Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Pantelimon
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 44, 45, 46  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Mai/2024
Mesaje: 9929
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Iul 2012 12:51:30    Titlul subiectului: 157068

Sa facem un exercitiu de imaginatie. Daca magistrala ar fi fost construita inainte de '89 cate statii ar fi avut ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Iul 2012 13:29:26    Titlul subiectului: 157070

Daca mentinem traseul actual, avem Orizont, Moghioros, Valea Ialomitei, Raul Doamnei (mai catre Ghencea).
Cred ca e putin relevant ce s-ar fi facut "atunci", in primul rand pentru ca am depasit deja acea etapa si in al doilea rand, ca nici "atunci" lucrurile nu se faceau "asa cum trebuie".
Inainte de '89 tendinta era de a face statiile exagerat de lungi din economie in timp ce acum am cazut in extrema cealalta. Pozitionarea statiilor trebuie facuta in urma unui studiu, asa cum ai spus anterior, asupra fluxurilor de calatori. Centrele de interes din cartier sunt formate de multa vreme (de acum 40 de ani) si sunt stabilite la intersectiile Bulevardului Dr. Taberei cu arterele mai importante, in punctele de schimb ale mijloacelor de transport sau in zonele comerciale - astea sunt greu de modificat si nici nu-si gaseste justificare.

Pana la urma, metroul in Dr. Taberei putea sa o carmeasca de la Moghioros catre Ghencea, si nu se supara nimeni. O cadenta buna, de la Universitate catre Ghencea, si mai departe catre Alexandriei, spre exemplu, combinata cu o cadenta buna a unor linii RATB care sa deserveasca periferiile cartierului (CET Vest, Valea Ialomitei - Brancusi, Valea Argesului, Valea Oltului - Prelungirea Ghencea) era o solutie buna.

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Mai/2024
Mesaje: 9929
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Iul 2012 20:32:51    Titlul subiectului: 157075

Deja e bataie de joc. Metrorex viseaza cai verzi pe pereti. Nici nu au inceput bine lucrarile si ei viseaza la o prelungire a magistralei in ... Domnesti. Sa viseze la prelungiri cand sunt terminate integral lucrarile de la Pantelimon la Drumul Taberei. Articolul se gaseste aici

Citat:
Linia de metrou M5, extinsă până în Domnești

Metrorex vrea să extindă magistrala 5 de la tronsonul Râul Doamnei-Eroilor către cartierul ANL Brâncuși și mai departe, până în Domnești. Această extindere conține și o stație în Prelungirea Ghencea.
Probabil că în această toamnă vom avea studiul de fezabilitate gata și să facem o extensie la contractul pe care îl avem”, a declarat directorul general al Metrorex, Gheorghe Udriște, vineri, la ceremonia de sfințire a scuturilor Tunnel Boring Machine care vor lucra la execuția tunelelor de pe M5.
Stațiile care urmează să fie făcute pornesc de la Valea Ialomiței, trec prin cartierul Brâncuși, apoi Prelungirea Ghencea, cartierul Latin și ultima va fi la Domnești.
Deocamdată, tronsonul are aproape 6 kilometri și 10 stații de metrou: Râul Doamnei, Valea Argeșului, Valea Ialomiței, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Tudor Vladimirescu, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor. Acesta va deservi, în principal, locuitorii din sectoarele 5 si 6 ale Capitalei.
Magistrala 5 va cuprinde liniile de metrou Drumul Taberei-Pantelimon, Secțiunea Râul Doamnei-Universitate, Tronsonul Râul Doamnei-Eroilor și este un proiect al Guvernului României, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii și Metrorex. Proiectul va fi realizat de companiile de construcții Delta ACM, AB Construct si Tehnologica (Romania), Astaldi SpA (Italia), FCC Construccion Spania, Max Boegl (Germania).

Gheorghe Udriste ori e tampit ori isi bate joc de noi !

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 06 Iul 2012 21:33:15    Titlul subiectului: 157076

Ideea pentru Domnesti nu e rea, pentru ca, din cate stiu eu acolo e o zona rezidentiala care s-a dezvoltat destul de intens!
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Iul 2012 21:58:14    Titlul subiectului: 157077

weeping eye a scris:
Pana la urma, metroul in Dr. Taberei putea sa o carmeasca de la Moghioros catre Ghencea, si nu se supara nimeni.

