Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Universitate (etapa 1)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 40, 41, 42
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 25/Feb/2017
Mesaje: 1765
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Dec 2016 20:51:17    Titlul subiectului: 187343

Cum ai ajuns la concluzia ca statia Tudor Vladimirescu ( DT 34 ) n-ar genera calatori ? E plin de blocuri in cercul de 5 minute care se ia in calcul.
Sunt doua statii care ar putea sa intre in discutie referitor la acest rationament, si anume Oriziont si Parc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Feb/2017
Mesaje: 6142
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Ian 2017 13:52:08    Titlul subiectului: 188037

Vesti proaste pentru locuitorii Drumului Taberei. Metroul va circula la anul (si la multi ani ?). Articolul se gaseste aici.

Citat:
Metroul din Drumul Taberei NU va mai fi gata în 2017. Inaugurarea, amânată pentru 2018
Locuitorii din cartierul bucureștean Drumul Taberei vor putea circula cu metroul abia din a doua parte a anului 2018, și nu de la finele acestui an, după cum anunțau recent autoritățile. Și, cel mai probabil, vor circula cu trenuri vechi. Oficialii Metrorex se apără și spun că amânarea nu este cauzată de companie.

Secțiunea Râul Doamnei - Eroilor, inclusiv Valea Ialomiței, a fost prevăzută inițial pentru punerea în funcțiune la sfârșitul anului 2017. Punerea în funcțiune cu călători va depinde, însă, de soluționarea contestațiilor sau reluarea licitației pentru achiziția de noi trenuri și, respectiv, demararea achiziției sistemului de siguranță a traficului (care trebuie montat pe trenurile noi), au explicat reprezentanții companiei de metrou.

"Metrorex continuă proiectul într-un ritm accelerat și susținut și, ca soluție de accelerare a procesului, a demarat deja achiziția sistemului de siguranță, cu utilizarea materialului rulant existent și montarea echipamentelor pe trenurile din flota sa. Finalizarea lucrărilor este estimată pentru primul semestru al anului 2018", a declarat pentru ECONOMICA.NET Marin Aldea, directorul general al Metrorex.

El a mai spus că motivele de amânare a termenului propus sunt independente de societate. Astfel, principalele trei cauze care ar putea duce la amânarea inaugurării acestui tronson în 2017 ar fi: atingerea parametrilor proiectați pentru instalații pe parcursul probelor tehnologice după terminarea lucrărilor, contractarea cu întârziere - din cauza unor contestații în procedura de achiziție - a sistemului de siguranță a traficului și finanțarea insuficientă a lucrărilor pe anul 2017.

Bugetul solicitat către Ministerul Transporturilor, pentru execuția Magistralei 5 de metrou în 2017, este de 846,98 milioane de lei, a precizat șeful Metrorex.

Întrebați dacă Metrorex are restanțe la plată către constructorii primei secțiuni a Magistralei 5, reprezentanții companiei au răspus că "la sfârșitul anului 2016, Metrorex SA nu are restanțe către Astaldi S.p.A, cu excepția unor sume care necesită reglementare contractuală, în legătură cu care se poartă discuții".

Pe 29 decembrie anul trecut, Tribunalul București a dat câștig de cauză constructorilor Astaldi – FCC Construccion – Delta ACM 93 – AB Construct într-un litigiu cu Metrorex. Instanța a obligat compania de metrou la plata către reclamantă a sumei de 15,12 milioane de lei fără TVA reprezentând ajustări de preț aferente perioadei 1 aprilie 2012 – 31 octombrie 2013.

De asemenea, reprezentanții Metrorex au mai vorbit despre impactul condițiilor meteo din ultima perioadă asupra evoluției lucrărilor la metroul din Drumul Taberei.

„Condițiile meteorologice au afectat semnificativ realizarea tuturor lucrărilor de suprafață. În ceea ce privește zona supraterană, constructorii fac toate eforturile pentru înlăturarea efectelor produse de căderile masive de zăpadă și de temperaturile scăzute. Legat de lucrările care se execută în acest moment în subteran, condițiile meteorologice din ultima perioadă nu au avut un efect semnificativ asupra evoluției lor", a explicat Marin Aldea.

Acesta declara anul trecut că Metrorex intenționează să achiziționeze 26 de trenuri pentru două tronsoane de pe Magistrala 5, Eroilor-Râul Doamnei și Eroilor-Iancului. Până când se va rezolva problema legată de achiziția de trenuri, pe tronsonul Eroilor-Râul Doamnei a fost luat în calcul transportul cu 10 trenuri Bombardier, care se află în funcțiune pe Magistralele 1 și 3.

