Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Universitate (etapa 1)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 44, 45, 46  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Iul 2012 16:03:33    Titlul subiectului: 157164

bogdaneftimie a scris:
Raspunsul de ce acolo depoul, il avem cu siguranta acum, cu noua directie a liniei de la Valea Ialomitei mai departe prin cartierul Brancusi, Prelungirea Ghencea, cartierul Latin etc
Raspunsul de ce avem acolo depoul il stiam...Chipurile nu s-a gasit teren liber in alta parte. Nu are nicio legatura cu acesta intentie de a prelungi aceasta ramificatie.
Faptul ca pana de curand am avut o alta statie denumita Brancusi arata ca nici prin gand nu le-a trecut sa prelungeasca aceasta linie dincolo de depou, chiar daca statia Valea Ialomitei a fost proiectata sa permita aceasta prelungire "just in case". Asa se fac toate proiectele de acest gen.
Practic nicio astfel de intentie nu a aparut pana acum in presa.
Ba chiar as putea aduce alt argument cum ca nu se gandea nimeni la acesta prelungire. Au renuntat la statile din Ghencea tocmai ca sa prelungeasca spre Domnesti,dar ... de la Raul Doamnei, . Au aparut schite si articole cu aceasta prelungire, bineinteles cu aceeasi valoare ca si intentia de mai sus, adica ZERO.
Ciudat este ca abia acum le-a venit ideea ca Brancusi reprezinta un cartier cu potential. Nu s-a intamplat nimic in ultima perioada pe acolo, cartierul este cam la fel de ani buni.
Dupa mine toata aceasta tevatura este un exemplu de improvizatie. Se chinuie sa gaseasca o motivatie "apendicelui" Valea Ialomitei. O derivatie de doar o statie era ciudata, ca sa nu spun aberanta.
Acum nu mai vad rostul celeilalte ramificatii, cea de 2 statii catre Raul Doamnei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Iul 2012 18:49:42    Titlul subiectului: 157167

Citat:
Dupa mine toata aceasta tevatura este un exemplu de improvizatie. Se chinuie sa gaseasca o motivatie "apendicelui" Valea Ialomitei. O derivatie de doar o statie era ciudata, ca sa nu spun aberanta.
Acum nu mai vad rostul celeilalte ramificatii, cea de 2 statii catre Raul Doamnei.

Oricum ai da-o, se vede lipsa de viziune de ansamblu asupra proiectului. Mai grav este ca s-au apucat deja de lucru, timpul nu mai poate fi dat inapoi si orice modificare "din mers" se pare ca nu este decat o dovada de incoerenta. Singurul scop este de a toca niste gogosari si se profita de faptul ca sunt/au fost disponibili, fara sa conteze cat de putin daca solutia aleasa este cea mai buna. Noile idei sunt zvacniri ale mintilor zbuciumate care au nascut tot acest necaz, din nou fara a tine cont ca acum nu mai conteaza. Raul este facut, statia Jalea Ialomitei prinde contur, tevile si cablurile sunt rasucite pe toate partile, betonul crapa, urina pute, dar mergem inainte... ca si alta data, pe vremuri, vremuri pe care ni le inchipuim in zadar uitate.
Cred ca cei din Metrorex, factorii de decizie de altfel, sunt si ei curiosi sa vada ce va iesi! Probabil ca de mult au abandonat planseta si, stand la taclale, emit diverse pareri din care unele devin noi "proiecte", noi "solutii". Azi statiile vor fi "asa", maine "altfel", nimeni nu pare sa stie cu siguranta ceva. Brancusi, Domnesti, Ghencea... haos total! Hai sa mai aruncam o statie pe-acolo, ca da bine la prostime. Mai taiem de dincolo, dam un 6-4 si poate iese ceva! Dovada este chiar angajatul din minunatul lacas deschis la Moghioris, pretentios numit "Centru de informare". "Transparenta" proiectului, invocata de acesta intr-o discutie avuta azi dimineata s-a transformat intr-o "bezna totala" in lipsa raspunsurilor la intrebarile mele.

