Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 30 Iul 2009 00:25:03 Titlul subiectului: |
114741 |
|
Cand vor incepe practic lucrarile, atunci vor exista tehnologii care sa permita saparea tunelelor si realizarea statiilor pe sub fronturi de cladiri vechi si strazi inguste - se poate imprumuta stilul de executie pentru metroul de adancime - peroanele cu liniile executate in caverna - se foreaza 3 tunele paralele - doua pentru linii si unul pentru peron si accesele de legatura cu vestibulul, care se afla in alta locatie, santierul de suprafata este doar pentru vestibul si punctele de alimentare cu materiale.
Traseul M4 intre Gdn si Eroii Revolutiei nu poate fi decat:
1. Berzei - Izvor (prin cobalcescu schitu Magureanu) - Cosbuc - Filaret (?) - Eroii Revolutiei (cu ocol prin dr IStrate si viilor sau pe sub Cutitul de Argint, pentru a se inscrie frumos in piata)
2. GdN - Berzei - Hasdeu - Panduri (sau direct pe sub Uranus) - Chirigiu - Viilor (?) - E. Rev.
3. GdN 2 - Eroilor - Panduri (prin fata sau prin spatele lui Marriott) - Chirigiu - Viilor - E. Rev, varianta care ar fi in ultima instanta.
Indiferent de varianta, tot intersecteaza M5.
Cateva variante de pozitionare a statiei Izvor.
Descriere: |
A fost facuta si pentru varianta pe sub Plevnei si nu am mai putut modifica |
|
Mărime fișier: |
232.3 kb |
Vizualizat: |
de 25151 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
485.74 kb |
Vizualizat: |
de 25151 ori |
|
Descriere: |
Sunt 2 variante de pozitionare pe care nu le-am mai pus separat. |
|
Mărime fișier: |
223.56 kb |
Vizualizat: |
de 25151 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 30 Iul 2009 00:52:34 Titlul subiectului: |
114742 |
|
Hasdeu (daca va apare M5 Hasdeu se elimina Cismigiu, si invers, daca apare M4 Izvor).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
192.55 kb |
Vizualizat: |
de 25149 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 30 Iul 2009 13:40:32 Titlul subiectului: |
114757 |
|
Cam in cat timp se preconizeaza ca vor incepe efectiv lucrarile? si cand se vor termina? se va lucra si la suprafata, santier deschis adica?
|
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 30 Iul 2009 16:49:35 Titlul subiectului: |
114761 |
|
Lucrarile nu vor incepe prea curand, de terminat nici nu poate fi vorba. De M4 se vor apuca dupa M5, care in mai putin de 20-25 de ani nu o vad, sincer, gata.
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 30 Iul 2009 17:26:35 Titlul subiectului: |
114762 |
|
rosetti61 a scris: | Hasdeu (daca va apare M5 Hasdeu se elimina Cismigiu, si invers, daca apare M4 Izvor). |
Exista si Hasdeu si Cismigiu in acelasi timp. Hasdeu este inainte de intersectie in mod sigur, dupa intersectie nu au unde sa o faca.
Sub podul de la Izvor nu cred ca va fi vreodata statie, nici macar vestibul. Si nici macar pasajul de corespondenta daca se va construi nod M5-M4-M1/M3 (sau doar M5-M1/M3) nu cred ca va trece pe sub pod, ci pe langa pod.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.76 kb |
Vizualizat: |
de 25060 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 30 Iul 2009 23:22:57 Titlul subiectului: |
114775 |
|
@andrei11
Ipoteticul proiect ambitios de reorganizare a traficului la Eroii revolutiei, care presupune realizarea unei noi statii pentru M2 si conectarea statiei vechi la M4 (asta numai odata cu inceperea efectiva a lucrarilor la M4); proiectuil presupune sapaturi si modificari ale tunelelor existente petru realizarea conexiunii, asa cum s-a facut la NG)
Pana la realizarea noii statii pentru M2 si a macazelor aferente, trenurile vor circula normal prin actuala statie; odata ce statia noua va fi in faza avansata de finisaj, circulatia trenurilor se va restrange la un singur fir, spre Piata Sudului, pentru realizarea lucrarilor de modificare a tunelului pe firul 2. Circulatia va fi realizata cu fragmentare Pipera - Tineretului, pendula Tineretului - Brancoveanu, fragmentare Brancoveanu - Berceni (un timp destul de scurt va tine situatia). In momentul finalizarii lucrarilor respective si a incheierii finisarii, circulatia se va face prin noua statie (un timp e posibil sa se circule normal, firul 1 statia veche si firul 2 statia noua), cu portiuni pe o singura linie - la paleta - intre Tineretului si E. Rev./ E. Rev - Brancoveanu (M2 fragmentat in 2 Pipera - Tineretului si Tineretului - Berceni.
