

_________________
Andrei Ionel


Ultima modificare efectuată de către folkfan la Lun 01 Feb 2010 18:56:17, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Noi/2017
Mesaje: 1794
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2010 18:55:36    Titlul subiectului: 123060

Neconcordante :
- De ce de la Izvor si nu de la Eroilor?
- Si de la Izvor la Universitate cum ajungi, trebuie sa subtraversezi la foarte mica adancime numeroase cladiri.
E greu si cu macazele la Eroilor si Izvor? Oricum de la Izvor la Universitate ca sa treci pe sub cladiri, iti trebuie minim 20 metri adancime (un bloc standard cu P + 6 etaje)


Ultima modificare efectuată andrei11 la Lun 01 Feb 2010 19:35:04, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 23/Noi/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2010 19:59:16    Titlul subiectului: 123069

Probabil folkfan s-a gandit sa se foloseasca liniile de remiza din spatele peretilor actualei statii si peroanele aferente lor, cel de sub bolte si cel de pe dreapta sens spre Izvor. Dar deja e prea mult la Eroilor. Statia proiectata asa cum e acum nu cred ca ar face fata fluxurilor de calatori. Plus ca a gandit ca Eroilor sa fie statie de legatura la acelasi nivel (nu la niveluri diferite cum sunt Unirii si Victoriei) pentru trei magistrale... cam mult... La Izvor ar fi mers o statie cu trei linii cu inca un peron pentru M5 spre Ghencea, dupa modelul Basarab, pe sensul spre Eroilor, dar toata sandramaua ar pica fix sub Dimbovita. Plus ar fi fost cam greu cu macazul de despartire a sensului spre Pantelimon din linia spre Unirii. Practic ar fi fost ceva de maniera/asemanatoare liniei de legatura intre M1 si M4: se desprinde spre exterior spre dreapta apoi in coborare spre stanga intra pe sub M1 ca apoi sa urce iar la nivelul anterior. Greu dar realizabil... Tuneluri pe sub cladiri iarasi realizabile tehnic (sapatura in subteran la adancime mare cu cartite) dar practic la ce "antichitati" are Bucurestiul sa le mai scuturi si cu metroul sigur cad din picioare...
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2010 20:57:21    Titlul subiectului: 123075

Kaustik a scris:
Practic ar fi fost ceva de maniera/asemanatoare liniei de legatura intre M1 si M4: se desprinde spre exterior spre dreapta apoi in coborare spre stanga intra pe sub M1 ca apoi sa urce iar la nivelul anterior. .

Linia de legatura M1-M4 nu face asemenea manevre si in niciun caz nu trece pe sub M1, ci merge oarecum paralel cu ea. Linia respectiva exista inainte de a exista M4 in proiect si in mod normal ea ar fi trebuit sa fie perfect dreapta, numai ca adancimea statiei GdN si adancimea la care este facut tunelul nu sunt aceleasi.
Asa cum ai sesizat foarte bine Izvor nu poate fi un nod la nivel pentru 2 linii, cat despre Eroilor statie la acelasi nivel pentru 3 magistrale este imposibil. Si asa faptul ca acum acolo se intalnesc 2 linii geneareaza oarecare perturbare, de multe ori lucrurile se regleaza prin stationare la peron...Cum ar fi sa se dea totul peste cap pentru doar o statie in comun M5 cu M1 ? Nu are niciun sens, practic M5 si M1 nu sunt paralele, ci se departeaza pe masura parcurgerii distantelor.


Ultima modificare efectuată de către sab la Lun 01 Feb 2010 21:08:11, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 23/Noi/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2010 21:02:52    Titlul subiectului: 123076

Stiu cum stau lucrurile acolo, cunosc bine situatia, am studiat-o de multe ori pe teren si in schite si planuri. Am zis "aproximativ", ca si idee, adica de genul sa treaca pe langa in paralel. Acolo la M4 urca, la mine in idee coboara deci din start nu e acelasi lucru. Am zis asa ca sa se creeze imaginea a cum ar arata. Oricum nu cred ca ar fi realizabil ce discutam aici, e mult de munca si e si deranj mult.
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2010 21:10:23    Titlul subiectului: 123077

