Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tronsonul Gara de Nord 2 - Gara Progresul
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 1078
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 30 Iul 2009 01:25:03    Titlul subiectului: 114741

Cand vor incepe practic lucrarile, atunci vor exista tehnologii care sa permita saparea tunelelor si realizarea statiilor pe sub fronturi de cladiri vechi si strazi inguste - se poate imprumuta stilul de executie pentru metroul de adancime - peroanele cu liniile executate in caverna - se foreaza 3 tunele paralele - doua pentru linii si unul pentru peron si accesele de legatura cu vestibulul, care se afla in alta locatie, santierul de suprafata este doar pentru vestibul si punctele de alimentare cu materiale.

Traseul M4 intre Gdn si Eroii Revolutiei nu poate fi decat:
1. Berzei - Izvor (prin cobalcescu schitu Magureanu) - Cosbuc - Filaret (?) - Eroii Revolutiei (cu ocol prin dr IStrate si viilor sau pe sub Cutitul de Argint, pentru a se inscrie frumos in piata)
2. GdN - Berzei - Hasdeu - Panduri (sau direct pe sub Uranus) - Chirigiu - Viilor (?) - E. Rev.
3. GdN 2 - Eroilor - Panduri (prin fata sau prin spatele lui Marriott) - Chirigiu - Viilor - E. Rev, varianta care ar fi in ultima instanta.
Indiferent de varianta, tot intersecteaza M5.

Cateva variante de pozitionare a statiei Izvor.



m4 izvor1.jpg
 Descriere:
A fost facuta si pentru varianta pe sub Plevnei si nu am mai putut modifica
 Mărime fișier:  232.3 kb
 Vizualizat:  de 15031 ori

m4 izvor1.jpg



m 4 izvor2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  485.74 kb
 Vizualizat:  de 15031 ori

m 4 izvor2.jpg



m 4 izvor3.jpg
 Descriere:
Sunt 2 variante de pozitionare pe care nu le-am mai pus separat.
 Mărime fișier:  223.56 kb
 Vizualizat:  de 15031 ori

m 4 izvor3.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 1078
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 30 Iul 2009 01:52:34    Titlul subiectului: 114742

Hasdeu (daca va apare M5 Hasdeu se elimina Cismigiu, si invers, daca apare M4 Izvor).


m4 hasdeu.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  192.55 kb
 Vizualizat:  de 15029 ori

m4 hasdeu.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Iul 2009 14:40:32    Titlul subiectului: 114757

Cam in cat timp se preconizeaza ca vor incepe efectiv lucrarile? si cand se vor termina? se va lucra si la suprafata, santier deschis adica?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Iul 2009 17:49:35    Titlul subiectului: 114761

Lucrarile nu vor incepe prea curand, de terminat nici nu poate fi vorba. De M4 se vor apuca dupa M5, care in mai putin de 20-25 de ani nu o vad, sincer, gata.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Iul 2009 18:26:35    Titlul subiectului: 114762

rosetti61 a scris:
Hasdeu (daca va apare M5 Hasdeu se elimina Cismigiu, si invers, daca apare M4 Izvor).

Exista si Hasdeu si Cismigiu in acelasi timp. Hasdeu este inainte de intersectie in mod sigur, dupa intersectie nu au unde sa o faca.
Sub podul de la Izvor nu cred ca va fi vreodata statie, nici macar vestibul. Si nici macar pasajul de corespondenta daca se va construi nod M5-M4-M1/M3 (sau doar M5-M1/M3) nu cred ca va trece pe sub pod, ci pe langa pod.



a6e7f52d29ce41c7c89ea359670045ac.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.76 kb
 Vizualizat:  de 14939 ori

a6e7f52d29ce41c7c89ea359670045ac.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 1078
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 31 Iul 2009 00:22:57    Titlul subiectului: 114775

