|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Mar 2010 18:23:38 Titlul subiectului: |
124463 |
|
"36 de oferte pentru realizarea tronsonului de metrou Drumul Taberei-Eroilor. Prima licitatie importanta la care participa o companie chineza
http://www.zf.ro/zf-24/update-2-36-de-oferte-pentru-realizarea-tronsonului-de-metrou-drumul-taberei-eroilor-prima-licitatie-importanta-la-care-participa-o-companie-chineza-5732050/
36 de oferte de pret si tehnice au fost facute pentru realizarea structurii de rezistenta pentru tronsonul de metrou Drumul Taberei-Eroilor (de la statia Raul Doamnei la statia Hasdeu). Valoarea estimata a proiectului este de 1,16 mld. lei fara TVA, iar criteriul de selectie este cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, pretul ofertei avand o pondere de 60%, iar criteriile tehnice 40%.
Licitatia este impartita pe doua contracte: unul de 920 milioane lei, care implica lucrari la tuneluri si la statiile de la Raul Doamnei la Hasdeu (Eroilor), si unul in valoare de 246 milioane lei - pentru realizarea statiei si depoului de la Valea Ialomitei; la ambele facandu-se cate 18 oferte.
Este pentru prima data cand o firma chineza, China Railway participa la o licitatie importanta in Romania.
Lucrarile de constructie vor incepe in toamna si se vor intinde pe o perioada de 30 de luni, potrivit declaratiilor recente ale lui Gheorghe Udriste, directorul Metrorex. Ulterior vor fi licitate si lucrarile de montare a instalatiilor si finisarea statiilor.
Lista firmelor precalificate pentru primul lot (Raul Doamnei-Hasdeu)
Metrostav, Rusia
Aktor, Grecia
Construcciones Sanchez Dominguez Sando-Apolodor Comimpex, Spania-Romania
Societa Italiana Per Condotte D'Acqua, Italia
Comsa-Copisa Constructora Pireneica- SIRD - Prospectiuni Spania-Romania
Dogus-Gulermark-Moscovskii Metrostroi-Salini, Rusia
Impresa Pizzarotti -Seli, Italia
Astaldi-FCC Construction-Delta ACM- AB Construct, Italia-Spania-Romania
Porr Technobau- Porr Construct- Hidroconstructia, Austria-Romania
Metro 5 Consortiu (Strabag - Straco Grup), Austria-Romania
Yapi Merkezi Insaat ve Sanay, Turcia
Max Boegl, Germania
Obrascon Huarte Lain
Soares da Costa, Portugalia
ING Claudio Salini Grandi Lavori Italia
Yuksel Insaat-Ilci Insaat Sanay ve Ticaret- Yuksel Proje Uluslararasi, Turcia
Open Joint-Stock Company KievMetrobud, Ucraina
China Railway No 5- Engineering Group, China
Lista firmelor precalificate pentru al doilea lot (statia Valea Ialomitei si depou)
Aktor, Grecia
Astaldi- Delta ACM-AB Construct Italia-Romania
Alpine, Austria
Societa Italiana Per Condotte D'Acqua, Italia
Comsa-Copisa Constructora Pireneica- SIRD - Prospectiuni Spania-Romania
Dogus-Gulermark-Moscovskii Metrostroi-Salini, Rusia
Impresa Pizzarotti -Seli, Italia
Porr Technobau- Porr Construct- Hidroconstructia, Austria-Romania
Metro 5 Consortiu (Strabag - Straco Grup), Austria-Romania
Yapi Merkezi Insaat ve Sanay, Turcia
Max Boegl, Germania
Consortio Edilmaco- Cominco, Italia-Romania
Obrascon Huarte Lain
Soares da Costa, Portugalia
ING Claudio Salini Grandi Lavori, Italia
Yuksel Insaat-Ilci Insaat Sanay ve Ticaret- Yuksel Proje Uluslararasi, Turcia
Open Joint-Stock Company KievMetrobud, Ucraina
China Railway No 5- Engineering Group, China"
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Mar 2010 18:45:20 Titlul subiectului: |
124465 |
|
Am incetat sa ma entuziasmez la auzul ca vor lucra firme straine la lucruri romanesti... Palmasii tot romani o sa fie si probabil si supraveghetorii lor.