Perfect adevarat, prea mult deranj pentru niciun rezultat, plus ca ar mai trebui un peron la care sa soseasca M5 care ar pica fix sub Dambovita, asa cum ai spus si tu. Oricum M5 va fi mai mult ca sigur la adancime mai mare. Imi este greu sa vad M5 facuta in sapatura deschisa intre Eroilor si Universitate. Si cum Izvor este o statie destul de la suprafata cu greu s-ar mai intalni....
Tot ce s-a construit dupa Eroilor (unde a exista un plan bine conturat) si s-a intersectat cu M1 s-a facut prin supratraversarea M1. Este dificil sa sapi sub o linie pe care se circula.
Cel mai interesant cu M5 este ca s-ar putea sa nu aiba legatura cu M4, daca pentru prelungirea M4 se alege traseul pe la Pod Hasdeu. Ar fi o premiera ca 2 magistrale care se intersecteaza sa nu comunice.
Linia M1-M4, care, repet, cand s-a construit nu avea nicio legatura cu M4 urca intr-adevar putin. Este interesant, pentru ca in mod normal nu ar fi trebuit sa urce, ci sa mearga drept.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Noi/2017
Mesaje: 1794
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2010 21:33:41    Titlul subiectului: 123078

De la Kogalniceanu pana la Piata Iancului, cu exceptia statiilor de la Universitate si Mosilor era prevazut tunel cale dubla. Din cate imi mai amintesc atat Universitate ( M 5), Mosilor ( M 5) cat si Piata Iancului (M 5) erau statii mai de adancime decat cele cu care ne-am obisnuit pana acum ( deci pe undeva la minus 15 - minus 18 metri). Cel putin cea de la Universitate era la minus 18 metri, trebuind sa treaca pe sub M 2.
S-ar fi folosit un utilaj asemanator care sapa tunele de sosea ( cele care sapa 2 benzi de circulatie) Oricum casele dela Hasdeu pana la Kogalniceanu ar fi disparut, inclusiv de la Kogalniceanu pana la Schitu Magureanu unde se construia statia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2010 21:39:34    Titlul subiectului: 123080

Inainte de 1989 unde erau cladiri vechi si subrede se prefera executia prin decopertare. Este exact solutia care s-a adoptat si pe M2 intre Universitate si Romana, desi acolo bulevardul era foarte lat, nu se compara cu traseul M5. Chiar sunt curios ce solutie vor adopta cand vor sapa acum pre Universitate, daca s-a schimbat ceva la acest capitol. Ideea cu tunelul asemanator cu cel de sosea este interesanta, ar fi fost o solutie noua pentru Bucuresti, asa cum inedita este si solutia de la Basarab2, cu acel tunel ca de tren.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Noi/2017
Mesaje: 1794
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2010 23:30:20    Titlul subiectului: 123087

Stiu ca sunt in contradictie cu unii useri, dar ideea unui parcaj pe toata lungimea bulevardului dateaza de mult timp. Cum un pasaj la Victoriei (cu tramvai subteran si evident fara metrou dateaza de prin anii 1935 - 1940. Pasajul cu tramvai si statie subterana nu s-a mai construit atunci din cauza razboiului.
Pe toata lungimea bulevardului de la Universitate la Iancului sunt arbori batrani care Ceausescu nu vroia sa-i distruga. Sunt aici marturii cum a facut criza de nervi pentru cativa copaci de la Romana.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Feb 2010 23:51:29    Titlul subiectului: 123421

Pana una alta au aparut pe siteul oficial anuntul de participare si documentatia. Deci, cine are timp sa studieze:

Documentatia primei etape:
http://www.metrorex.ro/Doc/Etapa_I_Structura_de-rezistanta.pdf

Anuntul de participare:
http://www.metrorex.ro/Doc/Anunt-participare-M5-varianta2-prescurtat.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Feb 2010 08:18:26    Titlul subiectului: 123426