Aceasta este o afirmatie nonsens. Acest lucru indica fara doar si poate o logica de genul "copii, faceti voi metrou dar eu de la geamul blocului sa nu-l vad". Daca toata lumea ar rationa asa, "faceti metrou dar sa nu ma afecteze pe mine" practic nu s-ar mai construi !
Metroul direct "Moghioros - Ghencea" pe langa faptul ca ar ara parcul si zona fara blocuri din cartier, ar rata 4 statii: (Romancierilor, Valea Argesului, Raul Doamnei si Valea Ialomitei).
Cat priveste troleibuzele, luati-va adio de la ele pe "Ramura Nord", ele pot circula pe un traseu ''complementar'' de genul Depoul ( Bujoreni ? ) --> Valea Oltului --> Valea Argesului --> Ramura Sud --> Favorit --> Orizont --> Leu --> blablabla.
weeping eye, spui numai lucruri neadevarate in ceea ce priveste lucrarile din zona Valea Ialomitei, o sa-ti iau postarile la rand si o sa-ti demontez afirmatiile in totalitate. Prin citatul pe care l-am pus la inceputul interventiei mele este clar ca faci parte din categoria celor care vor metrou dar daca se poate sa nu-i afecteze de loc.
Nu se poatre face omleta fara sa spargi oualele, !
Degeaba stai tu prin zona (care zona?) dar din anumite cauze poti sa nu vezi padurea din cauza copacilor.
Eu in 5 ore de vizita mi-am facut o parere obiectiva asupra lucrarilor. Tu nu poti fi obiectiv pentru ca pornesti de la o premisa gresita, si anume probabil ca stai undeva chiar in mijlocul evenimentelor, si cum combati statia "Valea Ialomitei" prin orice mijloace este clar ca stai pe ruta Valea Ialomitei - Romancierilor.
Catalin, ai dreptate, la Valea Ialomitei se poate face un intermodal de toata frumusetea cu preorasenestile din zona.
Traseul din Valea Ialomitei lasa loc dezvoltarii retelei spre vest spre A 1 - asa cum bine a observat Rosetti 61.
Trebuie sa gandim si in viitor, parerea mea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Mai/2024
Mesaje: 9929
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Iul 2012 23:16:29    Titlul subiectului: 157078

andrei11 a scris:
Cat priveste troleibuzele luati-va adio de la ele pe "Ramura Nord",
Scuza-ma, dar asta este o afirmatie non-sens. De ce sa renunti la o legatura directa la Gara de Nord ca sa schimbi la ... Eroilor ? Inca o data este o afirmatie care dovedeste lipsa de viziune pe termen lung. In primul rand sa se termine de construit INTEGRAL magistrala de la PANTELIMON la ROMANICERILOR si abia apoi sa schimbam liniile de transport de suprafata.
Alt nonsens, in loc sa aloci bani sa construiesti pe ruta Eroilor-Universitate ... tu aloci bani spre ... Domnesti. Suntem o tara de prosti ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Iul 2012 23:58:15    Titlul subiectului: 157079

Citat:
Andrei, ai fost in zona si n-ai spus nimic! Faceam drumul impreuna si puteam sa-ti prezint si punctul de vedere al unui localnic, avand realitatea din teren sub ochi. Dar asa, si vazand concluziile trase de tine, am senzatia ca ai facut drumul fara mare folos!

Evident ca sunt dispus sa fac drumul cu un localnic, chiar sunt deschis ideii ! Nu am nimic de ascuns in a-mi sustine punctul de vedere.
Citat:
toate statiile din cartier sunt utile, inclusiv statia "Orizont".
Ai observat ca in zona Ho Shi Min nu este prea mare aglomeratie? Ce rost are o statie acolo? De ce statia de la Piata Moghioros este pe partea parcului si nu spre Dr. Taberei 34/35, dincolo de apeduct? Mai trebuia o statie intre Favorit si Orizont, statia Romancierilor mutata spre oras, in oglinda, fata de strada cu acelasi nume, statia "Brancusi" trasa spre str. Valea Ialomitei (se putea, in lipsa ramificatiei) iar depoul, unde am spus anterior, langa Raul Doamnei.

Da in conceptia ta poate facem doar 2 statii, Eroilor si Parc Dr. Taberei. Ar fi suficiente cele 2 statii, nu-i asa?
Statia „Orizont” este acolo din motive foarte subtile, si anume, intamplator sau nu, in preajma este tot cartierul Dr. Taberei, cu blocurile de rigoare. Iar peste drum este Ministerul Apararii (corecteaza-ma daca gresesc). Treaba cu pensionarii care nu folosesc metroul si care stau in zona nu tine, mai delicat spus, desi pensionarii vor pleca de acolo blocurile raman – si nu vor fi goale. Si apropo, de unde ai dedus ca prin preajma ar sta numai / foarte multi pensionari ?
Citat:
a) Cu cat mai multe statii cu atat mai bine.
b) Nu inteleg de ce legi statiile cu spaga, cred ca furturile nu sunt direct proportionale cu numarul de statii.
Fa o diferenta intre pretul unui metru liniar de tunel si cel de statie! Vorbim dupa-aia!

Ai spus o vorba babana !
Metroul se face pentru a urca / cobarî calatorii in statii ! Tunelele sunt numai legatura dintre statii.
Asa incat, cat mai multe statii inseamna cati mai multi calatori care vor urca si coborî. Metroul se constrruieste pentru oameni si nu pentru a avea tunele, cat mai multe tunele. Asadar treaba cu pretul pe statie si tunel mi se pare stupid. Evident ca putine statii inseamna cost mai mic, rezulta ca daca am avea 0 (zero) statii am avea un cost de 0 lei. Eventual am construi un tunel fara nici o statie, ar fi o idee super!
Citat:
Stii foarte bine ca statia "Valea Ialomitei" nu se putea construi peste drum, pentru ca :
a) Statutul terenului este incert, cu alte cuvinte acolo nu e camp, ci terenul este in proprietate particulara ( sorry, am fost acolo acum cateva ore si nu e camp deloc )
b) Blocurile ceausiste ar fi ajuns mai greu la statie.
Nu e camp, sunt boscheti! Aici ai dreptate! Despre expropriere ti-a vorbit deja sab, dar eu spun ca nu era nevoie sa se discute despre asa ceva. Ti-ai pus problema cum ajung locuitorii de pe str. Valea Argesului la vreuna din statiile de metrou? Sau exista si pentru ei in plan vreo ramificatie?