In plus, daca vin din tari smechere nu inseamna ca sunt mai capabili (a se vedea cel mai bun exemplu Bechtel)
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 9916 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Mar 2010 19:30:38 Titlul subiectului: |
124467 |
|
Apropos de chinezi si Bechtel, se stie ca inainte de Bechtel o firma din China avea o oferta chiar mai avantajoasa pentru constructia autostrazii, au fost alesi americanii care au un pret mai mare, iar rezultatul il stiti.
Chinezii au participat la construcita metroului din Teheran (Iran).
Pentru magistrala din Drumul Taberei, indiferent de cine castiga licitatia ar trebuie in primul rand sa se asigure ca au surse de finantare stabile pentru ca sa nu se repete istoria CFR-ului de la modernizarile Bucuresti-Constanta, Campina-Predeal cand termenele de executie sunt depasite.
Macar in acest caz sa se respecte termenul de executie a lucrarii, mai ales ca este prioritate maxima aceasta magistrala.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mie 10 Mar 2010 20:13:06 Titlul subiectului: |
124468 |
|
Daca ar fi dupa mine, cred ca Metrostav, Rusia ar merita sa faca acest tronson, pentru ca ei au lucrat in Cehia, si s-au descurcat destul de bine si la termen (cu mici mari modificari)
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Mie 24 Mar 2010 19:15:40 Titlul subiectului: Guvernul isi da silinta |
125017 |
|
"Guvernul grabeste procedurile pentru realizarea tronsonului de metrou Drumul Taberei-Universitate
de Claudia Pirvoiu HotNews.ro
Miercuri, 24 martie 2010, 17:14
Guvernul a aprobat un proiect de lege pentru ratificarea contractului de finantare intre Romania si Banca Europeana de Investitii (BEI) in vederea construirii liniei de metrou Drumul Taberei-Universitate. "Valoarea totala a proiectului este de 883 de milioane de euro, din care 395 de milioane de euro este valoarea finantarii primita de la BEI",a declarat ministrul finantelor, Sebastian Vladescu. Premierul a cerut Departamentului pentru Relatia cu Parlamentul sa trimita proiectul de lege in regim de urgenta pentru a fi aprobat atat de Camera Deputatilor, cat si de Senat, in maxim 30 de zile.
Emil Boc a precizat ca este nevoie de aprobarea in regim de urgenta pentru ca autoritatile statului sa poata demara cat mai rapid procedurile de licitatie. Potrivit ministrului finantelor, imprumutul se deruleaza pana in 2014. Implementarea proiectului va fi realizata de Metrorex in baza unui acord subsidiar semnat intre Ministerul Finantelor, Ministerul Transporturilor si Metrorex. Proiectul ar trebui finalizat in 2015.
Premierul a cerut, initial, ca proiectul de lege sa fie transformat in proiect de ordonanta pentru a grabi procedurile. Insa, ministrul finantelor i-a raspuns ca nu se poate deoarece BEI a cerut ratificarea contractului de finantare prin lege. "Ca sa fie sigur ca Parlamentul isi da acordul", a adaugat Boc la raspunsul ministrului de finante. Faceti precizarea la Parlament ca este un proiect prioritar pentru Bucuresti.(...) Dorim ca in maxim 30 de zile sa parcurga ambele camere ale Parlamentului", a mai afirmat premierul. Acesta a mai cerut Ministerului Transporturilor sa pregateasca procedurile de licitatie in asta fel incat aceasta "sa se realizeze in cel mai scurt timp posibil"."
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 9916 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 25 Mar 2010 08:51:08 Titlul subiectului: |
125032 |
|
Facand putin haz de necaz as putea spune ca autoritatile se ocupa mai mult de licitatii si studii de fezabilitate decat de constructia propriuzisa a magistralei. In loc sa se lucreze efectiv, mai mult se lucreaza pe "hartie".
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 26 Mar 2010 07:19:25 Titlul subiectului: |
125056 |
|
Ce etapa s-a desfasurat atunci cand au fost selectate cele 18 firme si ce etape ale licitatiei mai urmeaza, din moment ce acum se solicita Ministerului Transporturilor "sa grabeasca procedurile de licitatie astfel incat aceasta sa se realizeze in cel mai scurt timp"?
