Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Pantelimon
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 44, 45, 46  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Ian 2014 08:44:48    Titlul subiectului: 170656

La Valea Ialomitei nu ajunge nici un TBM, TBM - urile ajung la Raul Doamnei.
Da, se demonteaza la Rau, se reintroduc la Academie si vor sapa spre Eroilor.
Oricum proiectul initial prevedea 3 TBM - uri, adica acum ar fi trebuit montat al 3-lea TBM la Academie care sa sape spre Eroilor, dar s-a renuntat, probabil ca lipseste maruntisul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Sâm 25 Ian 2014 01:26:32    Titlul subiectului: 170664

andrei11 a scris:
La finisajul statiilor se poate lucra.

Si de ce nu se lucreaza?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Ian 2014 13:08:26    Titlul subiectului: 170668

Am fost eu putin eliptic in exprimare.
1) Deocamdata nu e nici o statie disponibila pentru asa ceva.
2) Probabil ca finisarile sunt prinse in alt contract, deocamdata se executa statiile la rosu si tunelele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Dum 26 Ian 2014 16:50:25    Titlul subiectului: 170706

Ei (oficialii) spun ca:

"Graficul de lucrări prevede ca structura stațiilor și a tunelelor să fie gata în prima jumătate a anului 2015. Urmează apoi să fie realizate lucrările de montare a căii de rulare, cele de automatizări și finisajele."


Intrebarea mea este: de ce "apoi"? De ce nu se apuca si de finisaje, imediat ce o statie este terminata?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 26 Ian 2014 20:14:21    Titlul subiectului: 170714

boy4ever a scris:
Intrebarea mea este: de ce "apoi"? De ce nu se apuca si de finisaje, imediat ce o statie este terminata?

Poate ca vor sa evite stricaciunile care pot interveni daca se executa mai intai finisajele.Se stie de "durerea in cot" a unora dintre meseriasi patriei care pot spare o marmura sau lovii peretii proaspat finisati si sa-i doara la basca.Asa mai bine lasa finisajele la urma ca cine stie ce mai intervine .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9896
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Ian 2014 11:13:45    Titlul subiectului: 170720

Este an electoral, asa ca trebuie sa se faca si ei ca se lucreaza, ca sa dea bine pentru alegatori. Pe cat punem pariu ca dupa alegeri nu se va mai lucra, din cauza..........crizei financiare ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Ian 2014 16:17:45    Titlul subiectului: 170779

Stai linistit, asta e politica romaneasca, sau cel putin est-europeana, dar sa nu fim off-topic.
Alt exemplu de "lucrare electorala" e pasajul Mihai Bravu, asa ca nu numai subteranul are de suferit Smile

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
locutusus



Data înscrierii: 13/Feb/2014
Ultima vizita: 13/Iul/2017
Mesaje: 6

MesajTrimis: Vin 14 Feb 2014 13:43:24    Titlul subiectului: Statia Parc Dr. Taberei va avea mai putine cai de acces ! 171127

Metroul de Drumul Taberei: S-a abandonat ideea de mall în Stația Moghioroș

Stația Parc Drumul Taberei din Proiectul Metrou Drumul Taberei nu va mai avea nicio galerie comercială și niciun pasaj subteran, așa cum era proiectul inițial. Va fi o stație simplă, cu cinci ieșiri, spun reprezentanții Metrorex, pentru ECONOMICA.NET. De asemenea, nu mai este nevoie nici de devierea traseului tramvaiului 41 și nici de trecerea celei de-a treia linii, pentru manevre, pe sub parc. Aceasta va fi situată sub magazinul Tip Top, aproape de blocuri.