Hai s-o rezolvam repede ca ne lungim aiurea.
1) Terenul de dincolo de Valea Oltului are un statut incert, nu e al statului. Deci sub el nu se poate construi nimic decat cu cheltuieli mari. Punct, am terminat, daca o reluam discutia inseamna ca nu suntem logici. Unde se construieste statia „Valea Ialomitei” acum e terenul statului, dincolo nu e, rezulta ca se construieste unde statul e proprietar.
2) Locuitorii de pe Valea Argesului ajung la metrou luind troleibuzul ori in directia Raul Doamnei ori in directia Bujoreni si o sa ajunga la Valea Ialomitei. E clar, punct, am rezolvat problema.
3) Extensia nu se putea face la Valea Argesului pentru ca acea extensie nu poate fi prelungita mai departe. De aici de la Valea Ialomitei se poate prelungi linia spre Pacii / A 1. Pe la valea Argesului nu se poate. Punct. Am rezolvat si nebuloasa asta, de ce nu Valea Argesului, ci Valea Ialomitei. Daca vrei sa continuam disputa, o pot face la nesfarsit.
Citat:
Exista acces decent [in zona Valea Ialomitei ]
Stii ca vreo 3 - 4 luni, aleea aia de beton pe care ai gasit-o umflata si crapata din cauza temperaturilor, pentru ca nu are rosturi de dilatare, nu a existat? Era doar namol amestecat cu asfalt macinat? Stii, ca ai fost acolo si ai vazut, dar treci cu vederea prea usor! Stii ca aleea aia de beton sta cam pe jumatate din gradinile din zona? Stii, ca ai fost acolo si ai vazut! E ciudat ca incerci sa acoperi ineptiile proiectantului fara sa ai vreun castig! Stii ca prin restul de gradina, printre ramasite de beton, asfalt macinat si fiare, baietii faceau cerculete cu Bob Cat-ul, tavalind "in gluma" si ceva arbusti?

Aleea aceea de beton este chiar ok.
Nu am inteles filozofia cu namolul amestecat cu asfalt. Inainte e namol si dupa acea e beton. Inca nu s-a inventat o tehnologie in care betonul sa apara instant. Probabil ca exista o planificare a lucrarilor, acum ce sa deduc eu, ca e rau ca au facut o alee betonata si ca trebuiau sa o lase de pamant ?
Aleea are un beton prost in ea pentru ca este provizorie. Nu are rost sa faci o alee provizorie scumpa.
Nu inteleg ce trec cu vederea usor. A fost alee de pamant, acum e alee betonata. Care-i problema ? Parca blocurile acelea au dubla iesire fata / spate, asa tin eu minte. Toate blocurile din zona aceea. De ce nu ati iesit prin spate 2 – 3 luni ? Astept raspuns, asta daca e adevarata presupunerea ca blocurile au dubla iesire.
Stiu pe cineva care sta pe str Valea Ialomitei nr 5 bloc D 21 si are dubla iesire. Si se opune din toti rarunchii proiectului.
Aleea de beton sta bine cum sta acum.
Nu putea sa stea in alta parte pentru ca ar insemna sa stea in groapa. Aleea nu poate sta in groapa, trebuie sa stea la suprafata. Ca acum sta in gradina voastra, asta e, dupa ce se termina santierul puteti sa refaceti gradina cum vreti voi. Intr-un an „se inverzeste”. Asa cum vad ca te doare de gradina aceea inseamna ca esti direct interesat „sa inverzeasca” cat mai repede, asa incat sunt convins ca o sa te implici activ. ( Asta evident dupa terminarea santierului ).
Proiectul in zona nu are nici o ineptie, imi pare rau. Dar daca tu pornesti de la aceasta idee, evident ca orice este ineptie acolo. Sper ca ai vazut unde este mulatul in dreptul blocului acela. Unde ai fi vrut sa construiasca aleea ? In groapa ?
„Gradina” evident ca are de suferit, dar dupa se poate reconstitui. Inclusiv taiati toti copacii aceia inepti si plantati niste stejeri. In cativa ani o sa creasca. Daca e ceva inept acolo sunt acei copaci. Taiati si plantati stejari. Daca nu sunt bani merge si cu ghinde, tot stejar iese. Eu am prins faza cu plantatul castanilor din castane (deci nu puieti) si acum avem castani mari de 15 metri! crescuti din castane !)
Citat:
WC - urile. Stau bine acolo unde stau,
De ce nu spui ca au stat in spatele gardului de sarma, in nasul celor care treceau pe alee?

Chiar nu te inteleg ! Probabil ca am ratat faza cu WC – urile in nasul ferestelor voastre, probabil ca a fost ceva provizoriu, acum unde stau stau bine, si in curand vor fi in groapa.
Citat:
Evident daca voi veti profita si in loc de copaci o sa va trageti parcari este treaba voastra. O sa am grija ce-mi doresc! Crezi ca se va indeplini?

