Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Universitate (etapa 1)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 40, 41, 42, 43, 44  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 6255
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Dec 2015 15:26:06    Titlul subiectului: 182860

Unele cladiri se are ca au fost afectate din cauza surparilor din zona Eroilor. Pana acum, cel putin 14 persoane au trebuit sa isi paraseasca domiciliile: http://www.b365.ro/restrictiile-de-trafic-in-zona-eroilor-mentinute-timp-de-30-de-zile_242326.html

Citat:
........sunt 14 persoane din zonă cărora li s-a pus în vedere faptul că din cauza tasării terenului există un potențial risc asupra structurii de rezistență a clădirii, iar patru dintre aceste persoane au apelat la o formă de ajutor pusă la dispoziție de constructor, fiind cazate la hotel. Celelalte 10 persoane au decis să se cazeze la rude.

"Constructorul a pus în siguranță perimetrul și sunt trei direcții pe care trebuie să se lucreze: consolidarea imobilului afectat de tasarea terenului, consolidarea întregii intersecții și a carosabilului din zonă și intervenții la rețele de utilități. S-au luat măsuri de urgență de punere în siguranță a perimetrului. Zona nu este una 100% sigură, sunt necesare lucrări de intervenție, dar pentru acestea este necesară elaborarea unui proiect. Constructorul a cerut răgaz 24 de ore pentru a veni cu un plan de măsuri. Termenul estimat de dânșii pentru reluarea traficului în zonă este de 30 de zile", a explicat Ichim.

Întrebat câți bucureșteni vor fi afectați de restricțiile de trafic, Ichim a declarat că este vorba despre toți locuitorii din Drumul Taberei și toată zona de vest a Capitalei, respectiv cei din Militari.

"În momentul de față a fost convocată în regim de urgență Comisia Tehnică de Circulație, mâine, încă de dimineață, în stradă vor fi agenți ai Poliției Rutiere, asistați de agenți ai poliției locale și ai secțiilor de poliție națională pentru a fluidiza traficul din mijlocul cartierului Drumul Taberei către rutele ocolitoare", a spus Ichim.

Sâmbătă, când a fost contatată tasarea, s-a intervenit pentru punerea în siguranță a zonei. "Începând de azi-noapte nu mai există pericol de propagare a acestei unde de tasare", a arătat purtătorul de cuvânt al Primăriei Capitalei.

În ceea ce privește problemele sociale cauzate de acest incident, el a precizat că vor fi analizate de Municipalitate și se vor găsi "măsurile corecte" pentru ei. "Primăria Capitalei s-a implicat activ încă de vineri după-amiază, de când a fost sesizat pericolul surpării în zona respectivă. Au fost trimiși reprezentanți ai Poliției Locale, zona a fost supravegheată, a fost convocat Comandamentul pentru Situații de Urgență, imobilele se află sub supravegehere, constructorul a pus în siguranță zona, deci s-a lucrat preventiv, nu reactiv", a explicat Alexandru Ichim, precizând, totodată, că Primăria Capitalei va trage "cu siguranță" la răspundere Metrorex și constructorul având în vedere faptul că sute de mii de locuitori ai zonei de vest sunt afectați de surparea carosabilului, prin devierea traficului.

Deocamdată Primăria Capitalei nu se concentrează pe sancțiuni, ci pe măsuri de fluidizare a traficului. "Împreună cu cei de la Metrorex și cu constructorul vom identifica soluții pentru a relua traficul în zonă și pentru a debloca această situație", a arătat reprezentantul Primăriei Capitalei.

Întrebat ce se va întâmpla cu locatarii din zonă în cazul în care situația se va prelungi și vor avea nevoie de adăpost, Ichim a precizat că Municipalitatea le poate asigura acestora o soluție locativă. "Și constructorul și-a arătat disponibilitatea pentru a rezolva situația locativă a acelor persoane, pe perioada intervenției la consolidarea imobilului. Constructorul a început deja să ia măsuri de punere în siguranță a perimetrului, mă refer la consolidarea zonei din imediata apropiere a imobilelor afectate, a străzii și, evident, va deconta eventualele intervenții ale companiilor de utilități, ale căror rețele au fost afectate de acest incident", a mai spus Alexandru Ichim.

