Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Pantelimon
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 44, 45, 46  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Mar 2010 18:23:38    Titlul subiectului: 124463

"36 de oferte pentru realizarea tronsonului de metrou Drumul Taberei-Eroilor. Prima licitatie importanta la care participa o companie chineza
http://www.zf.ro/zf-24/update-2-36-de-oferte-pentru-realizarea-tronsonului-de-metrou-drumul-taberei-eroilor-prima-licitatie-importanta-la-care-participa-o-companie-chineza-5732050/

36 de oferte de pret si tehnice au fost facute pentru realizarea structurii de rezistenta pentru tronsonul de metrou Drumul Taberei-Eroilor (de la statia Raul Doamnei la statia Hasdeu). Valoarea estimata a proiectului este de 1,16 mld. lei fara TVA, iar criteriul de selectie este cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, pretul ofertei avand o pondere de 60%, iar criteriile tehnice 40%.
Licitatia este impartita pe doua contracte: unul de 920 milioane lei, care implica lucrari la tuneluri si la statiile de la Raul Doamnei la Hasdeu (Eroilor), si unul in valoare de 246 milioane lei - pentru realizarea statiei si depoului de la Valea Ialomitei; la ambele facandu-se cate 18 oferte.
Este pentru prima data cand o firma chineza, China Railway participa la o licitatie importanta in Romania.
Lucrarile de constructie vor incepe in toamna si se vor intinde pe o perioada de 30 de luni, potrivit declaratiilor recente ale lui Gheorghe Udriste, directorul Metrorex. Ulterior vor fi licitate si lucrarile de montare a instalatiilor si finisarea statiilor.

Lista firmelor precalificate pentru primul lot (Raul Doamnei-Hasdeu)

Metrostav, Rusia
Aktor, Grecia
Construcciones Sanchez Dominguez Sando-Apolodor Comimpex, Spania-Romania
Societa Italiana Per Condotte D'Acqua, Italia
Comsa-Copisa Constructora Pireneica- SIRD - Prospectiuni Spania-Romania
Dogus-Gulermark-Moscovskii Metrostroi-Salini, Rusia
Impresa Pizzarotti -Seli, Italia
Astaldi-FCC Construction-Delta ACM- AB Construct, Italia-Spania-Romania
Porr Technobau- Porr Construct- Hidroconstructia, Austria-Romania
Metro 5 Consortiu (Strabag - Straco Grup), Austria-Romania
Yapi Merkezi Insaat ve Sanay, Turcia
Max Boegl, Germania
Obrascon Huarte Lain
Soares da Costa, Portugalia
ING Claudio Salini Grandi Lavori Italia
Yuksel Insaat-Ilci Insaat Sanay ve Ticaret- Yuksel Proje Uluslararasi, Turcia
Open Joint-Stock Company KievMetrobud, Ucraina
China Railway No 5- Engineering Group, China

Lista firmelor precalificate pentru al doilea lot (statia Valea Ialomitei si depou)

Aktor, Grecia
Astaldi- Delta ACM-AB Construct Italia-Romania
Alpine, Austria
Societa Italiana Per Condotte D'Acqua, Italia
Comsa-Copisa Constructora Pireneica- SIRD - Prospectiuni Spania-Romania
Dogus-Gulermark-Moscovskii Metrostroi-Salini, Rusia
Impresa Pizzarotti -Seli, Italia
Porr Technobau- Porr Construct- Hidroconstructia, Austria-Romania
Metro 5 Consortiu (Strabag - Straco Grup), Austria-Romania
Yapi Merkezi Insaat ve Sanay, Turcia
Max Boegl, Germania
Consortio Edilmaco- Cominco, Italia-Romania
Obrascon Huarte Lain
Soares da Costa, Portugalia
ING Claudio Salini Grandi Lavori, Italia
Yuksel Insaat-Ilci Insaat Sanay ve Ticaret- Yuksel Proje Uluslararasi, Turcia
Open Joint-Stock Company KievMetrobud, Ucraina
China Railway No 5- Engineering Group, China
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Mar 2010 18:45:20    Titlul subiectului: 124465

Am incetat sa ma entuziasmez la auzul ca vor lucra firme straine la lucruri romanesti... Palmasii tot romani o sa fie si probabil si supraveghetorii lor.
In plus, daca vin din tari smechere nu inseamna ca sunt mai capabili (a se vedea cel mai bun exemplu Bechtel)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 02/Mai/2024
Mesaje: 9916
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Mar 2010 19:30:38    Titlul subiectului: 124467

Apropos de chinezi si Bechtel, se stie ca inainte de Bechtel o firma din China avea o oferta chiar mai avantajoasa pentru constructia autostrazii, au fost alesi americanii care au un pret mai mare, iar rezultatul il stiti.
Chinezii au participat la construcita metroului din Teheran (Iran).