@andrei11
Ipoteticul proiect ambitios de reorganizare a traficului la Eroii revolutiei, care presupune realizarea unei noi statii pentru M2 si conectarea statiei vechi la M4 (asta numai odata cu inceperea efectiva a lucrarilor la M4); proiectuil presupune sapaturi si modificari ale tunelelor existente petru realizarea conexiunii, asa cum s-a facut la NG)
Pana la realizarea noii statii pentru M2 si a macazelor aferente, trenurile vor circula normal prin actuala statie; odata ce statia noua va fi in faza avansata de finisaj, circulatia trenurilor se va restrange la un singur fir, spre Piata Sudului, pentru realizarea lucrarilor de modificare a tunelului pe firul 2. Circulatia va fi realizata cu fragmentare Pipera - Tineretului, pendula Tineretului - Brancoveanu, fragmentare Brancoveanu - Berceni (un timp destul de scurt va tine situatia). In momentul finalizarii lucrarilor respective si a incheierii finisarii, circulatia se va face prin noua statie (un timp e posibil sa se circule normal, firul 1 statia veche si firul 2 statia noua), cu portiuni pe o singura linie - la paleta - intre Tineretului si E. Rev./ E. Rev - Brancoveanu (M2 fragmentat in 2 Pipera - Tineretului si Tineretului - Berceni.
Cand se vor termina si ultimele lucrari de conexiune, traficul va reintra in normal si M2 va folosi noua statie. Din acest moment statia veche intra in lucrari de renovare concomitent cu lucrarile ramase la conectarea cu M4. Din vechile fire, vor fi tunele retezate si transformate in linii de utlaje. cele doua statii vor fi conectate prin tunelul pastrat de pe firul 2 spre Unirii (subtraversat de noua linie 1) si tunelul de pe firul 1 spre PIata Sudului (subtraversat si el de firul 2 care vine de la Progresu pe M4; tunelul de intrare in vechea statie dinspre Piata Sudului va fi retezat si trasformat in linii de utilaje pentru M2 si M4.
Pe schema cu alb este linia M2 iar cu galben noile linii, cu rosu sunt legaturile tehnice M2-M4.
Ar mai fi un "switch" - modificarea traseelor - M4 sa ajunga in Berceni si M2 sa ajunga la Progresu, lucrare care implica aceleasi lucrari de modificare a tunelului, cu deosebirea ca statia noua va fi pentru M4 si se conecteaza pe sos Oltenitei, iar statia actuala tamane pentru M2, care se conecteaza pe sos Giurgiului; va avea loc o singura modificare a tunelurilor, in zona Sura Mare. Nu stiu daca asemenea plan indraznet e fezabil. desi asemenea operatii au loc in lume, unde se reconstruiesc statii de la zero si se muta tunele.



Eroii Revolutiei switch.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  387.23 kb
 Vizualizat:  de 14876 ori

Eroii Revolutiei switch.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 31 Iul 2009 09:50:05    Titlul subiectului: 114779

Este interesant dar mult prea costisitor. Ca si solutia lui Kaustik pentru Piata Romana (M 2 / M 4). In fond se pot face multe combinatii interesante si care la un moment dat sa se dovedeasca folositoare.
Sper ca la un moment dat sa avem trenuri compatibile cu sistemele de siguranta si in cazul magistralelor multiple care folosesc linii comune sa nu mai apara probleme asa cum apar acum pe M 1 / M 3
In fond o ramura a lui M 4, s-o denumim M 20 ca sa nu ne incurcam, deci acest M 20 poate sa porneasca de la Laminorului ( daca nu chiar de la Mogosoaia) sa ajunga la gara, Romana, pe Mihai Eminescu - Traian - Bulevardul Unirii - Mol Vitan si sa se opreasca pe undeva prin Balta Alba.
Totul depinde de bani si timp si daca peste 100 ani metroul va mai fi o optiune demna de luat in seama.
Revenind la Eroii Revolutiei pentru M 4 solutia cea mai sigura de a fi pusa in aplicare este de a lasa M 2 in vechea statie si de a face o noua statie pentru M 4 pe partea cealalta a bulevardului, mai jos cu 5 m fata de actuala statie. Gabarit are, inclusiv sa se incadreze pe Viilor si Giurgiului.
Sau si mai revolutionar, statia lui M 4 s-o facem exact sub statia lui M 2, constructiv se poate, nu stiu solul cum este, dar repet, construvtiv e plauzibil, M 2 sa se trezeasca dintr-o data "la etaj" cu o statie sub ea.
Asa cum ai propus varianta mi se pare cel mai costisitor gandindu - ma la perturbarile de trafic pe care le angreneaza.
Sau la ora aceea sa avem Inelara Sud in functiune, asa incat oamenii din Berceni sa aiba alte solutii de a iesi din cartier.
Nu stiu, fac si eu diverse scenarii, atata tot
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Vin 31 Iul 2009 11:45:04    Titlul subiectului: 114794

Cred ca cel mai bine ar fi ca statia Eroii Revolutiei de pe M4 sa fie construita, ori sub Soseaua Giurgiului, ori sub Soseaua Viilor. Astfel liniile lui M4 ar subtraversa statia Eroii Revolutiei de pe M2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 31 Iul 2009 11:51:31    Titlul subiectului: 114796