Mai este si altceva in afara de desemnarea firmelor castigatoare pentru cele doua tronsoane?
|
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 26 Mar 2010 08:57:02 Titlul subiectului: |
125058 |
|
E scris totul in documentatie:
"Prezenta documentație de selecție este aferentă etapei I a procedurii de licitație restrânsă, candidații selectați urmând a primi invitația de participare și documentația de atribuire pentru etapa II."
"Candidaturile vor fi mai întâi calificate, pe fiecare lot în parte, conform criteriilor de calificare."
"Candidaturile calificate vor fi evaluate și ierarhizate, pe fiecare lot în parte, (conform criteriilor de selecție din secțiunea II pct. VI), numărul de candidați selectați fiind minim 5 și maxim 6 (în ordinea descrescătoare a punctajelor obținute)."
E clar ca licitatia in sine, cea care desemneaza castigatorul, inca nu a avut loc? Stiu, e incurcat si "ca la noi"...
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Mar 2010 11:42:27 Titlul subiectului: |
125129 |
|
Totul e foarte simplu:
Etapa in desfasurare este cea de Precalificare, in care se analizeaza documentatiile depuse de firmele interesate. Retineti, nu este vorba de oferte ci despre informatii referitoare la capacitatea tehnica si financiara a companiilor de a realiza proiectul, informatii generale, experienta similara, litigii, politica de protectia muncii, etc.
Dupa studierea documentatiei, consultantul va face o recomandare catre beneficiar sa selecteze doar o parte din firme si sa mearga mai departe in etapa de licitatie propriuzisa.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 15 Apr 2010 12:41:31 Titlul subiectului: |
125838 |
|
Daca ati fost cuminti, azi va mai citesc o poveste... ca la asta se pricep cel mai bine romanii, la povesti; bine, ei le zic "proiecte", dar tot cam aia sunt, cand e sa munceasca efectiv insa, e mai greu...
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/INCREDIBIL_Metroul_din_Drumul_Taberei_va_avea_statii_si_la_500_de_metri_0_244175775.html
"Metroul din Drumul Taberei va avea stații și la 500 de metri
Maria Apostol
Joi 15 apr 2010
Stația de metrou Brâncuși va fi cea mai modernă dintre toate
Distanța medie pe care vor opri trenurile pe noua magistrală Drumul Taberei-Universitate va fi de 600 de metri. Metrorex are în schemă construirea a opt stații de metrou pe o distanță de circa 3 km, între stația Eroilor și Valea Ialomiței. Dublu față de tronsonul Pipera-Tineretului, de exemplu, care măsoară 6km și are tot opt stații de metrou.
Dacă va fi gata peste patru ani, așa cum ne „amenință" Ministerul Transporturilor, noua magistrală va eficientiza traficul de la suprafață.
„Sursa de bani e certă pentru a începe lucrările din toamnă. Jumătate din sumă, cei 395 de milioane de euro care ne-au fost alocați de Guvern sunt suficienți, plus că am dat drumul licitației pentru a stabili firma care se va ocupa de lucrări. În august vom afla exact cine câștigă contractul iar din toamnă se încep lucrările”, a mai spus Udriște.
Asta înseamnă că locuitorii celei mai aglomerate zone din sectorul 6 vor avea 14 stații noi de metrou și 21 de trenuri, pe doar nouă kilometri, adică puncte de transport mai dese decât cele de troleibuz.
RATB se bucură
Cea mai apropiată distanță va fi între stațiile Drumul Taberei 45-Favorit-Orizont, adică 500 de metri, cum măsoară stațiile din Paris. Oricine va dori să parcurgă o stație cu metroul de un minut, cât ar dura în acest caz, în detrimentul unui mijloc de suprafață care e constrâns să fie „solidar” cu haosul din trafic. Reprezentanții RATB susțin că acest proiect este binevenit, ca o vestă de salvare la decongestionarea traficului. „Salutăm această idee și ne-a bucura să se realizeze”, ne-a declarat Mihai Vlădărău, purtătorul de cuvânt al regiei autonome de transport.
Stații ca-n filme
Faptul că lucrările la magistrala M5 vor începe din toamnă nu ar fi singura surpriză. Designul stațiilor care ar urma să se construiască te lasă la fel de mut. Proiectantul machetei, Iulian Oprea, angajat al firmei Metroul S.A, a îmbinat moda cu tehnologia din care rezultă că în 2014 vom avea stații de metrou hi tech, ca în Star Trek, cu multe elemente metalice „suprarealiste”.