Cand se vor termina si ultimele lucrari de conexiune, traficul va reintra in normal si M2 va folosi noua statie. Din acest moment statia veche intra in lucrari de renovare concomitent cu lucrarile ramase la conectarea cu M4. Din vechile fire, vor fi tunele retezate si transformate in linii de utlaje. cele doua statii vor fi conectate prin tunelul pastrat de pe firul 2 spre Unirii (subtraversat de noua linie 1) si tunelul de pe firul 1 spre PIata Sudului (subtraversat si el de firul 2 care vine de la Progresu pe M4; tunelul de intrare in vechea statie dinspre Piata Sudului va fi retezat si trasformat in linii de utilaje pentru M2 si M4.
Pe schema cu alb este linia M2 iar cu galben noile linii, cu rosu sunt legaturile tehnice M2-M4.
Ar mai fi un "switch" - modificarea traseelor - M4 sa ajunga in Berceni si M2 sa ajunga la Progresu, lucrare care implica aceleasi lucrari de modificare a tunelului, cu deosebirea ca statia noua va fi pentru M4 si se conecteaza pe sos Oltenitei, iar statia actuala tamane pentru M2, care se conecteaza pe sos Giurgiului; va avea loc o singura modificare a tunelurilor, in zona Sura Mare. Nu stiu daca asemenea plan indraznet e fezabil. desi asemenea operatii au loc in lume, unde se reconstruiesc statii de la zero si se muta tunele.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
387.23 kb |
Vizualizat: |
de 24997 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 31 Iul 2009 08:50:05 Titlul subiectului: |
114779 |
|
Este interesant dar mult prea costisitor. Ca si solutia lui Kaustik pentru Piata Romana (M 2 / M 4). In fond se pot face multe combinatii interesante si care la un moment dat sa se dovedeasca folositoare.
Sper ca la un moment dat sa avem trenuri compatibile cu sistemele de siguranta si in cazul magistralelor multiple care folosesc linii comune sa nu mai apara probleme asa cum apar acum pe M 1 / M 3
In fond o ramura a lui M 4, s-o denumim M 20 ca sa nu ne incurcam, deci acest M 20 poate sa porneasca de la Laminorului ( daca nu chiar de la Mogosoaia) sa ajunga la gara, Romana, pe Mihai Eminescu - Traian - Bulevardul Unirii - Mol Vitan si sa se opreasca pe undeva prin Balta Alba.
Totul depinde de bani si timp si daca peste 100 ani metroul va mai fi o optiune demna de luat in seama.
Revenind la Eroii Revolutiei pentru M 4 solutia cea mai sigura de a fi pusa in aplicare este de a lasa M 2 in vechea statie si de a face o noua statie pentru M 4 pe partea cealalta a bulevardului, mai jos cu 5 m fata de actuala statie. Gabarit are, inclusiv sa se incadreze pe Viilor si Giurgiului.
Sau si mai revolutionar, statia lui M 4 s-o facem exact sub statia lui M 2, constructiv se poate, nu stiu solul cum este, dar repet, construvtiv e plauzibil, M 2 sa se trezeasca dintr-o data "la etaj" cu o statie sub ea.
Asa cum ai propus varianta mi se pare cel mai costisitor gandindu - ma la perturbarile de trafic pe care le angreneaza.
Sau la ora aceea sa avem Inelara Sud in functiune, asa incat oamenii din Berceni sa aiba alte solutii de a iesi din cartier.