Sunt absolut convins ca acolo (in locul trotuarului provizoriu si pana in ferestre) va fi spatiu verde, cu iarba arbusti si neaparat stejeari. Acum pe bune, puneti-va stejari acolo in locul panaramelor de acum. Cresc mai greu, dar cresc.
Citat:
Ai fost si te-ai pacalit singur! Pacat!

Ba din contra, totul e ok. Diferenta intre noi este ca eu ma uit si vad, tu nu stiu la ce te uiti ca nu vezi ce trebuie.
Citat:
Iar de incheiere: Oare ce fac locuitorii de pe str. Targu Neamt, fara metrou? La ei de ce nu va ganditi, oameni buni? Nu le statea si lor bine cu o linie de metrou cu vreo 4 - 5 statii, cu ramificatie la Piata Moghioros?

Nu am nimic impotriva, dar traseaza te rog un traseu, cu razele minime de curbura, cu statii (200 metri lungime, vreo 20 in latime), vezi unde le plasezi si mai vorbim !
guest a scris:
Scuza-ma, dar asta este o afirmatie non-sens. De ce sa renunti la o legatura directa la Gara de Nord ca sa schimbi la ... Eroilor ? Inca o data este o afirmatie care dovedeste lipsa de viziune pe termen lung. In primul rand sa se termine de construit INTEGRAL magistrala de la PANTELIMON la ROMANICERILOR si abia apoi sa schimbam liniile de transport de suprafata.
Alt nonsens, in loc sa aloci bani sa construiesti pe ruta Eroilor-Universitate ... tu aloci bani spre ... Domnesti. Suntem o tara de prosti?

Ce are M 5 de Pantelimon cu troleibuzul spre gara ?
Ramura Nord nu va mai avea legatura cu gara decat "indirect", adica Metrou + un troleibuz din statia "Favorit" sau "Orizont'' sau schimb la Eroilor. Este clar ca pe ramura Nord nu va mai exista troleibuz, este lipsit de logica.
Oricum de la Eroilor la Gara se ajunge cu metroul in maxim 15 minute, cred ca tot pe acolo faci si cu troleibuzul de la Cotroceni la Gara. Tinand cont ca in orele "frumoase'' pe la Apaca / Leu troleibuzul poate face si vreo 40 minute ! Am prins constant cozi interminabile in zona !
Cat priveste metrou la Domnesti, astea sunt discutii la o bere in fata blocului, evident si cu un mic la gratar U.E. Sa faca ei metrou in Bucuresti si Otopeni, si dupa aceea sa se ocupe de extensii Laughing
Extensia de Domnesti poate veni chiar din "Vale" si nu din "Râu".
Aviz amatorilor de senzatii tari !
„Avem în vedere încă o etapă de extindere a acestei linii de la stația Valea Ialomiței către cartierul ANL Brâncuși și mai departe către Domnești, probabil că în această toamnă vom avea studiul de fezabilitate gata și să facem o extensie la contractul pe care îl avem”, a spus Udriște.
Sursa
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
elef



Data înscrierii: 21/Aug/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2013
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Iul 2012 06:21:01    Titlul subiectului: 157081

Tare articolul lol.

Citat:
Potrivit lui Udriște, după punerea în funcțiune a tronsonului, transportul public de suprafață din zonă va fi eliminat, ceea ce va duce la descongestionarea traficului auto.

Daca chiar a zis asta omul e idiot...Pe bune.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Iul 2012 07:53:15    Titlul subiectului: 157082

Pe bune ca are perfecta dreptate.
Pe bune ca interpretati voi afirmatia in mod unilateral si in sensul in care vreti voi.
Pe bune ca pe considerente strict personale va opuneti acestui proiect.
Pe bune ca am fost in zona Valea Ialomitei si am studiat foarte corect problema.
Hai sa-ti explic eu ce a vrut sa spuna.
Pe ramura nord RATB - ul va fi desfiintat, pentru ca este un nonsens sa ai de la Valea Ialomitei transport de suprafata pe Ramura Nord pana la Eroilor, pe un parcurs de cativa kilometri unde metroul are exact acelasi statii ca si troleibuzul.
Pe bune ca orice s-ar spune, voi spuneti NU inainte sa ascultati orice argument.
Se va organiza un transport complementar care sa tina seama de ruta metroului.
Luati-va gandul pentru un troleibuz care sa ajunga la Universitate, pentru ca odata cu atacarea tronsonului Cora - Opera ( atentie, ca pentru Opera - Universitate sunt deja bani, dar nu ai cum sa ai cartita pana acolo ) troleibuzele nu vor putea sa mai circule pe la Primaria Generala din lipsa de drum..
Si in final, pe bune ca o sa stau cu ochii pe voi si nu o sa va las sa scrieti mesaje false in acest forum
Atentie : Toata logica mea se bazeaza pe considerentul ca sunt bani pentru proiect.
Daca cumva fondurile se vor evapora subit NU SUNT RESPONSABIL CA SANTIERUL VA FI PARASIT PENTRU O VREME.
Sa fie foarte clar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Mai/2024
Mesaje: 9929
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Iul 2012 08:25:11    Titlul subiectului: 157084

