|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 08:52:58 Titlul subiectului: |
134698 |
|
Ar fi bine sa existe tunel pana la Aeroport. Nu s-ar mai sapa atat pentru M6, o parte ar fi deja executata...
|
|
Sus |
|
|
aztec
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Dec/2019 Mesaje: 85 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 14:33:19 Titlul subiectului: |
134714 |
|
Legat de articolul de mai sus...
In ian. 1990, in fata CC-ului, undeva intre Iuliu Maniu si "teapa" era spatiu verde. Pe acest spatiu verde exista un canal patrat de 2-3 m adancime si in adanc se vedea o usa laterala cu inchideri gen naval sau antiincendiu, atunci se zvonea ca este unul din "tuneluri". Azi nu mai exista, cel putin la suprafata. Si blocul "Romarta" are un subsol destul de adanc.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 19:09:45 Titlul subiectului: |
134728 |
|
Fostul sediu al CC si fostul Palat al Republicii erau legate printr-un gang care era cunoscut dealtfel de toata lumea. Posibil ca acest gang sa fi avut guri de acces / evacuare intermediare, ceea ce ai vazut tu in canalul de la "teapa".
Oricum discutia este off topic, nu are legatura respectivul gang cu reteaua de metrou.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 19:33:54 Titlul subiectului: |
134730 |
|
Ce se amesteca sunt diverse lucrari de Aparare Civila (actualmente in 'administrarea' ISU) si care au un caracter de 'informatii clasificate' (deci nimeni din cei ce stiu ceva nu vor spune ce stiu) si lucrarile de metrou...
Din pacate 'fatuca' aia cu 'misterele Bucurestilor' iar incurca groaznic lucrurile, baga SRI-ul pe fir, intr-un talmes-balmes de iar nu mai pricepe nimeni nimic...
Auzi tu, Ceausescu mergand cu 'barca'!!! Ha, ha, ha!!!
Eram langa Udriste cand i-a explicat pe telefon destul de clar despre ce e vorba si ca nu exista nici un 'metrou prezidential'...
Comparati si voi cu balivernele pe care le-a debitat, cu singura motivatie de a-si vinde 'fitzuica'...
A vrut sa ma 'agatze' si pe mine dar am trimis-o 'la plimbare', ca doar asta merita pentru stilul de 'dezinformare crasa' pe care il practica...
La articole de genul asta nu exista decat un singur remediu, 'DELETE'...
|
|
Sus |
|
|
aztec
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Dec/2019 Mesaje: 85 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Dum 17 Apr 2011 09:09:39 Titlul subiectului: |
142683 |
|
Un articol interesant in ansamblul sau, am extras doar o mica parte.
http://www.adevarul.es/stiri/sport/adaposturile-atomice-tunelul-metrou-casa-poporului
"Adăposturile atomice și tunelul de metrou de sub Casa Poporului
de Florentina Tone in data de 1 Iulie, 2009
[ . . . . . ]
Cu electrocarul prin adâncuri
Multe dintre legendele Casei Poporului au în centrul lor și așa-zisa rețea de tuneluri „de fugă”. Ei bine, cel puțin un tunel există cu certitudine și face parte din categoria lucrărilor de la Casa Poporului care s-au făcut „foarte pe șest, ca și adăposturile”, potrivit dr. ing. Traian Popp.
„E un by-pass de metrou: un tunel făcut între stațiile de metrou Politehnică și Izvor, care trece pe aici, prin spatele Casei. Ca, dacă voia cumva să plece, să poată să ajungă la metrou. Era un by-pass cu caracter personal, să-l poată folosi doar Ceaușescu, un tunel mai mic pentru electrocar, nu pentru metrou”.
[ . . . . . ]
Concret, Casa Poporului este alcătuită din 23 de corpuri, zise și „tronsoane”: de la A1 la A3, de la B1 la B4, de la C1 la C6, de la D1 la D4, de la E1 la E4, F și G. Cel mai înalt tronson al Casei Poporului e cel care dă înspre „bulevardul cu fântani”, adică Bulevardul Unirii (C4, de 84 de metri).