Ce nu pricep este de ce Udriste se simte "obligat" sa dedice cate o statie de metrou fiecarui bucurestean! 20 de ani nu au miscat mai nimic - doar au tras de vechile lucrari deschise inainte de '89 (Policolor si Bucurestii Noi) si-atat. Si-acum, fiecare bloc, fiecare cladire din oras trebuie sa aiba metroul ei!
In lipsa unei redresari a situatiei de la CFR Calatori, sa vedeti daca n-om putea ajunge cu metroul la munte sau la mare! Doar sa-l mai tina puterile pe Udriste!

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Iul 2012 21:53:22    Titlul subiectului: 157176

Trebuie sa fim constienti ca ce se vehiculeaza prin presa sunt niste simple intentii, vise frumoase si atat. Niste linii trasate pa harta Bucurestiului pe post de magistrale si niste puncte din loc in loc pe post de statii.
Singura intentie de acest gen care s-a materializat cu o rapiditate fulgeratoare ramane extensia M4 spre Straulesti, de care nimeni n-a stiut decat atunci cand era aproape gata procedura de lansare a licitatiei. Oricum este ceva putred si aici, dar este off topic.
La M5 pe mine ma uimeste ca, desi au "pitrocit" acest proiect 20 ani si in Dr Taberei nu s-a intamplat nimic spectaculos, tot apar modificari. Ba se schimba amplasamentul catorva statii, ba schimbam denumirea altor statii, ba se renunta la statiile din Ghencea peste noapte, ba se vine cu aceasta prelungire de la Valea Ialomitei, ba se studiaza mutarea amplasamentului statiei Universitate pe partea cu Teatrul National, ba se modifica adancimea acolo si M5 va trece pe sub M2 si nu peste M2 asa cum era programat s.a.m.d.
Mie mi se pare inadmisibil ca dupa 20 ani sa nu ai un proiect "beton" si sa modifici astfel de aspecte intr-o veselie. Repet, nu s-a schimbat nimic esential pe traseu care sa justifice o modificare de ultima ora a proiectului.
Datele problemei sunt acelesi din 1990 incoace, cu exceptia cartierului ANL, care nici el nu a aparut dupa inceperea lucrarilor la M5, ca sa justifice ideea brusca de prelungire dincolo de depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Iul 2012 01:37:03    Titlul subiectului: 157181

Eu cred ca in legendarii 20 de ani nu s-a facut nici un plan. Au fost ocupati cu alte chestii, cum ar fi tronsonul NG-AS si M4.

Am mai spus-o o data, si repet: este perfect OK sa se faca schimbari la proiect. Niciodata, repect, niciodata, indiferent cat de bine te documentezi inainte, nu o sa poti face un plan teoretic sa corespunda perfect cu realitatea. Niciodata. Sunt prea multe aspecte (nu de putine ori variabile) ce trebuie luate in considerare. Asta se intampla pe orice santier care se respecta, nu numai in Romania. La metrou, problema este cu mult mai dificila, pentru ca nu poti vedea cu exactitate ce se afla sub pamant.

Cat despre numele statiilor, asta mi se pare un lucru trivial. Probabil vor folosi numele initial al vre-unei statii in alta parte, sau poate ca li se pare lor ca nu are un nume potrivit pentru zona respectiva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Iul 2012 08:48:43    Titlul subiectului: 157183

Proiectele le face cineva (in speta Metroul SA), iar "ocupat cu alte chestii" nu putea sa fie decat beneficiarul, adica Metrorex, care este alta firma.
Cat despre cat de ocupati... hmmm, sa fim seriosi, la cat s-a facut la metrou in 20 ani au fost foaaaarte ocupati... Smile . Aceste tronsoane erau incepute, executate partial, au fost ani in care nu s-a facut absolut nimic.
Si eu sunt de acord ca pot interveni schimbari de proiect, dar asta cand apar lucruri neprevazute, de care nu stiai. Insa sa-ti pui dupa 20 ani problema unde amplasezi statia Universitate 2, pentru ca n-ai loc sa faci un pasaj de legatura decent cu M2, eu zic ca nu se mai incadreaza in aceste "adaptari la realitatea din teren". Este o data esentiala a proiectului dupa parerea mea... In fine...