De unde stii ca va fi desfiintat ? Ai pile la RATB ? Nu poti sa desfiintezi RATB-ul de sus, cand metroul ajunge doar la EROILOR ! Nu inteleg de ce nu e clar ? RATB-ul ajunge mai departe de Eroilor. Ceea ce propui tu este ca lumea sa schimbe de mai multe ori. De ce sa il scoti pe 93 care merge direct la Gara de Nord ? De ce sa scoti troleul care merge direct la Stadionul National, cand metroul ajunge doar la Eroilor (deocamdata) ? Nu are sens ! RATB-ul trebuie lasat asa cum este. Doar dupa ce se va termina metroul integral pana la Pantelimon poti sa umbli la traseele RATB ? Acum ai priceput ce am spus in postarile anterioare ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Iul 2012 08:55:05    Titlul subiectului: 157085

Si sapi un intreg tunel, faci statii cu nemiluita ca sa ai exact acelasi traseu al metroului si troleibuzului de la Valea Ialomitei la Gara ? Imi pare rau, dar nu tine !
Cred ca nu m-ai inteles vizavi de urmatoarea afirmatie :
Pe unde duci troleul de la Eroilor la Stadionul National ? Vreau traseul.
Atentie, ca vei avea santier la Hasdeu, Cismigiu, de la Calea Victoriei pana in rond la Universitate, la Mosilor si in dreptul Foisorului ( pe Pache ). Deci traseul, te rog.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
elef



Data înscrierii: 21/Aug/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2013
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Iul 2012 09:05:50    Titlul subiectului: 157086

@andrei11, daca tot faci aprecieri personale te intreb si eu in toate tiradele astea, gandesti cand scrii?
Nu ma opun proiectului ci felului in care este realizat. Fiindca cred ca este timpul si pentru un pic de respect pentru cei care locuiesc in orasul asta. Dar cred ca este prea mult ceea ce cer fiindca unii zac bine de tot ancorati in trecut si nu pot iesi de acolo.

Iti mai arat inca o data enormitatea:

Citat:
transportul public de suprafață din zonă va fi eliminat, ceea ce va duce la descongestionarea traficului auto.

Daca ai 20 de masini (ma refer la autoturismele personale) si un troleibuz, daca scoti troleibuzul ai rezolvat problema traficului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Iul 2012 09:51:10    Titlul subiectului: 157088

1) Evident ca si gandesc cand scriu Laughing
2) Este evident ca nu stiti nimic ( sau aproape nimic ) de o organizare de santier.
Lasand la o parte faptul ca vă scapă însuși proiectul in sine.
Am batut in lung si in lat zona Valea Ialomitei si nu am gasit nimic nelalocul lui. Spre disperarea voastra, maine voi fi inca o data pe acolo ca sa ma asigur de unele aspecte, dar nu se va intampla decat unicul fapt ca voi ajunge la aceleasi concluzii.
Da, asa cum am presupus si eu, nu te opui proiectului, dar sa nu te deranjeze pe tine ( si pe altii ).
Asta e un lucru stupid, repet, omleta fara sa spargi oua nu se poate. Daca sunteti in mijlocul evenimentelor asta e, pierderi colaterale.
Treaba cu ancoratul in trecut este o prostie, sa o iau ca un apropo particular ? Il iau si asa, dar e o bila neagra pe undeva.
Vad ca repetitia este mama intelepciunii, numai sa nu se supere adminul pentru Replay :

Pe ramura nord RATB - ul va fi desfiintat, pentru ca este un nonsens sa ai de la Valea Ialomitei transport de suprafata pe Ramura Nord pana la Eroilor, pe un parcurs de cativa kilometri unde metroul are exact acelasi statii ca si troleibuzul.
Tot ce e posibil sa se creeze un transport complementar in cartier. Asta e logic.
Asa, ca fapt divers, eu vreo 17 ani am mers la munca cu 2 mijloace de transport in comun si un traseu de 1,1 km pe jos ( dus ). La intors aproximativ la fel.
Daca este cazul o sa repet la nesfarsit aceasta fraza, poate va prindeti pana la urma de semificatia ei !
Si am un avantaj fata de unii dintre voi de care nu vreti sa tineti seama : Mamă draga, eu la vremea mea am prins santiere in Bucuresti ( ca si cetatean ), da santiere babane si fix in centrul cartierelor. Santierul metroului vostru e un mizilic fata de ce am suportat eu. Dar se construia in draci si cu o viteza ametitoare Exclamation
Asta e. si ca sa nu te mai obosesti sa mai repeti odata, o sa inchei eu cu o fraza spusa de tine :
<<Da' cred ca este prea mult ceea ce cer fiindca unii zac bine de tot ancorati in trecut si nu pot iesi de acolo.>>
Militariul parca are troleibuz spre gara, nu-i asa ? Laughing Laughing Laughing
Si metrou.
Probabil ca faci parte din cei care prefera sa stea 3 sferturi de ora in troleibuz la Leu decat sa ia metroul pentru gara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Mai/2024
Mesaje: 9929
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Iul 2012 10:37:57    Titlul subiectului: 157089

Forumul este un loc de confruntare de idei ! Nu depasiti cadrul Forumului. Parerea dumenavoastra este ca transportul de suprafata se va desfiinta. Este ok. Parerea mea este ca deocamdata nu trebuie desfiintat, decat dupa ce se termina integral de construit magistrala de metrou pana la Pantelimon. Alti useri nu sunt de acord cu desfiintarera transportului de suprafata, dupa terminarea metroului in Drumul Taberei. Este OK ! Fiecare a adus argumente pro si contra. GATA ! Nu mai depasiti cadrul regulamentului, in sensul de a impune cu FORTA o idee !
Fiecare si-a spus parerea si a incercat sa argumenteze pro sau contra. De acum in colo discutiile trebuie sa mearga la obiect !

