Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Universitate (etapa 1)
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 43, 44, 45  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
rapidistu



Data înscrierii: 26/Iun/2009
Ultima vizita: 05/Mai/2015
Mesaje: 12
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mie 08 Iul 2009 12:53:04    Titlul subiectului: M5: Cartier Drumul Taberei - Universitate (etapa 1) 113607

Am deschis acest topic pentru a discuta despre M5 care este la faza de licitatie pentru constructor. In cel mai fericit caz lucrarile vor incepe anul viitor si vor dura 6 ani.
Dar numai prima parte intre Ghencea si Eroilor. Restul va fi doar traseul propus si punctele de intersectie. In curand aceasta harta va aparea in trenuri.
O sa va spun planul lui M 5 de dinainte de 1989, era cel mai logic si rational cu putinta.
- Cap la fosta Tricodava - peron dreapta, gen Grozavesti
- La mijlocul buclei, statie fara nume in '89, in curba, gen Victoriei 2 ( de pe M2)
- Statie in zona fostei Piete Moghioros. Un acces in parc, un acces la intersectia cu 41. Peron dreapta.Contraverse. Aici trebuia sa aiba statie si inelara, s-a propus un complex de statii gen Victoriei, inclusiv cu pasaj rutier
- Favorit, peron stanga, un acces la Favorit si un acces spre Orizont
- Academia Militara
- Eroilor 5
- Mihail Kogalniceanu, peron dreapta, cu o iesire in piata si cu o iesire spre liceu. Unii propuneau si o iesire in Cismigiu, cu un tunel subteran de promenada
- Universitatii 5 un acces pe la actualul acces spre Universitatii 2 si un acces de la Piata Rosetti. Pana la Rosetti un tunel de promenada cu diverse magazine. Peron stanga
- Mosilor 5, peron dreapta
- Iancului 5
- Fostul Electoaparataj
- Intersectia cu sos Fundeni + obligatoriu pasaj rutier pe axa Pantelimonului.(deci statia sub pasaj)
- Granitul (Cora) cap de linie.
- O linie de serviciu pana la depoul Pantelimon
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rapidistu



Data înscrierii: 26/Iun/2009
Ultima vizita: 05/Mai/2015
Mesaje: 12
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mie 08 Iul 2009 20:51:00    Titlul subiectului: 113641

Statiile care vor fi sigur construite vor fi :
Propunerea1 (care are cele mai mari sanse de a fi construite)
- Ghencea
- Raul Doamnei
- Targu Neamt
- Romancierilor
- Parc Drumul Taberei
- Drumul Taberei 34
- Favorit
- Orizont
- Academia Militara
- Eroilor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rapidistu



Data înscrierii: 26/Iun/2009
Ultima vizita: 05/Mai/2015
Mesaje: 12
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mie 08 Iul 2009 20:52:27    Titlul subiectului: 113642

Propunerea2
- Ghencea
- Prelungirea Ghencea
- Brancusi
- Valea Ialomitei
- Romancierilor
- Parcul Drumul Taberei
- Sibiu
- Razoare
- Eroilor
- Cismigiu
- Universitate
- Carol 1
- Bucur Obor
- Doamna Ghica
- Soseaua Fundeni
- Depoul Colentina
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rapidistu



Data înscrierii: 26/Iun/2009
Ultima vizita: 05/Mai/2015
Mesaje: 12
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mie 08 Iul 2009 20:53:30    Titlul subiectului: 113643

Statii propuse pt construire
- Hasdeu
- Cismigiu
- Universitate
- C.A Rosseti
- Mosilor
- Foisorul de foc
- Sos.Garii de Est
- Iancului 2
- It.Victor Manu
- Stadionul 23 August
- BD.Chisinau
- Morarilor
- Spitalul Sf.Pantelimon
- Cora Pantelimon (Granitul)
- Depoul Pantelimon
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 1787
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Iul 2009 23:51:20    Titlul subiectului: 113670