Lucrările vor fi plătite de constructor, potrivit purtătorului de cuvânt al Primăriei Capitalei.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 6255
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Dec 2015 15:33:06    Titlul subiectului: 182862

Si o stire mai recenta pe de Realitatea.net

Citat:
Carosabil surpat. Locuitorii din Drumul Taberei și Militari, izolați. Primărie:Zona nu e sigură 100%

Restricții de circulație în zona Eroilor timp de o lună după ce carosabilului s-a surpat din cauza săpăturilor la noua magistrală de metrou. Duminică dimineață, reprezentanții Primăriei au anunțat că zona nu este 100% sigură, iar constructorul va consolida strada și va deconta cheltuielile.

UPDATE, ora 11:30. Un număr de 14 adulți și 3 copii care locuiesc în imobilele din zonă au fost evacuați.

"În momentul de față, s-au luat măsuri de urgență de punere în siguranță a perimetrului. Constructorul a cerut un răgaz de 24 de ore pentru a veni cu un plan de măsuri. Termenul estimat pentru reluarea traficului în zonă este de 30 de zile. Afectați vor fi locuitorii din cartierele Drumul Taberei și Militari. O comisie tehnică de circulație a fost convocată în regim de urgență. De azi-noapte nu mai există pericol de propagare a undei de tasare. Primăria Capitalei s-a implicat activ de vineri după amiază, au fost trimiși reprezentanți ai Poliției Locale. Zona a fost supravegheată, imobilele se află sub supraveghere, s-a lucrat preventiv", a declarat Alex Ichim, purtătorul de cuvânt al Primăriei Capitalei, la finalul ședinței comandamentului de urgență.

Întrebat dacă Primăria va trage la răspundere constructorul sau Metrorex, acesta a răspuns: "Cu siguranță. Se vor lua măsuri pentru întârzierea lucrării și pentru afectarea traficului în București."

"Primaria Capitalei poate să asigure persoanelor afectate de situație o soluție locativă. Și constructorul are disponibilitatea pentru a rezolva situația locativă a persoanelor", a mai spus acesta.

Purtătorul de cuvânt a refuzat să spună, însă, dacă firma de construcții a recunoscut că ar fi vorba despre o greșeală de proiectare.

Traficul rutier pe Bulevardul Eroilor, între Carol Davila și Podul Eroilor, dar și pe Bulevardul Eroilor Sanitari a fost întrerupt pentru că există riscul de prăbușire a carosabilului. Incidentul a fost semnalat de un constructor care făcea lucrări pentru Metrorex în zonă.

Primarul general interimar al Capitalei a convocat comandamentul de urgență, în acest sens, și a dispus închiderea traficului în zona respectivă. Conducătorii sunt sfătuiți să evite zona respectivă.

La fața locului au sosit reprezentanți ai ISU, Poliției Rutiere, dar și ai Jandarmeriei.

La sediul Primăriei Capitalei a fost programată, duminică dimineață, o întâlnire între reprezentanții Metrorex, ai Poliției Rutiere și ai Inspectoratului de Stat în Construcții.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 6255
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Dec 2015 21:20:20    Titlul subiectului: 182871

Misitrul Transporturilor zice ca ce s-a intamplat a fost un "accident tehnic". Articolul se gaseste aici.

Citat:
Dan Costescu: Ce s-a întâmplat la Eroilor, un accident tehnic. Tasarea terenului, stabilizată

"După cunoștința mea tehnică, nu există o procedură de asigurare decât cea care se face în tunel. În rest, există accidente tehnice care se întâmplă în toată lumea (...) Locuitorii de acolo au fost evacuați, este procedura de urgență care se aplică ca măsură asiguratorie. Tasările, din acest moment, sunt stabilizate la 21 mm față de aseară când erau la 19 mm. Deci asta ne arată ca avem o tasare sub 0,33 mm, departe de cota de alarmă. Vreau să vă spun că, la început, au fost tasări de 8 mm, apoi au continuat 3 mm la fiecare măsurătoare. S-a stabilizat ulterior. Acum sunt 0,33, deci fenomenul pare stabilizat", a declarat Dan Costescu.

Restricții de circulație în zona Eroilor timp de o lună, după ce carosabilului s-a surpat din cauza săpăturilor la noua magistrală de metrou. Duminică dimineață, reprezentanții Primăriei au anunțat că zona nu este 100% sigură, iar constructorul va consolida strada și va deconta cheltuielile.