Procedura anterioară de achiziție a 51 de trenuri, în valoare de circa 400 milioane de euro, a fost suspendată în urma unei anchete DNA. În decembrie 2015, procurorii DNA l-au trimis în judecată pe Valeriu Picu, angajat al Metrorex SA, membru al comisiei de licitație, în dosarul privind achiziția de trenuri noi de metrou pentru Magistrala 5 Drumul Taberei – Pantelimon. El este acuzat că a transmis informații în scopul adjudecării licitației de către firma spaniolă CAF.

DNA menționează că firma respectivă a fost desemnată câștigătoare, însă contractul de atribuire nu a fost încheiat din cauză că, în prezent, procedură este suspendată. Dosarul a fost trimis spre judecare Tribunalului București.

Tronsonul 1 Drumul Taberei - Eroilor al Magistralei 5 va avea un depou și zece stații de metrou: Râul Doamnei, Constantin Brâncuși, Valea Ialomiței, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor.

Obiectivul principal al proiectului este acela de a facilita legătura intre vestul și centrul orașului, prin intermediul unei linii de transport cu metroul ce va avea o lungime construită de 6,87 km.

Valoarea totală a proiectului este de circa 3,12 miliarde de lei cu TVA. Proiectul este cofinanțat din Fondul de Coeziune prin Programul Operațional Infrastructură Mare.
Lucrările la Magistrala 5 a metroului bucureștean au inceput în 2011, iar termenul inițial de finalizare era 2014.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 23/Feb/2017
Mesaje: 14

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2017 22:58:47    Titlul subiectului: 188366

PSS Opera, in caz ca va spune ceva denumirea...


IMG_20170213_161743.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.3 MB
 Vizualizat:  de 297 ori

IMG_20170213_161743.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 23/Feb/2017
Mesaje: 14

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2017 11:37:33    Titlul subiectului: 188465

Deorece colegului Adrian Rosca i-a placut PSS Opera am decis sa mai postez cateva imagini. Data si ora in titlurile pozelor, redimensionate pentru forum. Pentru rezolutia full si alte cadre mai putin relevante pentru lucrarile de suprafata surprinse... 133 313 is on flickr. Explicatii la fiecare imagine. Cool


IMG_20170204_145805.jpg
 Descriere:
PSS Opera, vedere generala dintr-o locatie speciala temporara.
 Mărime fișier:  78.09 kb
 Vizualizat:  de 164 ori

IMG_20170204_145805.jpg



IMG_20170204_145946.jpg
 Descriere:
Carcase de armatura pentru panourile de pereti mulati, depozitate in santier.
 Mărime fișier:  126.34 kb
 Vizualizat:  de 164 ori

IMG_20170204_145946.jpg



IMG_20170204_145951.jpg
 Descriere:
Bare de armatura din fibra de sticla pentru confectionarea de carcase de armatura necesare panourilor ce vor fi perforate de TBM.
 Mărime fișier:  131.17 kb
 Vizualizat:  de 164 ori

IMG_20170204_145951.jpg



IMG_20170204_145956.jpg
 Descriere:
Executia grinzii de ghidaj pentru PM si in dreapta devierea unei conducte de apa plus montarea unui hidrant.
 Mărime fișier:  99.37 kb
 Vizualizat:  de 164 ori

IMG_20170204_145956.jpg



IMG_20170204_150024.jpg
 Descriere:
Vedere generala.
 Mărime fișier:  101.18 kb
 Vizualizat:  de 164 ori

IMG_20170204_150024.jpg



IMG_20170211_134402.jpg
 Descriere:
O alta zi, alte lucrari. Coada de betoniere la turnarea unui panou PM.
 Mărime fișier:  123.16 kb
 Vizualizat:  de 164 ori

IMG_20170211_134402.jpg



IMG_20170211_134420.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.05 kb
 Vizualizat:  de 164 ori

IMG_20170211_134420.jpg



IMG_20170211_134551.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.95 kb
 Vizualizat:  de 164 ori

IMG_20170211_134551.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 23/Feb/2017
Mesaje: 14

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2017 11:53:04    Titlul subiectului: 188467

Separat de PSS opera care este penultima locatie unde se executa panouri PM la M5 (ultima fiind statia Raul Doamnei ramasa mult in urma) aduc si imagini cu lucrarile de suprafata de prin celelalte santiere de statii. Cum am mai specificat pozele sunt redimensionate pentru forum, rezolutia originala pe flickr. Explicatii la fiecare imagine.