Unde faci tu statii la Universitate, Rosetti si Sos Garii de Est ? Mi-am batut capul o gramada si n-am aflat.
Si daca faci statii in Dr. Taberei din 300 in 300 m, in Colentina de ce faci una la kilometru ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 1072
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 09 Iul 2009 17:59:08    Titlul subiectului: 113702

Chiar il vreti tramvai subteran
Statiile pe M5 vor fi:
Raul Doamnei (sau Ghencea, valea Argesului, in functie de proiect - peste tot apare cu bucla) - Valea Ialomitei - Drumul Taberei - Favorit - Academia Militara - Eroilor - Kogalniceanu - Universitate - Mosilor - Traian (?) - Piata Iancului - Stadion (denumire provizorie pentru zona Electroaparataj-Delfinului) - Morarilor - Granitul.

O distanta de 300 de metri intre statii (intre semnalele de intrare) e echivalenta cu lungimea statiei Piata Unirii 1, care are 315 m intre semnale (peron+spatii tehnice) - ar insemna ca nici nu pleaca bine din statie ca sa opreasca in urmatoarea.
Intre Lujerului si Gorjului sunt aproximativ 600 m.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 1072
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 09 Iul 2009 22:04:41    Titlul subiectului: 113715

In Drumul Taberei, in functie de solutia aleasa pot fi
Valea Ialomitei - cu accese in intersectie si spre Romancierilor
Raul Doamnei - cu accese catre intersectie si Valea Argesului
Ghencea (la capatul lui 368) - varianta cu aceste statii presupune un ocol pe sub Raul Doamnei si incadrare pe Ghencea
VArianta mai simpla este cu statie la mijlocul buclei, cu accese spre V. Ialomitei si V Argesului si urmatoare statie la Ghencea.

O ultima varianta ar fi ca de la V. Ialomitei tunelurile sa mearga pe sub strada catre Valea Oltulu cu statie la Brancusi si apoi GHencea

Dupa Eroilor. Kogalniceanu e urmatoarea oprire importanta, numarul de statii de pe sectia respectiva variind si in functie de ce decide cu M4, daca apare Hasdeu sau alta statie.

Spre Granitul, distanta dintre Mosilor si Iancului e si suficienta (ma gandisem la o statie intermediara Scoala iancului-Traian). de la Iancului ar fi o varianta de traseu cu "cocoasa" la Baicului intersectie cu Pantelimon. Statia de la Electroaparataj e imposibil de denumit exact - are o multitudine de amplasamente: pe scuarul din intersectie, pe partea stanga langa blocuri, pe partea cu MCD, intre MCD si Socului. Si aici ma gandisem la o statie intermediara "Vatra Luminoasa" la mijlocul distantei dintre Iancului si Electroaparataj.
Statia poate avea destule denumiri:
Lia Manoliu - pana la stadion e destul de mers pe jos
Socului/Delfinului/Chisinau
Vatra Luminoasa - e in coasta cartierului.
Dincolo de Granitul liniar ar fi lasata cu posibiulitati de prelungire, folosite pana atunci ca linii de serviciu spre depou - trebuie sa aibe propriul depou, pentru ca Pantelimonul e pentru M1, doar daca il mai mareste, pe terenul sportiv din apropiere - si legatura tehnica cu statia Pantelimon de pe M1. In viitor (poate peste 25-30 cand se vor mai definitiva studii) e posibil sa fie prelungit pana in Pantelimon, spre centura.
Pana atunci sa se apuce macar de tronsonul din Drumul Taberei.



m5 Dr Taberei - Universitate - Granitul.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  470.92 kb
 Vizualizat:  de 765623 ori

m5 Dr Taberei - Universitate - Granitul.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 09 Iul 2009 22:11:36    Titlul subiectului: 113716