Stația Eroilor 2 va arăta precum Stația Unirii, adică va fi prevăzută cu trei scări rulante, și va folosi ca și nod de legătură între tronsoanele care duc spre Militari, Gara de Nord, Pantelimon și Anghel Saligny."
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
19.49 kb |
Vizualizat: |
de 15340 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
19.92 kb |
Vizualizat: |
de 15340 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
25.32 kb |
Vizualizat: |
de 15340 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
28.53 kb |
Vizualizat: |
de 15340 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 15 Apr 2010 19:32:39 Titlul subiectului: |
125862 |
|
Multumim, bunicule, o sa dormim mai bine la noapte
S-a mai dezbatut distanta intre statii, deci e inutil sa ma mai inflamez acum, dar pana si articolul spune ca sunt mai dese statiile de metrou decat cele de autobuz. Metroul avand de aproape 10 ori cat orice vehicul de suprafata...
Cat despre design, niciodata nu o sa fie ceva perfect. Cand au fost date in folosinta statiile de pe M4 au fost ultimul ragnet arhitectural, acum oricat de curate si moderne ar parea, parca sunt un pic prea monotone. Iar daca incerci ceva mai indraznet, peste 10 ani o sa fie mai urate decat modelele comuniste de pe peretii actualelor statii.
|
|
Sus |
|
|
error357
Data înscrierii: 12/Dec/2008 Ultima vizita: 05/Mar/2014 Mesaje: 32 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 15 Apr 2010 21:27:50 Titlul subiectului: |
125865 |
|
Cam intuneric in statiile acelea futuriste... O fi de vina personajul cu bluza albastra
Statiile de pe M4 mi se par sub orice critica, nascute din saracie si mizerie. Cele mai reusite sunt cele de pe fosta M1, lucrate numai cu materiale de calitate si de mesteri buni. "Mesterii" de azi nu sunt in stare sa puna o placa de granit si sa nu cada dupa un an (vezi noul acces de la Pipera).
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 15 Apr 2010 22:44:27 Titlul subiectului: |
125870 |
|
Se mai apuca odata de linia asta si in practica, nu doar in ziare?
In cazul realizarii buclei spre Raul Doamnei, ciotul-depou de la Valea Ialomitei isi poate justifica existenta pentru o prelungire ulterioara spre A1.
Pe la vecini sunt in lucru linii de metrou, bulgarii au pus TBMurile la treaba.
Statia de la complexul dintre Drumul Taberei si Favorit e inutila, distanta dintre ea si cele doua puncte e mica. Orizont ar putea si nu ar putea fi in functie de amplasarea statie de la Favorit, pentru a nu fi prea aproape de ea, iar in partea centrala, spre Universitate, problema e cu M4 si statiile pe care le poate atinge (Hasdeu/Cismigiu).
Lungimea peronului de regula e 120m, distanta vehiculata de 500 m intre statii fiind cea a tunelului dintre ele; limita dintre semnale poate varia intre 140 m si 300 m (Piata Unirii 1) - nu se pune cazul in Drumul Taberei la statii asa de mari.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 16 Apr 2010 06:53:16 Titlul subiectului: |
125876 |
|
Din ce am vazut, pentru intersectia cu M4 "este in carti" Hasdeu. Mi se pare cea mai proasta solutie, mult mai proasta ca Cismigiu-Izvor.
Ciotul spre depoul Valea Ialomitei se justifica, ceea ce nu se justifica in opinia mea este STATIA Valea Ialomitei
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 16 Apr 2010 07:54:35 Titlul subiectului: |
125877 |
|
Trei intrebari:
1) Depoul de la Valea Ialomitei mi se pare extrem de mic - are 5 linii simple, deci nu intra 2 metrouri / linie. Nu inteleg unde o sa stocheze atatea metrouri.
Dupa planurile aparute o linie de stacare nu are 250 metri. Daca voi stiti altceva, astept variante. Numai sa nu fie pe 2 nivele ( 3 ar fi chiar multe). Sa nu uitam ca mai trebuie si o linie pentru intretineri, revizii, etc.
