Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
rapidistu
Data înscrierii: 26/Iun/2009 Ultima vizita: 05/Mai/2015 Mesaje: 12 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Sâm 11 Iul 2009 17:06:14 Titlul subiectului: Tronsonul Gara de Nord 2 - Gara Progresul |
113843 |
|
Linia de metrou Gara de Nord - Gara Progresul va asigura legatura, pe directia nord-sud, intre zona centrala si cartierele Berceni si Progresul, implicit intre doua dintre cele mai importante statii de cale ferata ale Capitalei. Linia de metrou Gara de Nord - Gara Progresul va asigura legatura, pe directia nord-sud, intre zona centrala si cartierele Berceni si Progresul, implicit intre doua dintre cele mai importante statii de cale ferata ale Capitalei. Construcția propriu-zisă a tronsonului subteran va dura șapte-opt ani daca nu chiar dublu. Lungimea liniei si numarul de statii vor fi stabilite in functie de varianta aprobata. Cerintele standard presupun asigurarea unei viteze maxime de 80 km/ora si o viteza comerciala de 36 km/ora.
Ultima modificare efectuată de către rapidistu la Sâm 11 Iul 2009 17:08:18, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
1.cremsnit
Data înscrierii: 23/Iun/2009 Ultima vizita: 09/Dec/2023 Mesaje: 29 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 11 Iul 2009 20:16:30 Titlul subiectului: |
113863 |
|
Constructia magistralei ar fi de mare folos caci la ce aglomeratie este pe Giurgiului de exemplu cand vine lumea de la serviciu... Nu mai fac fata autobuzele, nici tramvaiele, iar daca vii cu masina personala, stai la semafoarele prost puse si necorelate.
Tare as fi curios unde si care ar fi statiile...
|
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 11 Iul 2009 22:02:52 Titlul subiectului: |
113876 |
|
rapidistu a scris: | Magistrala va conecta doua dintre cele mai importante statii de cale ferata ale Capitalei (Gara de Nord si Gara Progresul) si va avea corespondenta cu toate magistralele in functiune, precum si cu cele in perspectiva". |
Gara Progresul este departe de a fi importanta, mai mult, e chiar abandonata (din pacate). Autobuzele 102 si 116, care intorc chiar in fata garii, circula mereu goale pe acest segment. Nimeni nu mai are ce cauta in acea zona, unde risti sa fii mancat de caini (cel putin asta am patit eu).
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 12 Iul 2009 00:37:09 Titlul subiectului: |
113882 |
|
Se asteapta poate o dezvoltare a zonei, in momerntul de fata acolo nu sunt decat case si diverse firme, altfel vor fi lucruriile cand va apare ceva important pe acolo. Daca tot vor s-o faca, se limiteaza in zona capatului de tramvai. Problema spinoasa e cu traseul din zona Izvor si legaturile facile cu liniile existente si viitoare.
Nu e exclusa si o schimbare de plan si M4 sa ajunga in cu totul alta parte. (o idee ar fi traversarea cartierului Berceni si directionare catre Popesti Leordeni, de la viitoarele statii Toporasi sau Luica).
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
rapidistu
Data înscrierii: 26/Iun/2009 Ultima vizita: 05/Mai/2015 Mesaje: 12 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Dum 12 Iul 2009 12:39:33 Titlul subiectului: |
113909 |
|
Statiile de metrou propuse pentru constructia tronsonului Gara de Nord 2-Gara Progresul vor fi Vasile Parvan , Berzei , Cismigiu , Izvor , Piata Constitutiei , Piata Regina Maria , Piata Libertatii , Filaret , Eroii Revolutiei 2 , Piata Progresul , Drumul Gazarului , Sos.Giurgiului , CFR Progresul si Gara Progresul.