Nu stiu, fac si eu diverse scenarii, atata tot
|
|
Sus |
|
|
lucian-crusher
Data înscrierii: 25/Iul/2008 Ultima vizita: 21/Dec/2010 Mesaje: 100 Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)
|
Trimis: Vin 31 Iul 2009 10:45:04 Titlul subiectului: |
114794 |
|
Cred ca cel mai bine ar fi ca statia Eroii Revolutiei de pe M4 sa fie construita, ori sub Soseaua Giurgiului, ori sub Soseaua Viilor. Astfel liniile lui M4 ar subtraversa statia Eroii Revolutiei de pe M2.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 31 Iul 2009 10:51:31 Titlul subiectului: |
114796 |
|
M 4 nu subtraverseaza statia lui M 2, ci numai tunelele lui M 2. Este o mica diferenta. Am facut, noi de aici de pe tram masuratorile pe harta si se incadreaza in gabarit, inclusiv razele de curbura
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Vin 31 Iul 2009 16:07:51 Titlul subiectului: |
114818 |
|
Variante de pozitionare la Eroii Revolutiei pentru M4. E mai bine ca fiecare magistrala sa aibe statia ei, fara sa te mai apuci sa spargi tunelele. Ce sparge este doar peretele stariei sa faca legatura pietonala cu noua statie, ca si asa au facut pasajul ala neterminat de sub tramvai.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
446.96 kb |
Vizualizat: |
de 24913 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
373.26 kb |
Vizualizat: |
de 24913 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 05 Iul 2010 21:45:09 Titlul subiectului: |
129506 |
|
sab a scris: | Recitind acum ce este scris acolo mi-a atras atentia afirmatia ca M5 se va intersecta cu toate magistralele existente, mai putin M4... | Cum vine asta ca o linie nord-sud, adica M4, nu se intersecteaza cu o linie vest-est aka M5?
Singura problema este daca se poate face o statie de transfer (corespondenta). ByOnu a scris: | Vin si eu cu o poza de prin 2005 cand pentru o scurta perioada de timp (din cate am inteles) au circulat BM-uri pe M4. :) | Nu stiu de unde ai luat poza si la ce se refera, dar Bm pe M4 - NO WAY MAN!
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 05 Iul 2010 22:07:44 Titlul subiectului: |
129509 |
|
Nu era afirmatia mea, era un citat din articolul respectiv, dar ai inteles perfect ideea, ca nu va exista corespondenta M4-M5...intre timp se pare ca s-a schimbat varianta de traseu si M4 va avea corespondenta cu M5 la Hasdeu, dar nu va mai avea corespondenta cu M1/M3 in acea zona. Daca se ramane pe varianta asta de traseu inseamna ca nu va exista deloc transfer intre M3 si M4, stiut fiind faptul ca M1 face transfer cu M4 la Basarab.
Ultima modificare efectuată sab la Lun 05 Iul 2010 22:09:47, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 05 Iul 2010 22:16:00 Titlul subiectului: |
129512 |
|
Din pacate, acolo la Hasdeu se va rata un nod M1(M3) / M4 / M5, ceea ce ar fi fost benefic pentru M 1 si M 4. O posibilitate ar exista prin aducerea lui M 4 pe sub Schitu Magureanu dar din pacate la ora actuala nu se doreste acest lucru. Dar pana va ajunge M 4 si M 5 in acea zona poate se schimba planurile proiectantilor, in principiu pana in 2050 nu cred ca se va face vreo miscare (E o parere strict personala care nu se bazeaza pe nimic concret)
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 05 Iul 2010 23:57:06 Titlul subiectului: |
129526 |
|
Draga sab, Draga Andrei11,
Hai sa punem in clar ceea ce poate doar am discutat in privat intre noi:
1. Tot romanul este indreptatit sa ceara socoteala autoritatilor publice responsabile privind modul de alocare si cheltuire a banului public.
In chestiunea asta noi suntem parte a entitatii "tot romanul". Raza volens-nolens si M5 si M1mane doar sa ne manifestam ca atare.
2. Toate proiectele de dezvoltare urbana trebuie sa aiba si acceptul obstei. Unde ne situam noi. Ce dorim noi?
Revenind la maruntisurile noastre: M4 daca-si urmeaza traseul firesc spre sud, intersecteaza volens-nolens si M5 si M1.
Unde si cum se vor face statiile de transfer?
Si apoi cum se fa face o jonctiune cu M2? Toate astea sunt cica in suspesnsie si nu exista inca un document obligatoriu. Deci putem presa, intr-un fel sau altul.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Iul 2012 15:51:52 Titlul subiectului: |
157352 |
|
O veste bune. M4 se extinde spre sud .
http://www.metrorex.ro/_read235-1
"Prelungire Linia 4 de metrou pe tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu.
In data de 12 iulie 2012, Propunerea Finala a Proiectului in valoare de 10 milioane CHF, fara TVA, propus spre finantare de catre S.C. Metrorex S.A., a fost aprobata de catre Secretariatul de Stat pentru Afaceri Economice (SECO) al Confederatiei Elvetiene, contributia partii elvetiene fiind de 8,5 milioane CHF.