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Iul 2012 13:23:38    Titlul subiectului: 157095

Citat:
Aleea aceea de beton este chiar ok.
Nu am inteles filozofia cu namolul amestecat cu asfalt. Inainte e namol si dupa acea e beton. Inca nu s-a inventat o tehnologie in care betonul sa apara instant. Probabil ca exista o planificare a lucrarilor, acum ce sa deduc eu, ca e rau ca au facut o alee betonata si ca trebuiau sa o lase de pamant ?

Andrei, nu am inteles ce vrei sa spui! 4 luni nu a fost nicio alee, s-a aruncat asfalt macinat peste pamant, dupa care l-au tavalit cu utilajele pana s-a transformat in ceva... zi-i tu cum se poate chema mocirla aia! Singurul acces catre Valea Oltului era pe fostul carosabil, pe vremea cand strada era deschisa circulatiei auto! Betonul a fost turnat dupa inceputul lunii aprilie 2012. Deci, la ce tehnologie faci referire? Detaliaza, te rog! Si inca ceva: De ce acea alee favorizeaza scurgerea apei de ploaie catre blocul din vecinatate?
Citat:
Aleea de beton sta bine cum sta acum.

Ai vazut si sparturile? Ce parere ai?
Nu am inteles de ce niciunul din voi nu acorda explicatii pentru faptul ca au "cutremurat" cel putin un bloc! Nu va sfiiti, dati-i drumul!
Citat:
Pe ramura nord RATB - ul va fi desfiintat, pentru ca este un nonsens sa ai de la Valea Ialomitei transport de suprafata pe Ramura Nord pana la Eroilor, pe un parcurs de cativa kilometri unde metroul are exact acelasi statii ca si troleibuzul.

De ce sa mai refaca si strada? N-ar merge mai bine cateva biserici?
Citat:
Spre disperarea voastra maine voi fi incaodata pe acolo ca sa ma asigur de unele aspecte

Poate dai un semn si mergem impreuna! Nu e vorba de nicio disperare pentru ca nu esti factor de decizie. Doar gandesti asemanator, atat!

Citat:
directorul general al Metrorex, Gheorghe Udriște, vineri, la ceremonia de sfințire a scuturilor Tunnel Boring Machine care vor lucra la execuția tunelelor de pe M5.

De ce a trebuit sa fie "sfintite" scuturile? Merg mai bine asa decat nesfintite? Sau trebuiau unse niste gatlejuri, uscate de la atata arsita?

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Iul 2012 14:02:07    Titlul subiectului: 157097

Știe cineva din ce motiv s-a renunțat la stația din Ghencea? Eu îmi amintesc că inițial era inclusă în planurile magistralei 5.
_________________
Ruslana rules!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Iul 2012 14:47:44    Titlul subiectului: 157098

Catalin Ghita a scris:
Nu inteleg de ce va deranjeaza atat de mult faptul ca e o magistrala "ramificata", poate e doar din cauza ca e ceva "neobisnuit" (inca!) pentru metroul bucurestean..

Nu ma deranjeaza ca este ramificata, ci ca au facut ramificatie doar pentru o singura statie (Valea Ialomitei). Asta este deranjant rau de tot. Si nu este nimic neobisnuit, nici chiar la noi, M1 initiala a fost o magistrala ramificata. Insa daca faceau cum au facut M1 initial, cu o ramificatie de 5 statii in Militari si alte 5 pana la GdN, era perfect justificat. Dar ramificatie pentru o singura statie este aberant !!! Isi dau si ei seama de acest lucru (cam tarziu...) si acum cauta o prelungire a acelui "apendice" spre cartierul ANL Brancusi si mai departe spre Domnesti. In acest caz te intrebi ce rost mai are cealalta ramificatie, spre Raul Doameni, de 2 statii. Shocked
aly_106 a scris:
Știe cineva din ce motiv s-a renunțat la stația din Ghencea? Eu îmi amintesc că inițial era inclusă în planurile magistralei 5.

Erau chiar 2 statii in Ghencea...Pentru ca M5 sa poata fi prelungita de la Raul Doameni spre Domnesti. Culmea este ca intre timp "su schimbat schimbarea" si prelungesc de la Valea Ialomitei spre Domnesti
elef a scris:
@sab in momentul asta cu magistrala terminandu-se la Eroilor ti se pare rentabila?