Nu poate fi exclus lucrul de a construi si un depou subteran numit Depoul Progresul.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Iul 2009 16:34:36 Titlul subiectului: |
113919 |
|
Stiam ca trebuie sa fie expropriati proprietarii care detin casele care stau in calea tunelului pana la Laromet, nu Zarea....Dar cine stie, o fi vorba de locul unde se afla cele doua guri care marcheaza sfarsitul actual al tunelului.
rapidistu a scris: | Statiile de metrou propuse pentru constructia tronsonului Gara de Nord 2-Gara Progresul vor fi Vasile Parvan , Berzei , Cismigiu , Izvor , Piata Constitutiei , Piata Regina Maria , Piata Libertatii , Filaret , Eroii Revolutiei 2 , Piata Progresul , Drumul Gazarului , Sos.Giurgiului , CFR Progresul si Gara Progresul. |
Asta este o varianta noua de traseu...Nu prea inteleg cum ar fi statiile astea V Parvan, Berzei si apoi Cismigiu si Izvor.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Iul 2009 16:50:07 Titlul subiectului: |
113920 |
|
Citat: | Metrorex va organiza o licitație la sfârșitul lunii iulie pentru elaborarea studiilor de prefezabilitate și fezabilitate în vederea construcției Magistralei IV de metrou, pe tronsonul Gara de Nord-Gara Progresul, valoarea estimativă a contractului fiind de 36,61 milioane de lei, fără TVA. În prezent, Magistrala IV este formată din patru stații pe tronsonul 1 Mai-Gara de Nord, urmând ca în 2010 să fie finalizat tronsonul 1 Mai-Laromet și în 2012 tronsonul Laromet-Zarea. |
Acesta este citatul din articol unde mi-am permis sa spun ca probabil reporterul a trecut pe la protocol inainte de interviu. Repet intrebarea, voi intelegeti ce a vrut sa spuna ?
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Iul 2009 17:17:59 Titlul subiectului: |
113922 |
|
Daca te referi la prima parte cu studiile de prefezabilitate si fezabilitate informatia a aparut in presa acum o luna. Corect ar fi trebuit sa scrie "prelungirea", nu "constructia" magistralei 4....
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=7846&postdays=0&postorder=asc&start=50
Mai este si o greseala cu Laromet in 2010 si apoi Zarea, dar greseala a mai fost facuta prin presa, nu este foarte clar ce este cu Zarea asta, daca va fi statie sau nu si unde se afla (dovada harta atasata....) Cred ca totusi hartile astea provin de la departamentul de comunicare al Metrorex...
Apropo de harta, Preciziei trebuia sa fie o statie care urma sa se construiasca odata cu prelungirea M3 pana la Carrefour Militari (termen 2020 parca...)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.19 kb |
Vizualizat: |
de 39248 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Iul 2009 19:07:26 Titlul subiectului: Re: Tronsonul Gara de Nord 2 - Gara Progresul |
113929 |
|
rapidistu a scris: | o viteza comerciala de 36 km/ora. |
Pana si tramvaiul 41 are o viteza comericala mai mare . Ar fi bani aruncati pe fereastra pentru o asemenea viteza comerciala Ar trebui sa fie de cel putin 50 km/ora.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 12 Iul 2009 19:26:01 Titlul subiectului: |
113931 |
|
Viteza comerciala la metrou e, in prezent, 38 km/h pentru IVA si 36 km/h pentru BM, asta în condițiile distanțelor actuale între stații. Mă îndoiesc că viteza comercială e mai mare pe linia 41. Poate te referi la viteza maximă admisă (e 80 km/h la metrou, iar la tramvai teoretic 50, practic.... tot vreo 80, că mai mult nu pot V3A-urile).
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 20 Iul 2009 17:45:44 Titlul subiectului: |
114311 |
|
http://www.gandul.info/news/avem-planul-pentru-rer-ul-bucurestean-ne-mai-trebuie-1-84-miliarde-de-euro-vezi-aici-daca-metroul-va-ajunge-si-in-comuna-ta.html?3927;4662127
Un articol aparut astazi in ziarul Gandul pe care il gasiti la sectiunea de "Articole de presa privind metroul bucurestean" .