Probabil ca vor folosi cel putin o denumire in alta parte (Brancusi). Cat despre potrivitul mai bine al altor denumiri, sa fim seriosi. Vi se pare ca Tudor Vladimirescu se potriveste mai bine ca DT 34 ? La fel de bine puteau sa-i spuna Mobutu Sese Seko Koko Ngbendu Wa Za Banga. Very Happy
Nu este o denumire inventata, este chiar un nume real.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Iul 2012 10:21:48    Titlul subiectului: 157185

Schimbarea amplasarii statiei Universitate 2 este exact genul de lucru unde poti aplica "teoria ca teoria, dar practica ne omoara".

Din cate stiu eu, nu s-au inceput lucrarile la Universitate, asa ca e destul timp. Poate or sa mai faca vre-o schimbare-doua inainte sa inceapa santierul.

Cat despre ocupare, sa zicem ca s-au schimbat destul de multe in ultimii 20 de ani: metrouri noi, suficient de scumpe cat o magistrala, daca cumulam preturile, sistemele ATO si ATP, cateva statii pe ici pe colo.

S-au facut modernizari, in limita banilor alocati. Plus ca inainte de UE nu aveam de unde lua banii, ca deh...Romania importa pana si economia.

Ar trebui sa fim fericiti cu osul pe care-l primim.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Iul 2012 11:18:07    Titlul subiectului: 157209

Vor aparea "parcari inteligente" de-a lungul traseului magistralei 5. Articolul se gaseste aici

Citat:
Șase noi parcări inteligente pe traseul magistralei 5 de metrou.

Numărul insuficient de locuri de parcare din Sectorul 6 va fi suplinit cu smart-parking-uri dispuse pe verticală, susține administrația locală.
Lucrările demarate la magistrala 5 de metrou au făcut să scadă considerabil numărul locurilor de parcare disponibile, la sol, în Sectorul 6. În aproximativ două luni, șoferii vor putea folosi ca alternativă și parcările inteligente pe care administrația locală intenționează să le pună în funcțiune pe traseul magistralei 5 de metrou.
Astfel, primarul Sectorului 6, Rareș Mănescu, a declarat că până la sfârșitul lunii septembrie vor fi amenajate șase noi parcări inteligente, cu o capacitate totală de 72 de locuri, ce vor putea fi închiriate de șoferi la prețuri similare celor de la parcările de reședință.
"Este vorba de 2 locații cu câte trei carusele fiecare, adică șase sisteme, în total. Începem cu cele din Drumul Taberei. Acestea Vor funcționa cu card de acces", a explicat edilul Rareș Mănescu.
După cum a precizat consilierul primarului, Sorin Dina, smart-perking-urile vor fi amplasate pe str. Sibiu nr.2-4 lângă blocurile OD1 și OD2 și pe str. Drumul Taberei nr.24A la intersecția cu Aleea Pravăț.