M 4 nu subtraverseaza statia lui M 2, ci numai tunelele lui M 2. Este o mica diferenta. Am facut, noi de aici de pe tram masuratorile pe harta si se incadreaza in gabarit, inclusiv razele de curbura
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 1078
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 31 Iul 2009 17:07:51    Titlul subiectului: 114818

Variante de pozitionare la Eroii Revolutiei pentru M4. E mai bine ca fiecare magistrala sa aibe statia ei, fara sa te mai apuci sa spargi tunelele. Ce sparge este doar peretele stariei sa faca legatura pietonala cu noua statie, ca si asa au facut pasajul ala neterminat de sub tramvai.


m4 eroii revolutiei1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  446.96 kb
 Vizualizat:  de 14792 ori

m4 eroii revolutiei1.jpg



m4 eroii revolutiei2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  373.26 kb
 Vizualizat:  de 14792 ori

m4 eroii revolutiei2.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Aug 2009 11:47:55    Titlul subiectului: 114894

Aici http://no-3-blog.blogspot.com/2008/08/metroul-bucurestean-planuri-de-viitor.html acum un an herminedirt a publicat ceva interesant. Recitind acum ce este scris acolo mi-a atras atentia afirmatia ca M5 se va intersecta cu toate magistralele existente, mai putin M4...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Iul 2010 22:45:09    Titlul subiectului: 129506

sab a scris:
Recitind acum ce este scris acolo mi-a atras atentia afirmatia ca M5 se va intersecta cu toate magistralele existente, mai putin M4...
Cum vine asta ca o linie nord-sud, adica M4, nu se intersecteaza cu o linie vest-est aka M5?
Singura problema este daca se poate face o statie de transfer (corespondenta).
ByOnu a scris:
Vin si eu cu o poza de prin 2005 cand pentru o scurta perioada de timp (din cate am inteles) au circulat BM-uri pe M4. :)
Nu stiu de unde ai luat poza si la ce se refera, dar Bm pe M4 - NO WAY MAN!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Iul 2010 23:07:44    Titlul subiectului: 129509

Nu era afirmatia mea, era un citat din articolul respectiv, dar ai inteles perfect ideea, ca nu va exista corespondenta M4-M5...intre timp se pare ca s-a schimbat varianta de traseu si M4 va avea corespondenta cu M5 la Hasdeu, dar nu va mai avea corespondenta cu M1/M3 in acea zona. Daca se ramane pe varianta asta de traseu inseamna ca nu va exista deloc transfer intre M3 si M4, stiut fiind faptul ca M1 face transfer cu M4 la Basarab.

Ultima modificare efectuată sab la Lun 05 Iul 2010 23:09:47, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Iul 2010 23:16:00    Titlul subiectului: 129512

Din pacate, acolo la Hasdeu se va rata un nod M1(M3) / M4 / M5, ceea ce ar fi fost benefic pentru M 1 si M 4. O posibilitate ar exista prin aducerea lui M 4 pe sub Schitu Magureanu dar din pacate la ora actuala nu se doreste acest lucru. Dar pana va ajunge M 4 si M 5 in acea zona poate se schimba planurile proiectantilor, in principiu pana in 2050 nu cred ca se va face vreo miscare (E o parere strict personala care nu se bazeaza pe nimic concret)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Iul 2010 00:57:06    Titlul subiectului: 129526

Draga sab, Draga Andrei11,
Hai sa punem in clar ceea ce poate doar am discutat in privat intre noi:
1. Tot romanul este indreptatit sa ceara socoteala autoritatilor publice responsabile privind modul de alocare si cheltuire a banului public.
In chestiunea asta noi suntem parte a entitatii "tot romanul". Raza volens-nolens si M5 si M1mane doar sa ne manifestam ca atare.
2. Toate proiectele de dezvoltare urbana trebuie sa aiba si acceptul obstei. Unde ne situam noi. Ce dorim noi?
Revenind la maruntisurile noastre: M4 daca-si urmeaza traseul firesc spre sud, intersecteaza volens-nolens si M5 si M1.
Unde si cum se vor face statiile de transfer?
Si apoi cum se fa face o jonctiune cu M2? Toate astea sunt cica in suspesnsie si nu exista inca un document obligatoriu. Deci putem presa, intr-un fel sau altul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Iul 2012 16:51:52    Titlul subiectului: 157352