Ceea ce m-a frapat este harta urmatoare, in care M4 nu va trece pe la Izvor... , ci probabil pe la Hasdeu. Este adevarat ca de-a lungul timpului s-au vehiculat diverse variante de traseu pt prelungirea M4, dar este prima oara cand vad un traseu care nu intersecteaza M1 la Izvor...Oare s-au gandit ca exista deja o intersectie M4 cu M1 la Basarab si nu ar avea rost un al doilea punct de intersectie ? Mi se pare complet aiurea daca vrei sa ajungi de la Gara Progresul la Dristor (de exemplu) sa te duci tocmai pana la Basarab sa faci schimbarea..Sau sa schimbi la Eroii Revolutiei si apoi inca o data la Unirii. Dar ce facem cu intersectia M3-M4 ??? Te duci la Basarab, te intorci la Eroilor si schimbi acolo ? Sau sa fie inca una din "capodoperele" departamentului de comunicare de la METROREX ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.61 kb |
Vizualizat: |
de 38994 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 20 Iul 2009 21:07:57 Titlul subiectului: |
114319 |
|
De la Gara Progresul la Dristor se ajunge pe Inelara Sud. Aceasta schema trebuie vazuta ca un tot unitar. Numai asa poate sa functioneze. Atasez aici insa un detaliu de care aflu pentru prima data : intersectie de magistrale la Gara Baneasa. Poate asa se dezleaga misterul magistralei Gara de Nord - Victoriei - Otopeni.
Totusi nu vad realizata prea curand aceasta harta.
Referitor la M 4, userul Contra parca a lansat o ipoteza, actuala M 4 dupa ce iese din 1 Mai i s-a prevazut o deviatie dreapta (un ciot) pentru a putea ajunge la Baneasa. Pentru retur cica trebuie oprita circulatia, inainte de 1 Mai urmand a fi montat un macaz.( Citez din acelasi user Contra)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
371.96 kb |
Vizualizat: |
de 38950 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Grigorie
Data înscrierii: 05/Feb/2009 Ultima vizita: 10/Iul/2011 Mesaje: 43 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Iul 2009 00:57:28 Titlul subiectului: |
114331 |
|
Totusi portiunea intre 1Mai si Pajura inca nu a fost deschisa (si nu stim cand va fi deschisa). Ar putea sa creeze acum acel ciot si acel macaz. Asta fireste daca se doreste a se face ceva in legatura cu reteaua de metrou.
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Mar 21 Iul 2009 07:48:39 Titlul subiectului: |
114334 |
|
Asta vroiam si eu sa zic. Ce circulatie sa opreasca? Am inteles ca nici tunelul pe sub apeducte nu a facut jonctiunea cu cel din zona Pajura...
Intrebare: linia care ar veni de la Gara Baneasa s-ar intersecta cu linia spre Pajura sau o subtraverseaza?
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Iul 2009 08:07:18 Titlul subiectului: |
114335 |
|
andrei11 a scris: | De la Gara Progresul la Dristor se ajunge pe Inelara Sud. |
Poate exemplul meu nu afost cel mai fericit. Cum ajunge la Mihai Bravu, la Grigorescu, la Titan, etc..?
andrei11 a scris: | Atasez aici insa un detaliu de care aflu pentru prima data : intersectie de magistrale la Gara Baneasa. Poate asa se dezleaga misterul magistralei Gara de Nord - Victoriei - Otopeni. |
Nu este vorba de o intersectie, este vorba de cele 2 variante ale treseului spre Otopeni, una pornind de pe M4 de la Gdn2 si cealalta din Pta Victoriei.