2) Statia Valea Ialomitei este pe deplin justificata, avand in vedere ca M 5 are traseul Valea Ialomitei - Eroilor (2). Voi ati auzit de alt traseu ? Ghencea, Universitate ? Eu parca nu. Și nu spun acest lucru în bășcălie !
3) A spus Rosetti de o prelungire spre A 1. Pe unde? Ca nu are loc iar A1 e departe rau de tot. Sapa ei pana acolo pe camp?
Si sa spunem ca asa ar fi, si sa mai spunem ca la un moment dat vom vedea si metroul intre Pantelimon si Ghencea. Cum o sa faca cu M 5 ? o bifurcatie la Brancusi? Cu un cap in Pantelimon si 2 capete - unul la Ghencea si unul la A 1?
Completare. Nu inteleg de ce Crangasi are 3 linii, voi stiti de ce? Am facut aceasta remarca nu intamplator, ci sa va reamintesc de capul lui M 5 in Ghencea / Universitate / Pantelimon. Sper ca v-ati prins ce am vrut eu sa spun
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 16 Apr 2010 12:30:25 Titlul subiectului: |
125888 |
|
1. Parca ar fi remiza de la Gara de Nord... Probabil s-au gandit ca, temporar, pentru primul tronson pana la Eroilor, ajunge "depoul" asta, nu e distanta lunga, ajung trenurile care ar incapea aici. Ar mai fi si remizele din statii, rebrusmentul temporar de la Eroilor (daca exista toate astea). Pana au sa ajunga cu tunelurile la Pantelimon la depou, pentru bucata asta prima de tronson ajunge... Liniile de revizie, intretinere etc. ce mai conteaza, le reparam pe traseu... N-am citit in detaliu planurile lor... Oricum toata ideea lor pe care incearca s-o puna in practica mi se pare o aberatie imensa, incepand cu densitatea de statii, terminand cu frecventa trenurilor, care oricum nu va fi satisfacuta, luand in calcul dimensiunea depoului Valea Ialomitei, la asta nu s-au mai gandit. Plus ar mai aparea problemele in semnalizarea traficului, distanta intre semnale, sunt niste distante minime ce trebuie asigurate etc. Eh, ce sa mai zic, inca un exemplu de "lucru romanesc".
3. Nu inteleg de ce se ia mereu in calcul o autostrada ca "obiectiv important" pe care metroul ar trebui sa-l serveasca? Ce rost are sa am statie de metrou la autostrada? Cu ce ma incalzeste asta? Ce are special o statie de metrou in camp, langa autostrada? Ce fac, vin cu metroul pana la A1 sau A2 apoi stau la "ia-ma, nene" in camp pana la Pitesti sau Constanta?... Nu-i nevoie, pot sa vin pana la Pacii de pilda apoi sa ma duc in autogara si sa iau autocarul mai departe unde am treaba... Care e ideea cu "metroul la strada" ca nu m-am prins...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 16 Apr 2010 13:21:27 Titlul subiectului: |
125889 |
|
Intr-un oras civilizat, lasi masina la intrare (la iesirea de pe autostrada) si te deplasezi in interior cu metroul / trenul de suprafata, pentru a nu supraincarca traficul auto. Este un concept greu de realizat la noi deocamdata, dar nu imposibil.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 16 Apr 2010 16:39:59 Titlul subiectului: |
125898 |
|
Cine sa lase la noi masina la iesirea de pe autostrada? In alte tari europene da, oamenii locuiesc in afara orasului, la casa, si vin cu masina pe autostrada pana la prima gura de metrou si se duc cu trenul pana la servici, dar aici cine vine din exterior la lucru? Exceptand cei cu 5 masini in garaj care nu ar urca nici morti in transportul in comun?