Actiunea se circumscrie masurilor cuprinse in Acordul-cadru incheiat intre Consiliul Federal Elvetian si Guvernul României privind implementarea Programului de cooperare elvetiano-român pentru reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse, semnat la data de 7 septembrie 2010.
In cadrul acordului mai sus mentionat, S.C. Metrorex S.A. a depus Proiectul privind realizarea „Studiului de pre-fezabilitate (SPF) si a studiului de fezabilitate (SF) pentru constructia Liniei 4 de metrou: Lac Straulesti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu”.
In cadrul Proiectului, concomitent cu elaborarea Studiului de pre-fezabilitate (SPF) si a Studiului de fezabilitate (SF), se are de asemenea in vedere realizarea a doua studii:
- privind transportul multimodal in municipiul Bucuresti ce va evidentia impactul asupra transportului de suprafata a Liniei 4 de metrou si
- privind cresterea traficului pe Linia 4 de metrou, precum si incheierea unui parteneriat institutional intre S.C. Metrorex S.A si companii de transport public din Elvetia. In conformitate cu prevederile Acordului-cadru bilateral dintre Elvetia si România, urmeaza ca in perioada urmatoare sa fie semnat Acordul de Proiect.
„Odata cu elaborarea documentatiilor tehnico-economice necesare promovarii acestui proiect, S.C. Metrorex S.A trece la o noua etapa in procesul de dezvoltare a retelei de metrou si anume acela de extindere a Liniei 4, pe tronsonul Gara de Nord - Gara Progresu, iar la finalizarea acestuia si conectarea cu linia de legatura a metroului cu Aeroportul International Otopeni, Municipiul Bucuresti va dispune de cea mai lunga diametrala de metrou pe axa Nord-Sud, in lungime de circa 33 km si 28 de statii cu puncte intermodale de transport la conexiunile cu cele doua aeroporturi - Otopeni si Baneasa - si cele patru gari de cale ferata: Baneasa, Basarab, Gara de Nord, Gara Progresu” precizeaza Gheorghe Udriste – Director General al S.C. Metrorex S.A Bucuresti".
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Iul 2012 16:35:55 Titlul subiectului: |
157353 |
|
Sună promițător, însă există date oficiale (sau măcar semioficiale, însă mai sigure decât presupunerile forumiștilor ) despre traseu, stații și modul de începere al lucrărilor?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Iul 2012 18:44:32 Titlul subiectului: |
157358 |
|
Nu incepe nici o lucrare pe niciunde.
1) Acolo sunt numai vorbe, dar vorbe pe bani, nu ca pe forum, fara bani.
2) Sa vedem cum se misca pentru Lac Straulesti.
3) Ce lac Straulesti, sa vedem cum se misca cu M 5 pana la Universitate, implicit Iancului.
4) Ce Iancului, sa-i vedem cum o duc (lucrarea, vasazica ) pana la Eroilor.
Acum se face anul si ei inca n-au terminat cu mulatii...
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Iul 2012 19:04:05 Titlul subiectului: |
157359 |
|
Flo a scris: | există date oficiale (sau măcar semioficiale, însă mai sigure decât presupunerile forumiștilor ) despre traseu, stații....? |
Totdeauna au existat astfel de date, ba chiar de la "sursa", nu presupuneri. Din pacate ele se schimba mereu, dupa cum mai viseaza cineva ceva noaptea... Ba pe la Izvor, ba pe la Hasdeu, ba prin fata Casei Poporului, ba prin spate...
Cred ca singura necunoscuta este traseul din zona centrala (de la GdN la Eroii Revolutiei). Din pacate, din ce vad aici, nu este deloc un traseu promitator. M4/M6 trec pe la Hasdeu si nu au corespondenta cu M1 si M3 ... Este o harta recenta, observati si schimbarea de traseu pentru M7 din zona Unirii.
Numarul de statii este variabil, dupa cum ati observat la M5, unde exact inainte de inceperea lucrarilor s-au "evaporat" statiile din Ghencea... Sa vedem ce iese din studii...Deocamdata vad s-au imputinat mult statiile preconizate.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.58 kb |
Vizualizat: |
de 20450 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Iul 2012 20:49:57 Titlul subiectului: |
157364 |
|
S-au imputinat statiile atat pentru M 4 cat si pentru M 5. Pentru M 5 au disparut statii precum Rosetti si Matasari.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Iul 2012 23:08:34 Titlul subiectului: |
157371 |
|
Si e de rau?