Pentru magistrala din Drumul Taberei, indiferent de cine castiga licitatia ar trebuie in primul rand sa se asigure ca au surse de finantare stabile pentru ca sa nu se repete istoria CFR-ului de la modernizarile Bucuresti-Constanta, Campina-Predeal cand termenele de executie sunt depasite.

Macar in acest caz sa se respecte termenul de executie a lucrarii, mai ales ca este prioritate maxima aceasta magistrala.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 10 Mar 2010 20:13:06    Titlul subiectului: 124468

Daca ar fi dupa mine, cred ca Metrostav, Rusia ar merita sa faca acest tronson, pentru ca ei au lucrat in Cehia, si s-au descurcat destul de bine si la termen (cu mici mari modificari)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mie 24 Mar 2010 19:15:40    Titlul subiectului: Guvernul isi da silinta 125017

"Guvernul grabeste procedurile pentru realizarea tronsonului de metrou Drumul Taberei-Universitate
de Claudia Pirvoiu HotNews.ro
Miercuri, 24 martie 2010, 17:14

Guvernul a aprobat un proiect de lege pentru ratificarea contractului de finantare intre Romania si Banca Europeana de Investitii (BEI) in vederea construirii liniei de metrou Drumul Taberei-Universitate. "Valoarea totala a proiectului este de 883 de milioane de euro, din care 395 de milioane de euro este valoarea finantarii primita de la BEI",a declarat ministrul finantelor, Sebastian Vladescu. Premierul a cerut Departamentului pentru Relatia cu Parlamentul sa trimita proiectul de lege in regim de urgenta pentru a fi aprobat atat de Camera Deputatilor, cat si de Senat, in maxim 30 de zile.

Emil Boc a precizat ca este nevoie de aprobarea in regim de urgenta pentru ca autoritatile statului sa poata demara cat mai rapid procedurile de licitatie. Potrivit ministrului finantelor, imprumutul se deruleaza pana in 2014. Implementarea proiectului va fi realizata de Metrorex in baza unui acord subsidiar semnat intre Ministerul Finantelor, Ministerul Transporturilor si Metrorex. Proiectul ar trebui finalizat in 2015.

Premierul a cerut, initial, ca proiectul de lege sa fie transformat in proiect de ordonanta pentru a grabi procedurile. Insa, ministrul finantelor i-a raspuns ca nu se poate deoarece BEI a cerut ratificarea contractului de finantare prin lege. "Ca sa fie sigur ca Parlamentul isi da acordul", a adaugat Boc la raspunsul ministrului de finante. Faceti precizarea la Parlament ca este un proiect prioritar pentru Bucuresti.(...) Dorim ca in maxim 30 de zile sa parcurga ambele camere ale Parlamentului", a mai afirmat premierul. Acesta a mai cerut Ministerului Transporturilor sa pregateasca procedurile de licitatie in asta fel incat aceasta "sa se realizeze in cel mai scurt timp posibil".
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 02/Mai/2024
Mesaje: 9916
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Mar 2010 08:51:08    Titlul subiectului: 125032

Facand putin haz de necaz as putea spune ca autoritatile se ocupa mai mult de licitatii si studii de fezabilitate decat de constructia propriuzisa a magistralei. In loc sa se lucreze efectiv, mai mult se lucreaza pe "hartie".
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Mar 2010 07:19:25    Titlul subiectului: 125056

Ce etapa s-a desfasurat atunci cand au fost selectate cele 18 firme si ce etape ale licitatiei mai urmeaza, din moment ce acum se solicita Ministerului Transporturilor "sa grabeasca procedurile de licitatie astfel incat aceasta sa se realizeze in cel mai scurt timp"?
Mai este si altceva in afara de desemnarea firmelor castigatoare pentru cele doua tronsoane?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Mar 2010 08:57:02    Titlul subiectului: 125058

E scris totul in documentatie:

"Prezenta documentație de selecție este aferentă etapei I a procedurii de licitație restrânsă, candidații selectați urmând a primi invitația de participare și documentația de atribuire pentru etapa II."