[ . . . . . ]
Inovații: tampoane de locomotivă
Cu privirea în niște foi îngălbenite, profesorul Traian Popp spune: „Ăsta e un articol despre casă, «Proiectare seismică dirjată», dar eu n-aveam voie să scriu în el că e vorba de Casa Poporului”. De neînțeles pentru neinițiați, articolul inventariază o serie de inovații introduse în procesul de realizare a Casei Poporului, pentru ca ea să reziste la un potențial seism. Printre altele, niște „amortizori cu fricțiune” la corpul C4, cel mai înalt, dar și niște tampoane de locomotivă între două tronsoane alăturate, C1 și C4.
„Exista pericolul ca tronsoanele acestea, aflate la distanță relativ mică, să se ciocnească în momentul cutremurului, iar forța de ciocnire e de 8.400 de tone, cam mărișoară. Casa are, din motivul acesta, 44 de tampoane de locomotivă între tronsonul înalt, C4, și cel mai de jos, C1, care au drept scop să fazeze mișcarea celor două corpuri în timpul seismului”.
Interesant e că toate aceste chestiuni tehnice inginerul Popp trebuia să i le explice lui Solomon Mircea de la Gospodăria de partid, nu lui Ceaușescu.
[ . . . . . ]"
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 18 Apr 2011 06:24:28 Titlul subiectului: |
142697 |
|
Un foarte mic comentariu
Adaposturile antiatomice exista cu siguranta si pot fi extrem de usor de identificat. Nu inteleg de ce nu se lamureste odata situatia ca sa nu mai apara tot felul de articole fanteziste.
Parlamentul este legat cu siguranta de statiile de metrou Izvor si complexul din Piata Unirii, este prea evidenta pozitia Parlamentului fata de cele 2 statii. Posibil si cu statia Politehnica. Revin ce am spus si la primul punct, nu stiu de ce nu se face o identificare in teren ca sa se lamureasca odata problema, definitiv si irevocabil. Sa nu se mai prelungeasca starea asta de 'mister' la nesfarsit.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 13 Ian 2012 13:22:56 Titlul subiectului: Statie de metrou "secreta" in Bucuresti ?!? |
151971 |
|
http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/o-statie-de-metrou-secreta-a-fost-descoperita-in-bucuresti-250187.html
"O stație de metrou secretă a fost descoperită în București
13 Ianuarie 2012
de ALEXANDRA JELES
Muncitorii care refac Piața Apărătorii Patriei din Capitală, au descoperit o stație de metrou secretă din perioada comunistă.
"În timpul proiectării s-a descoperit ca piața Apăratorii Patriei este amplasată pe o stație de metrou proiectată înainte de revoluție, dar care nu a fost utilizată până în prezent. Se pare că stația avea două ieșiri, dar una dintre ele a fost astupată în timp", a declarat purtătorul de cuvânt al primăriei sectorului 4 pentru romanialibera.ro.
Proiectul de amenajare al pieții Apăratorii Patriei va necesita o revizuire care va fi realizată cu ajutorul celor de la Metrorex.
"Primăria a primit avizul Metrorex pentru lucrările de amenajare a stației cu condiția ca ieșirea de la metrou să fie amplasată chiar în piață. Astfel, piața Apăratorii Patriei va fi singura din București cu acces direct metrou", a precizat reprezentantul primăriei.
Primăria va suplimenta bugetul proiectului cu costurile necesare achiziționării unei scari rulante, iar Metrorex se va ocupa de amenajarea ieșirii și de amplasare aparetelor de taxat.
Valoarea inițială a investiției în reconstrucția pieței este de 5.826.643 lei fără TVA. Banii provin dintr-un credit bancar pe care l-a contractat primăria.
"La începutul săptămânii viitoare vom primi avizul de la Metrorex, iar în 15 zile vom finaliza proiectul. Inițial, noi am estimat că piața Apăratorii Patriei va fi modernizată până pe 8 martie, dar în aceste condiții, proiectul va fi finalizat la finalul lunii martie", spun reprezentanții primăriei sectorului 4.