"Din rațiuni de costuri, nu vom mai face stația Parc Drumul Taberei cu galerie comercială. Va fi o stație simplă, cu cinci ieșiri, două la parc, două pe partea cu Tip Top și una la piață. Renunțăm la cea de-a șasea ieșire, cea dinspre patinoar, necesită un volum de lucrări prea mare, cu tăierea unei rețele magistrale de gaze și reconstrucția ei, costuri de 10 milioane de euro”, a precizat Aurel Radu, directorul Metrorex. Potrivit acestuia, din considerente de mediu, s-a renunțat și la trecerea celei de-a treia linii, suplimentare, opentru diverse manevre, pe sub parc. "Era nevoie de multiple avize pentru tăierea copacilor, pentru săpături, am renunțat. O facem pe sub Tip Top. Nu e chiar așa de aproape de blocuri”, a mai spus Radu.

În prezent, cele două freze care sapă tunelul pentru metrou sunt pe drumul dintre Favorit și Moghioroș. Varvara și Filofteia, cum sunt numite ele, se vor opri la Moghioroș până va fi gata stația.
Lucrările la Magistrala 5 de Metrou Drumul Taberei-Eroilor au fost sistate în prima parte a anului trecut din cauza lipsei banilor. Ulterior, Guvernul a alocat sumele necesare demarării lor și România a reușit să fie introdusă pe Programul Operațional Sectorial-Transporturi, beneficiind astfel de fonduri europene nerambursabile.
Pentru acest an, există o alocare bugetară de 640 de milioane de lei pentru lucrări. Banii vor fi decontați de UE.

Metroul de Drumul Taberei are o lungime totală de aproximativ șase kilometri și va avea zece stații: la Râul Doamnei, Valea Argeșului, Valea Ialomiței, Romancierilor, Parcul Drumul Taberei, Tudor Vladimirescu, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor. Magistrala 5 va acoperi, în principal, necesitățile de transport a peste 300.000 de locuitori din sectoarele 5 și 6 ale Capitalei. Costurile estimate pentru acest proiect sunt de 1,2 miliarde de euro.

http://www.economica.net/metroul-de-drumul-taberei-statia-moghioros-nu-va-deveni-mall-o-linie-trece-pe-langa-blocuri_73009.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9896
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Feb 2014 13:49:35    Titlul subiectului: 171128

Cea mai buna veste este ca nu se va mai devia traseul lui 41. Ar fi iesit haos.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Feb 2014 15:19:20    Titlul subiectului: 171131

Ba e o veste cat se poate de proasta.
Eu as renunta si la 5 accese, ce ne trebuie ? Un acces pe statie e arhisuficient, cine are nevoie de metrou il va gasi.
Haos pentru ce ? O metoda desteapta s-a aplicat in 1973 - 1979 odata cu constrructia primului tronson.
Acum de ce nu se poate aplica aceasi metoda ? Evident, noi de acum suntem mai destepti ca cei de acum 40 ani si avem alte metode.
Trebuia aplicata metoda din anii '70 si rezolvam problema.
Probabil ca nu sunt bani, aici e problema si se face economie la ce nu e strict necesar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
locutusus



Data înscrierii: 13/Feb/2014
Ultima vizita: 13/Iul/2017
Mesaje: 6

MesajTrimis: Vin 14 Feb 2014 16:15:05    Titlul subiectului: Lucrarile la Metroul Drumul Taberei sunt in grafic ... 171134

Lucrarile la magistrala de metrou care va lega cartierele Drumul Taberei si Pantelimon se desfasoara in ritm alert in aceste zile, toti cei implicati dorind sa profite, din plin, de zilele calduroase din acest final de februarie.

Ritmul sustinut al lucrarilor a facut ca totul sa se desfasoare conform planului initial. Anterior, ministrul Transporturilor Ramona Manescu a declarat, in timpul unei editii a emisiunii Dupa 20 de ani, difuzata de postul Pro Tv, ca “Metroul va fi gata in anul 2016, in conditiile in care banii alocati sunt la zi, companiile si-au indeplinit toate conditiile, termenele fiind cele stabilite. In plus, vremea tine cu noi, lucrarile, atat la suprafata, cat si in subteran se desfasoara potrivit graficului”.

http://www.dr-taberei.ro/2014/02/14/lucrarile-la-metroul-drumul-taberei-sunt-in-grafic-galerie-foto-din-subteran/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9896
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Feb 2014 21:16:59    Titlul subiectului: 171141

andrei11 a scris:
Haos pentru ce ?