Se va construi fie una, fie alta, nu s-au hotarat asupra traseului asa ca probabil nu creaza deocamdata niciun macaz pe portiunea aflata in constructie.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Grigorie
Data înscrierii: 05/Feb/2009 Ultima vizita: 10/Iul/2011 Mesaje: 43 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Iul 2009 09:38:31 Titlul subiectului: |
114344 |
|
Ok, nu sunt hotorati, asta stim foarte bine , insa ar putea sa construiasca acolo ceva in genul a ceea ce avem la Crangasi, cu cioturi si in stanga si in dreapta, si de asemenea, ar putea construi un macaz si ar folosi linia ca linie de utilaje pana cand ar incepe sa construiasca tunelul inspre Piata Presei Libere (asta daca aceasta va fi varianta finala de traseu). Nu cred ca ii costa atat de mult sa realizeze asta. Asa ar fi siguri ca daca s-ar opta pentru aceasta varianta de traseu nu ar mai bloca circulatia pe M4 care se presupune ca ar fi deschis la acea data pana la Laminorului (adica ar genera probabil in sfarsit acea magistrala ceva calatatori si atunci am inchide-o )
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Iul 2009 11:24:47 Titlul subiectului: |
114352 |
|
sab a scris: | Poate exemplul meu nu afost cel mai fericit. Cum ajunge la Mihai Bravu, la Grigorescu, la Titan, etc..? [de la Giurgiului - completarea mea] | Cu 2 schimburi, la Inelara Sud si la Dristor. Nu prea vad altcumva. Oricum, din aceasta schema din pacate nu apare in zona Izvor o intersectie tripla M1 / M 4 / M 5. Asa ar fi normal, sa avem un nod acolo.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Iul 2009 17:53:52 Titlul subiectului: |
114373 |
|
La Izvor nu apare intersectie tripla, nu apare intersectie de niciun fel....Probabil ca aici este gandita doar o intersectie M5-M4 la Hasdeu si...cam atat. Dubla schimbare mi se pare o tampenie, atata timp cat traseele M4 si M1 se intalnesc in zona Izvor...
Chiar si solutia de a mai executa o statie pe M1 in zona podului Hasdeu mi se pare o idee mai buna decat sa nu faca intersectie deloc. La fel, sa te duci pana la Basarab si sa schimbi acolo este mult prea ocolit. Si cu M3-M4 cum ramane ? Niciun punct de intersectie? Este ilogic si absurd. Cred ca este o idiotenie tipic Metrorex. Hai sa mai iesim cu ceva in presa sa vada lumea ca ne preocupam, nu conteaza ca nu s-a hotarat nimic concret si ca nu avem bani si nici vointa sa terminam ce s-a inceput inainte de 1989.
A se vedea si linia spre Otopeni. Parerea mea este ca in acest din urma caz varianta castigatoare va fi cea cu Pta Victoriei, nu cu plecare din M4. Daca vrei neaparat poti sa faci o prelungire de la Victoriei pana la GdN pe sub IG Duca, desi este un pic mai dificil. Daca insa pleci cu Otopeniul din M4 ratezi zone generatoare de fluxuri de calatori gen Mihalache, si poate si Domenii ca sa ce? Sa mergi pe sub liniile CFR si in mare parte prin zone industriale. Singurul flux pe care poti sa contezi cat de cat este cel din Pajura, dealtfel "ratat" de traseul ales pt M4.
Cu inelara cred ca trebuie sa ne iasa din cap ideea. Probabil ca este ultima care va fi construita si nu cred ca este bine ca la proiectarea M4 sa te bazezi pe ceva ce nu este sigur ca se va face si cand. Sa nu uitam un amanunt esential si anume ca inelara de sud trebuia sa aiba capat la Gara de Nord. Acum cum o vor face ? Cu Crangasi cap de linie ? Improbabil...
Sau poate se face inelara din planul initial (ma rog, cu modificarile ulterioare ..) Dristor2-GdN-Crangasi-Dr Taberei-Pta Sudului-Dristor2 (3?)...
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Iul 2009 20:32:44 Titlul subiectului: |
114383 |
|
Sper totusi sa se apuce de M 5, - partea de proiectare, poate s-au si apucat deja ? Si ne vom lamuri cum au gasit rezolvarea la nodul de la Kogalniceanu. Desi in prima varianta parerea mea sincera este ca M 5 va avea cap de linie statia Eroilor 5. Dupa cum vad discutiile pe forum si in presa, bani sunt extrem de putini, asa incat daca o sa se apuce de M 5 se vor limita la Eroilor cu siguranta. ( Si asa ar fi bine)
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Iul 2009 21:09:26 Titlul subiectului: |
114384 |
|
Pai daca dom' Udriste se bate cu pumnul in piept ca anul viitor va incepe constructia la M5 (a se vedea ce declara la "Articole de presa..") logic ar fi ca proiectarea sa fie deja finalizata sau in cel mai rau caz in faza (foarte)avansata. Nu stiu daca planurile de statii vehiculate pt M5 erau varianta oficiala sau doar exercitii de imaginatie ale arhitectilor, sper sa fi fost varianta oficiala si finala...