"Cocoasa" de la Baicului nu prea ai pe unde s-o faci. Pe unde o faci, pe sub blocuri?... Nu prea merge. Singura varianta ar fi ca de la Mosilor traseul tunelelor in loc sa mearga pe sub Protopopescu, sa mearga pe sub Ferdinand, dar in acest caz trebuie construita o statie noua de legatura cu M1 in intersectie cu Mihai Bravu, ori deja exista statia Iancului la 300 m mai jos si sa faci tuneluri de corespondenta intre presupusa statie de pe M5 si Iancului, nu prea are rost...
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 1787
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Iul 2009 20:41:40    Titlul subiectului: 113782

Cocoasa de la Baicului cu-i foloseste ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 1072
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 10 Iul 2009 22:01:12    Titlul subiectului: 113787

Era doar o varianta - respectiva statie intermediara poate fi facuta pe Iancului, dar nu stiu daca are vreo utilitate.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 1787
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Iul 2009 23:18:19    Titlul subiectului: 113802

Apropo de hartile lui Rosetti, cu 4 postari mai sus : si pana la urma ce facem ? Ajungem la concluzia ca varianta metroului de dinainte de 1989, cu o singura exceptie, capul de linie din Dr Taberei, e cel mai logic cu putinta ? As putea sa spun ca Rosetti pur si simplu a luat planul de pe timpul lui Ceausescu si l-a pus in schema. Deci oamenii generatiei mele - de dinainte de revolutie nu erau chiar asa invechiti moral.
Atasez in schema varianta de pe vremea lui Ceausescu a metroului prin Dr. Taberei. Mentionez inca odata ca celalalte statii in afara capului de linie sunt identice pana la Granitul. (Capul de linie la Tricodava)



Varianta Ceausesc.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  481.48 kb
 Vizualizat:  de 765460 ori

Varianta Ceausesc.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 1072
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 11 Iul 2009 02:08:53    Titlul subiectului: 113811

Mor cand vad bucla aia; toate planurile care s-au vehiculat pana acum au "carligul" ala nenorocit. Cea mai plauzibila e continuarea la statia din bucla (Valea Ialomitei) spre Valea Argesului, pe sub ea, si apoi spre termnalul RATB.


dr taberei.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  265.58 kb
 Vizualizat:  de 765439 ori

dr taberei.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Iul 2009 19:18:24    Titlul subiectului: 113853

rosetti61 a scris:
Mor cand vad bucla aia;

Ce sa-i faci daca asa a fost construit cartierul intr-o curba continua ? Very Happy
Acum nu-i poti defavoriza pe cei care stau spre Prelungirea Ghencea..Si ei trebuie sa ajunga rapid in centru. Fara bucla fluxul de calatori preluat ar fi mult mai mic . Magistrala de metrou nu va fi pentru cei care vor sa ajunga de la Tricodava la Moghioros de exemplu. Pentru asta exista transportul de suprafata.
Eu as vedea statiile mai dese, poate nu la fel de dese ca in proiect. In locul statiei de la Academia Militara poate ar fi mai buna una la Razoare, sa-i preia pe cei de pe Bd Timisoara si Panduri. LA Kogalniceanu este clar ca nu poate fi statie din cauza spatiului, deci trebuie sa renuntam la idee. Si trebuie sa gandim si in perspectiva la intersectia cu M4 (cel mai probabil la Lazar, cred ca s-a renuntat la Hasdeu pentru ca de acolo era greu ca M4 sa mai ajunga la Izvor si apoi sa se intoarca spre Marriott). Altfel sa te apuci ulterior sa faci statie noua pe M5 dupa ce se va prelungi M4 va fi un calvar, nu poti sa opresti traficul pe M5 sau sa se circule alternativ pe cate un sens (ia exemplul statiei Gorjului si ce a iesit acolo).
Ideal ar fi sa fie construite 2 magistrale, una pe Dr Taberei si una pe Ghencea-13 Septembrie-Unirii-Decebal-Basarabiei....Varianta oficiala cu capat la stadion este un compromis, probabil in ideea ca nu se construi alt metrou in Ghencea.
Kaustik a scris:
"Cocoasa" de la Baicului nu prea ai pe unde s-o faci. Pe unde o faci, pe sub blocuri?... Nu prea merge. Singura varianta ar fi ca de la Mosilor traseul tunelelor in loc sa mearga pe sub Protopopescu, sa mearga pe sub Ferdinand, dar in acest caz trebuie construita o statie noua de legatura cu M1 in intersectie cu Mihai Bravu, ori deja exista statia Iancului la 300 m mai jos si sa faci tuneluri de corespondenta intre presupusa statie de pe M5 si Iancului, nu prea are rost...