IMG_20170209_170611.jpg
 Descriere:
Statia Valea Ialomitei, vedere peste intersectia cu str. Valea Oltului, catre acces E, acoperit cu o prelata temporara de folie plasctic neagra pe schelet de lemn.
 Mărime fișier:  106.19 kb
 Vizualizat:  de 160 ori

IMG_20170209_170611.jpg



IMG_20170209_170618.jpg
 Descriere:
Aceeasi situatie la accesele C si D. Accesle C,D,E au scheletul scarii rulante montat.
 Mărime fișier:  99.72 kb
 Vizualizat:  de 160 ori

IMG_20170209_170618.jpg



IMG_20170209_170632.jpg
 Descriere:
Organizarea de santier amplasata in fostul dar si viitorul terminal RATB de pe str. Valea Ialomitei.
 Mărime fișier:  83.06 kb
 Vizualizat:  de 160 ori

IMG_20170209_170632.jpg



IMG_20170219_120719.jpg
 Descriere:
Cuiul M5, adica statia Raul Doamnei, lucrarile la devierea colectorului de canalizare central de sub bd. Drumul Taberei pe ruta DT106-Arutela-RD5-RD3-Valea lui Mihai-RD8A-RD6A-DT. In imagine ocolul viitorului acces E de la Valea lui Mihai.
 Mărime fișier:  156.94 kb
 Vizualizat:  de 160 ori

IMG_20170219_120719.jpg



IMG_20170219_120800.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.89 kb
 Vizualizat:  de 160 ori

IMG_20170219_120800.jpg



IMG_20170219_120943.jpg
 Descriere:
Sapatura a reintrat in strada Raul Doamnei pentru a merge paralele cu sirul PM al statiei de pe partea numerelor postale pare spre bd. Drumul Taberei.
 Mărime fișier:  143.37 kb
 Vizualizat:  de 160 ori

IMG_20170219_120943.jpg



IMG_20170219_120903.jpg
 Descriere:
Sapatura este cam vis-a-vis de accesul D, de la RD5.
 Mărime fișier:  175.02 kb
 Vizualizat:  de 160 ori

IMG_20170219_120903.jpg



IMG_20170219_121008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.74 kb
 Vizualizat:  de 160 ori

IMG_20170219_121008.jpg



IMG_20170219_121211.jpg
 Descriere:
Un salt la intersectia Drumul Taberei cu Raul Doamnei pentru a vedea celalat front al sapaturiilor pentru devierea canalizarii, care au inceput sa ocoleasca coloanele forate de la accesul C (statia de troleibuz spre Lovinescu).
 Mărime fișier:  177.09 kb
 Vizualizat:  de 160 ori

IMG_20170219_121211.jpg



IMG_20170219_121233.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.17 kb
 Vizualizat:  de 160 ori

IMG_20170219_121233.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 23/Feb/2017
Mesaje: 14

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2017 11:58:04    Titlul subiectului: 188468

Continuare.


IMG_20170219_121257.jpg
 Descriere:
Traiectoria de intepare in caminul nou de pe vechiul colector de sub bulevard.
 Mărime fișier:  115.47 kb
 Vizualizat:  de 159 ori

IMG_20170219_121257.jpg



IMG_20170219_121302.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.62 kb
 Vizualizat:  de 159 ori

IMG_20170219_121302.jpg



IMG_20170219_121338.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.3 kb
 Vizualizat:  de 159 ori

IMG_20170219_121338.jpg



IMG_20170219_121817.jpg
 Descriere:
Un salt la statia Valea Argesului. Accesul D, de la str. Targu Neamt (TgN). Lucrarile la acces A si C sunt inghetate. la stadiul coloane forate respectiv planseu turnat pe coloane forate.
 Mărime fișier:  1.68 MB
 Vizualizat:  de 159 ori

IMG_20170219_121817.jpg



IMG_20170219_121850.jpg
 Descriere:
Containerele pentru saci si resturi de materiale de la finisajele interioare ale statiei.
 Mărime fișier:  109.89 kb
 Vizualizat:  de 159 ori

IMG_20170219_121850.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 23/Feb/2017
Mesaje: 14

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2017 20:49:51    Titlul subiectului: 188491

Sa termin ce am inceput dimineata.