Eu zic ca e de bine...parerea mea, vorba lu' nea Votcaroiu...
@sab:
Prietene, fara SF nimic nu e...decat dungi mazgalite pe hartie...stim bine amandoi (amantrei cu prietenul andrei11...) treaba asta...
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 18 Iul 2012 00:09:20 Titlul subiectului: |
157372 |
|
Barfe asezonate
Mi se pare aproape ireal ca M 4 si M 7 sa nu aiba o statie comuna.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 18 Iul 2012 08:04:23 Titlul subiectului: |
157376 |
|
Mie mi se pare ca au, la Cosbuc. Poate nu este prea evident figurat pe harta.
Dar nu m-ar mira sa ai dreptate, dupa ce M4 rateaza si M1+M3. Ar fi magistrala ratarilor "..
subway guru a scris: | fara SF nimic nu e...decat dungi mazgalite pe hartie |
Corect, numai ca si mazgalelile astea se schimba dupa cum viseaza urat unul si altul. Ar trebui sa fim constanti macar la aceste capitol. Daca studiile spun altceva, schimbam liniile trasate arbitrar, dar sa schimbi liniile de la o zi la alta fara SF-uri (ce-mi place abrevierea asta... ) mi se pare cam ciudat.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 18 Iul 2012 10:21:37 Titlul subiectului: |
157377 |
|
Mi se pare totusi o schimbare de optica interesanta aceasta cu rarirea statiilor. Dupa experimentul "Dr. Taberei".
Dupa logica schitei, ar fi trebuit sa apara o statie cu denumirea comuna atat pentru M 4 cat si pentru M 7. Ori una e denumita "George Cosbuc" si alta "Progresului".
Sunt convins ca sunt 2 statii fara pasaj de legatura.
Nu am inteles logica, dar in sfarsit...
Mai ales ca "Progresului" poate fi facuta foarte bine intre Progresul si Tudor Vladimirescu. Sunt 360 metri din intersectie in intersectie si merge "tras" un culoar de legatura.
Numai ca pe cele 2 magistrale ar fi trebuit sa apara aceeasi denumire de statie.
Iar problema cu SF - ul este urmatoarea:
Totul mi se pare corect, cu unica conditie ca acest SF sa fie folosit pentru constructia magistralei. Atunci da, jos palaria.
Reamintesc ca pentru M 1 s-a facut un SF si in anul 1935 si altul in anul 1953 care nu a folosit nimanui. Adica bani aruncati de pomana.
Asadar daca la constructia lui M 4 spre Sud se va comanda alt SF ceva nu e in regula.
A, sunt de acord, daca ne vom apuca de M 4 prin anii 2050 evident ca nu mai corespund datele din 2012. Acest lucru ar fi valabil daca SF - urile nu ar costa zeci de milioane de euro care nu sunt de colea. Adica se arunca zeci de milioane de euro la gunoi pentru nimic.
Astept raspuns la intrebarea pentru M 1 - Nu era mai bine daca nu se faceau SF - urile din '35 si '53 ? Daca tot stiau ca nu au bani sa-l construiasca ?
Acum ca s-a comandat SF - ul din 2012 pentru M 4 ne apucam si de lucru sau ba ?
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 18 Iul 2012 11:17:12 Titlul subiectului: |
157379 |
|
Progresului este numai pe M7 si este la intersectia cu Progresului (Trafic Greu), iar Cosbuc este comuna (dupa parerea mea ) si este la urmatoarea intersectie, cu Tudor Vladimirescu (Chirigiu).
Mie si la Unirii sau Gdn mi se pare mult, dar 360m...Evident, din dispunerea statiilor mai pot scadea aceasta distanta, dar totusi...
Cu rarirea statiilor...este un luru normal, avand in vedere costurile de executie pentru o statie. Multe statii nici nu se justificau, avand in vedere ca erau in zone de case sau prea aproape de altele (Rosetti, Matasari).
@subway guru Ca sa vezi ca nu vorbesc "din stele" uite o alta harta destul de recenta (se vede varianta M6 prin nord) , aparuta tot via Metrorex, dar cu diferente notabile la traseul M4 spre sud. Aici traseu este pe la Izvor si prin fata Casei Poporului.
Bineinteles ca exista si variante "mixte", adica pe la Izvor, dar prin spatele Casei Poporului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
248.61 kb |
Vizualizat: |
de 20337 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către sab la Mie 18 Iul 2012 11:41:01, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
|