Se vede ca nu circuli cu 41 in orele de varf Laughing
Sa nu te auda locuitorii din Ghencea si Drumul Taberei ca esti partizanul devierii lui 41 ca s-ar putea sa iit spuna "cuvinte dulci". Tu ai vazut cum arata 41 dimineata ? Stii ca la Lujerului spre Piata Presei Libere de exemplu nu poti sa te urci in primul 41, fiindca vine plin deja ?
E foarte usor de vorbit de deviere de traseu, dar ai alternative de aceeasi capacitate cu 41 ?
Sau vorbim, doar asa sa ne aflam in treaba.....

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Feb 2014 22:02:10    Titlul subiectului: 171144

Nu, nu vorbim sa ne aflam in treaba, am si precizat metoda de deviere, pentru ca acolo se poate.
Metoda este cea aplicata cand s-a construit primul tronson de metrou, Timpuri Noi - Semanatoarea.
Acea metoda trebuie aplicata, si nu alta.
Nu stiu la ce te-ai gandit cand am spus "deviere". Dar cu siguranta nu la metoda din '77. Bine, am spus generic '77, dar se intelege. Trebuie s-o explic ? Sau e cunoscuta deja ? S-a aplicat atat la Timpuri Noi, cat si in Piata Unirii / Izvor si Grozavesti.



2-15-2014 11-20-24 AM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  234.89 kb
 Vizualizat:  de 15171 ori

2-15-2014 11-20-24 AM.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
locutusus



Data înscrierii: 13/Feb/2014
Ultima vizita: 13/Iul/2017
Mesaje: 6

MesajTrimis: Lun 24 Feb 2014 12:09:22    Titlul subiectului: Statiile Metroului din Drumul Taberei incep sa prinda contur 171402

Lucrarile de la Magistrala 5 care va lega cartierele bucurestene Drumul Taberei si Pantelimon continua in ritm sustinut. TBM-urile Varvara si Filofteia foreaza metru cu metru tunelele in timp ce muncitorii lucreaza in paralel, si la finalizarea statiilor de metrou din cartierul Drumul Taberei.

Astfel, conform planului initial lucrarile de suprafata vor fi incheiate la termenul stabilit de cele doua parti, finalul primaverii anului 2015. In continuare aveti o galerie foto cu stadiul lucrarilor care se desfasoara la statiile propriu-zise ale Magistralei 5.

http://www.dr-taberei.ro/2014/02/19/statiile-metroului-din-drumul-taberei-incep-sa-prinda-contur-galerie-foto/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Feb 2014 12:42:01    Titlul subiectului: 171403

Un articol foarte slab, chiar debil, nu inteleg cui foloseste un astfel de articol publicat pe forum.
1) TBM - urile Varvara si Filofteea nu foreaza metru cu metru, ci in alternanta, cand unul / cand altul. Enel nu e in stare sa asigure curent pentru amandoua ca sa lucreze in paralel, decalate inte ele cu 150 metri.
Asadar viteza de inaintare este redusa fata de ceea ce se planificase, nu inteleg cum lucrarile sunt in termen.
2) Prin finalizarea statiilor se intelege finalizarea statiilor la rosu, fara scari, fara accese, fara acopirea golurilor tehnologice. Reportajul lasa impresia ca statiile se finalizeaza ca sa fie data in folosinta, dar nici pe departe. Sunt finalizate ca si structura de rezistenta.
Sunt 3 statii care nu au fost atacate practic deloc, si anume Eroilor ( M 5 ) - Parc Dr.Taberei - Dr. Taberei ( Raul Doamnei ).
Inclusiv tunelele de la Academie la PSS Opera - trecand prin Eroilor nu vor fi atacate prea curand.
Asadar ne aflam in treaba cu articole de genul de mai sus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9896
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Feb 2014 13:21:03    Titlul subiectului: 171404