Vad ca se va construi si STATIA Valea Ialomitei...Inteleg ca este si o supratraversare la intalnirea cu tunelul care vine de la Raul Doamnei...
Si vad ca s-a renuntat definitiv la Ghencea, traseul incepand la Raul Doamnei, desi in textul Anexei 1 "Descrierea proiectului" se vorbeste de traseu pe prelungirea Ghencea pana la intersectia cu str Brasov, unde statia si remiza Ghencea (???). Shocked
Altceva ce nu inteleg este de ce se vorbeste la un momentdat de devierea circulatiei in dreptul statiilor Hasdeu sau Cismigiu, cand acestea nu fac obiectul prezentului tronson.. Shocked
O situatie interesanta este la statia Academia Militara unde lucrarile se vor corela cu pasajul rutier si cu gara prevazuta a se construi acolo. Linia CFR din subteran va trece pe langa vestibulul statiei de metrou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mar 09 Feb 2010 10:36:12    Titlul subiectului: 123429

Totusi se pare ca exista in planuri si prelungirea catre "statia si remiza Ghencea, aflata in intersectia str. Prelungirea Ghencea cu B-dul Brasov". si, intermediar, inca o statie - Prelungirea Ghencea
Eu sper sa rezulte la final o linie moderna, la nivelul sec XXI, cu ventilatie, lifturi, toalete samd
Si pe undeva se zice si de un pasaj rutier subteran la Razoare - Academia Militara. Chiar asa, sa se faca lucrarile coordonate ?!?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Feb 2010 15:38:41    Titlul subiectului: 123441

Asta-i de abia documentatia de precalificare. Deci pana la licitatia propriuzisa si selectarea constructorului (constructorilor) mai e destul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Noi/2017
Mesaje: 1794
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Feb 2010 19:37:10    Titlul subiectului: 123448

sab a scris:
Vad ca se va construi si STATIA Valea Ialomitei...Inteleg ca este si o supratraversare la intalnirea cu tunelul care vine de la Raul Doamnei...O situatie interesanta este la statia Academia Militara unde lucrarile se vor corela cu pasajul rutier...

In hartile care se vehiculeaza pe forum apare deja statia de la depou, deci surpriza nu ar fi asa mare. Iar statia "Romancierilor" miroase a statie cu 3 linii, asta daca ar fi logici cei de la Metrorex, si cu 2 cioturi, ceva gen Crangasi.
La Razoare ( Academia Militara) ar fi frumos sa coreleze pasajul rutier cu metroul, dar nu cred ca sunt bani, deci vor procedea cum au procedat la "Victoriei (M 1)" vor face numai un sfert de pasaj ca sa se suprapuna cu metroul, apoi peste 10 ani vor continua si pasajul. Eu tot sunt sceptic in privinta lui M 5, dar in sfarsit.
Nu am inteles bine ce sunt cu statiile Hasdeu si Cismigiu, fac parte din prima etapa - Valea Ialomitei - Eroilor ?
Cat priveste Ghencea, mai vorbim prin anii 2030, cei care mai apuca.



2-9-2010 6-21-15 PM.png
 Descriere:
Detaliu harta postata de sab
 Mărime fișier:  488.54 kb
 Vizualizat:  de 8591 ori

2-9-2010 6-21-15 PM.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Feb 2010 21:42:08    Titlul subiectului: 123454

Surpriza in legatura cu Valea Ialomitei este ca se pare ca va deservi calatori, nu va fi o simpla statie pe un tunel cu o singura linie care duce la depou asa cum cel putin eu credeam. Ca urmare nu inteleg daca M5 va avea 2 capete, unul la Raul Doamnei si altul la Valea Ialomitei.
Statia Romancierilor nu cred ca va avea 3 linii. Mi se pare o complicatie mult prea mare pentru o linie cu doar o statie. Este totusi ciudat, se vorbeste de un tunel care va fi supratraversat de aceasta linie catre Valea Ialomitei, ori nu vad de ce doar unul si nu amandoua tunelurile (sau niciunul daca linia spre depou este simpla si nu dubla, insa se vorbeste clar de o galerie simpla cu 2 linii). Insa poate in zona aceea tunelul care vine de la Raul Damnei este rectangular dublu si de aceea se vorbeste de supratraversarea unui singur tunel.
In zona Razoare lucrarile la metrou vor tine cont de dezvoltarile care se doresc pe viitor in zona (pasaj rutier si gara), dar nu inseamna ca statia se va constru simultan cu pasajul rutier. Mai degraba va fi ceva gen Unirii2, intai metroul si ulterior deasupra se va construi si pasajul.
Insa atentie la un pasaj:
"Modul de conformare a structurii stației a ținut seama de încărcările date de un viitor pasaj rutier și de intersecția în plan a unuia din accese cu o galerie existentă în zonă". Ce galerie exista in zona ??
Hasdeu si Cismigiu cred ca fac parte din planul initial, cand se construia deodata intreg tronsonul pana la Universitate. La fel cred ca sta treaba si cu capatul si remiza din Ghencea. Acum au dat doar "copy-paste", desi proiectul s-a modificat in sensul ca nu mai ajunge in Ghencea si nici la Universitate deocamdata...Nu mai spun de referirea la strada Stefan Furtuna, care nu se mai numeste asa de ani buni... Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
anitzei