Rentabila ? Imi este greu sa ma pronunt asupra rentabilitatii vreunei linii de metrou din Bucuresti, poate doar M2 sa fie rentabila.
Insa nu trebuie sa pui problema asa, M5 nu se va limita la Eroilor, dar chiar si asa foarte multi vor prefera metroul in locul RATB-ului datorita timpului mai mic . Asta chiar daca schimba la Eroilor cu M1/M3 sau chiar cu RATB-ul pentru a merge mai departe.


Ultima modificare efectuată de către sab la Sâm 07 Iul 2012 15:07:13, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Iul 2012 15:04:31    Titlul subiectului: 157099

Asa incat poate sa ajunga din nou in Ghencea - ramificatia Rolling Eyes
Drept sa spun, nu inteleg pe unde ar fi luat "ei" curba de la "Râu'' spre Domnesti. Nu stiu cum arata pe harta, dar în teren este destul de "stransa".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Iul 2012 15:09:34    Titlul subiectului: 157100

Ar fi luat-o... Pe langa apeduct, precum in schita de mai jos. Asa cum iau si curba spre Valea Ialomitei. Este o cladire mica acolo (cu verde) care incurca putin, dar nu cred ca este mare problema...
Nu te gandi ca se ia curba la intersectia Raul Doamnei cu Prelungirea Ghencea, nu are cum acolo...
Daca traseul acesta era oarecum clar eu sunt curios care va fi traseul de la Brancusi (viitoarea statie, nu fosta Brancusi) catre Domnesti.

Pentru ca a venit vorba de curbe, mie cea de la Eroilor mie mi se pare mai grea si chiar stranie, Eu as fi facut traseul M5 pe la podul de la Opera, nu pe la podul Eroilor, chiar daca trebuia sa trec chiar pe sub fundatiile podului. Era un traseu mai firesc decat curbele de acum... Nu mai spun ca incarcarea si schimbul intre magistrale se putea face in acest caz pe la ambele capete, nu ca acum printr-un singur capat. Eu zic ca era un avantaj...In plus acum se sapa un pasaj pietonal de 100-150m de la Opera pana la statia M5, astfel incat sa nu treci prin statia M1 in drum spre M5. Acest pasaj ar fi disparut cu totul daca statiile la Eroilor erau "paralele".

De prelungit ar putea acum sa prelungeasca din nou spre Ghencea, bineinteles, insa ma indoiesc ca se doreste...Pe ideea ca in Ghencea exista 41 si se poate schimba cu metroul la Parc Dr Taberei... Mai ieftin decat sa faci 2 statii de metrou.
Ionescu a scris:
din cate stiu eu acolo e o zona rezidentiala care s-a dezvoltat destul de intens!

Da...o zona de vile presarata pe ici pe colo cu cate un "turn" de 4 etaje si foarte rar un ansamblu de cateva blocuri (gen Cartierul Latin). Oricum in niciun caz nu se justifica metrou acolo acum si probabil nici peste 10 ani intr-o zona predominant de vile.



curba spre Domnesti.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.81 kb
 Vizualizat:  de 11350 ori

curba spre Domnesti.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 09 Iul 2012 02:33:00    Titlul subiectului: 157133

Tot nu am inteles cum "vireaza" TBM-ul ala lung cat 4 terenuri de fotbal...
sab a scris:
Chiar daca poate au 300 m, nu inseamna ca nu sunt "flexibile"si nu se pot "indoi" cand trebuie sa sape o curba..

Da,dar CUM? Asta e intrebarea. Ciudat cum toata lumea ignora acest aspect...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Iul 2012 07:45:28    Titlul subiectului: 157135

Nu ignora nimeni nimic. Asa cum am spus, ansamblul TBM este lung, dar este format din mai multe parti si este articulat. Asa cum trenul de 15 vagoane poate lua curbe, la fel si TBM-ul poate sapa tunel in curba.
Un filmulet poate te ajuta sa intelegi cum sapa TBM-ul. Era simplu sa dai o cautare pe google... Este plin internetul de filmulete cu TBM-urile.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=SzpKSIDfWfk
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Iul 2012 08:06:25    Titlul subiectului: 157136

Si in afara de asta boltarii sunt pentru linie dreapta ( daca faci o proiectie in plan iti da un dreptunghi ) si pentru curbe ( daca faci o proiectie in plan iti da un dreptunghi deformat ). La curbe te joci cu ei cum poftesi. Daca e curba stransa pui numai din astia deformati mai ingusti pe partea curbei. Daca curba e mai larga, pui si curbi, si in linie dreapta, si iar curbi, iar in linie dreapta pana iei curba. Linia de tren evident ca e intr-o curba continua, dar tunelul e cand curb, cand drept, cand curb, cand drept.
La fel pentru "sus" si "jos", pui tot din astia deformati pana urci / cobori la nivelul la care doresti.
Daca vrei sa cobori in curba pui deformati in ambele zone si cobori si iei curaba in acelasi timp.
E destul de banala toata treaba.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Iul 2012 12:14:20    Titlul subiectului: 157139

Ei bine, sambata seara, dupa ce s-a mai inmuiat putin caldura, impreuna cu Andrei11 si cu Elef, am vizitat "Valea regilor" pentru a vedea stadiul sapaturilor. Ne-am propus sa stabilim daca defrisarile chiar au avut rost sau nu.