"În momentul de față, s-au luat măsuri de urgență de punere în siguranță a perimetrului. Constructorul a cerut un răgaz de 24 de ore pentru a veni cu un plan de măsuri. Termenul estimat pentru reluarea traficului în zonă este de 30 de zile. Afectați vor fi locuitorii din cartierele Drumul Taberei și Militari. O comisie tehnică de circulație a fost convocată în regim de urgență. De azi-noapte nu mai există pericol de propagare a undei de tasare. Primăria Capitalei s-a implicat activ de vineri după amiază, au fost trimiși reprezentanți ai Poliției Locale. Zona a fost supravegheată, imobilele se află sub supraveghere, s-a lucrat preventiv", a declarat Alex Ichim, purtătorul de cuvânt al Primăriei Capitalei, la finalul ședinței comandamentului de urgență.

Întrebat dacă Primăria va trage la răspundere constructorul sau Metrorex, acesta a răspuns: "Cu siguranță. Se vor lua măsuri pentru întârzierea lucrării și pentru afectarea traficului în București."

"Primaria Capitalei poate să asigure persoanelor afectate de situație o soluție locativă. Și constructorul are disponibilitatea pentru a rezolva situația locativă a persoanelor", a mai spus acesta.

Purtătorul de cuvânt a refuzat să spună, însă, dacă firma de construcții a recunoscut că ar fi vorba despre o greșeală de proiectare.

Sunt curios, daca asa ceva s-a intamplat, inainte de 1989, si daca da, cum au fost trasi la raspundere vinovatii.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 1776
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Dec 2015 22:50:59    Titlul subiectului: 182874

Hai sa ne lamurim ca vad ca nimeni de aici nu s-a deplasat la fata locului.
Nu poate fi tras nimeni la raspundere pentru ca nimeni nu e de vina, se mai intampla ca TBM - ul sa dea de pungi de apa sau de accidente geologice.
Lasand la o parte - hai sa facem abstractie de cladiri - s-au intamplat 2 lucruri acum 30 - 40 ani :
1) Metroul pe malul drept al Dambovitei, cu pereti mulati la minus 25 de metri.
2) Betonarea albiei Dambovitei.
Ghici ce se intampla cu panza freatica si cu apa in surplus care curge de pe dealul Cotrocenilor si nu mai poate ajunge in Dambovita ?
In alta ordine, inainte de 1989 s-au facut praf absolut tot asfaltul / canalizare / liniile de tramvai de pe parcursul magistralelor, s-au schimbat integral, dar nu s-a facut caz de acest lucru.
O poza de la mine de azi.



DSCN1173.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  235.91 kb
 Vizualizat:  de 5457 ori

DSCN1173.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 6255
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 14 Dec 2015 00:07:12    Titlul subiectului: 182879

Ceea ce spui la punctele 1 si 2 este perfect adevarat.
Dar ... acest lucru nu trebuiau sa il stie si "specialistii" de la Astaldi (mai ales punctul 2) ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 15/Mai/2017
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Dec 2015 01:30:33    Titlul subiectului: 182996

Ba eu cred ca vinovatii chiar trebuie trasi la raspundere, si ei pot fi usor identificati. Sunt doua situatii:
1) daca planurile cu retelele de utilitati (inclusiv puturile alea cu denumire deosebita) sunt corecte, atunci constructorule vinovat ca nu a tinut seama de elea
2) daca planurile nu corespund cu ce se afla pe terne, atunci Primaria e de vina si trebuie sa suporte pagubele produse...

Aia cu accidente care se mai intampla e solutia tipic romaneasca de a ne eschiva de responsabilitate dand vina pe soarta...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 24/Mai/2017
Mesaje: 427
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mie 23 Dec 2015 12:39:32    Titlul subiectului: 182999

Cum si in ce fel va fi racordata aceasta noua magistrala la reteaua existenta de metrou ?

Am inteles ca atat la Eroilor, cat si la Universitate, aceasta noua magistrala va supratraversa magistralele existente, asadar cum vor fi realizate liniile de racord cu magistralele existente ?