Data înscrierii: 10/Feb/2010
Ultima vizita: 02/Apr/2013
Mesaje: 7
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 10 Feb 2010 23:00:11    Titlul subiectului: 123487

sab a scris:
"Modul de conformare a structurii stației a ținut seama de încărcările date de un viitor pasaj rutier și de intersecția în plan a unuia din accese cu o galerie existentă în zonă". Ce galerie exista in zona ??
Din cate am citit pe alte forumuri (motociclism.ro si ComputerGames), unul dintre cele mai mari tunele vechi din Bucuresti are o gura de iesire undeva pe la restaurantul de la Razoare si merge catre fosta gara Filaret. Conform unor marturii si unor zvonuri, tunelele sunt indeajuns de mari incat sa incapa o caruta. Deci eu inclin sa cred ca e vorba despre una din acele galerii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 16/Noi/2017
Mesaje: 608
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Feb 2010 15:01:57    Titlul subiectului: 123524

Adica va fi o statie "enorma" (comparativ cu celelalte), de 1,5 km, intre Eroilor si Razoare, apoi opriri in medie la 600 de metri. Nu inteleg de ce atatea statii, cum nu inteleg de ce ar face depou la Valea Ialomitei in loc sa faca la capatul de linie Ghencea. Le trebuie si depou amplasat in ciot si remiza? Nu m-ar mira ca statia Valea Ialomitei sa fie primul capat real al magistralei, urmand ca cine stie cand sa faca si celelalte 3 statii pana la Ghencea. Alta chestie: de unde numele de Brancusi pentru statia de la Targu Neamt? Cartierul omonim e la multe sute de metri distanta.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Feb 2010 20:28:14    Titlul subiectului: 123542

Tocmai pentru ca nu exista suficient teren nefolosit in zona Ghencea s-a recurs la depou in zona Valea Oltului-Valea Ialomitei. Dealtfel mie nu mi-e clar daca M5 va mai ajunge vreodata in Ghencea sau capatul va fi pentru totdeauna la Raul Doamnei. Pana si in planul de mai sus portiunea de capat este despartita de tronsonul care pleaca de la Prelungirea Ghencea (linia nu este continua).
Distanta intre Eroilor si Academia Militara este intr-adevar mai mare fata de restul distantelor de pe M5, dar nici nu s-ar justifica o alta statie intre cele doua .
Denumirea de Brancusi este intr-adevar bizara. Mai degraba aceasta denumire s-ar potrivi pentru statia Valea Ialomitei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Noi/2017
Mesaje: 1794
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Feb 2010 20:40:32    Titlul subiectului: 123543

Stai linistit, nu se va construi nici un metrou in Dr. Taberei foarte curand, iar statiile la suta de metri sunt fantezii electorale. O statie costa extrem de mult, nu vor avea bani pentru atatea statii. Nu inteleg expresia de depou in ciot si remiza. Oricum depoul la Ghencea este imposibil de construit, nu e spatiu suficient. La V. Ialomitei este perfect mai ales ca depoul presupun ca va avea si o parte supraterana.
Si depoul de la Ciurel nu este construit la cap de traseu si nu incurca pe nimeni. Cat priveste statia de calatori V. Ialomitei ea a aparut din simplul motiv ca prelungirea liniilor spre Ghencea este una pur teoretica. Vezi si inelara Sud ( Crangasi) care nu se va construi cat de curand
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 43, 44, 45  Următoare
Pagina 3 din 45

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community