Smart-parking-urile funcționează pe bază de card personalizat

Sistemele smart parking sunt silențioase și funcționează cu ajutorul unui lift acționat electric, pe baza unui card cu cod de acces personalizat pentru fiecare utilizator. Astfel, pe suprafața a două autoturisme sunt parcate, pe verticală, 12 mașini. Pe baza cardului de acces, sistemul inteligent identifică locul autoturismului, îl ridică pe platformă și îl așază la locul plătit, într-un interval de aproximativ două minute.
În interorul parcării, mașinile sunt protejate de intemperii, praf și alți factori corozivi.
Smart-parking-urile sunt deosebit de eficiente în privința spațiului modest pe care îl ocupă, respectiv de 30 mp, a timpului de instalare – cinci zile, în condițiile în care construcția parcărilor subterane este mult mai costisitoare și de durată.
Astfel de parcări inteligente funcționează și în prezent pe raza Sectorului 6. Pentru 17 parcări, cu 384 de locuri, administrația locală a plătit 180.000 de euro.
Locațiile sunt următoarele: str. Reveriei, str. Cara Anghel, str. Dreptății la biserică și dispensar, str. Dezrobirii, str. Bursucani (4 unități), Bdul 1 Mai la Complex Drumețul, Aleea Băiuț la piața Valea Ialomiței (3 unități), str. Râmnicel la intersecție cu Prelungirea Ghencea (2 unități) și pe str. Bozieni în spatele magazinului Billa (2 unități).
Recent, primarul Sectorului 6 a anunțat că cele mai aglomerate cartiere din București scapă de hingherii de mașini. Edilul susține că a cerut firmei de profil Ilcor SRL ca în Drumul Taberei și Militari să nu se mai ridice decât autoturismele parcate "fără bun simț", respectiv pe trecerile de pietoni și în intersecții blocând astfel traficul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Iul 2012 13:45:11    Titlul subiectului: 157653

Foarte tare: prin Martie 2012, in santierul din zona fostului capat RATB de la Jalea Ialomitei, catre Valea Oltului, a fost construita o rampa pentru spalarea rotilor autovehiculelor care urmau sa paraseasca incinta santierului. Fiind construita "mai intr-o parte" si nu usor accesibila in drumul catre iesire, aceasta nu a fost folosita. Fiind construita in incinta viitorului depou, aceasta a fost demolata.
_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2012 08:49:03    Titlul subiectului: 157819

Tot apar prin presa articole de genul ... "cum va fi", "cum o sa arate" etc. Planurile arata frumos pe hartie, la fel si animatiile. Ca de obicei revenirea la realitate este dureroasa. Metrorex viseaza in continuare la cai verzi pe pereti cum ar fi prelungirea spre Domnesti desi abia au inceput lucrarile spre Eroilor (la care deja se inregistreaza intarzieri). In timp ce unii viseaza, lumea are de trecut prin aceleasi ambuteiaje de suprafata daca vrea sa ajunga din Drumul Taberei in centru. Articolul se gaseste aici

Citat:
Stație-record pe magistrala 5 de metrou.

Magistrala 5 de metrou îi va aduce pe călători din Drumul Taberei în centrul Bucureștiului în mai puțin de 15 de minute.
Primul tronson al magistralei 5 de metrou va avea o lungime de 6,2 kilometri și va număra 10 stații: Eroilor, Academia Militară, Orizont, Favorit, Tudor Vladimirescu, Parc Drumul Taberei, Romancierilor, Valea Ialomiței, Valea Argeșului și Râul Doamnei.
Noile stații de pe magistrala 5 de metrou vor fi destul de apropiate una de alta, la distață de circa 500 de metri. Fiind construite de la zero, acestea vor beneficia de toate facilitățile de acces din start, inclusiv lifturi folosite ca pasaje de trecere dintr-o parte în alte.
În plus, stațiile vor avea multiple guri de acces, recordul fiind deținut de stația Drumul Taberei ce va număra șapte intrări-ieșiri.
Proiectul magistralei 5 de metrou va fi realizat de companiile de construcții Delta ACM, AB Construct și Tehnologica (România), Astaldi SpA (Italia), FCC Construccion Spania, Max Boegl (Germania). Firmele care au câștigat licitația au la dispoziție cel mult 25 de luni pentru executarea tunelurilor și a structurii și cel mult 18 luni pentru finisarea stațiilor. Valoarea proiectului se ridică la suma de 1,15 miliarde lei fără TVA.
Utilajele folosite pentru săparea tunelurilor sunt de ultimă generație: două scuturi cu nume de sfinți - Sfânta Muceniță Filofteia și Sfânta Muceniță Varvara, botezate de Patriarhul Daniel, la începutul lunii iulie.
B365.ro vă prezintă mai jos randările stațiilor de metrou de pe M5.
Pentru realizarea proiectului stației de metrou Eroilor 2 vor fi tăiați 104 copaci, urmând a fi replantați tot atâția arbori care să refacă spațiul verde afectat.
Stația Academia Militară va fi amplasată în apropierea căminului Academiei Militare și va avea cinci guri de acces pe peroane.
Stația de metrou Orizont va beneficia de trei guri de acces.
Stația Favorit va număra șase accese.
Stația Tudor Vladimirescu va beneficia de patru guri de acces.
Stația Parc Drumul Taberei va avea un număr record de accese, respectiv șapte la număr.
Stația de metrou Romancierilor va avea patru intrări-ieșiri.
Stația de metrou Romancierilor va avea patru intrări-ieșiri.
Stația Valea Argeșului va număra patru guri de acces.
Stația de metrou Râul Doamnei va fi prevăzută cu cinci căi de acces.