Concret, cam cu cat sunt intarziate lucrarile ? Un an ? Sau mai mult ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9896
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Apr 2014 12:47:36    Titlul subiectului: 172386

Un articol cu stadiul lucrarilor la magistrala 5 de metrou. Se pare ca s-a stabilit un............record mondial la Bucuresti, s-au sapat intr-o singura zi 45 m de tunel. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Cârtița Varvara a ajuns la stația Tudor Vladimirescu.Stadiul lucrărilor la metroul de Drumul Taberei
FOCUS  15 Aprilie 2014 - 07:49  Amalia Balabaneanu

Varvara, cârtița uriașă care sapă tunelul pe primul fir la Magistrala 5 de metrou, a ajuns la stația Tudor Vladimirescu. Vă prezentăm mai jos stadiul lucrărilor la stațiile de metrou de pe Magistrala 5.

Varvara, primul TBM – Tunelling Boring Machine care sapă tunelul de metrou din Drumul Taberei, a plecat, pe 26 martie, din stația Favorit către stația Tudor Vladimirescu (fosta Drumul Taberei 34). Pe 11 aprilie, după 17 zile de la începerea săpăturilor, Varvara a ajuns în stația Tudor Vladimirescu, după ce a săpat 421 de metri de tunel. Cârtița uriașă urmează să fie translatată către celălalt capăt al stației, pentru a începe săpăturile la tunelul de metrou către stația Parc Drumul Taberei.
Între timp, la stația Favorit se lucrează la pereții interiori și se fac ultimele pregătiri pentru pornirea celui de-al doilea TBM, botezat Filofteia. La stația Orizont vor fi gata pereții interiori în aproximativ o lună. Săptămâna trecută, la stația Romancierilor, se lucra la pereții interiori. De asemenea, mai trebuiau făcute trei turnări de radier. La stația și depoul Valea Ialomiței s-a excavat tot pământul din perimetrul unde va avea loc următoarea turnare pentru un nou segment de radier.

Record mondial, stabilit la București

Sâmbătă, 5 aprilie, pe parcursul a patru schimburi a câte șase ore, cârtița Varvara a stabilit un nou record mondial, săpând 45 de metri de tunel de metrou, într-o singură zi, cu 1,5 metri mai mult față de recordul mondial stabilit, în 2012, la Varșovia. Recordul pe plan mondial a fost depășit de Varvara pe sensul de mers dintre stațiile Favorit și stația Tudor Vladimirescu (fosta Drumul Taberei 34). „S-a înaintat cu 45 de metri liniari și s-au montat 30 de inele de beton armat în 24 de ore!", a declarat, pentru evz.ro, Constantin Mustățea, șeful Serviciului Urmăriri Lucrări din cadrul Metrorex.

"Recordul precedent, de 43,5 metri, a fost stabilit la Varșovia, acum doi ani, într-un sol similar și cu aceeași tehnică! Cea mai bună tehnologie pentru mediul urban și pentru un sol îmbibat cu apă", a spus inginerul Mihai Divlan, responsabilul cu execuția al constructorului Astaldi – FCC – Delta/ACM – AB Construct. „Ca la femei, contează fiecare centimetru!", a completat, râzând, inginerul.

Media de înaintare pe zi a cârtiței uriașe, spune Mustățea, este de 25-27 de metri pe zi, ceea ce înseamnă montarea a 18 inele de beton de 1,5 metri.

Când vor fi gata lucrările la metroul din Drumul Taberei

Se estimează că în prima jumătate a anului 2015 structura stațiilor și tunelelor de metrou de pe Magistrala 5 va fi gata. Urmează lucrările de montare a căii de rulare, cele de automatizări și finisajele. Termenul preconizat pentru darea în folosință a tronsonului Râul Doamnei - Eroilor 2 este al doilea semestru al anului 2016.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2014 13:20:02    Titlul subiectului: 172448

Eu zic ca e un ritm bun de lucru 17-20 zile/statie. Il vom termina repede. Poate chiar cu multa anticipatie incat sa ne invidieze arabii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9896
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 18 Apr 2014 06:57:13    Titlul subiectului: 172455