Noua piață va fi construită pe o suprafață de circa 2.600 mp². În cadrul pieței va fi construit și un miniabator pentru sacrificarea animalelor. Primarul Cristian Popescu Piedone își dorește continuarea tradiției, prin organizarea și în 2012, pentru al patrulea an consecutiv, în noua piață Apărătorii Patriei, a singurului târg de miei vii din Capitală, dotat cu o hală de asomare ultramodernă, la standardele impuse de Uniunea Europeană."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Ian 2012 14:32:23 Titlul subiectului: |
151973 |
|
Nu inteleg nimic. La Aparatorii Patriei ESTE statie de metrou, in perfecta stare de functionare. Probabil au descoperit o alta gura de acces, amplasata gresit in proiectul initial?
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
diesel_power
Data înscrierii: 16/Sep/2008 Ultima vizita: 24/Aug/2016 Mesaje: 53 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Ian 2012 14:40:46 Titlul subiectului: |
151974 |
|
Cel mai probabil au gasit o gura de metrou, nu avea unde sa existe alta statie. Pentru niste ziaristi care nu merg niciodata cu metroul e totuna.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Ian 2012 16:59:06 Titlul subiectului: |
151976 |
|
Ziaristii au gresit
Inclusiv cei de la iRealitateaTV
Se stia pe vremea lui Ceausescu despre existenta celei de-a doua guri de metrou de la Aparatorii Patriei, aceasta a fost astupata.........datorita unor erori de structura. Asa ca sper ca stiu ce fac cei cu reabilitarea pietii Aparatorii Patriei sa nu aiba o surpriza sa se surpe strada cu masini cu tot
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Ian 2012 19:03:07 Titlul subiectului: |
151979 |
|
Nu cred ca este vorba de o eroare de structura, ci pur si simplu de o gura de acces prevazuta in proiect care nu a mai fost deschisa sau de una executata "pentru mai tarziu", cand zona ar fi fost demolata si ar fi aratat altfel.O astfel de e gura de acces este si cea de la Tineretului, capatul dinspre Unirii..
Altfel nu se gandeau sa o deschida acum, daca avea ceva (a se vedea articolul de mai jos).
Hai sa ne gandim si de ce nu a fost dechisa pana acum...Ce trafic ar fi putut genera acest acces, situat intr-o zona de case ?
Cu ocazia deschiderii cred ca se va lamuri si misterul subtraversarii de la capatul dinspre depou, adica la ce folosea/ar fi folosit. Probabil din vestibul se va cobora direct sub linii si de acolo se va urca la peroane. Inseamna ca la nivelul -1 este ceva care impiedica coborarea direct la peron, cel mai probabil adapostul pentru "situatii extreme", despre care se stia.
Noua Piață Apărătorii Patriei va avea acces direct la stația de metrou
Potrivit Primăriei Sectorului 4, aceasta a rămas neamenajată, din momentul dării în folosință a respectivei stații și până în prezent fiind utilizat un singur acces pietonal în și din subteran. În situația dată, s-au avansat discuții cu reprezentanții Metrorex, aceștia concluzionând că vor elibera avizele necesare continuării proiectului numai în condițiile realizării, chiar în incinta pieței Apărătorii Patriei, a unui acces pietonal în și din stația de metrou.
În acest sens, Direcția de Administrare a Piețelor Sector 4 va suplimenta bugetul alocat realizării acestui obiectiv de investiții cu costul aferent achiziționării unei scări rulante, urmând ca Metrorex să realizeze amenajarea noii intrări în stația de metrou și să amplaseze aparatele de taxare.
Metrorex a anunțat că la începutul săptămânii viitoare va elibera avizul necesar, lucrările de construire urmând a fi continuate, pentru ca noua piață Apărătorii Patriei, singura din Capitală care va beneficia de acces direct din incintă într-o stație de metrou, să fie inaugurată cel mai târziu în luna aprilie a.c.
