Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Pantelimon
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 44, 45, 46  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Noi 2012 21:23:38    Titlul subiectului: 160626

Chiar în septembrie am fost la Londra și am remarcat cu stupoare ce distanțe mari au între stații, în condițiile în care metrourile merg cu o viteză mult mai mare decât la noi. Și dacă te uiți pe hartă după cele mai apropiate guri de metrou constați că ai de mers mult dacă nu ești într-un punct de interes. Metrorile listate de tine nu suferă nici o comparație cu al nostru, pentru că cel din Roma este mult prea restrâns (două magistrale amărâte), iar celelalte două au mult peste 10 magistrale și bat fiecare 200 de stații.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Dec 2012 20:36:28    Titlul subiectului: 160829

Revenind la oile noastre din Drumul Taberei, de pe site-ul oficial al magistralei 5 de metrou aflam ca lucrarile la statiile de metrou avanseaza. La statia Orizont de exemplu s-a turnat primul planseu de beton.

http://www.magistrala5.ro/

Care este situatia din teren, inclusiv la "Jalea Ialomitei" ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Mar 04 Dec 2012 22:00:47    Titlul subiectului: 160851

"Cartitele" au inceput sa sape? Daca da, cum avanseaza? Daca nu - atunci de ce?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Dec 2012 16:20:23    Titlul subiectului: 160878

Primul TBM porneste in Ianuarie (de la cea mai oficiala sursa posibila), DACA NU TAIE PONTA BANII!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Dec 2012 20:19:19    Titlul subiectului: 160898

Deja se vorbeste despre o deviere a traseului M5 de la planurile initiale, in zona Razoare. Articolul se gaseste aici


Citat:
Traseul Magistralei 5 de metrou va fi deviat de la planurile inițiale

Deși Primăria și Metrorex găsiseră o soluție ca intersecția de la Răzoare să nu fie săpată de două ori pentru stația de metrou și pasajul rutier, planul a căzut. Așa că accesele în stația de metrou Academia Militară vor fi mutate pentru a lăsa loc ca pe viitor, când vor fi bani, să fie construit și Pasajul Rutier Răzoare.
Primăria Capitalei a realizat, în urmă cu mai bine de un an, un acord cu Metrorex care prevedea colaborarea pentru realizarea lucrărilor la pasajul rutier subteran Răzoare în paralel cu stația de metrou Academia Militară, însă acest lucru nu s-a mai întâmplat.

Lipsa de fonduri a determinat municipalitatea să treacă pe linie moartă lucrările la pasajul rutier, fapt ce complică acum lucrările la stația de metrou: proiectantul stației de metrou a prezentat miercuri, în fața Comisiei de Urbanism a Primăriei Municipiului București, câteva modificări aduse proiectului stației de metrou Academia Militară. Intrările în stația Academia Militară, traseul metroului și traseul exproprierilor ar putea fi modificate pentru a permite Primăriei să construiască, pe viitor când va avea fonduri, Pasajul Rutier Subteran Răzoare.
Dacă în proiectul inițial, metroul urma să fie construit sub pasajul rutier, acum stația și traseul metroului se modifică, pentru a lăsa loc săpăturilor la Pasajul rutier.
Singura necunoscută rămâne cum va fi reconfigurat spațiul de deasupra stației de metrou, după terminarea lucrărilor. Arhitecții membri ai Comisei de Urbanism au concluzionat că, decizia în privința reamenajării zonei Răzoare se va lua după ce vor fi obținute toate detaliile despre celelalate PUZ-uri și proiecte din zonă: Direcția de Circulație din cadrul PMB a comandat un studiu pentru zona dintre Bd. Iuliu Maniu și Bd. Regina Maria-Șos. Viilor, iar planul director rezultat în urma studiului va fi important în stabilirea soluției pentru intersecția Răzoare.
De asemenea, pentru reamenajarea intersecției vor fi luat în calcul și proiectul imobiliar care s-ar putea dezvolta în curtea fostei fabrici Ventilatorul.
Pasajul rutier subteran de la Răzoare, soluția propusă de municipalitate pentru fluidizarea traficului din una dintre cele mai aglomerate intersecții ale Capitalei, stă, sub diverse forme, pe lista de obiective "de început" de ani de zile dar lucrările par a nu mai începe niciodată.

Concluzia mea personala este ca trebuie sa il reinviem pe Ceausescu pentru a face ceva de la cap la coada, fiindca toti cei implicati in acest fenomen, nu sunt in stare de nimic. Si asta pe banii nostri !!!