Daca la Eroilor este destul de clar cum va fi amplasata noua statie de metrou, la Universitate cum va fi amplasata statia de metrou pentru noua magistrala (tinand cont de statia existenta pe M2 si de pasajul pietonal ) ?

Aceasta noua magistrala de metrou va aveea si iesire a liniei la suprafata (asa cum este pe M2 la IMGB, pe M1 si M3 la Industriilor si la Pantelimon) ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 1776
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Dec 2015 13:32:53    Titlul subiectului: 183000

La Pantelimon si la Industriilor nu iese linia la suprafata, bine, la depou e in regula sa iasa la suprafata, dar linia ca atare nu iese.
M 5 va subtraversa M 1 / M 3 la Eroilor si M 2 la Universitate.
Racordul lui M 5 cu reteaua existenta se va face la Eroilor, va exista o linie de legatura.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 24/Mai/2017
Mesaje: 427
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mie 23 Dec 2015 17:04:12    Titlul subiectului: 183004

Ar fi interesant de vazut cum va arata exact statia Eroilor 1 si Eroilor 2, inclusiv cu linia de racord dintre M5 si M1/M3.

La fel si cum va arata statia de la Universitate a lui M5, inclusiv pozitionarea ei fata de statia existenta si pasajul pietonal, si legaturile dintre ele.


La Eroilor va fi cel mai mare nod de circulatie al metroului bucurestean, ca loc de intalnire a 3 magistrale (M5, M1 si M3).

Ramane problema prelungirii M5 la est de Universitate- daca se opreste acolo s-ar termina intr-un fel brusc. Cel mai logic traseu ar fi pe sub Bdul. Carol I, Bdul. Pache Protopopescu, cu intersectia cu M1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 5990
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 23 Dec 2015 17:09:00    Titlul subiectului: 183006

fl82 a scris:
La Eroilor va fi cel mai mare nod de circulatie al metroului bucurestean, ca loc de intalnire a 3 magistrale (M5, M1 si M3).
La Piata Unirii se intalnesc deja 3 magistrale, 1+3/2. Ca debicei, exagerezi sau fabulezi... Embarassed
_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 24/Mai/2017
Mesaje: 427
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Joi 24 Dec 2015 10:03:40    Titlul subiectului: 183017

M-am referit ca si numar de linii din statia Eroilor, macaze, linii de racord!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nories



Data înscrierii: 07/Apr/2016
Ultima vizita: 20/Apr/2016
Mesaje: 1

MesajTrimis: Joi 07 Apr 2016 11:58:44    Titlul subiectului: 184466

aztec a scris:
Probema e ca apeductul ala are .. 110 ani.
L-ai identificat bine pe harta, vine din zona Bragadiru, pe o "strada" ce in copilaria mea se numea "canal" si existau niste nuci.. o minune

Între anii 1899-1901, lucrările sunt realizate de o societate particulară, pentru ca după 1901 să fie executate în regie. Stația de captare a apei de la Bragadiru cuprinde 20 de puțuri și se întinde între Clinceni și Șoseaua București-Domnești. Rezervoarele colectoare de la Bragadiru sunt inițial în număr de două, fiecare de câte 3.500 m.c., de aici apa ajunge la Cotroceni printr-un apeduct în lungime de 9,4 km. Construirea stației de la Bragadiru are efecte pozitive pentru București, crește calitatea și cantitatea apei potabile.

http://www.bucurestiivechisinoi.ro/675_Arhiva-rubrici/Locuri-in-Bucuresti/Rezervorul-de-la-Cotroceni.html


ceva date poisbile cu dimensiunile apeductelor, dar nu stiu care este cel in cauza
.. apeductul Bacu Bragadiru cu un diametru de 1,4 m si cel de-al doilea, Dragomiresti Bragadiru, cu un diametru de 2,2 m.