Noua piață Apărătorii Patriei va fi una ultramodernă, în care se vor comercializa produse agro-alimentare și nealimentare. Clădirea va fi construită pe o suprafață de aproximativ 2.600 metir pătrați și va avea un regim de înălțime de P+1 retras.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/bucuresti-piata_aparatorii_patriei-primaria_sectorului_4-metrou_0_626937617.html#
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Ian 2012 19:08:49 Titlul subiectului: |
151980 |
|
Si pentru ca niste poze fac cat o mie de vorbe, sa vedem cu arata "statia" secreta. Dupa cum se vede, nu este nimic secret sau parasit, este foarte luminat si chiar cu finisaje pe pereti. Cel mai probabil acesta este adapostul pentru situatii de urgenta, sunt mai multe astfel de adaposturi construite odata cu metroul.
Sursa http://www.evz.ro/detalii/stiri/descoperire-bomba-in-capitala-statie-de-metrou-secreta-961392.html
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.41 kb |
Vizualizat: |
de 23061 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36.07 kb |
Vizualizat: |
de 23061 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.89 kb |
Vizualizat: |
de 23061 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Ian 2012 19:17:46 Titlul subiectului: |
151981 |
|
Mare 'sicret'...a gasit si Piedone o trapa de acces, vizibila si din satelit...pe GoagalEarth...la cel de-al doilea acces al statiei ce nu a fost finalizat...
stiri de...rahat...
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Ian 2012 20:02:39 Titlul subiectului: Re: Statie de metrou "secreta" in Bucuresti ?!? |
151982 |
|
Catalin Ghita a scris: | Astfel, piața Apăratorii Patriei va fi singura din București cu acces direct metrou", a precizat reprezentantul primăriei.
|
Și la Crângași e un acces EXACT în piață.
Ce distanță e între intrare (gura de metrou) și peroane? Mi se pare din poze că străbat o distanță apreciabilă...
Aveți vreo schemă a stației care să conțină și aceste spații tehnice?
|
|
Sus |
|
|
glummyro
Data înscrierii: 25/Mai/2010 Ultima vizita: 05/Sep/2012 Mesaje: 5 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Ian 2012 20:30:13 Titlul subiectului: |
151983 |
|
Localizat http://MAP.GOOGLE.RO
Ce este de mirare cum o intrare asa de mare este acoperita doar de o usa din tabla nepazita sau fara gard..si nimeni nu a incercat sa vada ce se ascunde sub ea
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.73 MB |
Vizualizat: |
de 23026 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.57 MB |
Vizualizat: |
de 23026 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Ian 2012 21:13:17 Titlul subiectului: Re: Statie de metrou "secreta" in Bucuresti ?!? |
151984 |
|
Flo a scris: | Aveti vreo schemă a stației care să conțină și aceste spații tehnice? |
Exista o schema postata de multa vreme de rosetti61 la sectiunea "Biblioteca". Impresia de distanta lunga cred ca este data de faptul ca acolo este un adapost mare (cel inconjurat cu verde). Dealtfel intreaga piata era deasupra adapostului/spatiilor tehnice sau ce o fi acolo, in acel "apendice" al statiei.