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Dec 2012 21:33:30    Titlul subiectului: 160902

Proiectul nu a fost facut cu cap inca de la inceput.

Nu inteleg cum este posibil sa incepi un proiect cand nu ai banii asigurati pentru el. Cam asta se intampla cu M5 si diversele parcari/pasaje etc cu care interactioneaza. Nu are rost sa dam acum vina pe lipsa de bani. Ei nu au existat inca de la inceput si s-a facut totul la mascarada.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Dec 2012 09:07:17    Titlul subiectului: 160905

@guest
Statia Academia Militara a fost proiectata la inceput tinand cont de doua pasaje rutiere, un pasaj rutier deasupra (pe axul Dr Taberei-Eroilor) si altul care sa o "taie" perpendicular (pe axul Trafic Greu-Sos Grozavesti). Din pacate, la inceperea lucrarilor, Primaria nu a dorit sa execute nu pasajul, dar nici macar partea de pasaj aflata deasupra statiei. Cum Metrorex nu a dorit sa-si asume costuri care nu ii reveneau, a modificat inca de la inceput amplasamentul statiei, astfel incat sa se permita Primariei sa construiasca ulterior pasajul, cand va avea bani si cand va dori, fara sa afecteze statia de metrou. Acum pasajul rutier va trece prin lateralul statiei de metrou, nu va mai fi ca la Victoriei (exact deasupra), asa cum era prevazut initial.
Asadar, nimic nou, totul a fost modificat inca de acum 1 an si executat dupa un proiect modificat....Se vad si in poza din articol vechiul si noul amplasament al statiei.
La fel la statia Dr Taberei 34, actuala T Vladimirescu, exista modificare de proiect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Dec 2012 19:28:40    Titlul subiectului: 160910

Uitandu-ne pe site-ul urbanrail.net la metroul din Sofia, putem vedea ca, citez
Citat:
A second line, running north-south via the city main railway station, was built in only four years and opened in summer 2012. It is 11 km long and includes 11 stations.
Deci, bulgarii au construit o noua magistrala de metrou, cu o lungime de 11 kilometri, avand 11 statii in ... patru ani !
Intrebare ? Noi suntem mai prosti decat bulgarii ? De ce nu reusim sa avem macar ritmul lor de constructie ? Din cate stiu, Bulgaria nu este o tara bogata. De ce nu putem sa copiem partile bune de la ei ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Dec 2012 23:58:03    Titlul subiectului: 160911

La toate statiile sunt modificari mai mici sau mai mari fata de proiectul preliminar...altfel n-ar fi fost proiect preliminar...ci final Cool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Ian 2013 10:57:44    Titlul subiectului: 161570

Cand vor fi puse "cartitele" la treaba ? Deja suntem in ianuarie Very Happy
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Ian 2013 16:58:38    Titlul subiectului: 161583

Cand or fi gata cei de la Orizont / Favorit.
Oricum, nu in iarna asta, cu siguranta.
Intre Razoare si Orizont nu sunt decat 20 zile diferenta.
Daca vor fi bani pe la inceputul lui martie vor pleca. (ma rog, sfarsitul lui februarie).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
demonseye



Data înscrierii: 15/Aug/2012
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 24
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Ian 2013 10:31:31    Titlul subiectului: 161653

Am circulat ieri intre intrarea in Dr. Taberei si str. Brasov. Peste tot, de la Craciun, e liniste si pace. La Favorit cativa muncitori incarcau zapada de pe invelisurile de plastic, iar dincolo de Brasov se vedeau iarasi cativa muncitori parand oarecum ocupati, dar deloc cu chef de treaba. Reclama cu "Peste 3 ani de aici veti circula cu metroul" e f. valabila, cu mentiunea ca acesti 3 ani se calculeaza incepand cu fiecare zi care trece.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Ian 2013 10:36:40    Titlul subiectului: 161654

Sunt bani europeni? Asa sunt cheltuiti ei? Sunt probleme cu cofinantarea? Oricum ... halal treaba s-a facut, asta este motivul pentru care rad eu de cei de la Metrorex si de "planurile lor de viitor". Daca asta este ritmul de lucru, poate in 10 ani vom avea metrou. Deja suntem in 15 ianuarie si TBM-urile stau frumos la pastrare. Apropos, pentru TBM-uri se plateste cumva o chirie?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Ian 2013 14:52:15    Titlul subiectului: 161659

guest a scris:
Apropos, pentru TBM-uri se plateste cumva o chirie?