Metrorex a anunțat că intenționează să extindă traseul magistralei 5 de metrou până la Domnești. Astfel, stațiile care urmează să fie făcute pornesc de la Valea Ialomiței, trec prin cartierul Brâncuși, apoi Prelungirea Ghencea, cartierul Latin și ultima va fi la Domnești. Detalii găsiți aici.
Cartierul Drumul Taberei se va transforma radical după finalizarea lucrărilor de pe M5.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2012 15:16:21    Titlul subiectului: 157827

Este corect, statia Parc Dr Taberei va avea 7 accese.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2012 15:29:02    Titlul subiectului: 157828

Citat:
Metrorex a anunțat că intenționează să extindă traseul magistralei 5 de metrou până la Domnești.

Citat:
Probabil că în această toamnă vom avea studiul de fezabilitate gata și să facem o extensie la contractul pe care îl avem", a declarat directorul general al Metrorex, Gheorghe Udriște

Probabil (ca sa fiu in ton cu mesajul lui Gigi Udriste) intentia este la fel de actuala ca si fostul director general. Schimbarea din functie (rotirea cadrelor) ar putea aduce o tendinta de calmare a expansionismului Metrorex-ului datorat megalomaniei lui Udriste.

Citat:
Este corect, statia Parc Dr Taberei va avea 7 accese

Si Gara de Nord 1 are un acces la peronul Garii CFR, dar acesta iti da doar falsa impresie a unui acces in statie, cand de fapt te plimbi printr-un labirint subteran cu aspect de bazar pentru a ajunge la accesul din fata Garii!

Citat:
Ca de obicei revenirea la realitate este dureroasa. Metrorex viseaza in continuare la cai verzi pe pereti

Dintre fabulatii, cel mai mult ma intereseaza socotelile care stau la baza anunturilor de genul: In 3 ani, de aici vei face X minute pana in centru.

Citat:
Articolul se gaseste aici

Articolul de pe B365 este interesant, mai ales fotografia cu statia Valea Argesului, unde cele doua prietene din planul apropiat se ating foarte... intelegeti voi! O fi o incercare de a face asteptarea mai placuta?

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2012 15:59:06    Titlul subiectului: 157829

Statia Parc Dr Taberei va avea un pasaj pietonal in intersectie cu acces de pe toate partile, deci 4 guri de acces acolo. Mai exista o gura de acces "in spatele" statiei si doua mai micute pe "peroanele" tramvaiului 41, deci sunt 7 in proiect.

La GdN1 indiferent cat de lung este culoarul de acces sau ce se mai vinde pe acolo, este totusi gura de acces in statia de metrou. Si chiar este foarte folosita acea gura... Si acolo la GdN1 este un pasaj pietonal care poate fi folosit independent de statia de metrou (bineinteles cand aceats nu este inchisa) si un numar mare de guri de acces, tot vreo 7
Si prin acel acces nu se ajunge "la accesul din fata garii", ci in pasajul pietonal. Este adevarat ca este mai ocolit, dar nu mai treci prin aglomeratia care, teoretic, ar trebui sa fie la casele de bilete, acesta este rostul acelei guri. Ai bilet, iesi in gara direct...
Asa si de tramvaiul 41 la Crangasi ajungi tot in pasajul pietonal, insa asta nu inseamna ca nu sunt guri de acces acolo.
Bineinteles ca solutia corecta la GdN1 era o statie "in oglinda", situata in dreptul liniilor de tren, in care sa cobori direct de la fiecare peron CFR. Insa, ca de obicei, s-a ales solutia mai comoda (care bloca mai putin Calea Grivitei), desi ce am mentionat eu a fost propus



drum_taberei_pa3_156.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.67 kb
 Vizualizat:  de 7657 ori

drum_taberei_pa3_156.jpg




Ultima modificare efectuată sab la Vin 03 Aug 2012 16:53:07, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2012 16:52:06    Titlul subiectului: 157832