Depinde de finantare. Daca se inchide robinetul, iar stam pe loc.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 18 Apr 2014 13:10:25    Titlul subiectului: 172461

Dar parca se spunea ca acele cartite o data pornite nu se mai opresc pana isi termina treaba.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 18 Apr 2014 15:59:00    Titlul subiectului: 172463

Din punct de vedere al tehnologiei de constructie galerii de metrou, "treaba" "cartitei" este sa sape interstatiile - adica traseul dintre doua statii. O data ajunse la "destinatie", se opresc, se translateaza la capatul celalalt al statiei, apoi isi reincep "treaba".
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9896
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Mai 2014 16:12:10    Titlul subiectului: 172820

Pe site-ul oficial al Magistralei 5 de metrou, nu s-au mai postat poze noi din........februarie: http://www.magistrala5.ro/
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Aug 2014 09:19:17    Titlul subiectului: 174349

Trec zilnic pe Drumul Taberei si, cu mici exceptii, lucrarile par sa stea pe loc, cel putin asta se vede din autobuz. In afara de Valea Ialomitei, Valea Argesului, Parc Drumul Taberei si Academia Militara nu prea sunt muncitori pe santier, iar aspectul statiilor e acelasi ca in urma cu cateva luni.
S-a redus ritmul de lucru?
Unde mai sunt cele 2 TMB-uri?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9896
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Aug 2014 10:28:36    Titlul subiectului: 174350

Exista o confirmare oficiala ca lucrarile vor intarzia cel putin un an. Articolul se gaseste aici.

Citat:
VESTE PROASTĂ pentru bucureșteni: metroul de Drumul Taberei întârzie încă UN AN

Inaugurarea metroului din Drumul Taberei a fost amânată din nou. Potrivit italienilor de la Astaldi, compania care lucrează la Magistrala 5 de metrou, lucrările vor fi gata abia în 2017 și nu în semestrul doi al anului 2016, după cum au anunțat autoritățile.

Constructorul italian Astaldi, care lucrează la Magistrala 5 de metrou din cartierul Drumul Ta­be­rei, anunță că proiectul ar urma să fie gata în 2017, la finalul pri­mului semestru din 2014 circa 42% din lucrări fiind fina­lizate, potrivit raportului pe primele șase luni publicat de grupul din Peninsulă.

În replică, oficialii Metrorex spun că lucrările la metroul de Drumul Taberei trebuie finalizate până la finele lui 2016. "Magistrala 5 de metrou, Râul Doamnei - Pantelimon, are trei faze de punere în funcțiune. Pentru prima secțiune, de la Eroilor la Râul Doamnei, punerea în funcțiune cu călători este sfârșitul anului 2016. În momentul de față, Astaldi are contractate doar lucrările de structură și infrastructură. Pentru a pune în funcțiune secțiunea respectivă la finele lui 2016 Astaldi, conform contractului, trebuie să termine lucrările de structură și infrastructură în septembrie 2015, urmând ca lucrările de finisaje, cale de rulare și instalații să se finalizeze într-un an și jumătate. În momentul de față acestea sunt datele contractuale și trebuie respectate de către toată lumea. Poate cel mult în ianuarie 2017 să se facă formele de recepție, dar lucrările în sine trebuie finalizate în 2016", a declarat, pentru B365.ro, Cătălin Homor, directorul de investiții al Metrorex.

Ca sa fiu carcotas, daca metroul va fi inaugurat in 2017, ar fi o veste excelenta pentru bucuresteni, dar ma indoiesc ca va fi respectat si acel termen Very Happy

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Aug 2014 12:59:54    Titlul subiectului: 174360

2019 mi se pare o data optimista, asta fara sa ma aflu in treaba.
Daca tunelele ( inclusiv TOATE statiile la rosu ) se vor termina la sfarsitul anului 2015, pentru finalizari / montat echipamente / linii le trebuie minim 3 ani. Minim.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 44, 45, 46  Următoare
Pagina 39 din 46

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community