Da, dar e ceva mai complicat de calculat, nu este ca si cum ai inchiria un apartament de la data...pana la data.
Chiria se plateste functie si de cum se pot construi statiile, etc, etc.
Mai pe scurt, din cate stiu eu inca nu se platesc penalitati. Asta e important.
Oricum pe la sfarsitul lui februarie / inceputul lui martie o sa inceapa sa sape TBM - urile. Pana atunci nici o sansa, la ora actuala nici macar nu sunt asamblate in totalitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 16 Ian 2013 12:06:45    Titlul subiectului: 161678

Pe pagina de FB de la magistrala 5 au aparut poze cu lucrari noi pe la statii.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2013 16:00:04    Titlul subiectului: 161892

Flo a scris:
Chiar în septembrie am fost la Londra și am remarcat cu stupoare ce distanțe mari au între stații, în condițiile în care metrourile merg cu o viteză mult mai mare decât la noi. Și dacă te uiți pe hartă după cele mai apropiate guri de metrou constați că ai de mers mult dacă nu ești într-un punct de interes. Metrorile listate de tine nu suferă nici o comparație cu al nostru, pentru că cel din Roma este mult prea restrâns (două magistrale amărâte), iar celelalte două au mult peste 10 magistrale și bat fiecare 200 de stații.
Aasta se putea rezolva cu un LRT, cu statii ca in viitorul tramvai de la Dubai (cu peroane inchise, ca sa fie la fel de comod), si nici nu arata atat de penibil reteaua, ce va dubla statiile RATB. Cu o semaforizre desteapta tram LRT cred ca ar face mai repede bucla din Drumul Taberei.
Iar pe viitor in caz ca ar creste traficul, ar putea fi achzitionate tramvaie mai lungi ca in Budapesta, Siemens. Constructia ar dura mai putin si ar costa infinit mai putin.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2013 16:53:21    Titlul subiectului: 161898

Trebuie avuta in vedere si capacitatea de transport. Nu construim Light Metro doar de dragul de a-l construi. La fel si cu metroul subteran. Depinde si care este fluxul de calatori. Oricum acest plan nu apartine politicienilor actuali, ei nu sunt in stare sa gandeasca pe termen lung Laughing
Acest plan este de dinainte de '89. Ceea ce s-a modificat la planul de atunci este numarul de statii, adica vor fi mai dese. Cu acest aspect nu sunt de acord nici eu. Troleibuzul va dispare din pacate pe unde va fi metrou, scrie in paginile anterioare ale topicului sau la topicul de la Cafenea, Transportul in comun versus masina personala

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2013 17:48:03    Titlul subiectului: 161905

ADY88 a scris:
Asta se putea rezolva cu un LRT, cu statii ca in viitorul tramvai de la Dubai

Si cu tramvaiul ce faci / Unde ar fi avut cap de linie ?
M 5 trebuie privit ( din perspectiva celor din Dr. Taberei ) pana-n Iancului, inclusiv cu M 7 dat in folosinta
Numai asa M 5 are o logica.
Pana la Eroilor nu este M 5, este doar un racord, bun si ala, dar vad ca e in aer la ora actuala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2013 18:59:16    Titlul subiectului: 161908

guest a scris:
Acest plan este de dinainte de '89. Ceea ce s-a modificat la planul de atunci este numarul de statii, adica vor fi mai dese.

Metroul in Dr Taberei nu a fost in niciun plan de dinainte de 1989, cel mult doar o speranta a proiectantilor. ATAT!
Atentie, M5 apare dupa 1990..

Ceausescu a solicitat in ultimii ani sa nu se mai execute linii lungi care sa treaca prin centru, ci niste linii scurte, care "se opreau" in ce se construise deja. Asa a intrat metroul in "epoca racordurilor".
Astfel, in 1988 "marele carmaci" a cerut studierea urmatoarelor racorduri de metrou:
R1 = racordul Centrul National de Chimie – Magistrala 1;
R2 = racordul Rahova – Magistrala 2;
R3 = racordul Voluntari – Colentina – Magistrala 3;
R4 = racordul Pantelimon – Magistrala 3;
R5 = racordul Pajura – Magistrala 1.
(Precizez ca atunci magistrala 3 era Gara de Nord-Dristor 2, sa nu se produca vreo confuzie cu actuala M3..)