IMG_20170219_122257.jpg
 Descriere:
Pe galeria de legatura cu depoul si statia Valea Ialomitei se executa o "ciuperca" de la sistemul de ventilare.
 Mărime fișier:  176.13 kb
 Vizualizat:  de 127 ori

IMG_20170219_122257.jpg



IMG_20170219_122307.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.61 kb
 Vizualizat:  de 127 ori

IMG_20170219_122307.jpg



IMG_20170219_122335.jpg
 Descriere:
Se pare ca initial au gresit locatia de sapat.
 Mărime fișier:  151.96 kb
 Vizualizat:  de 127 ori

IMG_20170219_122335.jpg



IMG_20170219_122601.jpg
 Descriere:
Statia Romancierilor, copertina provizorie peste accesul D, de la str. Cetatea Histria.
 Mărime fișier:  100.59 kb
 Vizualizat:  de 127 ori

IMG_20170219_122601.jpg



IMG_20170219_122803.jpg
 Descriere:
Pe partea opusa de bulevard, vis-a-vis de blocul DT65 au inceput niste sparturi pentru ceva canalizare de diametru mic, similar cu Valea Argesului.
 Mărime fișier:  111.1 kb
 Vizualizat:  de 127 ori

IMG_20170219_122803.jpg



IMG_20170219_122956.jpg
 Descriere:
Copertina temporara (incompleta) peste accesul B de la blocul DT63, vazuta din intersectia DT cu Romancierilor.
 Mărime fișier:  98.02 kb
 Vizualizat:  de 127 ori

IMG_20170219_122956.jpg



IMG_20170219_123026.jpg
 Descriere:
Pe partea accesului A a inceput spargerea fostei devieri a circulatiei auto.
 Mărime fișier:  125.95 kb
 Vizualizat:  de 127 ori

IMG_20170219_123026.jpg



IMG_20170219_123050.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.88 kb
 Vizualizat:  de 127 ori

IMG_20170219_123050.jpg



IMG_20170219_123103.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.24 kb
 Vizualizat:  de 127 ori

IMG_20170219_123103.jpg



IMG_20170219_123640.jpg
 Descriere:
Statia Parc DT, pregatiri pentru armarea rampei scarii la accesul D.
 Mărime fișier:  119.94 kb
 Vizualizat:  de 127 ori

IMG_20170219_123640.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 23/Feb/2017
Mesaje: 14

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2017 20:53:23    Titlul subiectului: 188492

Continuare.


IMG_20170219_123658.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.35 kb
 Vizualizat:  de 125 ori

IMG_20170219_123658.jpg



IMG_20170219_123738.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.32 kb
 Vizualizat:  de 125 ori

IMG_20170219_123738.jpg



IMG_20170219_123844.jpg
 Descriere:
Parc DT, armare rampa scara acces B.
 Mărime fișier:  117.44 kb
 Vizualizat:  de 125 ori

IMG_20170219_123844.jpg



IMG_20170219_123847.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.07 kb
 Vizualizat:  de 125 ori

IMG_20170219_123847.jpg



IMG_20170219_124713.jpg
 Descriere:
Statia DT34, accesul B, spre blocul DT33, singurul unde momentan se zareste o mica evolutie vizibila. Acces D si acces C sunt finalizate.
 Mărime fișier:  88.29 kb
 Vizualizat:  de 125 ori

IMG_20170219_124713.jpg



IMG_20170219_124759.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.32 kb
 Vizualizat:  de 125 ori

IMG_20170219_124759.jpg



IMG_20170219_124853.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.99 kb
 Vizualizat:  de 125 ori

IMG_20170219_124853.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 23/Feb/2017
Mesaje: 14

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2017 20:57:46    Titlul subiectului: 188493

Si inca niste imagini, de data asta ceva mai calde, de azi. PSS Opera, destinatia finala a TBM-urilor. Au fost ceva probleme pe la reteaua de troleibuz din vecinatea santierului, betonierele si basculantele erau coada pe banda 1 si troleibuzele fortau traiectoria normala.


IMG_20170222_142036.jpg
 Descriere:
Betonare panou PM.
 Mărime fișier:  102.76 kb
 Vizualizat:  de 122 ori

IMG_20170222_142036.jpg



IMG_20170222_142232.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.39 kb
 Vizualizat:  de 122 ori

IMG_20170222_142232.jpg



IMG_20170222_142235.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.27 kb
 Vizualizat:  de 122 ori

IMG_20170222_142235.jpg



IMG_20170222_142240.jpg
 Descriere:
Se evacueaza si din pamantul excavat, cu basculante.
 Mărime fișier:  116.69 kb
 Vizualizat:  de 122 ori

IMG_20170222_142240.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 40, 41, 42
Pagina 42 din 42

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community