Oricum este prevazut sa se construiasca o statie acolo pe M1 si probabil ca daca experimentul M5 cu statii dese va da rezultate o vom si vedea....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 6455
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Iul 2009 19:18:14    Titlul subiectului: 113926

Proiectul arata foarte bine pe hartie. Mi-au placut toate hartile cu variantele de traseu, insa cu totii cred ca suntem de acord ca fara finantare nu vom vedea prea curand metrou in Drumul Taberei.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
1.cremsnit



Data înscrierii: 23/Iun/2009
Ultima vizita: 14/Oct/2017
Mesaje: 29
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Iul 2009 21:39:05    Titlul subiectului: 113983

Citat:
Mi-au placut toate hartile cu variantele de traseu, insa cu totii cred ca suntem de acord ca fara finantare nu vom vedea prea curand metrou in Drumul Taberei.
Tin sa-ti dau dreptate caci atunci cand vorbim de M5 ne referim la o magistrala intreaga de la A-->Z nu o statie sau doua bagate in plus sau o extindere cum a fost cazul NG2-->Linia de Centura Lucrarile nu numai ca ar "manca" sume imense contrar tuturor asteptarilor, ci ar dura si extrem de mult... Doar daca ne gandim ca de nu stiu cati ani se lucreaza la 2 statii noi (Bazilescu si Laminorului) ma ia cu fiori gandul unei magistrale noi si destul de lungi precum M5. Deasemenea sanse prea mari nu consider ca are nici M4 pana la CFR Progresu caci s-ar ivi aceleasi probleme (intarzieri din care rezulta sume mai mari si durate enorme de executare). Concluzia: lucrarile ar paraliza o mare parte din arterele capitalei pentru o luuunga perioada de timp(sa ne amintim traficul de pe Theodor Palady sau Camil Ressu cand erau facute sapaturi) + COSTURI uriase(chiar daca magistrala ar fi executata pe segmente).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 1787
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Iul 2009 20:09:43    Titlul subiectului: 114663

Nu vi se pare curios ca se vorbeste de M 5 numai pana la Eroilor ? Daca se vor apuca de ea (sper), primul tronson va fi Dr Taberei - Eroilor. Intrebare : In traditia metroului Bucurestean liniile sunt interconectate intre ele. M 5 ( Dr Taberei - Eroilor) va fi legata de restul retelei pe undeva ? Si daca da, pe unde anume ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Iul 2009 20:20:57    Titlul subiectului: 114665

andrei11 a scris:
M 5 ( Dr Taberei - Eroilor) va fi legata de restul retelei pe undeva ? Si daca da, pe unde anume ?

Exista un ciot la iesirea din Erolor spre Izvor care poate fi folosit foarte bine in acest scop.
Mie nu mi se pare curios ca se vorbeste de M5 pana la Eroilor in prima faza, doar este portiunea cea mai facila. Abia de acolo incepe greul.... Very Happy ( zona veche, cladiri subrede, bulevarde inguste, intersectii cu alte magistrale (M4) inca nestabilite, etc
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 1787
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Iul 2009 21:04:59    Titlul subiectului: 114668

Oare acest ciot sau spatiul imens de dupa Linia 5 de la Eroilor (linia de dupa peretele de la peronul central) sa fie acolo de mult timp, oamenii din 1975 sperand de atunci la un M 5 ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Iul 2009 21:56:54    Titlul subiectului: 114671