Linile rosii sunt de fapt marcate locurile in care sunt spatii comerciale


Stie cineva pe unde trece mai exact apeductul Apa Nova, Bragadiru-Bacu? Ce zone sunt "afectate"? Este in zona cartierului Latin?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
luchesse5508



Data înscrierii: 24/Oct/2012
Ultima vizita: 15/Mai/2017
Mesaje: 5
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Mai 2016 10:23:41    Titlul subiectului: 185208

Fara sa bag mana n foc, cred ca stiu eu traseul acelui apeduct, respectiv:
-pleaca de undeva din zona dintre Odoreanu, Lacul Mihailesti si Aerodromul Clinceni, mergand paralel -sau pe sub drum, nu sunt sigur- pana la stadionul din Clinceni, de unde traverseaza drept aceasta localitate si Ciorogarla, ca sa iasa in drumul acela de trece pe langa Fortul Bragdiru si duce in sudul localitatii Olteni.
-dupa "intersectia" cu DNCB, are traseu drept, pe sub strada Ghidigeni, pana la intersectia cu Prelungirea Ghencea.
-de acolo, merge paralel cu strada Valea lui Mihai, trece prin nordul liceului Eugen Lovinescu, prin spatele pietei Chilia Veche, traverseaza acel teren viran de vis a vis de parc si se opreste, din cate stiu eu, la statia aceea din parc Dr. Taberei.
Nu cunosc sa se uneasca cu cele ce vin de la Rosu (Arges si cele de la Arcuda) si sa ajunga tot la RA Cotroceni cum spune @aztec.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 6255
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Oct 2016 11:37:04    Titlul subiectului: 186735

Lucrarile intarzie. Din pacate nu sunt sanse sa avem metrou la sfarsitul acestui an.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
locutusus



Data înscrierii: 13/Feb/2014
Ultima vizita: 12/Oct/2016
Mesaje: 5

MesajTrimis: Mie 12 Oct 2016 14:59:11    Titlul subiectului: Site M5 186753

Si-a revenit site-ul ! Wink

http://www.metrorexm5.ro/stadiu.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 1776
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Oct 2016 21:13:38    Titlul subiectului: 186755

De la Metrorex citire :
http://www.metrorex.ro/_read440-1
10 Octombrie 2016

Magistrala 5 de metrou, tronsonul Raul Doamnei – Eroilor (PS Opera) inclusiv Valea Ialomitei, investitie de interes public, va oferi locuitorilor zonelor, si nu numai, posibilitatea utilizarii unui mijloc de transport rapid, modern si 100 % ecologic.
Procentul de realizare a structurii de rezistenta aferenta tronsonului Raul Doamnei – Eroilor (PS Opera) inclusiv Valea Ialomitei este de 82 %, fiind realizati 7.713 ml de tunel din totalul de 8.433 ml.
In vederea executarii ultimului tronson de tuneluri aflat intre statia Eroilor 2 si Piata Operei si a coridorului pietonal de legatura dintre statia Eroilor 1 si statia Eroilor 2 este necesara executarea structurii Putului de Scoatere Scut, fapt ce implica eliberarea amplasamentului prin taierea a 26 de copaci pentru executia Putului de Scoatere Scut si a 67 de copaci pentru executia pasajului pietonal.
In acest sens, s-a solicitat Directiei de Mediu din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti emiterea avizelor de pe amplasamentul necesar atat executarii structurii Putului de Scoatere Scut la Piata Operei, cat si a executiei coridorului pietonal.
Odata cu finalizarea lucrarilor, zonele afectate vor fi readuse la starea initiala conform planului de amenajare peisagistica si de imbunatatire arhitecturala. De asemenea, in compensare, se vor planta copaci, conform avizelor solicitate si a prevederilor legale in vigoare.
Ii asiguram pe toti locuitorii Municipiului Bucuresti in general si pe cei ai zonei Piata Operei, in special, ca toate spatiile verzi vor fi refacute si vor fi redate circuitului urban ariile ce au fost afectate de lucrarile de constructie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 6255
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Oct 2016 08:09:49    Titlul subiectului: 186762

De ce abia acum cer avizele ???
Nu puteau sa le ceara mai demult ? Doar stiau ca pe acolo vor scoate cartitele..........

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 1776
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Oct 2016 12:32:19    Titlul subiectului: 186772

Avizele sunt cerute de la inceput, dar stii cum e ? Ca la avioane, Iti cumperi biletul cu 2 luni inainte dar trebuie sa-l confirmi si la aeroport. Si acolo te trezesti la ghiseu cu unul care sta sa mai verifice odata daca chiar e valabil biletul ala cumparat cu 2 luni inainte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 6255
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Noi 2016 00:38:40    Titlul subiectului: 187001

Abia la finalul anului 2017, cica vom avea metrou in Drumul Taberei. Articolul se gaseste aici.