Insa este foarte interesant ca daca fac statie la Hasdeu (exista argumentul zonei mult mai deschise si a traseului oarecum "mai firesc" al M4 pe acolo) atunci se rateaza intalnirea M4 cu M1 la Izvor, iar daca fac statiile M4 si M5 in zona Lazar-Cismigiu (in ideea ca o statie pe M5 la Hasdeu ar fi mult prea aproape de Eroilor) atunci vor trebui sa faca nod triplu acolo. Ramane de vazut ce statii se vor aproba pe M5. In functie de ele probabil ca se va proiecta si M4 . Apropo, au aparut undeva proiectele statiile de pe tronsonul Eroilor-Universitate ?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 22 Iul 2009 10:30:31 Titlul subiectului: |
114397 |
|
sab a scris: | ...au aparut undeva proiectele statiile de pe tronsonul Eroilor-Universitate ? |
Nu, eu le-am vazut numai cele din Dr Taberei pana la Eroilor. Treaba asta miroase serios ca M 5 se va opri pentru multa vreme la Eroilor. (Parere personala)
|
|
Sus |
|
|
Catalin Grigorie
Data înscrierii: 05/Feb/2009 Ultima vizita: 10/Iul/2011 Mesaje: 43 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 22 Iul 2009 11:03:37 Titlul subiectului: |
114398 |
|
Macar de ar termina M5 pana la Eroilor si as fi foarte multumit. Astia nu au fost in stare sa sape un tunel de cred ca maxim 100 m pe sub apeductele de la pod Constanta in 20 de ani. Cred ca daca ne puneam toti astia de pe forum si ne inarmam cu o lingurita il sapam mai repede
|
|
Sus |
|
|
lucian-crusher
Data înscrierii: 25/Iul/2008 Ultima vizita: 21/Dec/2010 Mesaje: 100 Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)
|
Trimis: Lun 27 Iul 2009 21:30:55 Titlul subiectului: |
114628 |
|
Iata cum as vedea eu aceasta Magistrala:
Statiile:
I. Gara de Nord 2
II. Berzei: statia ar trebui amplasata sub Piata Emil Cioran. Undeva imediat dupa ce metroul ia curba la dreapta venind pe sub Dinicu Golescu, dar construita in asa fel incat metroul sa poata lua curba stanga pe sub Stirbei Voda. Cel mai simplu ar fi sa aiba peron dreapta. Statia ar trebui sa aiba doua iesiri. Cate una pentru fiecare parte a pietei si va servi locuitorilor din blocurile din zona.
III. Cismigiu (legatura cu M5): statia ar trebui amplasata sub Schitu Magureanu, inainte de intersectia cu Elisabeta, astfel M4 ar avea destul spatiu dupa plecarea din statie ca sa subtraverseze M5, Dambovita si M1-M3. Ar trebui sa aiba o singura iesire, aflata pe partea cu parcul.
IV. Izvor (legatura cu M1 si M3): statia ar trebui amplasata sub parc, perpendicular pe M4 si ar putea arata ca Titan, neavand decat parc deasupra.
V. Piata Constitutiei: statia ar trebui amplasata sub Piata. Ar trebui sa aiba doua iesiri: cate una pentru fiecare parte a Bulevardului Unirii.
VI. Piata Arsenalului: statia ar trebui amplasata sub Calea 13 Septembrie, un pic inainte de Piata, si sa dispuna de o singura iesire situata pe partea cu blocurile.
VII. Panduri: statia ar trebui amplasata sub Calea 13 Septembrie, un pic inainte de intersectia cu Soseaua Pandurilor. Ar trebui sa aiba 2 iesiri, cate una pe fiecare parte a Caii 13 Septembrie.
VIII. Tudor Vladimirescu: statia ar trebui construita undeva la jumatatea Bulevardului Tudor Vladimirescu, dar nu deschisa de la inceput (la fel cum s-a procedat cu statia Constantin Brancoveanu). Deocamdata acolo este doar un teren viran, dar se va construi foarte mult. Dupa aceasta statie metroul o poate lua pe sub zona industriala aflata in paragina pentru a ajunge sub Soseaua Progresului.