Este adevarat ca nu este cea mai scurta distanta, dar nu cred ca este mai lunga decat la Crangasi, daca tot ai adus vorba Crangasi. Accesul "din piata" de acolo a ajuns tot in urma modernizarii si extinderiivechii piete, nu era asa la inceput. Insa acum accesul acela de la Crangasi chiar este in interiorul cladirii pietei , asa cum inteleg ca vor sa faca la Aparatori ? Pentru ca daca accesul la Aparatori ramanea langa piata (ca acum), nu aveau treaba cu el si nu ii incomoda in actiunea de modernizare. Insa inteleg ca acum vor sa extinda piata si sa inglobeze in piata inclusiv zona cu trapa de acces, de aici marele tam-tam.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.55 kb |
Vizualizat: |
de 23015 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
glummyro
Data înscrierii: 25/Mai/2010 Ultima vizita: 05/Sep/2012 Mesaje: 5 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Ian 2012 22:29:08 Titlul subiectului: |
151986 |
|
Are cineva idee ce este cu aceasta intrare ciudata in pamant pe strada Rovine in zona Obor ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.71 MB |
Vizualizat: |
de 22943 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.8 MB |
Vizualizat: |
de 22943 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.44 MB |
Vizualizat: |
de 22943 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Ian 2012 23:32:32 Titlul subiectului: |
151988 |
|
E accesul la una din cele 2 parcari subterane, respectiv "Mosilor'', pe timpul lui Ceausescu era perfect functionala, acum este abandonata. Asa a fost din proiectul initial, si cu acel acces.( pe sub bloc ). De fapt este impropriu spus pe sub bloc, blocul a fost construit in asa maniera incat sa se strecoare si accesul in parcare pe la subsol, printre stalpii de rezistenta.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Ian 2012 23:50:51 Titlul subiectului: Re: Statie de metrou "secreta" in Bucuresti ?!? |
151989 |
|
Catalin Ghita a scris: | O stație de metrou secretă a fost descoperită în București
13 Ianuarie 2012 |
Ha ! Ha ! Ha ! Ziarista blonda a lu' peste prajit, cine a facut-o ziarista.
Din "statie de metrou secreta" a devenit numai in cateva minute "intrare de metrou secreta".
Bine ca a apucat sa copieze Catalin articolul cu 'statia secreta' , ca altfel nu-l credea nimeni pe cuvant !
|
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Sâm 14 Ian 2012 10:50:44 Titlul subiectului: |
151993 |
|
Oare domnul Piedone ne citeste forumul? Parca e un topic de genul cu intrari si statii secrete si tuneluri secrete. Oare nu are de gand sa i spuna domnului primar general si sa deschida toate tunelurile? Cred ca macar ar fi scutiti de multa munca in realizarea noilor linii
|
|
Sus |
|
|
ducu
Data înscrierii: 20/Oct/2007 Ultima vizita: 09/Apr/2024 Mesaje: 84 Locație: Eforie Sud
|
Trimis: Sâm 14 Ian 2012 12:50:16 Titlul subiectului: |
151999 |
|
Totusi mi-e greu sa cred ca n-a stiut nimeni de ea timp de 22 de ani! Ce fel de oameni ne conduc, ei nu stiu nici macar ce au in administrare? Conducerile care s-au perindat pe la Metrorex n-au fost informate de fostii constructori, nu aveau de la bun inceput aceste planuri?
Si daca totusi se stia de aceasta intrare "secreta", de ce n-a fost data in folosinta pana acum? De ce de-abia acum, odata cu reconstructia pietei?
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 14 Ian 2012 19:24:53 Titlul subiectului: |
152008 |
|
Cine n-a stiut despre acea trapa timp de 22 ani ? (in afara de Piedone). Nu cred ca la nivelul conducerii Metrorex nu se stia, de unde ai scos-o ? Trapa este vizibila de la suprafata.
Am spus mai sus de ce n-a fost data in folosinta. Exista doua variante(eu "merg" pe prima varianta) :
1. statia a fost prevazuta din start cu o singura iesire (cea care exista), singura care putea genera trafic, asa cum o arata si schema din almanhaul Scanteia. In acest caz aceasta iesire "secreta" este un simplu acces in zona tehnica, cum exista in multe statii (de ex la Pantelimon, Tineretului, etc)
2. daca totusi acolo era prevazuta o a doua iesire "oficiala", probabil ca nu a fost executata pentru ca nu se justifica atunci (parerea mea ca nici acum). La fel este si la Tineretului in capatul dinspre Unirii, exista scara fixa, loc de scara rulanta, vestibul, doar ca a fost lasat pe mai tarziu acest acces si a fost acoperit cu tabla la nivelul peronului.
La Aparatori acesul poate ca a fost lasat pentru viitor, cand poate s-ar fi construit blocuri si in acea parte, care sa justifice un acces. Asa, pentru o zona de case nu prea era justificat .