Citat:
METROU DRUMUL TABEREI. Ultimul TERMEN dat de Metrorex pentru finalizarea PROIECTULUI

METROU DRUMUL TABEREI. Finalizarea lucrărilor la Metroul din Drumul Taberei era prevăzută la jumătatea anului viitor, conform celor mai recente estimări ale oficialilor de la Metrorex și Ministerul Transporturilor. Cu toate acestea, într-un interviu acordat Digi24, șeful companiei de metrou a anunțat însă un nou termen, finalul anului viitor.

METROU DRUMUL TABEREI. Metrorex vrea să repornească licitația de achiziție de trenuri, după ce licitația anterioară a intrat în vizorul DNA. Dacă până la finalul lui 2017 nu vor sosi noile trenuri, pe relația Drumul Taberei - Eroilor vor circula garniturile Bombardier cumpărate în perioada 1999 - 2008.

"Acum practic avem nevoie de 26 de trenuri care să circule pe zona Eroilor-Drumul Taberei, pe tronsonul pe care vrem să-l punem în funcțiune la finele anului viitor, și pe zona pe care urmează să o începem Eroilor-Iancului. Valoarea estimativă este de circa 150 de milioane de euro", a declarat Marin Aldea, director general al Metrorex.

În urmă cu aproape o săptămână, ministrul Transporturilor se arată mai optimist cu privire la finalizarea lucrărilor începute în urmă cu aproape 5 ani. Sorin Bușe, ministrul Transporturilor: „Finalizarea e prevăzută pentru semestrul doi al anului viitor, jumătatea lui 2017."

De asemenea, într-un comunicat transmis pe 15 septembrie, Metrorex anunța, din nou, că lucrările la tronsonul Răul Doamnei-Eroilor al Magistralei 5 sunt prevazute a fi finalizate în primul semestru al anului 2017.

Cătălin Drulă, fostul consilier pe domeniul infrastructurii al premierului Dacian Cioloș, afirma la rândul său că sfârșitul anului 2017 este un termen realist pentru finalizarea lucrărilor la metroul spre Drumul Taberei.

METROU DRUMUL TABEREI. De asemenea, membri ai forumului de infrastructură Metrou Ușor apreciază că agonia finalizarii acestei secțiuni din Magistrala 5 s-a putea prelungi până la jumătatea anului 2018 și că la licitația pentru achiziția trenurilor vor participa numai produători de garnituri ieftine, având în vedere suma mică alocată, de 150 de milioane de euro.

Tronsonul 1 Drumul Taberei - Eroilor al Magistralei 5 va avea un depou și zece stații de metrou: Râul Doamnei, Constantin Brâncuși, Valea Ialomiței, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor.

METROU DRUMUL TABEREI. Obiectivul principal al proiectului este acela de a facilita legătura intre vestul și centrul orașului, prin intermediul unei linii de transport cu metroul ce va avea o lungime construită de 6,87 km, un număr de 10 stații si un depou.
Proiectul Magistrala 5, Secțiunea Râul Doamnei - Eroilor (PS Opera), inclusiv Valea Ialomitei iși propune transportul unui numar de circa 64.000 călători/zi (la punerea în funcțiune) din zona deservită spre centrul orașului, fiind de asemenea și o legătură cu rețeua existentă de metrou, la stația Eroilor.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 397
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Noi 2016 08:21:58    Titlul subiectului: 187005

Se știe dacă al 2-lea tronson va fi între Eroilor si Iancului sau doar între Eroilor și Universitate?
Va fi statie si la Foișorul de Foc?

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 6255
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Noi 2016 09:01:03    Titlul subiectului: 187006

Nu se stie nimic deocamdata.; Pentru tronsoul 2 este topic dedicat la subforumul metrou.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 592
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Noi 2016 11:51:38    Titlul subiectului: 187273

Imi sta in gat denumirea aia de "Drumul Taberei 34", vehiculata la portile deschise de weekendul trecut. Poate ca nici Tudor Vladimirescu nu era chiar cea mai potrivita (exista un liceu omonim in Militari), dar totusi solutii exista...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 6255
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 30 Noi 2016 22:07:12    Titlul subiectului: 187311

A fost ziua portilor deschise la statile Favorit, Orizont si Dumul Taberei 34. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Ziua porților deschise la stațiile de metrou Favorit, Drumul Taberei 34 și Orizont

Metrorex organizează, sâmbăta viitoare, ziua porților deschise la noile stații de metrou Favorit, Drumul Taberei 34 și Orizont de pe Magistrala 5, tronson care urmează să fie dat în funcțiune în semestrul doi al anului viitor.