O veste bune. M4 se extinde spre sud .
http://www.metrorex.ro/_read235-1

"Prelungire Linia 4 de metrou pe tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu.
In data de 12 iulie 2012, Propunerea Finala a Proiectului in valoare de 10 milioane CHF, fara TVA, propus spre finantare de catre S.C. Metrorex S.A., a fost aprobata de catre Secretariatul de Stat pentru Afaceri Economice (SECO) al Confederatiei Elvetiene, contributia partii elvetiene fiind de 8,5 milioane CHF.
Actiunea se circumscrie masurilor cuprinse in Acordul-cadru incheiat intre Consiliul Federal Elvetian si Guvernul României privind implementarea Programului de cooperare elvetiano-român pentru reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse, semnat la data de 7 septembrie 2010.
In cadrul acordului mai sus mentionat, S.C. Metrorex S.A. a depus Proiectul privind realizarea „Studiului de pre-fezabilitate (SPF) si a studiului de fezabilitate (SF) pentru constructia Liniei 4 de metrou: Lac Straulesti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu”.
In cadrul Proiectului, concomitent cu elaborarea Studiului de pre-fezabilitate (SPF) si a Studiului de fezabilitate (SF), se are de asemenea in vedere realizarea a doua studii:
- privind transportul multimodal in municipiul Bucuresti ce va evidentia impactul asupra transportului de suprafata a Liniei 4 de metrou si
- privind cresterea traficului pe Linia 4 de metrou, precum si incheierea unui parteneriat institutional intre S.C. Metrorex S.A si companii de transport public din Elvetia. In conformitate cu prevederile Acordului-cadru bilateral dintre Elvetia si România, urmeaza ca in perioada urmatoare sa fie semnat Acordul de Proiect.
„Odata cu elaborarea documentatiilor tehnico-economice necesare promovarii acestui proiect, S.C. Metrorex S.A trece la o noua etapa in procesul de dezvoltare a retelei de metrou si anume acela de extindere a Liniei 4, pe tronsonul Gara de Nord - Gara Progresu, iar la finalizarea acestuia si conectarea cu linia de legatura a metroului cu Aeroportul International Otopeni, Municipiul Bucuresti va dispune de cea mai lunga diametrala de metrou pe axa Nord-Sud, in lungime de circa 33 km si 28 de statii cu puncte intermodale de transport la conexiunile cu cele doua aeroporturi - Otopeni si Baneasa - si cele patru gari de cale ferata: Baneasa, Basarab, Gara de Nord, Gara Progresu” precizeaza Gheorghe Udriste – Director General al S.C. Metrorex S.A Bucuresti"
.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Iul 2012 17:35:55    Titlul subiectului: 157353

Sună promițător, însă există date oficiale (sau măcar semioficiale, însă mai sigure decât presupunerile forumiștilor Smile ) despre traseu, stații și modul de începere al lucrărilor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Iul 2012 19:44:32    Titlul subiectului: 157358

Nu incepe nici o lucrare pe niciunde.
1) Acolo sunt numai vorbe, dar vorbe pe bani, nu ca pe forum, fara bani.
2) Sa vedem cum se misca pentru Lac Straulesti.
3) Ce lac Straulesti, sa vedem cum se misca cu M 5 pana la Universitate, implicit Iancului.
4) Ce Iancului, sa-i vedem cum o duc (lucrarea, vasazica ) pana la Eroilor.
Acum se face anul si ei inca n-au terminat cu mulatii...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Iul 2012 20:04:05    Titlul subiectului: 157359

Flo a scris:
există date oficiale (sau măcar semioficiale, însă mai sigure decât presupunerile forumiștilor Smile ) despre traseu, stații....?

Totdeauna au existat astfel de date, ba chiar de la "sursa", nu presupuneri. Din pacate ele se schimba mereu, dupa cum mai viseaza cineva ceva noaptea... Ba pe la Izvor, ba pe la Hasdeu, ba prin fata Casei Poporului, ba prin spate...
Cred ca singura necunoscuta este traseul din zona centrala (de la GdN la Eroii Revolutiei). Din pacate, din ce vad aici, nu este deloc un traseu promitator. M4/M6 trec pe la Hasdeu si nu au corespondenta cu M1 si M3 Twisted Evil... Este o harta recenta, observati si schimbarea de traseu pentru M7 din zona Unirii.
Numarul de statii este variabil, dupa cum ati observat la M5, unde exact inainte de inceperea lucrarilor s-au "evaporat" statiile din Ghencea... Sa vedem ce iese din studii...Deocamdata vad s-au imputinat mult statiile preconizate.



harta metrorex.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.58 kb
 Vizualizat:  de 10329 ori

harta metrorex.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Iul 2012 21:49:57    Titlul subiectului: 157364