"Candidaturile vor fi mai întâi calificate, pe fiecare lot în parte, conform criteriilor de calificare."

"Candidaturile calificate vor fi evaluate și ierarhizate, pe fiecare lot în parte, (conform criteriilor de selecție din secțiunea II pct. VI), numărul de candidați selectați fiind minim 5 și maxim 6 (în ordinea descrescătoare a punctajelor obținute)."

E clar ca licitatia in sine, cea care desemneaza castigatorul, inca nu a avut loc? Stiu, e incurcat si "ca la noi"...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Mar 2010 11:42:27    Titlul subiectului: 125129

Totul e foarte simplu:

Etapa in desfasurare este cea de Precalificare, in care se analizeaza documentatiile depuse de firmele interesate. Retineti, nu este vorba de oferte ci despre informatii referitoare la capacitatea tehnica si financiara a companiilor de a realiza proiectul, informatii generale, experienta similara, litigii, politica de protectia muncii, etc.

Dupa studierea documentatiei, consultantul va face o recomandare catre beneficiar sa selecteze doar o parte din firme si sa mearga mai departe in etapa de licitatie propriuzisa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 15 Apr 2010 12:41:31    Titlul subiectului: 125838

Daca ati fost cuminti, azi va mai citesc o poveste... ca la asta se pricep cel mai bine romanii, la povesti; bine, ei le zic "proiecte", dar tot cam aia sunt, cand e sa munceasca efectiv insa, e mai greu...

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/INCREDIBIL_Metroul_din_Drumul_Taberei_va_avea_statii_si_la_500_de_metri_0_244175775.html

"Metroul din Drumul Taberei va avea stații și la 500 de metri
Maria Apostol

Joi 15 apr 2010

Stația de metrou Brâncuși va fi cea mai modernă dintre toate

Distanța medie pe care vor opri trenurile pe noua magistrală Drumul Taberei-Universitate va fi de 600 de metri. Metrorex are în schemă construirea a opt stații de metrou pe o distanță de circa 3 km, între stația Eroilor și Valea Ialomiței. Dublu față de tronsonul Pipera-Tineretului, de exemplu, care măsoară 6km și are tot opt stații de metrou.

Dacă va fi gata peste patru ani, așa cum ne „amenință" Ministerul Transporturilor, noua magistrală va eficientiza traficul de la suprafață.

„Sursa de bani e certă pentru a începe lucrările din toamnă. Jumătate din sumă, cei 395 de milioane de euro care ne-au fost alocați de Guvern sunt suficienți, plus că am dat drumul licitației pentru a stabili firma care se va ocupa de lucrări. În august vom afla exact cine câștigă contractul iar din toamnă se încep lucrările”, a mai spus Udriște.

Asta înseamnă că locuitorii celei mai aglomerate zone din sectorul 6 vor avea 14 stații noi de metrou și 21 de trenuri, pe doar nouă kilometri, adică puncte de transport mai dese decât cele de troleibuz.

RATB se bucură

Cea mai apropiată distanță va fi între stațiile Drumul Taberei 45-Favorit-Orizont, adică 500 de metri, cum măsoară stațiile din Paris. Oricine va dori să parcurgă o stație cu metroul de un minut, cât ar dura în acest caz, în detrimentul unui mijloc de suprafață care e constrâns să fie „solidar” cu haosul din trafic. Reprezentanții RATB susțin că acest proiect este binevenit, ca o vestă de salvare la decongestionarea traficului. „Salutăm această idee și ne-a bucura să se realizeze”, ne-a declarat Mihai Vlădărău, purtătorul de cuvânt al regiei autonome de transport.

Stații ca-n filme

Faptul că lucrările la magistrala M5 vor începe din toamnă nu ar fi singura surpriză. Designul stațiilor care ar urma să se construiască te lasă la fel de mut. Proiectantul machetei, Iulian Oprea, angajat al firmei Metroul S.A, a îmbinat moda cu tehnologia din care rezultă că în 2014 vom avea stații de metrou hi tech, ca în Star Trek, cu multe elemente metalice „suprarealiste”.