Spatiul tehnic de la Eroilor este interesant si destul de mare, dar nu cred ca in 1979 se gandeau la M5 (sa nu uitam ca atunci erau in plan doar 3 magistrale). Daca ar fi luat in calcul M5 poate ar fi gandit chiar o statie comuna la Eroilor, cu liniile 2 si 5 deservind M5. Sau ar fi construit si lasat in conservare statia M5 perpendiculara pe actuala statie, dar situata sub M1 mai spre mijloc sau spre capatul dispre Opera, facand astfel si inscrierea pe sub Kogalniceanu "mai lina".
Ulterior poate ca le-a venit ideea cu M5,asa cum le-a venit si cu M4, desi nu stiu ce traseu i-ar fi ales dincolo de Universitate la ce probleme tehnice au intampinat cu vechea M3 de au fost nevoiti sa-i schimbe brusc traseul spre Dristor2 si sa lase Depoul Pantelimon gata executat, dar fara legatura cu reteaua de metrou. Sa nu pierdem din vedere ca dincolo de Iancului actualul traseu al M5 de care se discuta este exact vechiul traseu al M3 care nu a mai fost executat...
Altfel exista un sir lung de coincidente sau situatii bizare la metrou (statia Gdn a fost executata "aproape la fix" sa se poata lua curba pe sub Polizu desi nu era asa ceva in plan, statia Dristor1 a fost executata "la marele fix" astfel incat sa se poata face un nod cu Dristor2, desi acest lucru nu era prevazut, in schimb la NG nu exista nicio linie suplimentara, desi trebuia sa fie nod..)
Nu-mi dau seama de pozitionarea ciotului de la Eroilor, dar am impresia ca este in zona cladirii de birouri Opera Center.
Oricum, chiar daca se vor limita pentru inceput doar la tronsonul Ghencea-Eroilor, trebuie sa execute neaparat si subtraversarea Dambovitei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 1787
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Aug 2009 00:05:44    Titlul subiectului: 115259

Iata cum trebuia sa arate in anii 1980, depoul lui M 5 (Dr. Taberei - Universitate) si legatura magistralei cu liniile existente. De precizat ca ideea lui M 5 a aparut imediat dupa ce M 3 gresise capul de la Granitul (Cora) si se trezise total neplanificat la Dristor 2


M 5 varianta 1989.jpg
 Descriere:
Depoul lui M 5 anii ' 80
 Mărime fișier:  232.16 kb
 Vizualizat:  de 764664 ori

M 5 varianta 1989.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 12 Aug 2009 02:04:21    Titlul subiectului: 115265

Deci ideea prelungirii lui M4 dupa Berzei pana la Gara Progresu este o idee pur "postdecembrista" ca sa o numesc asa... Totusi de ce statia Izvor arata asa straniu, singura statie dealtfel care are acest principiu de transbordare intre cele doua peroane, cu acel pasaj pietonal de subtraversare a liniilor, din alt motiv daca nu acela de a asigura o viitoare legatura cu M4, prin modificarea ulterioara si construirii pasajului de corespondenta?
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 1072
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 12 Aug 2009 16:41:44    Titlul subiectului: 115293

La Izvor problema fost Dambovita, statia fiind construita sub sosea si nu "dezaxat" fata de artera, cum e la Eroilor, Semanatoarea Grozavesti, unde mai aveau spatiu, la Izvor Casele erau pana la Splai - au trebuit sa demoleze niste cladiri (nr2-4 de pe Izvor) ca sa faca loc vestibulului, pentru tunel si statie au spart soseaua. Intre Izvor si Splai era un parculet in care se afla intrarea in statie, singura realizata, cea cu copertina, intrarea a doua s-a facut mai tarziu. Un motiv erau constructiile, zona dens construita, dupa aceea probabil solul din zona sau retele edilitare care n-au putut fi mutate. Ea, Pantelimon, Dristor2 si Depoul IMGB sunt singurele statii cu vestibul la nivelul peronului.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Aug 2009 18:51:40    Titlul subiectului: 115296

Kaustik a scris:
Deci ideea prelungirii lui M4 dupa Berzei pana la Gara Progresu este o idee pur "postdecembrista" ca sa o numesc asa...