IX. Liberty Center (legatura cu M6): statia ar trebui amplasata sub Soseaua Progresului, imediat dupa intersectia cu Calea Rahovei. Ar trebui sa aiba o singura iesire, situata pe partea cu Mall-ul a Soselei Progresul
X. Viilor: statia ar trebui situata sub Soseaua Viilor, imediat ce Metroul face dreapta venind pe sub Spatarul Preda. Ar trebui sa aiba trei iesiri, cate una pe fiecare parte a soselei Viilor si una in statia lui 11 si 25, sens spre Depoul Militari/Ghencea.
XI. Eroii Revolutiei (legatura cu M2): statia ar trebui amplasata sub Soseaua Giurgiului, in dreptul City Mall, dupa ce M4 subtraverseaza statia Eroii Revoulutiei de pe M2. Ar trebui sa aiba 2 iesiri: cate una pe fiecare parte a Soselei Giurgiului.
XII. Piata Progresul: statia ar trebui amplasata sub Soseaua Giurgiului, in dreptul Pietei Progresul. Ar trebui sa aiba 4 iesiri: cate una pe fiecare parte a soselei Giurgiului si cate una pe fiecare sens al statiei de tramvai.
XIII. Drumul Gazarului: statia ar trebui amplasata sub Soseaua Giurgiului, sub intersectia cu Drumul Gazarului. Ar trebui sa aiba 4 iesiri: cate una pe fiecare parte a soselei Giurgiului si cate una pe fiecare sens al statiei de tramvai.
XIV. Giurgiului (legatura cu Semiinelul de Sud): statia ar trebui amplasata sub intersectia Soseaua Giurgiului - Strada Luica - Strada Anghel Alexandru. Ar trebui sa aiba 6 iesiri: cate una in fiecare colt al intersectiei si cate una pe fiecare sens al statiei de tramvai.
XV. Gara Progresul: statia ar trebui amplasata sub Soseaua Giurgiului, in dreptul terminalului de tramvai. Ar trebui sa aiba 2 iesiri: una la terminalul de tramvai si una la gara printr-un pasaj subteran. Am ales amplasamentul statiei asa si nu in dreptul garii, deoarece in cazul unei prelungiri al magistralei la Aeroportul Adunatii Copaceni ar fi mai simpla continuarea de aici.
Ultima modificare efectuată lucian-crusher la Lun 27 Iul 2009 23:41:03, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
DeSimon
Data înscrierii: 12/Iul/2008 Ultima vizita: 28/Iul/2010 Mesaje: 11 Locație: Paris (Franta)
|
Trimis: Lun 27 Iul 2009 22:28:50 Titlul subiectului: |
114641 |
|
Eu propun : Gara de nord (M1) - Piata Virgiului - Cismigiu (M5) - Izvor (M1 si M3) - Regina Maria - Autogara Filaret - Eroii Revolutiei (M2) - Constantin Brancoveanu (M2) - Izvorul Rece - Semenic - Resita - Luica - Gara Progresul
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 28 Iul 2009 15:08:04 Titlul subiectului: |
114652 |
|
lucian-crusher a scris: | III. Cismigiu (legatura cu M5): statia ar trebui amplasata sub Schitu Magureanu, inainte de intersectia cu Elisabeta, astfel M4 ar avea destul spatiu dupa plecarea din statie ca sa subtraverseze M5, Dambovita si M1-M3. Ar trebui sa aiba o singura iesire, aflata pe partea cu parcul.
IV. Izvor (legatura cu M1 si M3): statia ar trebui amplasata sub parc, perpendicular pe M4 si ar putea arata ca Titan, neavand decat parc deasupra. | Intrebare : Pai ce face metroul asta al tau iese din statia Cismigiu, face aproximativ 180 m ( deci un peron si putin) si intra in statia Izvor ?
Evident ca ar trebui sa aiba legatura si cu M 1( M 3) si M 5, dar poate gasesti o solutie sa nu faci 2 statii la 170 m una de alta - statiile costa bani grei DeSimon a scris: | Eu propun : ... Eroii Revolutiei (M2) - Constantin Brancoveanu (M2)... | Detaliaza, ca nu inteleg, si cu M 2 ce faci ? Patru tunele paralele intre 2 statii nu ti se pare prea mult ?
|
|
Sus |
|
|
|