Citat:
Asa si de tramvaiul 41 la Crangasi ajungi tot in pasajul pietonal, insa asta nu inseamna ca nu sunt guri de acces acolo.

La Crangasi mai poti spune ca scapi de semafor si nu mai traversezi juma' de strada, in timp ce la Gara nu traversezi nimic. Ori umbli prin gara, ori ca cartilele pe sub pamant, nu scutesti nimic.

_________________
Va pupa tata!


Ultima modificare efectuată weeping eye la Vin 03 Aug 2012 16:55:08, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2012 16:53:51    Titlul subiectului: 157833

Gandeste-te ce ar fi fost ca la fiecare tren care soseste toata lumea care merge la metrou sa treaca pe la casele de bilete, plus cei care se duc catre tren si au deja bilete. Nu este vorba ca scutesti ceva, am spus ca este mai lung pe acolo, doar ca se evita aglomeratia si "ambuteiajele"

Ultima modificare efectuată de către sab la Vin 03 Aug 2012 16:55:31, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2012 16:55:15    Titlul subiectului: 157834

Ma bufneste rasul cand ma uit la schita ta si la marea gaura neagra din zona intersectiei si gandesc la ce inseamna sa faci "romaneste" lucrarea aia!
_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2012 16:56:46    Titlul subiectului: 157835

Si eu sunt curios cum vor sapa acel pasaj si cat de blocata va fi intersectia. Vom vedea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2012 20:56:50    Titlul subiectului: 157841

weeping eye a scris:
Ori umbli prin gara, ori ca cartilele pe sub pamant, nu scutesti nimic.

Gresesti.

Cele 9 (?) gauri de acces de la GdN sunt extrem de folositoare pentru pietoni. Cu ajutorul lor poti traversa linistit o intersectie foarte aglomerata si foarte mare, fara sa stai minute in sir la semafor la voia vremii de afara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2012 21:42:44    Titlul subiectului: 157843

Pasajul ala de la Moghioros e perfect similar cu cel de la Universitate!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Aug 2012 00:55:18    Titlul subiectului: 157888

Magistrala 5 are si un site: http://www.magistrala5.ro/
Aici puteti vedea informatii si poze despre viitoarele statii ale magistralei precum si informatii (nu stiu inca cat de aduse la zi) despre mersul lucrarilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Aug 2012 08:32:25    Titlul subiectului: 157891

Fara suparare, subway guru, pasajul de la Universitate s-a facut in alta "iepoca", cea "de aur".
Pe atunci si la metrou se sapau 4km tunel dublu (atentie, cu tarnacopul, nu cu TBM-ul...) si 2 statii pe an.
Mai amintesc inca o data ca tronsonul Universitate-Romana s-a executat in 3 luni. S-a inchis bulevardul si dupa 3 luni s-a redat circulatiei. Se mai poate asa ceva azi ?
Vedem ca toate lucrarile executate acum (unele chiar de "vajnicii" de la Astaldi) au intarzieri si nu mici. De exemplu Pasajele Basarab si Pipera, CF Bucuresti-Constanta.
Acum, cu toata tehnica moderna, ne apropiem de 1 an de la inceperea lucarilor la M5 si rezultatul este cel pe care il vedem (0km si 0 statii finalizate la nivel de structura). Singurul loc unde s-a lucrat "ceva" este la Academia Militara, in rest, rezultatele se lasa asteptate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Aug 2012 11:04:56    Titlul subiectului: 157894

sab a scris:
Acum, cu toata tehnica moderna, ne apropiem de 1 an de la inceperea lucarilor la M5 si rezultatul este cel pe care il vedem (0km si 0 statii finalizate la nivel de structura).