Dupa cum se stie, s-au inceput primul si ultimul racord. Probabil urmau si celelalalte, insa dupa cum se vede...nimic de M5 sau macar de de un racord de metrou in Dr Taberei. Cat ar fi trait el, nu se construia niciun cm de metrou acolo ...Cred ca nimeni nu avea curajul nici macar sa-i propuna asa ceva, avand in vedere aversiunea lui cunoscuta pentru acest cartier "de burgheji"...
Cel mult inainte de 1989 Dr Taberei avea rezervata o statie pe inelara de sud insa, odata cu modificarea de la Gara de Nord si cu inceperea racordurilor, aceasta inelara de sud era "in ceata"....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2013 19:49:01    Titlul subiectului: 161915

Si totusi la Eroii Revolutiei si Eroilor exista niste amorse interesante...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2013 20:07:37    Titlul subiectului: 161917

Atentie, Racordul R2 ajungea la Eroii Revolutiei (nu la Unirii cum ar putea sa se creada, avand in vedere magistrala Rahova-Colentina de pe planurile de azi). De aici si amorsa.... Trebuia ca racordul respectiv sa aiba o legatura cu restul retelei, o linie tehnologica..Insa era un racord independent, care varsa calatorii in statia Pieptanari2 (capat de linie), de unde ar fi trecut in actuala statie Eroii Revolutiei de pe M2 si si-ar fi continuat calatoria.

Amorsa de la Eroilor este intr-adevar interesanta, insa nicio informatie nu lasa sa se intrevada ca acolo in 1977 se prevedea ceva legat de Dr Taberei. Insa cum statia Eroilor este de fapt dubla fata de ce se vede (lucru unic si oarecum ciudat), probabil ca si amorsa se incadreaza la aceasta categorie "ciudat", daca nu este o simpla linie de utilaje (sunt multe de acest fel).

Repet, nu exista nicio schita de dinainte de 1989 in care sa existe M5 sau ceva asemanator. Dealtfel nici nu avea cum , se stie ca pana in 1986 pe traseul de Iancului la Pantelimon trebuia sa fie fosta M3, caz in care, chiar daca ar fi existat, metroul din Dr Taberei trebuia sa aiba alt traseu de la Eroilor/Universitate fata de cel actual.
Asa, in treacat, ar mai fi si ceva ca o amorsa inainte de Romana a carei rost nu prea il deslusesc. Este ciudata "expandarea" tunelului acolo si nu cred ca este fara rost.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2013 22:06:35    Titlul subiectului: 161927

guest a scris:
Trebuie avuta in vedere si capacitatea de transport. Nu construim Light Metro doar de dragul de a-l construi.

Apropo de capacitate, e limpede ca metroul o are mai mare, insa si cu un LRT poti sa ajungi la o capacitate apropiata metroului (doar ca la un pret mult mai bun). Iarasi vreau sa revin la exemplul Budapestei, ei au tramvaie Siemens Combino de 52m lungime, compuse din 6 sectii si am o impresie ca compania Siemens ofera posibilitatea sa il lungesti pana la 72! Deci daca faci niste statii lungi de 100m poti sa asfaltezi linia si sa circule pe ea (deci cu prioritate fata de trafic) toate liniile existente ale RATB de pe acel bulevard. Adica tot ce ar prelua viitoarea M5 ar fi intrat in asa un sistem.

guest a scris:
Ceea ce s-a modificat la planul de atunci este numarul de statii, adica vor fi mai dese.

Am auzit prin presa ca la un contract cu statul firma plataste 30% spaga. Deci cu fiecare statie in plus, niste carmaci vor fi mai grasi Laughing
E firesc ca ei cauta solutiile cele mai scumpe, e problema noastra ca popor ca nu ne pasa de banii nostri si acceptam asta. Ei daca ar putea, ar face in loc de M5 statii in continuu, pe logica "metroul sa fie mai aproape de utilizator" si posibil ca multi ar fi orgasmati de asa ceva, nestiind ca in viitor ii asteapta TAXE enorme ...