Stația Eroilor 2 va arăta precum Stația Unirii, adică va fi prevăzută cu trei scări rulante, și va folosi ca și nod de legătură între tronsoanele care duc spre Militari, Gara de Nord, Pantelimon și Anghel Saligny."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  19.49 kb
 Vizualizat:  de 15340 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  19.92 kb
 Vizualizat:  de 15340 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.32 kb
 Vizualizat:  de 15340 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  28.53 kb
 Vizualizat:  de 15340 ori

4.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Apr 2010 19:32:39    Titlul subiectului: 125862

Multumim, bunicule, o sa dormim mai bine la noapte Laughing

S-a mai dezbatut distanta intre statii, deci e inutil sa ma mai inflamez acum, dar pana si articolul spune ca sunt mai dese statiile de metrou decat cele de autobuz. Metroul avand de aproape 10 ori cat orice vehicul de suprafata...

Cat despre design, niciodata nu o sa fie ceva perfect. Cand au fost date in folosinta statiile de pe M4 au fost ultimul ragnet arhitectural, acum oricat de curate si moderne ar parea, parca sunt un pic prea monotone. Iar daca incerci ceva mai indraznet, peste 10 ani o sa fie mai urate decat modelele comuniste de pe peretii actualelor statii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
error357



Data înscrierii: 12/Dec/2008
Ultima vizita: 05/Mar/2014
Mesaje: 32
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Apr 2010 21:27:50    Titlul subiectului: 125865

Cam intuneric in statiile acelea futuriste... O fi de vina personajul cu bluza albastra Smile
Statiile de pe M4 mi se par sub orice critica, nascute din saracie si mizerie. Cele mai reusite sunt cele de pe fosta M1, lucrate numai cu materiale de calitate si de mesteri buni. "Mesterii" de azi nu sunt in stare sa puna o placa de granit si sa nu cada dupa un an (vezi noul acces de la Pipera).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 15 Apr 2010 22:44:27    Titlul subiectului: 125870

Se mai apuca odata de linia asta si in practica, nu doar in ziare?
In cazul realizarii buclei spre Raul Doamnei, ciotul-depou de la Valea Ialomitei isi poate justifica existenta pentru o prelungire ulterioara spre A1.
Pe la vecini sunt in lucru linii de metrou, bulgarii au pus TBMurile la treaba.
Statia de la complexul dintre Drumul Taberei si Favorit e inutila, distanta dintre ea si cele doua puncte e mica. Orizont ar putea si nu ar putea fi in functie de amplasarea statie de la Favorit, pentru a nu fi prea aproape de ea, iar in partea centrala, spre Universitate, problema e cu M4 si statiile pe care le poate atinge (Hasdeu/Cismigiu).
Lungimea peronului de regula e 120m, distanta vehiculata de 500 m intre statii fiind cea a tunelului dintre ele; limita dintre semnale poate varia intre 140 m si 300 m (Piata Unirii 1) - nu se pune cazul in Drumul Taberei la statii asa de mari.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Apr 2010 06:53:16    Titlul subiectului: 125876

Din ce am vazut, pentru intersectia cu M4 "este in carti" Hasdeu. Mi se pare cea mai proasta solutie, mult mai proasta ca Cismigiu-Izvor.
Ciotul spre depoul Valea Ialomitei se justifica, ceea ce nu se justifica in opinia mea este STATIA Valea Ialomitei
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Apr 2010 07:54:35    Titlul subiectului: 125877

Trei intrebari:
1) Depoul de la Valea Ialomitei mi se pare extrem de mic - are 5 linii simple, deci nu intra 2 metrouri / linie. Nu inteleg unde o sa stocheze atatea metrouri.
Dupa planurile aparute o linie de stacare nu are 250 metri. Daca voi stiti altceva, astept variante. Numai sa nu fie pe 2 nivele ( 3 ar fi chiar multe). Sa nu uitam ca mai trebuie si o linie pentru intretineri, revizii, etc.
2) Statia Valea Ialomitei este pe deplin justificata, avand in vedere ca M 5 are traseul Valea Ialomitei - Eroilor (2). Voi ati auzit de alt traseu ? Ghencea, Universitate ? Eu parca nu. Și nu spun acest lucru în bășcălie !
3) A spus Rosetti de o prelungire spre A 1. Pe unde? Ca nu are loc iar A1 e departe rau de tot. Sapa ei pana acolo pe camp?
Si sa spunem ca asa ar fi, si sa mai spunem ca la un moment dat vom vedea si metroul intre Pantelimon si Ghencea. Cum o sa faca cu M 5 ? o bifurcatie la Brancusi? Cu un cap in Pantelimon si 2 capete - unul la Ghencea si unul la A 1?
Completare. Nu inteleg de ce Crangasi are 3 linii, voi stiti de ce? Am facut aceasta remarca nu intamplator, ci sa va reamintesc de capul lui M 5 in Ghencea / Universitate / Pantelimon. Sper ca v-ati prins ce am vrut eu sa spun
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 16 Apr 2010 12:30:25    Titlul subiectului: 125888