Inseamna ca principalii vinovati sunt.....oamenii. Ar trebui sa importam niste nemti. De la sef pana la ultimul muncitor. Mai era un lucru in "epoca de aur". Era pus "biciul" pe oamani. Acum cica e "democratie", se vede ce inseamna asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
elef



Data înscrierii: 21/Aug/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2013
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Aug 2012 11:51:49    Titlul subiectului: 157895

Citat:
Mai amintesc inca o data ca tronsonul Universitate-Romana s-a executat in 3 luni. S-a inchis bulevardul si dupa 3 luni s-a redat circulatiei. Se mai poate asa ceva azi ?

In primul rand subcontractorii luati de Astaldi si Max-Boegl nu prea au oameni si nici utilaje ca sa poate face acest lucru.
In al doilea rand trebui cineva sa gandesca si sa stie sa organizeze o lucrare si pot sa spun dupa cum au decurs lucrarile pana acum ca nu exista acel cineva.

Deci nu se poate face acest lucru cu toate ca pentru M5 asta ar fi fost cea mai buna solutie pentru evitarea balamucului de acum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Aug 2012 16:55:50    Titlul subiectului: 157901

Muncitorii care lucreaza la magistrala 5 de metrou au gasit in timpul sapaturilor niste "surprize". Articolul se gaseste aici

Citat:
Două proiectile din al Doilea Război Mondial, descoperite în timpul lucrărilor la magistrala 5 de metrou

Muncitorii de pe șantierul magistralei 5 de metrou, din zona Piața Moghioroș, au găsit, în timp ce săpau, două obuze de pe vremea celui de-al Doilea Război Mondial.
Cele două proiectile au fost găsite la nu mai puțin de trei metri adâncime și datează din al Doilea Război Mondial. Muncitorii au anunțat autoritățile, iar la fața locului s-a prezentat un echipaj pentru situații speciale.
am observat că erau un proiectil exploziv de calibru 75 și un element de muniție. Proiectilul este activ, în momentul în care este șocat. Momentan s-a umblat cu atenție cu el, nu a prezentat niciun pericol", a declarat pentru b1.ro Mădălin Banu, comandant de echipaj în cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență (ISU).
Cele două obuze au fost transportate la unitatea specială a ISU, unde vor fi distruse.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Aug 2012 17:05:41    Titlul subiectului: 157923

Citat:
Cele 9 (?) gauri de acces de la GdN sunt extrem de folositoare pentru pietoni. Cu ajutorul lor poti traversa linistit o intersectie foarte aglomerata si foarte mare, fara sa stai minute in sir la semafor la voia vremii de afara.

Si aia din gara, din capul peroanelor? N-ai bagat de seama ca de accesul ala vorbeam?

Citat:
Pasajul ala de la Moghioros e perfect similar cu cel de la Universitate!

Multe lucruri pot fi asemanate intr-un fel sau altul, dar vremurile sunt altele. Daca pasajul poate fi construit fara a influenta traficul de la suprafata discutia e fara sens, dar daca va fi vorba de devieri, trebuie sa aiba multa nesimtire in el ala care l-a gandit! Toata lucrarea, de altfel, este produsul nesimtirii si incompetentei unor oameni ce au pierdut demult contactul cu realitatea, asa ca nu avem de ce sa ne gandim la lucruri bune. Plecarea lui Gigi Udriste nu mai poate influenta ineptia din Dr. Taberei. Regret ca s-au gasit obuzele alea inainte de a-si indeplini menirea Twisted Evil - nu era rau sa aud ca cineva a pus coliva la fiert!

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Aug 2012 17:51:12    Titlul subiectului: 157924

Toate cele 9 sunt folosite, inclusiv cel "din capatul peroanelor" aflat la aproximativ 75 de metri de respectivele peroane.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 44, 45, 46  Următoare
Pagina 25 din 46

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community