Totusi sa nu scapam din vedere un lucru. Subtraversarea existenta in acel capat al statiei, care inteleg ca a si fost deschisa o perioada. La ce foloseste/folosea ? Sa nu imi spuneti era folositoare in cazul in care intrai in statie pe accesul existent, coborai la peron, te trezeai ca ai gresit si vrei sa schimbi peronul taman pe la capatul celalalt .
Si cum s-ar fi impacat/se va impaca aceasta subtraversare cu un nou acces ? Ca alte scari, care sa coboare pe peronul existent nu au cum sa faca decat astupand subtraversarea. Cum o sa fie ? Ca la "ilogica" statie Izvor, unde cobori doua niveluri ca sa urci apoi unul ?
|
|
Sus |
|
|
moonshadow
Data înscrierii: 18/Apr/2011 Ultima vizita: 27/Aug/2014 Mesaje: 199 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 14 Ian 2012 20:57:27 Titlul subiectului: |
152012 |
|
Sa vedem cat de amuzanta este situatia
http://stirileprotv.ro/stiri/social/ce-spun-reprezentantii-metrorex-despre-gura-de-metrou-secreta-descoperita-la-aparatorii-patriei.html
"Ce spun reprezentantii Metrorex despre gura de metrou "secreta" descoperita la Aparatorii Patriei
Metroul mostenit de la comunisti le-a dat palpitatii celor de la Primaria Sectorului 4. Muncitorii care lucrau la piata de la Aparatorii Patriei au descoperit o gura de metrou "secreta", construita pe vremea lui Ceausescu.
Entuziasmati peste masura, edilii si-au facut deja planuri si vor sa o lege de noua piata.
Insa reprezentantii Metrorex le-au taiat elanul si le-au transmis ca n-au gasit nimic secret. Este un tunel vechi de metrou, care nu a iesit niciodata la suprafata, dar pe care aveau de gand sa-l dea in folosinta.
In cateva luni, pe acolo ar trebui sa iasa calatorii de la statia de metrou Aparatorii Patriei. Partea din exterior comunica acum cu interiorul prin intermediul unei scari.
"Asta e usa. Este viitoarea iesire de la Aparatorii Patriei", asa a prezentat primarul Sectorului 4 planurile privind amenajarea gurii de metrou, care, sustine el, a fost descoperita de muncitorii care construiau piata.
"Avizul care ni s-a dat: liber la constructii. Nestiind nimeni, in afara de Metrorex. Constructorii au descoperit, m-au chemat si de aici a plecat toata povestea", spune Cristian Popescu, primarul Sectorului 4
De cealalta parte, reprezentantii Metrorex sustin ca Primaria a stiut de gura de metrou chiar inainte ca muncitorii sa se apuce de constructie.
"Nu putem vorbi de o gura de metrou secreta. S-a stiut de statia respectiva. Noi am spus: faceti modernizarea pietei", a declarat Gheorghe Udiste, director general Metrorex
In timp, au avut in plan sa o deschida, insa au aparut si alte prioritati. Acum compania vrea sa-si uneasca fortele cu Primaria Sectorului 4 si sa finalizeze constructia.
"Descoperirea" i-a cam incurcat insa pe edili, care se vad nevoiti sa sa modifice planul Pietei Aparatorii Patriei.
Primaria se angajeaza sa construiasca scara rulanta si sa amenajeze partea de sus a gurii de metrou. De restul ar trebui sa se ocupe Metrorex."
|
|
Sus |
|
|
mishu_edm
Data înscrierii: 12/Ian/2012 Ultima vizita: 04/Sep/2020 Mesaje: 2 Locație: Bucuresti, Tecuci
|
Trimis: Mie 18 Ian 2012 14:26:37 Titlul subiectului: UPDATE Udriște: "Nu există stații secrete la metrou. E |
152139 |
|
http://www.adevarul.ro/actualitate/Descoperire_ciudata_in_Capitala-_o_statie_de_metrou_secreta_0_626937506.html
UPDATE Udriște: "Nu există stații secrete la metrou. E o știre tembelă, de om incult"
13 ianuarie 2012
Mai multe televiziuni și site-uri de știri au relatat astăzi că s-ar fi descoperit, în sectorul 4 al Capitalei, o stație secretă de metrou. Directorul general al Metrorex, Gheorghe Udriște, a declarat, pentru "Adevărul", că informația este complet falsă.