guest a scris:
Troleibuzul va dispare din pacate pe unde va fi metrou

Daca vor face asta, vor fi cei mai CRETINI ever. Contrar parerii multora, daca deasupra unui metrou ruleaza si transportul de suprafata, el nu "dubleaza" linia de metrou, ci o completeaza. Fiecare isi are functia proprie, bineinteles daca reteaua e facuta cu cap (ce nu e cazul M5), adica metroul sa aiba statii la 1km (el jucand rolul unui transport la distante mari si cu viteze sporite), iar transportul de suprafata sa aiba statii din 200 in 200 m (el jucand un rol de transport local). Adica daca vrei sa te duci la frizeria din cartier, iei troleul. Iar daca vrei sa ajungi la Universitate, iei metroul. Iar ce se va primi in Drumul Taberei, e ca oamenii vor putea merge la frizeria din cartier direct cu metroul Laughing Greseala asta au facut-o in Moscova, cand construiau linii de metrou, desfiintau tot la suprafata, in cele mai fericite cazuri lasau un autobuz semimort.
Acum au ajuns la situatia in care Metroul, desi la ei e enorm, e intotdeauna plin (din cauza ca preia si traficul local, ce era preluat in trecut de tramvaie), iar drumurile lor magistrale sunt mega late, cu pasaje (adica fara semfoare), insa cu ambuteiaje mereu (model american). Acum au ajuns la concluzia ca fara un transport civilizat de suprfata nu pot face fata traficului de pasgeri. Astfel au creeat multe benzi pentru transportul public, separate de trafic (prin camere, ai intrat pe banda, vei primi o scrisore acasa cu amenda usturatoare Laughing

andrei11 a scris:
Si cu tramvaiul ce faci / Unde ar fi avut cap de linie ?

Nu stiu exact ce ai in vedere prin cap de linie. Daca aveai in vedere ca unde ar putea sa bage terminalul in sens de bucla (adica ma interbi de spatiu necesar unei bucle).
Tramvaiele moderne pot fi si bidirectionale, deci la ele nu ai nevoie de bucla, ai nevoie de un macaz si o linie de dimensiunea lui, pe care sa intre ca sa schimbe directia (mai pe scurt exact ca la metrou).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2013 23:08:04    Titlul subiectului: 161930

ADY88 a scris:
Apropo de capacitate ,e limpede ca metroul o are mai mare ,insa si cu un LRT poti sa ajungi la o capacitate apropiata metroului (doar ca al un pret mult mai bun).Iarasi vreau sa revin la exemplul Budapestei, ei au tramvaie Siemens Combino de 52m lungime ,compus din 6 sectii
Te-am prins. Cand ai spus Budapeste esti pe "terenul meu". De ce fac ei magistrala 4 de metrou intre Keleti si Kelenfold ? E drept ca si ei termenul este depasit cu muti ani. Iar ce spui tu cu liniile 4 si 6 de tramvai, ei bine sunt ehcivalente cu linia 1 din Bucuresti, traseul lor sunt un fel de seminel. Inainte de a vorbi de Budapesta, putina documentare te rog. Si, inainte de a vorbi de Budapesta ar trebui sa mergi pe acolo cateva saptamani, sa vezi ce inseamna transport in comun. Consulta toate topicele de la subforumul cu transportul in comun de acolo. Este foarte bine ca ai energie sa te documentezi, dar ... daca te uiti pe net la transportul in comun din Budapesta si nu ai fost acolo, nu inseamna ca esti expert in ceea ce se intapmla acolo.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Vin 25 Ian 2013 23:11:15, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2013 23:08:30    Titlul subiectului: 161931

Nu e vorba de bucla, e vorba de capul de linie propriuzis, nu de cum intoarce.
Ce faci cu tramvaiul, il opresti la Eroilor ?
Daca da, nu rezolvi absolut nimic.
Aici am vrut sa ajung.
M 5 trebuie privita ca o magistrala cel putin pana la Piata Iancului. ( Deci Dr. Taberei - Piata Iancului ), inclusiv cu corespondenta cu M 7.
M 5 pana la Eroilor e doar un racord, nu o magistrala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2013 14:57:20    Titlul subiectului: 162277

Si UNDE sunt cartitele acelea? ( de dinainte de 1989 ). S-au evaporat brusc dupa '89? In proprietatea cui erau? Nu e nimeni tras la raspundere cu privire la ce s-a intamplat la Metrorex dupa caderea comunismului? Prea multa bataie de joc, exagerat de multa!
Sa nu exageram totusi...

Este clar ca actualele TBM - uri sunt mai performante decat cartitele din 1903, atat in ceea ce priveste calitatea lucrarii cat si viteza de inaintare.
Adevarul este ca in lipsa de bani / de interes nu o sa performezi nici cu varianta 1903, nici cu varianta actuala.
Pe asamblu sunt convins ca esti in castig cu un TBM in comparatie cu un 1903 si cu o diferenta semificativa in favoarea TBM - ului.
Adevarul stă in finantarea lucrarii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 44, 45, 46  Următoare
Pagina 34 din 46

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community