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Vin 16 Apr 2010 20:23:34 Titlul subiectului: |
125908 |
|
Metroul la A1 o sa deserveasca parcurile comerciale de acolo - se vorbea de extensia lui M3 pana acolo. Daca n-o s-o extinda pe aia, de la Valea Ialomitei M5 va continua prin cartierul Brancusi (cu statie undeva in cartier sau langa Valea Cascadelor, urnatoarea statie va fi comuna cu M3 (Preciziei) si ultima in parcarea de la Carrefour (sau alta varianta care sa mearga pe sub Valea CAscadelor pana la Pacii si de acolo pe sub Iuliu Maniu pana la Carrefour - dar cine stie cand si daca se va face asa ceva, pentru o mai buna utilizare a statie Valea Ialomitei, iar in momentul ala pe acolo nu vor mai fi zone "in camp")
Poate dupa vreo 20 de ani sa se gandeasca la asa ceva, deocamdata s-o vedem terminata macar intre Eroilor si V. Ialomitei/Raul Doamnei
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
339.29 kb |
Vizualizat: |
de 15058 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 17 Apr 2010 18:57:28 Titlul subiectului: |
125938 |
|
Reactor a scris: | Cine sa lase la noi masina la iesirea de pe autostrada? In alte tari europene da, oamenii locuiesc in afara orasului, la casa, si vin cu masina pe autostrada pana la prima gura de metrou si se duc cu trenul pana la servici, dar aici cine vine din exterior la lucru? Exceptand cei cu 5 masini in garaj care nu ar urca nici morti in transportul in comun? | Ai sa fi uimit daca intr-o zi de lucru treci pe la Depoul Berceni sau Dimitrie Leonida. Nu prea ai loc unde sa mai lasi masina. Pana si parcarea din fata IMGB-ului este plina ochi. Si nu de masinile muncitorilor... rosetti61 a scris: | dar cine stie cand si daca se va face asa ceva, pentru o mai buna utilizare a statie Valea Ialomitei | Eu nu inteleg nici mort rostul acestei statii...O statie chiar in dreptul derivatiei ( intre Raul Doamnei si Brancusi) era o solutie mult mai buna si mai ieftina (faceau si derivatia pana la depou pe o singura linie, nu tunel dublu)....
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 18 Apr 2010 00:26:31 Titlul subiectului: |
125954 |
|
Asamblul "Valea Ialomitei" ridica multe semne de intrebare, incepand cu "depoul" de mare capacitate de 5 linii vorba lui Kaustik, un fel de remiza de la Gara de Nord si terminand cu statia care este extrem de ingusta. Cred ca peronul este lat cat un metrou si un pic ! - daca nu ma insel eu.
Nu stiu ce fel de peron de calatori o fi acesta, nu cred ca are in latime 4 metri ! Sau schita prezentata de Aztec nu este cea reala, ci mai degraba cele 2 linii sunt anexe ale depoului. Nu stiu ce sa cred. Voi ce parere aveti ?
Rectific, statia are latimea cat 2 metrouri si nu are nici un fel de stalp la nivelul peronului - ca la Muncii / Titan / Dristor II
Sunteti sigur ca M 5 va face jonctiunea de linii la Eroilor ? Oricum, pe altundeva nici nu are cum. Ce ma mira este ca desi jonctiunea de linie este obligatorie nu apare pe planul statiei Eroilor (M 5)
O fi deja executata din 1978 ?
Descriere: |
Statia si "depoul" Valea Ialomitei |
|
Mărime fișier: |
79.72 kb |
Vizualizat: |
de 14934 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 18 Apr 2010 01:12:24 Titlul subiectului: |
125955 |
|
Legat de depou, in documentatie se precizeaza ca are lungimea de 300m, deci ar trebui sa incapa 10 trenuri, plus 4 locuri la statiile terminus, eventual plus rebrusmentul daca va fi cazul pe undeva (nu cunosc), si se rezolva problema parcarii.
|
|
Sus |
|
|
aztec
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Dec/2019 Mesaje: 85 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 18 Apr 2010 13:12:39 Titlul subiectului: |
125976 |
|
Scapati din vedere un mic amanunt. Lumgimea utila a remizei este de cam 200m, calculata pe Google Eartth, pentru ca mai apoi intervine portiunea "tehnica" cu macaze zi in care tunelul se ingusteaza de la 5 linii +2 la cele 2 din tunel. Posibil sa aibe si o rampa de acces auto in depou, cel putin asa se poate zari in planuri, insa tot nu inteleg utiltatea acestei statii derivate din linia principala (ca depou e ok).
Oricum, in curand sper sa apara si planurile statiei Brancusi si Romancierilor... sau ce a mai ramas...
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 03 Mai 2010 18:38:18 Titlul subiectului: |
126552 |
|
Posibil ca statia sa fie sub bulevard, iar parcarea in afara bulevardului. Ori executa acum si statia, simultan cu parcarea.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|