Ideea M4 in varianta Laromet-Gara Progresu a fost o idee de dinainte de 1989 asa cum scrie aici http://tramclub.org/viewtopic.php?t=10782&postdays=0&postorder=asc&start=25
Pentru inceput nu s-a aprobat decat tronsonul Laromet-GdN2, dar ciotul existent la Eroii Revolutiei arata ca exista un plan de metrou pe Giurgiului.
Insa mai trebuia demolat ceva prin centru.
Singurul lucru "postdecembrist" la M4 cred ca este nehotararea de a-i alege traseul. Very Happy
Dupa parerea mea aspectul statiei Izvor nu are legatura cu M4. M4 nici in vis nu era la intocmirea planului initial al metroului care prevedea doar 3 linii si nici la constructia M1. M4 cred ca a aparut prin 1985-1986 , ori Izvorul era de mult construit. Probabil sunt alte considerente care au dus la acest aspect al statiei (asa cum spune si rosetti61, zona arata cu totul altfel atunci, ceea ce a condus la impingerea statiei chiar in albia Dambovitei, cu consecinta infiltratiilor permanente), dar cred ca aceasta subtraversare nu ajuta mai mult o legatura cu M4 fata de o statie normala cu peron central. Practic daca statia M4 va fi in parc este un parcurs mai lung pentru cei care vin pe M4 si vor sa mearga spre Eroilor . Doar daca se vine cu un tunel pe sub Dambovita de la o statie M4 in dreptul Liceului Lazar subtraversarea ar putea sa ajute, dar in acest caz cred ca pasajul de legatura ar fi cam lung.
Oricum exista si varianta in care M4 trece pe la Hasdeu si adio M1/M3
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
1n$4n3



Data înscrierii: 11/Ian/2009
Ultima vizita: 10/Sep/2016
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Sep 2009 12:46:27    Titlul subiectului: 117006

"Veste bună pentru bucureșteni. Lucrările la linia de metrou care va lega Piața Universității de Drumul Taberei vor începe în această primăvară. Potrivit reprezentanților Metrorex citați de Libertatea, metroul va trece pe la Academia Militară, Orizont, Favorit, Hașdeu și Cișmigiu. Capătul de linie va fi în Ghencea.

Linia de metrou va avea o lungime de 9 kilometri și va cuprinde în total 14 stații. Proiectul va fi finalizat în 4-5 ani, a anunțat directorul Metrorex, Gheorghe Udriște.

Aproximativ o jumătate din costuri va fi acoperită de Banca Europeană de Investiții, care urmează să dea 370 de milioane de euro. Celelalte costuri vor fi suportate de statul român.

"Cartierul Drumul Taberei este izolat de centrul orașului, iar metroul este cea mai rapidă legătură", a declarat directorul Metrorex.

După finalizarea acestor lucrări, Metrorex intenționează să înceapă construcția tronsonului dintre Universitate și Pantelimon."

Acestea sunt stațiile tronsonului care va face legătura între Universitate și Drumul Taberei:

-Ghencea

-Prelungirea Ghencea

-Râul Doamnei

-Brâncuși

-Romancierilor

-Parc Drumul Taberei

-Drumul Taberei 34

-Favorit

-Orizont

-Academia Militară

-Eroilor 2

-Hașdeu

-Cișmigiu

-Universitate 2

Antena3.ro 17 sept 2009
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Sep 2009 14:15:19    Titlul subiectului: 117014

Oare Udriste aude ce spune? In 4-5 ani sa fie gata 14 statii cand de-abia s-au facut vreo 7 in 20 de ani? Sau nu am inteles bine, inca 4-5 ani insemnand ca proiectul sa fie gata pe hartie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 43, 44, 45  Următoare
Pagina 1 din 45

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community