Avand in vedere ca Andrei11 a spus mai devreme ca "Aleea aceea de beton este chiar ok.", avand la baza fotografii, l-am convins ca inainte de aprilie 2012 acea alee nu a existat, iar accesul catre Valea Oltului a fost suprimat din lipsa de interes sau datorita planificarilor defectuoase.

Andrei11 spusese ca "Exista acces decent", dar s-a lamurit de contrariu. Aleea de beton exista incepand cu luna aprilie 2012 si pana in 08 iulie 2012 (azi a fost sectionata).

Pentru inceput am dat roata santierului pentru statia si depoul "Jalea Ialomitei" (sa traiasca nasu' Dorin, ca bine i-a zis). Din imprudenta ne-am oprit putin la coltul unde aleea de beton se intalneste cu Valea Oltului. Imediat am fost inconjurati de niste duhuri groaznice, ce m-au facut sa ma gandesc la necesitatea ca un sobor de preoti sa sfinteasca locul. Putoarea inspaimantatoare venea de la doua cabine de toaleta, plasate imediat in spatele gardului. Ca sa uite ca "WC - urile stau bine acolo unde stau", l-am fotografiat pe Andrei langa cabine. Fiind in zona, i-am aratat si locul unde "a dat betonul pe-afara" din cauza caldurii si lipsei de rosturi de dilatatie.

Apoi am inaintat catre Dr. Taberei. Undeva, pe la jumatatea drumului, l-am prins pe Andrei imbratisand "un copac cu flori" care a dat piept cu "Uraganul Metrorex" si a fost invins. Gradina din jur arata ca in bine-cunoscutele fotografii cu Neil Armstrong. Si m-am bucurat pentru ca iata, la 43 de ani distanta de prima aselenizare, avem ocazia si noi, plebea, sa ne imortalizam in ipostaze similare.

Iesind in Dr. Taberei, am ocolit "fosta" statie Brancusi. Am cascat gurile nedumeriti de dezastrele din fostele gradini de pe latura estica iar Andrei11 nu a mai putut sustine utilitatea defrisarilor. Ca sa marcam momentul, l-am fotografiat pe Andrei "strivind" o buturuga. Am ajuns la aceleasi concluzii si dupa ce am parcurs latura vestica, pe unde a fost mutata partea carosabila.

Catre Romancierilor (probabil viitoarea statie "Kiseleff" sau "Ciorogarla", ca tot n-are legatura cu zona) am gasit o linie de buturugi la distanta mare de urmele sapaturilor. Numeroasele intrebari de genul "de ce" sau "pentru ce", la fel de numeroase ca si cioturile ramase in pamant, nu si-au gasit raspunsuri.

In incheiere vreau sa spun ca nu ne-am propus sa gasim rostul derivatiei "Valea Ialomitei", cu totii fiind de acord ca depoul putea sta sub Dr. Taberei, la Raul Doamnei. Am discutat dar nu am ajuns la nicio concluzie privitoare la tupeul cu care care un bloc a fost zdruncinat pe perioada lucrarilor din februarie. Dar poate ca vom primi ceva ajutor de la voi!



fig_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.73 kb
 Vizualizat:  de 11037 ori

fig_1.jpg



fig_2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.87 kb
 Vizualizat:  de 11037 ori

fig_2.jpg



fig_3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.9 kb
 Vizualizat:  de 11037 ori

fig_3.jpg



fig4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.5 kb
 Vizualizat:  de 11037 ori

fig4.jpg



fig_5a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.39 kb
 Vizualizat:  de 11037 ori

fig_5a.jpg



fig_5b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.83 kb
 Vizualizat:  de 11037 ori

fig_5b.jpg



_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 10 Iul 2012 13:43:23    Titlul subiectului: 157160

Raspunsul de ce acolo depoul, il avem cu siguranta acum, cu noua directie a liniei de la Valea Ialomitei mai departe prin cartierul Brancusi, Prelungirea Ghencea, cartierul Latin etc...
De aici, eu vad ca linia Raul Doamnei va fi o linie "secundara", ca sa zic asa, iar cea principala va merge la Domnesti. Un fel de viitoarea M6+M4, unde M6 Otopeni va fi linia principala, iar M4 va fi o linie "secundara", cu trafic mai mic si mai rar...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Iul 2012 14:51:02    Titlul subiectului: 157163

Citat:
Raspunsul de ce acolo depoul, il avem cu siguranta acum, cu noua directie a liniei de la Valea Ialomitei mai departe prin cartierul Brancusi, Prelungirea Ghencea, cartierul Latin etc...

Asta e o carpeala de ultim moment, ca sa mai dreaga busuiocul in fata celor mai creduli. De dat din gura nu e greu, dar cine ne-ar da banii si pentru lucrarea asta?
Stim cu totii ca e doar praf in ochi iar extinderea nu este nici macar pe hartie, ci doar in vorbe frumos proptite. Am mai scris pe undeva de ce realitatea dovedeste ca nu s-a luat niciodata in calcul linie de metrou in Brancusi. Iar ramificatia catre Jalea Ialomitei putea fi prevazuta in proiect, dar neexecutata pana la momentul oportun, cand s-ar fi putut construi intreaga linie, pana la Domnesti, si chiar Giurgiu-Ruse!

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 44, 45, 46  Următoare
Pagina 24 din 46

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community