S-au imputinat statiile atat pentru M 4 cat si pentru M 5. Pentru M 5 au disparut statii precum Rosetti si Matasari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2012 00:08:34    Titlul subiectului: 157371

Si e de rau?
Eu zic ca e de bine...parerea mea, vorba lu' nea Votcaroiu... Laughing

@sab:
Prietene, fara SF nimic nu e...decat dungi mazgalite pe hartie...stim bine amandoi (amantrei cu prietenul andrei11...) treaba asta... Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2012 01:09:20    Titlul subiectului: 157372

Barfe asezonate
Mi se pare aproape ireal ca M 4 si M 7 sa nu aiba o statie comuna. Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2012 09:04:23    Titlul subiectului: 157376

Mie mi se pare ca au, la Cosbuc. Poate nu este prea evident figurat pe harta.
Dar nu m-ar mira sa ai dreptate, dupa ce M4 rateaza si M1+M3. Ar fi magistrala ratarilor ".. Laughing Laughing Laughing
subway guru a scris:
fara SF nimic nu e...decat dungi mazgalite pe hartie

Corect, numai ca si mazgalelile astea se schimba dupa cum viseaza urat unul si altul. Ar trebui sa fim constanti macar la aceste capitol. Daca studiile spun altceva, schimbam liniile trasate arbitrar, dar sa schimbi liniile de la o zi la alta fara SF-uri (ce-mi place abrevierea asta... Smile ) mi se pare cam ciudat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2012 11:21:37    Titlul subiectului: 157377

Mi se pare totusi o schimbare de optica interesanta aceasta cu rarirea statiilor. Dupa experimentul "Dr. Taberei".
Dupa logica schitei, ar fi trebuit sa apara o statie cu denumirea comuna atat pentru M 4 cat si pentru M 7. Ori una e denumita "George Cosbuc" si alta "Progresului".
Sunt convins ca sunt 2 statii fara pasaj de legatura.
Nu am inteles logica, dar in sfarsit...
Mai ales ca "Progresului" poate fi facuta foarte bine intre Progresul si Tudor Vladimirescu. Sunt 360 metri din intersectie in intersectie si merge "tras" un culoar de legatura.
Numai ca pe cele 2 magistrale ar fi trebuit sa apara aceeasi denumire de statie.
Iar problema cu SF - ul este urmatoarea:
Totul mi se pare corect, cu unica conditie ca acest SF sa fie folosit pentru constructia magistralei. Atunci da, jos palaria.
Reamintesc ca pentru M 1 s-a facut un SF si in anul 1935 si altul in anul 1953 care nu a folosit nimanui. Adica bani aruncati de pomana.
Asadar daca la constructia lui M 4 spre Sud se va comanda alt SF ceva nu e in regula.
A, sunt de acord, daca ne vom apuca de M 4 prin anii 2050 evident ca nu mai corespund datele din 2012. Acest lucru ar fi valabil daca SF - urile nu ar costa zeci de milioane de euro care nu sunt de colea. Adica se arunca zeci de milioane de euro la gunoi pentru nimic.
Astept raspuns la intrebarea pentru M 1 - Nu era mai bine daca nu se faceau SF - urile din '35 si '53 ? Daca tot stiau ca nu au bani sa-l construiasca ?
Acum ca s-a comandat SF - ul din 2012 pentru M 4 ne apucam si de lucru sau ba ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2012 12:17:12    Titlul subiectului: 157379

Progresului este numai pe M7 si este la intersectia cu Progresului (Trafic Greu), iar Cosbuc este comuna (dupa parerea mea ) si este la urmatoarea intersectie, cu Tudor Vladimirescu (Chirigiu).
Mie si la Unirii sau Gdn mi se pare mult, dar 360m...Evident, din dispunerea statiilor mai pot scadea aceasta distanta, dar totusi...

Cu rarirea statiilor...este un luru normal, avand in vedere costurile de executie pentru o statie. Multe statii nici nu se justificau, avand in vedere ca erau in zone de case sau prea aproape de altele (Rosetti, Matasari).

@subway guru Ca sa vezi ca nu vorbesc "din stele" uite o alta harta destul de recenta (se vede varianta M6 prin nord) , aparuta tot via Metrorex, dar cu diferente notabile la traseul M4 spre sud. Aici traseu este pe la Izvor si prin fata Casei Poporului.
Bineinteles ca exista si variante "mixte", adica pe la Izvor, dar prin spatele Casei Poporului.



metrouHARTA.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  248.61 kb
 Vizualizat:  de 10216 ori

metrouHARTA.jpg




Ultima modificare efectuată de către sab la Mie 18 Iul 2012 12:41:01, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community