1. Parca ar fi remiza de la Gara de Nord... Laughing Probabil s-au gandit ca, temporar, pentru primul tronson pana la Eroilor, ajunge "depoul" asta, nu e distanta lunga, ajung trenurile care ar incapea aici. Ar mai fi si remizele din statii, rebrusmentul temporar de la Eroilor (daca exista toate astea). Pana au sa ajunga cu tunelurile la Pantelimon la depou, pentru bucata asta prima de tronson ajunge... Liniile de revizie, intretinere etc. ce mai conteaza, le reparam pe traseu... N-am citit in detaliu planurile lor... Oricum toata ideea lor pe care incearca s-o puna in practica mi se pare o aberatie imensa, incepand cu densitatea de statii, terminand cu frecventa trenurilor, care oricum nu va fi satisfacuta, luand in calcul dimensiunea depoului Valea Ialomitei, la asta nu s-au mai gandit. Plus ar mai aparea problemele in semnalizarea traficului, distanta intre semnale, sunt niste distante minime ce trebuie asigurate etc. Eh, ce sa mai zic, inca un exemplu de "lucru romanesc".

3. Nu inteleg de ce se ia mereu in calcul o autostrada ca "obiectiv important" pe care metroul ar trebui sa-l serveasca? Ce rost are sa am statie de metrou la autostrada? Cu ce ma incalzeste asta? Ce are special o statie de metrou in camp, langa autostrada? Ce fac, vin cu metroul pana la A1 sau A2 apoi stau la "ia-ma, nene" in camp pana la Pitesti sau Constanta?... Nu-i nevoie, pot sa vin pana la Pacii de pilda apoi sa ma duc in autogara si sa iau autocarul mai departe unde am treaba... Care e ideea cu "metroul la strada" ca nu m-am prins... Smile

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Apr 2010 13:21:27    Titlul subiectului: 125889

Intr-un oras civilizat, lasi masina la intrare (la iesirea de pe autostrada) si te deplasezi in interior cu metroul / trenul de suprafata, pentru a nu supraincarca traficul auto. Este un concept greu de realizat la noi deocamdata, dar nu imposibil.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Apr 2010 16:39:59    Titlul subiectului: 125898

Cine sa lase la noi masina la iesirea de pe autostrada? In alte tari europene da, oamenii locuiesc in afara orasului, la casa, si vin cu masina pe autostrada pana la prima gura de metrou si se duc cu trenul pana la servici, dar aici cine vine din exterior la lucru? Exceptand cei cu 5 masini in garaj care nu ar urca nici morti in transportul in comun?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 16 Apr 2010 20:23:34    Titlul subiectului: 125908

Metroul la A1 o sa deserveasca parcurile comerciale de acolo - se vorbea de extensia lui M3 pana acolo. Daca n-o s-o extinda pe aia, de la Valea Ialomitei M5 va continua prin cartierul Brancusi (cu statie undeva in cartier sau langa Valea Cascadelor, urnatoarea statie va fi comuna cu M3 (Preciziei) si ultima in parcarea de la Carrefour (sau alta varianta care sa mearga pe sub Valea CAscadelor pana la Pacii si de acolo pe sub Iuliu Maniu pana la Carrefour - dar cine stie cand si daca se va face asa ceva, pentru o mai buna utilizare a statie Valea Ialomitei, iar in momentul ala pe acolo nu vor mai fi zone "in camp")
Poate dupa vreo 20 de ani sa se gandeasca la asa ceva, deocamdata s-o vedem terminata macar intre Eroilor si V. Ialomitei/Raul Doamnei



extensie.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  339.29 kb
 Vizualizat:  de 15058 ori

extensie.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 17 Apr 2010 18:57:28    Titlul subiectului: 125938

