Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun

Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Unidentified cars and "missing" GT4

Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
exil-stuttgarter

Data înscrierii: 15/Iul/2009
Ultima vizita: 18/Iul/2009
Locație: (Germania)

MesajTrimis: Sâm 18 Iul 2009 14:16:37    Titlul subiectului: Unidentified cars and "missing" GT4 114228

During my stay in Arad I saw two slightly wrotten cars:

An old tram in Depot UTA:

And an old freight car (?) in Depot Micalaca:

Does anyone know what those are / were?

I know that GT4 595, 624 and 628 are already scrapped. What about Number 7, 569 575 and 607? Did I miss them or are they also no longer on the track?

Many thanks in advance.

Regards
Exil-Stuttgarter
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver

Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 18 Iul 2009 14:46:55    Titlul subiectului: 114233

About the missing GT4 cars, yes, they are all scrapped. 595 and 607 didn't leave the Micalaca depot since they've arrived, because they were held only for replacement parts. After a short period in service, about one year, 575 was scrapped too. 624 and 628 were scrapped for really important malfunctions ( broken middle part, hope you understand), and the others because of: fire damage ( 07) or plain rust (569).

Currently, the next borken GT4 cars are waiting in the Micalaca depot with an uncertain future due to the shortage of funds: 490, 572, 626, 01, 02, 06, 013.

Ultima modificare efectuată de către quiksilver la Sâm 18 Iul 2009 15:19:31, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006

Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 18 Iul 2009 15:03:34    Titlul subiectului: Re: Unidentified cars and "missing" GT4 114235

exil-stuttgarter a scris:
An old tram in Depot UTA:

That's a V10 ar V12 2-axle trailer, built by ITB at the end of the '50s. There were a lot of this trailes built (more than the V56 and V58 motor cars, which carried up to 2 trailers... in some cities they were attached to ,,bigger" motor cars, like the 4-axle EP) for 1000 mm gauge (Arad, Iași, Sibiu, Galați) and for 1435 mm (București, Timișoara, Brăila).

The preserved V56 motor car in Arad was restored at the end of 2006: http://tramclub.org/viewtopic.php?t=1490

I hope there will be a time when the trailer will be restored to, to be attached at it (that is the only trailer left from a series of several hundreds in all the country).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum