Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
BladHaund
Data înscrierii: 11/Iun/2009 Ultima vizita: 21/Mai/2013 Mesaje: 74
|
Trimis: Mie 08 Iul 2009 17:31:58 Titlul subiectului: Site-ul oficial al metroului bucurestean: metrorex.ro |
113633 |
|
Nu stiu daca mai e nevoie sa va amintesc ce rusine de site are metrorex in anul de gratie 2009, parca e facut prin anii '90.
Metrorex, iti strig de aici, de pe forum:
1. Se gasesc cms-uri gratuite cu duiumul. Sigur ai niste angajati pe la IT. Faceti-va un site respectabil, ca e rusinos ce aveti! Nu va e jena de asta:
Citat: | Warning: Failed opening 'perspective.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /var/www/html/index.php on line 3 | Subliniez: ne e nevoie sa va faceti un site de zeci de mii de euro date stim noi cum. Aveti angajati la IT. La munca!
2. Ce cauta la voi pe site un link catre pescurt punct ro, un site de stiri luate copy&paste, inregistrat pe persoana fizica?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 15 Iul 2009 19:59:36 Titlul subiectului: |
114090 |
|
Am vizitat si eu site-ul. Este schimbat fata de cum il stiam eu, in prezent unele parti ale site-ului sunt in constructie cum ar fi hartile magistralelor, probabil ca reactualizeaza denumirile statiilor. Intr-adevar sectiunea "Perspective" nu merge aparand mesajul semnalat si de userul BladHaund. Este loc si de mai bine pe acest site, cu toate astea a fost un lucru care mi-a placut la ei si anume acel citat de pe pagina principala, e drept scris cu caractere destul de mici si cu font portocaliu: "Un tren de metrou peste 1200 de pasageri adica peste 300 de automobile in oras!"
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
BladHaund
Data înscrierii: 11/Iun/2009 Ultima vizita: 21/Mai/2013 Mesaje: 74
|
Trimis: Joi 16 Iul 2009 09:35:51 Titlul subiectului: |
114116 |
|
Partile acelea sunt "in constructie" de ani de zile. La sectiunea Istoric e un banc (slab - pe vremuri erau si mai multe bancuri cu Ceausescu - bancurile nu-si au locul pe un site oficial), exista doua meniuri orizontale de navigare diferite, la acelasi nivel, nu au fost in stare sa mai puna un buton in meniul vertical si au pus linkul hidos catre comunicate de presa fix cu textul acela albastru fara legatura cu tema generala, ce cauta cursul valutar acolo, cartelele sunt pe valuta? ce cauta vremea, metroul merge pe la suprafta? ce cauta linkul spre un spam site?
In vreme ce nu exista:
- harta retelei (la istoric au vreo 10 harti, nu au mai fost in stare sa puna una?)
- harta corelata cu suprafata si eventual cu alte mijloace
- grafic de circulatie
- lista de statii in care circulatia e restrictionata de lucrari
- informatii despre utilizarea cardurilor RFID
- calculator de traseu
- functie de cautare pe site (in 2009!) - se pune in 2 minute un google personalizat, dar, vai, site actual e facut in flash
etc.
Tot ce zic eu aici (mai putin calculatorul de traseu) se poate rezolva si intr-o singura zi, daca isi pastreaza si isi repara cms-ul actual. Dar nu, mai bine se fac de ras, ca e pe bani publici.
Daca isi implementeaza un CMS nou, 1 om rezolva in maxim 1 saptamana, cu tot cu testarea si para-testarea. O tema personalizata pentru un CMS open source, facuta de un expert grafician, cu aspect cat se poate de profesional se poate rezolva usor cu pana la 1000 de euro.
Deci un site nou ar costa, maxim: 1000 euro + 1 saptamana de munca din partea unui angajat existent (care oricum ia salariu).
Dar de ce, unde ar fi comisionul, de ce sa fim profesionisti cand putem fi delasatori?
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 22 Iul 2009 06:46:25 Titlul subiectului: |
114394 |
|
Intr-adevar siteul este complet, dar complet de cacao, unul din cele mai jenante site-uri de regii de transport pe care l-am vazut in ultima vreme.
Hai sa zicem faptul ca arata absolut oribil este o chestiune de gusturi care, vezi doamne, nu se discuta. Dar dupa cum sublinia si BladHaund mai sus lipsesc informatii absolut esentiale, cum ar fi orarele ultimelor trenuri, printre altele. In schimb avem cursul valutar din 14 mai pe prima pagina (da, de acum 2 luni si ceva).
RUSINE!
|
|
Sus |
|
|
Cosmin5
Data înscrierii: 31/Aug/2008 Ultima vizita: 04/Apr/2022 Mesaje: 63 Locație: Craiova
|
Trimis: Joi 23 Iul 2009 22:07:54 Titlul subiectului: |
114461 |
|
Site-ul Metrorex este jalnic... pot spune ca si RAT Craiova are un site mai complet decat acesta. Lipsesc informatii mult prea importante din el, cum ar fi harta . Este de rasul lumii, nu alta. Un asftel de site ar trebui sa contina: Harta, Orarul Trenurilor, Tarife, Informatii tehnice si fotografii ale materialului rulant (ca doar au cu ce se lauda), poate chiar si webcam live din cele mai importante statii, stiri despre lucrari, sa aiba o versiune in limba engleza, legaturi cu RATB, planuri de viitor si multe altele. Dupa parerea mea acest site este facut la repezeala, doar de forma, ca sa aibe si ei un site. Scopul lui nu este sa informeze, ci sa enerveze.
|
|
Sus |
|
|
zimbrulcarpatin
Data înscrierii: 15/Aug/2008 Ultima vizita: 19/Iul/2020 Mesaje: 49 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Iul 2009 17:46:09 Titlul subiectului: |
114492 |
|
Cosmin5 a scris: | Site-ul Metrorex este jalnic...Scopul lui nu este sa informeze, ci sa enerveze. |
Mare dreptate ai! Totusi acest site al Metrorex are ceva vechime, si totusi dupa el s-au scos unele informatii...in loc sa se puna... Cat de ocupati sunt angajatii IT ai Metrorex?
Referitor la Istoric: JALNIC! Au pus harti in loc sa puna niste poze...Facand o paranteaza, vechiul site al Metrorex era net superior celui actual, din mai multe puncte de vedere:
1. Pe prima pagina iti sarea in ochi o harta a retelei de metrou.
2. Aveai un Istoric al Metroului.
3. Aveai o prezentare a Metroului.
_________________ https://www.facebook.com/BucharestSubwayMuseum/ |
|
Sus |
|
|
BladHaund
Data înscrierii: 11/Iun/2009 Ultima vizita: 21/Mai/2013 Mesaje: 74
|
Trimis: Joi 03 Sep 2009 13:42:44 Titlul subiectului: |
116349 |
|
Acum metrorex.ro are numai pagina de index, cu o harta a retelei si zice "site in reconstructie". Probabil cel vechi era atat de jenant, incat au preferat sa-l dea jos pana pun unul nou, sper modern. Te pomenesti ca au cititi cate ceva pe aici si si-au insusit unele observatii
In sursa paginii de acum gasim:
Cod: | meta name="generator" content="WYSIWYG Web Builder - http://www.wysiwygwebbuilder.com" |
Sper ca asta nu e "CMS"-ul adoptat si pentru solutia finala.
|
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 03 Sep 2009 13:54:43 Titlul subiectului: |
116350 |
|
Ala nu este un CMS, este un program generator de cod, care foloseste o interfata vizuala pentru crearea paginilor, si nu necesita o cunoastere aproape deloc a HTMLului/CSSului... Cum este FrontPage.
Atat de patetici au ajuns cei de la Metrorex, pentru o amarata de pagina cu doua fotografii si 2 fraze a fost necesara folosirea unui program de acest tip, ca e greu sa scrii 20 de linii de cod simple. Sunt curios daca au licenta pe acel soft.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Grigorie
Data înscrierii: 05/Feb/2009 Ultima vizita: 10/Iul/2011 Mesaje: 43 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Noi 2009 14:13:57 Titlul subiectului: |
119686 |
|
S-a redeschis situl Metrorex:
http://www.metrorex.ro/
Situl este prost realizat si incomplet. Un exemplu este calculatorul ruta unde putem alege ca statie de plecare statiile A,B,C si D iar ca statii de sosire tot statiile A,B,C si D . Interesante mi se par unele poze care se gasesc pe sit. De asemenea sunt folositoare datele puse in istoricul retelei, desi la o vedere generala doar am si gasit unele erori ("Pe data de 19 Noiembrie 2008 se dă în exploatare tronsonul de prelungire al Magistralei IV dintre Nicoae Grigorescu și Linia de Centură având ca stații:"). Cam atat.
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Sâm 07 Noi 2009 14:55:37 Titlul subiectului: |
119687 |
|
Cel mai tare imi place faptul ca in articolele in care descriu istoria metroului sau caracteristicile retelei folosesc denumirile vechi de statii, iar pe harta apar denumirile noi...
Si inca o chestie tare, cica: "orare de plecare din fiecare statie"... si la statii sunt trecute doar Nicolae Grigorescu 2, 1 Decembrie, Policolor (!) si Linia de Centura (!). Iarasi folosind vechile denumiri...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Noi 2009 15:16:09 Titlul subiectului: |
119688 |
|
Dezastru, incompetenta maxima. Mai sunt afisate si tarifele care au fost valabile pana la inceputul lunii Aprilie (daca nu cumva si mai devreme) a acestui an, ele figurand ca fiind cele actuale:
"2 calatorii” preț: 2,20 RON
„10 calatorii” preț: 8,00 RON
„abonament lunar” preț: 23,00 RON
„abonament 1 zi” preț 4,00 RON
Aceste tarife nu mai sunt de mult valabile.
Propun sa o luam altfel, exista vreo informatie corecta pe noul site?
Ultima modificare efectuată de către Reactor la Sâm 07 Noi 2009 15:18:18, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Noi 2009 15:18:02 Titlul subiectului: |
119689 |
|
Catalin Grigorie a scris: | la o vedere generala doar am si gasit unele erori ("Pe data de 19 Noiembrie 2008 se dă în exploatare tronsonul de prelungire al Magistralei IV dintre Nicoae Grigorescu și Linia de Centură având ca stații:"). | Exista si o explicatie, asa a fost denumirea de santier MAGISTRALA 4 Racord1 (culmea, GDN2-Laromet , actuala M4 era Racord 2 ). Se incapataneaza sa foloseasca denumirile vechi asa incat cineva care nu stie este complet bulversat. Ar fi frumos ca si pentru tronsonul Industriilor sa foloseasca denumirea de M1, ca doar asa a fost, iar pentru GdN-D2 Magistrala 3, ca doar asa scrie prin statii si la ora actuala...
Cu tarifele, probabil ca de mult se chinuie sa porneasca o asa capodopera de site asa incat modificarea tarifelor i-a luat prin surprindere.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 16 Dec 2009 01:24:17 Titlul subiectului: |
121303 |
|
Site-ul e dragut dar cred ca este in varianta beta.
Am vazut si eu povestea cu calculatorul de rute... Mai mult, imi poate explica cineva cum se citeste programul de circulatie?... Banuiesc ceva, dar nu mi-e clar deloc.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 05 Iul 2010 19:54:26 Titlul subiectului: |
129496 |
|
Site-ul oficial ... primul ... deschis in 01.08.2000
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
29.78 kb |
Vizualizat: |
de 26814 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
glummyro
Data înscrierii: 25/Mai/2010 Ultima vizita: 05/Sep/2012 Mesaje: 5 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 06 Iul 2010 23:36:05 Titlul subiectului: |
129585 |
|
Www.Metrorex.Ro
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.63 kb |
Vizualizat: |
de 26719 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
294.03 kb |
Vizualizat: |
de 26719 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
214.92 kb |
Vizualizat: |
de 26719 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
260.37 kb |
Vizualizat: |
de 26719 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
353.94 kb |
Vizualizat: |
de 26719 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
447.26 kb |
Vizualizat: |
de 26719 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
533.6 kb |
Vizualizat: |
de 26719 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
308.71 kb |
Vizualizat: |
de 26719 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
334.05 kb |
Vizualizat: |
de 26719 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
311.5 kb |
Vizualizat: |
de 26719 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 29 Iul 2010 17:47:17 Titlul subiectului: |
130917 |
|
Actualul 'site' e facut de UTI.
Cele vechi erau 'productie proprie', home-made la Centrul lor de calcul.
Ideea de baza pt un nou site era tocmai ca sa preia si sa aduca informatii 'on line' in timp real din sistem (similar cu sistemul de informare dinamica a calatorilor din statii).
In ce masura a reusit, ramane ca voi sa apreciati si judecati...
Nu e ce s-a dorit sa fie... Desi nu sunt 'IT-ist'.
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Joi 29 Iul 2010 20:57:10 Titlul subiectului: |
130927 |
|
Categoric nu este asa. Este o alta treaba de mantuiala, facuta pe bani multi...
Or fi cei de "UTIlitati" buni, dar ceea ce a iesit a fost o varza totala, mai ales ca a fost dat in folosinta cu date incorecte, si fara sa fie actualizate.
Eu lucrez in domeniul IT si mi-ar fi rusine sa si prezint un astfel de proiect, daraminte sa il si pun in productie, fara sa fie actualizat la zi...
Cel vechi oferea informatii mai de ajutor decat cel nou.
Ce ma enerveaza cel mai mult, este ca nu au o sectiune pentru comunicatele de presa, unde sa explice in linii mari, orice problema aparuta la metrou: accidente, incidente, defectiuni, etc.
Totusi, cu o urma de scepticism, ma astept ca in perioada ce urmeaza, sa apara o noua versiune a siteului, considerand aceasta versiune ca fiind una beta,
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 29 Iul 2010 21:16:44 Titlul subiectului: |
130932 |
|
In privinta banilor treaba a fost facuta cvasi pe gratis.
Dar experienta m-a invatat sa stiu ca ceea ce e 'gratis' e lipsit de 'valoare adaugata'!
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Joi 29 Iul 2010 21:20:06 Titlul subiectului: |
130933 |
|
Cu bani, sau in contul unui aranjament, rezultatul este dezastruos.
Pacat, pentru ca designul mergea, dar informatiile sunt slabe.
Sa inteleg ca este o versiune finala? Adica in afara de adaugarea / modificarea unor informatii existente, restul va ramane asa?
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 29 Iul 2010 21:32:47 Titlul subiectului: |
130936 |
|
Nu am idee despre cum se va derula 'mentenanta' site-ului.
Nu ne ramane decat sa fim 'simpli observatori' sau mai pe romaneste spus 'chibiti de pe marginea terenului'.
Om trai si om vedea!
|
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 26 Dec 2010 14:25:32 Titlul subiectului: |
137937 |
|
Oameni buni, calmati-va, nu va mai chinuiti atat cu M5 care conform Metrorex este deja gata ... macar pe straini sa-i mai mintim si noi ca la bietii romani nu mai tine!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.32 kb |
Vizualizat: |
de 25246 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 26 Dec 2010 19:24:50 Titlul subiectului: |
137960 |
|
Routes sau lines ce avea, ca tracks inseamna efectiv linia pe care circula, calea de rulare.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 26 Dec 2010 21:30:39 Titlul subiectului: |
137975 |
|
Lenght, depot (singular), stations no.
Daca as fi strain si as intra pe site-ul asta as spune ca ori e facut de fani, ori e facut cu picioarele. In nici un caz nu as avea incredere in el ca intr-o sursa oficiala.
|
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 26 Dec 2010 21:41:39 Titlul subiectului: |
137977 |
|
Ei si tu acum, ce nu intelegi? Eu am deslusit misterul: e vorba de un depou taiat in 4; 49 este numarul de inventar al statiilor in caz de le fura cineva; au scris 5 linii ca sa nu se mai chinuie peste 50 de ani sa schimbe 4 cu 5 cand se va da in folosita M5.
Corect: LENGTH!
Chiar dupa ce am trimis mesajul am observat ca prima jumatate este in Engleza iar a doua este in Romana, ce pacat, as fi adaugat si asta.
Am trimis o atentionare destul de diplomata: Citat: | Buna ziua,
Stimata echipa Metrorex SA. Doresc sa va comunic ca am descoperit niste greseli pe varianta in Engleza a site-ului dvs.
Citez pagina cu pricina:
Metro tracks (main) : 5;
Network lenght : 66.95 km double rail;
Depot: 4;
Stations No. : 49;
Average distance between two stations: 1.5 km;
Station's lenght : 135 – 175 m;
Station average depth: 12 m;
Gauge : 1432 mm;
AFC with magnetic card from 1995, upgraded on 2000. From 2006, togheter with RATB an functional platform was made to allow commun transport titles, this beeing first phase of Metro-RATB tariff integration.
Operation Park:
44 trains typ Bombardier type
33 trains IVA type
Am incheiat citatul.
Le voi enumera in ordinea in care apar:
1. nu se foloseste "TRACKS" (si nici "rails"), acest cuvant reprezinta sinele ci nu traseele -- cuvantul corect: "LINES";
2. reteaua n-are decat 4 magistrale ci nu 5 cum este scris acolo;
3. "depot" inseamna un singur depou, dar din moment ce se afirma existenta a 4 depouri trebuie folosit pluralul (fraza dvs este "4 depou") -- cuvantul corect: "DEPOTS";
4. fraza "Stations No" este gresita deasemenea, ceea ce scrie acolo este echivalentul a "Statii cu numar de inventar" -- fraza corecta: "NUMBER OF STATIONS" sau simplu "STATIONS" fara "No" deoarece inseamna cu totul altceva si este total gresit gramatical;
5. insa cea mai mare greseala gramaticala observata este faptul ca s-a folosit cuvantul "Lenght", nu o data, ci de doua ori! -- corect: "LENGTH";
6. Propozitita cu cartelele magnetice are si ea niste greseli -- corect: "SINCE 1995", "IN 2000" ("on" se foloseste pentru date exacte ce contin zile, ci nu la ani), "SINCE 2006";
7. cuvantul "Bombardier" este precedat de "typ" (cuvant ce nu reprezinta nimic din punct de vedere gramatical al limbii Engleze), acel "typ" trebuie sters deoarece dupa "Bombardier" scrie deja "type". As recomanda totusi cuvantul "model".
8. "an functional" ("an" se foloseste pentru cuvinte ce incep cu o vocala) -- corect: a funcional.
Acestea au fost doar unele dintre problemele descoperite de mine. Recomand revizuirea acestora in cel mai scurt timp posibil, deoarece au fost facute niste greseli gramaticale destul de importate. Nu de alta dar metroul este unul dintre cele mai importante si folosite mijloace de transport din Bucuresti, fiind folosit si de multi straini care au nevoie de informare. Daca acestia ar vedea asemenea greseli destul de rusinoase pe un site precum al Metrorex-ului, ar fi o situatie destul de rusinoasa pentru noi toti. Recomand chiar o verificare generala deoarece cine stie ce alte greseli se mai ascund.
Imi cer scuze preventiv daca mesajele mele v-au ofensat. Consider ca mi-am facut datoria pentru a nu lasa ocazia sa o faca cei care chiar au nevoie si folosesc paginile in Engleza.
Astept punctul dvs de vedere cu privinta la aceste obiectii si eventual corectari daca este cazul.
Cu deosebita stima,
va urez un an nou plin de bucurii si reusite!
NUME |
rosetti61 a scris: | Routes sau lines ce avea, ca tracks inseamna efectiv linia pe care circula, calea de rulare. | Eu cred ca astia de la UTI au tradus-o cu GoogleTranslate
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 27 Dec 2010 02:01:19 Titlul subiectului: |
138006 |
|
Si mai e o greseala monumentala: "operation park" - ce intelege strainul din toate astea, parc de operatii?, parc operator?. Nu, domnilor care ati "comis" acea traducere, corect este ROLLING STOCK (ca doar in romana se foloseste "material rulant"). Asa e cand traducerea se face in engleza de balta dupa dictionarul literar!
Puteau sa arunce un ochi aici http://www.urbanrail.net/eu/buc/bucurest.htm.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
|