"Nu există stații secrete la metrou. Lucrez de 30 de ani în domeniu și vă spun că nu există așa ceva. Este o știre tembelă, de om incult", a spus Udriște.
Primarul sectorului 4, Cristian Popescu (Piedone), declarase anterior, pentru evz.ro, că stația de metrou este dotată cu toate cele necesare funcționării ei.
"Nu știu de unde a plecat povestea. Dacă cineva spune că a văzut un extraterestru, veniți la mine să mă întrebați dacă e așa sau nu?", a mai spus Udriște.
Până la această oră, primarul Piedone nu a putut fi contactat.
Reprezentanții biroului de presă al primăriei de sector ne-au precizat că este vorba despre o gură de metrou și că vor emite în scurt timp un comunicat de presă în care vor lămuri situația.
UPDATE
"În timpul executării lucrărilor de reconstrucție și modernizare a pieței Apărătorii Patriei, s-a descoperit că viitorul complex agro-alimentar va fi amplasat chiar deasupra unei intrări de metrou a stației Apărătorii Patriei. Aceasta a rămas neamenajată, din momentul dării în folosință a respectivei stații și până în prezent fiind utilizat un singur acces pietonal în și din subteran", se arată în comunicatul emis ulterior de Primăria Sectorului 4.
În acest sens, Direcția de Administrare a Piețelor Sector 4 va suplimenta bugetul alocat realizării acestui obiectiv de investiții cu costul aferent achiziționării unei scări rulante, urmând ca Metrorex să realizeze amenajarea noii intrări în stația de metrou și să amplaseze aparatele de taxare.
"Metrorex a anunțat că la începutul săptămânii viitoare va elibera avizul necesar, lucrările de construire urmând a fi continuate, pentru ca noua piață Apărătorii Patriei, singura din Capitală care va beneficia de acces direct din incintă într-o stație de metrou, să fie inaugurată cel mai târziu în luna aprilie a.c.", se mai arată în comunicat.
„Inițial, am fost foarte supărat atunci când am fost informat de existența respectivului acces în stația de metrou. Supărat pentru că în luna noiembrie a anului trecut, când am demolat clădirea vechii piețe Apărătorii Patriei, am impus constructorului să finalizeze lucrările de reconstrucție și modernizare, astfel încât să o putem inaugura pe 8 martie a.c., pentru a face un cadou de ziua lor tuturor doamnelor și domnișoarelor. Promisesem că vom finaliza lucrările până pe 8 și cred că până acum am demonstrat că fac tot ceea ce depinde de mine pentru a-mi ține întotdeauna cuvântul dat", a declarat primarul Cristian Popescu - Piedone, citat în comunicat.
"Cu toate acestea, ulterior, am ajuns să mă bucur că s-a întâmplat așa, pentru că facilităm astfel accesul cetățenilor la noua piață, în special accesul locuitorilor cartierului Progresul. În plus, este și un motiv de mândrie faptul că noi, locuitorii sectorului 4 ne vom putea face cumpărăturile din singura piață cu acces direct la rețeaua de transport subteran", a continuat el.
Clădirea pieței va avea o suprafață de circa 2.600 de metri pătrați. La parter vor fi amenajate spații comerciale, grupuri sanitare și vor fi amplasate tarabe pentru fructe și legume.
"Suma necesară realizării lucrărilor de reconstrucție și modernizare a pieței Apărătorii Patriei provine dintr-un credit bancar, iar rambursarea nu va afecta bugetul local al Sectorului 4, urmând a se realiza din fondurile proprii ale Direcției de Administrare a Piețelor, fonduri ce provin din încasarea taxelor impuse prin desfășurarea activității", mai spun reprezentanții Primăriei.
Ultima modificare efectuată de către mishu_edm la Mie 18 Ian 2012 14:43:23, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|