Reactor a scris:
Cine sa lase la noi masina la iesirea de pe autostrada? In alte tari europene da, oamenii locuiesc in afara orasului, la casa, si vin cu masina pe autostrada pana la prima gura de metrou si se duc cu trenul pana la servici, dar aici cine vine din exterior la lucru? Exceptand cei cu 5 masini in garaj care nu ar urca nici morti in transportul in comun?
Ai sa fi uimit daca intr-o zi de lucru treci pe la Depoul Berceni sau Dimitrie Leonida. Nu prea ai loc unde sa mai lasi masina. Pana si parcarea din fata IMGB-ului este plina ochi. Si nu de masinile muncitorilor...
rosetti61 a scris:
dar cine stie cand si daca se va face asa ceva, pentru o mai buna utilizare a statie Valea Ialomitei
Eu nu inteleg nici mort rostul acestei statii...O statie chiar in dreptul derivatiei ( intre Raul Doamnei si Brancusi) era o solutie mult mai buna si mai ieftina (faceau si derivatia pana la depou pe o singura linie, nu tunel dublu)....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Apr 2010 00:26:31    Titlul subiectului: 125954

Asamblul "Valea Ialomitei" ridica multe semne de intrebare, incepand cu "depoul" de mare capacitate de 5 linii vorba lui Kaustik, un fel de remiza de la Gara de Nord si terminand cu statia care este extrem de ingusta. Cred ca peronul este lat cat un metrou si un pic ! - daca nu ma insel eu.
Nu stiu ce fel de peron de calatori o fi acesta, nu cred ca are in latime 4 metri ! Sau schita prezentata de Aztec nu este cea reala, ci mai degraba cele 2 linii sunt anexe ale depoului. Nu stiu ce sa cred. Voi ce parere aveti ?
Rectific, statia are latimea cat 2 metrouri si nu are nici un fel de stalp la nivelul peronului - ca la Muncii / Titan / Dristor II
Sunteti sigur ca M 5 va face jonctiunea de linii la Eroilor ? Oricum, pe altundeva nici nu are cum. Ce ma mira este ca desi jonctiunea de linie este obligatorie nu apare pe planul statiei Eroilor (M 5)
O fi deja executata din 1978 ?



Valea Ialomitei.jpg
 Descriere:
Statia si "depoul" Valea Ialomitei
 Mărime fișier:  79.72 kb
 Vizualizat:  de 14934 ori

Valea Ialomitei.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Apr 2010 01:12:24    Titlul subiectului: 125955

Legat de depou, in documentatie se precizeaza ca are lungimea de 300m, deci ar trebui sa incapa 10 trenuri, plus 4 locuri la statiile terminus, eventual plus rebrusmentul daca va fi cazul pe undeva (nu cunosc), si se rezolva problema parcarii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aztec



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Dec/2019
Mesaje: 85
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Apr 2010 13:12:39    Titlul subiectului: 125976

Scapati din vedere un mic amanunt. Lumgimea utila a remizei este de cam 200m, calculata pe Google Eartth, pentru ca mai apoi intervine portiunea "tehnica" cu macaze zi in care tunelul se ingusteaza de la 5 linii +2 la cele 2 din tunel. Posibil sa aibe si o rampa de acces auto in depou, cel putin asa se poate zari in planuri, insa tot nu inteleg utiltatea acestei statii derivate din linia principala (ca depou e ok).
Oricum, in curand sper sa apara si planurile statiei Brancusi si Romancierilor... sau ce a mai ramas...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Mai 2010 08:59:04    Titlul subiectului: 126534

Vad ca ziarul "Gandul" in articolul care se afla la aceasta adresa http://www.gandul.info/news/statuile-de-la-universitate-incep-mutarea-in-izvor-cat-costa-sa-parchezi-sub-ele-6082496 anunta inceperea construirii unui parcaj subteran in zona "statui" de la Universitate.
Stimabililor constructori (belgieni) li s-a spus ca acolo va fi si o statie de metrou ? Ca nu se pomeneste nimic. Sau statia "Universitatii" se va construi peste (alti) 100 de ani ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Mai 2010 18:38:18    Titlul subiectului: 126552

Posibil ca statia sa fie sub bulevard, iar parcarea in afara bulevardului. Ori executa acum si statia, simultan cu parcarea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 44, 45, 46  Următoare
Pagina 4 din 46

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community