Ziua Porților Deschise în Drumul Taberei și acolo o să vă punem la dispoziție trei stații de metrou, Favorit, Drumul Taberei 34 și Orizont, care o să fie puțin mai avansate decât cele de la Străulești și Laminorului. Vrem să le arătăm bucureștenilor care au fost afectați mulți ani de trafic cum o să arate magistrala. Aceasta va fi gata în semestrul doi al anului viitor, probabil octombrie — noiembrie 2017", a spus Sorin Bușe, ministrul Transporturilor, prezent la evenimentul organizat de Metrorex la Dispeceratul Central, pentru a marca 37 de ani de la punerea în exploatare a metroului.

Acesta a precizat că s-a reușit recuperarea unor întârzieri potențiale pe acest tronson, dar "cu un efort foarte mare".

"Când am preluat eu mandatul nu se lucra deloc la cadență, însă s-a făcut un efort foarte mare. Este adevărat au fost și eforturi legislative, și OUG 7 și OUG care a fost trecut acum prin Guvern, care facilitează foarte mult lucrul cu furnizorii. Ei nu o să mai fie plătiți la sfârșitul anului calendaristic, ci vor fi plătiți când își termină porțiunea de lucrare. Asta ajuta toată lumea ca lucrurile să meargă foarte bine", a adăugat șeful de la Transporturi.

Secțiunea Eroilor — Universitate — Piața Iancului face parte din proiectul Magistrala 5 de metrou: Râul Doamnei — Pantelimon, cuprins în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă București — Ilfov. Proiectul prevede ca, până în anul 2017, să fie pusă în funcțiune Secțiunea 1, cuprinsă între Râul Doamnei și Eroilor, până în 2023 Secțiunea 2 (Eroilor — Piața Iancului), iar până în 2028 Secțiunea 3 (Piața Iancului — Pantelimon).

Valoarea lucrărilor pe secțiunea Râul Doamnei — Eroilor este estimată la 570 milioane de euro. Aici vor circula 13 trenuri livrate de firma spaniolă CAF.

Lasand heirupismul propangadistic, specific politrucilor autohtoni, eu as fi curios, ca toti contribuabilii de altfel, care este moticul pentru care s-au inregistrat intarzieri.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 15/Mai/2017
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Dec 2016 20:52:11    Titlul subiectului: 187332

Citat:
Lasand heirupismul propangadistic, specific politrucilor autohtoni, eu as fi curios, ca toti contribuabilii de altfel, care este moticul pentru care s-au inregistrat intarzieri
Unul din principalele motive a fost lipsa finantarii...dupa schimbarea guvernului in 2012, M5 a fost printre primele proiecte de investitii la care s-a taiat semnificativ fondurile, astfel ca in 2013 si partial 2014 banii alocati au fost insignifianti....la asta se mai adauga si stilul traditional de lucru al constructorilor straini in Romania, in bataie de joc in raport cu termenele de finalizare, stiind ca nu patesc nimic aici, spre deosebire de alte tari unde platesc milioane de euro pentru fiecare zi de intarziere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 6255
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Dec 2016 19:39:50    Titlul subiectului: 187341

Inseamna ca nu s-au stipulat in contract, penalitati pentru intarzieri.
Referitor la costuri, chiar daca voi redeschide o discutie mai veche, in cadrul acestui topic, parerea mea personala este ca avem prea multe statii. Distanta intre statii este prea mica. Mai multe statii, inseamna automat, chelturieli mai mari de constructie. Chiar aveau logica atatea statii ?
De exemplu, Drumul Taberei 34, genereaza atat de multi calatori ?
Si alta intrebare, tangentiala cu acest topic. Dupa ce va fi finalizata constructia acestui metrou, oare cei care merg cu masina din Drumul Taberei inspre centru vor renunta la masina personala pentru a merge cu metroul ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 40, 41, 42, 43, 44  Următoare
Pagina 41 din 44

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community